![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Гостивар - Кичево |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | ||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Моја грешка на Коридор 8 мислев. Ако инсистирале треба да си го сменат мислењето, и да се измени коридорот 8. Незнам како тоа без наши консултации се одлучиле така. Нели од Тетово до Призрен зборат дека во план им бил автопатско поврзување, па еве кај е границата измеѓу Косово и Албанија, чак пак преку тоа побрзо ќе се стига до Албанија. Па незнам исто така од Ќафасан до Елбасан што ќе ги кошта да го продолжат автопатот. И така од Тирана до Елбасан има автопат, ќе треба да се направи едно заобиколување на Елбасан, и после тоа има претежно ридски предел, што не е толку тешко таму да се изгради автопат до Ќафасан. Тамам со тоа Тетово - Призрен, и Скопје - Блаце и ете подобра поврзаност со Косово и Албанија. Незнам повеќе што треба искрено. Вака они како што запнале за џабе и ние и они ќе потрошиме време, пари а плус и од нивна страна имаат национални паркови. Овде да не ги спомнувам еко - активистите и какви им се законите во Р. Албанија (дали е дозволено да се гради автопат низ национален парк), колкаво влијание би имал таков автопат на околината, итн итн... Делот од Елбасан до Ќафасан мислам дека нема никаков национален парк, и е далеку полесен во споредба со тоа што од каде Албанците сакаат коридор 8 да минува. Е сега кај нас останува Охрид - Струга автопатското решение проблем, да го средат тоа со УНЕСКО па после ке му ја мислиме. Инаку да не залутам многу оф топик назад на темава. Според вас, дали оваа делница Гостивар - Кичево ќе биде потешка и поскапа за разлика од Кичево - Охрид??? Се надевам нема пак 8+ години да ја градиме оваа делница... |
||
![]() |
||
Marxentric ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Apr-2020 Location: Paionia Online Status: Offline Posts: 334 |
![]() ![]() |
|
Што испомеша тука? Коридор 10 е Табановце-Богородица, или со меѓународна ознака Е-75 и национална ознака А1. Исто така и рутата од Градско накај Пелагонија е крак од коридор 10. Од друга страна, коридор 8 е Ќафасан-Деве Баир, или национална магистрала А2, низ дел од неа врви и меѓународниот Е-65. Албанија инсистираше овој коридор да поминува преку Блато за на тој начин Тирана да ја поврзе директно со Гостивар, Тетово па после и Скопје. Но нам тоа воопшто не ни одговара бидејќи таа траса поминува низ планински дел кој впрочем е дел и од национален парк, поскапо е да се изведе автопат таму и немаме никаква корист да вложиме таму во споредба со тоа да добиеме автопат до Охрид. |
||
![]() |
||
The Wild Boy ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Jan-2020 Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
|
Оваа делница повеќе од 10 години ја говорат.
Пак ли ќе чекаме уште 20 години дур да почнат да ја градат, па да се влечкаат како Кичево - Охрид и да исперат пари???????? Незнам што се влечкаат сеуште, до сега да беше некој друг не 1 туку 101 автопатни правци ќе изградеа.... И зошто коридорот 10 е преку Ќафасан??? Кој го правел така тој коридор? Подобро ќе е од кај Ќафасан а не од кај г.п. Блато, оти таму е далеку потешко да се изгради автопат, и ќе кошта многу. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Автопатот Кичево – Гостивар ќе почне да се гради во 2020 година
Македонската влада планира кон средината на следната година да ја започне изградбата на автопатот Кичево – Гостивар на Коридорот 8. Од Јавното претпријатие за државни патишта информираат дека во моментов се комплетира проектната документација за првата делница – од Кичево до селото Букојчани, со должина од 12,7 километри. – Тендерот за избор на изведувач очекуваме да биде распишан кон крајот на 2019 година и изградбата да започне кон средината на 2020 година – велат за Мета.мк од ЈП за државни патишта. Првата делница од идниот автопат Кичево – Гостивар ќе се надоврзе на постојниот автопат во изградба Кичево – Охрид. Кога ќе се реализира тој дел од проектот, би профункционирала и автопатската обиколница околу Кичево, и над 10 километри од целокупната траса на автопатот Кичево – Гостивар ќе може да се користи за возење веднаш по неговата изградба. За првата фаза од изградбата на автопатот Кичево – Гостивар веќе се обезбедени неповратни средства од Инвестициската рамка за Западниот Балкан на ЕУ во висина од околу 20 милиони евра, државата од сопствени средства ќе инвестира 6 милиони евра, додека останатите средства во износ од 79,2 милиони евра ќе бидат обезбедени преку кредит од Европската банка за обнова и развој. Вкупната вредност на оваа делница ќе изнесува 105 милиони евра, според проценките изнесени во документите на Инвестициската рамка за Западниот Балкан. Автопатот Кичево – Гостивар ќе биде долг 42 километри, а ќе се гради во три фази. За втората и третата делница од Букојчани до Горна Ѓоновица, односно од Горна Ѓоновица до Гостивар, се обезбедени неповратни средства од 2 милиони евра за изработка на проектната документација. Со овие средства ќе се изработи основниот проект за делницата од Букојчани до Горна Ѓоновица, како и идеен проект за трасата од Горна Ѓоновица до Гостивар. – Во моментот се усогласува проектната задача за проектирање со ЕБОР и ИФИКО. Се очекува проектирањето да започне кон крајот на 2019 година – информираат од ЈП за државни патишта. Идната изградба на трасата меѓу Гостивар и Кичево ќе значи многу за развојот на туризмот во Охридскиот регион, земајќи го предвид фактот дека Скопје и Охрид би биле целосно поврзани со автопат. Воедно, најголем дел од автопатската траса на Коридорот 8 кон Албанија би била завршена, а како недовршена ќе остане единствено трасата од охридското село Требеништа, преку Струга, до граничниот премин Ќафасан. https://meta.mk/avtopatot-kichevo-gostivar-ќe-pochne-da-se-gradi-vo-2020-godina/?fbclid=IwAR3v8m-PjYTbRrO5pYhGjS-lR_Vp0B92r4zx40tIxOKFxOozF7aT1PpjOOQ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Во тој случај мислам дека без масивна помош од ЕУ фондови/грантови, несериозно ќе биде да помислуваме да го почнуваме проектот во наредните 6-7 години. Инаку трасата што ја постирав има само еден тунел и тоа прилично краток (мислам 350 метри, кај Горна Бањица), така да веројатно Даци е во право дека има нов проект, инаку не знам како би се објаснила таква цифра од 650+ милиони евра. Даци, имаш ли некакво инфо за број и должина на тунели? |
||
![]() |
||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека според новиот проект бега лево ,но не сум сигурен.
Инаку елнино , проценката за автопатот Гостивар - Кичево е 650+ милиони евра. Edited by daci92 - 09-Mar-2019 at 18:18 |
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
сега имам претстава, иако вака земено е многу долг, премногу завои.....не сум струлен но за мене би било најиделано решението исто како пругата, со голем тунел се би се решило, ама изгледа исклучувањето пред гостивар сакајки да избегнат скапи ниви од лево фатиле скроз десно.....тежок ке биде сепак овој автопат потежок и од демиркапија смоквица
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ова го имам ![]() Грубо земено, северната половина оди по траса отприлика на средина помеѓу магистралниот пат и пругата, а јужната половина оди по траса во близина на пругата. Edited by Cloverstack - 08-Mar-2019 at 23:49 |
||
![]() |
||
elnino ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Mar-2010 Location: kavadarci Online Status: Offline Posts: 129 |
![]() ![]() |
|
надвор од тема, која е трасата на автопатот гостивар-кичево
|
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Точно, за првата делница имаш право. Но втората делница без третата е неупотреблива.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Од делницата Кичево-Букојчани со должина од 12,7 km околу 10 km ќе бидат употребливи веднаш чим се заврши. Тие се надоврзуваат на оние цирка 2,5 km од автопатот Охрид-Кичево кои инаку би останале неупотребливи (делот што е пробиен низ шумата над Кичево). Значи со изградба на Кичево-Букојчани реално добиваме околу 12,5 km веднаш употреблив автопат. Но исто така важно, со пуштање во употреба на Охрид-Кичево без Кичево-Букојчани, транзитниот сообраќај останува да се одвива низ Кичево. Со Кичево-Букојчани се оформува обиколница на Кичево и на тие 2-3 села северно од Кичево кои се прилично незгодни од сообраќаен аспект, бидејќи на секој чекор има директни приклучоци на магистралниот пат (вклучувајќи и еден куп приклучоци директно од индивидуални куќи). Немам мапа од трасата за да тврдам со сигурност, но веројатно спојувањето на автопатот со магистралниот пат ќе биде северно од Зајас, па на ист начин ќе се избегне и периферијата на ова село, каде што ситуацијата со магистралниот пат е слична. |
||
![]() |
||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
|
Нема логика да се прави во фази пат кој не води никаде. Ако не може да се пушта во фази нема логика да се гради во фази. Ова е нова траса и треба да се гради целосно.
|
||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
||
![]() |
||
Joralemon ![]() Newbie ![]() Joined: 02-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
|
Овие 12.7 км се однесуваат на првата делница Кичево-Букојчани. Втората делница е Букојчани - Горна Ѓоновица и третата делница Горна Ѓоновица – Гостивар.
|
||
![]() |
||
Théoden ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2018 Location: Р. Македонија Online Status: Offline Posts: 580 |
![]() ![]() |
|
На кој дел се однесуваат овие 12,7 km? Ќе се настават како продолжение на Охрид-Кичево или се работи за некаква обиколница околу Гостивар?
|
||
![]() |
||
Joralemon ![]() Newbie ![]() Joined: 02-Jun-2018 Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
|
За автопатот Гостивар – Кичево се обезбедија првите 20 милиони евра
Првата секција од идниот автопат Гостивар – Кичево ќе се гради со неповратни средства од Инвестициската рамка за Западен Балкан (ВБИФ) и со кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР). Првите 12,7 километри од идниот автопат меѓу Гостивар и Кичево ќе се поддржат во изградбата со средства во висина од 20.348.000 евра. Покрај добиениот грант, од владата информираат дека останатите средства ќе се обезбедат преку кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) во износ од 79,2 милиони евра, додека Јавното претпријатие за државни патишта ќе обезбеди 6 милиони евра од сопствениот буџет. За првата секција од автопатот Гостивар – Кичево до крајот на годинава треба да се комплетира инфраструктурниот проект, којшто се изработува од „Геинг КуК“. Основниот проект за првите 12,7 километри ги изработи фирмата „Балкан консалтинг“, при што за проектната документација досега се издвоени над 49,3 милиони денари. Со комплетирањето на проектот и со обезбедувањето на финансиските средства, македонската влада создаде услови за распишување на тендер за избор на изведувач. За преостанатите две секции од автопатот меѓу Гостивар и Кичево треба допрва да се бараат проектанти, а вкупната должина на целата траса е 42 километри. Преку Инвестициската рамка за Западен Балкан се обезбедени и над 2,6 милиони евра за рехабилитација и реконструкција на делницата од Крива Паланка до граничниот премин Деве Баир од Коридорот 8. Овие неповратни средства ќе бидат доволни за санација на патот во должина од 13 километри, земајќи во предвид дека веќе се подигна заем од ЕБОР во висина од 10 милиони евра за оваа намена. Третиот грант што е доделен на нашата земја изнесува 1 милиони евра и со него ќе се подготвува физибилити студија и студија за влијание на животната средина и социјалните аспекти на проектот за изградба на хидроелектраната „Чебрен“. Бојан Блажевски bojan.blazevski@build.mk |
||
![]() |
||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
|
Со грант ЕБОР да ја поддржи изградбата на автопатот Гостивар -Кичево
Автопатите Гостивар-Кичево и Скопје-Блаце и патот Крива Паланка до границата со Бугарија, се идните проекти кои ќе бидат во фокусот на соработката со Европската банка за обнова и развој (ЕБОР), истакна министерот за финансии Драган Тевдовски, кој учествува на Годишните средби на ЕБОР, кои се одржуваат во Јордан. ЕБОР се заинтересирани за финансирање на овие проекти и има можност за доделување на грант средства за изведување на дел од градежните работи за автопатот Гостивар-Кичево, за што стана збор на средбите. Грантот би се однесувал за дел од изградбата на првата делница од автопатот, односно делницата Букојчани – Кичево во должина од 12 километри. Се очекуваат и грант средства и за реконструкција на патот Крива Паланка-Деве Баир. -За автопатот Скопје – Блаце веќе добивме грант од ЕБОР за комплетирање на проектната задача, која треба да биде готова за помалку од три месеци – истакна Тевдовски. https://www.biznisvesti.mk/tevdovski-so-grant-ebor-da-ja-poddrzhi-izgradbata-na-avtopatot-gostivar-kichevo/ Edited by Џоле - 09-May-2018 at 08:16 |
||
За сè има вторпат
|
||
![]() |
||
AmyntA ![]() Groupie ![]() Joined: 07-Nov-2011 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 91 |
![]() ![]() |
|
Албанскиот "Rruga e Arberit" е ПАТ, Тиран-Дебар . да повторам. ПАТ. не е ни брз, ни експресен, а накмалку пак автопат.
Edited by Џоле - 04-Dec-2015 at 21:36 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
и трасата треба да поминува низ цела западна Македонија затоа што така одамна е одлучено, а не затоа што на некој му е гајле за нашиот главен туристички центар Edited by zabegan - 04-Dec-2015 at 05:36 |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
Phalanx ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Nov-2010 Location: Munich Online Status: Offline Posts: 70 |
![]() ![]() |
|
"Ekspresnio" pat radovis - strumica se gradese okolu 15 godini... Imas pravo za potrebna promena na trasata na patot Strumica - Novo Selo Ako gostivar - kicevo zasluzuva avtopat, stip - radovis - strumica zasluzuva avtopat so zlato na mesto so asfalt. Na gostivar - kicevo e dovolno ekspresen pat... Se poveke e samo perenje na pari i ne potrebno. Edited by Phalanx - 04-Dec-2015 at 01:01 |
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
Битола Прилеп мислам дека го остават како шлаг на торта. |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |