build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Градска инфраструктура
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Бул. Љубљанска (+ Мост од Карпош 4 кон Злокуќани)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 25-Feb-2023 at 16:54


Нема.

_____________________

За сè има вторпат
Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 12-Feb-2023 at 12:51
Има некоја активност за пробивање на улицата од Илинденска до мостов?
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 12-Feb-2023 at 07:51
Вчерашна:


Back to Top
Aowek View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-Sep-2021
Online Status: Offline
Posts: 53
  Quote Aowek Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 10-Jan-2023 at 20:40
Originally posted by user8642

Не ја ширете приказната сега за мсотот во Маџари, нема потреба да идеме накај подземниот премин и останати пошироки долгорочни планови. Зборувам исклучиво за изведба на делот обележан со црвено, кој секако е дел од идните планови за градот.

Се работи за коридор од 1200 метра профил 2+2 без средишно зеленило, од кои 200 метри се мост. Значи 4 врзани ленти, нешто како Првомајска, како Рузвелтова, како Џон Кенеди, како 8-ми Септември во делот на Александар Палас и слично. 1200 метри вкупно, од кои 1000 се улица на рамно, значи боза за изведба.

На мапата подолу ги имате со портокалово и жолто обележано правците на сливање на сообраќајот према центар. Значи сега тековите се по портокалово, би било со мостов во иднина по жолтото. Дури и лиините од последна 5-ка/15-ка може да се продолжат за една станица па да опфаќаат и индустриската зона или да идат до Хиподром.

Другата мапа е гоогле трафик, да се види потребата од мостот. Се тоа што се гледа со темноцрвено ќе се слие преку овој нов мост и ќе излезе на два булевара 3+3 во Аеродром. Кој поминал околу 3ипол 4 попладне во индсутрикста зона, знае за какви гужви зборувам.





Ова се збори од 70тите години и ништо не е помрднато во врска со ова прашање.
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 09-Jan-2023 at 17:05
Не ја ширете приказната сега за мсотот во Маџари, нема потреба да идеме накај подземниот премин и останати пошироки долгорочни планови. Зборувам исклучиво за изведба на делот обележан со црвено, кој секако е дел од идните планови за градот.

Се работи за коридор од 1200 метра профил 2+2 без средишно зеленило, од кои 200 метри се мост. Значи 4 врзани ленти, нешто како Првомајска, како Рузвелтова, како Џон Кенеди, како 8-ми Септември во делот на Александар Палас и слично. 1200 метри вкупно, од кои 1000 се улица на рамно, значи боза за изведба.

На мапата подолу ги имате со портокалово и жолто обележано правците на сливање на сообраќајот према центар. Значи сега тековите се по портокалово, би било со мостов во иднина по жолтото. Дури и лиините од последна 5-ка/15-ка може да се продолжат за една станица па да опфаќаат и индустриската зона или да идат до Хиподром.

Другата мапа е гоогле трафик, да се види потребата од мостот. Се тоа што се гледа со темноцрвено ќе се слие преку овој нов мост и ќе излезе на два булевара 3+3 во Аеродром. Кој поминал околу 3ипол 4 попладне во индсутрикста зона, знае за какви гужви зборувам.





Edited by user8642 - 09-Jan-2023 at 17:06
Back to Top
The Wild Boy View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Jan-2020
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote The Wild Boy Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 09-Jan-2023 at 12:37
За тоа со Маџари, ако некогаш се стави градско - приградската железница во сообраќај, ќе има повеќе железнички сообраќај и самото тоа по себе ќе дојде до степен да треба да се изгради подвозник под пругата.

Него интересно што Данела го продолжи проектот, оти нели овој беше на Шилегов а гледам сите по форумот зборите како Данела ги закочила сите проекти на Шилегов. Интересно.
Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 08-Jan-2023 at 21:43
Originally posted by skopskodete

Originally posted by Leo

Решението е во форма на одлука.
Правно не е оставен простор за неприфаќање т.е. единствено може да се поднесе приговор на основ на цената.
Проблем се оставинските постапки заради кои се пролонгира за некој месец постапката но сепак активни се институциите.

Поради што се пролонгира?


Таман заврши една оставинска т.е. сопственици беа достапни да не речам живи почина минатата година уште еден сопственик (најстарите не напуштија) и сега пак се чека оставинската да заврши.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 08-Jan-2023 at 21:19
Не заборавајте дека надвозник/подвозник на пруга треба да се направи прво во Кисела Вода со цел да се спојат Аеродром и Кисела Вода зашто тој проект реално, колку што се сеќавам, беше промовиран во политичките програми на последните локални избори.
Back to Top
Aowek View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 22-Sep-2021
Online Status: Offline
Posts: 53
  Quote Aowek Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 08-Jan-2023 at 20:57
Веќе има пробиен пат до Перо Наков, вработени од отпадот и од Лајка го користат тој пат само не е асфалтиран.

Патот точно се приклучува на Перо Наков.

За пругите да се средат и не е така тешко решение само никој не се нафаќа да го реши. Доволно е да се денивелира пругата до одреден степен и да се подигне улицата за да може да поминуваат со 'висок товар' дупли контејнер пример. Другото и поскапо решение е да се направи надвозник за пругата кој би бил доста поскапо решение.

За некоја година ќе ги притиска градските власта оваа клучка многу повеќе од сега. Во тек на градба се 6тина згради плус 3-4 за кои знаеме дека ќе се градат.
Back to Top
Théoden View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2018
Location: Р. Македонија
Online Status: Offline
Posts: 580
  Quote Théoden Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 08-Jan-2023 at 20:35
Originally posted by user8642

Ете и кај Вардариште треба да се гради мост со исти профил (број ленти) како овој мост, со уште поголем позитивен ефект по гужвите во сообраќајот, и тамо земјиштето е 100% државно, па ни тамо не се гради. Дури нема ни намера да го најави некој, да почне проектирање на пример.

Иако е со ист профил и на државно земјиште, таму ситуацијата е многу послична со АСНОМ отколку со ситуацијата овде, затоа што тој мост сам по себе нема да може да се користи - потребно е пробивање на улицата барем до Перо Наков (што ќе бара интервенција и на неа). Но и така ќе останат гужвите на преминот преку пругата. Без целосно комплетирање на оваа сообраќајна врска со надвозник над (или тунел под) пругата и поврзување со Маџари, макар во некоја втора, трета фаза, не гледам корист од започнување на тој проект. А поуката од слабата реализација во последните години е дека ваков проект е преголем залак за властите.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 08-Jan-2023 at 19:55
Originally posted by user8642

Ете и кај Вардариште треба да се гради мост со исти профил (број ленти) како овој мост, со уште поголем позитивен ефект по гужвите во сообраќајот, и тамо земјиштето е 100% државно, па ни тамо не се гради. Дури нема ни намера да го најави некој, да почне проектирање на пример.

Ваљда по завршување на овој мост и продолжувањето на „АСНОМ“, следен е тој. Е сега, што се деси со тој мост од Влада со тунел под Кале?

Edited by skopskodete - 08-Jan-2023 at 19:56
Back to Top
user8642 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-May-2020
Online Status: Offline
Posts: 2041
  Quote user8642 Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 08-Jan-2023 at 19:47
Ете и кај Вардариште треба да се гради мост со исти профил (број ленти) како овој мост, со уште поголем позитивен ефект по гужвите во сообраќајот, и тамо земјиштето е 100% државно, па ни тамо не се гради. Дури нема ни намера да го најави некој, да почне проектирање на пример.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 08-Jan-2023 at 18:53
Originally posted by Leo

Решението е во форма на одлука.
Правно не е оставен простор за неприфаќање т.е. единствено може да се поднесе приговор на основ на цената.
Проблем се оставинските постапки заради кои се пролонгира за некој месец постапката но сепак активни се институциите.

Поради што се пролонгира?
Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 08-Jan-2023 at 17:14
Решението е во форма на одлука.
Правно не е оставен простор за неприфаќање т.е. единствено може да се поднесе приговор на основ на цената.
Проблем се оставинските постапки заради кои се пролонгира за некој месец постапката но сепак активни се институциите.
Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 08-Jan-2023 at 15:56
Супер штом е така, ама само да не се деси тие две парцели да го осакатат градот за век и векови како тие на „Беласица“ и „Водњанска“, ако не го продадат имотот...
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 08-Jan-2023 at 14:47
Originally posted by skopskodete

И овој мост ли ќе завршува никаде?


Како што можам да видам на катастар скоро цела траса на улицата од мостот до раскрсницата за Бардовци е сопственост на РМ, така да не би требало да заврши како мостот Михајло Апостолски.

Само двете парцели што ги обележав не се сопственост на РМ:


Back to Top
skopskodete View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 17-Feb-2017
Online Status: Offline
Posts: 926
  Quote skopskodete Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 08-Jan-2023 at 13:33
И овој мост ли ќе завршува никаде?
Back to Top
Phiko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 24-Aug-2020
Online Status: Offline
Posts: 209
  Quote Phiko Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 08-Jan-2023 at 10:41
Денешни, повеќе слики:









Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 18-Dec-2022 at 14:35
Има знаци дека се работи на мостов, можеби со бавно темпо, но сепак...



За сè има вторпат
Back to Top
Leo View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 02-Mar-2022
Online Status: Offline
Posts: 99
  Quote Leo Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 12-Nov-2022 at 21:13
Точно е, за жал
Прв пат сме контактирани летово за да ни откупи градот некоја парцела низ која минува трасата од страната на Злокуќани.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 8>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.160 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.