![]() |
![]() |
![]() |
Јавен превоз во Скопје (линии и возен ред) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 16> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Која е таа автобуска линија со број 33? Пред некој ден ја видов на Рекорд, исто пред некој ден видов дека 17-ка во изминатиов период е пренасочена и оди до Музејот на современа уметност на Кале.
Може ли некој од ЈСП да води повеќе грижа при воведувањето на нови линии и барем да пушта обично соопштение пред да прави промени и додавања во линиите? |
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
30.10.2015, 16:51
ОД ПОНЕДЕЛНИК НОВА АВТОБУСКА ЛИНИЈА „41 А“ Од понеделник ќе почне да сообраќа нова линија „41 А“ од населбата Драчево до Клинички центар, а нови дополнителни термини на обраќање ќе бидат воведени и за линијата со број „32“. За една седмица линијата со број „13“ од терминалот Кисела Вода ќе биде продолжена до месноста Бабин Дол, веднаш штом на тој потег ќе завршат градежните активности што ги презема Општината Кисела Вода Ова се дел од идеите што ги реализираше ЈСП по остварените средби со граѓаните. Од ЈСП велат дека средбите со граѓаните се практика што се спроведува од поодамна, но за разлика од претходно, отворените денови сега се организираат во просек еднаш неделно или на две недели, во зависност од заинтересираноста на граѓаните. (Сн.К.) utrinski.mk |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
http://faktor.mk/2015/08/07/ednokratnite-avtobuski-karti-ke-bidat-poskapi-od-porano/ |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
http://emagazin.mk/vesti/vest/11460 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
http://utrinski.mk/default.asp?ItemID=2111EA3006E78D4FB7DE4C4781DE8272 |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Официјален сајт за функционирање на новиот систем на јавниот превоз во Скопје.
http://www.skopska.mk/ |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Од први август ќе се издава електронската автобуска картичка
Електронската автобуска картичка ќе почне да се издава од први август годинава.Цената за изработка на т.н. персонализирана електронска картичка, односно картичка која ќе содржи фотографија и лични податоци на корисникот и е непренослива ќе изнесува 200 денари. ![]() Одлуката за цената на изработка денеска се наоѓа на усвојување пред градските советници. На т.н. неперсонализирана картичка пак, која е без фотографија и лични податоци и е пренослива цената ќе и биде 150 денари, пренесува Вечер. Таа ќе може да се надополнува и ќе претставува еден вид на електронски паричник. Таа ќе почне да се применува по донесување на актот за Интегриран тарифен систем. Доколку корисникот ја изгуби картичката сам си плаќа за нова. Први персонализираните електронски картички од први септември ќе ги користат вработените на ЈСП, а од први јануари в година сите патници и во јавниот и во приватниот превоз. http://www.skopjeinfo.mk/gradot/1467040815/od-prvi-avgust-ke-se-izdava-elektronskata-avtobuska-karticka |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Недоумиците горе-долу ги објаснува следниов текст
ОД НОВА ГОДИНА ПОСКАП ПРЕВОЗ, ОД 1 АВГУСТ ПАМЕТНА НАПЛАТА ВО ЈСП ![]() „Не е исклучена можноста од 1 јануари да поскапи градскиот превоз, како во ЈСП, така и во приватните автобуси“, призна вчера градоначалникот Коце Трајановски на промоцијата на т.н. паметна наплата во јавниот превоз. Тој информираше дека есенва Советот на Град Скопје ќе ја разгледува висината на цената на јавниот превоз, при што ќе треба да утврди единствен тарифен систем кој ќе важи и за ЈСП и за приватниците. Инаку, од 1 август во автобусите на ЈСП ќе почне тест-период на т.н. паметна наплата. Тоа значи дека граѓаните, за да се возат во автобус, ќе треба да купат паметна картичка „скопска“, која ќе има функција на електронски паричник што ќе може да се надополнува. При влегувањето во автобус, патникот ќе има обврска да ја отчита картичката на валидатор, со што автоматски ќе си го плати возењето. Ќе постојат два типа картички, персонализирани (лична картичка со слика) и неперсонализирани (пренослива), за кои граѓаните ќе треба еднократно да платат 200, односно 150 денари и истата „пластика“ ќе има важност од 10 години. Картичките ќе можат да се купат и надополнуваат на повеќе продажни места. Во текот на тест-периодот, истовремено ќе важи и стариот начин на наплата. Всушност, ваквиот начин на функционирање и официјално ќе стапи во сила од Нова година. Тогаш, со истите картички граѓаните ќе можат да се возат и во автобусите на ЈСП и во приватните автобуси. Значи, ќе почне да функционира системот за работа со една картичка со еден тарифен систем за сите превозници, а приватниците ќе добиваат по едно евро за изминат километар, при што ќе се избегне „бркање“ на поголем број од патниците и конкуренција со ЈСП. „Опремата за сето ова веќе е набавена и речиси целосно монтирана. Овој проект за нас претставува револуционерен чекор како за сообраќајот, така и конкретно за автобускиот превоз. Со овој проект, Скопје добива уште еден аспект на ‘паметен‘ град“, истакна меѓу другото градоначалникот Трајановски на вчерашната најава за имплементација на системот. Објаснувајќи ги придобивките на еднотарифниот систем, тој најави и дека истовремено од 1 август ќе стартува и автоматската локација на автобусите. Тоа, како што појасни Трајановски, значи дека од еден контролен систем ќе се врши мониторинг на автобусите и за сето тоа граѓаните ќе имаат увид преку дисплеи поставени на автобуските постојки. Во секое време ќе се знае кој автобус до каде е, кога тргнал и кога ќе стигне на одредена постојка. „Инсталацијата на уредите во секое време ќе дава реална и целосна слика на автобусите, при што ќе се врши контрола на сообраќајот“, рече Игор Јанушев, директор на ЈСП. Тој апелираше корисниците на јавниот превоз навремено да се информираат за новиот систем на наплата. За таа цел ЈСП ќе води ТВ и радио кампања, ќе се врши едукација и информирање на штандови низ сите општини, извесен период ќе има инфо-пунктови по трговски центри и слично. Информации за проектот граѓаните можат да најдат и на www.skopska.mk. Паралелно со новиот начин на плаќање, од 1 јануари парите од наплатата на превозот со „паметните“ билети ќе ги собира Град Скопје, а потоа превозниците ќе добиваат од едно евро за секој извозен километар. Така, сметаат надлежните, приватниците ќе имаат мотив да возат во кој било период од денот, а не како досега да се случува во шпицот да има премногу, а во вечерните часови мал број возила. Генерално, со овој проект надлежните се надеваат дека ќе ја вратат довербата кај корисниците на јавниот превоз, а ќе се среди и сегашниот хаос. Инаку, паметната наплата и автоматската локација на возилата требаше да се имплементираат уште пред 2-3 години. Но, поради неколку неуспешни тендери, таа доцни. Utrinski |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Можам да се согласам со сите вас. На 15 дена пред воведување на целосно нов систем за плаќање на билетите нема никаква промотивна кампања, флаери на автобуските станици за нов систем, плакати во автобусите. Апсолутно ништо. Лично јас, на пример, сум користел вакви електронски картички во други земји, ама ќе биде голем проблем за постарите лица да се прилагодат на новиот систем.
Воедно, 60 локации за дополнување на картичките и 8 места за нивно купување се премалку за еден град од 600.000 жители. Метежот можеби нема да настане сега за нивното купување, но ќе го има есенва. Треба да се води сметка и за ова, бидејќи граѓаните досега најчесто купуваа карти или плаќаа за билет во самите автобуси. |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Во секој случај штури информации. Кога на едно место ќе се сретнат политичари и непрофесионални новинари (за жал само такви имаме во државата) резултатот е секогаш останувате повеќе прашања одколку одговори. Ќе можело со мобилен да се плаќа, како, кога, како ќе се контролира, за кој ќе важи оваа услуга...............
|
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Значи еден билет ќе може да се користи во ЈСП и приватниве или еден билет може да се искористи на пример за префрлање од еден во друг автобус?
Иначе автомати рекоа дека ќе постават на три локации што е очигледно премалку, но да се надеваме дека ќе постават повеќе. Edited by jyvation - 14-Jul-2015 at 23:17 |
|
![]() |
|
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
Значи не можат да ги укинат билетите за едно возење... Во ред е да не се купува од возач, и јас сум за тоа, ама не може па од друга страна да не остават со 5 трафики низ цел град за продажба на билети...
Ќе мора да стаат автомати пред автобуските станици, на некои фреквентни локации како трговски центри и слично... Зашто не секој користи автобус секој ден... |
|
Македонија - Земја на чудата!
|
|
![]() |
|
Staro Skopje ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2692 |
![]() ![]() |
![]() |
|
Градот убав никна, но го откорнаа
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мене од медиумите никако не ми е јасно кога ќе можеме да до користиме овој систем. Се најавува од август тест период. Што значи тоа?
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Би сакал да отворам многу прашања за проектов кој очигледно ќе им отвори многу нејаснотии на скопјани, на превозници, а веројатно и проблеми на Град Скопје.
За почеток, би сакал да прашам на кој начин ќе се пресметуваат финансиските средства за приватните превозници? ЈСП - Скопје има две автобази, па оттука и лесно ќе биде автоматското следење на возилата што се вклучуваат и исклучуваат од сообраќај. Но, на кој начин ќе функционира тоа кај приватните превозници, чии автобуси се распослани од Глумово на запад до општина Илинден на исток низ главниот град. Како ќе знаеме дека тие го почитуваат возниот ред? Што правиме со оние автобуси што не припаѓаат на Слобода превоз и на Макекспрес, а кои сепак сообраќај низ улиците на главниот град? На кој начин ќе се спречат злоупотребите и слабите страни на користењето на електронските картички, особено од приватните превозници? Ќе следува мое продолжение на оваа тема... |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Превозниците ќе добиваат по евро за километар
![]() По едно евро, односно 61,26 денар за секој изминат километар ќе добиваат превозниците од јавниот градски превоз од 1 јануари следната година. Оттогаш ќе почне да се применуваат и новите системи за наплата со електронски билети и автоматско следење на возилата, како и единствената цена кај сите превозници. Град Скопје со новата одлука за линиски превоз на патници и со одлуката за надоместок по изминат километар, што ќе се усвојат денеска на седница на Советот, го менува системот на јавниот превоз во метрополата. Парите од наплатата на превозот со умните билети ќе ги собира Градот, а потоа сите превозници ќе добиваат надоместок од едно евро за изминат километар. За секое возило ќе се знае точно колку минало благодарение на системот за автоматска локација. Ќе биде утврден единствен систем на линии во градскиот и во приградскиот превоз и единствен возен ред. Главен носител на јавниот превоз е ЈСП „Скопје“, а може да учествуваат и други превозници кои исполнуваат точно утврдени услови и кои ќе склучат договор со Град Скопје за одржување одредена линија. Ќе има и нов оглас за распределба на линиите. повеќе на линкот: http://www.dnevnik.mk/default.asp?ItemID=C1C9B9440524664099C2D77FBDFBBBBA |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Смарт-тикет и во државни и во приватни автобуси
Во септември и официјално ќе стартува електронската наплата во 384 автобуси на ЈСП и во 116 приватни автобуси. Новиот тарифен систем вклучува и нов тип билети: како билет со можност за преседнување од еден автобус во друг, односно од една на друга линија, билет со ограничено времетраење, зонски билет, потоа дневен, неделен, викенд билет и др. ![]() Од ЈСП најавија и плус три типа електронска картичка, којашто граѓаните ќе можат да ја користат и во приватните и во автобусите на ЈСП, персонализиран билет, кој ќе биде со фотографија и лични податоци и третиот тип, службени легитимации. Овие билети треба да се осмислат, да добијат свој дизајн и форма според која граѓаните треба да ги разликуваат. Од ЈСП беше речено дека во прво време новиот тарифен систем ќе почне да функционира во согласност со постојниот и постепено ќе се премине кон целосна примена на новиот. Граѓаните со новиот систем ќе се спасат од барање ситни пари кога влегуваат во автобус, а особена придобивка ќе им биде што тој билет ќе им важи и при влегувањето во приватен и во автобус на ЈСП. АВЛ-системот ќе придонесе да се намали и времето на чекање на постојките, а ќе се подобри и редовноста на приватните автобуси кои на одредени линии возеа кога сакаат. Исто така, на автобуските стојалишта ќе има над 50 информациони дисплеи за пристигнување на автобусите, испраќање SMS порака преку која патникот ќе добива информација за неколку следни пристигнувања на автобус на бараната линија, преку веб апликација на која покрај времето на пристигнување на одреден автобус на одредена постојка, ќе биде на располагање и т.н. планер на патување кој ќе го дава најкраткиот и најбрзиот пат помеѓу 2 места во Градот со користење на јавниот превоз. http://www.skopjeinfo.mk/gradot/2128142587/smart-tiket-i-vo-drzavni-i-vo-privatni-avtobusi |
|
![]() |
|
Glava ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 08-Sep-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 78 |
![]() ![]() |
Нешто спомнаа дека и обични Виза Мастер картички ќе можат да се прифаќаат на уредите во автобусите. Ова е нешто што е вообичаено во западна европа и е многу згодно за да не мораш постојано да надополнуваш.
Имам пријател во Халк банка кој веќе има од тие бесконтактни Виза Мастер картички и ми вели дека сега и другите банки ќе почнеле да издаваат |
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
![]() Тоа е стара навика и правило од минатото кое не планираат да го сменат, наместо сите врати да се користат и за влез и за излез - а во пракса како такви и се користат - правилото гласи дека само предната врата служи за влез и излез, додека останатите врати служат за излез. Јас не знам за други држави каде што сеуште опстојува ваквиот идиотски систем на распределување на влезови и излези во возилата од јавниот превоз, секаде каде што сум бил во странство дозволени се и влез и излез на сите врати и на сите врати има автомати за поништување на билетите. Токму бидејќи станува збор за ептен лош систем за наплата, воопшто не се сомневам дека приватните превозници и понатаму ќе имаат право да им наплаќаат превоз на патниците во готовина, што го прави електронскиот билет необврзувачки и незадолжителен кај приватните превозници. А сигурно и во возилата на ЈСП Скопје нема да се смени праксата и ќе може да се купува билет од кај возачот, наместо да има посебна личност задолжена за тоа. Или со други зборови кажано, како по обичај, јавниот превоз во Скопје се обновува со нови возила, нови електронски билети и нови автомати за нивно поништување, електронски дисплеи и останата современа опрема, но старите навики не си заминуваат, исто како што и волкот го менува влакното, но карактерот му останува ист. Edited by Dexter26 - 10-Apr-2015 at 11:06 |
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
Поентата е да се воведе заеднички систем но не според учинок туку според возен км што е многу лош систем. Наместо да се направи заеднички холдинг и од таму да се распределуваат средства тие ќе одат преку криминални структури.
Како и да е ,можноста за плаќање во готовина ќе биде и во јсп ако не се лажам. Вчера се возев во автобус кој имаше поставено основа за читач и таква имаше само на предната врата... од десната страна (да напоменам бидејќи нема од двете страни). |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 16> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |