![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 20> |
Author | |
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Железничките станици во Катовице и Краков, Полска. Полската државна железница во изминативе години изгради целосно нови објекти преку јавно-приватно партнерство со странски инвеститори. Имено, им понуди на инвеститорите да изградат трговски центри со различни содржини, а во нив да ги вградат железничките станици.
Интересно изгледа концептот од Зара во воз, иако за македонски услови е поприлично збунувачки фактот ко во „Сити мол“ да чекаш воз. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
многу несмасно искомбинирани стилови и сулување на оригиналната станица... па после зошто сите мразеле современа архитектура... епа затоа
|
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Да, задржана е старата фасада под новата конструкција. Интересен концепт. |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Navigator ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 678 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Новата железничка станица во Лоѓ, Полска
фотките се преземени од форумот ЅЅС Łódź Main train station - Dworzec Fabryczny Parts of the facade have been saved. ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
in memory of Klevan, Ukraine ex-Jewish town with a population of 1,300 people http://inhabitat.com/ukraines-tunnel-of-love-is-a-natural-passageway-for-trains-and-lovers/ ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() The world's longest and deepest rail tunnel has officially opened in Switzerland, after almost two decades of construction work. The 57km (35-mile) twin-bore Gotthard base tunnel will provide a high-speed rail link under the Swiss Alps between northern and southern Europe. Switzerland says it will revolutionise European freight transport. Goods currently carried on the route by a million lorries a year will go by train instead. The tunnel has overtaken Japan's 53.9km Seikan rail tunnel as the longest in the world and pushed the 50.5km Channel Tunnel linking the UK and France into third place. ![]() ![]() The project, which cost more than $12bn (£8.3bn) to build, was endorsed by Swiss voters in a referendum in 1992. Voters then backed a proposal from environmental groups to move all freight travelling through Switzerland from road to rail two years later. The completed tunnel travels up to 2.3 km below the surface of the mountains above and through rock that reaches temperatures of 46C. Engineers had to dig and blast through 73 different kinds of rock, some as hard as granite and others as soft as sugar. More than 28m tonnes of rock was excavated, which was then broken down to help make the concrete used to build the tunnel. ![]() Now the completed tunnel, delivered on time and within budget (!!!), will create a mainline rail connection between Rotterdam in the Netherlands and Genoa in Italy. When full services begin in December, the journey time for travellers between Zurich and Milan will be reduced by an hour to two hours and 40 minutes. The tunnel's course is flat and straight instead of winding up through the mountains like the old rail tunnel and a road tunnel opened in 1980. About 260 freight trains and 65 passenger trains will pass through the tunnel each day in a journey taking as little as 17 minutes. The tunnel is being financed by value-added and fuel taxes, road charges on heavy vehicles and state loans that are due to be repaid within a decade. Swiss bank Credit Suisse has said its economic benefits will include the easier movement of goods and increased tourism. Nine workers died in accidents while the tunnel was under construction. Four were Germans, three Italians, and one each came from South Africa and Austria, according to German news agency dpa. They are commemorated by a plaque near the northern end of the tunnel, Swiss media report. http://www.bbc.com/news/world-europe-36423250 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
За оној што е заинтересиран за документарци поврзани со железница, Уживајте
![]() World's Busiest Railway 2015/ BBC Documentary 2015: https://www.youtube.com/watch?v=CLV2iTtQRDE |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Во секој случај е откачено
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
ова е всушност туристичка атракција обновена и воспоставена само за туристи од страна на ентузијасти. Се вика Ciernohronska zeleznica
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
и ова е еден вид на туристичка атракција. повеќе можи да се добие него што можи да се изгуби
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
![]() Неверојатно: Воз поминува помеѓу аут линијата и трибината за време на фудбалски натпревар! Неверојатни сцени од Словачка. Во оваа земја постои фудбалски терен на кој се играат натпревари од пониските лиги каде што има пруга помеѓу аут линијата и трибината, па често се случува да помине воз во тек на меч. http://www.mkd.mk/sport/fudbal/neverojatno-voz-pominuva-pomegju-aut-linijata-i-tribinata-za-vreme-na-fudbalski |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Ех, кога јас би начекал бувљак ..............
|
|
![]() |
|
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
незнам зашто не ги дава сликите но еве ви од фб линкови можете да ги видите и без да имате фејсбук.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176637433&l=8fb65b32ee https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176117420&l=9498ca132e Еве една стара парна локомотива која стои на паркинг во Боблинген, Германија (најверојатно на место каде што поминувала пругата). Јас не се разбирам во овие работи но ми беше интересно да ја сликам за вас колегите на форумот. Тој ден имаше и бувљак пазар со доста модели за колекционерите ама не ми дозволија да ги сликам па од нив немам слики. Edited by daci92 - 28-Sep-2015 at 18:20 |
|
![]() |
|
MIKI1 ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 313 |
![]() ![]() |
Слично делува и „Сименс“, каде во шасијата и подножјето од локомотивата, која наликува на BR185/189, се вградува дизел-електричен погон на местото од „електриката„.
Edited by MIKI1 - 28-Sep-2015 at 11:23 |
|
![]() |
|
marfimk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Feb-2012 Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
Убава слика ... според информациите на Википедија, тоа се пробни електрични локомотиви, во соработка со ASEA од Шведска
https://en.wikipedia.org/wiki/EMD_GM10B |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Ваква локомотива досега не сум видел-лик на дизелка, а електромоторна
![]() railpictures.net |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Процес на изградба на брза пруга (LGV) во Франција.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
а што е фората со три парни локомотиви во спрега? големи успони па треба поголема снага?
|
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
... не заборавете да ги вклучите звучниците!
http://vikaschander.com/ |
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 20> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |