build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 20>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 20-Dec-2016 at 12:43
Железничките станици во Катовице и Краков, Полска. Полската државна железница во изминативе години изгради целосно нови објекти преку јавно-приватно партнерство со странски инвеститори. Имено, им понуди на инвеститорите да изградат трговски центри со различни содржини, а во нив да ги вградат железничките станици.

Интересно изгледа концептот од Зара во воз, иако за македонски услови е поприлично збунувачки фактот ко во „Сити мол“ да чекаш воз.

































Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 14-Nov-2016 at 17:56
многу несмасно искомбинирани стилови и сулување на оригиналната станица... па после зошто сите мразеле современа архитектура... епа затоа
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 14-Nov-2016 at 15:38


Да, задржана е старата фасада под новата конструкција. Интересен концепт.

За сè има вторпат
Back to Top
Navigator View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 678
  Quote Navigator Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 14-Nov-2016 at 13:25
Според сликите, претпоставувам ја градат врз старата железнички станица. Баш убаво изгледа. Се надевам ќе добиеме нешто слично со старата железничка во Скопје, иако намената нема да биде иста.
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 14-Nov-2016 at 12:07
Новата железничка станица во Лоѓ, Полска

фотките се преземени од форумот ЅЅС

Łódź
Main train station - Dworzec Fabryczny
Parts of the facade have been saved.









За сè има вторпат
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 25-Aug-2016 at 17:00

~ Tunnel of Love ~

in memory of Klevan, Ukraine

ex-Jewish town with a population of 1,300 people

http://inhabitat.com/ukraines-tunnel-of-love-is-a-natural-passageway-for-trains-and-lovers/



Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 02-Jun-2016 at 09:11


The world's longest and deepest rail tunnel has officially opened in Switzerland, after almost two decades of construction work.

The 57km (35-mile) twin-bore Gotthard base tunnel will provide a high-speed rail link under the Swiss Alps between northern and southern Europe.

Switzerland says it will revolutionise European freight transport.

Goods currently carried on the route by a million lorries a year will go by train instead.

The tunnel has overtaken Japan's 53.9km Seikan rail tunnel as the longest in the world and pushed the 50.5km Channel Tunnel linking the UK and France into third place.





The project, which cost more than $12bn (£8.3bn) to build, was endorsed by Swiss voters in a referendum in 1992. Voters then backed a proposal from environmental groups to move all freight travelling through Switzerland from road to rail two years later.

The completed tunnel travels up to 2.3 km below the surface of the mountains above and through rock that reaches temperatures of 46C.

Engineers had to dig and blast through 73 different kinds of rock, some as hard as granite and others as soft as sugar. More than 28m tonnes of rock was excavated, which was then broken down to help make the concrete used to build the tunnel.



Now the completed tunnel, delivered on time and within budget (!!!), will create a mainline rail connection between Rotterdam in the Netherlands and Genoa in Italy.

When full services begin in December, the journey time for travellers between Zurich and Milan will be reduced by an hour to two hours and 40 minutes.

The tunnel's course is flat and straight instead of winding up through the mountains like the old rail tunnel and a road tunnel opened in 1980.

About 260 freight trains and 65 passenger trains will pass through the tunnel each day in a journey taking as little as 17 minutes.

The tunnel is being financed by value-added and fuel taxes, road charges on heavy vehicles and state loans that are due to be repaid within a decade.

Swiss bank Credit Suisse has said its economic benefits will include the easier movement of goods and increased tourism.

Nine workers died in accidents while the tunnel was under construction.

Four were Germans, three Italians, and one each came from South Africa and Austria, according to German news agency dpa. They are commemorated by a plaque near the northern end of the tunnel, Swiss media report.

http://www.bbc.com/news/world-europe-36423250
За сè има вторпат
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 24-Oct-2015 at 23:37
За оној што е заинтересиран за документарци поврзани со железница, Уживајте

World's Busiest Railway 2015/ BBC Documentary 2015: https://www.youtube.com/watch?v=CLV2iTtQRDE
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 13-Oct-2015 at 09:31
Во секој случај е откачено
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 12-Oct-2015 at 19:57
ова е всушност туристичка атракција обновена и воспоставена само за туристи од страна на ентузијасти. Се вика Ciernohronska zeleznica
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 12-Oct-2015 at 19:51
и ова е еден вид на туристичка атракција. повеќе можи да се добие него што можи да се изгуби
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 12-Oct-2015 at 19:03


Неверојатно: Воз поминува помеѓу аут линијата и трибината за време на фудбалски натпревар!

Неверојатни сцени од Словачка. Во оваа земја постои фудбалски терен на кој се играат натпревари од пониските лиги каде што има пруга помеѓу аут линијата и трибината, па често се случува да помине воз во тек на меч.



http://www.mkd.mk/sport/fudbal/neverojatno-voz-pominuva-pomegju-aut-linijata-i-tribinata-za-vreme-na-fudbalski
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 28-Sep-2015 at 18:27
Ех, кога јас би начекал бувљак ..............
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 28-Sep-2015 at 18:08
незнам зашто не ги дава сликите но еве ви од фб линкови можете да ги видите и без да имате фејсбук.
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176637433&l=8fb65b32ee
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10208010176117420&l=9498ca132e


Еве една стара парна локомотива која стои на паркинг во Боблинген, Германија (најверојатно на место каде што поминувала пругата). Јас не се разбирам во овие работи но ми беше интересно да ја сликам за вас колегите на форумот. Тој ден имаше и бувљак пазар со доста модели за колекционерите ама не ми дозволија да ги сликам па од нив немам слики.



Edited by daci92 - 28-Sep-2015 at 18:20
Back to Top
MIKI1 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 313
  Quote MIKI1 Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 28-Sep-2015 at 11:18
Слично делува и „Сименс“, каде во шасијата и подножјето од локомотивата, која наликува на BR185/189, се вградува дизел-електричен погон на местото од „електриката„.

Edited by MIKI1 - 28-Sep-2015 at 11:23
Back to Top
marfimk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 18-Feb-2012
Online Status: Offline
Posts: 196
  Quote marfimk Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 27-Sep-2015 at 21:29
Убава слика ... според информациите на Википедија, тоа се пробни електрични локомотиви, во соработка со ASEA од Шведска
https://en.wikipedia.org/wiki/EMD_GM10B
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 27-Sep-2015 at 16:45
Ваква локомотива досега не сум видел-лик на дизелка, а електромоторна



railpictures.net
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 25-Aug-2015 at 01:28
Процес на изградба на брза пруга (LGV) во Франција.

Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 02-Aug-2015 at 01:11
а што е фората со три парни локомотиви во спрега? големи успони па треба поголема снага?
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 01-Aug-2015 at 20:51
... не заборавете да ги вклучите звучниците!
http://vikaschander.com/
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 20>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.141 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.