build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

[Р-1301] Охрид - Св. Наум

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 234
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 09-Aug-2009 at 14:18
Патот Охрид-Св Наум, лето 2009 во екот на туристичката сезона:
Охрид-Св. Стефан е најоптоварениот дел од патот, којшто пред околу 10 години беше изграден на ниво на брз пат со 2 пати по 2 ленти во насока. Сепак раскрсниците не се ниту денивелирани ниту пак регулирани со семафори, што создава голем хаос на оваа многу оптоварена делница.





Потоа патот се стеснува на 2 ленти коишто се крајно недоволни и скратени дури и на една лента поради паркираните возила особено во Лагадин, Пештани и Елшани.



Ја поминуваме Трпејца и потоа патот станува навистина тесен, со остри завои и многу стара и рѓосана сигнализација.





Мало отклонување од патот. Тргнуваме кон Отешево/Преспа преку националниот парк Галичица. Патот иако тесен и на многу места без банкини ниту било каква хоризонтална или вертикална сигнализација, сепак е удобен а асфалтот беше над моите очекувања. Веројатно поради малиот број на возила и никаквиот сообраќај на товарни возила по тој пат.







Назад кај раскрсницата при Свети Наум. Таму стојат знаци поставени пред повеќе од 20 години (пишува Н. Р. Албанија), но истите не се ниту оштетени, ниту избледени и освен кирилично-латиничната ознака наместо кирилично-англиската, немам никакви забелешки:


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 30-Jul-2009 at 00:56
Фотки на pbanks од октомври 2007

1
Делот во близина на Трпејца е сосема несоодветен за потребите


2
Во близина на Свети Стефан


3
Делот помеѓу Свети Стефан и Охрид е надграден во експресен пат 2х2


4


5


6


7

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 27-Jul-2009 at 23:52
Драган незнам дали си прочитал по форумов мислам дека во нишката за охридски сообраќај беше, во Охрди се гради обиколница која всушност не го елиминира скроз поминувањето низ градот туку делумно го поместува нсообраќајот по периферија на градот.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 27-Jul-2009 at 21:23
Bi bilo podobro ovaj pat(avtopat kako da go narecem) ako moze da se povrze so patot M-5 Podomlje - Granicen premin Zvegor kaj Resen za da se izbegne gradskata guzva i za da ima pocista sredina vo gradot Ohrid.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 27-Jul-2009 at 20:32

Имеме регистрирано една најава (декември 2008) за осовременување на патот која би почнала тек во 2010.
Исто така нема никакви детали што точно се подразбира под осовременување.

Инаку мислам дека засега доволно би било патот да се прошири на 2х2 евентуално до Пештани, а понатака до Свети Наум значително да се подобрат техничките карактеристики.
Доколку туристички и економски би почнала да напредува и албанската страна, пред се Поградец, тогаш би можело да се размислува и за комплетен прстен со поголем капацитет околу езерото. Сепак се работи за еден регион кој го спојува многу посилна природна врска отколку што треба да го раздвојува границата, особено во некоја ЕУ иднина.

Еве ја веста со најавата за Р-501:
Охрид, 11 декември (МИА)Министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески при неодамнешната работна посета на Охрид најави дека Владата, односно ресорното Министерство, издвоиле 11,8 милиони денари за реконструкција на постоечките пристаништа и изградба на ново пристаниште на Охридското Езеро, во чиј состав ќе биде изградена и соодветна бензинска пумпа.

Според Јанакиески, на тој начин ќе се надмине проблемот со снабдувањето гориво за бродовите и чамците.

Тој најави и реконструкција на обиколницата на Охрид, односно улицата „Железничка“, што ги спојува магистралните правци кон Скопје односно Битола. Работните зафати на оваа важна сообраќајница во Охрид е предвидено да започнат во февруари идната година.

Предвидена е реализација на проект за осовременување на делницата на потегот Охрид – Свети Наум, чија изградба би почнала во текот на 2010 година. Тој патен правец е изграден во 50-те години на минатиот век и не соодветствува на современите потреби за патен сообраќај. Проблеми во одвивањето на сообраќајот особено се јавуваат во летните месеци кога значајно се зголемува фреквенцијата на возила на тој патен правец.

http://www.mia.com.mk/


Edited by Cloverstack - 27-Jul-2009 at 20:37
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 27-Jul-2009 at 12:14
Сериозно мора да се размисли околу изградба на патот Р-501. Барем овој пат знаеме дека во сезоната е оргомна гужва и еден од ретките патишта низ Македонија со таква гужва. Барем за овој пат знаеме дека е повеќе од исплатливо да се изгради. Сега за сега изграден е од клучката со М-5 (влезот на Охрид) до излезот на Охрид и натаму до Лагадин. После Лагадин е обично локално патче што генерира гужви, нервоза и трошок. Натака до Св. Наум малку може да има потешкотии поради преизграденоста и можноста да е узурпирана трасата што нормално нели не треба да биде пречка. Исто така друга пречка е што земјиштето на трасава е значително поскапо од било каде поради атрактивноста.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 27-Jul-2009 at 12:08

Пет часа од Свети Наум до Охрид

За враќање од Свети Наум и од плажите на источното охридско крајбрежје на возачите завчера им беа потребни околу пет часа за да стигнат до Охрид. Колоната од неколку илјади возила повеќе стоеше во место отколку што се движеше.
Нервозните возачи беа принудени да возат со втора брзина и со околу 20 километри на час. Проблеми создаваа и старите возила на кои им откажуваше ладењето на моторите, а некои останаа и без бензин.
"Тргнавме од Свети Наум околу 18 часот, а веќе во Пешатни не дочека ноќ. Не знам дали летово уште еднаш ќе се одлучам да одам на плажа во Свети Наум. Охрид мора нешто да направи овој патен правец да има поголема пропусна моќ", вели една исселеничка во Канада која престојува во Охрид.
Според слободна проценка за викендот на охридскиот брег имаше над 30 илјади гости од земјава и од странство.

http://www.vest.com.mk/?ItemID=546786284DBDB141BE81B483D827FD9F
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 01-Jan-2008 at 08:00

Патниот правец Р-1301 (по стара класификација Р-501) се протега од Охрид до границата со Албанија кај Свети Наум. Должината на Р-1301 е 32km.

Трасата е веднаш до или релативно блиску до источниот брег на Охридското Езеро и ги поврзува сите населени места и туристички населби и објекти што се на брегот.На делот од Охрид до Свети Стефан патот е еден вид експресен пат 2х2, но во појужните делови има многу субстандардни моменти кои се особено проблематични за време на сезоната.




Edited by Cloverstack - 06-Apr-2020 at 22:58
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 234

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.