![]() |
![]() |
![]() |
Скопска обиколница [A2/A4] |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 24> |
Author | |||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
![]() Jas go komentiram izvestajot na agencijata za drzavni patista. So edno vozenje ne se pravi tocen izvestaj, tuku momentalna sostojba kako sto izvestuva "Dnevnik". Ete npr. jas lani ja vozev obikolnicata (od ljubopitnost, prv i posleden pat), negde okolu 23h i sretnav se na se 3-4 vozila. |
|||
![]() |
|||
alexsend ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2011 Location: Скопје, Центар Online Status: Offline Posts: 2086 |
![]() ![]() |
||
Многу ми е жал што обиколницата не може да се користи од страна на жителите на Скопје. Може мал % кој живее во непосредна близина, но сепак пр. за патување Ѓорче-Аеродром е нелогично да се користи.
Јас еднаш од Капиштец решив да одам преку неа до аеродромот но сепак за исто време стигнав како и низ Скопје. Далеку е, неповрзана е, тоа сите го знаеме. Едино им служи на Кумановци кога одат за Охрид ![]() |
|||
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
|
|||
![]() |
|||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||
![]() Е па Дневник подетално ги опишува тие проценти. Колку се 46% од 10 возила секој час ? Ако се 4.6 возила, односно 3 самостојни возила и 1 возило со приколка, тогаш значи дека досега се возеле 5.4 возила, односно 4 самостојни возила и 1 возило со приколка секој час. ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
![]() Ovaa igra so procenti e redovna disciplina za manipulacija so graganstvoto. Demek soobrakajot se zgolemil za 46,1%, a nikako da napisat koja e osnovata i zatoa nemame nikakva predstava kolku vsusnost se zgolemil soobrakajot, zatoa sto 46,1% od 100 vozila se 46 vozila, od 1000 se 460 a od 10000 se 4600, taka sto procentualnoto prikazuvanje bez realna brojka (osnovica) ne dava nikakva slika za zgolemuvanjeto na vozilata. |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Всушност проблемот со осветлувањето трае со години, што е добро документирано во нишкава. |
|||
![]() |
|||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||
плавата ограда повеќе служи како звучна изолација како заштита од бучава на куќите околу автопатот
|
|||
![]() |
|||
Dragan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2009 Location: Tetovo Online Status: Offline Posts: 1172 |
![]() ![]() |
||
Сликиве ми се земени од факултет по предметот Градежни објекти и животна средина, пред се мало инфо за предметот од 2-3 зборови се однесува како еден објекти од инфраструктурата влијае на околината и што треба тој објект да запази да изгради за да живиот свет во тој дел не се промени.
Не сум уште стручена алии еве некој заштитни мерки или како земјиштето се одвојува од асфалтот ![]() Еве некои водоводни цевки за истечни водии за да не се поплавува околното земјиште ![]() ![]() Еве сега и од самата обиколница неколку слики ![]() ![]() ![]() Уште еден друг тип како да се истекуваа водата при врнежи ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Еве како е решено свивувањето со водата ![]() Заштитата на птиците и на некој инсекти и други животни е решена со оваа проѕирна и бојна пластична постава ![]() ![]() |
|||
![]() |
|||
toasumjas ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-Jun-2010 Location: Skopje/ljubljan Online Status: Offline Posts: 434 |
![]() ![]() |
||
Завчера поминав, за греота! Сам се возев
![]() |
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Обиколницава од влезот во Скопје од страна на Велес, па се до излезот кај Радишани е осветлена едвај од 10 посто од светилките. Ама битно си стојат пандури и лепат казни.
А знае ли некој зашто кај Бутел и даље делот не е асфалтиран целосно, туку е асфалтиран само оној за Радишани? |
|||
23ka.wordpress.com
|
|||
![]() |
|||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||
Од Водно
1. 2. |
|||
23ka.wordpress.com
|
|||
![]() |
|||
4skopje ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Feb-2011 Online Status: Offline Posts: 284 |
![]() ![]() |
||
ПАТНИЦИТЕ ШТО ТРАНЗИТИРААТ ПОКРАЈ СКОПЈЕ ЌЕ ИМА КАДЕ ДА ОДМОРАТ
|
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
@ Андреј
Фала на пофалбите и издржаната критика. Свесен сум дека ова решение е дефинитивно поскапо за изградба и одржување, но сепак и другото си има трошоци: вијадукт над ранжирното депо и подолга траса на автопатот. Тоа што најмногу ми пречи во таа варијанта е што ја извлекува трасата во исклучиво рурално подрачје, со сите понатамошни последици меѓу кои и фактот дека воопшто не би се користела како алтернатива за некои градски сообраќајници. За хоризонталните радиуси на кривините останува истото: најмалите се веќе присутни во клучката, истото се однесува и на наклоните. @ Кловер Благодарам на возвишениот епитет ![]() Што се однесува до новиот ГУП и неговата изработка, сум начул дека некои од областите навистина се редефинираат, но многу од ангажираните фирми (преку тендер со главен критериум цена, секако) само ги превземаат нивните делови од стариот ГУП. Во врска со поврзувањето што тука го дискутираме, свој збор би имал и Фондот за маг. и рег. патишта, бидејќи на крај ова ќе биде во нивна надлежност, ако нешто не се промени во регулативата. Според размерот на ГУП, оваа скица може комотно да се внесе во истиот, што единствено ќе предизвика промени во можностите за градба јужно од клучката, до пругата. А бидејќи се зафаќа доста земјиште, јас би предложил и лоцирање на некои содржини во него - како на пример пунктот за одржување на патишта, кој сега се наоѓа на наплатната рампа Петровец. Размислував и за П+Р, но малку е далеку.. Edited by mladen_s - 27-Dec-2011 at 11:34 |
|||
![]() |
|||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||
Младен...
![]() Tи си ѕвер! ![]() Многу елегантно склопено! И особено ме импресионираше во колку мал простор го смести сето ова. Човек да добие впечаток дека клучката Хиподром била однапред планирана токму за да се изведат сите овие поврзувања и тоа во рамки на многу разумен буџет за проект од ваков карактер. Се разбира и ова решение има минуси и недостатоци, но некои компромиси мора да се направат, а предлогот е многу солидна основа и со дополнително рафинирање би можел да бидне уште подобар. Би било одлично овие размислувања некако да дојдат до луѓе кои се вклучени во креирањето на новиот Генерален урбанистички план на Скопје, како и оние кои се вклучени во креирањето на Просторниот план на скопскиот регион.
![]()
Има некои моменти кои би било пожелно да се испеглаат подобро, но колку што гледам, концептот е сосема во ред, нема никакви пропусти: ![]() Инаку Младен, би сакал да видам генерално повеќе ленти на одредени позиции, иако веројатно и не си навлегувал премногу во тоа, бидејќи ова се разбира не е некаков детален проект. Во секој случај, еве на пример правецот Велес => булевар Александар Македонски мислам дека ќе остане круцијален, па таму ќе треба да останат две ленти да го носат тој сообраќај. На самото собиралиште, пак, таму моментално има четири ленти, а при ваква клучка тоа би било апсолутен минимум кој треба да се запази, мада пожелно би било да бидат и пет, со разумно голема должина додека се редуцираат на четири па на три: ![]() Edited by Cloverstack - 27-Dec-2011 at 04:14 |
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Младен одличен труд и замисла, како и реализација. Ќе можеш ли да ги означиш различните нива со јасно различни бои за да можеме да видиме со што се соочуваме тука?
Прво мислам дека решението на Clover е далеку поприфатливо иако она на младен е пак попосакувано. Првото е директно а второто е индиректно. Но, никако не се согласувам дека оваа клучка некогаш би ги оправдала огромните трошоци. Треба да сме свесни дека на цртежов гледаме далеку упростена и смалена верзија на возможната таква клучка на теренот. Прво за еден автопат да се издигне на ниво 60 метри под косина 5% треба прилично долг простор за искачување. Тоа би барало откуп на голема површина на земјишта, која во Скопје се разбира е скапа. Второ се соочуваме со клучка (веројатно) на 3-4 нива со ескади долги по моја слодобна проценка околу 2-3 километри што не само што е скапо за изградба туку е скапо за целогодишно, зимско и долгорочно одржување (капитален ремонт на ваквите објекти се прави еднаш на 20 години и чини многу пари и е поврзано со долго затворање на делови од него). Веројатно исто така кривите на цртежов се многу поости од дозволеното на реална автопатска клучка, при што ограничувањето на брзината не смее да падне под 80км/час на автопати. Тука гледам криви со острини за 40 км/час како свртувањето Велес-Драчево на пример. Потоа ваква капитално комплицирана клучка бара по 5-6 ленти во насока пред самата клучка за адекватно распределување на потоците од сообраќај што повторно е поврзано со откуп на земјиште и рушење на постоечките капацитети. Не на последно место би истакнал дека ваква клуча која се гради врз опстоечки објект захтева долгогодишна скапа и многу деликатна изградба, затворање на отсеци и пренасочувања на нашата главна клучка во државата. Лично не ја гледам потребата за ваков зафат затоа што сообраќајот кај нас не е воопшто густ за да делницата од оваа клучка до онаа предложена од Clover да не може да се справи со двојниот наплив на возила (во насоките Скопје-Велес и Обиколница-Велес). Решението на Clover е далеку поедноставно, поефтино и порационално а во суштина не менува ништо - растојанието е смешни 1-2 километри кои во суштина не менуваат ништо. Одма на памет ми паѓа М0 во Будимпешта кое и покрај неспоредливо поголемиот број на возила имаат направено ваков компромис пред се заради причините што ги набројав погоре. Единствената забелешка во врска со планот на Clover се однесува на тоа дека јас би одел со две трумпет-клучки, а не со една Т-образна, пред се заради поефтината изградба и изградба на клучките на две нива, наместо на 3. Инаку планот е одличен и веројатно неговата реализација не би захтевала многу средства (неколку десетици милиони евра заедно со откупот на земјиштето, изготвување на проектот и неговата реализација), а неговата изведба можеби е поблиску отколку што си мислиме, несомнено затоа што носи исклучително големи позитивни ефекти за тој дел на градот со не мал број на жители. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
Благодарам на пофалбите, само да појаснам дека змијовидниот правец може да се одбегне, само ќе биде потребен уште еден подолг сегмент на високи столбови. Подоцна ќе го додадам и тоа решение (откако еднаш ги сфатив можностите и ограничувањата варијантите се множеа) како и обратната варијанта: новите правци да одат во ископ (не знам колку е ова подрачје плавно).
Од друга страна, ако веќе се гради на тој начин, можеби и не би направило така голема разлика. Во секој случај, ова е само план за во иднина, во сегашноста гледаме дека се штеди и на насип... Edited by mladen_s - 27-Dec-2011 at 01:19 |
|||
![]() |
|||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||
Се извинувам, изгледа бев мрзлив да скролнам погоре ![]() @Clover: Без навреда, но мислам дека на Младен решението е подобро. Воедно, не е потребно рушење на постојните правци, како што посочи ти. Не сум сообраќаен експерт, но мене ова решение ми изгледа прилично изводливо. Освен правецот Драчево - Куманово, за кој сметам дека има премногу змијовидни искривувања, останатото е супер. Меѓу другото, линијата која ја потегнува Младен спрема Лисиче и Драчево е дирентко паралелна на Булевар Февруарски Поход, и на некој начин ја гледам како вистинска (идна) крајна граница на урбаното Скопје. Што мислиш ти? Edited by alexgizh - 27-Dec-2011 at 00:31 |
|||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||
![]() |
|||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||
Да и јас се согласувам дека е одлично решение... за разлика од моето
![]() |
|||
![]() |
|||
mladen_s ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 04-May-2010 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 407 |
![]() ![]() |
||
Ене го погоре,веќе го постирав
(пред да експлодира темава - ама добро, сигурно било само повод, причини си имало) Edited by mladen_s - 26-Dec-2011 at 23:08 |
|||
![]() |
|||
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
||
Одлично! Вака од око ми изгледа дека се запазени сите правци!
Би можел ли овој југо-западниов крак да го продолжиш, да видам каква идеја имаш, како да поминува покрај Лисиче и Драчево? |
|||
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 23456 24> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |