build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 16-Nov-2012 at 16:05

Jas go komentiram izvestajot na agencijata za drzavni patista.

So edno vozenje ne se pravi tocen izvestaj, tuku momentalna sostojba kako sto izvestuva "Dnevnik". Ete npr. jas lani ja vozev obikolnicata (od ljubopitnost, prv i posleden pat), negde okolu 23h i sretnav se na se 3-4 vozila.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 16-Nov-2012 at 16:00
Многу ми е жал што обиколницата не може да се користи од страна на жителите на Скопје. Може мал % кој живее во непосредна близина, но сепак пр. за патување Ѓорче-Аеродром е нелогично да се користи.
Јас еднаш од Капиштец решив да одам преку неа до аеродромот но сепак за исто време стигнав како и низ Скопје. Далеку е, неповрзана е, тоа сите го знаеме.
Едино им служи на Кумановци кога одат за Охрид
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 16-Nov-2012 at 15:53
Previous
 
Е па Дневник подетално ги опишува тие проценти.
 
Колку се 46% од 10 возила секој час ?
 
Ако се 4.6 возила, односно 3 самостојни возила и 1 возило со приколка, тогаш значи дека досега се возеле 5.4 возила, односно 4 самостојни возила и 1 возило со приколка секој час. Doh
 
Rollin
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 16-Nov-2012 at 15:25

Ovaa igra so procenti e redovna disciplina za manipulacija so graganstvoto. Demek soobrakajot se zgolemil za 46,1%, a nikako da napisat koja e osnovata i zatoa nemame nikakva predstava kolku vsusnost se zgolemil soobrakajot, zatoa sto 46,1% od 100 vozila se 46 vozila, od 1000 se 460 a od 10000 se 4600, taka sto procentualnoto prikazuvanje bez realna brojka (osnovica) ne dava nikakva slika za zgolemuvanjeto na vozilata.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 16-Nov-2012 at 01:20

ВОЗАЧИТЕ ГО ИЗБЕГНУВААТ АВТОПАТОТ

Обиколницата празна, камионите во центар

И по три години од пуштањето во употреба на скопската обиколница, таа не е дел од мапата на возачите од скопските населби, особено на тешки товарни возила. Предвидувањата дека до 2020 година по неа ќе се движат околу 15.000 возила дневно изгледа како недостижна, ако се извози автопатот како што направи екипата на „Дневник“. За еден час може да се видат како поминуваат едвај десетина возила, но затоа пак среде центар и по булеварите ги има на претек. Тој факт и не е така наивен ако се земе предвид дека уништувањето и оштетувањето на градските коловози од тешки камиони се голем проблем и чинат пари. Тоа ја натера градската власт летово да воведе едномесечна забрана за движење на камиони во Скопје. 

Обиколницата спојува два краја на градот - Хиподром и Сарај. Беше изградена за растоварување на метежот во центарот на Скопје, а и општо на улиците што водат кон населбите. Еден вид алтернатива за возачите да не транзитираат низ центарот, особено оние што одат кон Тетово, Kосово и обратно - Kуманово, Велес, Грција. Заклучокот од слабата фреквенција која може да се види на терен, десетина возила на еден час, од кои само половината товарни, е дека обиколницата е нешто што сите гледаат да го заобиколат. 

Екипа на „Дневник“ го помина целиот автопат со четири ленти. Од Хиподром до Сарај, со возење од 100 километри на час, се стасува за 15-ина минути. Нешто незамисливо ако истата релација ја возите низ метежот што владее по градските улици. Патот е уредно обележан со табли и патокази, а јасно се изведени клучките и надвозниците. Онаму каде што патот се приближува до куќи од населени места поставени се табли за заштита од бучава. 

И додека состојбата на терен е очајна, извештаите, бројките и податоците на Агенцијата за државни патишта говорат нешто друго. Од Агенцијата вршат мерење на густината на сообраќајот, на влезот и излезот од обиколницата. Уверуваат како дневниот просечен сообраќај на автопатот е во постојан пораст.

- Според податоците од годинава, вкупниот сообраќај во однос на 2010 година е дека сообраќајот кај Сарај се зголемил за 46,1 отсто, а кај Хиподром за 29,3 отсто. Тоа зголемување во најголем дел се должи на автомобилскиот сообраќај, додека бројот на тешки камиони и автобуси горе- долу се движи во истите рамки - изјавија задолжените за односи со јавноста од Агенцијата.

 

Нема осветлување - украден бил бакарот

Возењето по обиколницата навечер на моменти ужаснува - нема осветлување. Освен само на неколку места (кај клучката за Мирковци). Притоа, фреквенцијата на возила е до толку намалена, што може да се случи по должината на целиот автопат, од 26,8 километри, да поминат само две-три возила. Луѓето што патуваат во тој целосен мрак мора да се многу внимателни - ем за да се исклучат од автопатот навреме ем да не им се случи незгода. 

Од Агенцијата за државни патишта изјавија дека проблемот со осветлувањето трае веќе неколку месеци поради украдениот бакар од неколку трафостаници по должината на обиколницата. Нивната поправка е во надлежност на „Македонијапат“, која имала неколку неуспешни тендери.


Всушност проблемот со осветлувањето трае со години, што е добро документирано во нишкава.
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 14-Oct-2012 at 16:38
Previous Да така е плавата е за звучна изолација 
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 14-Oct-2012 at 13:35
плавата ограда повеќе служи како звучна изолација како заштита од бучава на куќите околу автопатот
Back to Top
Dragan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2009
Location: Tetovo
Online Status: Offline
Posts: 1172
  Quote Dragan Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 14-Oct-2012 at 10:41
Сликиве ми се земени од факултет по предметот Градежни објекти и животна средина, пред се мало инфо за предметот од 2-3 зборови се однесува како еден објекти од инфраструктурата влијае на околината и што треба тој објект да запази да изгради за да живиот свет во тој дел не се промени.
Не сум уште стручена алии еве некој заштитни мерки или како земјиштето се одвојува од асфалтот


Еве некои водоводни цевки за истечни водии за да не се поплавува околното земјиште



Еве сега и од самата обиколница неколку слики




Уште еден друг тип како да се истекуваа водата при врнежи







Еве  како е решено свивувањето со водата


Заштитата на птиците и на некој инсекти и други животни е решена со оваа проѕирна и бојна пластична постава


Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 20-Jun-2012 at 09:05
Завчера поминав, за греота! Сам се возев
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 19-Jun-2012 at 23:43
Обиколницава од влезот во Скопје од страна на Велес, па се до излезот кај Радишани е осветлена едвај од 10 посто од светилките. Ама битно си стојат пандури и лепат казни.
А знае ли некој зашто кај Бутел и даље делот не е асфалтиран целосно, туку е асфалтиран само оној за Радишани?

23ka.wordpress.com
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 26-Apr-2012 at 17:48
Од Водно

1.

2.
23ka.wordpress.com
Back to Top
4skopje View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 22-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 284
  Quote 4skopje Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 15-Mar-2012 at 08:14

ПАТНИЦИТЕ ШТО ТРАНЗИТИРААТ ПОКРАЈ СКОПЈЕ ЌЕ ИМА КАДЕ ДА ОДМОРАТ


Автокамп ќе се гради кај железарските езера


Според планската документација на општината Гази Баба во автокампот е планирано да има хотелски капацитет и спортски терени



Автокамп за транзит-патниците ќе се гради покрај скопската обиколница на територија на општината Гази Баба кај селото Смилковци и железарските езера во комплексот Железара. Целта на овој автокамп е да им овозможи на сите патници кои транзитираат покрај Скопје по обиколницата да може да имаат место каде да се одморат и да преноќат по пат. Според урбанистичкиот план на општината, на потегот кај селото Смилковци е планирано на земјиштето, на кое ќе биде лоциран автокампот, да се изгради хотелски капацитет и спортски терени. Планската документација која треба да покаже како треба да изгледа уредено ова подрачје во општината велат дека веќе е при крај. Она што во моментов се чека е Министерството за земјоделство и шумарство да даде согласност за пренамена на земјиштето од земјоделско во градежно, по што од општина Гази Баба ќе распишат и тендер за заинтересираните компании.
- Целта за изградба на овој автокамп е да може сите патници што транзитираат низ земјава да најдат место за одмор и рекреација бидејќи на Македонија и недостига еден модерен транзитен автокамп, а тој потег сметам дека е одличен за прифаќање на попатните патници. Планската документација за овој потег веќе е готова само се чека на пренамената на земјиштето во градежно, кое во најголем дел овде се користи за садење на едногодишни земјоделски култури. Порано постапката за пренамена на земјиштето одеше многу побавно, но сега со носење на новиот Закон за пренамена на земјиштето постапката е забрзана и очекуваме наскоро да ја добиеме согласноста од Министерството за земјоделство - вели градоначалникот на Гази Баба, Тони Трајковски.

Од општината истакнуваат дека со реализација на овој проект конечно ќе се реши проблемот со недостиг од објекти, поради што патниците коишто само поминуваат низ нашата земја нема каде да се одморат и најчесто воопшто не застануваат. Иако Коридорот 10 кој поминува низ Македонија, а ги поврзува Србија и Грција е еден од најфреквентните, странските државјани што го користат нема каде да застанат за да купат нешто за јадење или да одат во тоалет. Иако досега за ваква намена се најавуваше изградба на бензински станици во должина на автопатиштата засега нема никакви активности на терен. Со изградба пак на попатни престојувалишта и развивање на транзит-туризмот што одамна е присутен во Европа, но не и кај нас, општините и државата ќе може да се финансираат и од патниците кои се само на поминување низ земјава.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 27-Dec-2011 at 11:29
@ Андреј

Фала на пофалбите и издржаната критика. Свесен сум дека ова решение е дефинитивно поскапо за изградба и одржување, но сепак и другото си има трошоци: вијадукт над ранжирното депо и подолга траса на автопатот. Тоа што најмногу ми пречи во таа варијанта е што ја извлекува трасата во исклучиво рурално подрачје, со сите понатамошни последици меѓу кои и фактот дека воопшто не би се користела како алтернатива за некои градски сообраќајници. За хоризонталните радиуси на кривините останува истото: најмалите се веќе присутни во клучката, истото се однесува и на наклоните.

@ Кловер

Благодарам на возвишениот епитет и уште повеќе на доработката на решението, јас размислував како наједноставно да го претставам, а ти го направи токму тоа. Во врска со лентите: секогаш има место за проширување, но овој размер е непрецизен за истото да се планира. На крај, веројатно најпроблематичен е правецот Велес > Драчево бидејќи се одвојува на незгодно место и има вкопана траса (стварно незнам кој е ризикот од поплавување на ова место..) Алтернативата би била негово извлекување појужно, на ниво +3, со остро завртување, истото важи и за Куманово > Драчево, со што се одбегнува вкопување, но се зголемуваат должините на издигнатите секции.

Што се однесува до новиот ГУП и неговата изработка, сум начул дека некои од областите навистина се редефинираат, но многу од ангажираните фирми (преку тендер со главен критериум цена, секако) само ги превземаат нивните делови од стариот ГУП. Во врска со поврзувањето што тука го дискутираме, свој збор би имал и Фондот за маг. и рег. патишта, бидејќи на крај ова ќе биде во нивна надлежност, ако нешто не се промени во регулативата. Според размерот на ГУП, оваа скица може комотно да се внесе во истиот, што единствено ќе предизвика промени во можностите за градба јужно од клучката, до пругата.

А бидејќи се зафаќа доста земјиште, јас би предложил и лоцирање на некои содржини во него - како на пример пунктот за одржување на патишта, кој сега се наоѓа на наплатната рампа Петровец. Размислував и за П+Р, но малку е далеку..

Edited by mladen_s - 27-Dec-2011 at 11:34
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 27-Dec-2011 at 03:57
Младен...   Master     
Tи си ѕвер!  

Многу елегантно склопено! И особено ме импресионираше во колку мал простор го смести сето ова. Човек да добие впечаток дека клучката Хиподром била однапред планирана токму за да се изведат сите овие поврзувања и тоа во рамки на многу разумен буџет за проект од ваков карактер.
Се разбира и ова решение има минуси и недостатоци, но некои компромиси мора да се направат, а предлогот е многу солидна основа и со дополнително рафинирање би можел да бидне уште подобар.

Би било одлично овие размислувања некако да дојдат до луѓе кои се вклучени во креирањето на новиот Генерален урбанистички план на Скопје, како и оние кои се вклучени во креирањето на Просторниот план на скопскиот регион.


Originally posted by alexgizh


@Clover: Без навреда, но мислам дека на Младен решението е подобро.
Таман работа, каква навреда. А и воопшто не бев против идејата обиколницата да се продолжи директно од Хиподром, само што бев скептик дека петтото поврзување може да се изведе доволно рационално, но Младен со својот предлог ми разби добар дел од скепсата.



Originally posted by Andrej_LJ

Младен одличен труд и замисла, како и реализација. Ќе можеш ли да ги означиш различните нива со јасно различни бои за да можеме да видиме со што се соочуваме тука?
Tокму истото ме интересираше и во меѓувреме баш работев на случајот
Originally posted by Andrej_LJ

Прво за еден автопат да се издигне на ниво 60 метри под косина 5% треба прилично долг простор за искачување.
Всушност се работи за околу 10 метри висина на највисоките премостувања. Клучката на Младен има 4 нивоа. Едно „подземно“ (означено со црно), едно „приземно“ (означено со зелено) и уште два „спрата“ (првоиот означен со жолто, а највисокиот означен со сино). Значи нивото на коловозите би се движело отприлика во распон од -5 до +10 метри.
Има некои моменти кои би било пожелно да се испеглаат подобро, но колку што гледам, концептот е сосема во ред, нема никакви пропусти:





Инаку Младен, би сакал да видам генерално повеќе ленти на одредени позиции, иако веројатно и не си навлегувал премногу во тоа, бидејќи ова се разбира не е некаков детален проект. Во секој случај, еве на пример правецот Велес => булевар Александар Македонски мислам дека ќе остане круцијален, па таму ќе треба да останат две ленти да го носат тој сообраќај. На самото собиралиште, пак, таму моментално има четири ленти, а при ваква клучка тоа би било апсолутен минимум кој треба да се запази, мада пожелно би било да бидат и пет, со разумно голема должина додека се редуцираат на четири па на три:



Edited by Cloverstack - 27-Dec-2011 at 04:14
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 27-Dec-2011 at 02:52
Младен одличен труд и замисла, како и реализација. Ќе можеш ли да ги означиш различните нива со јасно различни бои за да можеме да видиме со што се соочуваме тука?


Прво мислам дека решението на Clover е далеку поприфатливо иако она на младен е пак попосакувано. Првото е директно а второто е индиректно. Но, никако не се согласувам дека оваа клучка некогаш би ги оправдала огромните трошоци. Треба да сме свесни дека на цртежов гледаме далеку упростена и смалена верзија на возможната таква клучка на теренот. Прво за еден автопат да се издигне на ниво 60 метри под косина 5% треба прилично долг простор за искачување. Тоа би барало откуп на голема површина на земјишта, која во Скопје се разбира е скапа. Второ се соочуваме со клучка (веројатно) на 3-4 нива со ескади долги по моја слодобна проценка околу 2-3 километри што не само што е скапо за изградба туку е скапо за целогодишно, зимско и долгорочно одржување (капитален ремонт на ваквите објекти се прави еднаш на 20 години и чини многу пари и е поврзано со долго затворање на делови од него). Веројатно исто така кривите на цртежов се многу поости од дозволеното на реална автопатска клучка, при што ограничувањето на брзината не смее да падне под 80км/час на автопати. Тука гледам криви со острини за 40 км/час како свртувањето Велес-Драчево на пример. Потоа ваква капитално комплицирана клучка бара по 5-6 ленти во насока пред самата клучка за адекватно распределување на потоците од сообраќај што повторно е поврзано со откуп на земјиште и рушење на постоечките капацитети. Не на последно место би истакнал дека ваква клуча која се гради врз опстоечки објект захтева долгогодишна скапа и многу деликатна изградба, затворање на отсеци и пренасочувања на нашата главна клучка во државата.

Лично не ја гледам потребата за ваков зафат затоа што сообраќајот кај нас не е воопшто густ за да делницата од оваа клучка до онаа предложена од Clover да не може да се справи со двојниот наплив на возила (во насоките Скопје-Велес и Обиколница-Велес). Решението на Clover е далеку поедноставно, поефтино и порационално а во суштина не менува ништо - растојанието е смешни 1-2 километри кои во суштина не менуваат ништо. Одма на памет ми паѓа М0 во Будимпешта кое и покрај неспоредливо поголемиот број на возила имаат направено ваков компромис пред се заради причините што ги набројав погоре.
Единствената забелешка во врска со планот на Clover се однесува на тоа дека јас би одел со две трумпет-клучки, а не со една Т-образна, пред се заради поефтината изградба и изградба на клучките на две нива, наместо на 3. Инаку планот е одличен и веројатно неговата реализација не би захтевала многу средства (неколку десетици милиони евра заедно со откупот на земјиштето, изготвување на проектот и неговата реализација), а неговата изведба можеби е поблиску отколку што си мислиме, несомнено затоа што носи исклучително големи позитивни ефекти за тој дел на градот со не мал број на жители.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 27-Dec-2011 at 00:56
Благодарам на пофалбите, само да појаснам дека змијовидниот правец може да се одбегне, само ќе биде потребен уште еден подолг сегмент на високи столбови. Подоцна ќе го додадам и тоа решение (откако еднаш ги сфатив можностите и ограничувањата варијантите се множеа) како и обратната варијанта: новите правци да одат во ископ (не знам колку е ова подрачје плавно).

Од друга страна, ако веќе се гради на тој начин, можеби и не би направило така голема разлика. Во секој случај, ова е само план за во иднина, во сегашноста гледаме дека се штеди и на насип...

Edited by mladen_s - 27-Dec-2011 at 01:19
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 27-Dec-2011 at 00:26
Originally posted by mladen_s

Ене го погоре,веќе го постирав

(пред да експлодира темава - ама добро, сигурно било само повод, причини си имало)



Се извинувам, изгледа бев мрзлив да скролнам погоре

@Clover: Без навреда, но мислам дека на Младен решението е подобро. Воедно, не е потребно рушење на постојните правци, како што посочи ти. Не сум сообраќаен експерт, но мене ова решение ми изгледа прилично изводливо. Освен правецот Драчево - Куманово, за кој сметам дека има премногу змијовидни искривувања, останатото е супер. Меѓу другото, линијата која ја потегнува Младен спрема Лисиче и Драчево е дирентко паралелна на Булевар Февруарски Поход, и на некој начин ја гледам како вистинска (идна) крајна граница на урбаното Скопје. Што мислиш ти?


Edited by alexgizh - 27-Dec-2011 at 00:31
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 26-Dec-2011 at 23:30
Да и јас се согласувам дека е одлично решение... за разлика од моето
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 26-Dec-2011 at 23:05
Ене го погоре,веќе го постирав

(пред да експлодира темава - ама добро, сигурно било само повод, причини си имало)



Edited by mladen_s - 26-Dec-2011 at 23:08
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 26-Dec-2011 at 22:47
Одлично! Вака од око ми изгледа дека се запазени сите правци!

Би можел ли овој југо-западниов крак да го продолжиш, да видам каква идеја имаш, како да поминува покрај Лисиче и Драчево?
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 23456 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.197 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.