![]() |
![]() |
![]() |
Од светот |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Author | |
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Ма белоруси баш напредују. Чак су и немци почели куповати њихове аутобусе!
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ви благодарам за исцрпните одговори на оваа тема, за мене е вистинска новост големиот опсег на средства за јавен превоз што ги нуди белорускиов производител.
|
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Kao što je Andrej napisao, ovo je vodeća kompanija koja proizvodi elektro vozila na prostoru bivšeg SSSR-a. Svoje proizvode plasira u dosta bivših republika SSSR-a, ali i evropskih i latinoameričkih zemalja. Riga ![]() Argentina ![]() Kalinjingrad ![]() ![]() BKM direktno sarađuje sa MAZom, tako ![]() Poljska ![]() Rumunija ![]() Tramvaji ![]() ![]() Minsk, dvosmerni ![]() ![]() Izvor: http://transphoto.ru/ |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
фала Андреј,а она на дното од постовите,за споменикот на плоштад ти е?
|
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Белкомунмаш произведува доста средства за јавен градски транспорт. Today it is the leading industrial enterprise in Belarus in the field of
manufacture and major overhaul of a rolling stock of city electric
transport.
Еднонасочни затоа што само на едниот крај имаат кабина за возачите, односно на крајот на линијата има свртувалиште за да може трамвајот да ја смени насоката. Двосмерните шински возила немаат свртувалишта туку едноставно возачот ја менува кабината и со тоа и насоката на возење. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
зошто ги викаат едносмерни?
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Александар, дали оваа белоруска компанија (Белкомунмаш)е специјализирана за изработка на трамваи, бидејќи досега не сум ја сретнал да изработува овој вид на транспортни средства? Мислам дека досега работеа на производство на тролејбуси, демантирај ме ако знаеш нешто повеќе.
|
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Белкомунмаш представио једносмерни трамвај за Кијев
![]() ![]() ![]() http://transphoto.ru/vehicle/204678/#n219022 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Дефинитивно русите имаат најголем проблем со дизајнирање на транспортните средства што ги произведуваат. Како да ви кажам, и во оваа земја постои соработка на меѓународно ниво, па се внесуваат делови што не можат да ги произведат и така се склопува финален производ. Ова значи дека сепак немаат сенс за индустриски дизајн.
|
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Tranzistorsko (IGBT) verovatno, ali može biti i tiristorsko, otporničko svakako nije!
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
одно прашање,управувањето е со транзистори или ламби
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Чекај ова новите, јас па мислев дека на старо се некои купени!
![]() |
|
![]() |
|
stratus ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Aug-2010 Location: Bitola/Skopje Online Status: Offline Posts: 755 |
![]() ![]() |
Дизанјот е таков бидејќи компонентите како на пример светла, браници, предни стакла... се веќе постоечки (се штеди на развој на нови), а не дека русите не можат подобро да дизајнираат.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Навистина, дизајнот доцни ~15 години зад нормалните текови.
Доколку генералниот квалитет е на задоволително ниво, навистина штета што си прават ваква антиреклама во сфера каде реално е полесно да се постигнат повисоки стандарди, макар и со копирање. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Руски дизајн
![]() Толку ли неможат да најдат солидна дизајнерска екипа, барем малку да се приближат кон западните дизајни и квалитет. Но, не! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Prva 100% niskoponda ruska mašina
![]() ![]() ![]() Proizvođač "UralTransMaš" ![]() Tasteri u tramvaju ![]() ![]() Izvor: http://transphoto.ru/articles/1415/ |
|
![]() |
|
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
Јавен превоз во градовите кои ги посетив (опфатени се само поголемите градови). Будимпешта За жал метрото не го сликав таму, два дена бев, ама некако таму работите многу брзо се одвиваат за наши услови и додека да извадам апаратот, да купам билет, неколку контроли да те проверат, додека дојде метрото и отишло времето. Инаку некаде низ нишките паметам дека имаше критики како јавниот превоз во Будимпешта е стар. Да точно, стар е, но е затоа е одлично одржуван и е одлично вклопен за потребите на градот. Трамвај. Автобус Виена Одлично синхронизиран јавен превоз, редовен, но кога станува збор
само
за метрото, затоа што во тие два дена кога бев добив претстава дека луѓето користат само метро, автобусите беа полупразни, а трамвај користат само за една-две станици. А сето тоа поради одличната покриеност со метро на целиот град. Станица (во позадина стар модел на воз; ваква е сликата и во Милано, наизменично се користат постари и нови возови) Околу удобноста, не се баш нешто најудобни, но затоа брзината и времето со кое се стига до одредено место ја надокнадува таа мала забелешка Трамвај Милано Ваљда дека првите впечатоци од Милано ми беа поврзани со јавниот превоз, па затоа некако најнепријатно се чувствував во тој град. Веројатно до менталитетот е, па затоа скопскиот и миланскиот превоз се на исто скалило (да, имаат метро и трамвај, но залудно кога условите се исти). Седат 5 кондуктери на станица, си праат муабет со шоферот, на тајмерот пишува едно време, он трга коа сака, внатре е урнебес (говорам за трамвајот) а удобноста не е на некое завидно ниво. Метрото е приказна за себе. Наутро и попладне најфреквентните линии изгледаат како дупла 57 на плус 40 степени у август, многу мал дел од нив имаат клима а и многу е лошо ако од Виена идете веднаш у Милано. Од град каде тишината е неприкосновена, влагате у град каде секој покушава да се надвика. Трамвај + внатрешност + стар модел на трамвај кој ем служи за превоз ем за сликање на туристите Сликано на главната станица до каде што возат сите автобуси. Не се нешто нови, на линијата до Мештре секој автобус со капацитет над 100 луѓе имаше барем 15 одвишок, но единствена позитивна ствар е тоа што имаат внатре смарт тикет. Автобус Мала споредба. Виена е убедливо на прво место, земајќи ги критериумите: човечки фактор, годиште, хигиена, удобност и редовност. Второ место Будимпешта, само поради стариот возен парк, но и тоа што не се толку чести линиите, трето место не давам на никој, четврто Загреб, петто место Милано заедно со Белград, а натака редоследно Љубљана, Венеција и Фиренца. П.С. Слики за Љубљана, Загреб и Белград не се потребни, а во Фиренца превозот е ист како и во Венеција. Edited by N23 - 18-Oct-2011 at 00:13 |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Јавен превоз во Куба со двојна намена
popara на 4 октомври, 2011 во интересно - ">Нема коментари
![]() Креативни автобуси нема што |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Ево нечег занимљивог. Поред тога што је Икарус (Икарбус) производио аутобусе за домаће тржиште, део возила су била намењена за извос. Доста аутобуса су извозили у Пољску где и данас возе. Ти аутобуси су тамо познати као веома квалитетни аутобуси, ма шта мислили о њима. На интернету сам пронашао фотографије прославе 25 година сервиса из неког града из Пољске 2009. године.
![]() Аутобус је у перфектном стању ![]() ![]() Више фотографија на: http://phototrans.eu/15,9174,219.html Да то није јединствен случај, ево још ![]() Испраћај легенде 2009. године ![]() Хоће ли и ви овако испратити ваше аутобусе или можда само отерати у старо гвожђе, као ми у Београду ? ![]() |
|
![]() |
|
Александар ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-Dec-2010 Location: Beograd Online Status: Offline Posts: 205 |
![]() ![]() |
Da trolejbuski sistemi nisu prošlost, pokazuje i primer novotvorenog trolejbuskog sistema u Španiji. Danas to predstavlja jedini aktivni trolejbuski sistem u toj zemlji, iako ga nazivaju tramvajskim
![]() ![]() ![]() Ostatak: http://transphoto.ru/city/1254/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 2345> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |