build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од светот

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #61 Posted: 20-Dec-2011 at 18:59
Ма белоруси баш напредују. Чак су и немци почели куповати њихове аутобусе!

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #62 Posted: 19-Dec-2011 at 11:01
Ви благодарам за исцрпните одговори на оваа тема, за мене е вистинска новост големиот опсег на средства за јавен превоз што ги нуди белорускиов производител.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #63 Posted: 18-Dec-2011 at 22:20
Originally posted by BOJAN

Александар, дали оваа белоруска компанија (Белкомунмаш)е специјализирана за изработка на трамваи, бидејќи досега не сум ја сретнал да изработува овој вид на транспортни средства? Мислам дека досега работеа на производство на тролејбуси, демантирај ме ако знаеш нешто повеќе.


Kao što je Andrej napisao, ovo je vodeća kompanija koja proizvodi elektro vozila na prostoru bivšeg SSSR-a. Svoje proizvode plasira u dosta bivših republika SSSR-a, ali i evropskih i latinoameričkih zemalja.

Riga


Argentina


Kalinjingrad




BKM direktno sarađuje sa MAZom, tako


Poljska


Rumunija


Tramvaji




Minsk, dvosmerni




Izvor: http://transphoto.ru/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #64 Posted: 18-Dec-2011 at 13:28
фала Андреј,а она на дното од постовите,за споменикот на плоштад ти е?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #65 Posted: 18-Dec-2011 at 13:13
Белкомунмаш произведува доста  средства за јавен градски транспорт. Today it is the leading industrial enterprise in Belarus in the field of manufacture and major overhaul of a rolling stock of city electric transport.
Еднонасочни затоа што само на едниот крај имаат кабина за возачите, односно на крајот на линијата има свртувалиште за да може трамвајот да ја смени насоката. Двосмерните шински возила немаат свртувалишта туку едноставно возачот ја менува кабината и со тоа и насоката на возење.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #66 Posted: 18-Dec-2011 at 12:22
зошто ги викаат едносмерни?
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #67 Posted: 18-Dec-2011 at 11:42
Александар, дали оваа белоруска компанија (Белкомунмаш)е специјализирана за изработка на трамваи, бидејќи досега не сум ја сретнал да изработува овој вид на транспортни средства? Мислам дека досега работеа на производство на тролејбуси, демантирај ме ако знаеш нешто повеќе.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #68 Posted: 17-Dec-2011 at 15:01
Белкомунмаш представио једносмерни трамвај за Кијев



http://transphoto.ru/vehicle/204678/#n219022
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #69 Posted: 26-Oct-2011 at 22:28
Дефинитивно русите имаат најголем проблем со дизајнирање на транспортните средства што ги произведуваат. Како да ви кажам, и во оваа земја постои соработка на меѓународно ниво, па се внесуваат делови што не можат да ги произведат и така се склопува финален производ. Ова значи дека сепак немаат сенс за индустриски дизајн.
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #70 Posted: 26-Oct-2011 at 21:03
Tranzistorsko (IGBT) verovatno, ali može biti i tiristorsko, otporničko svakako nije!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #71 Posted: 26-Oct-2011 at 18:15
одно прашање,управувањето е со транзистори или ламби
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #72 Posted: 26-Oct-2011 at 16:56
Чекај ова новите, јас па мислев дека на старо се некои купени!

Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #73 Posted: 26-Oct-2011 at 16:22
Дизанјот е таков бидејќи компонентите како на пример светла, браници, предни стакла... се веќе постоечки (се штеди на развој на нови), а не дека русите не можат подобро да дизајнираат.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #74 Posted: 26-Oct-2011 at 14:21
Навистина, дизајнот доцни ~15 години зад нормалните текови.

Доколку генералниот квалитет е на задоволително ниво, навистина штета што си прават ваква антиреклама во сфера каде реално е полесно да се постигнат повисоки стандарди, макар и со копирање.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #75 Posted: 26-Oct-2011 at 11:22
Руски дизајн Ohno
Толку ли неможат да најдат солидна дизајнерска екипа, барем малку да се приближат кон западните дизајни и квалитет. Но, не!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #76 Posted: 26-Oct-2011 at 10:52
Prva 100% niskoponda ruska mašina







Proizvođač "UralTransMaš"


Tasteri u tramvaju


Izvor:
http://transphoto.ru/articles/1415/
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #77 Posted: 18-Oct-2011 at 00:09

Јавен превоз во градовите кои ги посетив (опфатени се само поголемите градови).

Будимпешта

За жал метрото не го сликав таму, два дена бев, ама некако таму работите многу брзо се одвиваат за наши услови и додека да извадам апаратот, да купам билет, неколку контроли да те проверат, додека дојде метрото и отишло времето.

Инаку некаде низ нишките паметам дека имаше критики како јавниот превоз во Будимпешта е стар. Да точно, стар е, но е затоа е одлично одржуван и е одлично вклопен за потребите на градот.

Трамвај.


Автобус



Виена

Одлично синхронизиран јавен превоз, редовен, но кога станува збор само  за метрото, затоа што во тие два дена кога бев добив претстава дека луѓето користат само метро, автобусите беа полупразни, а трамвај користат само за една-две станици. А сето тоа поради одличната покриеност со метро на целиот град.

Станица (во позадина стар модел на воз; ваква е сликата и во Милано, наизменично се користат постари и нови возови)



Нов модел + внатрешност



Околу удобноста, не се баш нешто најудобни, но затоа брзината и времето со кое се стига до одредено место ја надокнадува таа мала забелешка

Трамвај



Милано

Ваљда дека првите впечатоци од Милано ми беа поврзани со јавниот превоз, па затоа некако најнепријатно се чувствував во тој град. Веројатно до менталитетот е, па затоа скопскиот и миланскиот превоз се на исто скалило (да, имаат метро и трамвај, но залудно кога условите се исти). Седат 5 кондуктери на станица, си праат муабет со шоферот, на тајмерот пишува едно време, он трга коа сака, внатре е урнебес (говорам за трамвајот) а удобноста не е на некое завидно ниво. Метрото е приказна за себе. Наутро и попладне најфреквентните линии изгледаат како дупла 57 на плус 40 степени у август, многу мал дел од нив имаат клима а и многу е лошо ако од Виена идете веднаш у Милано. Од град каде тишината е неприкосновена, влагате у град каде секој покушава да се надвика.

Трамвај + внатрешност + стар модел на трамвај кој ем служи за превоз ем за сликање на туристите







Метро



Венеција

Сликано на главната станица до каде што возат сите автобуси. Не се нешто нови, на линијата до Мештре секој автобус со капацитет над 100 луѓе имаше барем 15 одвишок, но единствена позитивна ствар е тоа што имаат внатре смарт тикет.

Автобус



Мала споредба. Виена е убедливо на прво место, земајќи ги критериумите: човечки фактор, годиште, хигиена, удобност и редовност. Второ место Будимпешта, само поради стариот возен парк, но и тоа што не се толку чести линиите, трето место не давам на никој, четврто Загреб, петто место Милано заедно со Белград, а натака редоследно Љубљана, Венеција и Фиренца.


П.С. Слики за Љубљана, Загреб и Белград не се потребни, а во Фиренца превозот е ист како и во Венеција.




Edited by N23 - 18-Oct-2011 at 00:13
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #78 Posted: 04-Oct-2011 at 09:26

Јавен превоз во Куба со двојна намена

popara на 4 октомври, 2011 во интересно - ">Нема коментари
0

Креативни автобуси нема што!!! Превозникот кога ќе најде тезга може слободно само да ги замени приколките и да си брка работа. Откако ќе заврши ставај приколката и шибај по улиците на Куба. Пуста сиромаштија мора да се снаоѓаш.


http://daily.mk/cluster3/e683cfab2499f61b4fb0ffb6d621effd/928873
Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #79 Posted: 02-Aug-2011 at 00:01
Ево нечег занимљивог. Поред тога што је Икарус (Икарбус) производио аутобусе за домаће тржиште, део возила су била намењена за извос. Доста аутобуса су извозили у Пољску где и данас возе. Ти аутобуси су тамо познати као веома квалитетни аутобуси, ма шта мислили о њима. На интернету сам пронашао фотографије прославе 25 година сервиса из неког града из Пољске 2009. године.



Аутобус је у перфектном стању



Више фотографија на:
http://phototrans.eu/15,9174,219.html

Да то није јединствен случај, ево још Big%20smile

Испраћај легенде 2009. године


Хоће ли и ви овако испратити ваше аутобусе или можда само отерати у старо гвожђе, као ми у Београду ?

Back to Top
Александар View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-Dec-2010
Location: Beograd
Online Status: Offline
Posts: 205
  Quote Александар Quote  Post ReplyReply #80 Posted: 31-Jul-2011 at 15:29
Da trolejbuski sistemi nisu prošlost, pokazuje i primer novotvorenog trolejbuskog sistema u Španiji. Danas to predstavlja jedini aktivni trolejbuski sistem u toj zemlji, iako ga nazivaju tramvajskim 




Ostatak:
http://transphoto.ru/city/1254/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 2345>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.063 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.