![]() |
![]() |
![]() |
Моторни гарнитури |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 38394041> |
Author | |
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Какви се т.н. Шпанците на Хрватски Железници за разлика од нашите...
![]() ![]() Edited by Danielbtmk - 07-Jan-2011 at 20:05 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Голем дел од напишаното го поддржувам, но сепак, европското искуство покажува дека патничките вагони полека се исфрлуваат од употреба на сметка на моторните гарнитури. Понатаму, сметам дека Горбачов може многу полесно да се оспособи за превоз на велосипеди и да се климатизира, чекор што треба да го следиме од европското искуство. Понатаму, локомотивите ни требаат за товарниот сообраќај, наместо да ги користиме во патничкиот. Понатаму, модернизацијата на пет патнички вагони е поскапа од модернизацијата на една електромоторна гарнитура. Понатаму, вистина Горбачов не е за меѓународни возови, јас говорам за внатрешниот патнички сообраќај, Горбачов со својот капацитет е идеален за превоз на голем број на патници на помали растојанија... |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() Ајде овака да рачунаме: - За Горбачовот треба да се нарачуват делови само од една одредена фирма, како мотори, претварачи,.... - За вагоните најголем дел за обновата е од домашно производство, а оние делови кој ги немаме се од многу произведители во светот а со тоа и ... - Горбачовот не можеме да го пуштиме во меѓународен транспорт. - Вагоните идат и преку секоја граница. - Горбачовот иде само на елекрифицирани пруги - Вагоните на што ги закачиш Има уште многу за набројување, но мислам овие се најглавни и за мене многу логичн приоритет. |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Кога говориме за моторните гарнитури, не знам зошто не е приоритет во МЖ-Транспорт обновата на електромоторните гарнитури Горбачов. Гарнитурата 412-059/060 со години стои расипана во депото Лисиче и ниту едно раководство не се сетило да ја испрати на реконструкција во Србија. Тука е и портокаловата 412-053/054, но и четвртата гарнитура која е распарчена на неколку делови.
Некој ќе каже дека модернизацијата на овие ЕМГ е скапа работа, но треба да имаме на ум дека еден Горбачов во просек собира патници еквивалентни на 5 патнички вагони. Со барем 3 исправни ЕМГ-а можеме комплетно да ги покриеме Велес, Куманово и Гевгелија плус една од нив да ни стои во резерва. Размислете, дали е поисплатливо да се обнови една ваква гарнитура или пет обични патнички вагони. Инаку раководството во Железница дава силен нагласок на обнова на вагоните, неколку пати во периодов бев до Велес и гледам дека не се обновуваат само патнички вагони, туку и кушет вагони. Искрено, во овие моменти, со 4 максимум 5 кушет коли можеме да ги покриеме потребите на патниците дури и во летниот период. Не знам зошто упорно се реконструираат кушет вагоните и обичните патнички вагони, а моторните гарнитури скапуваат во Депо Лисиче? |
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Бидејќи се работи за вистински ИнтерСити Скопје-Битола ми се чини дека со цени кои нема да бидат многу високи би можело да функционира, дури и да е кафето да речеме 40 денари но не повеќе. Ми се чини дека на целиот воз треба да му се даде акцент на луксузот што го нема во автобусот, повеќе место, побрзо патување, чист и уреден тоалет достапен без вообичаените хирови на шоферот. И уште нешто ептен важно, летото е далеку но уште одсега треба да се мисли за воведување на клима во вагоните, Сепак се работи за малку вагони па мислам дека тоа нема да биде неостварливо во финансиска смисла.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Грчките железници имаат неверојатни бифе вагони, и штом тие, експертите за фрлање пари напразно не пуштаа вагон, се сомневам дека некој кај нас би имал интерес на таа линија да пушти бифе вагон. Реално, ретко има над 20 патници од Солун, а потоа од Скопје до Белград има максимум 50. Треба барем 300-400 патници за таа работа да биде исплатлива. Башка да е 20 денари кафето (со моменталната структура на патници во железничкиот сообраќај). Инаку и јас би сакал да ја видам таа идеја да се реализира. |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Јас сум убеден дека економска исплатливост за бифе вагоните може да има на линијата Скопје-Битола-Скопје, но мора да се воведат два бифе вагони и два експресни воза на релација Скопје-Битола-Скопје, да речеме утрински воз од Скопје кој би околу 7-8 часот, за оние што треба да завршат работа во Прилеп и Битола, и попладневен околу 16 часот од Битола за да се вратат назад. Се разбира, би останала и сегашнава Пелагонија експрес. Во двата воза би имало по еден бифе вагон, доколку ги реконструира приватниот стопанственик. Ако се реконструира третиот бифе вагон, би можело да сообраќа паралелно со српски или грчки вагон на линијата Белград-Скопје-Солун. Еве на пример, за 1-2 месеци, Талго гарнитурите ќе сообраќаат на линијата Сараево-Белград, па има голема веројатност сегашните бифе вагони од таа линија на српските железници да ги пуштат кон Солун. |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Абе немора да силиме една фирма да биде комплет на сите линии, пак ете гледаш не до крај сме ја разбрале либерализацијата. Нејќам да го тупам ова стално а веќе еднаш и детално го имам презентирано. Да видиме малку барем каков ќе биде одзивот и какви ќе бидат тековите, да оставиме да видиме колку се може. Проблем е што нема ни обиди да се спороведе некој атаква поспка. Се соменвам дека има ланец ресторани што сам ќе реконструира стар вагон, да речеме поредходно го купи и за одреден надомест го прикачува на онаа линија на која смета дека ќе има профит, ама еве нешто вакво со веќе реновиран вагон и концесија можеме да се обидеме.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Порано успешно си функционираше ФЕРОТУРИСТ на времето.
Инаку интересен ви е предлогот, но со еден вагон ништо не правиме, треба најпрвин да се реконструираат и другите 2 бифе-вагони, да ги земе една фирма и заедно сите 3 бифеа да сообраќаат кон Битола, Солун и Белград. |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Што не го дадат тој вагон коечно под концесија на некој од кафичите или рестораните. Или барем да се обидат каков ќе биде одзивот. Крајно време е државата да престане да мисли и да продавање државно кафе и државен сок.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Бифе вагонот би требало да биде готов во Колска во наредниов период, така што тоа би можело да оди на експресниот за Битола или евентуално на Олимпус. Колку што знам вагоните на овој експресен воз се нови, но како и да е, во првите денови треба да очекуваме извесни проблеми.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
Па друже, ако воведат вагони прва класа, ако има и бифе, тогаш можеби нема да биде за сиромашни. Вака, со искинати и гнасни седишта, без никакви дополнителни услуги, кој бизнисмен би се возел? Не е ова шинкансен или TGV
![]() А дека врскава беше повеќе од потреба, тоа е многу јасно. Ај аирлија! Edited by гитардемон - 15-Dec-2010 at 15:59 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
polval ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Feb-2009 Online Status: Offline Posts: 177 |
![]() ![]() |
Ех,....., многу време ќе ни одземе ако застанеме да ги анализираме умовите на новинарите и уредниците. Било како било, ептен ми прави ќеф ре-воведувањето на овој воз. По мое мислење, ваква врска одамна беше потребна и добо е што се воведе. И добро е што е малку поскапо и треба да биде поскапо затоа што со тоа ќе се скине превезот над возот како превозно средство за сиромашни.
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Зошто на сите слики и објави за Пелагонија експрес на слика е т.н. Шпанецот? Пелагонија Екпрес е составен од : Локомотива 661-235 и 3 нови вагони.
|
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
А има некоја информација колку ќе чини билет за прва класа на експресниот Битола-Скопје?
|
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Ајде да ја постирам веста и да ја искоменирам
Добро Бојане, пренесена вест и донекаде вистинита. Иначе дека „шпанецот“ идеше на таа релација е потполно точно но за разлика од денес средната кола беше од 1 класа останатите од 2 класа сo стуардеси кои служева напитоци и делава бонбони. Но денеска „шпанецот“ (од илустрираната слика) со годините што ги има неможе да го искачи тој успон кон Битола така да во овој случај ќе иде нормална гарнитура со вагони од 1 и 2 класа (кој моментално се обновуват во Колска) и ако го обноват единиот бифе вагонот до тогаш, иако не е назначен во возниот ред. П.С. Тогаш имаше за Битола брз воз 591 во 8:23-11:23 и воз 181 во 16:00-19:27, кој застануваше на истите денешни станици. (погледате ја разликата од 27 мин на пладневниот воз, некое вкрстување или ...?) |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Ова е само за Владимир:http://www.telma.com.mk/index.php?task=content&cat=1&rub=6&item=4701!
Ај што Телма презела негова фотографија од Шпанецот, ама под неа напишале „Пелагонија експрес“ од шпанско производство ![]() ![]() ![]() Ај што Телма, како и сите медиуми, ја презедоа погрешната вест од МИА во кој се вели дека возот од Битола поаѓа во 5:50 часот, па сега уште оваа глупост им требаше. Така ти е тоа кога во државната новинска агенција работат новинари-хонорарци за 5-6.000 денари ![]() |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
E sega e mnogu pojasno Vladimir!
![]() Ponekogas vredi od staro da se napravi novo medjutoa kolku dolgo toa "novo" ce trae
i ce bide upotreblivo nikoj nemoze so sigurnost da kaze...
Dali se znae tocnata brojka na motorni garnituri od site vidovi koi se upotreblivi vo momentov?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
@mon, сите гарнитури кои порано беа ЈЖ-МЖ 714 по нивната „обнова“ го добива бројот 712, сликава што е од „отпадот“ во Колска - Велес кој служи за делови е исечен цел дел од оваја гарнитура и заменет на „новите“-обновените.
Еден пример, старата гарнитура со следниот број 714-010 е ренумерисана во 712-102 |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 38394041> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |