build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 20-May-2008 at 18:28
Уште фотки, но не се мои Smile

1. Прво оваа пошто Џуро ми замери зашто сум ја стаил на ССЦ а на Билд не LOL


2. Ова колку што знам е канадска верзија на 661 (кенедиевките) и вакви имаме две


3. Моторен воз 712 (дизел-хидрауличен)  - Macosa


4. Ова се 442-ките тазе после пристигнувањето од третманот во Кончар


5. Повторно 442


6. Оваа не е многу тешко да се претпостави чива е Big%20smile
Владимир, каква е таа помалата дизел локомотива?






Edited by Cloverstack - 20-May-2008 at 18:30
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 15-May-2008 at 01:15
Јасно,
Кенеди е 112 t / 6 осовини = 18,6 t по осовина
Таурус e 86 t / 4 осовини = 21,5 t по осовина

Кенеди е 1433 kW
Таурус e 6.400 kW и поважно снага на тргнување 300 kN

Техника и технологија гази напред, а што е најважно и производителите штедат со овие новитети
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 15-May-2008 at 01:01
А ок Smile

Значи испаѓа дека Co'Co' имаат некои минимални и застарени предности во однос на Bo'Bo', што се компензираат на други начини, па денеска скоро све живо е Bo'Bo'
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 15-May-2008 at 00:55
За контролирана снага му доаѓа ко новиве коли со АБС, рдј, дхф Smile да не проклизуе, а тонажата ти е на тркало 6 тона на 6 тркала = 1 тон по тркало, 6 тона на 4 тркала =  1,5 па ...
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 15-May-2008 at 00:50
Originally posted by Vladimir P

Контролирана снага и тонажа


Дај објасни малце, ништо не ми е јасно Big%20smile
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 15-May-2008 at 00:45
Контролирана снага и тонажа

Ај и за предходното прашање, мислам дека Таурусите излегова најдобри (без да проверам - мислам).
Како податок, Аустрија купи 382 ком. Словенија има (но колку незнам точно), Хрватска тестира на нејзини пруги, така да излага дека тоа е тоа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 15-May-2008 at 00:37
Фала на одговорите  Cheers


Само ова ме буни малку


Бројот на тркалата не играат таква улога за успони.


Сега знам дека преку Богомила не одат којзнае колку тешки композиции, ама исто така знам за факт дека кенедиевките истураат песок дури и за патнички возови, што ме наведува на заклучок дека дополнителни погонски тркала воопшто не се на одмет. Кај ми е гршката во рачуницава?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 15-May-2008 at 00:25
Originally posted by Cloverstack

Значи утре пак нема да е добар ден да се отиде да се сликаат и снимаат возови...

 Wallbash
ке гледам да тре известам

Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 15-May-2008 at 00:23
Originally posted by Cloverstack

Владимир, сега увидов дека целиот наш регион користи електрификација 25kV 50Hz. Најблиска земја со друг систем ни е Словенија. Дали може да се заклучи дека ние можеме да поминеме многу подобро кога ќе дојде време за набавка на нови електрични локомотиви? Од некаде ми е врежан податок дека разликата во цена помеѓу едносистемски и дво, тро и четворосистемски е прилично голема (а претпоставувам се одразува и на перформансите). Словенија поради опкружувањето на пример мораше да набавува тро-системски Тауруси... Ние и доколку би набавувале повеќесистемски, тие би биле во мал процент... Дали сум во право за ова?

Да целиот ех-ЈУ е 25kV 50Hz

На пример познатата наша МЖ 461 едносистемска чини ~ 3 мил. ЕУР а четирисистемската ~ 3,8 мил. ЕУР
За нас нема потреба за набавка на повеке системски лок. (мозда подоцкан 1-2 за недај биже)

Originally posted by Cloverstack

И друга работа. Дали Bo'Bo' локомотиви се прикладни за совладување на нагибот на пругата Велес-Прилеп, затоа што кај модерниве локомотиви скоро да не сум видел Co'Co' конфигурација.

Бројот на тркалата не играат таква улога за успони.

Originally posted by Cloverstack

И уште нешто... Дали знаеш нешто повеќе за разликите помеѓу EuroSprinter на Siemens и Traxx на Bombardier?

Го имам негде снимено тестиранјето на тие лок. но треба да го пронајдам па да ти кажам, вака ... небизнаел точно
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 14-May-2008 at 17:38
Владимир, сега увидов дека целиот наш регион користи електрификација 25kV 50Hz. Најблиска земја со друг систем ни е Словенија. Дали може да се заклучи дека ние можеме да поминеме многу подобро кога ќе дојде време за набавка на нови електрични локомотиви? Од некаде ми е врежан податок дека разликата во цена помеѓу едносистемски и дво, тро и четворосистемски е прилично голема (а претпоставувам се одразува и на перформансите). Словенија поради опкружувањето на пример мораше да набавува тро-системски Тауруси... Ние и доколку би набавувале повеќесистемски, тие би биле во мал процент... Дали сум во право за ова?

И друга работа. Дали Bo'Bo' локомотиви се прикладни за совладување на нагибот на пругата Велес-Прилеп, затоа што кај модерниве локомотиви скоро да не сум видел Co'Co' конфигурација.

И уште нешто... Дали знаеш нешто повеќе за разликите помеѓу EuroSprinter на Siemens и Traxx на Bombardier?


Edited by Cloverstack - 14-May-2008 at 17:39
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 03-May-2008 at 19:55
нема врска то... туку има врска шо треба да се наведи македонски железници па за да нема проблеми не е наведено... а инаку немат проблем со СКОПЈЕ
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 03-May-2008 at 18:47
Originally posted by гитардемон

ужас ужас ама го најдов возниот ред за 2008 на нашиот сајт и баш е добар...

Едино нешто што има !

Eве погледај некој сајтови во окружувањето, па кажи дали нашиот е баш добар LOL

http://www.zeleznicesrbije.com/
http://www.bdz.bg
http://www.osenet.gr/ose/content/Home.aspx?d=39&amp;rd=16685622&amp;f=-1&amp;rf=-1&amp;m=-1&amp;rm=-1&amp;l=1
http://www.hsh.com.al/eng/default.htm#
http://www.hznet.hr/
http://www.zeljeznica.cg.yu
http://www.hznet.hr/
http://www.slo-zeleznice.si/
http://www.mav.hu/english/index.php
http://www.oebb.at/en/index.jsp
http://www.sbb.ch/en/
http://www.bahn.de/international/view/en/index.shtml

Originally posted by гитардемон

... а се изнабарав на грчки немаше нигде за солун скопје... дури и на сајтот на грчки железници сите дестинации ги пиши само скопје не

А што мислиш зашто?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 03-May-2008 at 09:57
ужас ужас ама го најдов возниот ред за 2008 на нашиот сајт и баш е добар...
http://www.mz.com.mk/mz-web-patnicki/patnicki-vnatresen%20soobrakaj/timetable.htm

а се изнабарав на грчки немаше нигде за солун скопје... дури и на сајтот на грчки железници сите дестинации ги пиши само скопје не
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 03-May-2008 at 07:40
Сешто е собрано во Косово на нивната 333 километарска пруга

* еве еден домкнат шветски (косовски) вагон


Но за разлика од нас тие имаат и свој сајт
http://www.kosovorailway.com/home.php?lang=3&mod=home&cat=32

А ние УЖАС !
http://www.mz.com.mk
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 02-May-2008 at 13:58
Овие веќе ги спомнавме - класа 661 (производ на General Motors, кај нас познати и под надимакот Кенедиевки). Оваа конкретно е од косово, не е македонска. Инаку новата фарба не е никаков показател за тоа дали е направен некаков ремонт или внатре е крш.


Edited by Cloverstack - 02-May-2008 at 13:59
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 02-May-2008 at 13:04
Слика од дневник, ај кој прв ќе каже која класа е итн..... Big%20smile (изгледа тазе реновирано, барем фарбано)
 
 
 


Edited by vardar - 02-May-2008 at 13:05
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 29-Apr-2008 at 19:25
Нема оправдуванје за ова, но ако се земе во предвид дека оваа година прв пад се инвестира во железница по незнам колку десетици години се надевам дека ќе продолжат и понатаму со инвестиции а со тоа и подобрување на условите.
* Сегдека во светот железницата е во подем, па се надевам и кај нас
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 29-Apr-2008 at 08:03

ВЕЛЕШАНИ СЕ ЖАЛАТ НА ЖЕЛЕЗНИЧКИОТ СООБРАЌАЈ

Повеќе патници, полоши возови

Бројот на патниците од Велес е зголемен за 20 отсто, а со тоа и турканиците во старите и бавни возови

Бројот на патниците во возовите се зголеми, но квалитетот на услугите се влоши. Од Велес со воз патуваат за 20 отсто повеќе граѓани во споредба со истиот период лани. Причина е поевтиниот превоз. Во изминатите 12 месеци имаме пораст на продадените билети за една петина. Најмногу од патниците, две третини, се возат до Скопје, следува Битола, а кон Гевгелија и Кочани е многу мал бројот - велат во железничката станица во Велес. Оваа станица е најфреквентна во земјавам со околу 1.200 продадени билети дневно.

ТУРКАНИЦИ ВО ВАГОНИТЕ

Но, патниците се жалат дека условите се катастрофални поради старите вагони, бавните возови и големите турканици. Најлошо е во понеделник наутро, кога им завидуваме дури и на сардините во конзервите. Толкава турканица е. Има многу патници, па може некој ден да се случи да почнеме да седиме на покривот како во Индија. Не може ни кондуктерот да помине за да ги прегледа билетите - вели Милан Ѓоргиев, кој работи во Скопје.Тој е еден од 400-те патници што користат месечен билет и со години патуваат на оваа релација. Особено е критично во првиот работен ден од неделата, кога во возот од Битола, полн со патници, треба да се качат уште 500 велешани, вработени, студенти и ученици. Тие се прашуваат како ќе биде кога за некоја недела ќе се зголемат температурите. Евроамбасадорот Ерван Фуере, кој во минатата недела патуваше со воз од Велес до Скопје, ги пофали „Македонски железници“ за редовноста, но се пожали на квалитетот на услугата. Возот со кој патував стигна навреме. Но, железничкиот сообраќај и инфраструктурата мора да се поправат бидејќи се особено важни за развојот на земјата - изјави тој.

МАЛКУ ВОЗОВИ

Патниците се жалат и на лошиот распоред на возниот ред бидејќи од осум до 12 часот нема ниту еден воз кон Скопје. Според нив, во тој термин многумина сакаат да тргнат кон главниот град. Велешани бараат и да се изгради санитарен јазол во железничката станица. Постојниот го затворила санитарно-здравствената инспекција во 1999 година. Во ЈП „Македонски железници“ изјавија дека знаат за поплаките од патниците, но не можело ништо да се промени бидејќи просечната старост на возовите била над 20 години. За жал, имаме ограничен број патнички вагони и локомотиви. Со нив треба да одржуваме триесетина линии во земјава, поради што е мошне тешко да ги задоволиме барањата на патниците - велат во МЖ.

Петар Печков

Dnevnik

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 27-Apr-2008 at 21:49
Не би мозел да ти дадам тачен одговор будејќи сега се распарчени на повеке единици, најмалце 5-6, така да сега секоја делува посебно !!!???

А сигурно ќе се набават поради обнова на коридорите кој кога тогаш мора да ги средиме и прилагодиме за поголеми брзини - (времето е пари!)

Моето познаванје е најповеќе за транспорт и историја поради изтражување и собирање на документација и фотографии за Македонските железници, а најповеќе за 600 мм -та теснолинејка
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 27-Apr-2008 at 21:27


А што стана со средствата кои беа предвидени за оваа намена (за набавка на механизација за одржување)? Тоа беа замашни средства, баш ме интересира дали се пренаменети или укинати...

BTW, еве на овој линк можеш да најдеш многу детален извештај на светска банка околу спомнатиот кредит (во TXT и во PDF формат)

http://www-wds.worldbank.org/external/default/main?pagePK=64193027&piPK=64187937&theSitePK=523679&menuPK=64187510&searchMenuPK=64187283&siteName=WDS&entityID=000090341_20050819084659


Edited by Cloverstack - 27-Apr-2008 at 21:30
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.