build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #781 Posted: 24-Aug-2012 at 07:49










Моите омилени две слики:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #782 Posted: 24-Aug-2012 at 07:46










Сообраќајот беше доста интензивен со оглед на фактот дека беше вторник, околу 13 часот:






Edited by Andrej_LJ - 24-Aug-2012 at 07:47
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #783 Posted: 24-Aug-2012 at 07:45
Клучката со обиколницата на Софија, каде се делат патиштата кон Варна, Русе, Видин и Националниот пат кон Бургас (Подбалканскиот пат преку централна Бугарија/Казанлак):



Стара табла:



Околу десетина километри пред Софија, автопатот има по 3 ленти+лента за застанување во секоја насока:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #784 Posted: 24-Aug-2012 at 07:42
Јас сум бил ова лето по таа делница и еве сега ќе ти ја "опишам" преку слики ако се прифаќа Smile

Софија->Пловдив

На излезот на Софија:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #785 Posted: 24-Aug-2012 at 05:55
Абе некој од нашите бугарски форумџии бил по Софија-Пловдив?
ако бил ако може да ни опише каква е делницатаBig%20smile
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #786 Posted: 19-Aug-2012 at 13:44
Апдејт од изградбата на последниот (четврти лот) на автопатот А1 Тракија (Софија-Бургас) помеѓу градовите Јамбол и Карнобат.

Имено изградбата тече по план, а рокот за завршување на 48 километарската делница е Јануари 2013 година. Но, заради големите гужви кои настануваат при вклучувањето од автопатот кон националниот пат I-6, првите 15 килоометра од автопатов ќе се пуштат во почетокот на септември, додека останатите околу 35 треба да влезат во експлоатација до почетокот на следната година.

Тие 15 километра се всушност обиколница на градот Јамбол (поп. 75 000) и ги сврзува клучките Јамбол-запад со Јамбол-исток:











Делицата од Јамбол-исток кон Карнобат/Бургас во дожина од 35 километри сеуште не е асвалтирана:









Од клучката Јамбол-исток, до Софија има скоро 300 километри, додека до Бургас скоро 100:



Со завршувањето на овој последен лот, градовите Софија и Бургас ќе бидат комплетно сврзани со автопат во должина од нешто под 400 километри.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #787 Posted: 13-Aug-2012 at 18:13
Нешто и од Унгарија

1.


2.


3.


4.


5.


6.

23ka.wordpress.com
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #788 Posted: 13-Aug-2012 at 18:08
21.


22.


23.


24.


25.


26.


27.


28.


29.


30.


31.

23ka.wordpress.com
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #789 Posted: 13-Aug-2012 at 18:00
Од пред два месеци, македонско-српска граница према Ниш

1.


2.


3.


4.


5.


6.


7.


8.


9.


10.


11.


12.


13.


14.


15.


16.


17.


18.


19.


20.



Edited by N23 - 13-Aug-2012 at 18:03
23ka.wordpress.com
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #790 Posted: 13-Aug-2012 at 15:34
















Edited by Andrej_LJ - 13-Aug-2012 at 15:35
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #791 Posted: 13-Aug-2012 at 15:33
Малку мои слики од автопатот Лјулин (Перник - Софија), направени пред неполн месец:















Перник - Софија
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #792 Posted: 12-Aug-2012 at 10:05
Видин - Дунав мост 2
Update 06.08.20212





Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #793 Posted: 06-Aug-2012 at 09:09

Кинези понудили 2,5 милијарде евра за изградњу Коридора 11


БЕОГРАД – Кинеска фирма „Мостови и путеви” која гради мост на Дунаву између Земуна и Борче, упутила је званичну понуду 'Коридорима Србије' за финансирање и изградњу преосталих деоница аутопута на Коридору 11, од Београда до границе са Црном Гором у укупном износу од 2,5 милијарди евра.

„Понуда кинеске фирме СРБЦ гласи на 2,5 милијарди евра и реч је о изградњи три велике деонице од Београда до Прељине, од Прељине до Пожеге и од Пожеге до Бољара, укупне дужине 270 километара”, изјавио је Танјугу директор „Коридора Србије” Михајло Мишић.

Мишић је о детаљима ове понуде данас на састанку обавестио министра саобраћаја Милутина Мркоњића и министар је дао подршку за реализацију тог пројекта.

„Ми смо управо упознали министра са новом понудом коју је кинеска влада упутила 'Коридорима Србије'. Понуда обухвата изградњу Коридора11, од Београда до црногорске границе и изградњу деонице пута од Бубањ потока до Панчева”, рекао је Мишић и оценио да је понуда кинеских инвеститора веома атрактивна.

Према речима Мишића понуда кинеске компаније се заснива на одлуци Владе Кине да се за пројекте у Југоисточној Европи одобри кредит од десет милијарди долара.

Кинези су понудили рок од 2,5 године за изградњу деоница тог аутопута, под условом да су претходно завршене све процедуре.

Мишић је прецизирао „и да је понуди дат акценат на деоници од Београда до Обреновца, која, за сада једина нема урађен главни пројекат”.

„То је деоница која иде левом обалом Саве, прелази Саву са два моста и на планирану трасу Коридора11 укључује се код Обреновца”, прецизирао је Мишић.

Према његовим речима, постоји неколико начина на који је предвиђено финансирање овог пројекта.

Један је преференцијални кредит и камата за тај кредит креће се до два одсто годишње, а као алтернатива кредитном финансирању понуђена је и концесија, која предвиђа да се уложени новац враћа тако што би концесионар експлоатисао деоницу, наплаћивао друмарину у одређеном периоду, који би био прецизиран уговором.

Мишић је прецизирао да кредит предвиђа учешће државе са 15 одсто сопствених средстава, било тако што ће тим средствима решавати имовинско-правне односе, финансирати пројекте или за неке друге намене.

Он је навео да је предвиђено да 40 одсто радова на изградњи „Коридора11” изводе наше, а 60 одсто кинеске компаније.

Према речима Мишића, деоница од Бубањ-Потока до Панчева је за нас јако важна, јер је то железничко друмска обилазница око Београда, а ако би она била изграђена Београд би се „решио” железничког саобраћаја у центру а теретни саобраћај би ишао ободом града како је то, иначе, у свим великим градовима у свету.

Мишић каже да су кинези заинтересовани за тај пројекат, да су доставили компјутерску анимацију, али да нису дали финансијску понуду, јер им је приоритет финансирање „Коридора 11”.

Подсећања ради полагањем камена темељца у селу Дићи код Љига крајем априла ове године званично су почели радови на деоници ауто-пута Београд-Јужни Јадран.

Изградња деонице дуге 40,5 километара коштаће око 308 милиона евра, а рок за завршетак радова је три и по године.

У селу Дићи надомак Љига почели су радови на изградњи деонице ауто-пута Београд-Јужни Јадран од Љига до Прељине.

Такође, гради се деоница од 12,5 километара из буџета Србије од Уба до Лајковца а радове изводи конзорцијум домаћих фирми.


Izvor: http://www.politika.rs/rubrike/Ekonomija/Kinezi-ponudili-25-milijarde-evra-za-izgradnju-Koridora-11.sr.html



Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #794 Posted: 25-Jul-2012 at 12:37
Преди недела беше отворен и ЛОТ 3 на автопатот "Тракиja" со должина от 37 км.
Во моментот продолжува работата по ЛОТ 4 мегу Jaмбол и Карнобат. Вкупната должина во моментот е 312 км. ЛОТ 4 по коjто се работи е со фалешта должина от 49 км и целиот автопат ке е готов.
Во моментот автопатот изгледа вака.



Поради преминуване на този дел от автопатот на патот на прелетни птици беха поставени мрежи за зачуване на птиците.










Еве и неколко слики от ЛОТ4





Back to Top
lucho View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 25-May-2012
Location: Sofia
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote lucho Quote  Post ReplyReply #795 Posted: 10-Jul-2012 at 20:16
Originally posted by Petar

Originally posted by гитардемон

За жал луѓето со таков ментален склоп тука на Балканот не поминуваат добро. Јас се сметам за еден од нив Не е комплимент да си европеец, туку е здрав разум.


Djabe si ti evropeec koga ne te sakaat vo Evropa.

Odi vo Francija, Germanija, Anglija i prasaj gi sto se... se kladam deka 100% ke ti kazat se drugo samo ne Evropeec. Prvo treba da znaes sto si i od kade si pa posle mozes da bides Evropeec.
Problemot e sto na nekoi im smeta toa sto sme, pa nemozeme ni Evropejci da bideme.


Е, недей така! Ние преди да влезем в ЕС казвахме, че ще влезем в Европа и ще станем Европейци, а учителите ни повтаряха, че е грешно, защото сме си Европейци и без ЕС и сме в Европа от преди много от западно европейските държави. Същото важи и за Македония. Като отидеш в западните държави, ако не знаят откъде си и не те мислят за Европеец, им казваш, че си Европеец и им го повтаряш докато го запомнят
Успех с инфраструктурните проекти в братска Македония и ще видите, че помагат на икономиката!

Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #796 Posted: 10-Jul-2012 at 17:50
Некој праша за патарини низ Србија, - до Белград има 3, и од Белград до Унгарска граница уште 2. За леко возило околу 1600 динари, не можам да се сетам за тошната сума.

А како е деновиве таму од тектот во Политика
http://www.politika.rs/rubrike/tema-dana/Razmislicemo-da-li-cemo-se-vracati-kroz-Srbiju.sr.html

Ниш – Срамотна и драматична ситуација у колонама од по 20 километара у недељу пред наплатном рампом „Наис”, на аутопуту Београд–Ниш, без икаквих сумњи нанела је невиђену штету држави Србији. Неколико десетина хиљада туриста који су својим аутомобилима кренули на летовања ка Македонији, Грчкој, Турској или Бугарској, али и транзитних путника, понајвише Турака, који раде и живе у земљама западне Европе, а који по традицији користе лето за годишње одморе у домовини, проклињали су нас у кркљанцу какав се не памти.

Температура у хладу званично је била 39 степени Целзијуса, али на сунцу је сигурно достизала и 50.

– Више од 25 година сваког лета са породицом пролазим кроз Србију. Путовао сам овим правцем и када је ваша земља била под санкцијама, када је било тешко набавити гориво. Навикао сам, нисам одустајао, као ни моји родитељи и браћа, много мојих сународника и пријатеља. Било је и раније гужви, али овакве никада нисмо доживели. Жалосно је што у вашој земљи није другачије регулисано, да се, као у западним земљама на граници могу купити и платити налепнице, вињете за путарину кроз целу Србију… Добро ћу размислити хоћу ли се враћати кроз Србију за Немачку, или ћу до Грчке путем, а онда бродом за Италију и даље. Сви смо били угрожени. И супруга и ја и наше троје малолетне деце – испричао нам је видно депримиран Јусуф Караоглу, који ради у околини Штутгарта, а упутио се на одмор у домовину.

Теже је путовати од запада Европе кроз Мађарску и Румунију, преко Трансилваније и потом Бугарске, објашњава његов сународник Ехмет Орду:

– Дужи је румунски пут и води преко планинских превоја, напорније је. Морали смо некада тим правцем, али смо се вратили на српске путеве, јер је безбедније. Ово заиста нисмо очекивали. Чекали смо на мађарско-српској граници шест и по сати, овде три сата, а чека нас мука и на улазу у Бугарску. Изгубимо скоро цео један дан на гужвама кроз Србију, што није у реду – рекао нам је Ехмет који је по проласку наплатне рампе застао на паркингу мотела „Наис” недалеко од Ниша.

Македонски држављанин Илчо Најдановски, возач празног камиона хладњаче, сав у зноју, нервозу је у недељу касно поподне покушао да излечи шалом:

– Сетио сам се оног филма „Ко то тамо пева”. Е, ово је баш тако. У суботу ујутру сам кренуо из Италије, у коју сам одвезао парадајз, прошао Словенију и на излазу из Хрватске био у 18 часова. На улазу у Србију у суботу увече и током ноћи чекао сам пет сати. Једва сам се после тога, заобилазним путем, да не идем кроз Београд, јер није дозвољено, пробио до Бубањ потока где је био велики застој због радова на прилазу и оној петљи, и где сам у колони био више од два сата. Ово код Ниша ме је докрајчило. У Скопље ћу да стигнем ко зна када, после сигурно 40, можда и више сати путовања. А морам да поштујем и закон, да успут одмарам. Јер полиција проверава тахограф. Страшно!

На наплатној рампи шеф Драган Милић објашњава да је све предузето за пријем овог јулског таласа и шпиц сезоне:

– Све што смо могли и што је у нашој надлежности учинили смо. Непрестано је било отворено свих девет пунктова за наплату, али неочекивано је било много путничких и, што је највише донело проблема, много теретних возила, камиона и шлепера.

Тома Тодоровић
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #797 Posted: 10-Jul-2012 at 10:46
Слики од неодамна пуштениот ЛОТ2 (Стара Загора - Нова Загора, 32км) на А1 Тракија, направени од страна на членот io_bg, SSC.
Во четврток (за 2 дена) се отвора и ЛОТ 3 (Нова Загора - Јамбол, 36 км).







Многу ми се допаѓа овој начин на означување на опасност на патот, со поставување на знаците на жолта основа, што го прави воочувањето од страна на возачите многу полесно. Системов во огромна степен се применува во држави како Словенија, Австрија, Чешка, Германија...









"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #798 Posted: 09-Jul-2012 at 20:28
До Белград имаш 3 рампи (плаќаш само на 2) со вкупен трошок од нешто повеќе од 1000 српски динари.

За нагоре незнам како е со новите отворени делници.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #799 Posted: 09-Jul-2012 at 20:25
Znae li nekoj (nenad ti kaza deka skoro si vozel niz Srbija) kako e so patarinite vo Srbija?
Kolku cesto ima rampi i kolku cini celata delnica od Horgos do Presevo.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #800 Posted: 09-Jul-2012 at 10:35
Ех бре што мака виде мостов, како да премостува 20 километри, а не 2.
Иако министерот ваш се занесува дека патниот дел ќе бил целосно готов до ноември-декември, мислам дека се занесува и тоа многу. Огромен дел од основната работа останува да се заврши, а каде е асфалтирањето и довршителните работи.
Павче, каков ти е ставот за најавениот втор мост крај Русе? Јас (вака не познавајќи ја работата во длабочина) мислам дека и Дунав мост 1 си ја врши работата перфектно дури и со многу поголем сообраќај од денешниов. Ако паднат границите и пунктовите за наплата на патнина, тогаш пак апсолутно нема да има проблеми. Подобро е парите да отидат за Орјахово-Бекет или Силистра-Калараш според мене.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3839404142 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.416 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.