![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 39404142> |
Author | ||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Одржувањето на пруги веќе одамна е во приватни раце (купено од некој Босанец) со седисте во старата железничка колонија позади Универзална сала. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Владимир, повторно да те прашам нешто. Дали знаеш што стана со
набавката на машини и опрема за одржување? Колку што памтам од кредитот
на светска банка требаше да се набават неколку поимпресивни примероци...
Еве една од старите машини за одржување на пруга. Оваа беше во дефект, па ја влечеше тоа моторното чудо напред... ![]() Еве ги и операторите на ова чудо... Љубезно ми објаснија како функционира машината и немаа ништо против да ги ставам сликиве на интернет. ![]() |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Fala za odgovorot
![]() Cenive se dosta visoki....a vladava so drugi infrastrukturni raboti e preokupirana (aerodrom, patishta).... se nadevam deka ke se najde nekoj investitor zainteresiran za MZ
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
- Да тоа е тачно дека источните соседи имат набавено тие возови Siemens Desiro кој ги има во два типа дизел и електрични. еден видео клип од БГ http://www.vbox7.com/play:598f938b - За кај нас би одговарале електричните (зашто имаме добра електро мреже, а тоа е многу поефтино во експлатација од дизелот) но само кога би имале пари. - А колку ги имаме неможам да ти одговорам зашто ние немаме врзани композиции како во горниот случај освем (како сто напоменав во еден пост погоре) 2 гарнитури од типот 412 - електро моторни и 3 гарнитури от типот 712 - дизел моторни (сепак нешто застарено), се друго се комбинира со постоечките локомотиви и вагони (патнички вагони од разни серии - 75 комада) - За пример Словенија поодавна а деновиве и Хрватска набави една Siemens Taurus локомотива (3.976.000 € + ДДВ) која е од таа серија а ги користи рестаурираните постојни вагони, која комбинација и за нас би била во некое догледно време одлична. ![]() - Секако товарниот е во приоритет - тој ќе донесе пари за набавка на современи возови и во Македонија. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Владимир ај малце да ти досаѓам
![]() на вики наидов на информација дека бугариве зеле патнички возови сименс desiro, незнам колку е веродостојно али пишува дека за 25 дизелаши дале 67 милион евра (2.7 комад) а за 25 електрични пак 117 милиони (4.7)
Се немам качено у воз 10 години....па викам да те прашам за патничките....колку ги има кај нас отприлика....vторото прашање ми е дали вакви возови одговараат за кај нас (za меѓуградски)??? И третото и последно
![]() Edited by vardar - 10-Apr-2008 at 12:47 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Серија 461 имаме 5 комада
Бас сега ќе ја испраќаме МЖ 461-117 и нешто подоцна МЖ 461-116 за Кончар Серија 461 - тип Co'Co', снага 5100 kW, максимална брзина 130/150 km/h, тежина 123 t, долзина 19,800 mm, производител Elecktroputere - Романија по лиценца на ASEA - Шветска Одлични лок. Другите електрични 441 и 442 се Bo'Bo' но дизелките се исто така Co'Co' |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Владимир, знам дека те затрупавме со прашања, ама да те прашам и нешто за 461-ките...
![]() Што се случува со нив? Дали знаеш колку имаме вкупно, колку се во употреба и уште колку долго планираат да ги користат? Јас колку што знам тоа се најмоќни локомотиви со кои располага МЖ а исто така и единствени електрични со Co-Co конфигурација (поправи ме ако грешам). Дали со таквата „уникатност“ можат да одговорат на некаква специфична задача на која другите локомотиви не можат? Мој впечаток е дека 461-китте се во најлоша состојба, па бев убеден дека пополека се спремаат да ги баталат... Edited by pbanks - 02-Dec-2008 at 21:33 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Ни требаат ко леб но, маневарките со товарните вагони ке донесат пари за понатамошно улаганје. За маневарките има две опции или германски или чешки бидејќи веке такви имаме (заради компатабилност) ???!!! |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Значи според тебе во моментов не ни требаат ниту дополнителни локомотиви, ниту патнички сетови, туку единствено маневарки. А што мислиш за маневарките? Тие на ново да идат, или нешто на старо да се зима (зборам за старо, ама во солидна состојба...) И кога треба да стигнат тие две нови маневарки што требаше да се купат од кредитот на светска банка ако не се лажам? До каде е таа работа? Се знае отприлика што класа би требало да бидат тие? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
E ubavo bi bilo da ne se takvi ceni no znaj na primer dizelkite 661 (nareceni Kenedi) se stari do 45-46 godini, i ako dobro se odrzuvat ke teraat uste, pa sega pomisli dali se od diamanti - za sporedba kolku ti trae tvojata kola i kolku ja eksplatiras ![]() |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
А што се случи со долговите на МЖ, отпишани или???? |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Pa da uspeeme da gi teristorizirame i osovremenime ovie postoeckite bi bilo dobro, a za nabavka na novi mislam deka ne sme ni blizu vo sostojba. |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Da, zabraviv za kolicinata
Dizel lokomotivi 661 - 21 kom. od koj 12 se aktivni Dizel motorni vozovi 712 - 12 garnituri od koj 3 vo redoven soobracaj Dizel manevarski (razni serii) - 8 kom. a trebaat najmalku uste tolku Elektro lokomotivi (tri tipa serii)- 16 kom. (3 teristorizirani, sega uste 2 se na pat) Elektro motorni vozovi 412 - 4 garnituri od koj 2 vo upotreba Sega jasna e situacijata kolku pari treba samo ovie da se opravat a kamoli da se kupat novi |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
Фала на одговорот.....па затоа и прашував, како што викаш само подобрување милион и нешто а немав никаква претстава колку би била нова.
Него за нигде сум немам никаков срам...се утепав од прашување....па ај да продолжам пошто си добро информиран
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Владимир, која класа на нови локомотиви мислиш дека би била најприкладна за Македонија и дали воопшто треба да се оди на набавка на нови локомотиви во ваква ситуација? (знам дека има недостаток на локомотиви, ама се прашувам колку добра опција е евентуална набавка на постари локомотиви од надвор... барем од око, трите 442-ки набавени од Хрватска, со претходен „третман“ во Кончар, изгледа дека се во топ форма)
Edited by Cloverstack - 08-Apr-2008 at 00:48 |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Абе од дијаманти да не е локомотивата?! Ова или е грешка некоја, или па некој трља раце од некој тендер!!!
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Ako samo za teristorizacija (podobruvanje) na edna lokomotiva od nasata serija 461 cenata e ~ 1.100.000,00 EUR
pretpostavi kolku bi kostala edna od novite serii lokomotivi, bi pocnale so 4-5 mil EUR pa ponatamu |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
BTW велкам Владимир П Ко да се разбираш околу овие работи....па ај да те прашам нешто
![]()
|
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
pa da bidam poprecizen mislam deka se rabotese za kombinacija Sterjo-Minco za prevzemanje na transport. Kolku ima vistina vo toa moze samo da nagagjame |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Bi bilo dobro da vleze Schenker, (tia se mamuti) ![]() osim ovie ima spekulacija za Zelezara- Makstil, neznam dali Fersped treba da ima pari sega .... |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 39404142> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |