![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 69> |
Author | |
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Статус на Дунав Мост 2 при Видин:
Производствената база в безмитната зона ![]() Суперконструкцията на мостът ![]() Суперконструкцията на мостът и ЖП естакадата ![]() Пътен възел при влизането във Видин ![]() Новата гара ![]() Железопътен път при надлез Кула ![]() Пътен възел Кула ![]() Пътен възел Брегово ![]() Toварната станция ![]() Пътен възел Ново Село ![]() |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
се согласувам со мислењето на Петар,а ако ги пишам моето последно искуство со проевропски држави од соседтството,можеби ќе ме банирате
|
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
Въпрос на личен избор е как се чувства човек- може да биде лузер , може да биде победник , може да биде македонец , марсинец или европеец. Въпрос на прагматизъм . Що се отнася до Коридор 8 не се взема впредвид , че той е комбинация от магистрален и железопатен транспорт. Аз донякъде съм оптимист за магистралния участък , но за железничкия съм песимист во близките 20 години.Там са и най-големте трошоци. Един голем инфраструктурен проект се строи по 3 причини - политически , икономическа изгода и за престиж. Остава да разберем поради коя от тези 3 причини ке биде пострен вопросниот коридор. |
|
![]() |
|
Petar ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Nov-2011 Online Status: Offline Posts: 269 |
![]() ![]() |
Djabe si ti evropeec koga ne te sakaat vo Evropa. Odi vo Francija, Germanija, Anglija i prasaj gi sto se... se kladam deka 100% ke ti kazat se drugo samo ne Evropeec. Prvo treba da znaes sto si i od kade si pa posle mozes da bides Evropeec. Problemot e sto na nekoi im smeta toa sto sme, pa nemozeme ni Evropejci da bideme. Edited by Petar - 06-Jul-2012 at 19:54 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
За жал луѓето со таков ментален склоп тука на Балканот не поминуваат добро. Јас се сметам за еден од нив
![]() |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
sto ![]() Newbiе ![]() Joined: 06-Jul-2012 Location: bulgaria Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Отскоро следя форума ви и особено изявите на Андрей .Незнам с какво се занимава но бих казал той не е македонец не е българин нито пък сърбин и още по малко грък или турчин -Той е ЕВРОПЕЕЦ .И дай боже на нашите измъчени Балкани повече хора като него.
|
|
![]() |
|
VirginAtlantic ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jun-2009 Location: Софиjа Online Status: Offline Posts: 254 |
![]() ![]() |
Бугарија нема да процвета од тие автопати, но за да процвета Бугариjа е потребно да ги има.
Односно ползите за Македониjа. Во последно време се сбори много за економската соработка со Русиjа. Се споменува за извоз за македонски производи като овошjе и зеленчук примерно. Кога се гледа мапата, кога се користи К10 разстоjанието до Москва е малко над 2.600 км. Кога се користи патот преку Софиjа и Букурешт - малко над 2.100 км. Има разлика. |
|
![]() |
|
Block ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
![]() ![]() |
Незнам што се напиња топлку со тие фамозни резултати што ќе дошле со изградбата на автоппати баш да видам дали Бугарија ќе процвета од тие автопати...Хрватска и Унгарија рапидно демек се се развиа од автопатската инфраструктура.
Edited by Block - 05-Jul-2012 at 15:19 |
|
![]() |
|
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
Види, aз не сметам, че станува сбор за истиот комплекс. Не и во истата степен. Аз лично сум за много по-сероизна соработка помегу двете земи и соодветно поврзуване на инфраструктурата. И двете земи ке имат голема полза од тоа. И Андреj е прав, дека какви и обструкции да се прават од владите и политичарите, нештата си се редат макaр и бавно од само себе си на ниво обични луге или дребни бизниси. Еве, jaс имам веке една колежка на работа од Македониja, жена ми исто има од скоро 2 години за колега момиче-македонче, кое живее и работи во Софиjа, компаниjата во коja работи кум ми, се по сериозно врти бизнес со партнери во Македониjа и т.н. Но како казува Галилео не може да се избегува от политиката. Политичката волja e таja со коja може да се реализират много брзо овие работи, но jа нема... Сборот ми е затова, дека преди и по време на самитот во Букурешт, Македониjа беше во много подобро положение на мегународната сцена, ги имаше повеке симпатиите односно проблемот со името и т.н. Сега веке нештата не стоjaт вака, а точно обратното. Сега на Македониjа се гледа како на проблемна држава, и тоа не говорja за Балканот, а за Европа. Вместо заедно с Хрватска, таа е веке е заедно во една група со Косово и БиХ. Поантата ми е дека страната моментално не е интересна за ЕУ, чисто политически. А со тоа станува и политически трудно за Бугариja да ги ставjа като приоритетни за развоj инфраструктурните правци кон границата со Македониja. Да се надеваме, дека скоро нештата ке се променjaт за подобро. |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Прво да се извинам зараљди печатните грешки што ги правам, пишува на Ipad во паузите на работа, значи менувам мислење, Ајпед е ограничен уред, многу е тешко да брзо и мн да се пишува...
Нејсе, јас СУМ за инфраструктура! Но почнувам да ја уважувам состојбата на денешницата, а тоа е дека нема повеќе евтини пари за неограничено ширење. Дојде времето на приоритети! А озознав колкуе сиромашна и мала (економски) нашата сакана држава. НИе мора да преземе некои работи од на пр Јапонците а тоа е, ние сме сиромашни и секаде мораме да штедиме. Ако не бев јасен ќе повторам, ИЗЛЕЗОТ ПРЕКУ БУГАРИЈА Е ВАЖЕН! Треба да се споиме, со тоа се спојуваме не само со К8, туку поважно К4. Тука Андреј, мислам дека се согласуваме, за тоа има економски, па и политички интерес. И уште поважно пругата. За кракот кон Албанија не се соглауваме, и тоа е во ред, дај боже да не бидам во право. Не се времињата за градење на тој терен. Во последнава деценија се искрастилизира едно гледиште, кое не е прифатено од сите економисти до душа, а тоа е дека инфраструктурата е САМО една комонента во развојот. И таа само по себе не носи раст и развој, ако не се другите компоненти присутни, трошоците (посебно ако се фокусираат во краток рок со големо задолжување) ја местат јамката на задолжувањето. Кракот кон Албанија нема да донесе развој, таму има големи пречки за развој на индустрија, нема големи населби, нема големи индустрии, нема да има големи инвестиции, џабе да се направи пат, ако се користи со 5-10%. се разбира зборуваме за автопатско решение, за пруга која овозможува големи брзини, итн. Значи тој пат не е ПРИОРИТЕТ, не можат да се најдат ефтини пари, можеби ти изгледа дека не е голем трошок, но веќе споменав, ние сме зачудувачки мала држава, и тие пари во апсолутна цифра е не погоди. А бидејќи јас сум од Охрид, ти ТВРДАМ, дека за тие 2 месеци сезона, автопатот, освен конфорност, не носи повеќе туристи. кој што решил за Охрид, тој ќе пристигне по постоечкиот, кој мже малку и да се реновира, нешто владата го заборави |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() Да, само што пругата би чинела кон 400 милиони евра, а со нив може да се изградат кон 150 км автопат. Се разбира пругата е врвен приоритет, јас имав во предвид пред се автопатска инфраструктура. Автопатот кон Косово пак е навистина мало и лесно залче. Само не би се согласил толку лесно со теоријата дека така лесно се менуваат работите. Лошото е што земјата за да фати таков моментум како што сега е присутен во Бугарија, треба околу декада подготовки на сите полиња, а инфраструктурата не се менува и гради така лесно. Ајде автопатите некако полесно се градат, но железницата и енергетиката не. Требаат средства и време за изведба на сите подготвителни и извршни фази. Што побргу се освестиме, толку помало закаснување ќе имаме во однос на соседите. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Ако зборуваме чисто низ делници (би почнал со поскромна листа), јас би почнал со - пруга кон Бугарија - автопат кон Косово Тоа се според мене 2 стратешки важни правци за Македонија. Во втор план би го ставил автопатскиот правец Гостивар-Охрид. Значи наведувам поскромна листа од онаа која ја приложи ти но мислам дека се поклопуваме со таа размисла. Во врска со остатокот од мојот пост. Во него нема ниту предрасуди ниту политика. Никогаш не сум бил склон кон ставови кои ја преценуваат или потценуваат ситуацијата. Точно, Македонија поминува низ еден период кој што е исклучително негативен за земјата на многу полиња (но не на сите). Без да навлегувам во причините зошто проаѓаме низ таков период, поентата ми е дека ниту особено полошо, ниту особено подобро стоиме во однос на сите балкански земји. 10 години е значителен период во кој некои работи може да се изменат (и тоа го имаме на терен губејќи чекор со многу земји во регионот и пошироко) но не е период во кој што разликите може да станат изразити како што тоа се претставува во погорната дискусија, небаре правиме компарација помеѓу Данска и Еритреа. Значи работите се подинамични од тоа, инаку ниту Бугарија ќе се повратеше од банкротот, ниту Босна, Хрватска, Косово од војните, ниту Србија од бомбардирањето и санкциите или Албанија од нивната варијанта на комунизмот. Оваа ситуација во Македонија неможе да трае вечно. Точно и ти детектираше дека ако Скопје 2014 има некоја позитивна страна, тоа е укажувањето дека ако нешто се сака, може да се истурка и тоа прилично брзо и ефикасно. Останува само да се освестиме и да ја усмериме таа енергија кон целоисходни проекти. Edited by pbanks - 05-Jul-2012 at 12:06 |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Искрено ме изненадуваш. Мислев дека си тип кој повеќе се залага за приоретизација на инфраструктурата. Се разбира ова не го прави твојот став полош од мојот, едноставно мислев дека повеќе важност и придаваш на инфраструктурата. Веројатно таков впечаток сум стекнал за тебе. Пак ќе повторам, К8 е важен за сите 3 држави, при што изгледа најневажен е за нас! Па како можеш да тврдиш дека не е важен за Бугарија кога напоменав горе дека 80% од својата должина е веќе на ниво на автопат!? Потоа за следниов програмен период се предвидени два автопати кои ќе се движат паралелно кон Македонската граница: Ќустендил-Перни-Софија и Ќустендил-Дупница-Софија преку Самоков. Сега факт е дека К8 во Бугарија е важен заради Бургас, но коридорите не се прават да поврзуваат само гранични премини, туку пред се градови и затоа се прават потапно, по фази. Затоа и делот кон Ќустендил ќе се прави таму последен. А тоа дека се гради автопат Софија-Бургас пак е од наша полза и допринесува за развојот на К8, бидејќи пристаништето на Бургас станува индиректно подостапно за нашите компании. Што се однесува до Албанија и тие работат на К8. Еве го градат автопатот Тирана-Елбасан на кој има еден подолг тунел. Не треба ние да очекуваме дека одма ќе започне работа по целата должина до мак. граница, но еве веќе ќе има сегмент Драч-Тирана-Елбасан. Во тој контекст мислам дека е погрешно да прогласуваш дека сонуваме и дека треба да заборавиме на автопати. Тие се едноставна и брза работа за изградба (за разлика да речеме од големи енергетски објекти, или не дај Боже метро или нуклеарки) а поттикнуваат целосен развој и најважно тотално го менуваат квалитетот на живот. Апсолутно не се согласувам дека на Охрид му е потребен само Аеродромот. Автопат му е потребен минимум два пати повеќе бидејќи грото од гостите кај нас се од Бугарија, Србија и Косово, сите од кои доаѓаат со автомобили преку патот Скопје-Охрид. Залудни се илузиите дека ние ќе почнеме преку ноќ да правиме висок туризам и привлекуваме стотици илјади скандинавци годишно. Па и за тој висок туризам се потребни автопати, бидејќи тој вклучува голем број на прошетки, активности и екскурзии, бидејќи богатите Европјани се инртересираат од нашата историја и култура. |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Не се согласувам. Јас одговорив на делот дека Македонија не е интересна за соработка, што е погрешен пристап да се каже за било кого. Поентата ми беше дека додека за ултра богати и развиени земји е и те како интересно да се буткаат во секоја пора од оваа планета, да истражуваат, да шират зони на интерес итн (не само денеска туку историски) ние не може да ја согледаме потребата за елементарна соработка со најблискиот регион. Затоа и така лесно може да се изнесат тези дека ете автопат помеѓу Софија и Скопје не е потребен. Ова е ако зборуваме како треба да се однесуваме развојно и кохезивно во овој регион. Ако зборуваме чисто низ тековните бројки на ПГДС, веројатно и магистралиот пат е премногу, но дали тоа треба да ни биде целта? Edited by pbanks - 05-Jul-2012 at 12:09 |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Овде се дискутира за економската исплатливост на К8. далеку од тоа дека е важен за Македонија. НО се согласувам дека не е важен за Бугарија и за Албанија. Па ни за Косово. А тоа значи дека не е важен ни за ЕУ, нејзините фондови, банки и инвеститори. Затоа и нема да се изгради! МОжеме да фантазираме колку што сакаме. Затоа пак ќе потвлечам, за МАкедонија е доволно крак од Куманово до Деве Баир, и спојување со пругите. Не мора ни автопат, може како Те-Гостивар.
А од Гостивар до Охрид, па натаму до Драч, ЗАБОРАВЕТЕ. да не се заборава дека ако К8 сака да биде меѓународен коридор, треба дасе прошири и пристаништето во Драч. а тоа се веќе сериозни пари. Ова другото, дали Бугарја е заинтересира, дали не сака, дали сме ние или други најлоши на светот е муабет за пред селска кафана. А за Охрид како туристички центар поважен е аеродоромот отколку К8. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
За жал со голема доза на политика и предрасуди го кажа сето ова. Мора да се согласиш дека со Македонија на инфраструктурен (а и секаков) план е многу тешко да се соработува во последните 10 години, бидејќи земјата застрани комплетно од правилниот курс и нашите приоритети диаметрално се разликуваат од оние на соседите. Додека ние ја трошиме енергијата и ресурсите на други работи, соседите се целосно посветени на инфраструктура. Се разбира ние самите сме си криви за ситуацијата во која се наоѓаме, а не некој од страна. Потсмевањето доаѓа како резултат, а не причина (и со право сите ни се исмејуваат, штом дури ние самите гледаме и признаваме во каква траги-комична ситуација се наоѓаме)!
И сепак како го гледаш ти раздвижувањето во насока на изградба на автопатска инфраструктура? Кои се според тебе приоритетите и каде стојат дадени делници на К8 во нив, во контекст на горниот муабет? |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Би се осврнал само на дел од вашата дискусија.
Многу ми е смешно-жалостен аргументот дека Македонија не била интересна за Бугарија. Како аргументи наведени наводната „заостанатост“ на Македонија или пак заостанатост во ЕУ интеграциите. Овој дел не го насочувам кон она што го кажаа Галилео или Павче како поединци туку генерално кон ова очигледно популарно мислење во Бугарија. Се работи за истиот комплекс кој порано го потхрануваше она чувство на супериорност кај југословенските народи кон земјите позади железната завеса. Всушност, со децении дремејќи на дното на повеќето европски ранг листи од било како тип се работи за очајната потреба да постои барем една „полоша“ земја, за да не би биле последни. Во последните години, со шизофреничното однесување, Македонија стана погодна за ваква употреба во Бугарија но и пошироко на Западниот Балкан. Ние секако не сме имуни на идентичниот синдром. Всушност од секогаш сме го имале. Но најдобрата паралела во дадениов момент би бил нашиот однос кон Косово и Албанија, кои потценувајќи ги на сличен начин ги испуштаме како феноменални можности да излеземе од границите на нашата држава и да го етаблираме нашето економско и политичко влијание пошироко. Како всушност стојат работите? Земјите и од западниот и источниот балкан стојат многу многу слично по сите параметри и разликите може да се мерат единствено во нијанси. Со исклучок на Хрватска и Словенија, тие се барем една класа полоши од вишеградската група па и балтичките земји и неколку класи полоши од повеќето западноевропски земји. Моментумот кој Бугарија го има сега (во смисла на инфраструктурен развој и сл) е многу позитивен и сигурно ќе донесе свој позитивен придонес во многу сфери на животот во Бугарија. Но тој е далеку од некакво светско чудо кое што Македонија (или било која друга земја) не може или нема да го стигне и тие пресврти може да се случат многу бргу (има огромен број примери во последниве 20 години и во регионот и пошироко). Да скратам. Како соседи, без никакви „романтични“ (или пост „романтични“) елементи земени во предвид, Бугарија мора повеќе да се интересира за соработка со Македонија и обратно Македонија со Бугарија. Софија-Скопје-Тирана (+ Приштина како крак) мора да се претвори во нова оска на комуникација и размена на Балканот, тоа е единствено логично. Доколку активно се градат тие релации, Коридорот 8 ќе се наметне самиот како прашање и како потреба. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
![]() |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
|
Galileo ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 25-May-2010 Location: Wien Online Status: Offline Posts: 1549 |
![]() ![]() |
Още веднъж ке кажем дека съм согласен со повекето от твоите анализи.
Ако и да сум болгарин и аз не я жалим БГ. Отговорот беше на кои повеке му е нужен коридор 8. Ке биде интересно да чуеме повеке мнения от моето , твоето , на Павче и Block. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Да ти кажам искрено колку и да ја сакам Бугарија, јас Бугарија ич не ја жалам! Во последниве неколку години инфраструктурата е прв приоритет во Бугарија, а резултатите допрва ќе се видат. На истиот пат се и Албанија, Србија и Романија, а Хрватска и Грција тој проблем го имаат решено. Е сега ќе ме извиниш, но мораш да ме сфатиш дека ми се крши срце и ми се прави лудило во главата кога слушам изјави и тоа од ПремиерО дека на земјава не и требаат автопати. Тоа треба да си луд да го изјавиш и тука завршува дискусијата. Во моменти кога се прскаат стотици милиони евра годишно за лудост, која веќе и на најголемите поддржувачи почна да им станува јасна и одвратна, навистина умот не ми го разбира зошто пукнат грош не се вложува во инфраструктура (автопати, железници, јавен превоз во Скопје и куп други помали наши градови, купиштата проблеми насобрани во Скопје кои наместо да се решаваат се бришат од урбанистичките планови како никогаш да не постоеле без еден збор објаснение...). Значи никој не вели ајде сега на јуриш да раскопаме 200 километри, туку постапно да се свртиме кон решавањето на вистинските проблеми. Македонија е далеку поназад од Бугарија во многу погледи, а најважниот од нив е критичната маса и проактивното граѓанско општество. Како пример ќе ти дадам што се случи со археолошките наоѓалишта долж Струма, законот за горите и М3 во Софија. Па народот и граѓанското општество рипнаа како обезглавени се додека власта не беше принудена да ги преиспита своите одлуки за доброто на државата. Такво нешто кај нас не постои ниту 1%! Нема дискусија, само молк! Баста! Баш деновиве читам по мак. медиите дека секој ден буквално гинат по двајца луѓе по нашите пропаднати патишта. Тоа е огромна бројка ако се земе во предвид нашата убедливо најниска моторизација во регионот и нискиот стандард што претпоставува многу помала мобилност на населението. Според бројот на населението и повисокиот стандард, тоа е како во Бугарија дневно да гинат по 10-12 лица и никому око да не му трепне! И никому не му текна ни на памет му дојде да праша, абе ако имавме автопат немаше ли да се спасат овие човечки животи?! Да се навратам. Македонија треба да гради автопати (не само по К8, туку и кон Штип-Струмица/Кочани и Приштина) не заради Бугарија или било кој друг, туку заради себе! Тоа треба да го прави дури и другите да не го прават тоа! Напоменав погоре зошто на Македонија и требаат повеќе автопатите кон соседите, отколку на нив кон Македонија. Јас сум бесен и крајно песимистичен затоа што е јасно дека Македонија го изгуби курсот на секое поле. Сакам, се залагам и мора тоа што побрзо да се смени! Како економист по струка јас развојот на земјата го врзувам најтесно со изградбата на инфраструктурата, тоа ми е прв критериум по кој мерам колку една земја е развиена и каков е квалитетот на живот во неа. Не велам ајде да се удриме сега цела држава да ја раскопаме и да останеме без пукнат денар. Ама стварно сметам дека мораме да започнеме со изградба на неколку важни делници од по 20-30 километри во рамничарските предели. Брзо, лесно и ефтино, а со големи резултати. Но не, ние тие пари ги даваме за популистичко покачување на платите во администрацијата и пензиите (справка политика ала БСП), ама за развој не остануваат пари. Па Макеоднија не предала значајна делница во соораќај веќе 10 цели години! Имаме изградено само 7км најлесен автопат низ ниви! Малку офтопик: прво апсолутно не се сложувам дека Македонија не е атрактивна за инвестирање. Тие глупости дека Бугарија не е заинтересирана за инвестиции во Македонија се демантираат на терен бидејќи се повеќе бугарски компании се присутни кај нас што се разбира може само да не радува. Мислам дека е погрешен тој балкански начин на размислување: на Бугарија и оди навистина добро, но тоа не еповод за гледање од горе или пренебрегнување. Напротив, доколку Бугарија беше паметна како Словенија (а не е), баш на посиромавиот и понеразвиениот можеш многу повеќе да му продадеш отколку на богатиот. Бугарија тешко дека ќе произведе коли за Германија (Ловечкиот завод), но ги прави за Србија и Македонија. Мислам дека баш Бугарија треба да биде предводник на развојот кај нас, откако Грција ја снема од картата, но (блг. УВИ) за жал, тоа не се случува заради немањето на претприемачки дух! Edited by Andrej_LJ - 04-Jul-2012 at 23:16 |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3940414243 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |