build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 14-Apr-2011 at 22:28
Мафија ќе го вози даблдекерот!


Двокатниот и денеска ќе вози почесен круг низ скопските улици заедно со уште 17 нови нископодни автобуси кои неодамна пристигнаа од Украина


Горан Ѓорѓиевски-Мафија е возачот во ЈСП кој прв застана зад воланот на кинескиот двокатен автобус и неодамна го сврте промотивниот круг по скопските улици. Од понеделник, тој и официјално ќе го постави бројот 15А на ветробранското стакло и во 6.30 ќе стартува со редовната линија од Карпош 4 до Ново Лисиче. Ни раскажа дека возбудата да го вози даблдекерот се уште го држи иако поминал многу километри позади управувачот додека му траела специјалната обука што ја имал со инструктори од кинескиот производител Јутонг.
- Почестен сум што заедно со уште еден мој колега ја имам можноста да го возам двокатниот автобус на редовна линија, сличен на оние што моите колеги ги возеле во педесеттите години на минатиот век. Промотивното возење покажа дека двокатниот автобус ќе биде вистинска атракција на скопските улици и едвај чекам да тргнеме, вели Мафија за кого добивањето на клучевите од ретровозилото го смета за врв на својата 20-годишна успешна возачка кариера, полна со награди и пофалби. Во даблдекерот ќе седне директно од украинскиот нископоден автобус за кого има исто така пофални зборови, но вели дека чувството да управува со кинеското чудовиште нема споредба.
- Кога првпат влегов во возачката кабина имав чувство како да сум пред авионски кок-пит. Бев воодушевен од софистицираната опрема, од електрониката, камерите, монитор за горниот кат, одличната прегледност, автоматското броење на патниците на вториот кат...и уште возачката кабина е целосно одвоена. Иако е висок, многу е стабилен и на секое застанување на станица се спушта, за да се качат патниците без проблем. Се спушта, исто како да се поклонува пред патниците. Едвај чекам да дојде понеделник и да тргнеме со првите патници, задоволно раскажува Мафија. Тој вели дека при возењето нема да има проблем, дотолку повеќе што линијата 15А вози на сообраќајници кои се во одлична кондиција, без дупки.
Двокатниот и денеска ќе вози почесен круг низ скопските улици заедно со уште 17 нови нископодни автобуси кои неодамна пристигнаа од Украина.

Обновата на возниот парк на ЈСП почна во март годинава кога на неколку линии беа пуштени 15 нови украински автобуси. Со новата пратка од 17 возила ќе бидат опфатени и сите останати линии, а според договорот од украински ЛАЗ до крајот на годинава вкупно 52 автобуси. Кинескиот производител, пак до крајот на годинава ќе треба да испорача уште 65 автобуси, а до 2013 година ќе има обврска да испорача вкупно 202. За набавката на двокатните автобуси Владата ќе издвои 32 милиони евра.

Се укинуваат трите зони - 30 денари билет за сите линии
ЈСП Скопје побара дозвола од градските советници да ги укине трите зони на наплата и да воведе иста цена на билети за градски и приградски линии. Оваа одлука, вели директорот на јавното претпријатие Мишо Николов се воведува како практично решение кое нема да иницира големи загуби.
- Околу 90 отсто од продажбата на билетите се од прва зона кои чинат 30 денари. Со досегашната зонска наплата нашите контролори имаа проблеми бидејќи треба да казнат патник кој со билет од 30 денари влегол во втора зона за која билетот е пет денари поскап. Тоа создава револт кај патниците. Нашите истражувања покажаа дека унифицирањето на цената, нема да нанесе големи загуби на претпријатието, кои во најлош случај би изнесувале милион до 1,5 милони денари, вели Николов. Цената на месечните билети останува иста.

ЈСП бара субвенции за терминал до скопскиот Аеродром
Истражувањата на ЈСП Скопје покажале дека воведувањето на редовна линија од Скопје до аеродромот Александар Велики не е рентабилна и затоа ќе побара субвенции од Град Скопје или пак од концесионерот ТАВ или пак од авионските компании.
- Ние би се согласиле да воведеме линија единствено со финансиско учество на некој од заинтересираните. Во тој случај би вовеле два автобуса, вели директорот на ЈСП Мишо Николов.
http://vecer.com.mk/?ItemID=2D1325DB65BA8B49B70D5F2F443888C3
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 13-Apr-2011 at 19:15
Оооф леле, па уште и поштенско возило.
Тешко нас ако им текне на нашинциве нешто вакво. Big%20smile
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 13-Apr-2011 at 16:44

не ја покажувај сликата сега може да им текне вакви да купат Big%20smileBig%20smile
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 12-Apr-2011 at 19:27
nesto interesno od berlin

Back to Top
spaceman091 View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 26-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 516
  Quote spaceman091 Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 12-Apr-2011 at 19:26
http://dnevnik.com.mk/?ItemID=8B5BB3DF36CF094F9A517A3152C27D5F


Градот воведува туристички прошетки низ Скопје

Од оваа сабота Градот ќе воведе туристички прошетки низ Скопје, информираат локалните власти. Прошетките со автобуси ќе ги организира Секторот за локален економски развој на Град Скопје, но во соработка со ЈСП Турс-Скопје и Скопско туристичко лето. Целта, велат од Градот, е туристичка промоција на метрополата.

Заинтересираните граѓани и посетители ќе може да ги разгледаат културно-историските споменици и знаменитости во градот и во околината. Турите ќе се спроведуваат по две различни траси, во зависност од интересот. Едната е посета на културно-историските знаменитости во центар и во Стара чаршија, со запознавање на мултиетничкиот начин на живеење, типичната гастрономија и автентичната архитектура. А втората е посета на археолошкиот локалитет Скупи, неолитската населба Тумба Маџари, Матка, Водно, манастирот „Свети Пантелејмон“ и друго.

Ќе се поаѓа во 10 часот од Музејот на град Скопје, а турите ќе ги изведува лиценциран туристички водич. Цената на билетот за овие туристички прошетки ќе изнесува 150 ден.

Како што беше најавено по доаѓањето на двокатните панорамски автобуси, тие ќе бидат дел од организацијата за разгледување на градот. За оваа намена ќе служат два до три автобуси со кои граѓаните ќе можат да го посетат и Милениумскиот крст на Водно.
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 12-Apr-2011 at 13:40

40.000 buses made in Yutong factory in 2010!
On December 26th 2010, Yutong will witness the historic moment of the 40.000th bus off the assembly line.

 

As a leading enterprise in China’s bus industry, the turnover of Yutong bus reached 8.7 billion Yuan in 2009 with a sales volume of 28.186 units.

On December 26th, 2010, Yutong Bus will witness the historic moment of the 40.000th bus off the assembly line in this year.

http://www.yutongeurobus.com/displayer.asp?page=44&Article_ID=14&NWS=NWS&ap=NewsDetail.asp&p=ASP\~Pg44.asp



Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 12-Apr-2011 at 12:08
Originally posted by phenomenon

Може ли некој да најде технички карактеристики на Yutong двокатнита автобуси?На Интернет никако не можев да најдам.

 
Па посебно нарачани се за Скопје, не се дел од сериско производство.
Инаку ако некој најде нешто за двокатните градски автобуси од кинески Јутонг,
нека закачи линк или нешто слично на форумов, за повеќе да се информираме.


Edited by Dexter26 - 12-Apr-2011 at 18:50
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 12-Apr-2011 at 12:06

Двокатниот автобус ќе вози од понеделник

Уште девет украински автобуси од понеделник ќе се пуштат по улиците. Заедно со нив ќе почне да вози и двокатниот автобус од Кина, кој неодамна ги помина тестовите на издржливост во градот.
Според првичните најави на Јавното сообраќајно претпријатие, новата пратка еднокатни автобуси ќе се приклучат на линиите 50, 57, 41, додека броевите 5 и 15 се во игра за кинеското возило.
"В четврток, Град Скопје на седница на Советот ќе ни ги додели автобусите. Ние ќе ги регистрираме в петок и од следната недела граѓаните ќе почнат да се возат во нив", изјавија од ЈСП"Скопје".
До крајот на годинава ќе бидат испорачани сите 84 автобуси, а двокатните до крајот на 2013 година.

http://vest.com.mk/?ItemID=1A1E52C1FE1E8C4E8861F51D7C35052A
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 12-Apr-2011 at 07:04

       Може ли некој да најде технички карактеристики на Yutong двокатнита автобуси?На Интернет никако не можев да најдам.

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 10-Apr-2011 at 12:21
Компаниите не постојат првенствено за да отвараат голем број на луѓе. Нивната основна цел е производство и профит, без разлика чив, дали се газда, држава или група луѓе. Работниците се после потреба на компанијата. Немојте да се лажете економијата да ја гледате преку таа призма, исклучиво преку број на вработени, зашто не е никаква мерка. Зашто капиталот не смее емотивно да се раздели како еднократна помош на широка маса и после да нема кој друг капитал да биде оплоден да го покрие она предходно поделеното и плус нешто повеќе. Таа манипулација често ја слушаме кога ќе влезе даночна инспекција некаде во фирма некоја и газдата одма сее магла, демек даночните се бездушните мршојадци, а не тој самиот кој дели по едвај 100 евра плата без платени придонеси и давачки кон државата. Не потпаѓајте кон такви манипулации, немаат врска со економија.

Да не ме сватите погрешно и јас сметам дека државата треба да има олеснување кон фирми кои допрва почнуваат со работа, да ги потпомага, за да има утре кого да оданочи. Нормално и својот удел да го постави на маса како побарување, дали преку акции или како и да е. Крај крајева па мора да биде некој газда, што е битно дали бил од партија или не, ако е успешен и ако полни буџет. Затоа кредитирање на компании во соработка со влада како субвенција на камата и слични олеснувања се можеби некој начин да директно се помогне без да виси како секира таа можноста за корупција, а и веќе се користи постојниот финансиски систем без да се импровизира со други новосоздадени секкви агенции.


Муабетот од санос тргна, многу го затеравме. Санос не е никаква државна компанија, па и државна да беше немаше државата да мора да купува од нејзе. Тоа е уште една манипулација што излезе од санос. Сакаше на оваа приказна да добие тендер со последна позиција во исполнување услови. Ако стварно сакаше ќе седнеа и ќе се договореа со владата за многу пониска цена во 4 очи и ќе се пројдеше тендерот формално и сите ќе го поддржеа тоа. Така не сакаше, туку мислеше дека државата закон ја обврзува да купува од него, епа не ја обврзува. Конечно да сватиме после 3 децении дека санос не е државна компанија, него е приватна на некој кој не знае како да ја работи, не сака да ја работи, не ја ни продава, заглавена.


Edited by lslcrew - 10-Apr-2011 at 12:25
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 10-Apr-2011 at 11:51
Јас само ја кажувам економската (не)логичност, без да навлегувам во социјалната.

Економски е неисплатливо да се субвенционираат компании што реално се уште и загубари, добиваат 1000 повластици, од струја, даноци, предимство на тендери итн., наместо тие 3000 души да се на социјална помош, каде што тоа е поевтино. Значи поевтино е да им плаќаш плата на 3000 души, отколку да ги плаќаш и нив, и профитот на директорите, и плус долговите на компанијата.
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 10-Apr-2011 at 11:18
санос пред пропаќањето (кога беше државна фирма) имаше околу 3000 вработени (читај три илјади) што значи дека од таа фабрика леб јаделе најмалку 2500 семејства, па требаше државата да помисли на тие луге па ако треба и да има субвенционирање на производството и на цената на автобусот што е сега случај во србија каде што на секој купен нов автобус произведен во србија државата покрива 20% ид вкупната цена на автобусот што не е малку.
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 10-Apr-2011 at 10:16
Јавно приватно или пак стрикгно јавно инвестирање во фабрика, нема апсолутно никаков бенефит за државата. Тие семејства што ќе бидат вработени, слушај ме, подобро да добиваат социјална помош од државата, него ли да не коштаат неколку кратно повеќе преку сите ослободувања од даноци, сите давачки што ќе отидат за субвенцирање на производството итн.

Пробан е тој систем. ЕПИК ФЕИЛ невиден е.


За квалитетот, само можам да кажам не дај Боже да издражат како Саносите, па уште да се возат истиве во некоја си 2040-2050 година.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 10-Apr-2011 at 09:49
Originally posted by krale


Многу сум против било какво градење на фабрики од страна на држава. Поготово не за богатење на тие приватните партнери, кои добро знаеме од чии кругови ќе бидат.

Подобро евтини кинески, отколку субвенции, ослободувања од даноци и триста други трошоци, за да сме имале наши автобуси, од кои пак некој се богати.


Ти овде ја гледаш само едната димензија, донекаде се сложувам , но не мислиш колку луѓе би се вработиле во таа фабрика ... колку таа фабрика (како успешна приказна) би привлекла други инвестиции - никој не е малоумен - особено не богатите инвеститори за да веруваат во рекламите на нашата влада - тие бараат примери, анализираат па потоа се впуштаат во бизнис.
Што се однесува до ефтините кинески ... квалитетот наскоро ќе ин го видиме - можам со сигурност да тврдам дека нема да издржат ни половина во споредба со саносите (кои се возат од 1970/1980 па до денес)
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 10-Apr-2011 at 07:23

Последиците од не соодветна трансформација на капиталот-газдинство, во авто-индустријата / автобуска / се одрази со неквалитет во управување со компаниите.Во Македонија во последната декада / 1990 до 2000год./  во таа свера работеа околу 20 до 30 компании од кои,  една или две успеа да се одржат на пазарот и тоа како добавувачи на делови.Отварањето на нови домашни компании или рестартирање на стари се покажа како неуспешно, освен компаниите во слободната зона кои се со странски капитал и потекнуваат од големите светски системи во авто индустријата.Потикнување и подржка на домашни газдински компании со разни бенефиции ќе представува само продолжување на транзициони игри во кои народни пари би влегле во разни шеми за кои корисниците или газдите на тие средства ниту имаат во светот кој да им  даде гаранција за нивното работење-неработење. Двете компании за кои има коментар во постовите, го живеет последниот здив на транзициони фајтери.Мислам, редно беше тоа да се случува, / кога го избравме полошото/. Јас не се радувам ниту плачам за нивниот капитал, во краен случај ниту ме интересира, туку жалам за ветувањето кое му било дадено на Хаџи Томов/Томииќ /- традицијата да продолжи.

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 09-Apr-2011 at 23:46
Originally posted by vlatko.mk

Прв пат слушам дека постоел друг автомобилски производител во Македонија, сепак Санос беше докажан бренд на ЕХ-ју просторите и пошироко

Мислам дека доколку случајот со проневерите и слично се расчисти државата треба да помогне “фабриката“ условно кажано да се пресели во некоја од слободните индустриски зони. (мислам на лиценците, некои поволни договори со производители ...).
Државата може тоа да го направи со изградба на нова современа фабрика по принцип на јавно-приватно партнерство и откако ќе тргне работата и акциите ќе постигнат цена државата нека се ослободи од нив на берза.


Многу сум против било какво градење на фабрики од страна на држава. Поготово не за богатење на тие приватните партнери, кои добро знаеме од чии кругови ќе бидат.

Подобро евтини кинески, отколку субвенции, ослободувања од даноци и триста други трошоци, за да сме имале наши автобуси, од кои пак некој се богати.
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 09-Apr-2011 at 23:31
Прв пат слушам дека постоел друг автомобилски производител во Македонија, сепак Санос беше докажан бренд на ЕХ-ју просторите и пошироко

Мислам дека доколку случајот со проневерите и слично се расчисти државата треба да помогне “фабриката“ условно кажано да се пресели во некоја од слободните индустриски зони. (мислам на лиценците, некои поволни договори со производители ...).
Државата може тоа да го направи со изградба на нова современа фабрика по принцип на јавно-приватно партнерство и откако ќе тргне работата и акциите ќе постигнат цена државата нека се ослободи од нив на берза.
Со ваков потег не само што државата ќе оживее една фабрика на згаснување туку ќе овозможи влез на нови автопроизводители и развој на автоиндустрија. Зошто ако Словачка (која е самостојна држава од 1993) може за овој период од 18 години да стане најголем европски производител на возила (сметано по глава на жител) зошто кај нас не би се развивала ваквата индустрија?

Edited by vlatko.mk - 09-Apr-2011 at 23:34
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 09-Apr-2011 at 21:40
Originally posted by Tuvok

^
Името Неокар ми е познато некако. Од кога постои фирмата и име воопшто произведено некои автобуси во скоре време ?


Постојат едно 10-12 години ,(мислев дека) фабриката им е во Визбегово...АМА,ја најдов оваа позната адреса и нивниот веб кој не е во функција (пред едно 6-7 месеци беше активен) :

http://www.mci-bus.com.mk/
Pero Nakov 110
Skopje, 1000
MAKEDONIJA
Tel. + 389 2 551 060

А имаат автобуси произведувано туристички и градски возила на шасии на МАН и најчесто негови мотори ,а и други (МБ,ДАФ) по избор.Нивни возила возат наши превозници(МЛАЗ-Богданци,ТРАНСБАЛКАН-Гевгелија,ЈСП ТУРС-Скопје) и странски фирми (Србија,БиХ и некои земји во Азија/Африка).


Литас Пожаревац (СР),NEOKAR N715 RHD верзија(средно висок ~3650 mm,помал багажен простор)и МБ мотор

Амиго Компани - Гевгелија,NEOKAR N715 SHD верзија(најголема висина ~ 3800 mm)MAN мотор

Клубски автобус на ФК Ренова (NEOKAR N610,41 сед.)
[/IMG]
Трансбалкан - Гевгелија (NEOKAR N615,51 сед.)

Edited by Тркало - 09-Apr-2011 at 21:50
Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 09-Apr-2011 at 21:35
Кастилјо ги мењаше имињата на фирмите како чорапи. Неокар е негова фирма. Добро работеше, имаа нарачки јаки, ама чоекот беше тешка битанга, заврши по затвори, не знам дали фирмата преживеа.
Back to Top
Tuvok View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 173
  Quote Tuvok Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 09-Apr-2011 at 17:49
^
Името Неокар ми е познато некако. Од кога постои фирмата и име воопшто произведено некои автобуси во скоре време ?
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.586 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.