build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 14-Feb-2009 at 01:07
Со денивелација на трасите каде што гужвата е поголема (без што целиот проект ќе е промашен и не знам колку проблеми ќе реши, веројатно помалку отколку што ќе создаде нови).
А таму каде што е порастеретено ова ионака нема да е голем проблем и ќе може да функционира со понапредни видови на сигнализација и нејзина контрола. Плус тоа доколку се оди по ГУП, нема многу места каде што ќе има вакви ситуации. Ама ако продолжат како што замислиле со заплеткување на трасите низ постоечките сообраќајници во центар, тогаш не само таа, туку и триста други главоболки ќе имаме.


Edited by Cloverstack - 14-Feb-2009 at 01:09
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 14-Feb-2009 at 00:53
инаку не знам дали сум во право за ова, ама трамваите, било како поставени ќе прават гужва на булеварите, на пример доколку е поставен на крајната лента, кога трамвајот ќе врти лево, ќе им пречи на колите кои идат право, исто како кола на крајната десна лента да сака да врти лево, а ако не грешам трамваите имаат секогаш предност
истото би се случило и ако е на средина

знае некој како би се регулирал сообраќајот во вакви ситуации без голем застој Dunno



Edited by zabegan - 14-Feb-2009 at 00:54
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 13-Feb-2009 at 19:51
Џабе само збориме, за инат има да го изградат ако треба и во средна лента. Средината на булеварот ќе биде баш добра за жардињераCrazy!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 13-Feb-2009 at 19:43
И на Јане Сандански ли ќе биде на коловозот? Wallbash  од толкав тревник
иако ова не е вистински проект, се гледа која им е замислата и дека трамот дополнително ќе направи гужва во градов Bash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 13-Feb-2009 at 18:34
Па клипчево уствари не е никаков проект. Ова е само некоја замисла или на некој начин реклама на град Скопје околу трамвајов. Клипчето само дава некоја груба претстава што уствари трмаот треба да биде у Скопје. Не е ова ништо посебно него онака само го постирав чисто да го имаме во евиденција. Инаку на сликите предходно тие се веќе од преоктот што град Скопје го подготви и се надевам дека барем околу овој проект ќе бидат потранспаренти па ќе имаме и материјали достапни во електронска верзија.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 13-Feb-2009 at 18:31
@lslcrew Applause
ova pokazuva kako ce izgleda koga ce imame tamvaj no kon krajot imase eden most, toa ne bese od skopje
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 13-Feb-2009 at 18:24
Еве уште нешто што ископав...


Edited by lslcrew - 13-Feb-2009 at 18:25
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 13-Feb-2009 at 18:00
Еве колку што успеав да сликнам од ТВ веќе се излезени нацрти за проектов! Еве од депото што треба да се гради во Лисиче....






Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 11-Feb-2009 at 22:35
ТЕНДЕРОТ ЗА ТРАМВАЈ СО СТРОГИ КРИТЕРИУМИ
Прифатлив изведувач со едно изградено депо

Роза Петкова

Со набавка на пет трамвајски возила и изградба на едно депо и 12-километарска траса, градските власти планираат да го почнат проектот за воведување на трамвајот како ново јавно превозно средство во Скопје. Меѓународниот конкурс на кој ќе се пријавуваат заинтересираните инвеститори, објавен кон крајот на јануари, ќе трае до 24 март кога е закажано отворање на понудите. Во тендерот се бара изведувач кој ќе има обврска да изгради депо кое ќе вклучува административна зграда со менаџерски центар, работилница, хала за миење на возилата, посебен дел за гаража за 40 возила и дополнителна гаража за шест возила. Исто така, се предвидува и изградба на единична трамвајска линија во должина од 12 километри, која ќе биде физички одделена од другите сообраќајни правци на патот, како и набавка на пет стопроцентно нископодни возила со должина до 33 метри. - Досега има неколку заинтересирани фирми што имаа можност да подигнат тендерска документација - велат во Град Скопје. Понудувачите ќе треба да достават обемна документација, од финансиски извештаи до изјави и потврди од релевантни органи дека против нив нема правосилни пресуди за криминално дело. Се бараат и потврди дека фирмата не е во банкрот, дека не е отворена постапка за нејзина ликвидација, дека плаќала даноци, придонеси и други јавни давачки, како и извештаи од ревизорски куќи и позитивен финансиски резултат реализиран во секоја од последните три години. Фирмата-кандидат би требало да има годишен приход од најмалку 80 милиони евра за завршени ангажмани во областа која е предмет на распишаниот тендер и приход од 36.000.000 евра за испорака на добра. Понудувачот треба да поднесе и листа со ангажманите кои ги завршил, оценки за нив и дали ги завршил навреме. Понатаму се бара информација за квалификациите на професионалниот кадар на фирмата, а во тимот мора да има барем еден проект-координатор кој ќе биде дипломиран инженер со минимум 20 години искуство и три инженери со десет години искуство. Понудувачот би требало да има изградено барем едно трамвајско депо во последните пет години, слично по големина со тоа кое се бара во огласот, да изградил најмалку 30-километарска трамвајска траса или подземна линија за истиот период. Од него се бара да изградил и испорачал најмалку 50 единици на нископодни трамвајски возила и да поседува пет потврди за нивна квалитетна и навремена испорака. Откако го објави конкурсот, Државната комисија за спречување корупција побара од Град Скопје да ја преиспита јавната набавка бидејќи се одвива во период непосредно пред локалните избори кога не се почнувале нови капитални проекти. Од Градот велат дека набавката е објавена според законските прописи и нема да ја повлечат. Инаку, градските власти имаа подготвена одлука за почнување со проектот за трамвај, која требаше да се најде пред советниците на Градот на последната седница, но ја повлекоа за, како што рекоа, доработка и дополнителни консултации.



http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1620&ArticleID=107464
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 11-Feb-2009 at 17:05

tramvajot bese kupen vo 03.2008

ama go pustia pred 3 nedeli
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 11-Feb-2009 at 17:03
eve go dobi basel noviot tramvaj
oberwil = selo vo baselland
 

Das erste BLT Tango-Tram trifft in Oberwil ein

8. Januar 2009 23:05 Uhr

erstellt am 03. September 2008

Am 2. September 2008 nahm die BLT in Oberwil ihr erstes Tango-Tram in Empfang. Anschliessend erfolgt die Phase der Inbetriebsetzung, Tests und technischbetrieblichen Sicherheitsprüfung durch das Bundesamt für Verkehr. Gebaut wird die neue Tramgeneration von Stadler Rail in Altenrhein, transportiert wird es auf einem Spezialtieflader ins Baselbiet. Ab Dezember 2008 wird das Tango-Tram mit Fahrgästen unterwegs sein.

Endlich war es soweit. Das erste Tango-Tram einer neuen Tramgeneration traf am 2. September 2008 in Oberwil am BLT Hauptsitz ein. Der Transport erfolgt auf der Strasse mit einem Spezialtieflader, auf dem die Hälfte des ersten Tango-Trams Platz findet. Das Zugfahrzeug inkl. Tram hat ein Gewicht von 72 Tonnen. Mittels einer Rampe wurden die drei Wagenkastenteile auf die Schienen gefahren und ins Depot rangiert. Wie vor zwei Jahren von Stadler Rail AG angekündigt, wurde damit die erste Teillieferung der vier Vorserienfahrzeuge pünktlich vollzogen.

In der Nacht durchquerte der Spezialtransporter die Schweiz von Ost nach West soweit möglich auf Autobahnen. In Pratteln wurde der Konvoi durch die Baselbieter Polizei empfangen und bis Oberwil begleitet.

Da ein geeigneter SBB Gleisanschluss ans Schienennetz von BLT/BVB fehlt, um ein solch langes Tram abzuladen, musste der Weg über die Strasse gewählt werden.

In der Nacht vom 2. auf den 3. September wurde die zweite Hälfte des Trams in den Raum Basel transportiert und am Mittwochmorgen auf dieselbe Weise abgeladen. Nach dem Zusammenbau der beiden Fahrzeughälften folgen umfangreiche Tests. Insbesondere die komplexen Steuerungssysteme werden nun unter realen Bedingungen intensiv geprüft und justiert. Die Tests beinhalten auch Belastungsfahrten auf dem gesamten Schienennetzes der BLT und BVB.

Nach einer technisch-betrieblichen Sicherheitsprüfung durch das Bundesamt für Verkehr beginnt die Ausbildung der Wagenführerinnen und Wagenführer der BLT.

Am Samstag, 22. November 2008, wurde das Tango-Tram der Öffentlichkeit vorgestellt. Über 6′000 Personen nahmen an der Themenrundfahrt teil, in der die Entwicklung des Trams - vom Pferdetram bis zur modernen Stadtbahn - in Meilenschritten und mit einem Augenzwinkern vorstellt wurde.

Ab Dezember 2008 werden die BLT-Fahrgäste das neue Tango-Fahrgefühl erleben können.

imat 3 nedeli sto go dobia
ama sum zaboravil
sum bill 3 pati vnatre i prekrasno e
ce se obidam utre da ja slikam od vnatre
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 09-Feb-2009 at 01:33

Нема стопирање на тендерот за трамвајот, Антикорупциска се заканува со кривична

Градските власти утврдиле дека не го прекршиле законот

Деспина Трајковска

Трифун Костовски нема намера да го стопира тендерот за избор на изведувач на првата фаза од проектот за трамвајскиот систем, иако завчера тоа го побара Антикорупциската комисија, заканувајќи се, како што појасни Костовски, со кривична пријава. Градските власти утврдиле дека не го прекршиле Законот за спречување корупција со објавувањето на огласот, иако за тоа се' уште немаат одлука на Советот.

Токму ваквиот редослед на настаните за антикорупционерите значело кршење на регулативата. Поради тоа тие и побараа запирање на постапката. Од Антикорупциска и вчера останаа без подетално објаснување за случајот и одговор дали и какви последици може да има Костовски, односно Градот Скопје, со оглед на тоа дека нема да го почитува нивното барање. Претседателката на комисијата, Мирјана Димовска, заминала на службено патување, а само таа давала изјави за медиумите. Но, нејзината завчерашна изјава за весникот „Нова Македонија“ дека единствена причина за запирање на постапката се должи на тоа што „за некој месец во градот ќе седат други луѓе“, Костовски ја оцени како скандалозна и коруптивна. „Ја купува ли тоа госпоѓата Димовска својата фотелја и милоста на власта на најнедоличен начин?“, реагираше вчера градоначалникот.

Инаку, токму по негово барање, од завчерашната седница на Советот на Градот беше повлечена точката со која советниците требаше да дадат зелено светло за изградба на шинскиот систем. На овој потег градоначалникот се одлучил откако во меѓувреме го добил дописот од антикорупционерите.

„По сериозното и детално разгледување на дописот, стручните служби во Град Скопје констатираа дека со објавениот оглас за јавна набавка не е направена никаква повреда на Законот за спречување корупција. Согласно со член 11 од овој закон, за јавната набавка претходно се обезбедени средства од буџетот, односно станува збор за реализација на програма донесена врз основа на закон за тековната година“, утврдиле во Градот. Оттаму потенцираат дека набавката е во согласност и со Законот за Град Скопје и Статутот на Град Скопје. Меѓународниот тендер за избор на изведувач на првата фаза од проектот за трамвајскиот систем бил објавен во периодот по 10 јануари 2009 година, а претходно испланиран во буџетот на Град Скопје и во инвестиционата програма усвоени во декември 2008 година.

Инаку, на тендерот се бара фирма која ќе го изведе трамвајското депо и првите три километри од шинскиот систем долг 56 километри. За таа намена градските власти имаат издвоено 7,5 милиони евра.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 08-Feb-2009 at 22:41
Денес се вратив од Софија. Таму па има некои 100-тина километри инфраструктура, меѓутоа тоа е започнато и завршено пред добри 60 години. Единствено им се недостаток нови возила. Сепак актуелен е метро системот кој што е во постојан напредок.
ПС. Кај нас мислам дека треба уште многу време да помине за да почнеме да градиме, барем една линија трамвај.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 06-Feb-2009 at 17:43

Повлечена точката за трамвајот

Советот на Скопје на вчерашната седница не ја разгледуваше точката за почнување проект за изградба на трамвај во главниот град. Пред почетокот на седницата, точката, без образложение, беше повлечена од дневен ред. Иако градската администрација веќе подолго време работи на проектот за кој неодамна беше распишан и тендер, а скопјани го очекуваат почетокот на изградбата на првата шина, реализацијата запна уште во стартот. (С.Н.)


http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=77638FB7AFF910488CF4D14BC1AEB558
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 04-Feb-2009 at 15:21
lsl ако те разбрав во еден пост бараш градот да ја изгради инфраструктурата за да можат приватњаците да возат а во другиот си целосно против било какво учество со нашите пари, па за кое си Big%20smile Види да имаше голем профит во јавниот превоз досега ќе беше приватизиран сто пати, како што вика пбанкс субвенциите се реалност во многу поразвиени и побогати земји од нашата. доколку дојде приватњак формулата е веќе добро позната, драстично покачување на цената а колку може тоа да го поднесе македонскиот граѓанин не е битно. Сепак јавниот превоз не е луксуз туку потреба.
 
 
 
Него мене друго ме нервира а тоа е инаетот на трифка (ала грујо) за трамвајов, како може да распишува тендер кога градот нема доволно средства да изгради вакво нешто а нема земено ниту кредити Bash
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 04-Feb-2009 at 13:36
Не се слагаме џуро. Која е идејата прво да се соберат парите од граќаните преку даноци и да се дадат на градот а градот да ги даде на јавниот сообраќај, кога може тие даноци воопшто да не се соберат и да има за нијанска поскапи билети?! Баш треба да се отвори вратата за приватњаци во јавниот сообраќај баш за да ни докажат дека тоа може да биде профитабилно, па градот да прави ќар од јавниот превоз кој потоа може да го пренамени каде сега, а би требало во инфраструктурата!

Ваквата ситуација во јавниот превоз, за која викаш дека ни донела само лошо, не е поради приватниците, него е поради неспособноста на регулаторите и лошата регулатива. Нема унифицирани карти и за јавни и за приватни компании. Се дозволува на секоја будала што ќе купи автобус од автопазар да земе и да вози градска линија. Нема никакви технички ограничувања за автобусите што возат. за ова не се криви приватњаците.

Ја може во предходниот пост и пре-либералистички настапив што реков прво приватњаците да влезат. Ама мора дефинитивно да се отвори врата и за таквите.

За централизираниот градски превоз воопшто не прави разлика дали тоа ќе бидат градски или приватни превозници. Кога ќе има една карта и за автобус и за трамвај, за секој автобус и за секој трамвај. Кога ќе има одредено рута на секој автобус или трамвај тогаш нема да биде проблем јавниот превоз. Ако добро те сватив што мислеше под централизиран јавен превоз.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 04-Feb-2009 at 13:22
Originally posted by lslcrew

Трамваскиот сектор мислам дека треба да се обидеме да го либерализираме исто како и железницата. Со транспорт и инфраструктура. Па така ќе отвориме врата за приватни превозници, додека градот у почетокот ќе има повеќе средства за да работи инфраструктура па понатака и градот ќе купува трамваи за да оперира по скопските траси


Чак Норис гласаше за Трифун.....Еднаш!!!


Јавен превоз под дифолт не е профитабилна работа и има потреба од субвенции. Не треба да се забегува со било какви неиздржани либерализации. Јавниот превоз во град како Скопје треба да биде централизиран максимално и тоа не само во еден сектор (трамвајски, автобуски...) туку треба да се третира интегрално заради придобивките и во однос на рационализација на трошоци и во однос на поцелоисходно планирање на мрежата.

Како што видовме "конкуренцијата" во автобускиот јавен превоз ни донесе само лошо...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 04-Feb-2009 at 13:16
Трамваскиот сектор мислам дека треба да се обидеме да го либерализираме исто како и железницата. Со транспорт и инфраструктура. Па така ќе отвориме врата за приватни превозници, додека градот у почетокот ќе има повеќе средства за да работи инфраструктура па понатака и градот ќе купува трамваи за да оперира по скопските траси


Чак Норис гласаше за Трифун.....Еднаш!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 04-Feb-2009 at 12:58

Костовски објави тендер за трамвај

Локалните власти на градот Скопје објавија оглас во кој се бараат изведувачи за изградба на административна зграда со депо за трамваи и за изградба на првата фаза од трамвајската пруга. Во огласот објавен во Службен весник пред два дена исто така се предвидува набавка на пет трамвајски возила.
Во огласот е предвидено дека административната зграда со депо служба треба да содржи управувачки центар, работилница, перална и посебен дел за гаражирање на 40 возила. За трамвајската пруга во оваа прва фаза се предвидува изградба на траса од 12 километри, додека, пак, за трамвајските возила се прецизира дека треба да се со спуштен под и со должина не подголема од 33 метри.
На огласот можат да се пријават фирми кои работат во оваа област од земјава и странство. Компаниите кои ќе се пријават на огласот покрај потврда за економската и финансиска состојба, треба да има остварено приходи од најмалку 80 милиони евра од извршени работи од областа на јавниот превоз во последните три години, како и најмалку 36 милиони евра приходи од испорака на трамвајски возила.
Понудите треба да се достават најдоцна до 24 март 2009 година.
Од Антикорупциската комисија ваквиот потег на Градот го кометнираат со фактот дека сите непланирани активности кои не се во годишната програма на Општините и кои не биле предвидени во реализација во овој период не треба да се ставаат на тендер.
Сеуште не сме го разгледале тој случај но според мене секој определен потег кој е непланиран за време на изборна кампања значи изборна порака и треба да се прекине” изјави за “Тотал” Мирјана Димовска, претседател на Антикорупциската комисија.
Според нејзе сега сите треба да се воздржат од одредени активности бидејќи се наоѓаме пред локални и претседателски избори и секоја активност може да се толкува како изборна порака кон гласачите.
“На денешната седница ќе го разгледаме огласот на Градот и потоа ќе донесеме одлука дали тое е законски или не”, додава Димовска.



Извор: Тотал
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 30-Jan-2009 at 14:48
Месецов измина од шпанците ни траг ни глас, или само туризам сето беше !?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.