![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4041424344 60> |
Author | |
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Со денивелација на трасите каде што гужвата е поголема (без што целиот проект ќе е промашен и не знам колку проблеми ќе реши, веројатно помалку отколку што ќе создаде нови).
А таму каде што е порастеретено ова ионака нема да е голем проблем и ќе може да функционира со понапредни видови на сигнализација и нејзина контрола. Плус тоа доколку се оди по ГУП, нема многу места каде што ќе има вакви ситуации. Ама ако продолжат како што замислиле со заплеткување на трасите низ постоечките сообраќајници во центар, тогаш не само таа, туку и триста други главоболки ќе имаме. Edited by Cloverstack - 14-Feb-2009 at 01:09 |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
инаку не знам дали сум во право за ова, ама трамваите, било како поставени ќе прават гужва на булеварите, на пример доколку е поставен на крајната лента, кога трамвајот ќе врти лево, ќе им пречи на колите кои идат право, исто како кола на крајната десна лента да сака да врти лево, а ако не грешам трамваите имаат секогаш предност
истото би се случило и ако е на средина знае некој како би се регулирал сообраќајот во вакви ситуации без голем застој ![]() Edited by zabegan - 14-Feb-2009 at 00:54 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Џабе само збориме, за инат има да го изградат ако треба и во средна лента. Средината на булеварот ќе биде баш добра за жардињера
![]() |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
И на Јане Сандански ли ќе биде на коловозот?
![]() иако ова не е вистински проект, се гледа која им е замислата и дека трамот дополнително ќе направи гужва во градов ![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Па клипчево уствари не е никаков проект. Ова е само некоја замисла или на некој начин реклама на град Скопје околу трамвајов. Клипчето само дава некоја груба претстава што уствари трмаот треба да биде у Скопје. Не е ова ништо посебно него онака само го постирав чисто да го имаме во евиденција. Инаку на сликите предходно тие се веќе од преоктот што град Скопје го подготви и се надевам дека барем околу овој проект ќе бидат потранспаренти па ќе имаме и материјали достапни во електронска верзија.
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
@lslcrew
![]() ova pokazuva kako ce izgleda koga ce imame tamvaj no kon krajot imase eden most, toa ne bese od skopje
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве уште нешто што ископав...
Edited by lslcrew - 13-Feb-2009 at 18:25 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Еве колку што успеав да сликнам од ТВ веќе се излезени нацрти за проектов! Еве од депото што треба да се гради во Лисиче....
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
http://www.vreme.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=1&tabid=1&EditionID=1620&ArticleID=107464 |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
tramvajot bese kupen vo 03.2008 ama go pustia pred 3 nedeli
|
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
eve go dobi basel noviot tramvaj
oberwil = selo vo baselland
Das erste BLT Tango-Tram trifft in Oberwil ein8. Januar 2009 23:05 Uhr erstellt am 03. September 2008
Endlich war es soweit. Das erste Tango-Tram einer neuen Tramgeneration traf am 2. September 2008 in Oberwil am BLT Hauptsitz ein. Der Transport erfolgt auf der Strasse mit einem Spezialtieflader, auf dem die Hälfte des ersten Tango-Trams Platz findet. Das Zugfahrzeug inkl. Tram hat ein Gewicht von 72 Tonnen. Mittels einer Rampe wurden die drei Wagenkastenteile auf die Schienen gefahren und ins Depot rangiert. Wie vor zwei Jahren von Stadler Rail AG angekündigt, wurde damit die erste Teillieferung der vier Vorserienfahrzeuge pünktlich vollzogen. In der Nacht durchquerte der Spezialtransporter die Schweiz von Ost nach West soweit möglich auf Autobahnen. In Pratteln wurde der Konvoi durch die Baselbieter Polizei empfangen und bis Oberwil begleitet. Da ein geeigneter SBB Gleisanschluss ans Schienennetz von BLT/BVB fehlt, um ein solch langes Tram abzuladen, musste der Weg über die Strasse gewählt werden.
Nach einer technisch-betrieblichen Sicherheitsprüfung durch das Bundesamt für Verkehr beginnt die Ausbildung der Wagenführerinnen und Wagenführer der BLT. Am Samstag, 22. November 2008, wurde das Tango-Tram der Öffentlichkeit vorgestellt. Über 6′000 Personen nahmen an der Themenrundfahrt teil, in der die Entwicklung des Trams - vom Pferdetram bis zur modernen Stadtbahn - in Meilenschritten und mit einem Augenzwinkern vorstellt wurde. Ab Dezember 2008 werden die BLT-Fahrgäste das neue Tango-Fahrgefühl erleben können. imat 3 nedeli sto go dobia
ama sum zaboravil
sum bill 3 pati vnatre i prekrasno e
ce se obidam utre da ja slikam od vnatre
|
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
Supervisor ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Jan-2008 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 1220 |
![]() ![]() |
Денес се вратив од Софија. Таму па има некои 100-тина километри инфраструктура, меѓутоа тоа е започнато и завршено пред добри 60 години. Единствено им се недостаток нови возила. Сепак актуелен е метро системот кој што е во постојан напредок.
ПС. Кај нас мислам дека треба уште многу време да помине за да почнеме да градиме, барем една линија трамвај. |
|
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=77638FB7AFF910488CF4D14BC1AEB558 |
|
![]() |
|
vardar ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Mar-2008 Online Status: Offline Posts: 1106 |
![]() ![]() |
lsl ако те разбрав во еден пост бараш градот да ја изгради инфраструктурата за да можат приватњаците да возат а во другиот си целосно против било какво учество со нашите пари, па за кое си
![]() Него мене друго ме нервира а тоа е инаетот на трифка (ала грујо) за трамвајов, како може да распишува тендер кога градот нема доволно средства да изгради вакво нешто а нема земено ниту кредити
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Ваквата ситуација во јавниот превоз, за која викаш дека ни донела само лошо, не е поради приватниците, него е поради неспособноста на регулаторите и лошата регулатива. Нема унифицирани карти и за јавни и за приватни компании. Се дозволува на секоја будала што ќе купи автобус од автопазар да земе и да вози градска линија. Нема никакви технички ограничувања за автобусите што возат. за ова не се криви приватњаците. Ја може во предходниот пост и пре-либералистички настапив што реков прво приватњаците да влезат. Ама мора дефинитивно да се отвори врата и за таквите. За централизираниот градски превоз воопшто не прави разлика дали тоа ќе бидат градски или приватни превозници. Кога ќе има една карта и за автобус и за трамвај, за секој автобус и за секој трамвај. Кога ќе има одредено рута на секој автобус или трамвај тогаш нема да биде проблем јавниот превоз. Ако добро те сватив што мислеше под централизиран јавен превоз. |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Јавен превоз под дифолт не е профитабилна работа и има потреба од субвенции. Не треба да се забегува со било какви неиздржани либерализации. Јавниот превоз во град како Скопје треба да биде централизиран максимално и тоа не само во еден сектор (трамвајски, автобуски...) туку треба да се третира интегрално заради придобивките и во однос на рационализација на трошоци и во однос на поцелоисходно планирање на мрежата. Како што видовме "конкуренцијата" во автобускиот јавен превоз ни донесе само лошо... |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
![]() Чак Норис гласаше за Трифун.....Еднаш!!! ![]() |
|
![]() |
|
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
Извор: Тотал |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Месецов измина од шпанците ни траг ни глас, или само туризам сето беше !?
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4041424344 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |