build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #821 Posted: 13-Dec-2009 at 13:42
potpolno se slozuvam so 46&2< id="gwProxy" ="">< ="jsCall;" id="jsProxy" ="">
Back to Top
46&2 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-Jan-2008
Location: Куманово
Online Status: Offline
Posts: 347
  Quote 46&2 Quote  Post ReplyReply #822 Posted: 13-Dec-2009 at 13:19
Не се разбирам многу во автобуси но би сакал да видам некоја директна споредба меѓу Лаз и Санос (конкретните модели на градски автобуси) едноставно сеуште не можам да се помирам со тоа дека упорно се саботира домашен производ.
Единствено до сега имам забележано дека дизајнот е дефинитивно на страна на Лаз (ама мислам дека и тоа можеше да се среди доколку се склучеше голема зделка со Санос. Можеше да се направат одредени визуелни измени на новите модели што ги има во Белград и Бар и тие да бидат карактеристични само за скопските автобуси, се разбира сето тоа во комбинација со оригиналната црвена боја).
Значи би сакал кој има повеќе знаење и време од мене да направи директна споредба на капацитет, димензии, мотор ( јачина,потрочувачка, Еуро норми и издувни гасови) цена итн.
Едноставно уште не сум убеден дека Лаз е подобриот избор.

Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #823 Posted: 13-Dec-2009 at 12:43

mi licat malku ko svajcarskite avtobusi, sto se prekrasni za site lugje (invalidi, mali, golemi)

znaci za malite deca sto se vo kolicka avtomusot si ojt eksta na dolu
eve ovde

http://www.blt.ch/Images/ArticleImages/lienendetail/bus_65.jpg

a vaka izgledaat avtobusite, spored bojata super ke bese i za vo skopje
 
a za ova ovde(vidi slika) ne me raduval bas ako dobiva skopje vakvo nesto posto sto da kazam ne se bas moderni i ubavi za patuvanje, star model veke recisi nema poveke od ovie vo svajcarija

 
neka se trudi vladata, pred da izbira koj avtobus prvo neka se seta so tie pa posle da se odlucuvat, a ne koj e poeftin!!!
 
 


Edited by my Macedonia - 13-Dec-2009 at 13:03
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #824 Posted: 13-Dec-2009 at 12:04


Супер, сега кој не ја видел претходната варијанта се чуди за што зборам

Дефинитивно го повлекувам коментарот дека сум против црвените, на новиве автобуси со оглед на тоа дека металните површини се доста помали изгледа одлично.


Edited by pbanks - 13-Dec-2009 at 12:05
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #825 Posted: 13-Dec-2009 at 03:45
pbanks сигурен си за хармониката ? ...ај види поубаво Crazy
Back to Top
La Linea View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Nov-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2067
  Quote La Linea Quote  Post ReplyReply #826 Posted: 12-Dec-2009 at 18:58
Еве посебна нишка за нископодните Cheers


Edited by La Linea - 12-Dec-2009 at 19:56
Помогнете во Македонската Википедија - Слободна енциклопедија!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #827 Posted: 12-Dec-2009 at 18:39


Изгледаат подобро одошто очекував. Браво за фотошопот Зоц Cheers

Едино хармониката не би ја фарбал црвена на дуплиот ама изгледа ти тргнало
Back to Top
Zoc View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Mar-2009
Online Status: Offline
Posts: 101
  Quote Zoc Quote  Post ReplyReply #828 Posted: 12-Dec-2009 at 18:32
Па веројатно вака некако треба да изгледаат новите автобуси.
Иако искрено не сум за црвена боја на автобусите ..сепак мислам дека треба да се задржи, бидејки сепак станува збор за традиционална боја која од секогаш се користела.Како и да е не е на одмет да се освежи дизајнот со некои „модни“ детали или комбинации на бои  ...Како и да е бојата е најмал проблем ..да се надеваме дека набрзо ќе ги гледаме по скопските улици каква и боја да се.Big%20smile

updated Tongue





Edited by Zoc - 13-Dec-2009 at 03:44
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #829 Posted: 12-Dec-2009 at 12:11
     
Моќен руски бизнисмен ќе ги прави новите скопски автобуси




 
 
 
%20  
Големите руски олигарси, кои преземаат бизниси насекаде на Балканот и низ Европа, во Македонија доаѓаат со градски автобус. Бизнисменот Игор Чуркин, сопственикот „Лвивски автобусни завод ЛТД“ од Украина, фирмата што го доби тендерот за новите 84 возила на ЈСП, е човек со богато минато во многу бизниси и син на познатиот политичар Виталиј Чуркин.

Покрај фабриката за производство на автобуси, Игор Чуркин е познат и како сопственик на „Црноморското бродоградилиште“, а минатата година бил заинтересиран да ги купи три поголеми фабрики во Србија, како „Прва петолетка“, „ФАП“ и „14 Октомври“, кои се занимаваат со производство на стопански возила и тешки машини.

Чуркин во јавноста е познат и како руски тајкун, како и за еден од големите познавачи за текот на приватизацијата во Русија и Украина, кога и станал сопственик на повеќе компании. Во 2001 година тој ја преземал фабриката за автобуси во Украина „Лвивски автобусни завод ЛТД“, со што таа го стекнала статусот на потполно приватизирано претпријатие со колективна форма на сопственост. Фабриката има традиција во производство на автобуси од околу 60 години, а нејзините производи, освен што се произведувале во поранешните земји на СССР, се извезуваат и во Европа и блискиот Исток.

Со тендерот се предвидува до крајот на 2010 година да бидат испорачани четирите зглобни и најмалку осум единечни автобуси, а другите да бидат доставени до крајот на 2011 година. Еден зглобен автобус чини 170 илјади евра, а соло 125 илјади евра.

Според украинската амбасада во земјава, Чуркин сега се наоѓа во Белград, а се очекува во Скопје да пристигне во понеделник, кога ќе има состанок со претставници од Министерството за транспорт и врски околу набавката на новите автобуси.

- Денеска нема да можете да воспоставите контакт со Игор Чуркин. Неговиот телефон е недостапен и не можеме да ве поврземе. Кога ќе пристигне ќе можете да го прашате за сите детали кои ве интересираат. Победата на тендерот за автобусите на фирмата „Лвивски автобусни завод“ е голема украинска инвестиција за Македонија, со која ќе се отворат и голем број на нови вработувања. Во тек е жалбената постапка, но отворањето на тендерот беше електронско со што се отфрлаат сите сомневања околу поништувањето на тендерот. Со тоа, очекуваме наскоро фирмата-победник да го потпише договорот со Владата - објасни Валериј Кокот, советникот за економски прашања украинската амбасада во државава.

Како и за многу други руски богаташи, и за Чуркин се појавуваа обвинувања за вмешаност во корупциски скандали, пред сé приватизациски. Но советникот Кокот вели дека станувало збор само за недоразбирања и за обиди на конкуренцијата да го оцрни овој бизнисмен, а сега ситуацијата била нормализирана.

Неговиот татко Виталиј Чуркин е уште попознат, како еден од најмоќните дипломати во руската федерација, кој уште во 1981 година докторирал на Дипломатската академија на СССР. Во својата триесетгодишна кариера тој извршувал повеќе функции во советското и во руското Министерство за надворешни работи, каде што во 1992 година дотуркал и до заменик-министер и станал претставник на претседателот на Русија во разговорите за поранешна Југославија. Потоа станал амбасадор во Белгија, па во Канада, а од април 2006 е постојан руски претставник во Обединетите нации.
 
 

 

http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121291011452&id=14&setIzdanie=21860

  



Edited by Cloverstack - 13-Dec-2009 at 20:52
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #830 Posted: 12-Dec-2009 at 00:08
На крај сето тоа ќе се покрие со реклами Smile
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #831 Posted: 11-Dec-2009 at 16:45
Не, не станува за партиска боја во никаков случај, ете јас сум застапник за сината која е исто така партиска но јас во никој случај не сум приврзаник на истата! На крајот на краиштата секоја боја до една, е превземена од некоја партија. Станува збор градскиот транспорт да добие некаков поубав и помодерен дизајн од неколку меѓусебно-складни бои (може и црвената да остане апсолутно!). При тоа да ја задржи препознатливоста на улиците, а да се внесе некаков поведар и поиновативен дизајн.

Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:45
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #832 Posted: 11-Dec-2009 at 16:40
Не дека сум приврзаник на црвената, ама не гледам по кој основ би се вмешувала некаква моментална партиска мотивација - автобусите ни се црвени одсекогаш. Впрочем ако збориме за бојата, да збориме од аспект на естетика, препознатливост на јавниот превоз и слично.


Edited by Cloverstack - 11-Dec-2009 at 16:40
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #833 Posted: 11-Dec-2009 at 16:30
Originally posted by Andrej_LJ


И пак црвена та црвена!
Мене не ми е страшна како боја, дека е помала површина (т.е дека поголема е стаклената површина)...ама дека е истовремено и партиска, ме вади од такт...ама кога стигнаа градски аптеки и оградите на Јане Сандански да ги фарбаат, ме вади од такт оваа појава, тежок простаклук!
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #834 Posted: 11-Dec-2009 at 16:27
Ако се исцинцарат на електронските дисплеи (за линиите) навистина се гнаси.

Edited by гитардемон - 30-May-2010 at 20:24
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #835 Posted: 11-Dec-2009 at 16:11
Што-годе издржан артикал на новинаров. Сега наеднаш излегоа цели 100 автобуси, абе манџа е сево ова. Не ми е јасно зашто сите процеси од овој тип се водат како по теркот на државна тајна?! Секој нормален градоначалник би се фукал на сите страни со новата придобивка, а овие нашиве уште незнаат и со какви карактеристики ќе бидат автобусиве. Потоа како можат да кажат дека незнаат какви карактеристики имаат возилата ако се знае колкава е нивната цена на парче!?! Тоа значи дека доколку се одлучат за подобри перформанси, ќе треба да доплатат дополнително, што навистина не е фер спрема останатите учесници на тендерот. Ајде Соларис навистина се скапи и ексклузивни, но кинезиве... Не ми пречи воопшто изборот на ЛАЗ, дури и сум задоволен, но ужасно ми пречи целава секретност на проектов! Тоа не треба да се толерира кога станува збор за стотици автобуси и јавна корист број 1 на главниот град!
Сигурен сум декас ЛАЗ нема во Словенија (навистина сум бил насекаде и просто нема возила од источна европа) плус видете само како само СЛовенија отскокнува по квалитет од сите горе наброени земји!

Фабриката за автобуси во минатото најмногу извезувала за СССР, но сега такви автобуси се возат и во многу други земји. Тие соработуваат и со познатите фабрики за производство на автобуси, како МАН, „Доич“ и други. Според нашите сознанија, автобусите во Скопје треба да бидат со црвена боја - објасни Кокот.

А ова пак е како да кажеме дека САНОС извезувал за Охрид или Сплит! Знаат ли каде е Украина и под која земја зпаѓаше пред 20 години? Bash Ова се навистина големи простотии за еден новинар! И пак црвена та црвена!



Edited by Andrej_LJ - 11-Dec-2009 at 16:14
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #836 Posted: 11-Dec-2009 at 15:58
Deutz = Дојч ?!?  Crazy

Невермајнд, воглавно корисно инфо:

Правеле автобуси за Гинис, сега ќе прават и за Скопје





 

Украинската компанија што го доби тендерот за 100 едноподни возила за градскиот превоз пред две години го произвела 365 илјадитиот автобус и влегла во Гинисовата книга на рекорди

 
 
%20  
Украинската фирма „Лвивски автобусни завод ЛТД“, која победи на тендерот за набавка на 84 едноподни автобуси за подобрување на јавниот превоз во градот, пред две години го произвела 365 илјадитиот автобус, со што добила сертификат од Гинисовата книга на рекорди. Компанијата била формирана во 1945 година, а на средината на 1950-тите години почнува да произведува автобуси, кои се распространети низ Европа и низ целиот свет.

На интернет-страницата њњњ.лаз.уа/абаут на фабриката веќе е објавена веста дека учествувале на електронското наддавање и биле избрани како најповолен понудувачи на јавната набавка за едноподни автобуси во Македонија.

Според Валериј Кокот, советник за економски прашања во украинската амбасада во државава, оваа фирма е една од водечките во Украина и има традиција во производството на автобуси.

- Фабриката за автобуси во минатото најмногу извезувала за СССР, но сега такви автобуси се возат и во многу други земји. Тие соработуваат и со познатите фабрики за производство на автобуси, како МАН, „Доич“ и други. Според нашите сознанија, автобусите во Скопје треба да бидат со црвена боја - објасни Кокот.

Тој додаде дека Игор Чуркин, сопственикот на оваа фабрика, ќе дојде идната недела во државава, па за сите детали би можеле да контактираме со него.

Сé уште не се соопштуваат карактеристиките на автобусите, како колкав ќе биде нивниот капацитет за превоз на патници, колку седишта ќе имаат и слично. Единствено се знае дека ќе бидат опремени со мотори „еуро 4“ и дека ќе имаат автоматска рампа за инвалидизирани лица. Од Министерството за транспорт и врски рекоа дека ќе почекаат да помине рокот за жалби и да се потпише конечниот договор за да се откријат овие и други детали. Оттаму само соопштија дека набавката на 100 автобуси е најголемата инвестиција во јавниот превоз во историјата на Македонија.

ЛАЗ, како што е скратеното име на украинската компанија, побарала по 125 илјади евра за единечните, а по 170 илјади евра за зглобните возила и со тоа ги победила конкурентите. Другите две компании што учествуваа на тендерот, како „Соларис“ од Полска и „Јутонг“ од Кина, понудиле повисоки цени за едноподните автобуси. „Соларис“ излегла со цена од 200 илјади евра по парче за единечен автобус и 294 илјади евра за еден зглобен автобус. „Јутонг“, пак, не учествувала на набавката за зглобните автобуси, но за еден соло-автобус барала близу 140 илјади евра.

Од скопската фирма „Иев“, која ја претставува кинеската фирма „Јутонг“, велат дека сé уште ја разгледуваат можноста да поднесат жалба до второстепената комисија за јавни набавки, бидејќи ова било електронско наддавање и немаат увид во сите податоци на понудувачите на самото место.

Во тек е жалбената постапка, која ќе трае една недела, а ако не се поднесат жалби, ќе следува потпишување на договорот меѓу украинската компанија и Министерството за транспорт и врски.




Земји во кои се возат автобуси на ЛАЗ

Грузија
Молдавија
Унгарија
Романија
Куба
Авганистан
Словенија
Србија
Бугарија
Кина
Иран
Ирак
Тунис
Алжир
Египет
 
   
Автор: Р.З.
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=121191034478&id=14&prilog=0&setIzdanie=21859
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #837 Posted: 11-Dec-2009 at 13:22
Па не бидете и толку сигурни, дури не ги испорачаат (или додека не ни соопштат нешто повеќе од владата) не можеме да бидеме убедени што манџа ни зготвиле. Не ме чуди и да се вакви во помалата верзија. Ќе биде јако за инает (инает на тие што не мислат како нив) да имаат земено некои безвезни еднокатни (и да планираат да земат hi-tech двокатни, ама со ретро дизајн ) за да речат: видовте дека двокатните се поубави? Ама не верувам да се до толку садисти. Ама можи и да се.

Edited by гитардемон - 11-Dec-2009 at 13:28
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #838 Posted: 11-Dec-2009 at 02:32
Originally posted by Andrej_LJ



ОВА СЕ СИТЕ ВАРИАЦИИ НА ГРАДСКИТЕ АВТОБУСИ НА ЛАЗ ВО ПОСЛЕДНИТЕ 10+ ГОДИНИ И ЗАТОА ОДЛУЧИВ ДЕКА СЕ РАБОТИ ЗА СИТИЛАЗ 12 И 20.



Да, држи ова
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #839 Posted: 11-Dec-2009 at 02:29
СитиЛАЗ-10



CityLAZ-10 - городской автобус среднего класса с низким уровнем пола в передней и средней части салона. Длина - 10 м, полная пассажировместимость - 89 человек.

Габаритные размеры, м:     длина / ширина / высота 10,00 / 2,55 / 3,06
Высота уровня пола, м     0,35 в передней и средней части салона
Формула дверей     1-2-1
Пассажировместимостъ:     полная / сидениядля мест 80/24


ВИКА, ОВА Е ГРАДСКИ АВТОБУС ОД СРЕДНА КЛАСА СО ДОЛЖИНА ОД САМО 10 МЕТРИ И СОБИРА САМО 89 ПАТНИЦИ. ПОТОА РАСПОРЕДОТ НА ВРАТИ Е ПРЕМАЛ ЗА ГРАД КАКО СКОПЈЕ, 1-2-1.

ОВА СЕ СИТЕ ВАРИАЦИИ НА ГРАДСКИТЕ АВТОБУСИ НА ЛАЗ ВО ПОСЛЕДНИТЕ 10+ ГОДИНИ И ЗАТОА ОДЛУЧИВ ДЕКА СЕ РАБОТИ ЗА СИТИЛАЗ 12 И 20. ИНАКУ ПРЕТХОДНИТЕ ГРАДСКИ МОДЕЛИ СЕ ОД 1996-8 ГОДИНА И СЕ ЕДНАКВИ НА ИКАРУСИТЕ ШТО СЕ ТРКАЛААТ ПО СОФИЈА, ПРОИЗВЕДЕНИ НА КРАЈОТ НА 1980 ГОДИНА.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #840 Posted: 11-Dec-2009 at 02:25
ИнтерЛАЗ 13.5



Автобус InterLAZ-13,5 (Low Entry) создан на Львовском автобусном заводе на базе уже зарекомендовавшей себя модели «CityLAZ».
В данной модели сочетаются комфорт, безопасность и современный дизайн. Дизайн «InterLAZ-13,5 LE» соответствует классу современных машин, которые можно увидеть на дорогах Европы.

Габаритные размеры, м:     длина / ширина / высота 13,21 / 2,55 / 3,06
Высота уровня пола, м     0,35 в передней и средней части салона
Формула дверей     2-2-0
Пассажировместимостъ, пас.:     полная / мест для сидения 110 / 54-60


ПОВТОРНО СЕ РАБОТИ ЗА РЕГИОНАЛЕН АВТОБУС (СКОПЈЕ-КУМАНОВО/ТЕТОВО), ПОТОА Е САМО СО 2 ВРАТИ И СОБИРА ВКУПНО 110 ПАТНИЦИ, ОД КОИШТО 60 СЕ СЕДИШТА.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4041424344>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.227 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.