build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Skopjanecot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-Oct-2013
Online Status: Offline
Posts: 147
  Quote Skopjanecot Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 08-Jul-2014 at 08:08
на македонски:

Ве­лес-Kад­ри­фа­ко­во

 

Пр­ва­та фа­за од клуч­ка­та Ве­лес до ве­леш­ка­та де­по­ни­ја е ве­ќе за­вр­ше­на и во мо­мен­тот се ра­бо­ти на вто­ра­та фа­за - од ве­леш­ка­та де­по­ни­ја до Ло­зо­во во вкуп­на дол­жи­на од 8,9 ки­ло­мет­ри.

- Гра­деж­ни­те ак­тив­нос­ти те­чат сог­лас­но за­цр­та­на­та ди­на­ми­ка и оче­ку­ва­ме до кра­јот на оваа го­ди­на или до­де­ка доз­во­лу­ва­ат вре­мен­ски­те ус­ло­ви да се за­вр­ши нај­го­лем дел од тра­са­та, од­нос­но па­тот да би­де про­би­ен по це­ла­та не­го­ва ши­ро­чи­на. Се­то тоа се пра­ви за да се ели­ми­ни­ра­ат цр­ни­те точ­ки, ја­ки­те сви­о­ци и да се зго­ле­ми без­бед­нос­та во со­об­ра­ќа­јот - из­ја­ви ди­рек­то­рот на Јав­но­то прет­при­ја­тие за др­жав­ни па­тиш­та, Љуп­чо Ге­ор­ги­ев­ски, при де­неш­ни­от увид на гра­деж­ни­те ра­бо­ти.

За тре­та­та фа­за од Ло­зо­во пре­ку Са­рам­за­ли­но до Kад­ри­фа­ко­во со вкуп­на дол­жи­на од 10,9 ки­ло­мет­ри, ве­ќе е склу­чен до­го­вор со гра­деж­на ком­па­ни­ја и за око­лу еден ме­сец се оче­ку­ва да поч­нат гра­деж­ни­те ра­бо­ти и на овој дел од дел­ни­ца­та. Си­те ак­тив­нос­ти се ре­а­ли­зи­ра­ат со сред­ства од Ев­роп­ска­та бан­ка за об­но­ва и раз­вој.

На овој па­тен пра­вец се ут­вр­де­ни око­лу 12 „цр­ни точ­ки“, а доз­во­ле­на­та бр­зи­на на дви­же­ње е око­лу 60 ки­ло­мет­ри на час. Со про­ши­ру­ва­ње­то ќе се ели­ми­ни­ра­ат „цр­ни­те точ­ки“ и се оче­ку­ва про­сеч­на­та бр­зи­на да се зго­ле­ми на око­лу 90 ки­ло­мет­ри на час.

(од Дневник.мк)
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.

Arthur Schopenhauer
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 07-Jul-2014 at 21:24
Не можев да го најдам на македонски, па нека оди вака. Според овие податоци, ќе биде нешто налик на експресен пат, ако не грешам.

Infrastructure design and basic design for expressway in length of 23.3 km, with 2 x 3.25m driving lanes and 2 x 2.0m emergency lanes, and 2 x 0.3m edge lines, with total road profile of 11.10m.

http://roads.org.mk/420/96/projects-project-details-preparation-of-basic-design-technical-documentation-for-rehabilitation-of-road-a3-section-veles---kadrifakovo

Edited by Џоле - 07-Jul-2014 at 21:25
За сè има вторпат
Back to Top
Teglarot View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 569
  Quote Teglarot Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 07-Jul-2014 at 19:30
Конечно на некого му текна да го средат тој патен правец.

За какво проширување станува збор ?

Сепак станува збор за 30 километарска делница, речиси 2/3 од патот Велес -Штип. Да се надеваме дека ќе биде квалитетно направен.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 07-Jul-2014 at 19:02
ако не се тампонира доволно добро новиот дел,со сигурност ќе пропаѓа.неможи да се на исто ниво пат газен 50 години и тампон зашлакан набрзина
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 07-Jul-2014 at 17:11
Реконструкција и проширување на делницата Велес-Кадрифаково



фото: МИА.мк

Повеќе фотографии на линкот http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/4590/1?month=7&year=2014&day=7&desc=0
За сè има вторпат
Back to Top
Vasilij View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 09-Jun-2014
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 339
  Quote Vasilij Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 05-Jul-2014 at 19:04
Еве некои фотографии од реконструкцијата на магистралниот пат Велес-Кадрифаково.Според планот истиот треба да прерасне во експресен со 4 ленти, 11 метри широчина и максимална брзина на возење од 80-100 км/ч. (досегашната широчина беше 6 метри и поради лошата состојба и густината на сообраќајот според сите критериуми беше најлошата магистрала во Македонија).
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 24-Jun-2014 at 21:38
На Плетвар каде што беше асфалтот пропаднат од тешките камиони(и лошо избраната гранулација на асфалтот),се греби стариот и се става нов слој на асфалт

IMAG0041 by , on Flickr

Edited by gjoko - 24-Jun-2014 at 21:38
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 17-Jun-2014 at 00:00
Мислам дека цел овој проект е дел од проектотот за заживување на селото Гари како туристичко место. А нели таму сега се отвори и фабрика за вода така да најверојатно ќе има потреба за поголема мобилност и во тој дел.
Тоа е мое размислување. Членовите од тој крај веројатно можат поточно да продискутираат во однос на моето размислување.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 16-Jun-2014 at 23:54
пошто немам други слики,ќе постирам од тоа што сме го `работеле` на тој терен:

припрема на теронот(ова е дел од патот што е асфалтиран)
S6000158 by , on Flickr


ова е бункер покрај патот изграден од италијанците во 2.с.в.
S6000159 by , on Flickr

одма до патот на 200 метри ги однесовме `овие` работи:

S6000154 by , on Flickr

а ова е резултатот од `работата`:
S6000163 by , on Flickr



Edited by gjoko - 16-Jun-2014 at 23:55
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 16-Jun-2014 at 21:03
Можам само да потврдам исто како Ѓоко, неколку пати сум го поминал делот од оваа страна (означеното е асфалтирано пред многу години), а понатака е тешко и со теренец, посебно во есен или зима.
Најблиска споредба на теренот би била со Отешево - Трпејца преку Галичица.
Oва е од таа околина
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 16-Jun-2014 at 17:44
ПАТОТ ШТО ГО ГРАДИ КОНЧЕ, ГО ОШТЕТИ ПАТОТ ШТО ГО ИЗГРАДИ ШТИП

Патот што во ноември лани го пушти премиерот Никола Груевски, во должина од 4,5 км, од клучката на патот Штип-Неготино до браната "Мантово", на повеќе места е сериозно оштетен. Тешките камиони што работат на асфалтирање на втората делница од 3,5 км, што е обврска на Општината Конче, направија дупки на првата делница што ја градеше Општина Штип.



Двете делници се дел од проектот на Владата за асфалтирање 100 локални патишта, во должина од 200 километри.

Градоначалникот на Штип, Илчо Захариев, вели дека веднаш пратил екипи да направат увид на оштетувањата за да се преземат мерки за санирање на состојбата. Градоначалникот на Општина Конче, Благој Јованов, не знаел за оштетувањата на патот во штипскиот дел, но и тој најави санирање на сите оштетувања на веќе асфалтираниот пат. Изведувач на работите на првата делница била штипската фирма "Коле транс", која тврди дека го изградила патот по сите стандарди.

"Потрошивме над 150 тони битумен. Да се оштети асфалтот со дебелина од 9 сантиметри, мора да се работи за неодговорност. Доволно е тешките камиони што работат сега на втората делница, да испуштат тешки карпи за да се направат дупки, а и направениот пат не е за камиони со најголема носивост", вели сопственикот на штипскиот изведувач, Никола Никоманец, кој сe уште од државата ги чека парите за патот.

Новиот пат, кој ќе биде готов деновиве, е важен за 3.650 жители на Општина Конче, затоа што тие во иднина за Скопје или за Штип не мора да кружат преку Радовиш, туку директно ќе излегуваат на регионалниот пат. Само во еден правец, патот се скратува за 17 километри.

Градоначалникот Јованов објаснува дека патот е важен и за викендашите, кои пројавуваат интерес да градат стопански или рекреативни објекти покрај браната "Мантово".

"Досега е извршена легализација на педесетина објекти, а Општината веќе распиша тендер за продажба на 50 нови плацови по цена 1 евро за квадратен метар. Интерес за тендерот пројавија и луѓе од Швајцарија, кои потекнуваат од овој крај", вели Јованов.

http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=507EAA3CF176BD4EB43DB9A889492EC1
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 16-Jun-2014 at 14:36
Terenot e pološ nego da se gradi pat preku Vodno ama ne odokolu tuku od kaj krstot pa da se stigne na južnata strana
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 16-Jun-2014 at 14:04
Ѓоко не ти го разбрав постот. Но мислам дека ова е одлична идеа која ќе го скрати патувањето од Кичево кон Дебар и Албанија.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 16-Jun-2014 at 10:35
Neznaat što zboruvaat ovie i kakva e teška trasata
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 16-Jun-2014 at 01:19
Кичево и Дебар ќе се поврзат со поквалитетна патна врска



Друштвото за градежништво, промет и услуги „ГЕИНГ Кребс унд Кифер Интернешнл“ од Скопје е избрано од страна на ЈП за државни патишта, за изработка, дополнување и прилагодување на проектната документација за изградба на делницата Гарски мост – Извор од државниот пат Р2246. За реконструкција на делницата Бошков мост – Гарски мост, која е дел од истиот пат, во ноември минатата година веќе беше избрана градежната компанија „Илинден“ од Струга. Со овие два проекти, Дебар и реканскиот регион ќе добијат поквалитетна директна патна врска со Кичево. Во моментов само 12 километри, односно 36% од трасата помеѓу Бошков мост и Извор се асфалтирани, додека на останатиот дел сообраќајот се одвива по макадам. Најкратката алтернатива на постоечкиот макадамски пат помеѓу Дебар и Кичево е долга 88 километри и води преку Маврово.

„ГЕИНГ Кребс унд Кифер Интернешнл“ има на располагање 18 месеци за изработка на потребната проектна документација. Вредноста на склучениот договор изнесува 23.175.200 денари (околу 377 илјади евра).

http://www.build.mk/?p=36008
За сè има вторпат
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 08-Jun-2014 at 23:20
Асфалтирана е и последната делница од локалниот пат за с.Кнежино,каде се наоѓа и познатиот кнежински манастир `СВ Ѓорѓија`.Ова место прераснува во туристичка дестинација која од ден на ден све повеќе е атрактивна.За одредени верски празници пристигнуваат по многу автобуси од цела земја,така да ова проширување и преасфалтирање на патот беше од исклучително значење.

вреди да се напомене дека одма во близина се наоѓа и `Куќата на уметноста`,што претставува мотел во кој во месец Август престојуваат уметници од целиот свет.

овој мотел е од оние кои вреди да се посети кога се оди попат за Охрид

IMAG0018 by , on Flickr

Edited by gjoko - 08-Jun-2014 at 23:21
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 23-May-2014 at 10:00
Изградба на надвозникот за автопатот Е-75 кај Гевгелија

За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 17-May-2014 at 08:02
СЕ ПРОШИРУВА ПАТОТ ДО МАНАСТИРОТ „СВ. ЈОВАН БИГОРСКИ“

Бигорски манастир - За два месеца треба да завршат работите околу реконструкцијата на пристапниот пат до манастирот „Св. Јован Бигорски“. На овој дел од регионалниот пат Маврови Анови - Дебар ќе се врши проширување и замена на асфалтната подлога. Градежните екипи на ГП „Илинден“ од Струга, завчера ги почнаа земјените работи за проширување на патот.

Според игуменот на Бигорскиот манастир, архимандрит Партениј, пристапниот пат одамна е дотраен, полн со дупки, на места пропаднат и тешко прооден за возилата, особено во зимскиот период и многу тесен. Со проширувањето и реконструкцијата ќе се овозможи посетителите домашните и странски туристи полесно да дојдат до манастирот. По оваа делница во иднина ќе можат да сообраќаат и автобуси, што досега беше забрането поради тесниот коловоз.

Должината на пристапниот пат до Бигорскиот манастир е околу 900 метри. Со проектот што го изработи Градежниот факултет од Скопје, патот ќе биде широк 6 метри и од двете страни ќе има банкини по половина метар. Истовремено, со овој зафат ќе се уреди и прошири и паркинг-просторот пред манастирот.

http://www.utrinski.mk/?ItemID=036C6ABE3DFE2B4095C40CFE7380CEB3
За сè има вторпат
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 08-May-2014 at 22:17

vinicka-krsla

Деновиве во виничкото село Кршла заврши асфалтирањето на земјениот пат кој поврзува неколку маала од селото со главниот пат кој води до градот.

Патот е во должина од 650 метри и ширина од 3,5 метри, а градежните активности ги спроведе градежното претпријатие “Бетон“ од Скопје.

Покрај асфалтирање на земјениот пат беше извршена и реконструкција на истиот патен правец кај мостот на Виничка Кршла, во непосредна близина на депонијата за градежен шут.

Општина Виница овој инфраструктурен зафат го реализираше со средства од Европската Инвестициона Банка.

-Другиот пат предвиден за оваа година е с.Липец река Осојница во должина од 3,7 км и треба да биде завршен до крајот на годината. Средствата се 4 милиони и 600 илјади денари. Значењето на овој пат е што во последните неколку години се засејуваат поголеми површини на винова лоза, рече Емил Дончев, градоначалник на Виница.

Намерата е овој пат да се поврзе со патниот правец што води до селото Калиманци со што, според Дончев, се заокружува патната инфраструктура што ја поврзува Виница со соседната Општина Делчево. Локалната самоуправа планира и други инфраструктурни зафати.

Еден од капиталните проекти што се однесува до инфраструктурата во Виница годинава е изградбата на атмосферска канализација во градот и асфалтирање на локалниот пат од Виница до с. Јакимово.

vinicka-krsla1

Извор: http://kanal8.mk/index.php/1866-asfaltiran-patot-do-vinicka-krsla



Edited by Danielbtmk - 08-May-2014 at 22:18
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 06-May-2014 at 21:18

Штипското село Лесковица доби асфалтирани улици

m-asfalt-leskovica

Двојна причина за прославување имаше денес во село Лесковица. Се славеше верскиот празник Свети Ѓорѓи и асфалтирањето на селските улици во должина од 1,3 километри. Надминувањето на најголемиот проблем на жителите на Лесковица е со средства од Агенцијата за рурален развој во износ од 3,5 милиони денари.

Нови патишта ќе добијат уште неколку штипски села. Доколку навреме овде се поставеше квалитетна патна инфраструктура, веројатно немаша да има толкава миграција и иселување од Лесковица, велат жителите на Лесковица. Од над 800 жители, сега во Лесковица живеат едвај педесеттина.

Средените селски улици и добриот пат до селото, го прави ова место привлечна дестинација за викенд туристи, главно од Штип и од Неготино.

Наскоро ќе почнат градежните работи и за поставување пат до селото Пухче. За да се поврзи ова село со модерен пат, ќе се асфалтира траса во должина од околу 4 километри, со средствата од ЈП за државни патишта во износ од околу 35 милиони денари. Жителите на Пухче пат треба да добијат до крајот на годината.

И Пухче ја има судбината на многу штипски и македонски села, кои се испразнија и каде останаа да живеат малку луѓе. Но, Пухче е познато и по соживотот што го имаат христијаните и муслиманите.

Недопрената природа ги влече назад оние кои одамна го напуштиле селото. Решавањето на главните инфраструктурни проблеми во селата во Општина Штип е во насока на заживување и зајакнување на селата.

извор

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.506 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.