![]() |
![]() |
![]() |
Патна мрежа (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 84> |
Author | |
Skopjanecot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-Oct-2013 Online Status: Offline Posts: 147 |
![]() ![]() |
на македонски:
Велес-Kадрифаково
. Првата фаза од клучката Велес до велешката депонија е веќе завршена и во моментот се работи на втората фаза - од велешката депонија до Лозово во вкупна должина од 8,9 километри. - Градежните активности течат согласно зацртаната динамика и очекуваме до крајот на оваа година или додека дозволуваат временските услови да се заврши најголем дел од трасата, односно патот да биде пробиен по целата негова широчина. Сето тоа се прави за да се елиминираат црните точки, јаките свиоци и да се зголеми безбедноста во сообраќајот - изјави директорот на Јавното претпријатие за државни патишта, Љупчо Георгиевски, при денешниот увид на градежните работи. За третата фаза од Лозово преку Сарамзалино до Kадрифаково со вкупна должина од 10,9 километри, веќе е склучен договор со градежна компанија и за околу еден месец се очекува да почнат градежните работи и на овој дел од делницата. Сите активности се реализираат со средства од Европската банка за обнова и развој. На овој патен правец се утврдени околу 12 „црни точки“, а дозволената брзина на движење е околу 60 километри на час. Со проширувањето ќе се елиминираат „црните точки“ и се очекува просечната брзина да се зголеми на околу 90 километри на час. (од Дневник.мк) |
|
All truth passes through three stages. First, it is ridiculed. Second, it is violently opposed. Third, it is accepted as being self-evident.
Arthur Schopenhauer |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Не можев да го најдам на македонски, па нека оди вака. Според овие податоци, ќе биде нешто налик на експресен пат, ако не грешам.
Infrastructure design and basic design for expressway in length of 23.3 km, with 2 x 3.25m driving lanes and 2 x 2.0m emergency lanes, and 2 x 0.3m edge lines, with total road profile of 11.10m. http://roads.org.mk/420/96/projects-project-details-preparation-of-basic-design-technical-documentation-for-rehabilitation-of-road-a3-section-veles---kadrifakovo Edited by Џоле - 07-Jul-2014 at 21:25 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Teglarot ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 15-Nov-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 569 |
![]() ![]() |
Конечно на некого му текна да го средат тој патен правец.
За какво проширување станува збор ? Сепак станува збор за 30 километарска делница, речиси 2/3 од патот Велес -Штип. Да се надеваме дека ќе биде квалитетно направен. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ако не се тампонира доволно добро новиот дел,со сигурност ќе пропаѓа.неможи да се на исто ниво пат газен 50 години и тампон зашлакан набрзина
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Реконструкција и проширување на делницата Велес-Кадрифаково
фото: МИА.мк Повеќе фотографии на линкот http://mia.mk/mk/Inside/RenderSingleGalleryTest/4590/1?month=7&year=2014&day=7&desc=0 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Vasilij ![]() Senior Member ![]() Joined: 09-Jun-2014 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 339 |
![]() ![]() |
Еве некои фотографии од реконструкцијата на магистралниот пат Велес-Кадрифаково.Според планот истиот треба да прерасне во експресен со 4 ленти, 11 метри широчина и максимална брзина на возење од 80-100 км/ч.
(досегашната широчина беше 6 метри и поради лошата состојба и густината на сообраќајот според сите критериуми беше најлошата магистрала во Македонија).
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
На Плетвар каде што беше асфалтот пропаднат од тешките камиони(и лошо избраната гранулација на асфалтот),се греби стариот и се става нов слој на асфалт
![]() Edited by gjoko - 24-Jun-2014 at 21:38 |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Мислам дека цел овој проект е дел од проектотот за заживување на селото Гари како туристичко место. А нели таму сега се отвори и фабрика за вода така да најверојатно ќе има потреба за поголема мобилност и во тој дел.
Тоа е мое размислување. Членовите од тој крај веројатно можат поточно да продискутираат во однос на моето размислување. |
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
пошто немам други слики,ќе постирам од тоа што сме го `работеле` на тој терен:
припрема на теронот(ова е дел од патот што е асфалтиран) ![]() ова е бункер покрај патот изграден од италијанците во 2.с.в. ![]() одма до патот на 200 метри ги однесовме `овие` работи: ![]() а ова е резултатот од `работата`: ![]() ![]() Edited by gjoko - 16-Jun-2014 at 23:55 |
|
![]() |
|
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
Можам само да потврдам исто како Ѓоко, неколку пати сум го поминал делот од оваа страна (означеното е асфалтирано пред многу години), а понатака е тешко и со теренец, посебно во есен или зима.
Најблиска споредба на теренот би била со Отешево - Трпејца преку Галичица. Oва е од таа околина ![]() |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
ПАТОТ ШТО ГО ГРАДИ КОНЧЕ, ГО ОШТЕТИ ПАТОТ ШТО ГО ИЗГРАДИ ШТИП
Патот што во ноември лани го пушти премиерот Никола Груевски, во должина од 4,5 км, од клучката на патот Штип-Неготино до браната "Мантово", на повеќе места е сериозно оштетен. Тешките камиони што работат на асфалтирање на втората делница од 3,5 км, што е обврска на Општината Конче, направија дупки на првата делница што ја градеше Општина Штип. ![]() Двете делници се дел од проектот на Владата за асфалтирање 100 локални патишта, во должина од 200 километри. Градоначалникот на Штип, Илчо Захариев, вели дека веднаш пратил екипи да направат увид на оштетувањата за да се преземат мерки за санирање на состојбата. Градоначалникот на Општина Конче, Благој Јованов, не знаел за оштетувањата на патот во штипскиот дел, но и тој најави санирање на сите оштетувања на веќе асфалтираниот пат. Изведувач на работите на првата делница била штипската фирма "Коле транс", која тврди дека го изградила патот по сите стандарди. "Потрошивме над 150 тони битумен. Да се оштети асфалтот со дебелина од 9 сантиметри, мора да се работи за неодговорност. Доволно е тешките камиони што работат сега на втората делница, да испуштат тешки карпи за да се направат дупки, а и направениот пат не е за камиони со најголема носивост", вели сопственикот на штипскиот изведувач, Никола Никоманец, кој сe уште од државата ги чека парите за патот. Новиот пат, кој ќе биде готов деновиве, е важен за 3.650 жители на Општина Конче, затоа што тие во иднина за Скопје или за Штип не мора да кружат преку Радовиш, туку директно ќе излегуваат на регионалниот пат. Само во еден правец, патот се скратува за 17 километри. Градоначалникот Јованов објаснува дека патот е важен и за викендашите, кои пројавуваат интерес да градат стопански или рекреативни објекти покрај браната "Мантово". "Досега е извршена легализација на педесетина објекти, а Општината веќе распиша тендер за продажба на 50 нови плацови по цена 1 евро за квадратен метар. Интерес за тендерот пројавија и луѓе од Швајцарија, кои потекнуваат од овој крај", вели Јованов. http://www.vest.mk/default.asp?ItemID=507EAA3CF176BD4EB43DB9A889492EC1 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Terenot e pološ nego da se gradi pat preku Vodno ama ne odokolu tuku od kaj krstot pa da se stigne na južnata strana
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Ѓоко не ти го разбрав постот. Но мислам дека ова е одлична идеа која ќе го скрати патувањето од Кичево кон Дебар и Албанија.
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Neznaat što zboruvaat ovie i kakva e teška trasata
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Кичево и Дебар ќе се поврзат со поквалитетна патна врска
![]() Друштвото за градежништво, промет и услуги „ГЕИНГ Кребс унд Кифер Интернешнл“ од Скопје е избрано од страна на ЈП за државни патишта, за изработка, дополнување и прилагодување на проектната документација за изградба на делницата Гарски мост – Извор од државниот пат Р2246. За реконструкција на делницата Бошков мост – Гарски мост, која е дел од истиот пат, во ноември минатата година веќе беше избрана градежната компанија „Илинден“ од Струга. Со овие два проекти, Дебар и реканскиот регион ќе добијат поквалитетна директна патна врска со Кичево. Во моментов само 12 километри, односно 36% од трасата помеѓу Бошков мост и Извор се асфалтирани, додека на останатиот дел сообраќајот се одвива по макадам. Најкратката алтернатива на постоечкиот макадамски пат помеѓу Дебар и Кичево е долга 88 километри и води преку Маврово. „ГЕИНГ Кребс унд Кифер Интернешнл“ има на располагање 18 месеци за изработка на потребната проектна документација. Вредноста на склучениот договор изнесува 23.175.200 денари (околу 377 илјади евра). http://www.build.mk/?p=36008 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
Асфалтирана е и последната делница од локалниот пат за с.Кнежино,каде се наоѓа и познатиот кнежински манастир `СВ Ѓорѓија`.Ова место прераснува во туристичка дестинација која од ден на ден све повеќе е атрактивна.За одредени верски празници пристигнуваат по многу автобуси од цела земја,така да ова проширување и преасфалтирање на патот беше од исклучително значење.
вреди да се напомене дека одма во близина се наоѓа и `Куќата на уметноста`,што претставува мотел во кој во месец Август престојуваат уметници од целиот свет. овој мотел е од оние кои вреди да се посети кога се оди попат за Охрид ![]() Edited by gjoko - 08-Jun-2014 at 23:21 |
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
Изградба на надвозникот за автопатот Е-75 кај Гевгелија
![]() |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
СЕ ПРОШИРУВА ПАТОТ ДО МАНАСТИРОТ „СВ. ЈОВАН БИГОРСКИ“
Бигорски манастир - За два месеца треба да завршат работите околу реконструкцијата на пристапниот пат до манастирот „Св. Јован Бигорски“. На овој дел од регионалниот пат Маврови Анови - Дебар ќе се врши проширување и замена на асфалтната подлога. Градежните екипи на ГП „Илинден“ од Струга, завчера ги почнаа земјените работи за проширување на патот. Според игуменот на Бигорскиот манастир, архимандрит Партениј, пристапниот пат одамна е дотраен, полн со дупки, на места пропаднат и тешко прооден за возилата, особено во зимскиот период и многу тесен. Со проширувањето и реконструкцијата ќе се овозможи посетителите домашните и странски туристи полесно да дојдат до манастирот. По оваа делница во иднина ќе можат да сообраќаат и автобуси, што досега беше забрането поради тесниот коловоз. Должината на пристапниот пат до Бигорскиот манастир е околу 900 метри. Со проектот што го изработи Градежниот факултет од Скопје, патот ќе биде широк 6 метри и од двете страни ќе има банкини по половина метар. Истовремено, со овој зафат ќе се уреди и прошири и паркинг-просторот пред манастирот. http://www.utrinski.mk/?ItemID=036C6ABE3DFE2B4095C40CFE7380CEB3 |
|
За сè има вторпат
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Деновиве во виничкото село Кршла заврши асфалтирањето на земјениот пат кој поврзува неколку маала од селото со главниот пат кој води до градот. Патот е во должина од 650 метри и ширина од 3,5 метри, а градежните активности ги спроведе градежното претпријатие “Бетон“ од Скопје. Покрај асфалтирање на земјениот пат беше извршена и реконструкција на истиот патен правец кај мостот на Виничка Кршла, во непосредна близина на депонијата за градежен шут. Општина Виница овој инфраструктурен зафат го реализираше со средства од Европската Инвестициона Банка. -Другиот пат предвиден за оваа година е с.Липец река Осојница во должина од 3,7 км и треба да биде завршен до крајот на годината. Средствата се 4 милиони и 600 илјади денари. Значењето на овој пат е што во последните неколку години се засејуваат поголеми површини на винова лоза, рече Емил Дончев, градоначалник на Виница. Намерата е овој пат да се поврзе со патниот правец што води до селото Калиманци со што, според Дончев, се заокружува патната инфраструктура што ја поврзува Виница со соседната Општина Делчево. Локалната самоуправа планира и други инфраструктурни зафати. Еден од капиталните проекти што се однесува до инфраструктурата во Виница годинава е изградбата на атмосферска канализација во градот и асфалтирање на локалниот пат од Виница до с. Јакимово.
Извор: http://kanal8.mk/index.php/1866-asfaltiran-patot-do-vinicka-krsla Edited by Danielbtmk - 08-May-2014 at 22:18 |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Штипското село Лесковица доби асфалтирани улициДвојна причина за прославување имаше денес во село Лесковица. Се славеше верскиот празник Свети Ѓорѓи и асфалтирањето на селските улици во должина од 1,3 километри. Надминувањето на најголемиот проблем на жителите на Лесковица е со средства од Агенцијата за рурален развој во износ од 3,5 милиони денари. Нови патишта ќе добијат уште неколку штипски села. Доколку навреме овде се поставеше квалитетна патна инфраструктура, веројатно немаша да има толкава миграција и иселување од Лесковица, велат жителите на Лесковица. Од над 800 жители, сега во Лесковица живеат едвај педесеттина. Средените селски улици и добриот пат до селото, го прави ова место привлечна дестинација за викенд туристи, главно од Штип и од Неготино. Наскоро ќе почнат градежните работи и за поставување пат до селото Пухче. За да се поврзи ова село со модерен пат, ќе се асфалтира траса во должина од околу 4 километри, со средствата од ЈП за државни патишта во износ од околу 35 милиони денари. Жителите на Пухче пат треба да добијат до крајот на годината. И Пухче ја има судбината на многу штипски и македонски села, кои се испразнија и каде останаа да живеат малку луѓе. Но, Пухче е познато и по соживотот што го имаат христијаните и муслиманите. Недопрената природа ги влече назад оние кои одамна го напуштиле селото. Решавањето на главните инфраструктурни проблеми во селата во Општина Штип е во насока на заживување и зајакнување на селата. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445 84> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |