![]() |
![]() |
![]() |
Автопат Кичево - Охрид |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445> |
Author | |||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||||
Se raboti li na delnicava? Dajte nekoga fotografija ako moze.
Edited by Denko - 08-Mar-2014 at 12:59 |
|||||
![]() |
|||||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
||||
Eкспропријација на здраво и работено земјоделско земјиште - за едно евро од квадрат
![]() |
|||||
![]() |
|||||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||||
neka se pravi avtopatot, nemam nisto protiv.
NO samo da se znae deka e protiv sekakva ekonomska logika, nema dovolen soobrakaj za avtopat (a ne veruvam deka toj ke generira vo idnina). se nadevam deka za 10-tina godini nema da zboruvame kolkav kamen na vratot e toj pat! |
|||||
![]() |
|||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||
Денко колку што знам јас таа реченица е многу постара и нема врска со тој што го спомнуваш.
Би требало да не се поклопуваат и да бидеме како повеќето нормални земји дека замена за автопатот треба да има регионален/магистрален пат кој би ја поминувал истата траса за повеќе време но за разлика од автопатот не би се наплаќало патарина, е сега кај нас ова правило не важи така да неможам да бидам сигурен ,но ако трасата се поклопува на повеќе места или целосно тогаш сообраќајот до/од Охрид и Струга како би се одвивал во наредните 3-4 години со оглед на тоа дека преку Галичица на А5 е невозможно. |
|||||
![]() |
|||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
Имењак,ја гледав трасата од автопатот во катастар(приватен),но таа беше како да речам грубата траса, а не деталната.До с.Врбјани после Пресека трасите се скроз разделени,но од кај Врбјани трасите се поклопуваа.
Е сега дали од Врбјани ќе имаме автопат и плус магистрала паралелно до него или овие два пата ќе се соединат-незнам.До Охрид овие траси се поклопуваамшто грубо го прикажав на сликата погоре |
|||||
![]() |
|||||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Obedineta Makedonija ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Aug-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 1744 |
![]() ![]() |
||||
малку ти е смешно прашањето ама еве ќе ти одговорам...., СКРОС НОВА ТРАСА И СИТЕ ДРУГИ ПРИДРУЖНИ РАБОТИ !! 370 милиони евра е проектот, засега ... |
|||||
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
|
|||||
![]() |
|||||
Џоле ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 23-Apr-2013 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 15368 |
![]() ![]() |
||||
Ај, да си прашам јас, вака неук... Автопатов што ќе се гради ќе биде целосно нов, или ќе се гради само една нова траса, а стариот пат Кичево-Охрид само ќе се надгради? Може некој да ми објасни? Однапред фала.
|
|||||
За сè има вторпат
|
|||||
![]() |
|||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
Угриноски(лустерот) вели: `тоа што Тито го направи вие неможите ни да го искречите`
|
|||||
![]() |
|||||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||||
![]() |
|||||
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
||||
Можеби и за некој подобар модел во Н0. ![]() |
|||||
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|||||
![]() |
|||||
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
||||
и екстремно скапо по пзарни цени
|
|||||
![]() |
|||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||
Мислам дека засега оваа власт не размислува да гради врска помеѓу Охрид и Струга токму поради различната траса на К8 и Е65 кој ја одминуваат врската помеѓу двата града.
Вакво нешто би било лесно изведено доколку локалните самоуправи се согласат меѓусебно за инвестирање и барање до владата за помош за изградба, но сепак средствата делумно ќе треба да ги обезбедат општините , што и не е некоја голема сума со оглед дека е лесен терен, мала должина а воедно и има постоечки пат кој може да се надгради и обнови. Во овој случај најкап дел би била експропријацијата бидејќи ако не се лажам голем дел од земјиштето во околината е приватно. |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Во право си Џоле, се сеќавам отприлика на податоците за обемот на сообраќај на македонските патишта од пред неколку години - патот помеѓу Охрид и Струга беше меѓу најфреквентните, извесно е дека се' уште е така. Особено фреквентен беше делот помеѓу Охрид и Подмоље, со константно над 10К ААДТ што беше недостижно дури и за најголем дел од автопатските делници низ земјава. Но и делот помеѓу Подмоље и Струга имаше значителен сообраќај што налага размислување за надградба на тој сегмент. Со оглед дека со изградбата на автопатот Кичево - Охрид во иднина ќе биде решена ситуацијата во делот помеѓу Охрид и Подмоље, до Струга би останала изведба на само 7 километри експресен пат од клучката Подмоље до следнава точка 41°11'2.20"N 20°40'31.93"E (каде што би се изградила нова клучка). Потреба за нешто повеќе од експресен пат нема да има, затоа што Коридорот 8 од Мешеишта до границата со Албанија ќе оди по нова автопатска траса, односно сегашниот пат Подмоље - Струга нема да биде веќе дел од К8. Значи се' што треба да се направи се 7 километри експресен пат (надградба на постоечки магистрален пат), една нова мала клучка и надградба на една постоечка клучка. Потребите на локалната економија и туризмот мислам дека го оправдуваат тоа. Исто така и постоечкиот обем на сообраќај, како ретко каде во Македонија, оправдува да се размислува за ваква инвестиција. |
|||||
![]() |
|||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||
Босна немаше ниту еден км автопат, Хрватска го имаше делумно Загреб-Белгтад, така што воопшто не би се сложил, побиј ме со конкретни проекти.
|
|||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||
![]() |
|||||
daci92 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 10-Dec-2012 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1937 |
![]() ![]() |
||||
Според тоа што го видов коридор 8 од Скопје до Деве Баир не поминува низ Куманово туку на јужната страна на Кумановската општина (кај Романовце) врти десни низ рамничарскиот предел и се движи по течението на река Пчиња, а потоа паралелно со железничката пруга.
Исто така смешно е колку старата ни држава инвестирала во Македонија иако СР Македонија имала околу 5% удел во државната економија. Па навистина не ми е јасно кој тогаш ги финансирал овие проекти што се изградиле во тие години, најверојатно Словенија и Хрватска, а делумно и Србија. Edited by daci92 - 23-Feb-2014 at 15:43 |
|||||
![]() |
|||||
anti-modernista1 ![]() Newbie ![]() Joined: 01-Dec-2011 Online Status: Offline Posts: 27 |
![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
||||
Се надевам си саркастичен, во тој период е изградено: - Куманово - Скопје - Скопје - Велес - велес - Градско Сите магистрални патишта, РЕК Битола 3 блока, РЕК Осломеј, Мавровските хидроцентрали, шпиље, Глобочица, Тиквешко, електрифицирана е железницата долж коридорот 10, направена пругата Скопје- Кочани и Ск-Кичево и отворени се сите фабрики кои денес нешто значат во мк. |
|||||
אל תסתכל בקנקן, אלא במה שבתוכו
|
|||||
![]() |
|||||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
geny ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 16-Mar-2013 Location: Bulgarya Online Status: Offline Posts: 306 |
![]() ![]() |
||||
Какво има и какво няма към 23 02 2014
![]() |
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4142434445> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |