build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #841 Posted: 02-Jul-2012 at 15:40
Андреј, благодарам многу за детални информации. Не е ли сепак Бургас поголемо пристаниште. Сум видел и двете и во Бургас е многу поголемо и беше со многу повеќе бродови од Варна.

Еве слики од Варна од автопат Црно Море пред 7 години бев.







Edited by Delyno - 02-Jul-2012 at 15:46
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #842 Posted: 02-Jul-2012 at 15:00
Дианмиката е навистина импресивна. Но, допушти да не се согласам со тебе околу изградбата на автопатот Хемус (А2 Софија-Варна). Тој минатата година беше вклучен во европската програма ТЕНТ иако претходно не беше вклучен во никој пан-европски коридор, со што доби финансирање од ЕУ. Грешиш, средствата што ги влече Бугарија од фондовите на ЕУ се во целост неповратни и учествуваат со 80% од вредноста на даден објект, додека останатите 20% се учество на бугарската влада.
А2 е клучен автопат за Бугарија, бидејќи ја сврзува половина земја, т.е. цела Северна Бугарија и градови како Плевен, Ловеч, Велико Трново, Шумен и Варна, кои имаат вкупно население од над 1 милион жители. Второ овој автопат поврзува цели 4 идни автопати кои ќе се градат кон Романија (Ботевград-Видин-Крајова, Вел. Трново-Русе-Букурешт, Шумен-Русе-Букурешт и Варна-Добрич-Констанца). Варна е најголемото морско пристаниште на Бугарија, додека Русе е најголемото речно пристаниште. Затоа сообраќајот по А2 Хемус е многу густ преку целата година, особено со тешки товарни возила.

А2 Хемус ги сврзува и многу актуелните во последно време автопати кои ќе се градат на концесии (Катарците ќе го градат правецот Русе-Трново-Стара Загора-Димитровград-турска граница, а турците се заинтересирани за автопатот Констанца-Варна-Бургас-Малко трново-турска граница), по кои се оценува дека ќе има многу сериозен сообраќај. За овие два автопати со вкупна должина од околу 600км ќе напишам дополнително деновиве.



Русе-Велико Трново-Стара Загора-Димитровград-Истанбул
Констанца-Варна-Бургас-Малко Трново-Истанбул

Нема никаква опасност Бугарија да ги следи грција или Шпанија бидејќи земјата е втора најниско задолжена во ЕУ (со околу 16% долг), а како што кажав финансирањето ќе дојде од ЕУ во голема мерка.
А2 Хемус треба да се гради по 2014 година, при што има варианта да се гради во форма на автопат од Софија до Велико Трново, додека делницата од Трново до Шумен да биде експресен пат, иако ништо не се знае.


Edited by Andrej_LJ - 02-Jul-2012 at 15:03
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #843 Posted: 02-Jul-2012 at 14:41
Слабо ја познавам ситуацијата во Бугарија, затоа добро дојден ми е форумов, да видам до каде се нашите источни соседи. Секоја чест, навистина голема динамика.
Ме интересира автопатот А2, варна-Софија, дали и тој ќе се изведува во автопатско решение? Не гледам голема потреба од тоа, бидејќи какви времиња дојода, треба да се внимава со вложувањатаво инфраструктура, да не се сллучи должничката јамка да се намести и на вратот на Бугарија, како што е случај со Шпанија, Хрватска и Грција. Па макар се користеле и европски средства, не се тоа неповратни средства.
Го гледам на другата нишка автопатот Вие Егнација, прекрасноизгледа, на извонредно тежок терен, но неискористен до крај. Значи полу-промашена инвестиција. А заради него го загубивме нашиот коридор 8.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #844 Posted: 02-Jul-2012 at 14:12
Еве како изгледа експресниот пат Бургас - Созопол (I-9, E87) кој после Созопол станува обичен 4 лентов пат со делумни вкрстувања на две нива и без преграда помеѓу коловозите:















"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #845 Posted: 02-Jul-2012 at 13:58
Патен јазол Бургас-југ   I-9   E87

Минатиот викенд беше отворен патникот јазол Бургас-југ, кој го распределува сообраќајот кон јужните градови на Црно море, односно го спојува Бургас со експресниот пат кој води кон летувалиштето Созопол:




















Cheers


Edited by Andrej_LJ - 02-Jul-2012 at 14:00
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #846 Posted: 02-Jul-2012 at 13:50
Автопат Тракија, ЛОТ 2 (Стара Загора  - Нова Загора)   А1 Е773
L = 32km
Цена = 68,5 мил.
Цена по километар = 2,14 мил./км
Времетрање на изградба = 24 месеци



















"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #847 Posted: 02-Jul-2012 at 13:42
Карта на автопатите на Бугарија (статус 7.2012):



зелено
- во употреба
црвено - во изградба
лила - во тендерска процедура



Изградба на автопати во Бугарија во километри по години (2011-2013):







Edited by Andrej_LJ - 02-Jul-2012 at 13:53
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #848 Posted: 02-Jul-2012 at 12:05
Originally posted by Block

Софија-Пловдив за автопат се рачуна така?

Па зависи на коj пат мислиш. Има стар, коj не е автопат, а има и автопат.


Edited by ink - 02-Jul-2012 at 12:15
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #849 Posted: 01-Jul-2012 at 22:44
Originally posted by gjoko

ако има интерес имам доста слики од автопатот Кожани-Игуменица кој е дел од нивниот Виа Егнација,па можам да ги ставам

Ставај, не прашувај
BTW за Грција има нишка, стави ги таму:
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=1396
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #850 Posted: 01-Jul-2012 at 17:28
Софија-Пловдив за автопат се рачуна така?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #851 Posted: 01-Jul-2012 at 16:19
Денеска беше отворен ЛОТ 2 на автопатот Тракија, односно отсечката која ги сврзува Стара и Нова Загора. Овој лот е долг 32 километри, неговата изградба траеше точно 2 години и чинеше нешто под 70 милиони евра. Еве како се предвидува да се отвораат делниците на Тракија во текот на ова лето:

ЛОТ 2 (Стара Загора - Нова Загора, 32 км) - 1 Јули
ЛОТ 3 (Нова Загора - Јамбол-запад, 36 км) - 12-15 Јули
ЛОТ4а (Јамбол-запад - Јамбол-исток, 14 км) - 1 Август
ЛОТ4б (Јамбол-исток - Карнобат, 35 км) - кон крајот на 2012

Инаку со оваа отсечка автопатот Тракија станува 275 километри долг, при што од својата полна должина од 360 километир го делат горе-набројаните делници.

Што се однесува до вкупната должина на автопатксата мрежа во Бугарија, ситуацијата на 1 Јули 2012 година е следнава:



517 км во експлоатација
202 км во изградба
120 км во тендерски постапки, чијашто градба треба да започне до крајот на 2012, односно почетокот на 2013 година.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #852 Posted: 01-Jul-2012 at 12:19
ако има интерес имам доста слики од автопатот Кожани-Игуменица кој е дел од нивниот Виа Егнација,па можам да ги ставам
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #853 Posted: 21-Jun-2012 at 21:02
Автопат Тракија, ЛОТ 2 (Стара Загора  - Нова Загора)   А1 Е773
Околу 10 дена пред свеченото отворање на Лот2:













Сликите се дело на членот vankkata од SSC!


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #854 Posted: 17-Jun-2012 at 18:51
Дечки, едвај чекам да се заврши тој Коридор 4, да можам да ја заобиколам Србија, бидејќи не се издржува со обиколницава повеќе. Во последно време доста патувам до Австрија и Унгарија, за жал низ Србија оди најкраткиот пат, но заглавувам барем 3-4 пати од по сат време низ нивниот т.н. автопат, посебно е фрустрирачки обиколницата околу БГ, еднаш ја пуштаат, еднаш ја затвараат, а полицијата се не тера натаму да одиме. Несериозно, во најмала рака речено
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #855 Posted: 17-Jun-2012 at 18:30
Originally posted by jolush

Од моето искуство можам да кажам дека, на релација од Германија па до Македонија никаде не ми побараа меѓународна возачка.
Едино кога одев за Албанија на граничниот премин кај св. Наум ми побараа. Наместо службеникот да ме врати или казна да ми пише, ми побара 100 денари мито.
Pogolema glupost od megunarodna vozacka vo posledno vreme nemam videno. I sto, ako imas megunarodna, podobro ke vozis? Barem sega vo site zemji vozackite se karticki, mnogu slicni i za razlika od porano potesno se falsifikuvaat. Inaku mene od Germanija do Makedonija veke nekolku pati bukvalno nikoj ne mi bara nikakva vozacka Smile
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #856 Posted: 17-Jun-2012 at 18:15
тие кажуваат `кафе` а не мито ,но во последно време е скоро искоренето.во Албанија секојдневно се бркаат полицајци и цариници од работа.тоа е како добро утро таму.

лани мене ми се деси праските што им ги даде гостиварчанецот пред мене,полицаецот одма ми го даде мене покажувајќи на моето дете-демек се за него.

за жал кај нас нема ваква позитивна промена
Back to Top
jolush View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 16-Jun-2012
Location: Ohrid
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jolush Quote  Post ReplyReply #857 Posted: 17-Jun-2012 at 17:35
Од моето искуство можам да кажам дека, на релација од Германија па до Македонија никаде не ми побараа меѓународна возачка.
Едино кога одев за Албанија на граничниот премин кај св. Наум ми побараа. Наместо службеникот да ме врати или казна да ми пише, ми побара 100 денари мито.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #858 Posted: 17-Jun-2012 at 16:08


Jonny, проблемот е со тој 1% веројатност за меѓународната возачка дозвола, бидејќи тој 1% ќе ти се случи во Србија, Хрватска или некоја слична земја а не во Германија или Данска на пример. Затоа, ако можеш да набавиш меѓународна возачка дозвола, подобро имај ја со себе.
Back to Top
jonny View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Oct-2009
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jonny Quote  Post ReplyReply #859 Posted: 17-Jun-2012 at 13:10
Originally posted by pbanks

Нема проблем ти да возиш се додека сопственикот или полномошникот на колата е со тебе (другар ти). Сепак би било згодно да имаш меѓународна возачка дозвола за која веројатноста дека ќе ти ја побараат некаде е токму по балканските пространства. Во врска со менување, мислам дека не е некој страшен пат така да комотно може да го извози и еден од вас. Скопје-Загреб не е повеќе од 9 часа сосе паузи и пристојно возење. Загреб-Љубљана порано ме иритираше бидејќи немаше автопат па мораше човек да внимава на полиција, но сега верувам дека е бонбона за возење.


Автопат е од Љубљана до Ниш, буквално. И да, не е некој голем пат, ама тој нема многу возено на долги релации, и нема многу искуство, затоа ќе се менуваме.

Originally posted by гитардемон

Мора да имаш меѓународна, trust me on this one, ќе ти ја извадат маста (и парите од џеб) без неа. Понекогаш се прашувам која е добивката од новите возачки, штом се бескорисни во странство...


Иначе, официјален одговор од АМСМ:

доколку сопственикот на возилото е присутев во возилото со Вас, можете да управувате со истото. Можеби ќе беше посигурно доколку имате и Меѓународна возачка дозвола , но мислам дека нема да имате проблем бидејќи во 99% случаи не ја бараат.


Сепак, посигурно да си ја имам. Фала ви дечки за одговорите. Последен off-topic од моја страна.
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #860 Posted: 17-Jun-2012 at 03:47
Originally posted by Andrej_LJ

Па да...само тоа. Бугарија е земја членка на ЕУ од 2007 година (значи до сега 5 години), при што ги користи средствата од тековниот програмен период 2007-2014 година. Факти како што се: земјата како нова членка нема искуство со управување на овој вид средства (изработка на проекти, нивна приоритизација, тендерски постапки, изведба, надзор и завршно предавање), како и големата корупција на минатата Влада доведоа до минимална искористеност на средствата до 2009 година. Од тогаш скоро целиот ресурс (над 90%) од сите програми се договорени, а исплатените средства се околу 30% од вкупната вредност на програмите.Еве дел од големите проекти кои се градат во моментов:Само неколку делници од 240 километри автопат кои се градат во моментов и уште околу 120 километри кои ќе се градат до 2014 година. Околу 400 километри двојни железнички пруги кои се реконструираат за брзина од 160 километри на час, реконструкција на главните железнички станици, обнова на возниот парк на БДЖ, изградба на неколку интермодални терминали, нов мост на Дунав, 2 метро линии во главниот град и програми за јавен транспорт во 6-те најголеми Бугарски градови за над 200 милиони евра. Целосна реконструкција или изградба на над 2000 километри магистрални, регионални или локални патишта. Изградба на десетици регионални депа за отпадоци и уште повеќе пречистителни станици. Целосна обнова на водоводните мрежи во десетици Бугарски градови, програми за конкурентоспособност, развој, туризам, иновации, хај-тек парк во Софија...Ако некој ултра-брзо се развива на секој план на Балканов тоа е несомнено Бугарија.И не треба да се заборави дека сепак програмските фондови на ЕУ се ограничени, а процедурите за нивно добивање и користење се многу сложни и бараат долг период на реализација. И не треба да се очекува нагло подобрување на состојбите во земјата пред десетата година од влагањето на дадена земја во Сојузот. Ќе видиме каде сме ние и каде се тие за едно 5-10 години.



Го гради тоа што Грција и Хрватска го имаат одамна и од мое липчно искуство од она што сум го видел сеуште е инфраструктурно позади Србија.

Бугарија дур се оправи инфраструктурно веќе и ние ќе влеземе во ЕУ

Edited by Block - 17-Jun-2012 at 03:48
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4142434445 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.336 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.