build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Патна мрежа (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 84>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 24-Apr-2014 at 18:54
Преземено од ЅЅС...

Известување

1.ГД Гранит АД и Интеграл Инженеринг од Република Српска потпишаа нов договор со Јавното претпријатие Автопатишта на Република Српска. Предмет на договорот е Изградба на автопат Бања Лука - Добој делница Бања Лука - Прњавор. Нето вредноста на договорот изнесува   158.000.000 ЕУР со рок на изведување 3 години. Во вкупната вредност ГД Гранит АД учествува 40% со вредност од 63.200.000 ЕУР.

2.Во земјата ГД Гранит АД потпиша два нови договори за работа како подизведувач на Sinohydro Corporation Limited:

-Проект Миладиновци - Свети Николе - Штип со нето вредност од 32.553.493 ЕУР и рок на изведување 2 години;

-Проект автопат Кичево - Охрид со нето вредност од 99.668.949 ЕУР и рок на изведување 38 месеци.

24.04 2014 год                                                                       ГД Гранит АД

Edited by Џоле - 24-Apr-2014 at 18:55
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 23-Apr-2014 at 08:42
Две мои фотографии од патот [2235] Леуново-Никифорово (во близина на Мавровско езеро)

DSC03477 by george k. 1981, on Flickr

DSC03478 by george k. 1981, on Flickr
За сè има вторпат
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 20-Apr-2014 at 19:16
Во документот за патишта на roads.org.mk е означен како 29277 а мислам дека не е потесен од 5 метри ,најверојатно е помеѓу 5 и 6 метри бидејќи на него може нормално да се разминат 2 возила, само кога се работи за автобуси има потреба од подзастанување. Но не ме фаќај за збор не сум сигурен можно е да грешам.
Едит:
Сум грешел ,во документот го пишува дека е потесен од 5 метри.


Edited by daci92 - 20-Apr-2014 at 19:27
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 20-Apr-2014 at 19:07



Дали знаеш која е ознаката на овој пат?

BTW патов е потесен од 5 метри или грешам?

Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 20-Apr-2014 at 17:25
Скоро цел регионален пат од Клечовце до Војник (Кумановски регион) реновиран пред 2-3 години должина околу 5 км.

Лошо снимано од моја страна а уште полошо изработено видео, доколку сум во можност ќе го преправам видеото па ќе го сменам тука, но сепак може да се гледа.



Edited by daci92 - 20-Apr-2014 at 17:28
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 12-Apr-2014 at 15:27

Старите ограничувања на брзината сѐ уште стојат покрај автопатиштата

Знаци со брзина од 130 километри на час, за чие поставување има законска обврска, ќе можат да се постават само откако ќе има рехабилитација на делови на Коридорот 10, на потегот Куманово - Миладиновци и Велес - Катланово, тврдат надлежните

 
%20  
Ќе возиме до 130 километри на час, откако ќе се поправи коловозот

ШЕСТ ГОДИНИ ПО ЗАКОНОТ ЗА БРЗО ВОЗЕЊЕ

Максималната брзина на патиштата во Македонија иако се зголеми за десет километри уште во 2008 година, целосна имплементација на законската обврска сѐ уште нема. Надлежните тврдат дека тоа ќе се случи по целосната рехабилитација на коловозот на повеќе патни делници. Во моментов возачите можат да ги видат старите сообраќајни знаци со ограничувања од 120 километри на час покрај делови од високофреквентниот Коридор 10. Слична е состојбата и со повеќето магистрални и регионални автоправци. Според законските измени пред шест години, брзината на движење на возилата на автопат од 120 километри премина на 130 километри на час, а на магистралните од 100 на 110 километри на час. Имплементацијата се одложи, бидејќи Агенцијата за државни патишта немаше доволно пари за да ја финансира новата сообраќајна сигнализација. Државниот инспекторат за транспорт тврди дека во моментов над 70 отсто од автопатиштата се со потребната сигнализација, но оти таа е направена според условите на патиштата. Од друга страна, експерти велат дека брошурите што се делат на граничните премини, каде што странците се информираат со новата дозволена брзина, час поскоро треба да се усогласат со реалноста, зашто може да доведат до забуна.

целиот текст на :
http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=41114154426&id=12&prilog=0&setIzdanie=

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 02-Apr-2014 at 08:00
На локалниот пат Јазла – с. Иванковци продолжуваат интензвините градежни активности за негова реконструкција и асфалтирање.

- Задоволен сум од текот на градежните работи, од кои преостануваат да се доизгради односно доасфалтира уште 1,5 километри од патот. Очекуваме согласно потпишаниот договор динамиката на работа на изградба на патот да заврши некаде во мај, а со тоа да добиеме модерен реконструиран пат во должина од околу 10 километри, со вредност од 750 илјади евра, средства кои ги обезбеди Владата на Република Македонија – истакна Јанакиески.



За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 20-Mar-2014 at 09:28
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 17-Mar-2014 at 00:24
За сè има вторпат
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 13-Mar-2014 at 19:45

Локалниот пат за село Прждево доби нова асфалтна лента во должина од 3,6 километри и широчина од 4 метри.

pat240
- Речиси целиот пат беше раскопан со безброј ударни дупки поради што сообраќајот отежнато се одвиваше. Постоеше опасност за возачите на моторните возила и пешаците. Проблемот беше разгледан и откако се обезбедија потребните средства, почна надградбата со поставување нова асфалтна лента од регионалниот пат М1 до крајот на Прждево, велат од општина Демир Капија.

Покрај поставувањето нов слој асфалт, од двете страни на патот се поставуваат банкини од еден метар, а се градат и канавки за одводнување на атмосферските води.

Инвеститор на зафатот е општината Демир Капија, а средствата се обезбедени од Светска банка и од Агенцијата за финансиска поддршка на земјоделството и руралниот развој.

Градежните работи ги изведува АД Гранит Скопје.

Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 13-Mar-2014 at 15:55
Патот од селото Вапила до селото Сирула кој од пред дваесетина дена започна комплетно да се реконструира е при крај. Проектот за патот од Вапила до Сирула опфаќа реконструкција на 1 700 метри и изработка на нов пат во должина од 2 700 метри.



Проектот за асфалтирање на патот од Вапила до Сирула е проект за кои општина Охрид доби зелено светло од Агенцијата за финансиска поддршка на руралниот развој, а се дел од програмата на Локалната самоуправа за развој на руралните средини.



http://www.ohrid.gov.mk/index.asp?PodatociID=3703
За сè има вторпат
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 10-Mar-2014 at 14:33
Патот во Вевчани [K1-418] доби ограда за поголема безбедност...

За сè има вторпат
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 09-Mar-2014 at 12:42
Originally posted by gjoko

Така изгледа од сликата,двете траки на тоа место се доста разделени каде што започнува мостот за обиколницата.десно се врти за Скопје.

Овде го ставиле мислам бидејќи освен тоа место неконтролираат ништо друго во просторот Сарај-Кондово.На друго место ќе им го фрлат во вардар `со се плачки`


Жално ти е ова, али вистинито, затоа и знамето во Тетово, место на плоштадот, се наоѓа во дворот на црквата Св. Кирил и Методиј. Али да не мешаме политика тука во оваа нишка. Се навраќам на темата.
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 09-Mar-2014 at 01:30
Така изгледа од сликата,двете траки на тоа место се доста разделени каде што започнува мостот за обиколницата.десно се врти за Скопје.

Овде го ставиле мислам бидејќи освен тоа место неконтролираат ништо друго во просторот Сарај-Кондово.На друго место ќе им го фрлат во вардар `со се плачки`
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 09-Mar-2014 at 01:22
A sto majka bara znameto na sred avtopat?
Ova samo u Makedonija go ima!?
Back to Top
gorco View Drop Down
Senior Member
Senior Member

Google Maps: Regional Expert

Joined: 22-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 642
  Quote gorco Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 08-Mar-2014 at 18:43
Originally posted by my Macedonia

Автопатот во Скопје, кон Скопје не знам како се викаше


Е-65 се викаше у патна ознака.
Пост-комунистички се викаше автопат Скопје-Тетово ор вајс верса, додека преродбеничкото име му е автопат Ањес Гонџа Бојаџиу...
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 08-Mar-2014 at 17:54
Автопатот во Скопје, кон Скопје не знам како се викаше
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 03-Mar-2014 at 00:15






За сè има вторпат
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 02-Mar-2014 at 18:43

Асфалтиран пат до штипското село Горачино

асфалтиран%20пат%20до%20село%20горачино_resize
Асфалтираниот пат до штипското село Горачино долг 3,8 километри, конечно е пуштен во употреба.
Проектот чини околу 17 милиони денари, од кои 80 отсто обезбеди Агенцијата за финансиска подршка за руралниот развој, а останатите од самата општина.

Градоначалникот на Штип Илчо Захариев, информира дека на наредниот повик од Агенцијата за финансиска подршка на земјоделството и руралниот развој Општина Штип ќе аплицира за изградба на пат и до селата Танатарци и Трогерци, а втор проект ќе биде асфалтирањето на патот до селата Пухче и Суво грло. Секое село во лакавичкиот регион, истакна градоначалникот, ќе има асфалтиран пат.

извор

Back to Top
I.M. View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 15-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 60
  Quote I.M. Quote  Post ReplyReply #880 Posted: 02-Mar-2014 at 17:32
Реално гледано според протокот на возилата,автопат би била неисплатлива инвестиција на среден рок,за долгорочно кој би знаел..Не ја сфаќам потенцираноста дека прво треба да се гради Ранковце-Паланка,ја би ја оставил оваа делница за на крај.Предимство би дал на Куманово-Мл.Нагоричане затоа што 1.патот е во полоша состојба 2.Протокот на возила е поголем како на возила што транзитираат кон Бугарија така и кон Кумановските села.
Исто и Кр.Паланка - Деве Баир е во полоша состојба.



Edited by I.M. - 02-Mar-2014 at 17:34
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 84>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.446 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.