build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 31-Mar-2011 at 17:48

Намерно ја ставам оваа слика. Ваков тип на панорамски ми се свиѓа, а од друга страна видете за какви градби и градови се користи ваков автобус. Ај реално да збориме, освне градбите од ск 2014 нз што друго ќе можеме со панорамскиве да покажуваме. Можда илинденска, зградите по партизанска и кале, ама после кале топана, за мераци!
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 31-Mar-2011 at 14:26
Јас како што имам разберено е дека вака ќе изгледаат само 2та панорамски, нарачани заедно со ретро-двокатните. А, за новите 15 панорамски ќе се распише нов тендер и никаде не прочитав дека критериум ќе биде ретро стил. Ваљда не се толку будали па да нарачаат уште 15 ретро. Доста беа 200.
Back to Top
Sykes View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 23-Feb-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Sykes Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 31-Mar-2011 at 13:45
Originally posted by phenomenon

Бидете среќни што не нарачале вакви:



 

или вакви

 


 

Не дај боже да те прочитаат
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 31-Mar-2011 at 13:14

Бидете среќни што не нарачале вакви:

 
или вакви
 
 
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 31-Mar-2011 at 13:01
Ептен е секси . Ја мислев барем овие панорамските дека ќе бидат нормални како во цел свет али нема крај на изненадувањата
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 31-Mar-2011 at 02:04
Малку се 17! Уште минимум 170 да се нарачаат веднаш!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
builder View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 31-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote builder Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 31-Mar-2011 at 01:30


Ова е изгледот на панорамскиот автобус.
Дури и за самите кинези претставува најгрдиот автобус.

Негодуваат и со изведбата на предниот дел за кој коментиравте и тука и сугерираат моторот да е сместен напред. На тој начин ќе се искомпензира изгубениот простор, со што позади би се ослободило повеќе.

Мора под итно да се побара од наша страна корекција на дизајнот на панорамските автобуси кога веќе решивме да нарачаме 17 од нив.


Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 30-Mar-2011 at 23:42
вистина ли е дека ќе се набават дополнителни 15 панорамски автобуси?
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 30-Mar-2011 at 23:20
Originally posted by stratus

Го видов лично автобусот на хомологација (има и слика погоре). Точно е дека мотроите се одлични, но се друго е некако... Прв впечаток ми беше дека автобусите се правени за кукли, а не за луге бидејќи внатре е навистина тесно. Каросеријата е целосно изработена од полиестер (што не е така лошто) но навистина не професионалоно. На доста места се гледа фабрички грешки, па така ни е кога сакаме custom автобуси . Се на се автобусите се доста модерни и значително подобри од украинските, но сепак треба да видиме како ќе се покажат во однос на надежноста и векот на траење.


За ова дека моторите се одлични не сум баш сигурен - во однос на нивната потрошувачка од “само“ 50л/100км ... ме чуди
Се надевам барем дека ентериерот и завршните работи се добро направени - па нема да слушаме тресење на пластика додека автобусот стои на семафори (како во новите ЛАЗ автобуси) ...
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 26-Mar-2011 at 03:43
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 24-Mar-2011 at 19:04
Originally posted by N23

Паметна работа е за охрид да има панорамски, барем на потегот бул туристичка до градиште или св. наум. Се друго е џабе фрлена пара. А додека молат од железница да се дадат пари за нови возови, владата вика нема пари. Ова од блиски ифнормации од железница дека во многу наврати се барало пари за нови возови. И чисто сумљам дека од ЈСП барале вакви автобуси.

 
Ова со железница е надвор од темава, но вреди да се спомне дека железницата е не во катастрофална ситуација, туку наједноставно во никаква ситуација, при катастрофална ситуација има спас со генералка, но во никаква ситуација единствено решение е менување од корен, односно повторно почнување од 0 (НУЛА).
 
http://on.net.mk/risajkl-bin/teshko-toj-zemjotres-shto-kje-udri-vo-japonija
 
Е сега ние не сме Јапонија, ниту пак можеме да се споредуваме со Јапонија во било која област, но кога автопат е уништен од земјотрес и цунами, и е подготвен за најтежок сообраќаен метеж само 11 дена подоцна, во споредба со железница уништена поради негрижа, а не поради војна или природна катастрофа, е тогаш проблемот не е во тоа што ние не сме на исто ниво со јапонците, туку во тоа што не водиме грижа за тоа што е наше.
 
А колку водиме грижа за тоа што е наше, допрва ќе дознаеме со новиве градски автобуси.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 24-Mar-2011 at 16:34
Го видов лично автобусот на хомологација (има и слика погоре). Точно е дека мотроите се одлични, но се друго е некако... Прв впечаток ми беше дека автобусите се правени за кукли, а не за луге бидејќи внатре е навистина тесно. Каросеријата е целосно изработена од полиестер (што не е така лошто) но навистина не професионалоно. На доста места се гледа фабрички грешки, па така ни е кога сакаме custom автобуси . Се на се автобусите се доста модерни и значително подобри од украинските, но сепак треба да видиме како ќе се покажат во однос на надежноста и векот на траење.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 24-Mar-2011 at 16:21
Паметна работа е за охрид да има панорамски, барем на потегот бул туристичка до градиште или св. наум. Се друго е џабе фрлена пара. А додека молат од железница да се дадат пари за нови возови, владата вика нема пари. Ова од блиски ифнормации од железница дека во многу наврати се барало пари за нови возови. И чисто сумљам дека од ЈСП барале вакви автобуси.
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 24-Mar-2011 at 15:36
Originally posted by Ljubopitko

фала за поздравите, добро ве најдов сите.
Во врска со потрошувачката најважно е да се каже дека за градски
автобуси таа се мери во литри на моточасови , а не во лит/км
- па
најверојатно затоа тука крузат различни бројки. Јас не би лупал бројки бидејки све зависи од раб. зафатнина на моторот, KW и од тоа колку автобусот би стоел во место "запален" колку би бил товарен, па и од шоферот.Јас лично не сум чул некој да се пожали од cummins, баш напротив. ( ама цумминс мотори сум срекавал само за во градежни машини не и во автобуси.)Еве два примера за потрошувачка на цумминс кој ги најдов сега на нет.http://stnonline.com/home/press-releases/1426-blue-bird-cummins-isb-powered-school-bus-demonstrates-better-fuel-economy http://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvatsko-trziste-osvajaju-jeftini-kineski-autobusi/397628.aspx


Ова со потрошувачката не го знаев,сигурно од таму идат големите разлики во претходните информации.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 24-Mar-2011 at 15:28
“Да ги чуваме новите автобуси”.

Паметна работа. Само уште да се почитува и да функционира. Но и ова е добар почеток.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 24-Mar-2011 at 15:26
фала за поздравите, добро ве најдов сите.
Во врска со потрошувачката најважно е да се каже дека за градски автобуси таа се мери во литри на моточасови , а не во лит/км - па најверојатно затоа тука крузат различни бројки. Јас не би лупал бројки бидејки све зависи од раб. зафатнина на моторот, KW и од тоа колку автобусот би стоел во место "запален" колку би бил товарен, па и од шоферот.
Јас лично не сум чул некој да се пожали од cummins, баш напротив. ( ама цумминс мотори сум срекавал само за во градежни машини не и во автобуси.)
Еве два примера за потрошувачка на цумминс кој ги најдов сега на нет.
http://stnonline.com/home/press-releases/1426-blue-bird-cummins-isb-powered-school-bus-demonstrates-better-fuel-economy
 http://www.index.hr/vijesti/clanak/hrvatsko-trziste-osvajaju-jeftini-kineski-autobusi/397628.aspx

Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 24-Mar-2011 at 15:18
шоуто продолжува

Владата ќе купува уште 15 нови двокатни панорамски автобуси

Владата ќе набави уште 15 нови двокатни панорамски автобуси, по барање на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП), кои ќе бидат наменети за панорамско разгледување на Скопје и Охрид.

„На барање на ЈСП, помина точка на владата за да набави уште 15 нови двокатни панорамски автобуси. Од нив, освен за Скопје и за Охрид, неколку ќе сообраќаат и до жичарницата на Водно. Добиена е првична согласност, но треба да се објави тендер, па откако ќе се одбере фирмата која ќе ги произведува ќе се знае колку точно пари ќе бидат потребни за тоа. “ - вели директорот на ЈСП, Мишо Николов.

Тој најави дека за една недела по улиците на Скопје ќе биде пуштен во сообраќај на линијата 15 првиот двокатен автобус кој пристигна од Кина, за кој веќе се завршува хомологацијата.

Николов најави дека за една недела од Украина се чека да пристигнат нови 9 автобуси кои се комплетно готови, но, исто така во најскоро време се очекува да пристигнат и дополнителни шест автобуси чија изработката е при крај.

Освен тоа директорот на ЈСП на денешниот брифинг информирање и дека налепниците на новите украински нископодни автобуси на кои пишуваше “Донација на влада на Република Македонија” од утрово се заменуваат со нови натписи “Да ги чуваме новите автобуси”.


http://www.time.mk/read/7bcbfcaf83/db600cee85/index.html
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 24-Mar-2011 at 14:38
Поздрав и од мене Ljubopitko.

Добро е да имаме што повеќе членови кои имаат стручни знаења за областите кои ги опфаќаме. Се надевам дека ќе придонесеш многу за форумот, и ќе стекнеш уште повеќе знаења.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 24-Mar-2011 at 14:24
Dobredojde Ljubo,ubavo sto se prikluci covek sto e direktno povrzan so ovaa problematika.
Jas vednas imam edno prasanje,dali imas odgovor kolku e potrusuvackata na ovie motori,zatoa sto imase informacii od 20 do 50l?
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Ljubopitko View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ljubopitko Quote  Post ReplyReply #880 Posted: 24-Mar-2011 at 14:17
Здраво на сите,

После едногодишно пратење на вашиот форум кој btw е одличен, решив и јас да се приклучам и да споделам со сите вас слики и информации за "билдерски" теми.
По занимање сум машински инженер и работам во фирма која се занима со сервис на        " heavy dutu" машини.
Бидејки сум навлезен во проблематиката на дизел мотори можам да ви потврдам дека моторите Cummins кој ке се вградуваат во кинескиве автобуси се едни од најквалитетните мотори на пазарот и најприсутните ( освен во МК).
За многумина можеби се непознати бидејки Cummins , за разлика од Iveco, scania, volvo и др. прави само мотори а не и комплетна машина ( автобус, камион, багер и сл.) но верувајте се работи за многу издржливи мотори.
Толку за прв пост се читаме и во другите теми
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.500 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.