build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #861 Posted: 15-Jun-2012 at 09:42
Мора да имаш меѓународна, trust me on this one, ќе ти ја извадат маста (и парите од џеб) без неа. Понекогаш се прашувам која е добивката од новите возачки, штом се бескорисни во странство...
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #862 Posted: 15-Jun-2012 at 09:02
Originally posted by jonny

Знам дека е тотален офтопик, ама не ми текнува друго место кај да прашам. Се надевам дека тука има шетани деца, шо ќе можат да ми помогнат.

Значи вака.

За летото сакаме со еден другар да се враќаме со кола во Македонија. Колата е со словенечки регистарски таблици, и тој има словенечка возачка дозвола. Бидејќи патот е долг, ќе треба да се менуваме за возење. Инаку, јас имам само македонска возачка дозвола.
Значи, прашањето е дали можам со македонската возачка дозвола, без проблеми да ја возам неговата кола низ Хрватска и Србија?

Фала ви однапред.


Нема проблем ти да возиш се додека сопственикот или полномошникот на колата е со тебе (другар ти).

Сепак би било згодно да имаш меѓународна возачка дозвола за која веројатноста дека ќе ти ја побараат некаде е токму по балканските пространства.

Во врска со менување, мислам дека не е некој страшен пат така да комотно може да го извози и еден од вас. Скопје-Загреб не е повеќе од 9 часа сосе паузи и пристојно возење. Загреб-Љубљана порано ме иритираше бидејќи немаше автопат па мораше човек да внимава на полиција, но сега верувам дека е бонбона за возење.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #863 Posted: 14-Jun-2012 at 22:54
Originally posted by Andrej_LJ

Originally posted by Denko

Originally posted by nenad

точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Mislam deka pred 2 godini Tadic vo edna prigoda spomna deka obikolnicata ja gradat so budzetski sredstva, no toa i ne e taka bitno. Sakav da te prasam zosto ne ja preporacuvas obikolnicata za tranzit?


И јас би ти го препорачал истово. Па затоа што реално има повеќе километри отколку право преку Белград, сообраќајот низ Белград е олеснет бидејќи заврши реконструкцијата на главниот мост, при што беа тргнати рестрикциите. Потоа по целата должина обиколницата е обичен пат и не автопат (вториот коловоз не е започнат со градба), при што само половина од трасата е нова, додека втората половина е старата краса, т.е. Кружни пут кој бил во лоша состојба. Овој пат се користи и од многу шлепери, затоа претекнувањето е ограничено.
Blagodaram za sovetot.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #864 Posted: 14-Jun-2012 at 22:42
Originally posted by Denko

Originally posted by nenad

точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Mislam deka pred 2 godini Tadic vo edna prigoda spomna deka obikolnicata ja gradat so budzetski sredstva, no toa i ne e taka bitno. Sakav da te prasam zosto ne ja preporacuvas obikolnicata za tranzit?


И јас би ти го препорачал истово. Па затоа што реално има повеќе километри отколку право преку Белград, сообраќајот низ Белград е олеснет бидејќи заврши реконструкцијата на главниот мост, при што беа тргнати рестрикциите. Потоа по целата должина обиколницата е обичен пат и не автопат (вториот коловоз не е започнат со градба), при што само половина од трасата е нова, додека втората половина е старата краса, т.е. Кружни пут кој бил во лоша состојба. Овој пат се користи и од многу шлепери, затоа претекнувањето е ограничено.


Edited by Andrej_LJ - 14-Jun-2012 at 22:43
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #865 Posted: 14-Jun-2012 at 22:33
Па да...само тоа.
Бугарија е земја членка на ЕУ од 2007 година (значи до сега 5 години), при што ги користи средствата од тековниот програмен период 2007-2014 година. Факти како што се: земјата како нова членка нема искуство со управување на овој вид средства (изработка на проекти, нивна приоритизација, тендерски постапки, изведба, надзор и завршно предавање), како и големата корупција на минатата Влада доведоа до минимална искористеност на средствата до 2009 година. Од тогаш скоро целиот ресурс (над 90%) од сите програми се договорени, а исплатените средства се околу 30% од вкупната вредност на програмите.
Еве дел од големите проекти кои се градат во моментов:
Само неколку делници од 240 километри автопат кои се градат во моментов и уште околу 120 километри кои ќе се градат до 2014 година. Околу 400 километри двојни железнички пруги кои се реконструираат за брзина од 160 километри на час, реконструкција на главните железнички станици, обнова на возниот парк на БДЖ, изградба на неколку интермодални терминали, нов мост на Дунав, 2 метро линии во главниот град и програми за јавен транспорт во 6-те најголеми Бугарски градови за над 200 милиони евра.
Целосна реконструкција или изградба на над 2000 километри магистрални, регионални или локални патишта. Изградба на десетици регионални депа за отпадоци и уште повеќе пречистителни станици. Целосна обнова на водоводните мрежи во десетици Бугарски градови, програми за конкурентоспособност, развој, туризам, иновации, хај-тек парк во Софија...
Ако некој ултра-брзо се развива на секој план на Балканов тоа е несомнено Бугарија.
И не треба да се заборави дека сепак програмските фондови на ЕУ се ограничени, а процедурите за нивно добивање и користење се многу сложни и бараат долг период на реализација. И не треба да се очекува нагло подобрување на состојбите во земјата пред десетата година од влагањето на дадена земја во Сојузот. Ќе видиме каде сме ние и каде се тие за едно 5-10 години.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #866 Posted: 14-Jun-2012 at 22:32
Originally posted by nenad

точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Mislam deka pred 2 godini Tadic vo edna prigoda spomna deka obikolnicata ja gradat so budzetski sredstva, no toa i ne e taka bitno. Sakav da te prasam zosto ne ja preporacuvas obikolnicata za tranzit?
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #867 Posted: 14-Jun-2012 at 22:15
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by Block

Несомнено градат со памет чим се фаќаат за најевтиното!
дај што даш е работава.

Пак забегувате со вестиве се постира се и сешто
3 км обиколница и сега трубење до даска.

OhnoWTF?!?Па ти ли ќе кажуваш што да се постира и што да не? Ајде сега по ред да расчистиме неколку работи:Ти очигледно немаш појма како течат тендерските постапки и критериуми. Прво во секој тендер има многу критериуми како: цена, рок на изведба, привремено сообраќајно решение итн.  Зарем мислиш дека во сите држави нема критериум цена во изборот на изведувач? Зарем мислиш дека во нпр. тендерот за Смоквица-Д.Капија цената не е клучен фактор? И тоа непремено треба да значи дека патот ќе се распадне за една година или дека властите не се сериозни или не се гради со памет? Она што варира е колку проценти од бодувањето е зависно од цената. Со новите постапки критериумот цена отпаѓа, при што се создава услов за поквалитетна изведба на работите. Инаку досегашните проекти кои се реализираат според критериумот најниска цена се во целост следени од надзорната фирма, од која најмногу зависи квалитетот на извршената работа и спазување на ветеното на тендерот.Што се однесува за 3,5 километарскате делница на јужниот ринг ќе ти го кажам следново: Критериум дали една вест ќе ја објавам тука не е должината на патот, а неговата сложност, изведба и значење за градот, државата и регионот. Оваа делница чинеше големи 44 милиони (повеќе од 10 милиони за километар) и е исклучително сложна бидејќи содржи бројни комплексни транспортни решенија. Второ што целиот овој јужен ринг е само привремено транзитен, додека не се изгради северниот дел на рингот кон 2015, што ќе го превземе транзитот. Потоа оваа делница ќе има значење на внатрешно градска магистрала затоа што минува низ квартови, трговски зони, генерира до околу 100 000 возила дневно и ги опслужува внатрешните градски движења.  И наместо да се зајадуваш со нас, подобро ќе биде ти да ни претставиш нешто што сметаш дека е важно, не само беспочвено да критикуваш!


Па со толку пари од ЕУ само обиколница и неколку делници од автопати ли се градат?
незнам ти си експерт за ситуацијата кај источниве

Edited by Block - 15-Jun-2012 at 16:23
Back to Top
Tiveriopol View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 18-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Tiveriopol Quote  Post ReplyReply #868 Posted: 14-Jun-2012 at 22:08
Јас колку што знам во Софија си постоеше прстенот  за да не влегуваш низ градот само не им беше автопатски решен со повеќе ленти.
Еве сега со евро фондовите што проекти направија и дури добиват пари и за проширување на метрото.
Back to Top
jonny View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 12-Oct-2009
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote jonny Quote  Post ReplyReply #869 Posted: 14-Jun-2012 at 21:47
Знам дека е тотален офтопик, ама не ми текнува друго место кај да прашам. Се надевам дека тука има шетани деца, шо ќе можат да ми помогнат.

Значи вака.

За летото сакаме со еден другар да се враќаме со кола во Македонија. Колата е со словенечки регистарски таблици, и тој има словенечка возачка дозвола. Бидејќи патот е долг, ќе треба да се менуваме за возење. Инаку, јас имам само македонска возачка дозвола.
Значи, прашањето е дали можам со македонската возачка дозвола, без проблеми да ја возам неговата кола низ Хрватска и Србија?

Фала ви однапред.

Edited by jonny - 14-Jun-2012 at 21:48
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #870 Posted: 14-Jun-2012 at 18:17
точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #871 Posted: 14-Jun-2012 at 16:31
Originally posted by nenad

Па добро, не беше баш ни лесно со сите проблеми околу експропријацијата. Во секој случај навистина теренот е полесен, не дека е околу Белград невозможен терен, но сепак имам респект (до душа не знам која влада го тераше тоа, Црвенкоски или Груески, не е важно) кон нашата држава што успеа да истурка со тие лопови од Терма.
Treba da se spomene deka vrednosta na skopskata obikolnica e nekade okolu 135 minioni evra i deka fondot za patista na RM dobi mnogu povolen kredit od evropskata investiciska banka, dodeka vrednosta na belsgradskata obikolnica e mnogu povisoka (ima li nekoj tocen podatok) a Srbite ja gradat pred se so budzetski sredstva. Kako i da e Skopje t.e. fondot za patista na RM si ja zavrsi taa rabota, taka sto glavniot grad veke nekolku godini ima moderen tranziten avtopat Applause
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #872 Posted: 14-Jun-2012 at 16:19
Па добро, не беше баш ни лесно со сите проблеми околу експропријацијата. Во секој случај навистина теренот е полесен, не дека е околу Белград невозможен терен, но сепак имам респект (до душа не знам која влада го тераше тоа, Црвенкоски или Груески, не е важно) кон нашата држава што успеа да истурка со тие лопови од Терма.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #873 Posted: 14-Jun-2012 at 14:11
Originally posted by nenad

Испаѓа дека на Балканот само Скопје и Загреб имаат готови обиколници, транзитот не мора да оди низ град. Тоа во Букурешт не знам како да го наречам, хаос можда е најдобро!
што се однесува до Белград, 2015 е рокот, кој веќе е пробиен, за ПОЛУПРОФИЛ, значи само една лента, а целата обиколница во автопатско решение тешко дека ќе ја завршат во оваа декада. Не знам за Софија, не воззам на таа страна, не е лошо некој да постира графички приказ што се гради, што се планира, и што е веќе изградено од рингот.
Da, no ne zaboravaj deka skopskata delnica bese relativno lesna za gradenje. Belgradskata e za 15km podolga i relativno teska za gradenje, so poveke tuneli i most preku Sava. Toa sepak ne e opravduvanje za odolgovlecuvanje na gradbata na taka znacajna delnica!
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #874 Posted: 14-Jun-2012 at 09:01
Originally posted by nenad

Не знам за Софија, не воззам на таа страна, не е лошо некој да постира графички приказ што се гради, што се планира, и што е веќе изградено од рингот.




Зелен - веке изградени делници во формат 3х3 ;
од Боjана  до Младост 4 на jуг
и на изток: од 500 м. преди клучка со А1 до 500 м. след клучка со А2.
На овоj втор дел фали само еден мост, при село Казичене, каде за некои 200-300 метри обиколницата е во полупрофил.

Оранж - Делница, од почетокот на А5 до 800 м.  след клучката со моменталниот главен пат за Србиja. Ова делница е во последна фаза на тендерот и совсем скоро треба да почне да се гради ефективно. Победник на тендерот е "Trace Group" со цена за изградбата - 20 мил евро.

Лилав - Северна скоростна тангента. Ова е 17 км. градски автопат во формат 3x3 и неколко клучки на две нива, коj ке минава по близко до градот од северниот дел на обиколницата и ке го скрати патуването со 10 км. По овоj треба да се изнесе целиот транзитен трафик Западна Европа - Турциjа, коj минава покраj Софиja. Тендерската процедура треба да стартира секоj момент, а рокот за изградба е 2015, а индикативната цена 150 мил. евро.

Eве и една по-подробна схема на северната скоростна тангента

Жолт -  за ова делница скоро беше завршен проектот и наjавите са, дека ке биде строен успоредно со северната тангента, така да може во 2015, Софиjа да може да биде целостно заобиколена по автопат, ако правецот на патуванje e Белград-Истанбул или Солун/Скопjе - Истанбул.

Син - Ова делница со должина 7,5 км. е веке со готов проект(видете го овде) во коj прво има 1.1 км. тунел, кoj после преминува во 1 км. ескада.  Во ова делница ке има 7 клучки. Очекува се да започне скоро изградба со спестени пари од други проекти по Европската програма транспорт.




Edited by pavche - 14-Jun-2012 at 09:06
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #875 Posted: 14-Jun-2012 at 07:54
Испаѓа дека на Балканот само Скопје и Загреб имаат готови обиколници, транзитот не мора да оди низ град. Тоа во Букурешт не знам како да го наречам, хаос можда е најдобро!
што се однесува до Белград, 2015 е рокот, кој веќе е пробиен, за ПОЛУПРОФИЛ, значи само една лента, а целата обиколница во автопатско решение тешко дека ќе ја завршат во оваа декада. Не знам за Софија, не воззам на таа страна, не е лошо некој да постира графички приказ што се гради, што се планира, и што е веќе изградено од рингот.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #876 Posted: 14-Jun-2012 at 07:41
Originally posted by Delyno

Меѓу другото Андреј, што е тоа што се гради до ИКЕА, изгледа импресивно.


link
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #877 Posted: 13-Jun-2012 at 23:58
Меѓу другото Андреј, што е тоа што се гради до ИКЕА, изгледа импресивно.
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #878 Posted: 13-Jun-2012 at 23:33
Originally posted by Andrej_LJ


Originally posted by Block

Несомнено градат со памет чим се фаќаат за најевтиното!
дај што даш е работава.

Пак забегувате со вестиве се постира се и сешто
3 км обиколница и сега трубење до даска.

OhnoИ наместо да се зајадуваш со нас, подобро ќе биде ти да ни претставиш нешто што сметаш дека е важно, не само беспочвено да критикуваш!


+1
Андреj
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #879 Posted: 13-Jun-2012 at 20:04
ми се допаѓа зборот безпочвено
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #880 Posted: 13-Jun-2012 at 16:19
Слики правени со хелихоптер вчера пред отворањето на делницата:


















Cheers


Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2012 at 16:20
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4243444546 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.