![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4243444546 69> |
Author | |||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
||
Мора да имаш меѓународна, trust me on this one, ќе ти ја извадат маста (и парите од џеб) без неа. Понекогаш се прашувам која е добивката од новите возачки, штом се бескорисни во странство...
|
|||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|||
![]() |
|||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
||
Нема проблем ти да возиш се додека сопственикот или полномошникот на колата е со тебе (другар ти). Сепак би било згодно да имаш меѓународна возачка дозвола за која веројатноста дека ќе ти ја побараат некаде е токму по балканските пространства. Во врска со менување, мислам дека не е некој страшен пат така да комотно може да го извози и еден од вас. Скопје-Загреб не е повеќе од 9 часа сосе паузи и пристојно возење. Загреб-Љубљана порано ме иритираше бидејќи немаше автопат па мораше човек да внимава на полиција, но сега верувам дека е бонбона за возење. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
И јас би ти го препорачал истово. Па затоа што реално има повеќе километри отколку право преку Белград, сообраќајот низ Белград е олеснет бидејќи заврши реконструкцијата на главниот мост, при што беа тргнати рестрикциите. Потоа по целата должина обиколницата е обичен пат и не автопат (вториот коловоз не е започнат со градба), при што само половина од трасата е нова, додека втората половина е старата краса, т.е. Кружни пут кој бил во лоша состојба. Овој пат се користи и од многу шлепери, затоа претекнувањето е ограничено. Edited by Andrej_LJ - 14-Jun-2012 at 22:43 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Па да...само тоа.
Бугарија е земја членка на ЕУ од 2007 година (значи до сега 5 години), при што ги користи средствата од тековниот програмен период 2007-2014 година. Факти како што се: земјата како нова членка нема искуство со управување на овој вид средства (изработка на проекти, нивна приоритизација, тендерски постапки, изведба, надзор и завршно предавање), како и големата корупција на минатата Влада доведоа до минимална искористеност на средствата до 2009 година. Од тогаш скоро целиот ресурс (над 90%) од сите програми се договорени, а исплатените средства се околу 30% од вкупната вредност на програмите. Еве дел од големите проекти кои се градат во моментов: Само неколку делници од 240 километри автопат кои се градат во моментов и уште околу 120 километри кои ќе се градат до 2014 година. Околу 400 километри двојни железнички пруги кои се реконструираат за брзина од 160 километри на час, реконструкција на главните железнички станици, обнова на возниот парк на БДЖ, изградба на неколку интермодални терминали, нов мост на Дунав, 2 метро линии во главниот град и програми за јавен транспорт во 6-те најголеми Бугарски градови за над 200 милиони евра. Целосна реконструкција или изградба на над 2000 километри магистрални, регионални или локални патишта. Изградба на десетици регионални депа за отпадоци и уште повеќе пречистителни станици. Целосна обнова на водоводните мрежи во десетици Бугарски градови, програми за конкурентоспособност, развој, туризам, иновации, хај-тек парк во Софија... Ако некој ултра-брзо се развива на секој план на Балканов тоа е несомнено Бугарија. И не треба да се заборави дека сепак програмските фондови на ЕУ се ограничени, а процедурите за нивно добивање и користење се многу сложни и бараат долг период на реализација. И не треба да се очекува нагло подобрување на состојбите во земјата пред десетата година од влагањето на дадена земја во Сојузот. Ќе видиме каде сме ние и каде се тие за едно 5-10 години. |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
Block ![]() Senior Member ![]() БАНИРАН Joined: 18-Dec-2011 Location: Карпошово Online Status: Offline Posts: 377 |
![]() ![]() |
||
Па со толку пари од ЕУ само обиколница и неколку делници од автопати ли се градат? незнам ти си експерт за ситуацијата кај источниве Edited by Block - 15-Jun-2012 at 16:23 |
|||
![]() |
|||
Tiveriopol ![]() Newbiе ![]() Joined: 18-Sep-2010 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Јас колку што знам во Софија си постоеше прстенот за да не влегуваш низ градот само не им беше автопатски решен со повеќе ленти.
Еве сега со евро фондовите што проекти направија и дури добиват пари и за проширување на метрото. |
|||
![]() |
|||
jonny ![]() Newbiе ![]() ![]() Joined: 12-Oct-2009 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Знам дека е тотален офтопик, ама не ми текнува друго место кај да прашам. Се надевам дека тука има шетани деца, шо ќе можат да ми помогнат.
![]() Значи вака. За летото сакаме со еден другар да се враќаме со кола во Македонија. Колата е со словенечки регистарски таблици, и тој има словенечка возачка дозвола. Бидејќи патот е долг, ќе треба да се менуваме за возење. Инаку, јас имам само македонска возачка дозвола. Значи, прашањето е дали можам со македонската возачка дозвола, без проблеми да ја возам неговата кола низ Хрватска и Србија? Фала ви однапред. ![]() Edited by jonny - 14-Jun-2012 at 21:48 |
|||
![]() |
|||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||
точен податок никој жив во Србија не може да даде! Не се пари од буџет, туку од повеќе банки, меѓу кои ЕБРД, Светска банка, пар комерцијални банки.
Интересна случка ссе случува со два постоечки тунели, каде опремата за осветлување и надзор е комплетно украдена! тие тунели се без расвета веќе 2 години, штом ставија дел од опремата за два месеци комплетно е однесена. Ако некој транзитира низ Белград во никој случај да не се обидува преку обиколницата, најдобро е низ белград, веќе нема големи гужви низ градот. |
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
![]() |
|||
![]() |
|||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||
Па добро, не беше баш ни лесно со сите проблеми околу експропријацијата. Во секој случај навистина теренот е полесен, не дека е околу Белград невозможен терен, но сепак имам респект (до душа не знам која влада го тераше тоа, Црвенкоски или Груески, не е важно) кон нашата држава што успеа да истурка со тие лопови од Терма.
|
|||
![]() |
|||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
||
|
|||
![]() |
|||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
||
![]() Зелен - веке изградени делници во формат 3х3 ; од Боjана до Младост 4 на jуг и на изток: од 500 м. преди клучка со А1 до 500 м. след клучка со А2. На овоj втор дел фали само еден мост, при село Казичене, каде за некои 200-300 метри обиколницата е во полупрофил. Оранж - Делница, од почетокот на А5 до 800 м. след клучката со моменталниот главен пат за Србиja. Ова делница е во последна фаза на тендерот и совсем скоро треба да почне да се гради ефективно. Победник на тендерот е "Trace Group" со цена за изградбата - 20 мил евро. Лилав - Северна скоростна тангента. Ова е 17 км. градски автопат во формат 3x3 и неколко клучки на две нива, коj ке минава по близко до градот од северниот дел на обиколницата и ке го скрати патуването со 10 км. По овоj треба да се изнесе целиот транзитен трафик Западна Европа - Турциjа, коj минава покраj Софиja. Тендерската процедура треба да стартира секоj момент, а рокот за изградба е 2015, а индикативната цена 150 мил. евро. Eве и една по-подробна схема на северната скоростна тангента Жолт - за ова делница скоро беше завршен проектот и наjавите са, дека ке биде строен успоредно со северната тангента, така да може во 2015, Софиjа да може да биде целостно заобиколена по автопат, ако правецот на патуванje e Белград-Истанбул или Солун/Скопjе - Истанбул. Син - Ова делница со должина 7,5 км. е веке со готов проект(видете го овде) во коj прво има 1.1 км. тунел, кoj после преминува во 1 км. ескада. Во ова делница ке има 7 клучки. Очекува се да започне скоро изградба со спестени пари од други проекти по Европската програма транспорт. Edited by pavche - 14-Jun-2012 at 09:06 |
|||
![]() |
|||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||
Испаѓа дека на Балканот само Скопје и Загреб имаат готови обиколници, транзитот не мора да оди низ град. Тоа во Букурешт не знам како да го наречам, хаос можда е најдобро!
што се однесува до Белград, 2015 е рокот, кој веќе е пробиен, за ПОЛУПРОФИЛ, значи само една лента, а целата обиколница во автопатско решение тешко дека ќе ја завршат во оваа декада. Не знам за Софија, не воззам на таа страна, не е лошо некој да постира графички приказ што се гради, што се планира, и што е веќе изградено од рингот. |
|||
![]() |
|||
pavche ![]() Senior Member ![]() Joined: 17-Jun-2009 Online Status: Offline Posts: 431 |
![]() ![]() |
||
link |
|||
![]() |
|||
Delyno ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
Меѓу другото Андреј, што е тоа што се гради до ИКЕА, изгледа импресивно.
![]() |
|||
![]() |
|||
Delyno ![]() Newbiе ![]() Joined: 15-Mar-2012 Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||
+1 ![]() |
|||
![]() |
|||
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
||
ми се допаѓа зборот безпочвено
|
|||
![]() |
|||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
||
Слики правени со хелихоптер вчера пред отворањето на делницата:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2012 at 16:20 |
|||
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4243444546 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |