build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Воздухопловство
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Авиокомпании и линии

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 244>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 27-Aug-2018 at 04:40
Previous
 
Ако мислиш на тоа дека 4 авиони во Скопје и еден во Охрид сепак не беше услов за субвенциите кои ги примаше Виз Ер, тоа одлично го разбирам.
 
Истовремено одлично ги разбирам чаршиските муабети кои велат дека наводно се подготвува теренот за новоформираната Ер Албанија - во мнозинска сопственост на Туркиш Ерлајнс - да ги собере субвенциите од овој тендер со ниски критериуми.
 
Судејќи според фактот дека од 1 јуни 2017 па наваму чаршиските муабети за плавите жолтици вообичаено испаднале вистина, мислам дека добро разбирам што зборувам.


Edited by Dexter26 - 27-Aug-2018 at 04:40
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 26-Aug-2018 at 23:26
Originally posted by Dexter26

Од 4 авиони на Виз Ер во Скопје и еден во Охрид, новиот минимален услов кој го воведуваат плавите жолтици за субвенции за евтини летови е цел 1 (ЕДЕН) авион на било кој од двата македонски аеродрома.
 


OhnoLOL  ne si razbral ama bas nisto

a za noviot tender ke se diskutira koga ke bide objaven na sajtot na ministerstvoto








Edited by gorazd - 26-Aug-2018 at 23:27
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 26-Aug-2018 at 23:00
Од 4 авиони на Виз Ер во Скопје и еден во Охрид, новиот минимален услов кој го воведуваат плавите жолтици за субвенции за евтини летови е цел 1 (ЕДЕН) авион на било кој од двата македонски аеродрома.
 
Како само ова потсетува на уништувањето на Пролетер со отворањето на скопската автобуска станица во 2005 година, што не беше толку одамна.
 
Разликата е во тоа што Виз Ер не е македонска компанија, па здравје Боже, можеби ќе дочекаме да се вратат пред воопшто да го напуштат македонскиот воздушен простор.
 
Но во меѓувреме, обичниот македонски смртник ќе си го крка стапот, ајмо за Приштина или за Белград по евтин авионски лет. Bash
 
 

Субвенциите за евтини летови со пониски критериуми од претходно

 
23.08.18   20:18
 

 
Според новата уредба на владата за доделување субвенции за евтини летови, авиокомпаниите сега треба да исполнат помалку критериуми за да добијат финансиска поддршка.
 
Авиокомпанијата ќе треба до 10 јануари 2019 да обезбеди најмалку еден авион на еден од двата аеродроми и да ја одржи во период од три години, но отсега ќе може да избере сама дали на скопскиот или на охридскиот и не мора на двата.
 
Друг услов е да почне да лета до најмалку две нови дестинации од скопскиот аеродром и до најмалку 4 нови дестинации од охридскиот аеродром. Сега дестинациите може да се поклопуваат, иако претходно од Св. Апостол Павле требаше да се лета локации до кои не се летало последните две сезони од двата аеродроми.
 
Нискобуџетната „Визер“ во два циклуса од по три години доби финансиска помош од 9,5 милиони евра, а воспостави 30 линии до 14 земји.

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 22-Aug-2018 at 21:51
Originally posted by BOJAN

Originally posted by Obedineta Makedonija

Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.

*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега.


Ја утепа од фалење Визер и се отепа од критикување на владата. А не ти пречи фактот што Визер во моментов се МОНОПОЛ од скопскиот аеродром според уделот на превезени патници. И да, нормално е тие да вршат притисок токму во оние моменти кога ќе треба да им се делат новите субвенции. Сто пати сум кажал и повторно ќе се повторам, зошто Косово и Црна Гора да имаат барем две нискобуџетни авиокомпании од нивните аеродроми (да не говорам за Бугарија, Грција или подалеку), а на македонските аеродроми да лета само „Визер“. Не гледам причина да создадеме приватен монопол, кој и при првото несложување со владата се одлучува да крати линии и да се заканува дека ќе врши негативно влијание врз авиосообраќајот во земјава. А за врските со поранешната владејачка партија и со Орбан и да не правиме муабет.


Многу лошо ме перцепираш, само поради еден факт Wizz ја имаат мојата благонаклонетост а тоа е: најголемата заслуга за овој бум во авиосообраќајот и авијацијата во Македонија како и лесната достапност за релативно ниски цени за цела Европа, само тоа.
А за „владиците“ - што и да речам е малку, едноставно - се крајно неспособни, впрочем со секој нивен чекор тоа го потврдуваат сами.
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 22-Aug-2018 at 18:51
Originally posted by Obedineta Makedonija

Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.

*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега.


Ја утепа од фалење Визер и се отепа од критикување на владата. А не ти пречи фактот што Визер во моментов се МОНОПОЛ од скопскиот аеродром според уделот на превезени патници. И да, нормално е тие да вршат притисок токму во оние моменти кога ќе треба да им се делат новите субвенции. Сто пати сум кажал и повторно ќе се повторам, зошто Косово и Црна Гора да имаат барем две нискобуџетни авиокомпании од нивните аеродроми (да не говорам за Бугарија, Грција или подалеку), а на македонските аеродроми да лета само „Визер“. Не гледам причина да создадеме приватен монопол, кој и при првото несложување со владата се одлучува да крати линии и да се заканува дека ќе врши негативно влијание врз авиосообраќајот во земјава. А за врските со поранешната владејачка партија и со Орбан и да не правиме муабет.

Edited by BOJAN - 22-Aug-2018 at 18:52
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 22-Aug-2018 at 16:46
Тие не се дојдени на власт за да подобрат било што туку за да помине договорот со грција и референдумот. После септември кога ќе се заврши работата може слободно да си одат и да дојдат поквалитетни особи.


Вака е тендерот по реален. А што пак ако е во договор со Виз... Можеби ќе се јави и Рајан или Изи Некој месец плуст може ќе биде покорисен.

Edited by alexsend - 22-Aug-2018 at 16:56
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 22-Aug-2018 at 16:23
Најголема утка во моментот се Владата и неспособноста на Сугаре а најголеми губитници на веќе прифатени услови од 2 на 1 авиони(вклучително и намален број на линии, вработувања, зголемен број на патници, предност пре конкурентските аеродроми во регионот) - се граѓаните на Македонија.

*Толку неспособни и некадарни фолиранти немам видено досега.

Edited by Obedineta Makedonija - 22-Aug-2018 at 16:58
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Марко СВ.Н. View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 16-Oct-2015
Online Status: Offline
Posts: 156
  Quote Марко СВ.Н. Quote  Post ReplyReply #888 Posted: 22-Aug-2018 at 14:43
Се гледа дека сакаат да привлечат други компании, со првиот тендер направија голема "утка", овој е малце по реален иако мислам дека пак Wizz ќе биде единствена компанија.
Back to Top
gorazd View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Oct-2011
Online Status: Offline
Posts: 551
  Quote gorazd Quote  Post ReplyReply #889 Posted: 22-Aug-2018 at 13:40
nov tender:  od dve bazi sega samo edna  Dunno.

imavme prilicno strog tender na koj se javi edna aviokompanija, go otkazavme "поради административни пречки", se raspisuva nov so poblag kriterium ... Pricaj mi pricu no mislam deka pricinata za omeknuvanje na uslovite e zelbata da se privlece nova aviokompanija (vo prilog na toa odi izjavata na Sug. "очекувањата се да се јават поголем број авиокомпании")


"Авиокомпаниите ќе имаат обврска до 10 јануари следната година да воспостават база од најмалку еден авион на скопскиот или охридскиот аеродром за периодот за кој се доделува финансиската поддршка, а на кој аеродром сам ќе одлучи."

Условите за новиот повик предвидуваат најдоцна до 10 јануари следната година авиопревозникот да започне со оперирање на најмалку две нови дестинации од аеродромот во Скопје и да ги опслужува за периодот за кој се доделува финансиската поддршка. Воедно треба авиокомпанијата што сака да добие субвенции треба да започне и со оперирање на најмалку четири нови дестинации од охридскиот аеродром, од кои првите две да ги воспостави до 10 јануари следната година, а останатите две во рок од една година по склучувањето на договорот. На секоја нова дестинација што ќе ја воведе авиопревозникот од аеродромот во Охрид претходните две години не требало да има редовна авиолинија.


http://www.novamakedonija.com.mk/makedonija/%d0%bd%d0%be%d0%b2-%d0%bf%d0%be%d0%b2%d0%b8%d0%ba-%d0%b8-%d0%bd%d0%be%d0%b2%d0%b8-%d0%ba%d1%80%d0%b8%d1%82%d0%b5%d1%80%d0%b8%d1%83%d0%bc%d0%b8-%d0%b7%d0%b0-%d1%81%d1%83%d0%b1%d0%b2%d0%b5%d0%bd%d1%86/


Edited by gorazd - 22-Aug-2018 at 13:40
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #890 Posted: 18-Aug-2018 at 19:03
ЈА мислев соседите ни се мајтапеле, али они сериозни да ти бидат

https://www.planespotters.net/photo/863149/tc-jlr-air-albania-airbus-a319-132
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #891 Posted: 16-Aug-2018 at 14:00
Originally posted by pbanks

QR -1 frekvencija za zimska sezona za SKP (od 4 na 3 nedelno). Sega procitav vo nekoj od komentarite na ex-yu



https://www.routesonline.com/news/38/airlineroute/280094/qatar-airways-w18-skopje-aircraft-changes/
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #892 Posted: 16-Aug-2018 at 13:45
QR -1 frekvencija za zimska sezona za SKP (od 4 na 3 nedelno). Sega procitav vo nekoj od komentarite na ex-yu
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #893 Posted: 14-Aug-2018 at 03:42
Инаку Визер,која користи државни субвенции истовремено, компанијата ја „зајакна“ линијата Лондон-Приштина од три на пет лета неделно, почнувајќи од 29 октомври, откако претходно најави дека воведува три нови рути кон Приштина, и тоа од Мемингем, Базел и Дортмунд.

-Ова ќе преставува силен удар по Визер во Скопје
Back to Top
kiriOK View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Apr-2012
Location: Tamworth,UK
Online Status: Offline
Posts: 1023
  Quote kiriOK Quote  Post ReplyReply #894 Posted: 14-Aug-2018 at 03:35
„Визер“: Летовите до Барселона, Ваксјо и Лондон се оптимизирани според барањата на пазарот

Авиокомпанијата „Визер“ попладнево соопшти дека авиолиниите од Скопје до Ваксјо и Барселона и од Охрид до Лондон се оптимизирани според барањата на пазарот и ќе бидат функционални само во летната сезона.

- Наскоро, авиокомпанијата ќе го објави летниот распоред за 2019 година и патниците ќе можат веќе да ги планираат своите патувања и да ги резервираат своите карти на Wizz рутите од Македонија, се наведува во изјавата од авиокомпанијата.

Оттаму посочуваат дека вообичаена пракса во авионската индустрија е фреквенциите на летовите да се менуваат според патните периоди и перформансите на рутите и оти „Визер“ постојано ги следи перформансите на своите рути за да овозможи најпопуларните дестинации да имаат најниски цени.

- Wizz Air ја нагласува својата посветеност на македонските корисници преку постојано проширување на својата мрежа со ниски цени и создавање на повеќе достапни туристички патувања од аеродромите во Скопје и Охрид. Wizz Air во моментов нуди 30 рути до 14 земји со капацитет од 1,6 милиони седишта, остварени во продажба во 2018 година, што претставува раст од 23 проценти во споредба со 2017 година. Оваа година, авиокомпанијата го зголеми капацитетот на своите седишта со замена на 2 Аирбус А320 авиони од локалната флота со два нови Аирбус А321 и најави една нова рута од Охрид до Виена, која започнува во ноември, информираат од авиокомпанијата.

На официјалната веб страница на авиокомпанијата не може да се резервираат билети од Скопје до Барселона и Ваксјо и од Охрид до Лондон. Последниот лет од Скопје до Барселона за кој може да се резервира билет е 26 октомври, а од Охрид за Лондон 24 октомври. По 16 септември веќе не можат да се купат и билети за летовите од скопскиот аеродром до Ваксјо во Шведска.

„Визер“ беше единствената компанија која се пријави на тендерот за доделување на субвенции за нискобуџетски компании што беше поништен минатата недела.

Министерот за транспорт и врски Горан Сугарески денеска најави дека деновиве ќе биде објавен нов тендер за финансиска поддршка на нискобуџетски летови.

Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #895 Posted: 13-Aug-2018 at 20:12
Originally posted by Tranquilis

http://www.mtc.gov.mk/media/files/Javen_povik_EN.pdf

Линкот го имавте веќе неколку страници наназад, ама еве ви го пак. Точка 11.

Дај потрудете се малку ...


На тоа и мислев кога им реплицирав...
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
Tranquilis View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Nov-2013
Location: Женева
Online Status: Offline
Posts: 426
  Quote Tranquilis Quote  Post ReplyReply #896 Posted: 13-Aug-2018 at 18:57
http://www.mtc.gov.mk/media/files/Javen_povik_EN.pdf

Линкот го имавте веќе неколку страници наназад, ама еве ви го пак. Точка 11.

Дај потрудете се малку ...
Perfect speed, my son, is being there.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #897 Posted: 13-Aug-2018 at 18:36
Originally posted by BOJAN

А зошто јас помислувам дека сето ова е само една голема игра договорена од двете страни? Едноставно кажано, „Визер“ ќе укине неколку линии што досега ги опслужуваше за да ги задоволи критериумите на надлежното министерство за воведување на нови авиолетови од двата аеродрома. Едноставно, на следниот јавен повик ќе декларираат дека немаат ниту еден лет од Охрид, по што повторно ќе го впишат Лондон, или, пак, од Скопје повторно ќе ја впишат Барселона во игра. По ова, „Визер“ пак би ги добила субвенциите за наредните три години, а би оперирала на истиот број на линии како и досега.
Jasno e deka ima nekoja igra od strana na Wizzair, no da bideme realni. Koi se tie isplatlivi novi destinacii? Da imase takvi Wizzair 100 pati ke gi vovedese.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #898 Posted: 13-Aug-2018 at 18:20
Не оди тоа така баш, не дека не е можно ама не е реално барем во оваа ситуација
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
ironm View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 07-Jun-2018
Location: Frankfurt
Online Status: Offline
Posts: 886
  Quote ironm Quote  Post ReplyReply #899 Posted: 13-Aug-2018 at 17:16
@BOJAN имајќи во предвид каква држава сме, голема е веројатноста да си во право... Корупција и се е можно.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #900 Posted: 13-Aug-2018 at 17:08
А зошто јас помислувам дека сето ова е само една голема игра договорена од двете страни? Едноставно кажано, „Визер“ ќе укине неколку линии што досега ги опслужуваше за да ги задоволи критериумите на надлежното министерство за воведување на нови авиолетови од двата аеродрома. Едноставно, на следниот јавен повик ќе декларираат дека немаат ниту еден лет од Охрид, по што повторно ќе го впишат Лондон, или, пак, од Скопје повторно ќе ја впишат Барселона во игра. По ова, „Визер“ пак би ги добила субвенциите за наредните три години, а би оперирала на истиот број на линии како и досега.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 244>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.746 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.