build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 22-Mar-2011 at 21:54
Се надевам дека ќе вози со патници, а не празен.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 22-Mar-2011 at 19:32
Еве го на хомологација:
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 22-Mar-2011 at 12:21
СП УЧИ ОД ЛОНДОН КАКО ДА ГИ ОДРЖУВА НОВИТЕ КИНЕСКИ ВО­ЗИ­ЛА

Двокатните автобуси ќе се мијат на англиски начин

Првиот двокатен автобус во градот треба да почне да вози следниот месец

Гри­жа­та за двокатните автобуси во Скопје ќе биде по урнек на Лондон.
Пра­ви­ла за одржување на новите кинески возила, од кои дел треба да прис­тиг­нат до крајот на годината, ЈСП "Скопје" за викендов ги учеше во Лондон, при посета на тамошното градско претпријатие.
Нај­го­лем акцент при размената на искуството бил ставен врз хигиената на ав­то­бу­си­те, односно начинот на нивно миење, но и на сервисирање на во­зи­ла­та, замената на масло, изгледот на гаражите, како и низа други те­ков­ни активности.
За­ин­те­ре­си­ра­нос­та на раководството на ЈСП дури сега да собира идеи, на са­мо неколку месеци пред доаѓањето на двокатните автобуси, според нив, во­оп­што не е задоцнета, бидејќи сега било време да се испраксираат пред но­ва­та задача.
"На есен ќе имаме двокатни автобуси во градскиот превоз и многу е важно да го имаме долгогодишното искуството на Лондон во организацијата на автобуските линии, во справување со турканиците, неудобните патување, но и во начинот на сервисирањето на возилата. Целта на нашата посета беше да се испитат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивна уптреба", изјави директорот Мишо Николов.
На почетокот на месецов Кинезите го испорачаа на тест првиот двокатен ав­то­бус.Тој сe уште се наоѓа на анализа кај ек­спер­ти во ЈСП"Скопје" и Машински факултет, по што од следниот месец офи­ци­јал­но треба да биде пуштен да вози на градските улици.
Ди­зај­нот на двокатните возила е ист како на скопските автобуси од '50-ти­те и '60-тите години. Ќе имаат по 80 седишта, по 40 на двата ката. Мож­ност за стоење на патниците ќе има само на првиот кат.
Си­те 202 автобуса треба да бидат во Скопје до крајот на 2013 година, а пр­ви­те 67 до крајот на годинава.

http://vest.com.mk/?ItemID=2EB28C4A2D65FC428524CA8FCA53F757
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 19-Mar-2011 at 22:25
Ako navistina na kinezite im e tolkava potroshuvachkata, togash ova pochnuva da mi izgleda kako de javu na neshto od pred 10 godin koga za policijata se nabavija eden kup krajsleri...za po 10 godini da se opametat i za novi maricida gi nabavat ekonomichnite VW transporter dizelashi.


Edited by mirakuliks - 19-Mar-2011 at 22:27
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 19-Mar-2011 at 01:30
Originally posted by sanos_a

потрошувачката зависи од многу фактори а како најбитни се линијата на која вози и бројот на патници што се превезуваат на таа линија. може да е потрошувачката на двокатните 50  литри ама дали тоа се однесува на полн со 80 патници или празен автобус?  дали таа потрошувачка се однесува на долги релации или на кратки релации?

Точно, но вакви и слични фактори влијаат на потрошувачката на секое возило. Си има стандарди за просечна потрошувачка преку кои може да се вршат споредби на разни модели во исти услови. Нам ни требаат тие бројки, а благодарение на ужасната нетранспарентност и неодговорност која владее, тешко дека ќе ги добиеме, или пак во најмала рака тешко дека ќе бидат веродостојни.

Сепак, иако сум жесток противник на двокатниве ретро кинези, мислам дека сосема нереално изгледа дека потрошувачката од 50 литри се однесува на иста работа како наведената потрочувачка на 12-метарскиот ЛАЗ (24 литри) или било кој сличен автобус.

Но од друга страна реално е и дека потрошувачката на двокатниот Јутонг е поголема од онаа на обичен автобус со штедлив мотор. На прво место тука е масата на возилото, кое кај двокатниот е јасно поголема. За „каминс“ моторот може само да претпоставуваме, но од она што може да се прочита по интернетов, генерално тој производител не е баш познат по штедливи мотори. Значи и номинално (возило vs. возило), Јутонг-от очигледно има осетна компаративна слабост кај потрошувачката. Кога на ова ќе додадеме дека капацитетот за патници му е помал и дека на станици ќе се задржува подолго, потрошувачката во споредба со остварениот ефект ќе му биде уште послаба страна. Можеме да шпекулираме дали разликата ќе биде 20%, 30%, 40% или 50%, сите тие бројки би биле слепо нагаѓање, но која и да е бројката, дефинитивно е многу сериозна разлика која преточена во долгогодишно функционирање на 200 автобуси е рамна на цело едно богатство. Во категоријата потрошувачка на гориво секој процент прави незанемарлива разлика, а камо ли десетици проценти.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 18-Mar-2011 at 15:13
Целта на нашата посета е да се испитаат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивната експлоатација, изјави денеска директорот на ЈСП Мишо Николов.
Тие работи се испитуваат и утврдуваат пред да се набават 200 автобуси. Ама што е тоа битно нели... вози Мишко...

можноста наеднаш да примат повеќе патници од малите автобуси
Абе ајде, за вас и бројките се релативни. Или пак под „малите автобуси“ подразбирате минибуси, во тој случај честитки, навистина имаат поголем капацитет од нив, блазе си ни.

Целиов текст е   Toilet
Уште еден еклатантен пример на тотално бескорисно новинарство.


Edited by Cloverstack - 18-Mar-2011 at 15:14
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 17-Mar-2011 at 23:39
Previous
 
Ако ништо друго, барем ќе си се прошетаат низ Лондон, но ако не се вратат без ама баш никаков сувернир, дали ќе се вратат барем со некаков памет во глава, или ќе се вратат буквално без ништо Big%20smile
Back to Top
Djole88 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-May-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 611
  Quote Djole88 Quote  Post ReplyReply #888 Posted: 17-Mar-2011 at 17:22
Македонија собира лондонско искуство за двокатните автобуси

Делегацијата на македонското Министерство за транспорт, на ЈСП Скопје и на „Македонија сообраќај“, која престојува во дводневна работна посета на Лондон, го проучува искуството на британскиот главен град во користењето на двокатните автобуси во градскиот сообраќај

- Целта на нашата посета е да се испитаат и да се утврдат сите предности од употребата на ваквите автобуси, но и да се видат проблемите што се јавуваат при нивната експлоатација, изјави денеска директорот на ЈСП Мисо Николов. Според неговото објаснување делегацијата од Македонија настојува да ги сподели сознанијата што градските власти на Лондон ги имаат во организирањето на јавниот превоз со користење на двокатни автобуси.
Николов смета дека мошне е важно ЈСП-Скопје да знае што е она што ги тера луѓето да ги сакаат овие автобуси повеќе од еднокатните, што го покажува лондонското искуство. Домаќините во разговорите ги увериле гостите од Македонија дека тоа се должи на поголемата удобност што овие возила ја имаат, можноста наеднаш да примат повеќе патници од малите автобуси, како и нивниот придонес во растоварувањето на сообраќајот на градот.

- Во Скопје, каде веќе од есен ќе има двокатни автобуси во градскиот превоз, е многу важно да го има долгогодишното искуството на Лондон во организацијата на линиите, во обезбедувањето да нема турканици, преполни возила и неудобно патување, но и во начинот на сервисирањето на возилата, вели Николов.

За време на својот престој, македонската делегација ќе ја посети компанијата „Транспорт оф Лондон“, фабриката за двокатни автобуси „Александар Денис“, како и фабриката на мотори за двокатни автобуси од англиско производство. Во октомври оваа година, првите 67 автобуси на два ката треба да пристигнат во Скопје, од вкупно 202 колку што вкупно се набавени и кои ќе се испорачуваат во текот на 2012 и 2013 година

http://www.kirilica.com.mk/vest.asp?id=63644

Си прошетаа и до Лондон на име на автобусите
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #889 Posted: 16-Mar-2011 at 22:57
Oвие ЈангМен или како и да се викаат - копија на Неоплан .Ивеко моторот му е плус.
А последниов предницата MB CapaCity интересно Scania Euro 4 мотор...браво
A Zhongtong ептен оригинален во изглед,џоа воз.И агрегативе скроз непознати ,исто проблем предната врата шо е единечна и големата близина на втората и третата врата до *хармониката*

Edited by Тркало - 16-Mar-2011 at 23:01
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #890 Posted: 16-Mar-2011 at 21:13
   Продолжуваме со прегледот што нудат останатите кинески компании:

1. HENGTONG CKZ6123N (троосовински, три врати, 12080/2530/3330, до 55 седишта)

2. YOUNGMAN JINP6137G (троосовински, три врати, 13700/2550/3076, до 47 седишта)

3. YOUNGMAN JINP6180G (зглобен, 18000/2550/3450, до 59 седишта)

4. ZHONGTONG LCK6180G (според мене - визуелно најубав,зглобен, 3 врати, 17990/2540/3260, до 60 седишта)

5. CHANGLONG YS6180G (зглобен, 18000/2550/3170, до 46 седишта)

Извор: http://www.busofchina.com
Back to Top
sanos_a View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 149
  Quote sanos_a Quote  Post ReplyReply #891 Posted: 15-Mar-2011 at 19:56
потрошувачката зависи од многу фактори а како најбитни се линијата на која вози и бројот на патници што се превезуваат на таа линија. може да е потрошувачката на двокатните 50  литри ама дали тоа се однесува на полн со 80 патници или празен автобус?  дали таа потрошувачка се однесува на долги релации или на кратки релации?
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #892 Posted: 15-Mar-2011 at 15:30
  
     Како така наеднаш почна да се мисли за комфорот на граѓаните. На граѓаните кои до вчера се возеа во 'рѓосани автобуси, во кои дуваше провев од сите страни, во кои врнеше внатре, во прашина и ѓубре до колена, во кои се возеа како добиток.
  
     Сега на прво место се става комфорот на патниците. И тоа над функционалноста, над капацитетот на патници и над потрошувачката на гориво.
 
     Што мислите зошто? Мене ми беше многу чудно ова на почетокот, но откако добро размислив дојдов до следниот заклучок:"Намената за која се предвидени двокатните автобуси има јасно одредена цел. Ако со сите сили, некој се труди да го достигне комфорот на градските автобуси, тоа има одредена цена "
 
      И таас екако ќе биде наплатена.
 
     Двокатните автобуси ќе бидат главниот адут на ЈСП да ја дуплира цената на градскиот превоз.
 
     И после некој ќе рече - не биле функционални. Гледате дека и тоа како ќе бидат функционални.
 
 
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #893 Posted: 15-Mar-2011 at 11:22

    Ќе одиш на www.yutong.com. Сајтот е кинески. Горе десно ќе одиш на English.

    Потоа ќе одиш на Products&technology. Под него ќе ти се појави City bus. Го бираш бараниот модел на автобус. Кликаш на него и кога ќе ти се отвори нов прозорец, одиш на Technical data.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #894 Posted: 15-Mar-2011 at 11:14

Originally posted by phenomenon

Specification

Dimensions(mm)

18000*2550*3150

Passenger Capacity

0-0

G.V.W.(kg)

28000

Fuel Consumption(L/100km)

50

 

phenomenon, дали можеш да ни го дадеш изворот, од каде ја симна спецификацијата за Yutong автобусите? Бидејќи и јас дојдов до ист податок, а Ма негираше дека потрошувачката била толку голема, па да дојдеме конечно до релевантниот податок.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #895 Posted: 15-Mar-2011 at 10:43

Дали е таксативно негирање следново:

Споредба со Yutong Doubledecker prototype (10,6  m, двоосовински, 80 патници):
 
1.  Yutong ZK6180HG
ZK6180HG
Technical Data
Specification
Dimensions(mm) 18000*2550*3150
Passenger Capacity 0-0
G.V.W.(kg) 28000
Fuel Consumption(L/100km) 50
Luggage Compartment(m3)
Max. Speed(km/h) 80
Chassis
Chassis Zhengzhou Yutong Bus Co., Ltd.
Manufacturer  
Steering ZF 8098
Engine ISLE+ 300B( ISLe290 30 as optional)
Gearbox ZF 6HP604C or VOITH D864.3E
Suspension Air suspension
Clutch
Body
Seats 46+1 
Heating Webasto as optional 
System ntegral power steering, steering wheel adjustable
Air KELIN or Thermo King or Carrier (50000Kcal/h capacity) as optional
Conditioner  
Audio/Video VDO MP3 player 

2. Yutong ZK6126HGA
Specification
Dimensions(mm) 11990*2550*2970
Passenger Capacity 0-0
G.V.W.(kg) 17800
Fuel Consumption(L/100km) 38
Luggage Compartment(m3)
Max. Speed(km/h) 85
Chassis
Chassis Zhengzhou Yutong Bus Co., Ltd.
Manufacturer  
Steering ZF 8098,(RHD as optional)
Engine ISB6.7E5285B ( ISLE4 280B as optional)
Gearbox ZF 6HP504C
Suspension Air suspension
Clutch
Body
Seats 29+1 
Heating WEBASTO as optional 
System ntegral power steering, steering wheel adjustable
Air KELIN 38000Kcal/h capacity
Conditioner  
Audio/Video VDO MP3 player 
 
3. Man Lion's City GL (капацитет до 165 патника)
 
Data sheet   Lion's City GL
Length 18.750 mm
Width 2.500 mm
Height 2.880 mm
Wheelbase 5.875 mm / 6.770 mm
Overhang 2.700 mm / 3.405 mm
Headroom¹ 2.318 mm
Height raised floor 370 mm
Luggage compartment -
Entrance height 320 mm / 340 mm / 340 mm
Axle load² 7.245 kg / 10.000 kg / 11.500 kg
Gross vehicle weight 28.000 kg
Engine Euro 4: 250 HP, 310 HP
EEV: 320 HP, 360 HP
Gear box 4-speed automatic gearbox or 6-speed automatic gearbox
Seating Up to 55 scheduled-service seats
Equipment Attractive materials and colours, bright interior, comfortable body-contoured seats, padded standing passenger areas, curved handrails, space for pram and wheelchair, steeples low-level entrances, ergonomic driver's area
¹ Standing height is clear dimension between doors 1 and 2
² Axle load at front / rear (drive axle) / rear (trailing axle)

 4. Mercedes CapaCity Bus:

Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Standing height 2.313 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Weights
Curb weight [3] 18.050 kg
Max. gross vehicle weight [4] 32.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 45 lt
Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Standing height 2.313 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Weights
Curb weight [3] 18.050 kg
Max. gross vehicle weight [4] 32.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 45 lt
Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Standing height 2.313 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Weights
Curb weight [3] 18.050 kg
Max. gross vehicle weight [4] 32.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 45 lt

5. Mercedes Conecto Aticulated

Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 LA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2.000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF Ecomat 2 Plus 6 HP 602 C (6 speed)
Bore/Stroke 128/155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Axles
Front axle MB VO 4/39 CL - 7,5 - 2 air bellows, 2 shock absorbers
Centre axle ZF AVN 132 - 4 air belows, 4 shock absorbers
Rear axle ZF AV 132/80 - 4 air bellows, 4 shock absorbers
Brakes
Service brake Electropneumatic, dual circuit, dry air, wear adjustment
Bus stop brake Standard
Parking brake Acts on the drive axle, spring actuator
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 41+1
Standing passengers (standard) 108
Total passenger capacity 149
Dimensions
Length 17.940 mm
Width 2.550 mm
Height 3.076 mm
Standing height At front 2.302, at rear 2.022 mm
Step height, Door 1 320 mm
Step height, Doors 2 -3 -
Step height, Doors 2 -4 340 mm
Internal dimension of door opening (All doors) 1.250 mm
Height of floor above road surface 370 mm
Front overhang 2.705 mm + 50 mm windscreen wiper overhang
Rear overhang 3.400 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 mm
Tyre 275/70 R 22,5
Rim 7,5 x 22,5
Turning circle 22.822 mm
Weights
Front axle 7.000 kg
Centre axle 10.000 kg
Drive axle [1] 11.000 kg
Max. gross vehicle weight [2] 28.000 kg
Fuel tank 300 lt
AdBlue tank 46 lt

6. Volvo 7700 ( 95 патника (12 m), 150 патника (18 m))

 
Type: D9B, 6 Cylinder in line, Diesel
Displacement: 9 L
Horsepower: 265(360)1900 hp/RPM
Torque: 1180.1/1200-1500 lb-ft/RPM (1600/1200-1500 Nm/RPM)
 

Features:

 

CO2 Emissions Euro4 & Euro5
Gearbox Automatic Transmission, 6 Speed
Model
 
Model Availability
 
 
 
12 and 18 Meters
Engine and performance
Engine Mercedes-Benz OM 457 hLA, Turbo Intercooler
EU emissions standard Euro 4/ 5
Injection system Unit Pump System (PLD)
Max. output 349 HP (260 kW) / 2000 rpm
Displacement 11.967 cm3
Cylinders/arrangement 6 / in line
Max. torque 1600 Nm / 1100 rpm
Transmission ZF HP 602 6-speed
Bore/Stroke 128 / 155 mm
Cooling system Water cooling with thermostatically-controlled coolant supply via rotary pump
Injection pressure 1.800 bar
Number of gears 6
Axles
Front axle ZF RL 75 EC - independent suspension
Centre axle ZF AVN 132
Drive axle ZF AV 132/87
Trailing axle ZF RL 75/A
Steerable axles 1st and 4th axles
Brakes
Bus stop brake Standard
Retarder Transmission integrated, operated via brake pedal
Electropneumatic Braking System (EBS) Standard
Driver assistance systems
Anti-lock Braking System (ABS) Standard
Acceleration Skid Control (ASR) Standard
Passenger capacity
Seats (standard) 43+1
Standing passengers (standard) 150
Total passenger capacity 193
Dimensions
Length 19.540 mm
Width 2.550 mm
Height 3.155 mm
Wheelbase 5.845 / 5.990 / 1.600 mm
Front overhang 2.705 mm
Rear overhang 3.400 mm
Angle of approach
Angle of departure
Turning circle 22.850 mm


Edited by pbanks - 15-Mar-2011 at 10:49
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #896 Posted: 15-Mar-2011 at 04:55
Originally posted by Ma

Veke, koga go repliciras moeto mislenje, iskazi go celosno i ne go skratuvaj!  Eden golem argument sto go pisav, a ti go preskakas toa e " po prifatliva cena ". Infrastrukturata  - patistata vo Germanija, zakonski dozvoluva pogolemo  opteretuvanja i od tamu e proizlezeno ova resenie.Tro-osovinecot / 13,7m /e  resenie na  problemot na proizvoditelot na izrabotka na 11,75m- skapo vozilo so primena na lesni materijali / aluminium i specijalni celici, koi proizvodstvo go cinat nekonkurentno / i toa posiroko na pazarot  nema komercialen efekt.
Пред се, цитатот е целосен, ништо не е скратено.

И изгледа ти промакнува мојата поента. Не дека пристапот ни беше многу штедлив, ама во секој случај аргументот за цената на „издолжување“ на двоосовински двокатен е во исти кош со другите. Односно без разлика кои се причините и ограничувањата, на крајот важен е резултатот кој го добивме - десетметарски автобус со капацитет за 80 патници. Јасно е дека двоосовински двокатни автобуси се најлошиот можен избор за нашите услови. И уште дополнително ги осакативме со неразбирливо инсистирање да имаат ретро хауба. Која е логиката во сето ова?

Екстремно неодговорно е за темел на јавниот превоз во Скопје да бидат одбрани автобуси со капацитет за 80 патници. Уште понеодговорно тоа што од истиот производител за многу помали пари можевме да купиме автобуси со поголем капацитет, помала потрошувачка на гориво и помалку други главоболки (компарирам со истиот производител не затоа што го фаворизирам, туку за споредбата да биде најочигледна)



Originally posted by Ma

Udvoena zadna / dava moznost / za primena na standardna tehnologija so primena na standardni i eftini materijali a pri toa da bidat zadovoleni zakonskite baranja i moznos da se napravi vozilo so pogolem kapacitet.
Зарем го негирав ова? Баш напротив, прашањето ми е зошто троосовинските не се земени во предвид. Можеби затоа што троосовинскиот не може да го исполни „круцијалниот“ услов за ретро изглед? Тоа ли е пристапот со кој го планираме и градиме јавниот превоз?



Originally posted by Cloverstack

Овие две работи го прават капацитетот за патници на германецов за 20% поголем од капацитетот на ретро-кинезот
Originally posted by Ma

Sosema normalno
Нормално е тоа што поради тие фактори капацитетот на ретро-кинезот е таков осакатен. Но воопшто не е нормално што ние си скроивме таков автобус.



Originally posted by Ma

Tezok zbor e nekoj da se narece  "strucnjak".Jas licno takvo vo ni eden moj post ne sum izjavil.Mozebi , jas imam poseben interes za ovaa kategorija na vozila i za niv, sekogas sum postuval od toa sto e iskazano vo glasilata a posebno moznostite sto gi dava internetot.
Без лутење, но овој пресврт е сосема неубедлив. Уште од самиот влез во дискусијата настапи како стручен на ова поле (ајде еве нека биде познавач, ако стручњак сега го чуствуваш како товар). Исто така инволвираноста со двокатните јутонзи е повеќе од очигледна. Па дури и на два пати гарантираше дека двокатниот јутонг бил во „топ класа“. Медиумите и гласилата да ги оставиме на страна, од таму не може да се дознае практично ништо корисно... и тоа е приказна за себе, нетранспарентноста во целава работа е фрапантна, а сигурно не е случајна... зошто таква нетранспарентност ако е се како што треба да биде?

Инаку лично не се сомневам во твојата стручност (и ја почитувам), но воопшто не сум убеден во твојата објективност.



Originally posted by Ma

Za ostanatata diskusija i mislenja ti ostanuvam dolzen, no toa go ostavam za ponatamu .
Во ред, стрплив сум.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #897 Posted: 14-Mar-2011 at 23:14
Previous
 
Што се однесува до пристигнувањето, се согласувам со тебе, и јас сум навикнат да бидам скептик за многу работи се додека истите не пристигнат.
 
Бев скептик и за единечните нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ, кои почнаа да пристигнуваат баш во 5 до 12.
 
И јас лично не верувам дека двокатните градски автобуси од кинески Јутонг ќе почнат да пристигнуваат во 2011, но официјално, властите тврдат дека автобусите треба да почнат да пристигнуваат најдоцна кон крајот на ноември 2011 и почетокот на декември 2011.
 
Кога ќе дојдат ноември 2011 и декември 2011, под услов автобусите сепак да не почнат да пристигнуваат, е тогаш ќе можеме уште помасовно да дискутираме за тоа кога и дали воопшто истите ќе пристигнат.
 
Добро е тоа што се соочуваме со најразлични предизвици, и токму затоа добро е тоа што не сите сме ЗА и не сите сме ПРОТИВ двокатните градски автобуси за Скопје, баш како што велиш ти, за да дојдеме до некоја совршена средина, иако според моето лично мислење, совршеноста едноставно не постои.
 
ПС Биди ми и ти поздравен Cheers


Edited by Cloverstack - 15-Mar-2011 at 02:07
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #898 Posted: 14-Mar-2011 at 22:49
Ама ЈСП воопшто не е ни прашан за било што.Нив им дадоа автобуси,овие демек рекоа фала.Никој нит ги прашал нив-ЈСП,нит ги прашал граѓаниве.Одлучил некој да потроши пари,ги потрошил и толку.Никаков план,никаков долгорочен проект...Ја сум прилично убеден дека тие двокатни автобуси нема ни да стигнат во Скопје.Исто така сум убеден дека целиот проект двокатни автобуси е една обична пљачка на народни пари.

ПС Биди ми поздравен,имаме различно размислување можеби,ама добро е да има различни размислувања.Можеби така ќе дојдеме до некоја совршена средина.Поздрав.
ППС Сепак мислам дека повеќето луѓе од Скопје се против двокатни автобуси.Ако не веруваш направи анкета на Форумов.

Edited by Cloverstack - 15-Mar-2011 at 02:06
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #899 Posted: 14-Mar-2011 at 22:34
Previous
 
Единствено за нефункционалноста можам да се согласам со тебе.
 
Барем според досегашните податоци, дефинитивно скапи се автобусите, а и нивната побарувачка е огромна, е сега колку е точно ова за побарувачката не сум 100% сигурен.
 
Огромна е разликата помеѓу 50 литри на 100 километри според податоците објавени во пост #876, и 18-24 литри на 100 километри според Ma, како што вели гитардемон во пост #882.
 
И дефинитивно повеќе се обрнува внимание на удобноста, односно на просторот кој му се отстапува на секој патник, наместо на капацитетот, односно на максималниот број на патници колку што ќе можат да патуваат во автобусот.
 
Но на крајот на краиштата, автобусите треба да служат за транспорт на патници, а не на стока, така да, иако капацитетот е незадоволителен дури и за мене, сепак ЈСП Скопје ќе може да го реши ваквиот проблем доколку внимателно и организирано ги координира своите автобуси на конкретните линии во оној временски период од денот кога на истите тие линии има огромна гужва.
 
Што се однесува до тепачките, извини ме, но не верувам дека автобусите се причината за тепачките.
 
Колкав е паметот и интелигенцијата на одредени луѓе, тоа си е нивни проблем, за кој не верувам дека можеме да го решиме ни со нови автобуси, ни со ништо.
 
Што се однесува до пљачката, се согласувам дека цената е претерано висока и дека овој ретро изглед и не беше толку неопходен за Скопје.
 
А што се однесува до потребата на граѓаните од ваквите автобуси, ти самиот си кажа дека твоето лично мислење е дека не им се потребни на граѓаните.
 
Ти благодарам бидејќи беше искрен и на крајот потенцираше дека станува збор за твоето лично мислење, а не за мислењето на "повеќето".


Edited by Dexter26 - 14-Mar-2011 at 22:39
Back to Top
Sale SK View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 16-Aug-2009
Online Status: Offline
Posts: 258
  Quote Sale SK Quote  Post ReplyReply #900 Posted: 14-Mar-2011 at 22:16
@Dexter 26
Другар,до таков заклучок сум дошол и од Формов и од разговор со луѓето од Скопје.Точно е дека цела Македонија ги плаќа тие автобуси,ама мислењето на некој од Пехчево или Демир Капија за сообраќајот во Скопје не ми е многу битен.Не мислам нормално во навредлив контекст,туку во практичен.
А единствена причина зошто не ги сакам двокатниве автобуси е тоа дека се нефункционални(примаат малку патници,скапи се).Со тие пари можевме да купиме дупло повеќе единечни или зглобни автобуси и да го решиме проблемот со превозот.Ама стварно да го решиме,реално.
Кај нас децава се тепаат во Железара(во автобуси),а ти ме прашуваш што имам против двокатни?Двокатна 2-ка за Сарај???Па таму се бодеа за некоја утакмица пред 2-3 недели.
Ако сакаш да бидам до крај искрен,за мене двокатните автобуси се обична пљачка и немаат врска со потребите на граѓаните.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.484 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.