build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 19-Dec-2008 at 16:45
Тој е брз, безбеден, еколошки чист, а неговата траса не може да биде узурпирана од други возила


Е сега сакал да каже дека ако има возило на патот го гази и го рамни со земја, или сакал да каже дека трасите ќе бидат оддвоени од улиците? Пошто второто ми звучи некако многу пологично (ама знаејќи какви шофери сме и првото не е исклучено) веројатно таков е проектот кој го изработиле. Ова ме тера да прашам, дали го има некаде тој победнички проект, и како изгледа тој?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 19-Dec-2008 at 16:22
Трамвајот ќе заглави во административно-политички лавиринти
Скопје
Проектот за изградба на трамвајската мрежа најверојатно ќе заглави во административни процедури предизвикани од политички причини, очекуваат градските власти. Ова му го одговори градоначалникот Трифун Костовски на советникот Жарко Јанковски на вчерашната седница предвидена за советнички прашања. Како главен проблем тој го посочи фактот што за изградбата на трасата ќе бидат потребни градежни дозволи од повеќе општини, а досегашната практика покажувала дека тоа редовно се злоупотребувало и проектите се блокирале заради остварување политички цели.

Јанковски праша дали е смислена стратегија што ќе се случува со проектот ако изградбата почне, а по локалните избори новата градска управа не сака да ја продолжи.

- Горд сум што сум дел од овој состав на советот, што почна активности да спроведе еден ваков џиновски проект за градот. Но морам да прашам дали се предвидени евентуалните ризици од евентуалното премислување на наредниот градоначалник - истакна тој.

Костовски одговори дека проектот за трамвајот е најголемата капитална инвестиција за иднината на градот. Тој додаде дека трамвајот беше предвиден со буџетот за оваа година, а сега дошол до првата фаза од реализацијата, која треба да почне да се спроведува веднаш по Нова година. Вкупната должина на трасата е 56 километри, од кои прво треба да се изградат 12 километри, од депото во Ново Лисиче до центарот. За тоа се потребни околу 40 милиони евра.

- Имаме пари да ја почнеме изградбата на депото. Но токму недефинираниот статус на градот, поделбата по општини и нивните надлежности ќе предизвика големи проблеми. Очекуваме многу опструкции. Тоа го покажуваат примерите со проширувањето на улицата Илинденска и на раскрсницата кај Тутунскиот комбинат. И за овие проекти се обезбедени пари, најдени се и изведувачи, но стојат во место. Не можеме да почнеме со работа затоа што чекаме да завршат процедурите. Класичен пример на блокирање на градските проекти - истакна Костовски.

Тој упати апел до советниците како членови на политички партии да не дозволат партиските интереси да го запрат проектот.

- Предностите на овој вид превоз се големи, бидејќи немаме друга алтернатива за јавниот сообраќај. Тој е брз, безбеден, еколошки чист, а неговата траса не може да биде узурпирана од други возила. Но не смееме да го доживуваме трамвајот како нешто лично. Тој е во интерес на сите и суштинска потреба на градот. Затоа треба да се заложите да продолжи изградбата откако ќе почне - додаде градоначалникот.

Се разговараше и за финансирањето на проектот. Советникот Александар Георгиев праша дали градот размислувал да обезбеди дополнителни извори на финансирање за овој и за други капитални проекти, како издавање обврзници. Костовски рече дека сè уште чекале да им се издаде кредитен рејтинг врз основа на кој би можеле да добиваат повеќе пари.
 
http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=268&ArticleID=14028

- За жал, за оваа работа не наидовме на поддршка ниту од оваа ниту од минатата влада. Никој не ни дава гаранции за да обезбедиме дополнителни пари, на пример од кредити. Наместо тоа, државата секогаш кога и требаат пари им зема на нашите јавни претпријатија, врз основа на камати за неплатен ДДВ. Воспоставивме контакти со некои банки што би биле заинтересирани да учествуваат. Но сите го чекаат нашиот кредитен рејтинг, кој би бил гаранција дека можеме да ги враќаме парите. Постои можност и да отвориме посебно претпријатие за трамвајот, во кое би влегол и странски акционер - објасни Костовски.

Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 17-Dec-2008 at 11:34
Според предлог-буџетот градот Скопје е во преговори со Владата за финансирање на трамвајот во Скопје, при што во 2010 и 2011 година би требало да се издвојат околу 900 милиони денари од страна на владата, а околу 2 милијарди денари да се земат од европската инвестициона банка во 2009, 2010 и 2011 година.
Мислам дека се сериозни околу изградбата на трамвајот, а сега како ќе личи целата изградба не сакам ниту да размислувам!
Back to Top
kire85 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Nov-2007
Location: Düsseldorf
Online Status: Offline
Posts: 400
  Quote kire85 Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 16-Dec-2008 at 21:39
Originally posted by Andrej_LJ

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра - ај ве молам некој нека ми објасни во каков сооднос се изградбата на км трамвајска мрежа со квалитетот и луксузот на самите трамвајски возила!



Moze ne gi prodavaat tramvaite na parce nego na kilometarCrazyLOL
LOL
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 16-Dec-2008 at 15:38
без советот нема да може ни Т од проектот со трамот да реализира Трифун, па колку и да попушта или допушта самиот некакви бројки во буџетот за 2009. мислам дека нема да наиде на разбирање за донесување на буџетот а камо ли за почнување некакви активности на ова поле, бар не додека не ги купи советниците на дпмне, но како стојат работите најверојатно ќе бара подршка за да остане пак за градоначалник, а после со нов совет и нови сили да го тера муабетов со лезет, има нешто се крчкаат чаршиски муабети околу двокатните па се надева Трифун дека владата ќе се откаже од овој проект, па сетне човекот на културен начин ќе се наметне! пази гледано како престиж за паметење трамот е далеку по спектакуларна работа од двокатните бидејќи сакале нејќе бар шините уште долго ќе стојат по улиците, додека двокатните со следната тура на ротација со нови автобуси ќе избледат и од улиците и од сеќавањата! може да се случи да го преземе проектов дпмне во иднина доколку пак ги добие локалните... 
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 16-Dec-2008 at 12:05
Пардон, целосна изградба на шинскиот чвор во Депото во Ново Лисиче!
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 16-Dec-2008 at 12:04
Луѓе погледајте го буџетот на градот Скопје за 2009 година, јас го прочитав(може да го најдете на www.skopje.gov.mk). За наредната година Трифун Костовски планира 440 милиони денари да издвои за трамвајот, при што се планира целосна изградба на депото и шинскиот чвор во градот и нешто помалку од милион евра за изградба на шините низ Аеродром. Ова не се воопшто мали пари!
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #888 Posted: 15-Dec-2008 at 21:22
Да ти кажам се сомневам дека и Сањето има можност да го направи тоа  LOL
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #889 Posted: 15-Dec-2008 at 21:19
Originally posted by Andrej_LJ

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра - ај ве молам некој нека ми објасни во каков сооднос се изградбата на км трамвајска мрежа со квалитетот и луксузот на самите трамвајски возила!


Тоа може да ти го објасни едино Сања лично...
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #890 Posted: 15-Dec-2008 at 21:16
И што ќе направат Шпанците во Скопје??? Ќе се прошетаат, ќе достават можеби и најдобри проекти и Трифун за 3-4 месеци веќе нема да биде градоначалник, а следниот од инает нема да продолжи со нив, ако не се реши и скроз да го забатали ЛРТ-то ради претходникот. ПАТЕТИКА... не заслужува коментар целава ситуација, а за цената од ракав плесната и да не почнувам.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #891 Posted: 15-Dec-2008 at 21:13

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра - ај ве молам некој нека ми објасни во каков сооднос се изградбата на км трамвајска мрежа со квалитетот и луксузот на самите трамвајски возила!

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #892 Posted: 15-Dec-2008 at 20:18

Шпански фирми за трамваи ќе го посетат Скопје

Во зависност од луксузот во трамваите, цената на изградба на километар достигнува до 12 милиони евра

Сања Наумовска

Претставници од три фирми од Шпанија што се занимаваат со изградба на трамвајски пруги и производство на вагони во јануари ќе дојдат во Скопје. Средбата е договорена минатата недела за време на посетата на градоначалникот Трифун Костовски на Мадрид и на Сарагоса.

Костовски, заедно со делегација на Градот Скопје, ја посети и фабриката КАФ во Сарагоса, која ги произведува сите видови шински возила, од трамваи до супербрзи возови. Трамваи на шпанската фабрика денес се возат во Рим, Даблин и во Анкара. Во Мадрид, Костовски ја посети и градската контролна соба од која се контролираат метрото, трамвајот, лесната железница и автобускиот превоз во градот.

Фабриката КАФ моментно гради и трамвајска мрежа во Анталија, која преку јавно-приватно партнерство ќе ја стопанисува во наредните 20 години. Во КАФ, градоначалникот Костовски се информирал за можностите за изградба и концесионирање на скопската трамвајска мрежа, како и за шпанските вагони. Во зависност од луксузот во нив, варира и цената на изградба на еден километар мрежа, кој може да достигне до 12 милиони евра. Во оваа цена спаѓа и изградба на депо, систем за надзор и за наплата на билети. Вагоните можат да имаат климатизација, поголем простор за стоење или, пак, за седење, различен квалитет на столчињата, внатрешен информативен систем и друго.

„Посетата беше одлично организирана, бидејќи делегацијата од Скопје се запозна со целокупниот начин на одвивање и управување со градскиот сообраќај во двата града. Тоа е организирано на еден импресивен начин и со оглед на збратимувањето со Сарагоса и фактот што и таму сега почнува изградба на трамвајска мрежа, постои можност за понатамошна размена на искуства“, вели Горан Арнаудовски, претставник на шпански компании во Македонија.

Во овие два града, вели Арнаудовски, јавниот сообраќај е субвенциониран од државата и градските власти, поради што и може толку современо и добро да функционира, а од друга страна, да има социјална, а не економска цена. На истиот принцип ќе работи и КАФ со трамвајот во Анталија во времето на концесионирањето.



http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=6CAA2765383E9A4D855C412910121974
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #893 Posted: 12-Dec-2008 at 12:01
Moram da priznaam deka tramvajot vo Nica mi e favorit vo evropski ramki, barem od ona sto go imam videno. Sega skoro e voveden pred 2-3 godini i moram da priznaam deka e prekrasno resenie za gradot.
A i ovoj vo Barselona ne e losBig%20smileLaugh! Barselona vsusnost ima isto taka fenomenalno resen plan za tramvajot pa taka vo celiot grad tramvajot e KOMPLETNO odvoen od ostanatiot soobrakaj, sto nema da bide slucaj i so Skopje!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #894 Posted: 11-Dec-2008 at 23:12
Какво лицемерство, каков транвај какви бакрачи, сега на крај на мандат, почиња да биде трагично ова се со костовски

Иначе еве што се вози во Барцелона






Tram details:-
20 Alstom Citadis trams, numbered 01-20, operate the services. Their details are:-
Total capacity: 218 people (72 seated).
Rolling stock (number of units): 20 trams.
Commercial speed: 20 km/h
Maximum speed: 70 km/h
Speed in the city: 50 km/h
Vehicle length 33 m.
Outside width of 2.65 m.
Single-decker tram (30 cm over the rail), Alstom Citadis 302 model, modular composition, bidirectional, with doors on both sides and two driving cabins.



Edited by Vladimir P - 11-Dec-2008 at 23:15
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Б.Ѓ.Т View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 15-Nov-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 311
  Quote Б.Ѓ.Т Quote  Post ReplyReply #895 Posted: 11-Dec-2008 at 14:34
a ova e da odere tramvaj sto ke ni go ukrasuva plostadot za nova godina,da vidi koj najdobro ke liciBig%20smileLaughBig%20smile 
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #896 Posted: 11-Dec-2008 at 14:02
да се прошета малце Big%20smile
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #897 Posted: 11-Dec-2008 at 13:46
Костовски разгледува трамваи во Шпанија
Скопје
Градоначалникот Трифун Костовски од вчера престојува во работна посета на шпанските градови Мадрид и Сарагоса, каде што треба да посети фабрика за трамваи и да види како се гради лесната железница во шпанскиот главен град.

Од градската управа информираат дека делегацијата од Скопје ќе го посети Регионалниот конзорциум за јавен транспорт во Мадрид и ќе се сретне со Карлос Кристобал Пинто, раководителот за истражување. Овој состанок е организиран од ИДОМ и СИКЕ, проектанти и надзори на изградбата на метрото и на трамвајот во Мадрид. Ќе има средби и со Аурелио Ројо, интернационалниот директор на јавното претпријатие „Метро де Мадрид“, како и со Педро Калво Поч, член на извршниот одбор на Мадрид и раководител за безбедност и мобилност во советот на тој град.

Костовски потоа ќе отпатува во Сарагоса и ќе ја посети тамошната фабрика за трамваи и за возови „Трам фактори оф КАФ“, каде што ќе му се прикаже презентација на трамвајската мрежа во градот.

Закажана е и средба со Хуан Алберто Белоч, градоначалникот на Сарагоса, а ќе се организира и свеченост на која ќе се потпишат договорите за збратимување на двата града.

За време на престојот во Шпанија делегацијата од градот ќе ја придружува Методија Белевски, македонскиот амбасадор во таа земја.

http://novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=261&ArticleID=13428
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #898 Posted: 03-Dec-2008 at 12:48
И јас навивам за Кончар, вакви трамваи му требаат на Скопје. Со Кончар ќе биде полесно да се договориме, деловите секогаш имаме, а би можело и велешка Колска да ни ја лиценцираат да ги поправа и одржува трамваите. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #899 Posted: 03-Dec-2008 at 01:40
CROTRAM беше еден месец на тестирање во Софија, каде што веројатно ке се купат најмалку 25 возила. Истата машина продолжува на тестирање во Букурешт. Постигнуваат завиден успех. Инаку според квалитетот и рокот на достава милсма дека Кончар се најдобар избор за наши услови. Една машина чини нешто повеќе од 1 милион евра. Одлични се!!!

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #900 Posted: 03-Dec-2008 at 00:54
Јас мислам дека во лудоста взаемно се дополнуваат и надлежните и неписмените новинари. Бре што богата испадна нашава држава само за неколку години би се вложиле 100 мил евра за нови автобуси + овие 250 милиони. Ако вложат 50% од најавената сума (но јас сум за распределување на овие пари во различни инфраструктурни проекти во градот) би бил многу задоволен. Иначе мислам дека на следниот градоначалник треба прв приоритет да му биде тунелот под Пл. Македонија.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.