![]() |
![]() |
![]() |
Железници (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4344454647 69> |
Author | |
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
Ме интересира како изгледа модерен товарен воз. Дали сеуште се во класичен стил со една локомотива и вагони и која е предноста на новите во однос на овие кои што ги има МЖ?
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
Одлицен осврт, кој за жал може да ни „клизни низ раце“ и да го изгубиме приоритетот.
Презентација на мостот на Дунав помеѓу Видин и Калафат |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
build.mk ![]() Senior Member ![]() Joined: 13-May-2010 Online Status: Offline Posts: 216 |
![]() ![]() |
http://www.build.com.mk/?p=5276 |
|
![]() |
|
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
![]() Да ми си жив и здрав, и ако го исполниш ова те гласам за претседател! Морам да кажам дека делот со вадењето на купеата најмногу ми се допадна од сè!. Edited by гитардемон - 05-Nov-2010 at 14:38 |
|
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Интернет-билети за крш возови
http://www.utrinski.com.mk/default.asp?ItemID=528B2987A7295343A06C73A877D4FD61 |
|
![]() |
|
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
Немам толкави познавања за железничкиот сообраќај како што имаат некои членови на форумов, но не сум воодушевен од најавата за реновирање на старите патнички вагони.
Мислам дека попаметна и долгорочно поисплатлива опција е купување на нови модерни композиции (coaches). Од прилика, знам дека секој вагон, односно секој сет вагони работи засебно, со сопствен мотор и сопирачки. Покрај подобрата можност за комбинирање и порационално искористување на капацитетите, тие практично неможе да предизвикаат застој поради дефект, бидејќи ако композицијата е составена од повеќе сетови и еден или неколку се расипат другите ќе продолжат да функционираат, па нема да се почувствува нивниот дефект. Не сум приметил дека се користат такви на подолги релации, можеби затоа што се условени од електрификацијата на пругите, но во градските и приградските железници многу се користат. Гледајќи ја разгранетоста на пругите околу Скопје мислам дека треба да се размислува за приградска железница. ![]() Мој предлог: Линија 1: Тетово, Сарај, Ѓорче Петров, Скопје Север, Железничка станица - Скопје. Линија 2: Куманово, Миладиновци, Илинден, Маџари, Железничка Скопје. Линија 3: Велес, Драчево, Лисиче, Железничка Скопје. ![]() Ако мислите дека не му е туак местото на постов слободно нека го преместат администраторите. Edited by nylon - 04-Nov-2010 at 17:36 |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Текстов зафаќа многу области од железница, се решив тука да ги поставам убавите новини од Македонски железници:
Интернет-билети за крш возови За нови локомотиви и вагони се потребни инвестиции од 50 милиони евра Сања НаумовскаНаместо да се оди на Железничка станица за да се купи билет за некоја дестинација, наскоро тоа ќе може да се прави од дома, од фотелја, преку Интернет. Резервациите ќе се прават и ќе се плаќаат преку новата веб-страница на „Македонски железници - Транспорт“, која моментно се изработува, па ќе нема потреба патниците на станица да се маткаат со шалтерските работници, туку ќе отидат на станица и директно ќе си се сместат во вагоните. Преку веб-страницата на „МЖ - Транспорт“ ќе се добие информација лесно и брзо за секоја дестинација во Европа, за цената на билетот, времетраењето и маршрутата на патувањето. Со интернет-билетите за воз патниците од Македонија ќе добијат нова услуга што одамна е секојдневје во Европа. Сепак, и покрај новиот начин за купување возни билети, останува фактот дека и во следните неколку години патниците ќе се возат во стари возови. Истрошени и нечисти локомотивите и вагоните стари и по пет децении се единствениот избор за тие што сакаат да патуваат со воз. Во нив се фрла ѓубре, се пуши, а покрај луѓето, чести патници се и животните. Староста на македонските возови го ограничува нивното движење во границите на Балканот, бидејќи не ги исполнуваат европските стандарди. „За поместување од мртва точка на Железницата се потребни најмалку 50 милиони евра“, нагласува директорот на „МЖ - Транспорт3, Оливер Деркоски. Во железничкиот сообраќај нема сериозна инвестиција со децении, а резултат е лошата слика на ’рѓосани возови, распаднати седишта, заглавени прозорци. За набавка на нови локомотиви и вагони, акционерското друштво моментно нема пари, па затоа планира реконструкција на старите триесетина патнички вагони. „Иако одамна го извозеле своето, освежувањето ќе биде добредојдено и за патниците и за компанијата. Првиот обновен вагон на македонските шини ќе може да се види уште напролет, а потоа и другите 29 вагони“, оптимисти се во „МЖ - Транспорт“. Во нив ќе се воспостави ред, ќе се резервираат седиштата, а на деловната линија од Битола до Скопје ќе се служи пијалак и ќе се читаат весници. Се планира и кампања за зголемување на хигиената и ангажирање на нови вработени што ќе чистат и за време на патувањата. „Од вагоните ќе се извадат купеата и ќе се стават нови седишта. Со отворањето на просторот очекуваме и да се зголеми чистотата, бидејќи досега патниците, користејќи ја интимноста на купето, без да размислуваат го оставаа ѓубрето во возот“, вели Деркоски, нагласувајќи дека во обновените вагони ќе има нов систем за климатизација и вакуум-тоалети, како што налагаат европските стандарди во железничкиот сообраќај. Во следните пет години ќе се купуваат и нови локомотиви и вагони, планираат во „МЖ - Транспорт“. За да се задоволат потребите на 1,5 милиони патници што ги користат услугите на железницата годишно, компанијата мора да инвестира во пет нови локомотиви од кои секоја чини меѓу 4 и 5 милиони евра. Исто толку е цената на една гарнитура од 4 вагони со два погона за влечење. За да се обезбедат пари за инвестирање, компанијата очекува помош од Владата, а ќе се бараат и други извори на финансирање. „Од 2005 година се спроведува проект со кредит од Светската банка за набавка на 36 нови товарни вагони и за реконструкција на 6 локомотиви, во вредност од околу 8 милиони евра“, вели Деркоски, нагласувајќи дека мора да се модернизира и превозот на патници иако не е профитабилен како товарниот сообраќај. „’МЖ - Транспорт’ мора да фати чекор со европските текови пред да се случи либерализацијата на пазарот и влегувањето на конкуренцијата во железничкиот транспорт на патници“, потенцира Деркоски. Извор: http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=50888098E4E0EB40A0893B5E5B6727C6 Според кажувањата на Дерковски конечно ќе добиеме воз од повисока категорија кој ќе задоволува барем неколку критериуми. Прашање е само кога ќе почне да функционира новиот сајт на Македонски железници-Транспорт и кој ќе ги модернизира новите патнички вагони, дали ќе одат во Колска или можеби во Гредељ во Хрватска? Владата планира инвестиции од 8 милиони евра во железницата за 2011 година, а ако барем половина се пренасочат кон обнова на патничките вагони би можеле да видиме барем 5 патнички вагони според сите европски стандарди. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Отиде возот: повеЌе пари за промоција отколку за нови пругиИако Владата подигна заем со кој треба да се модернизира пругата по Коридорот 10, развојните буџетски програми за наредните три години покажуваат дека актуелната власт нема искрена намера да почне со реализација на големите проекти во железницатаБуџет 2011Владата ќе одвои околу 10,7 милиони евра за економска промоција во следната година, што е за безмалку 2 милиони евра повеќе од парите предвидени за инвестиции во железничката инфраструктура во буџетот за 2011 година. Се чини дека промоцијата на земјава во странство на Владата и е поважна отколку доизградбата на пругите кон Албанија и Бугарија, проекти што се одолжуваат со децении. Иако Владата подигна заем со кој треба да се модернизира пругата по Коридорот 10, развојните буџетски програми за наредните три години покажуваат дека актуелната власт нема искрена намера да почне со реализација на големите проекти во железницата. Имено, Владата предвидува од буџетите од 2011-2013 година да издвои вкупно 22 милиони евра за инвестиции во железницата. За истата намена, пак, се планираат заеми од 19 милиони евра. Математиката покажува дека годишно ќе се пласираат по околу 13 милиони евра инвестиции во железницата. Според познавачите, оваа сума ни оддалеку не е доволна да се подобри состојбата со железничката инфраструктура во земјава, од која поголем дел датира од турскиот период. Така, кога е во прашање доизградба на пругата од Коридорот 8, што треба да нé поврзе со Бугарија, пресметките покажуваат дека се потребни уште околу 400 милиони долари за доизградба на оваа делница. На оваа пруга досега се потрошени повеќе од 120 милиони долари, а изградени се само 30 отсто. Izvor:http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=1030101014329&id=10&prilog=0&setIzdanie=22120 Текстов е надополна на моето претходно размислување. Едноставно не се размислува на железницата. Се фалат со нови вагони, а нема ни шини Првите луѓе на Министерството за транспорт и врски и на „МЖ транспорт“ вчера го претставија проектот за набавка на 36 нови плато-вагони за товарен превоз пред претставници на големите домашни компании и шпедиции што соработуваат со железницата. На состанокот, претставниците на „Окта“, „Макстил“, „Фени индустрија“, „Митал стил“, „Цементарница УСЈЕ“ и „Скопски легури“ и домашните и грчките шпедитери со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на „МЖ транспорт“, Оливер Деркоски, разговараа за потребите за користење на карго-транспортот, како и за нивните проекции за производство и потребите за транспорт за идната година. Во Министерството соопштија дека на состанокот биле разгледани и прашањата за усогласување на работното време на инспекциските служби на граничните премини заради синхронизиран и забрзан превоз, без дополнителни застои на граничните премини. Договорено е и да се направи детален преглед на потребите на компаниите од железнички превозни средства, кој ќе биде разгледан на следниот состанок предвиден за идниот месец. |
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Се надевам дека конечно ќе пристигнат новите палто вагони, бидејќи станаа историја што ја ветуваат наназад неколку години.
За мене е многу поважно дали МЖ-Транспорт ќе стане и шпедитерска компанија, бидејќи со тоа ќе им овозможи комплетна услуга на клиентите а и поголеми приходи за себе. |
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Петок, 29 Октомври 2010 16:57
Потребите за користење на карго транспортот, како и за нивните проекции за производство и потребите за транспорт за следната година беа тема на разговор на денешната средба меѓу претставниците на домашните кооперанти на „МЖ Транспорт“ и шпедиции од Грција и од државава со министерот за транспорт и врски Миле Јанакиески и директорот на МЖ Транспорт Оливер Деркоски.Своите ставови за утврдување на потребниот обем на транспорт и создавање предуслови за негово непречено функционирање на состанокот изнесоа компаниите „Окта“, „Макстил“, „Фени индустрија“, „Митал стил“, „Цементарница УСЈЕ“ и „Скопски легури“, како компании кориснички на услугите за железнички превоз на МЖ Транспорт“, како и шпедитерските грчки фирми „Девелопулос“, „Продос“ и „Кампакис“ и домашната „Фершпед“. Претставен беше проектот за набавка на 36 нови плато-вагони за товарен превоз во рамки на проектот за реформа на железницата во соработка со Светска Банка, со што се очекува подобрување на превозот на суровини и готови производи, соопшти Министерството за транспорт. Воедно на состанокот беа разгледани и прашања за усогласување на работното време на инспекциските служби на граничните премини заради синхронизиран и забрзан превоз, без дополнителни застои на граничните премини. Договорено е и да се направи детален преглед на потребите на компаниите од железнички превозни средства, кој ќе биде разгледан на следниот состанок предвиден за следниот месец, се вели во соопштението. Извор: http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/5957-Nepreceno-funkcioniranje-na-zeleznicki-prevoz-tema-na-sostanok-vo-Ministerstvoto-za-transport Edited by Danielbtmk - 29-Oct-2010 at 16:38 |
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
![]() ... Првиот човек на Елинг се согласува со тоа. ... Дали е ова грешка ??? ... Првиот човек на Делта Рајл Карго не се согласува со тоа. ... |
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
mon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Dec-2009 Location: Europa Online Status: Offline Posts: 763 |
![]() ![]() |
A dali postoi nekoj vo MKD koj bil na visoka funkcija a ne da nema posegnato i zemeno od ona sto ne e negovo?
Od osamostojuvanjeto na Makedonija pa se do denes nema den novinite da ne pisuvaat
za nekoj kriminal od ovoj tip.
Zar seuste ve zacuduvaat i iznenaduvaat vakvite vesti?
|
|
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/ exYU: http://malezeljeznice.net |
|
![]() |
|
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
Kako mozes da krades koga znaes vo kakva sostojba se naoga zeleznicata?!!Prosti lugje, zatvor za ovaj posledno gjubre!
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
Притвор за директорите на „Македонски железници - Транспортвторник, 05 октомври 2010, 17:46Двајца од осомничените во случајот, раководителот и референтот за јавни набавки во фирмата, се пуштени да се бранат од слобода, но им се одземени патните исправи. Осомничените се товарат дека ја злоупотребиле службената положба, бидејќи изготвувале итни барања за набавки на спорните резервни делови, кои веќе ги имало во претпријатието. Некои од деловите ги купувале и по осумпати повисоки цени од реалните. Набавките оделе преку фирмата „Гео трејд“, која дополнително, заедно со други фирми кои учествувале, според финансиската полиција, затаиле данок во вредност од околу 250.000 евра. Во „Македонски железници - Транспорт“ не сакаат да го коментираат обвинувањата и притворот против доскорешниот директор и неговите соработници. Делата за кои се осомничени се извршени во 2007 и 2008 година, кога доцнеа плати за вработените, а медиумите беа полни со извештаи за лошата состојба во која се наоѓа железничкото претпријатие. П.С. Мислам дека погрешно е нарекувањето "директори" бидејќи се загрозува угледот на сегашните директори. Тие се ЕКС-директори, поранешни директори кои се уапсени за злоупотреба за службената положба... Edited by Danielbtmk - 05-Oct-2010 at 17:09 |
|
![]() |
|
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
![]() |
|
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
|
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
И што со тоа?! Пак ништо. Дај ти ова старово, па колку иде нека иде, ново што ќе ни го. Не смее вака да се обесхрабруваат вработените во позапуштените сектори од општеството, па да бараат уште непочнато да отповикаме евентуална планирана трансформација. Таква психологија не носи прогрес.
|
|
![]() |
|
Danielbtmk ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Jan-2010 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 693 |
![]() ![]() |
И самите вработени од Колска додека беа протестите, рекоа дека едниствено решение за да не пропадни фабриката е повторно спојување со МЖ во едно претпријатие.
![]() |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Колска ја спасува само стратешки партнер. И тоа без обврски да чува вработени на незнам колку години. Нема такво нешто во нормално општество. Ако не така, одма да се зафати со учество по странски тендери и модернизација. Во секој случај трансформација мора да се случи, сакале порано или бутале глава незнам колку време па покасно. Но не смее да се импровизира надвор од трансформацијата на севкупната железница.
|
|
![]() |
|
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
Четириесетина работници на „Колска“ се отстранети од работаНенајавено и без никакво образложение, четириесетина работници од фабриката за шински возила „Колска“ се отстранети од работа. Раководството им додели решенија за принуден одмор вчера, на капија, по завршувањето на работното време. Во тензична атмосфера пред фабриката, плашејќи се дека ќе бидат избркани од работа, тие денеска го обвинија раководството за партиски реваншизам. „Директорот ни дојде пред една недела, не научи сите по квалитет, ни додели решенија. Неговите сопартијци ги остави, ние сме од другата партија, ние сме арнаути, а они се Македонци, нека останат да работат нека им свети фирмата“, - Мене лично ми се обрати директорот дека дојден е тука не да спроведе дисциплина, туку да спроведе диктатура и тој ја спроведува за жал таа диктатура“, - Ако нема работа за еден или двајца ќе нема за сите, затоа што е поврзано, ако нема репро материјал не се продолжува работата во погонот за припрема“, велат работници на „Колска“. Раководителот на „Колска“ Александар Атанасов, кој на оваа функција е еден месец, денеска во својата канцеларија ги пушти само новинарите, но не и снимателите. Според него, никој нема да биде избркан и во одлуката немало политика. Работниците биле испратени на 70 посто поради намалениот обем на работа. Ова образложение тој им го дал и на синдикалците од „Колска“. „Има законска регулатива, негова правна можност да ги прати овие луѓе кои не биле работно активирани на неопределено време, како ќе имало потреба така ќе ги викал на работа“, изјави Слободан Димитриевски, потпретседател на Синдикатот во „Колска“. Сепак, Атанасов пред новинарите тврдеше дека голем дел од четириесетмина работници биле недисциплинирани и затоа повеќепати опоменувани. 240-темина работници од фабриката која ги сервисира возовите на железници, речиси на секои два месеци мораат со штрајкови да си обезбедуваат плата. Последниот се случи пред неполн месец, кога го блокираа возот Велес - Скопје. Дел од штрајкувачите сега се на принуден одмор. Власта очигледно не гледа решение за Колска, па се одлучи да ги дели вработените за да ја забошоти ситуацијата. Сепак, мислам дека ќе има продолженија оваа приказна. Врвна неспособност од владини директори. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4344454647 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |