build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #881 Posted: 13-Jun-2012 at 16:09
Originally posted by Block

Несомнено градат со памет чим се фаќаат за најевтиното!
дај што даш е работава.

Пак забегувате со вестиве се постира се и сешто
3 км обиколница и сега трубење до даска.


Ohno
WTF?!?
Па ти ли ќе кажуваш што да се постира и што да не? Ајде сега по ред да расчистиме неколку работи:

Ти очигледно немаш појма како течат тендерските постапки и критериуми. Прво во секој тендер има многу критериуми како: цена, рок на изведба, привремено сообраќајно решение итн.  Зарем мислиш дека во сите држави нема критериум цена во изборот на изведувач? Зарем мислиш дека во нпр. тендерот за Смоквица-Д.Капија цената не е клучен фактор? И тоа непремено треба да значи дека патот ќе се распадне за една година или дека властите не се сериозни или не се гради со памет? Она што варира е колку проценти од бодувањето е зависно од цената. Со новите постапки критериумот цена отпаѓа, при што се создава услов за поквалитетна изведба на работите. Инаку досегашните проекти кои се реализираат според критериумот најниска цена се во целост следени од надзорната фирма, од која најмногу зависи квалитетот на извршената работа и спазување на ветеното на тендерот.

Што се однесува за 3,5 километарскате делница на јужниот ринг ќе ти го кажам следново: Критериум дали една вест ќе ја објавам тука не е должината на патот, а неговата сложност, изведба и значење за градот, државата и регионот. Оваа делница чинеше големи 44 милиони (повеќе од 10 милиони за километар) и е исклучително сложна бидејќи содржи бројни комплексни транспортни решенија. Второ што целиот овој јужен ринг е само привремено транзитен, додека не се изгради северниот дел на рингот кон 2015, што ќе го превземе транзитот. Потоа оваа делница ќе има значење на внатрешно градска магистрала затоа што минува низ квартови, трговски зони, генерира до околу 100 000 возила дневно и ги опслужува внатрешните градски движења. 
И наместо да се зајадуваш со нас, подобро ќе биде ти да ни претставиш нешто што сметаш дека е важно, не само беспочвено да критикуваш!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #882 Posted: 13-Jun-2012 at 14:51
Несомнено градат со памет чим се фаќаат за најевтиното!
дај што даш е работава.

Пак забегувате со вестиве се постира се и сешто
3 км обиколница и сега трубење до даска.



Edited by Block - 13-Jun-2012 at 15:54
Back to Top
VirginAtlantic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jun-2009
Location: Софиjа
Online Status: Offline
Posts: 254
  Quote VirginAtlantic Quote  Post ReplyReply #883 Posted: 13-Jun-2012 at 14:25
LOLLOLLOL
Уникална фотографиjа Павче!!!
Cheers
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #884 Posted: 13-Jun-2012 at 12:59
Originally posted by Andrej_LJ


Иначе утре се отвора уште една делница на јужниот ринг на Софија.


Заборави само да кажеш коj ден е денес

Роден ден празнува ...


Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #885 Posted: 13-Jun-2012 at 00:09
Originally posted by Block

Originally posted by Andrej_LJ

Исто така главен критериум за избор веќе нема да биде најниската цена, туку најдобра вредност помеѓу цена и квалитет.


А до сега како било?


Досега водечки критериум беше цената, а отсега нема да има критериум цена, туку сооднос цена-валтите. Ветојатно тој сооднос се пресметува со некаква формула, но заменувањето на овие два услова целосно го менуваат текот на тендерите се разбира кон подобар квалитет на изведба.

========

А пазите го сега ова: делови од Белградската обиколница, која беше отворена само пред 3 недели е затворена за сообраќај. Делницата крај тунелот Стражевица е затворена бидејќи вода го има однесено дел од долниот слој, по што коловозот е пропаднат. Затворена е и делицата Батајница-Добановци, која беше помпезно пуштена од Тадич апсолутно предизборно. Ја најавија како готова, а излегува дека по проект треба да се изгради уште еден надвозник, заради што повторно е затворена.
За сите овие скандалозни случувања директорот на Путеви Србије не сака да даде објаснување за причините.
Жалосно е што србите ги мачат слични проблеми кои не мачат и нас, односно се приморани да трпат тотални дилетанти и криминалци.
Ohno

Obilaznicu sprala kiša
Na pred izbore otvorenoj obilaznici oko Beograda, posle samo tri nedelje, prvo je zatvorena deonica Orlovača – tunel Straževica, a juče i traka na deonici Dobanovci–Batajnica


Tunel Straževica brže zatvoren nego što je otvoren Foto D. Jevremović
Dve deonice obilaznice oko Beograda koje su otvorene neposredno pred izbore, 1. i 3. maja, „Putevi Srbije” su već morali da zatvore. Nakon što je 25. maja, tri nedelje pošto je puštena u promet, van funkcije stavljena trasa Orlovača – Kružni put – tunel Straževica, juče je iz saobraćaja izbačena i traka na autoputu E 75, na deonici Dobanovci–Batajnica, iz smera ka Dobanovcima. Ta deonica bila je otvorena 1. maja, osam meseci pre ugovorenog roka. Zvanično saopštenje ne sadrži obrazloženje za zatvaranje trake, ali u „Putevima Srbije” navode da je saobraćaj bio pušten na tu trasu pre nego što je na njoj izgrađen nadvožnjak preko autoputa, predviđen projektom, koji sada mora biti podignut. Drugim rečima, traka je završena rekordno zahvaljujući tome što je kraj staze ostavljen da se pređe kasnije, nakon što pobeda bude proslavljena.

– Nisu to radovi za kojima je naknadno iskrsla potreba, oni su nam od početka bili u planovima. Samo nismo stigli da nadvožnjak završimo do 1. maja, pa ćemo ga raditi sada – rekao je Zoran Drobnjak, vršilac dužnosti direktora „Puteva Srbije”, koji nije mogao da navede kada bi taj objekat mogao biti gotov.

Rekord u brzini na deonici Orlovača – Kružni put –Straževica postigla je – kiša. Prvi pljuskovi uspeli su da odnesu šljunak sa nasipa kraj manjeg od dva mosta na toj trasi. Put se slegao, maltene potonuo, i zbog toga je cela deonica morala biti izbačena iz prometa, objasnio je Drobnjak. Tako brzo sleganje pod naletom prve veće vode, jedva tri nedelje po otvaranju, ne znači da su radovi na toj lokaciji bili traljavo izvedeni, ocenio je prvi čovek „Puteva Srbije”.


Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2012 at 00:10
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #886 Posted: 12-Jun-2012 at 23:58
Originally posted by Block

Originally posted by Andrej_LJ

Исто така главен критериум за избор веќе нема да биде најниската цена, туку најдобра вредност помеѓу цена и квалитет.


А до сега како било?

Наjниска цена само.
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #887 Posted: 12-Jun-2012 at 22:01
Originally posted by Andrej_LJ

Исто така главен критериум за избор веќе нема да биде најниската цена, туку најдобра вредност помеѓу цена и квалитет.


А до сега како било?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #888 Posted: 12-Jun-2012 at 20:16
Originally posted by Denko

Znae li nekoj koga otprilika ke zavrsi izgradbata na belgradskata obikolnica?


Сигурно не пред 2015 година и тоа е оптимистичкото сценарио. Целата делница кон Ниш не е започната (а е тешка и сигурно изведбениот рок ќе биде над 28 месеци), а не треба да заборавиме дека не се работи ниту на еден дел во полн профил, туку во полуаутопут.

Иначе утре се отвора уште една делница на јужниот ринг на Софија. Станува збор за отсекот до Младост 4 долг 3,5 километра со 3 патни јазли и една долга ескада. Изграбата се заврши за само година и половина. Вкупно јужниот ринг има по 5 ленти во насока (3 транзитни и 2 локални), односно вкупно 10 ленти ширина. Малку слики од видеото на бТВ:





И слики од членот на ССЦ - fnm:





На сликите се гледа и забрзаната изградба на Sofia Ring Mall:









Утре со многу повеќе и детални слики!


Edited by Andrej_LJ - 13-Jun-2012 at 00:15
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #889 Posted: 12-Jun-2012 at 19:39
za edno sto i trieset godini
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #890 Posted: 12-Jun-2012 at 12:56
Znae li nekoj koga otprilika ke zavrsi izgradbata na belgradskata obikolnica?
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #891 Posted: 12-Jun-2012 at 10:40
Готов е проектот за Лот 2 (Дупница - Благоевград) на автопатот Струма или како Струма ќе стигне до Благоевград

Заврши проектирањето на оваа 37 километарска делница на автопатот Струма, која треба да ги поврзе Софија и Солун. Тендерот за оваа делница беше специфичен, бидејќи вклучува изработка на идеен и технички проект, кој подоцна се дава на тендер за изградба (тоа се се врши во рамките на еден тендер заради скратена процедура). Исто така главен критериум за избор веќе нема да биде најниската цена, туку најдобра вредност помеѓу цена и квалитет.



Трасата е долга 37 километри низ тежок планински терен. Вклучува изградба на 4 клучки, проектирани според најновите европски практики, кои се новитет за Бугарија. Најважните две се:
-Првиот е Дупница-југ каде автопатот Струма ќе се вкрстува со патот Дупница-Ќустендил и од каде оние кои ќе патуваат од Македонија кон Софија ќе се вклучуваат на автопатот.
-Последниот е Благоевград-север каде автопатот Струма ќе се сече со сегашниот главен пат I-1 Е79 и е една од врските за областниот центар Благоевград.
На трасата има и два тунела, секој со по отприлика 500 метри должина и тоа на двата краја на лотот.
Индикативната вредност на оваа делница е 200 милиони евра или 5,4 милиони евра на километар, цена која поучен од досегашното искуство сметам дека нема да се достигне, туку ќе се работи на многу пониска цена. Изградбата на Лот 2 треба да започне на почетокот на 2013 и да заврши на почетокот на 2015 година.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #892 Posted: 12-Jun-2012 at 01:07
Белград обиколница











23ka.wordpress.com
Back to Top
Delyno View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 15-Mar-2012
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Delyno Quote  Post ReplyReply #893 Posted: 06-Jun-2012 at 19:47
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #894 Posted: 06-Jun-2012 at 19:33
Софиска обиколница, делница Симеоново-Младост 4
















сликите се приземени од garo_viper, SSC
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #895 Posted: 02-Jun-2012 at 21:17
Originally posted by Andrej_LJ


   
]Привршува изградбата на последните 115 километри од автопатот Тракија.



Еве уште малко слики од Тракиjа

Автор, vankkata, SSC

217+100 Изглед кон запад



217+100 Изглед кон изток



Во профил





Надвозник 217+100 Малко Кадиево-Боздуганово

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #896 Posted: 02-Jun-2012 at 14:42

Катарски и турски заеднички иницијативи се насочуваат кон Бугарија

Бугарија, Турција и Катар се согласија да започнат заеднички четиригодишен проект за изградба на автопат низ Бугарија, унапредувајќи ја запоставената патна инфраструктура на Бугарија, со истовремено проширување на турските и катарски инвестиции во најсиромашната држава на ЕУ.

Градот Русе, кој се наоѓа на границата со Романија, ќе биде поврзан со Свиленград во близина на границата со Грција и со Турција преку 300-километарски автопат. Проектот се проценува дека ќе чини 777 милиони евра, и ќе биде реализиран со јавно-приватно партнерство.

„Патот Русе-Свиленград е првиот досега заеднички проект инициран на меѓувладина основа, кој вклучува три држави: Катар, Турција и Бугарија“, рече за SETimes Весела Чернева, портпаролка на бугарското Министерство за надворешни работи.

„Патот ќе биде дел од паневропскиот коридор 9 и ќе го комплетира т.н. кружен пат на Црното Море. Автопатот се очекува да биде од голема вредност за поврзувањето на Европа со Истанбул и понатаму, со Блискиот Исток“, додаде таа.

Паралелно со договорот од 24-ти мај за изградбата на автопатот, беа потпишани одделни меморандуми за разбирање во земјоделството, туризмот, рударството, недвижностите и здравствениот сектор. Катарскиот премиер Хамад Бин Јасим Јабр Ал Тани рече дека неговата земја, богата со нафта и гас, ќе инвестира 200 милиони американски долари (162 милиони евра) во бугарската Централна банка, за да ја покаже сериозноста на намерата на Катар да инвестира во Бугарија.

Минатиот март Турција и Бугарија потпишаа вкупно 17 договори за време на посетата на делегацијата на бугарската влада предводена од премиерот Бојко Борисов.

http://www.setimes.com/cocoon/setimes/xhtml/mk/features/setimes/features/2012/06/01/feature-03

Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #897 Posted: 30-May-2012 at 21:09
Автопат Тракија, ЛОТ 2+3+4а (Стара Загора - Јамбол-изток)  
А1 Е773

Привршува изградбата на последните 115 километри од автопатот Тракија. Првите 81 километар автопат на делницата помеѓу Стара Загора - Нова Загора - Јамбол-изток - Јамбол-запад ќе се пуштат во сообраќај на 1 Јули при почетокот на туристичката сезона, додека останатите 35 километри треба да се пуштат кон крајот на летото. Последната делница од 35 километри (Јамбол-запад - Карнобат) се пушта последна бидејќи се работи за најдолгиот лот кој започна со изградба најкасно (според договорот треба да се пушти најдоцна до Јануари 2013 година). Изградбата на делниците траеше 2 години и не ги проби ниту временски ниту финансиските услови пропишани по договорите. Самиот процес на изградба стриктно се набљудуваше од страна на државните мобилни лабаратории кои следат за квалитет, при што грчката компанија Актор, која работеше на Лот 3 беше фатена да полага асфалт без доволно битумен во смесата, при што беше принудена да преасфалтира 15 километри на своја сметка. Со комплетирањето на изградбата на 400 километри долгиот автопат помеѓу Софија и Бургас се исполнува долгогодишниот сон на бугарите и се смета за голема победа на државата и властите (заради стриктниот квалитет, брзата изградба и ниските цени постигнати при тендерските постапки, без никакви анекси кон првичните договори). Истата ќе го скрати времето на патување помеѓу Софија и Бургас од сегашните 5 на само 3 часа.















Кој ќе оди летоска на Црно море ќе стигне доста побрзо и покомфортно.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Galileo View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-May-2010
Location: Wien
Online Status: Offline
Posts: 1549
  Quote Galileo Quote  Post ReplyReply #898 Posted: 18-May-2012 at 21:51
Дунав Мост2 -Видин-Калафат
14.05.2012





Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #899 Posted: 07-May-2012 at 12:04
За две многу важни за Македонија патни отсечки во Р. Бугарија минатата недела беа отворени тендерските понуди, при што наскоро треба да се започне со нивната избрадба. Првата е за пат ІІІ-106, односно патот Благоевград - Станке Лисичково - ГП Делчево (МК). Таа патна отсечка од 23,5 километри целосно ќе се реконструира како дел од програмата за реконструкција на второкласни и третокласни патишта, при што сите понуди се движат во ценовниот раздел од 6 милиона евра.

Вториот и многу поважен тендер е оној за Лот 2 на автомагистрала Струма, во делот од Дупница до Благоевград, односно баш до вкрстувањето на патот ІІІ-106 кој води до Македонија со патот Софија-Солун. Изградбата на оваа 37 километри долга патна делница треба да чини околу 100 милиона евра, при што тендерот е двостепенен - првата фаза вклучува изработка на технички проект, додека втората е негова реализација, односно изградба на трасата. Фактичката изградба на автопатската делница треба да започне кон крајот на годинава, при што целосно автопатско поврзување од Софија до Благоевград треба да биде реализирано до 2015 година, кога 105те километри помеѓу овие два града ќе се поминуваат за 45 минути (новото ограничување на бугарските автопати е 140 км/час).
Со изградбатана овие две делници, 130те километри помеѓу границата на Макеоднија и Софија ќе се изминуваат за околу час, при што ќе биде значително олеснет достапот и до големите ски центри како Банско и Боровец.


Другото нешто кое мора да не загрижува поради нашата тотална неажурност и грешна приоретизација е фактот што пред околу месец беше ажурирана односно обновена и дополнета ТЕН-Т европската мрежа за автопатишта и железници. Таа ТЕН-Т мрежа е европска мрежа на приоритетни оридори кои се за ЕУ од особено значење и со тоа можат да се финансираат приоритетно од страна на ЕУ. Тоа важи не само за земјите членки, но и за земјите кои ги користат предпристапните фондови како што е Македонија. За жал скоро сите земји од соседството успејаа значително да ја прошират ТЕН-Т мрежата во нивна корист со вклучување на бројни патишта и железници кои можат да се финансираат од ЕУ. За жал во Македонија немаше нити најмала заинтересираност да сме бенефициенти од оваа програма, која за декади напред го определува развојот на една земја. Како што сите знаете, во Македонија има неколку ТЕН-Т отсечки како што се К10 и К8, како и отсечката Велес-Битола-Лерин. Она што очевидно отсуствува од картата е фактот што буквално пола Македонија е оставена без автопатско и квалитетно железничко поврзување. Градовите на Источна Македонија како Штип, Кочани, Делчево, Радовиш и Струмица се тотално исклучени од европската мрежа што е криминал ако се земе во предвид дека токму овој регион граничи со нашите два ЕУ соседа, од што апсолутно можеше и требаше да се профитира. Со малку поголеми напори, заинтересираност, компетентност и ажурност, можеше да се вклучи и патниот правец Скопје(Миладиновци) - Штип - Струмица - Бугарија или Скопје(Миладиновци) - Штип - Кочани - Бугарија.

Патната проширена ТЕН-Т мрежа на Бугарија и Романија (и импликациите врз Македонија):





Железничката проширена ТЕН-Т мрежа на Бугарија и Романија (и импликациите врз Македонија):



Железничката проширена ТЕН-Т мрежа на Романија (и поволностите кои истата ги нуди за развој на К4 во однос на К10):



Новите отсечки кои се вклучени во ТЕН-Т мрежата во Бугарија и Романија за Македонија значат и предности, но и недостатоци. Така коридорот 8 добива значително зголемена шанса за реализација затоа што во Бугарија се вклучија доста отсечки кои се дел од коридорив или него го надополнуваат. Така автопатот Рила кој преку Ќустендил и Дупница излегува директно на автопатите за Варна и Бургас, притоа заобиколувајќи ја Софија од југ, како и огромниот успех ан бившиот министер за регионален развој, сега претседател ан Бугарија - вклучувањето на 400 километарскиот автопат Хемус (Софија-Варна) во ТЕН-Т мрежата, при што коридорот 8 станува многу попривлечен заради големиот број на автопати кои се надоврзуваат на него.
Што се однесува до Коридорот 10, тој според мене во својот јужен дел (Ниш-Македонија-Солун) се повеќе губи на значење и отстапува пред Коридорот 4 (Солун-Софија-Ниш/Крајова). Ова е со години евидентно на железничкиот план, додека на патниот се повеќе ќе станува евидентно со изградбата на автопатите планирани на неговата траса и отпаѓањето на граничните премини кога Бугарија и Романија ќе влезат во Шенген, што се очекува наскоро. Голем поттик на Коридорот 4 ќе му даде овогодинешното отворање на Дунав мост 2 при Видин-Калфат, како и фактот што сите патишта од К4 се приоритетно вклучени во ТЕН-Т. Големата новост пред се произлегува на Романска страна, при што и патниот и  железничкиот сообраќај се силно поттикнати за развој долж К4 со внесувањето на две нви делници околу Калфат и тоа: 1) кон Крајова и Тимшоара со што фактички се заобиколува Сбрија и Белград и 2) кон Крајова и Букурешт, со што коридорот 4 крај Видин добива директна врска со Букурешт и Констанца (најголемото Црномосрко пристаниште).

Затоа навистина крајно врме е да престанеме да се однесуваме инфантилно и темелно да ги ревидираме нашите приоритети. Македонија сериозно се доближува до точката кога нема да може да се врати наназад бидејќи станува заобиколена од сите страни со модерна и брза инфраструктура која освен што го повишува квалитетот на живот го прави и стопанството далеку поконкурентно (не за џабе стопанството кај нас рика веќе две декади да се изгради К8!). Под итно треба да се започне со реализација на бројни проекти од патната и железничката инфраструктура. Македонија треба интензивно да се посвети на изградба на важната инфраструктура не да стане најразвиена земја во регионов, а само да  ги следи соседите кои навистина градат огромни проекти. Не смее да се зголемува само пропаста помеѓу нашата земја и соседните, бидејќи фактот што ние една декада веќе не градиме ништо сриозно ја зголемува разликата ви развиеноста на инфраструктурен план помеѓу Македонија на една страна и Бугарија, Србија и Албанија на друга.

Еве што е изградено, се гради или е во фаза на тендери по К8:



Еве што е изградено, се гради или е во фаза на тендери по К10:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #900 Posted: 21-Apr-2012 at 10:47
Долгата ескада веќе е скоро готова, останува да се асфалтира и доизградат пристапните рампи:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4344454647 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.553 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.