![]() |
![]() |
![]() |
Јавен автобуски превоз (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4445464748 86> |
Author | ||
The Man ![]() Senior Member ![]() Joined: 06-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 135 |
![]() ![]() |
|
![]() Често се возам доцна навечер и за жал пуштаат строго само зглобни автобуси, на сите линии. Ми треба мало појаснување во врска со греењето во овие автобуси. Јас колку што сум запознаен, немаат никаков систем вградено или се лажам? |
||
![]() |
||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
|
ЈСП се срам за Скопје! Вчера се враќам со 5-ката што трга у 1 и 45 од Ѓорче, која нормално е од кантите, без никакво греење и ај што плаќаме 40 денари, а услугата е 1, вчера се деси тоа што некад мора да се деси, да рикне автобусот. Кај чекавме 20 минути у него, шоферот плус ги отвори сите врати за да можеме сите фино да смрзнеме, а и тој што го пратија беше бетер канта него овој што рикна. Внатре шоферот претходно ни малце греење не пуштил и наместо у 2 и 20, ја дома бев у 3. А врвот беше коа му срипавме неколку луѓе парите да ни ги врати, почна шефот уште и да се кара, а коа му спомнав зашто не ги пуштаат новите навечер, ми рече не е тоа негова работа и си сврте глава. Па добро бе до кога секој ќе бега од одговорност, до кога за све овде ќе се ќути? Па нели можат шоферите да издејствуваат навечер коа се потребни само 5 автобуси за сите линии, да ги пуштат украинските, бидејќи реално потешко е за наплата во двокатните. Па што сме ние навечер што се возиме, стока? Па вчера само у една тура ЈСП заработи 1200 денари од карти или стварно доаѓа до моментот дека новиве трошат многу повеќе него старите. Ама битно Коце и овој несериозен директор на ЈСП ќе пуштаат реклами за да се возиме у автобуси, а услугата каква е не е битно. |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Навистина голема штета, доколку сме имале барем малку мозок, тогаш по еден примерок од сите произведени автобуси на Санос ќе сме ги зачувале во музеј, и не само тие, туку и досегашните марки на автобуси кои се користеле од ЈСП - Скопје. |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
освен ман-от и минибус карсан на вардар експрес на кои други првозници вчера 04,01 им се запленети автобуси поради возење на црвена нафта?
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Имам некој проблем со опциите за менување на постот, па морам одново сликава од промоцијата пред фабриката.
![]() |
||
![]() |
||
Тркало ![]() Senior Member ![]() Joined: 31-Dec-2010 Location: Охрид Online Status: Offline Posts: 1179 |
![]() ![]() |
|
Еден единствен примерок на Sanos S-522 Galion,произведен во 1995/6.Одличен доказ за нашата способност за креирање нешто квалитетно и уште побрзо растурање на тие добри работи... Санос е сеуште единствена фабрика од цела Источна Европа која воопшто произвела двокатен автобус, а годината на производство е доволен доказ колку напредна фирма сме имале во тој период.За разлика од дотогашната пракса за креирање на моделите врз основа на МБ мотори и механика, Санос 522 е на основа на МАН шасија. ...ТЕХНИКАТА НА САНОС 522 GALION За разлика од останатите авто-буси на „Санос“, кои се базираат на техниката на Mercedes, S-522 Galion користи шасија на MAN 22.372 и има капацитет од 75 патници плус седиште за совозач. Долг е 12 м, широк е 2,5 м. Растојанието меѓу предната и погонската оска е 5,35 м, a меѓу погонската и третата 1,35 м. Моторот е линиски шестцилиндричен турбо-дизел со моќност од 353 кс при 2200 врт/мин и максимален вртежен момент од 1400 Nm меѓу 1.200 – 1.400 врт/мин. Менувачот е на ZF, модел S6-150S со шест степени на пренос, тркалата носат гуми 315/80 R22,5 а максималната брзина е 110 км/ч. Galion e опремен со кујна, тоалет, клима-уред, аудио-видео систем, ABS, ASR и бил 40 отсто поевтин од најевтиниот двокатен автобус во Германија, кој во тоа време чинел 670.000 тогашни германски марки...(извадок од статијата за Санос во АМСМ клуб) Дизајнер на Ѕ-522 е Петар Таневски, сегашен сопственик на Марана Аутомотив (оваа фирма е во тесна врска со АТП Пролетер - Крива Паланка, мислам дека е истиот газда) Пред фабриката за време на промоцијата action=dlattach;topic=232.0;attach=1247;image"> Продаден е на Севертранс - Сомбор во Србија и до крајот на 2010-та година редовно во сообраќај на домашни, а најмногу на странски дестинации (најчесто Германија). ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() За жал во 2010 е расходуван ![]() ![]() |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Sanos_a, можеш ли да споделиш со нас повеќе информации околу двокатниот автобус на Санос, а посебно фотографии од него? Не знам како сум успеал да не го забележам или да го заборавам. |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
10 години не е сигурно оти санос е рестартирана крај на 2004 година
|
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Не знаев за двокатниот автобус дека завршил во топилница, но останува фактот дека бил првиот двокатен автобус со самоносечка шасија произведен во источна Европа. А за приватната 45-ка не сум 100% сигурен дека е стара само 5 години, јас завршив 4 годишно средно образование во периодот од 2002 до 2006 и помнам дека во тој период се имам возено со таа 45-ка, можеби тој автобус не е стар 10 години, но дефинитивно е стар повеќе од 5 години. |
||
![]() |
||
sanos_a ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Aug-2009 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
|
санос има(ше) квалитет до 1996 година кога почна да користи композитни материјали за производство на шасиите, и кога почнаа да се јавуваат проблемите со пукање на шасијата. приватниот санос што вози на 45 не е стар 10 години туку е стар 5 години, беше изложен на Beotruck 06, a таквите санос-и што возат низ белград се веке пред распаѓање, почнуваат да ги расходуваат, затоа што им пукаат шасиите, имаат голем даф мотор кој е тежок. сепак требаше да продолжи со производство какво има такво сепак е од македонија. двоспратниот санос е веке надвор од употреба и мислам дека отиде во топилница во србија уште минатата година. |
||
најдобриот форум за автобуси
www.autobusi.net/forum |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам дека старите канти на ЈСП Скопје беа стари канти бидејќи не беа редовно сервисирани и одржувани, но мора да се нагласи дека и скопската (не)култура одигра значајна улога во сето тоа. А што се однесува до Санос, ќе ме извиниш, но не се согласувам околу тоа дека не произведувале квалитет, до денешен ден на скопските улици сообраќа приватна 45-ка стара речиси 10 години, исто така произведена во Санос, а не гледам никаков неквалитет кај тој нов автобус, напротив, гледам какви квалитетни автобуси ќе произведуваше Санос во иднина ако не го уништеа. Да не заборавиме, зборуваме за фабриката која го произведе првиот двокатен автобус со самоносечка шасија во источна Европа, една од ретките фабрики која имаше лиценца од Мерцедес-Бенз за да произведува автобуси на кои ќе го поставува логото на Мерцедес-Бенз, а тоа е симбол на се, само не на неквалитет. Факт е тоа дека Санос можеше да постигне многу поголеми успеси во 1990-те години во споредба со истите успеси кои ги постигна во истите тие години, но главен фактор затоа што старите канти на ЈСП Скопје беа канти се негрижата кон возилата од страна на ЈСП Скопје и скопската (не)култура. Edited by Dexter26 - 31-Dec-2011 at 16:01 |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Мислам дека ЈСП - Скопје треба многу подетално да образложи во кој период од годината се растат долговите, дали пред или по доаѓањето на новите автобуси? Ова е мошне битно прашање за одговор. |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
старите канти на ЈСП беа канти поради тоа што беа прастари и сервисирани еднаш во 100 години, не поради народот, плус тука е присутна и огромната доза на неквалитет од Санос... можеш и сега да приметиш дека автобусите се скапани од влага, рѓосани, им пропаѓаат делови, механиката расипува на редовна база и што се уште не аман веќе од таа култура што секаде се нагласува како да е најголем проблем на државава, стварно се става на дискусија и каде што треба и не треба |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
|
ЈСП должи четири милиони евра
Само по основ на достасани фактури за гориво, јавното сообраќајно претпријатие има трошоци од 740.000 евра, а за околу три милиони евра надлежните допрва ќе треба да наоѓаат извори за покривање На крајот од годинава јавното сообраќајно претпријатие „Скопје“ на фирми од кои набавува делови, но и нафта, им должи севкупно околу четири милиони евра, информира вчера директорот Мишо Николов, одговарајќи на советничко прашање поставено на седница на Советот на Град Скопје. Од овие долгови, само на „Макпетрол“, за гориво и за нафтени деривати, рече тој, отпаѓаат околу 740.000 евра. Се работи за трошоци што стасале во форма на фактури. Николов не појасни колку е силата на ЈСП од своја каса да намири дел од оваа сума, а за колку од неа ќе бара субвенции од Градот. Зборувајќи за долговите и приходите, како причина за финансиската дупка не го наведе бесплатното возење два дена во неделата на граѓани над 62 и 64 години, односно приходите што ги губат од оваа група. Членот на Советот, Горан Пауновски, запраша како мисли ЈСП со ваков долг да опстане годинава, а и во иднина, на што директорот Николов од говорница појасни дека дел од вкупната сума, а тоа се 2,6 милиона евра, с` уште не е пристигната за наплата. Според него, нема причина за грижа бидејќи нивната анализа покажала дека ќе најдат средства да ги покријат долговите. Само во декември, како што рече директорот, е забележано зголемување на патниците за 12 отсто споредено со минатата година. - Се обнови возниот парк на ЈСП, паркиралиштата во градот, а во такси-превозот воведени се лиценци. Сето тоа води кон подобрување на приходите на јавното сообраќајно претпријатие. Приходите веќе се зголемуваат - изјави Николов. Појасни дека сегашниот долг се должи пред с` на постојаното зголемување на цената на нафтата и нафтените деривати на светските, а со тоа и на домашниот пазар. Kога дошол на функцијата цената била 43 денари, а сега е 70 денари за литар нафта. Некои од советниците коментираа дека трошоците се поголеми не само заради воведувањето на бесплатното возење туку и поради вклучување на клима-уредите во автобусите летоска, што придонесува за зголемена потрошувачка на нафта. Јорданка Ивановска http://www.time.mk/read/8c9aed87c4/c33ce619dd/index.html Едно не ми е јасно како успева Мишко и покрај подршката од владата да има дупка од 4 милиони евра на крајот на годината. Чудно е како приватните превозници успеват да си ја најдат сметката и покрај тоа што сами инвестират во автобусите. |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Во целост си во право за се што спомна, особено за тоа дека нема смисла на ЈСП Скопје државата да му подарува автобуси платени со пари од сите граѓани на Република Македонија, а истите тие автобуси да сообраќаат само низ скопските улици. Да е до мене, јас би го оставил ЈСП Скопје да банкротира, па скопјани нека се снаоѓаат сами како знаат и умеат, старите канти не беа стари канти пред 15-20 години кога беше произведен голем број од нив, но скопјани со својата скопска (не)култура ги претворија во стари канти, а како се тргнале работиве, и новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ и новите двокатни градски автобуси од кинески Јутонг ги чека истата судбина. Скопје е пренатрупан град со речиси 1 милион народ, ако не и повеќе, од кои над половина потекнуваат од останатите градови во Македонија, односно ниту се родени во Скопје, ниту имаат скопски корени од страна на своите родители, јавниот превоз е катастрофален, а државата наместо да го остави ЈСП Скопје да пропадне, го спасува, буквално додавајќи уште масло на огнот, бидејќи вака само ги охрабрува средношколците, студентите и привремените работници кои доаѓаат од надвор, да останат во Скопје откако ќе завршат со своите обврски во градот, а тоа ама ич не му помага на јавниот превоз, напротив, му одмага. Инаку, сега кога подобро објасни за какви билети зборуваш, тоа е веќе прифатливо, особено ако се земе во предвид фактот дека ЈСП Скопје и понатаму бара од своите патници да плаќаат за дополнителен билет доколку автобусот се расипал, па патниците се префрлиле во друг автобус, тоа е чиста кражба, на крајот на краиштата, патниците воопшто не се виновни затоа што ЈСП Скопје не ги одржуваат сопствените возила во исправна и возечка состојба. Edited by Dexter26 - 29-Dec-2011 at 18:35 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Dexter26, jasno mi e deka nasiot standard e nizok no nie nemame avtomobilska industrija nitu izvori so nafta pa ottuka tempoto doaga odnadvor. I litro benzin od 1,15 evra e skap za nasiot standard no... ili ako sakas golf 6 i za nas i za germancite cini 15.000 evra...
Za kratkite relacii ne si me razbral, kartata za 5-6 stanici bi cenela npr. 20 den. a 50 den. "normalna" koja ke vazi 1 cas ili eve 2 vo site avtobusi na JSP. Taka lugeto ke mozat da vrzuvaat 2-3 patuvanja vo razlicni avtobusi so edna karta. Sekako tuka ke dojde i dnevnata karta koja eve moze da cini npr. 80 den. Taka patnicite mozat da odberat tarifa koja najmnogu bi im odgovarala. Jas samo davam predlozi koi se bazirani na iskustvo od evropskite metropoli. Neka sednat rakovoditelite na JSP i neka napravat izdrzana analiza i neka donesat kompromisno resenie, no edno e jasno, vaka kako sto e rabotata ne odi. JSP e javno pretprijatie na Grad Skopje i nema logika Vladata redovno da intervenira so milionski sumi, t.e. JSP Skopje da bide finansirano od cela Makedonija! |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
![]() Се што велиш е точно, со сила убавина не бидува. Но цените кои ги спомнуваш се над македонскиот животен стандард, едноставно тоа е неизводливо, исто како што и становите ги поскапија во 2008 кога се очекуваше Македонија да стане полноправна држава членка на НАТО, па демек ќе се зголемел бројот на странски инвестиции, ќе се зголемел интересот за недвижности и други глупави оправданија беа искористени од страна на градежните фирми за да набилдаат нереални и 1000% над македонскиот животен стандард цени на недвижностите, а на Македонската Берза беа воспоставени нови рекорди во тргување со акции. Македонија не стана полноправна држава членка на НАТО, поради што цените на акциите на Македонската Берза експресно паднаа, но не и цените на недвижностите, цените на недвижностите и понатаму се нереално и неоправдано високи. Истото важи и за цените кои ти ги предлагаш за билетите за јавниот превоз, да, во современи превозни средства кои трошат толку колку што трошат, цените на билетите треба да бидат повисоки, ама едноставно не се во согласност со животниот стандард, па уште и 50 ден. за само 60 минути возење или за само 5 или 6 станици, те молам, тоа е тотално нереално и спротивно на македонскиот животен стандард. Сеуште не е воведена загарантирана минимална плата, а и за кога ќе се воведе, најавено е дека ќе изнесува 150 евра, а просечната плата се движи помеѓу 200 и 250 евра, каде гледаш тука логично оправдание за 50 ден. за 60 минути возење или за само 5 или 6 станици ? Тоа е тотално нереално и апсурдно, подобро да ги вратиме старите канти ако ножот навистина стигнал до коска. Edited by Dexter26 - 29-Dec-2011 at 15:48 |
||
![]() |
||
Denko ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 2271 |
![]() ![]() |
|
Zarem toa e novo vo RM, deka prvo seceme a duri otposle merime. Na sekomu mu e jasno deka trebase da se kupat 50 dvokatni, 150 ednodelni i uste tolku zglobni. No za toa ne odlucuvase JSP tuku sefot od Ilindenska bb. No toa ne e edinstveniot problemvo javniot prevoz. JSP e zagubar i vo takvi uslovi tesko e da se raboti inventivno. Vladata dava pari i normalno e deka taa gi vlece koncite za krupni odluki. Druga rabota e sto skopjani (pa i nie tuka na forumov) sakaat moderen javen prevoz a za toa i ponatamu da plakaat 30den. Makedonskata logika e "Evtino a ubavo". Ova ne biva. Kartata treba da cini barem
50den. no da vazi barem 1 cas. Mora da se vovedat karti za kratki relacii (npr. 5 stanici), dnevni itn. Penzionerite mora da plakaat karta, sekako poevtina. Poevtini karti za studentite, nevrabotenite i licata so posebni potrebi, a najevtini, sekako, za ucenicite. Kako i da e mora da se kupat barem 50-60 zglobni avtobusi i da se pokaci kartata! |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Со Мишко во нови победи (се извинувам, глупости) и нови успеси (се извинувам, идиотизми).
![]() Edited by Dexter26 - 28-Dec-2011 at 18:03 |
||
![]() |
||
tomi_z ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 24-Oct-2010 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 196 |
![]() ![]() |
|
@Suprise...
Каква црна стратегија 2012-2020?? ![]() Сега им текна дека двокатните се поспори, повеќе гориво трошат, помалку патници превезуваат! И за каков квалитет на превоз зборуваме, кога основната функција тој превоз не ја врши?? Ако порано патниците се возеа како компири, сега се возат како сардини! Па јас човеку секој ден не се качувам во првата двокатна 50ка која ќе дојде, зашто е невозможно да се влезе во неа. Редовно доцнам секаде каде сум тргнал! И зборуваш за трамвај, тролејбус... па за тоа ќе треба да помине минимум 3, а би рекол 5 години! Да не заборавиме кого ги најавија двокатниве и ЛАЗовите, колку пати тендерот беше поништуван дури не го наместија како што треба, и колку време му требаше да стигне првиот нов автобус! До тогаш што? Да одиме пешки?? (за жал токму тоа го правам се почесто и почесто)... |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4445464748 86> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |