build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 02-Dec-2008 at 20:07
se prasuvam koj moze da ni razgovari ?'?..... jas mislam deka nema pocnato znaete vie  1 mesec=1 godina kaj nas za tramvajot
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 02-Dec-2008 at 18:32
neli trebase da pocnat so rabota?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 02-Dec-2008 at 13:46

За географскиот информациски систем (ГИС) во наредниве години ќе се потрошат 268 милиони евра


WTF....Или новираниве па помешале баби и жаби, бројке и слова или овие од градов се тотално несериозни.. Ма каков тоа они ГИС ќе прават, што чини како тунелот под плоштад заедно со Крушевска Република.....
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 02-Dec-2008 at 11:35
За трамвајот ќе се потрошат 211 милиони евра



Скопје
Над 211 милиони евра ќе се одвојат од градскиот буџет за изградба на трамвајот, според програмите за развој на среден рок што треба да ги усвои советот на градот. Во овие програми се предвидува како ќе се трошат пари за ГИС-системот, за уредувањето на градежното земјиште, за изградба и реконструкција на магистрални и на собирни улици, за отпадните води во општината Аеродром, за реконструкцијата на Градскиот парк, за регулацијата на реката Вардар во околината на Рашче, како и за центар за управување и контрола на сообраќајот. Програмите ќе бидат составен дел од буџетот на градот за идната година.

За трамвајот се предвидува да се земе заем од 32,6 милиони евра од Европската инвестициска банка, а преостанатиот дел да го плати градот. Годинава за оваа намена ќе се потрошат 830 илјади евра, 17 милиони идната година, 24 милиони во 2010 година, 31 милион во 2011 година и уште 138 милиони евра потоа.

- Изградбата на трамвајот е капитален проект со кој ќе се обезбеди современ систем за превоз па патници, намалување на времето за патување и на емисијата на штетни гасови, како и заштеда на енергија - се вели во образложението на одлуката.

За географскиот информациски систем (ГИС) во наредниве години ќе се потрошат 268 милиони евра, а со него треба да се обезбедат просторни податоци за да се зголеми ефикасноста во работењето. Околу 23 милиони евра ќе се обезбедат за уредување на градежното земјиште, односно за изградба на комуналната инфраструктура. Изградбата на булеварите Илинден, Србија, Теодосиј Гологанов, Видое Смилевски-Бато, Македонска војска и други, како и за реконструкција на кејот „Димитар Влахов“ од левата страна на Вардар кај поранешната приградска автобуска станица ќе го чинат градот 27 милиони евра. Проблемот со отпадните води во Аеродром покрај Вардар ќе се решава со три милиони евра, со кои треба да се изгради и пречистителна станица. Градскиот парк, пак, ќе добие нов лик со нови зелени содржини, осветлување, уредени пешачки патеки, ограда на првиот дел, како и клупи и канти со 3,7 милиони евра. Околу два милиона евра ќе чини опремувањето и обезбедувањето софтвер за управување и контрола на сообраќајот, со кој треба да се обезбеди електронска контрола на крстосниците и со тоа да се заменат сообраќајните полицајци.

http://www.novamakedonija.com.mk/DesktopDefault.aspx?tabindex=0&tabid=2&fCat=1&top=1&EditionID=252&ArticleID=12644

Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 29-Nov-2008 at 18:31
Za pari kolku sto znam za tramvaiite ke se obezbedat od evropskite fondovi (negde okolu 50 milione evra) ne me fakajte za zbor.



Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 29-Nov-2008 at 18:29
dobro taka ne ka e Big%20smile   se e mozno ama ok
Back to Top
blejdsk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 05-Feb-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 320
  Quote blejdsk Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 29-Nov-2008 at 18:24
Abe ne zborete glubosti , da zemame amortizirani tramvaji od evropskive zemji. Uste toa da se napravi i ke bide najgolema sramota za celo Skopje i proektot ke bide propadnat, pa veke koga pravime tramvaj vo 2010 normalno e toj da bide nov po svetski standardi a ne da go spbirame gubreto od evropa.





Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 29-Nov-2008 at 17:50
abe dobro i jas sakam da imat skopje dobri tramvaji ....go zemav toj tramvaj deka nie site znaeme deka makedonija ne e mnogu bogata (skopje) za da moze da kupuva ubavi tramvaji kako vo slikata pogore  Croatian Tramway in Helsinki, Finland

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 29-Nov-2008 at 17:23
Се слагам со Бојан - не треба ни да се помислува за набавка на старо. Иако квалитетот на мрежата што се планира сам по себе веројатно не заслужува да се даваат толку пари за нови трамваи, сепак тие ќе останат не само во наредните 10-тина години, туку многу подолго (имаат многу подолг век на експлатација отколку автобуси на пример).
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 29-Nov-2008 at 16:34
tie sto mu dadoa na belgrad tie navistina bea gubre ama ovi zoltive super se
 
ne znam   ...koj bara mnogu ostanuva bez nishto
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 29-Nov-2008 at 16:22
Можеби се чисти, но да бидеме реални ова се стари трамваи. Ги видов низ Белград како донација од Базел и искрено не ми се допаѓаат. Белград не е репер за трамвај, бидејќи сето ѓубре е кај нив слично како приватните автобуси во Скопје. Скопје треба да купи нови трамваи кои ќе му служат бар наредните десетина години, најнова технологија.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 26-Nov-2008 at 20:05
vakvo nesto za skopje 
neka pravit skopje dogovor so baselBig%20smile za tramvajot  basel ce kupuva novi tie mislat deka vakvo nesto e staro   ....... vnatre glanz cisto e i se perfekt   ....vakov samo zelen mu dade na serbija
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 20-Nov-2008 at 18:17
Немојте така, ние парите од буџетот ги трошиме на глупости, а една таква глупост се и двокатните автобуси. Еве да купиме автобуси на еден спрат ќе заштедиме 30 милиони евра, тие да ги вложиме во трамвајот сигурно дека ќе можеме да изградиме голем дел од првата трамвајска линии. Нерационално трошиме пари, па затоа мислиме дека Загреб ни е 100 години далеку.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 20-Nov-2008 at 17:39
овие транваји се од хрватско производство така ?
у последно време нема никаква информација за транвајов во ск а , го нема трифка да се фали веке
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 20-Nov-2008 at 17:31
За да го достигнеме нивото на Загреб во поглед на транспортната инфраструктура, посебно трамвајската мрежа и воопшто возилата малце ни се и 100 години. А да не зборувам за други урбани средини.


Edited by Junkie - 20-Nov-2008 at 17:31
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 20-Nov-2008 at 12:07
Еве нешто интересантно од нашето соседство, прекрасен нископодни транвај кој веќе една година 80 комада вртат низ Загреб. (нарачани уште 70 ком.)



Crotram na Bugarski market
Hrvatske tvrtke Končar i Gredelj predstavili su, u suradnji s hrvatskom veleposlanstvu u Sofiji, na CROTRAM na bugarskom tržištu - izvijestio sve dnevne novine u Bugarskoj. Niskopodni tramvaja TMK 2200 serije će ostati u Sofiji mjesec dana na probnoj vožnji u redovite dnevne operacije.
http://www.koncar-kev.hr/default.asp



И уште нешто
Croatian Tramway in Helsinki, Finland



http://www.croatia.org/crown/articles/9442/1/Croatian-Tramway-in-Helsinki-Finland.html




Edited by Vladimir P - 20-Nov-2008 at 12:08
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 13-Nov-2008 at 11:59
Нема теорија да оди на Рекорд, освен доколку таа улица ја претворат зона забранета за автомобили! Едноставно не е изводливо.
Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 12-Nov-2008 at 22:35
Мене искрено најмногу ми е жал што нема да се изгради тунелот под плоштад. Тука можевме да добиеме една подземна станица и воопшто да не се кочи сообраќајот на Рекорд. Јас само не знам кои мозоци смислија ЛРТ да иде на рекорд
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 12-Nov-2008 at 13:14
Добредојде и од менеCheers!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 10-Nov-2008 at 18:55
@ Jas Licno

Добредојде и фала за твоето опсежно видување за тоа како се одвиваат работите во пракса. Се надевам ќе има што да кажеш и за други теми.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.395 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.