build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 01-Oct-2010 at 19:05
И уште една... Crazy

Македонија има потреба од консултанти за железничките реформи

01.10.2010 | автор: Мк Фондови
Македонија%20има%20потреба%20од%20консултанти%20за%20железничките%20реформи

Во моментов Министерството за транспорт и врски врши многу важна железничка програма за реформи со цел да имплементира комерцијални принципи на секторот.


Имено, Министерството сака да ја зголеми ефикасноста, конкурентноста и во исто време да се подобрат стандардите за безбедност.

Меѓутоа, на Министерството ќе му бидат потребни одлични  консултанти кои ќе бидат подготвени за да им помогне во изготвувањето на програмата во три области - железничко финансирање, железничка безбедност и железнички пропис.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 01-Oct-2010 at 19:04
Една вест...

Железници незаконски ќе изнајмуваат оптички кабел на странска компанија

Бугарска компанија која нема регистрирано дејност во земјава победила на јавното наддавање за изнајмување на оптичкиот кабел сопственост на Јавното претпријатие “Македонски железници – Инфраструктура“.

На јавното наддавање за користење на оптичкиот кабел што се протега по пругата Табановце – Скопје на МЖ се јавиле две фирми, од кои една бугарската компанија за телекомуникации “Инвител“ која и победила, наддавајќи повеќе на првичната сума од 4.700 денари за еден километар од оптичкиот кабел.

Од МЖ потврдуваат дека оваа странска фирма победила на наддавањето иако Законот предвидува дека странска компанија дека не може да учествува на јавно наддавање доколку се нема регистрирано во земјава.
“Инвител“ исто така како телекомуникациски оператор се нема регистирано и во Агенцијата за електронски комуникации.

“Секој фирма која врши дејност  во областа на електронски комуникации треба да има нотификација од кај нас“, велат од АЕК.

 Засега, оваа компанија не доставила никакво барање или известување до Агенција дека планира да се занимава со телекомуникации во земјава.
Од Железници тврдат иако фирмата веќе победила на наддавањето сепак, работата не е завршена.

“Еден од условите за договорот да биде потпишан е да има нотификација од Агенцијата за електронски комуникации и ние пред потпишувањето на договорот ќе провериме дали ќе ги исполнат сите услови бидејќи Законот така бара“, вели Милан Јанкулоски од “Македонски Железници“.

Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 01-Oct-2010 at 19:02
Originally posted by гитардемон

Отсекогаш ме интересирало ова: Кога во композицијата има две или повеќе локомотиви, како тогаш се координира кочењето или забрзувањето (воопшто целото возење)? Се поврзуваат електронски и и двете локомотиви функционираат според командите на локомотивата најнапред, или пак и во двете има машиновозачи кои комуницираат некако?

Сигурно дека се некако поврзани и двете функционираат како една, инаку логички не би било можно на пример едната да кочи, а другата да забрзуваRoll%20eyes
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 01-Oct-2010 at 14:04
Originally posted by NorthWind

Originally posted by shaun.r


zalno e sto na sajtot na mz-transport sekoja vtora vest e strajk na grcki zeleznici Ohno
 
Ова звучи како да е нашата во сјајна состојба.
 
Со оглед на тоа во каква состојба е комплетно железничкиот транспорт во Македонија, веројатно би требало цел еден сајт само за штрајкови, доколку нашиот менталитет не беше толку мек, кој дозволува месење од секого во секое време на неограничен рок, па било мерено и во децении.
 
Со сите нивни штрајкови пак се подобри од нас, бар јас имам таков впечаток.


Kako prvo zabeleskata bese vo odnos na stetite sto gi trpime so tie strajkovi

Kako vtoro navistina neznam od kade tolkav nas kompleks na niza vrednost,i zosto sve sto e nase mora da e najlosoto na svet a site drugi da se bolji a samo nas da ne ne biva vo nisto , kolku za tvoja informacija vrzana so grckite zeliznici oni se vo dolgovi vo visina nekade od 400 milioni dolari i za da se izvlecat grcive od ekonomskata kriza Eu i MMf im kazaa deka treba da ja prodadat zeleznicata.Vo vakov stil i vo ovoj kontekst se i bea natpisi po vesnici Kao nasive zeleznici ne gi primaat u Kargo 10 posto vrska neame a otkako stana del MZ na Kargo 10 po vesti i vesnici se kazuese i pisuese kao za djabe ne viknale koga nemame ni lokomotivi ni prugi ni vbagoni , vo istiot stil e i za gasovodot eden mesec se zborese ete rusite nikade gi nema a koga dojdoa denes se pisuva i zbori kao i da sme se priklucele na gasovodot djabe e posto nema mnogu da iskoristime od kapacitetot i duuuuuuuuuuuri vo 2015 ke se zavrsela gasifikacijata. Imam vpecatok deka kaj nas nisto ne moze da mrdne od mrtva tocka samo radi toa sto nie ne veruvame u nas samite i toa deka nikad nema da ne bide
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 01-Oct-2010 at 13:37
@гитардемон

Во случајов не би можел да ти кажам точно (поради едната 441) но знам дека постои DIRT дигитално управување на теристорски локомотиви, т.е. првата потполно ја управува втората, но знам дека постои и аналогно но ....

Edited by Vladimir P - 01-Oct-2010 at 13:39
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
NorthWind View Drop Down
Infraction Group
Infraction Group


Joined: 28-Sep-2010
Location: Neighborhood
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote NorthWind Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 01-Oct-2010 at 13:32
Originally posted by shaun.r


zalno e sto na sajtot na mz-transport sekoja vtora vest e strajk na grcki zeleznici Ohno
 
Ова звучи како да е нашата во сјајна состојба.
 
Со оглед на тоа во каква состојба е комплетно железничкиот транспорт во Македонија, веројатно би требало цел еден сајт само за штрајкови, доколку нашиот менталитет не беше толку мек, кој дозволува месење од секого во секое време на неограничен рок, па било мерено и во децении.
 
Со сите нивни штрајкови пак се подобри од нас, бар јас имам таков впечаток.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 01-Oct-2010 at 13:07
Отсекогаш ме интересирало ова: Кога во композицијата има две или повеќе локомотиви, како тогаш се координира кочењето или забрзувањето (воопшто целото возење)? Се поврзуваат електронски и и двете локомотиви функционираат според командите на локомотивата најнапред, или пак и во двете има машиновозачи кои комуницираат некако?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 01-Oct-2010 at 10:20
Со прекинот на штрајкот на грчките железници, вчера во квеќерината тргна од Скопје најголемиот (најтешкиот) товар кој јас сум го видел и успеал да го усликам.

На чело две тандем електрични локомотиви МЖ 441-108 и МЖ 461-121 и зад нив една невероватна композиција која немаше крај.













Морам да признаам дека од возбудата не успеав да го подесам апаратот па затоа сликите се такви какви што се.

Но важно е што МЖ-Транспорт има што да превезува и МК што да извезува.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 27-Sep-2010 at 13:49
Originally posted by Vladimir P

Во секој случај разликата е огромна, од податоците на возните редови може да се види дека имало барем двојно повеќе линии неголи сега, со тоа и прометот.

На сајтот http://mz-transport.uuuq.com/Index.html имам нешто од 2008 навака.

Но најдобро од Заводот за статисика со барање за информации од јавен карактер http://www.stat.gov.mk/glavna.asp?br=43


zalno e sto na sajtot na mz-transport sekoja vtora vest e strajk na grcki zeleznici Ohno
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 27-Sep-2010 at 13:28
Во секој случај разликата е огромна, од податоците на возните редови може да се види дека имало барем двојно повеќе линии неголи сега, со тоа и прометот.

На сајтот http://mz-transport.uuuq.com/Index.html имам нешто од 2008 навака.

Но најдобро од Заводот за статисика со барање за информации од јавен карактер http://www.stat.gov.mk/glavna.asp?br=43
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 23-Sep-2010 at 13:46
Дали некој има историски податоци за обемот на превезен товар и патници од било кој период пред последниве неколку години? И дали има можност такви податоци да се добијат од МЖ или од заводот за статистика? Особено ме интересира за периодот на СФРЈ и непосредно пред втората светска војна.


Edited by Cloverstack - 23-Sep-2010 at 13:47
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 22-Sep-2010 at 20:11
Бројот на превезени патници во железничкиот сообраќај во второто тромесечие на 2010 година е помал за 2,2% во однос на истиот период од 2009 година, додека е зголемен за 15% во однос на првото тромесечје од 2010 година. Вкупно се превезени 392.000 патници во внатрешниот сообраќај и 6000 патници во меѓународниот сообраќај.


Бројот на превезена стока во второто тромесечје на 2010 година е за 25,3% зголемен во однос на истиот период од 2009 година, а истовремено е зголемен и за 17,4% во однос на првото тромесечје од 2010 година. Вкупно се превезени 823 илјади тони стока во второто тромесечје од 2010 година.

КОНЕЧНО ДОБРИ ВЕСТИ ОД ЗАВОДОТ ЗА СТАТИСТИКА, БАРЕМ ПЛАТАТА НЕ БИ ТРЕБАЛО ДА КАСНИ ВО ЖЕЛЕЗНИЦА, СО ВАКВО ТЕМПО ДО КРАЈОТ НА ГОДИНАТА СОСТОЈБАТА БИ ТРЕБАЛО ДА СЕ НОРМАЛИЗИРА ПО КРИЗАТА!
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 21-Sep-2010 at 17:11
Се подобруваат состојбите во Македонска Железница

вторник, 21 септември 2010
 
Раководството на “Македонски железници А.Д. Транспорт” е уверено дека се подобруваат состојбите во компанијата, од неколку аспекти: ќе се обнови траспортот, железниците се поврзуваат со другите од поранешните ју републики преку новиот проект и финансиски ќе зајакнат со ослободување на обврските
 

 
 
- Првата половина од годинава финансиски е далеку поповолна за македонските железници во споредба со лани. Ланските загуби сега се намалени, вели Оливер Деркоски, директор на Македонски железници А.Д. Транспорт, кој додава дека тука е голема улогата на државата која со законот за трансформирање на железниците го презема поголемиот дел од старите обврски.

Со 1.460 вработени нема превработеност, туку е потребно преструктуирање, смета првиот човек на Компанијата. Сега е потребно осовременување, но и пари за тоа.

- Неопходни се минимум пет гарнитури возови – комбинирани: 3 дизелмоторни и 2 електромоторни. Се очекува поддршката од државата. Компанијата ќе бара кредит, конкретно од финансиската институција ЕуроФима која ги финансира проектите на сите железници.

- Овие проекти одат со кредитирање преку Европската инвестициска банка или преку финансиската организација ЕуроФима која е специјализирана за финансиска помош на сите железници. И ние тоа ќе го направиме, вели Деркоски.

Во меѓувреме завршува проектот со Светска банка. Модернизирани се 4 дизел и 2 електрични локомотиви, а во тек е набавката на 36 товарни вагони од “Гоша” Загреб.

Македонија очекува многу и од неодамнешното приклучување во проектот во товарниот транспорт што го почнаа словенечките железници, а со нив основачи се хрватските и српските железници.

-Македонската страна е вклучена во управувачките органи на компанијата “Карго 10” наскоро ќе се формира, а првиот воз се очекува да тргне во почетокот на октомври од Параќин Србија кон Сежана Словенија. Ќе има траси во кои ќе бидат вклучени и македонскиот товарен железнички транспорт и инфраструктурата. Македонија добива зашто во иднина, реципрочно железниците ќе разменуваат локомотиви и вагони , па ќе донесе поволно работење за нашиот железнички транспорт, истакнува директорот на ММакедонски железници А.Д. Транспорт.

Македонски железници во проектот пристапија со неодамнешниот договор потпишан во Загреб, а тука ќе бидат и босанските и железниците на Република Српска.

Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 18-Sep-2010 at 13:26
И јас помислив за нова нишка ама се плашев дека нема да има интерес..
 
И јас пред неколку месеци приметував контроли, ова сега одново присилно подмитување ми се чини ко телепортирање 2 години наназад. Ме зачуди како без воопшто страв си го фураат бизнисот.
 
Не кажав дека случајно на стаклото приметив бутање во џеб и од соседното купе. Јбга се гледа на стаклото. Малце ко баба што јаде гомна за се, се осеќам, али незнам ваљда боље да збориме за ова, отколку секој да си премолчува, па да метатастазира. Сите не тангира.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 18-Sep-2010 at 09:10
Темата за корупција на кондуктерите заслужува посебна нишка на форумов за секој да си го каже своето искуство.

Моето последно патување летово кон Белград односно кон Табановце и кон Битола помина со кондуктери кои не можеа да мрднат од едни големи батки на кои на картицата има пишуваше КОНТРОЛА! Во возот кон Кичево, на пример, речиси и да нема луѓе кои се возат без карти.

Последниве години не сум видел многу луѓе кои се возат без карти, ниту сум видел многу кондуктери кои земаат пари на црно, ама верувам дека сеуште има вакви изолирани случаи.
Back to Top
Swimmer View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar
Suspended

Joined: 09-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 294
  Quote Swimmer Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 18-Sep-2010 at 00:12
Со жалење можам да констатирам дека корупцијата кај кондуктерите е повторно вратена.
 
Морам да признаам дека поприлично се разочарав, мислев дека го надминавме тоа од пред година-две, кога имаше и неколку фаќања па отпуштања од работа, па као кондуктериве се стресоа.
 
Арно ама, ако извадите пари во воз да си платите карта, кондуктерот сам ќе ви врати поголем дел од нив, а вие ќе останете збунети. Иако пред "100" години кога беше дива лига и јас сум применувал такви тактики, a koj ne, од пред некоја година, а и ја као созреан, многу убаво ми беше да купам карта и да видам контроли и сузбивање на корупција.
 
Споменатава негативна дешавка многу ме разочара, пак сме дива лига. Не би да кажувам, кој кондуктер, кој воз, не би да нанесам штета никому, само од кај таква храброст? Затаиле ли тие интерни контроли, можда си рекле, готово го решивме тоа прашање, ама... не ќе да е така.
 
Најлошо е што не сте ни свесни дека сте вовлечени во процес на подмитување, вие си давате реално пари колку треба, без никакви намери за да си "поминете поефитно."
 
UnhappyUnhappy
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 17-Sep-2010 at 12:29
Така има линија и до Осло Муабетот е демек директен воз. Да не мора да си слезиш во Белград.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 17-Sep-2010 at 11:53

Ima kako nema? Skopje-Belgrad-Zagreb-Ljubljana


Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 16-Sep-2010 at 19:40

Од Скопје до Загреб сеуште нема железничка линија. Бизнисмените договараат поголема бизнис соработка.

Паѓа бизнис соработката меѓу Македонија и Хрватска. За 18 проценти е намалена трговијата во првите 8 месеци годинава. Хрватска учествува со 5 проценти во вкупниот извоз на македонски производи. Бизнис заедниците од двете земји констатираа - мора и двете страни да работат поинтензивно. Инфраструктурата е кочница. Загреб и Скопје и натаму остануваат без директна железничка линија.
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 10-Sep-2010 at 18:49
Исполнето ветувањето...
Вработените во „Колска“ земаа плати
10 септември 2010, 18:13
Извор: Макфакс

Вработените во „Колска“ денеска земаа плати, со што е  исполнето едно од барањата на вработените, останува Владата да го исполни и второто барање, обезбедување на средства за репроматеријали.
Со тоа, штрајкот во велшка „Колска“ е прекинат и работниците се вратија на работа. Владата обезбеди пари  за јули и го повика раководството на фабриката деновиве да се договорат за преостанатите две плати  како и за обезбедување на средства за набавка на репроматеријали.
„Владата исполни дел од нашите барања. Зедовме плата за јули , а ветено ни е дека  ќе бидат обезбедени пари за неисплатени плати за декември минатата година и за јуни годинава ", вели Јордан Чадлов, претседател на фабричкиот синдикат.
Во Велешката фабрика велат дека по договорот помеѓу Министерството за транспорт и врски и Јавното претпријатие Македонски железници, „Колска“ редовно добива товарни и патнички вагони за ремонт. Проблемот е во недостиг на средства за набавка на делови за  поправка на вагоните поради што и МЖ навреме не може да им плати. Токму поради тоа 210-те вработени  и покрај тоа што имаат вагони, седат без  работа.
„Важно е и тоа што од Владата ни беше речено дека во најскоро време ќе ни бидат обезбедени и средства за набавка на материјали за поправка на товарните и патничките вагони. Кога редовно ќе ги испорачуваме ремонтираните вагони МЖ навреме ќе ни плаќа", вели Чадлов.
Инаку, решавањето на проблемот на фабриката за шински возила од Велес вработените го гледаат не во честите штрајкови туку  во нивното повторно приклучување во ЈП„Македонски железници".


Edited by Danielbtmk - 10-Sep-2010 at 18:50
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.645 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.