build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #901 Posted: 21-Apr-2012 at 10:45
Продолжува изградбата на јужниот отсек на Софијскиот обиколен пат помеѓу Симеоново и Младост 4. Делницава на која ќе има две клучки треба целосно да се пушти во сообраќај кон крајот на летово, односно месец август.

клучката со бул. Климент Охридски/Бистришко шосе:













Пространството пред ИКЕА-та:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #902 Posted: 18-Apr-2012 at 12:42
Автопат Марица (Оризово - Димитровград - Харманли - Свиленград - Турција)  А3 Е80

Изградбата на целата останата должина на овој автопат, или околу 80 километри е во полн ек, при што треба целосно да финишира до летото на 2013 година. Тогаш од Пловдив до Свиленград односно Турција ќе се патува по автопат долг 117 километри:

Сликите се на членовите на ССЦ ogibo, mandjasgrozde, REAKTOR и Toto65:

Почетокот на ЛОТ 1 крај Оризово:





Изградба на патниот јазол тип полна детелнина при пресекувањето на Марица со експресниот пат Хасково-Димитровград:





Изградба на другите делници:








Изградба на малиот дел на Марица крај Свиленград, близу до турската граница:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #903 Posted: 18-Apr-2012 at 11:49
Автопат Тракија, ЛОТ 4 (Јамбол - Карнобат)   А1 Е773  Е871

Овој лот, како што веќе споменав е најдолгиот (скоро 50 километри), најсложниот и оној кој започна да се гради најкасно споредено со претхдните две делници. Според договорот делот кон Карнобат/Бургас треба да се пушти најкасно до Јануари 2013 година, додека делот кон Јамбол/Софија може да се пушти на 1 Јули годинава, пред летната сезона. Владата на оваа тема е задржан оптимист. Затоа сите напори сега се сконцентрирани кон изградбата на делот околу Јамбол:





...додека на делот кон Бургас напредокот е многу помал:






Edited by Andrej_LJ - 18-Apr-2012 at 11:51
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #904 Posted: 18-Apr-2012 at 11:45
Автопат Тракија, ЛОТ 3 (Нова Загора - Јамбол)   А1 Е773














Edited by Andrej_LJ - 18-Apr-2012 at 11:50
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #905 Posted: 18-Apr-2012 at 11:42
Автопат Тракија, ЛОТ 2 (Стара Загора  - Нова Загора)   А1 Е773


Сликите се правени од патниот јазол Нова Загора, каде што завршува ЛОТ 2 и започнува ЛОТ 3. Тие две делници, со вкупна должина од 68 километри, со сигурност ќе се отворат на 1 Јули годинава. Борбата сега е префрлена на интензивната изградба на првите 15 километри од ЛОТ 4 (Јамбол-Карнобат), при што владата притиска и овие први километри да се изградат и пуштат во сообраќај на истата дата, заради избегнување на неколку тешки делници на сегашниот пат кон јужното Черноморие. Инаку официјалниот рок за пуштање на ЛОТ 4, односно целосно завршување на автопатот Софија-Бургас е Јануари 2013 година.

Сликите се дело на ССЦ членовите mediar и nikolayt

Патниот јазол Нова Загора:









ЛОТ 2 (Нова Загора кон Стара Загора):












Edited by Andrej_LJ - 18-Apr-2012 at 11:45
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #906 Posted: 18-Apr-2012 at 11:20
ЛОТ 1 (Долна Диканја - Дупница-север), автопат Струма А6 Е79

Изградбата на ЛОТ1 од автопатот Струма (Софија-Солун) врви со засилено темпо. Само 7 месеци по изградбата на делницата долга 16 километри од Долна Диканја до Дупница-север, веќе се гледа сериозен напредок во работата што дава надеж дека истата ќе биде отворена пред рокот Октомври 2013 година.

Сликите се на mandjdasgrozde, SSC:














"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #907 Posted: 10-Apr-2012 at 14:18
за која улица ти треба?
Back to Top
Dragan 1986 View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 10-Apr-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Dragan 1986 Quote  Post ReplyReply #908 Posted: 10-Apr-2012 at 12:59
Ме интересира каде може да добијам сообраќајно решение за улици и за раскрница , ми треба како е уредена како е обележана улцата, дали е полна лента дали има автобуски постројки, пешачки премин и слично. Дали мозе да го добијам ова од Град Скопје или Општина? И како да барам дали е тоа скица, план... Ако не дали може да ми кажете каде да го најдам овој план зошто мора да има нешто како се обележуваат улиците. Ако може да ми одговорите.

Фала и поздрав
Back to Top
Environmental View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 06-Mar-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Environmental Quote  Post ReplyReply #909 Posted: 09-Apr-2012 at 09:45
Тази сутрин започна ремонтът на кръстовището при Телевизионната кула в София.


До 19 май ще бъде забранено движението по десните ленти на булевардите Яворов и Драган Цанков. Причината е първия етап от строителството на новото кръстовище между двата булеварда, което ще бъде на две нива.
Дейностите по изграждането ще продължат шест месеца. Движението няма да бъде спряно изцяло, но ще бъде пренасочвано. Проектът струва 20 млн. лв., осигурени от Европейската инвестиционна банка.
Conservation is a state of harmony between men and land.

Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #910 Posted: 05-Apr-2012 at 19:14
Скоро(23 април е краjниот рок на тендерот) треба да почне изградбата на инжинеринг и на делницата(Лот 2) Дупница-Благоевград (37 км.) со кое за следниот програмен период 2014-2020 помегу Солун и Софиjа на делот од К4 на Бугарска териториja ке останат за доизградба само 64 км. автопат, помегу Сандански и Благоевград

Edited by pavche - 05-Apr-2012 at 19:14
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #911 Posted: 05-Apr-2012 at 12:30
Денес започна изградбата на делницата Сандански-Кулата (ГР), на автопатот А6 Струма (Софија-Солун). Делницата е долга 15 километри, чини 23 милиони евра, а рокот за изведба е 23 месеци (отворање најкасно Март 2014 година).

Bulgaria Starts Construction of Hwy to Greek Border

April 5, 2012



The construction of Lot 4 (the southernmost section) of the Struma HIghway starts on Thursday, April 5, 2012.

File ma


Bulgaria is holding Thursday, April 5, the groundbreaking ceremony of the 15-km Lot 4 of the Struma Highway.

On March 19, the Greek company Aktor and the Bulgarian Road Infrastructure Agency signed the contract for the construction of Lot 4 of the Struma Highway leading from Sofia to the Bulgaria-Greece border.

The construction of the road section will cost BGN 59 M, and is supposed to be completed in 23 months.

Its launch was delayed by seven months because another bidder in the public procurement tender, "Trace Group Hold," appealed the selection of Aktor.

The construction works will require moving the tracks of the Sofia-Kulata railway line as well as building special facilities to protect a number of endangered animal species, including tortoises. The highway will have 5 overpasses, three underpasses, 2 railroad underpasses, and 7 bridges.

The construction will be funded from the EU Operational Program "Transport" and has to be completed in 25 months.

The Lot 4 section runs from Kulata-Promachonas to the southwestern Bulgarian town of Sandanski.

The construction of Lot 4 of the Struma Highway will also have a positive effect on the Sofia-Kulata railway because it will necessitate a change of the route of a 3.3-km railroad section.

The new railway route will be transferred to a straight section that will allow the trains to go at a speed of 160 km/h, which is about the highest speed that can be reached by trains in Bulgaria.

The total cost of the Struma Highway – from Sofia to Greece – is estimated to be about EUR 1.1 B. The total length of the highway is slightly over 173 km.

The Struma Highway starts at the Daskalovo road junction to the west of Sofia, where it will be connected with the short Lyulin Highway, and will run to the Kulata border crossing on the Bulgarian border with Greece. Some of the sections of the 156-km road are promised to be completed by the end of the Borisov Cabinet's term in 2013. A total of 19 km have been completed so far.

Lot 2 (from Dupnitsa to Simitli, 45 km) and Lot 3 (from Simitli to Sandanski, 60 km) will be harder to build because of the rough terrain, and the Borisov Cabinet has made it clear it plans to complete Lots 1 and 4 by the end of its term in 2013, and to have made progress on the other two.

The Struma Highway is a priority for the Bulgarian government in 2011 because of the importance of the traffic and economic ties with Greece, and because it is a part of Pan-European Transport Corridor No. 4 (from Central Europe to Thessaloniki and Athens via Vidin and Sofia).

The highway will be the first one in Bulgaria to feature special facilities for wild animals such as bears and hares.



Заедно со оваа делница, моментално во активна изградба се цели 243 километри автопат, од кои над 120 треб да се пуштат оваа година. Моментално (Април 2012 година) во Бугарија има 466 километри автопат.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #912 Posted: 27-Mar-2012 at 20:07


10) Обиколница на Габрово и Тунел под Шипка, дел од експресниот пат Русе (RO) - Крджали (GR) (I-5, E85)   L=31 km   € 157 mil.


Со оваа 31км долга обиколница на Габрово се избегнува самиот град, но исто така и тешкиот планински проход Шипка, со изградба на нов тунел долг 3,2 км. Трасата се протега долж оптоварениот и важен Коридор 9, каде минува голем транзитен сообраќај помеѓу Грција и Турција на југ и Романија на север. Западната обиколница на градот е поделена на 5 подсекции чија градба треба да започне во 2014 година. Според проектот, габаритот на патот ќе биде Г20 (2*2), при што ќе се гради еден тунел долг 560 метри и еден тунел долг 3200 метри, како и множество патни јазли. Токму деновиве беше завршена и одобрена Студијата за еколошко влијание врз околната средина, што отвора простор за следните фази во проектот.







11)  Југо-источна обиколница на Пловдив и експресен пат Пловдив - Асеновград, дел од експресниот пат Пловдив-Асеновград-Пампорово-Рудозем (GR)  (II-86)  L=20 km  
€ ? mil.


Овој исклучително важен проект за вториот по големина Бугарски град - Пловдив, е поделен на два сегмента, при што 5 километри од трасата и припаѓа на јужната обиколница на Пловдив, додека останатите 15 километри припаѓаат на меѓуградскиот пат Пловдив-Асеновград кој понатаму продолжува кон Грција, Смолјан и Пампорово. Тендерот за изработка на проектот заврши, при што реалната изградба треба да започне во втората половина на 2012 година. Експресниот пат е со габарит Г20 (2*2), со патни јазли на неколку нива и проектирана брзина од 100км/час.


12) Автопат Оризово-Димитровград-Харманли (TR),  LOT 1 и LOT 2 на автопатот Марица (I-8 Е80)   L=67 km  
€  131 mil.


Овој автопат е многу важен не само за Бугарија, но и за целата Европска Унија бидејќи е главниот пат кој ја сврзува Турција со Европа. Исто така оваа траса е дел од два Пан-Европска коридора, и тоа Коридорот 4 и Коридорот 10Ц.

LOT 1 (Оризово-Димитровград) е со вкупна должина од 31,4 километри, односно од
км 5+000 до км 36+400, која започна да се гради во Август 2011 година, при што рокот за изградба е 25 месеци, а истата отсечка треба да се пушти пред рокот кон Јули 2013 година. Изградбата на овој лот чини 77 милиони евра или по околу 2,4 милиони евра за километар.

LOT 2 (Димитровград-Харманли) е со вкупна должина од 34,3 километри, односно од км 36+400 до км 70+620 и започна да се гради во Јули 2011 година, при што рокот за изведба на работите е 25 месеци, а истата отсечка треба да се пушти во сообраќај во Август 2013 година. Прогнозната вредност на овој лот била 105 милиони евра, но големата конкуренција помеѓу заинтересираните градежни компании ја симна цената на само 63 милиони евра или околу 1,8 милиони евра за колометар нов автопат. 

Edited by Andrej_LJ - 27-Mar-2012 at 20:09
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #913 Posted: 26-Mar-2012 at 22:11
Неодамна беше пуштено и осветлувањето на патниот јазол Даскалово крај Перник, каде што автопатот А5 Лјулин преминува во А6 Струма, заедно со осветлувањето на патниот јазил крај софијската населба Лјулин. Осветителните тела користат ЛЕД технологија:









А беше и додаден знакот Sofia-South Ring  за оние кои од Перник одат кон јужните делови на Софија преку Јужната обиколница:



belcho, SSC
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #914 Posted: 25-Mar-2012 at 16:28
Originally posted by ink


Има ли некаква причина за този автопат Скопje-Штип? Ке продолжува ли ком Радовиш и Струмица?

Всушност прво се занесуваа дека ќе го продолжат накај Кочани - Делчево - бугарска граница. Автопат до Штип реално треба да има, бидејќи Штип е сообраќаен центар на источна Македонија и од тој автопат полза ќе имаат многу поголем број граѓани, а не само оние од Штип. Проблемот е што долго време има само план, а рок нема.

До Кочани односно Виница сообраќајот е солиден, а од она што имам читано планираната траса е прилично ефтина за изградба, па не е вон памет во некоја догледна иднина да се планира изградба на автопат (или експресен пат) и до Кочани/Виница. Исто така постојниот пат поминува низ повеќе села, а имам впечаток дека во Кочанската котлина има и доста локален „земјоделски“ сообраќај кој нема алтернативен пат па мора да го користи сегашниот магистрален. Мислам дека овие се два значајни фактори кога се размислува дали помеѓу Штип и Кочани да се гради автопат или експресен пат, а магистралниот пат да остане за чисто локални потреби.

Кон Македонска Каменица, Делчево и понатака, сообраќајот е ужасно слаб, преголем потенцијал за пораст јас не гледам, а теренот е незгоден за изградба, па планирање на автопат дури и долгорочно не прави никаква смисла. Според мене еден добар магистрален пат со две (и три ленти таму каде што е потребно), со добри стандарди по целата должина и добро одржуван, ќе биде сосема адекватен во наредните децении.

Струмица беше изоставена од автопатската мрежа дури и во првичните мегаломански ветувања на актуелната власт, кога цела мапа на државава ја нашкрабаа со автопати.



Edited by Cloverstack - 25-Mar-2012 at 16:34
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #915 Posted: 25-Mar-2012 at 02:26
Originally posted by Cloverstack

[QUOTE=kenzo_fan]



Има ли некаква причина за този автопат Скопje-Штип? Ке продолжува ли ком Радовиш и Струмица?
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #916 Posted: 25-Mar-2012 at 00:20
Од Програмата на Владата:

Коридор VIII – Романовце – Крива Паланка (постапката за концесија е во тек, 2013-2018 доколку има заинтересиран концесионер; 2014-2015 рехабилитација, надградба и проширување доколку не се добијат прифатливи услови за концесија).

Концесионирањето пропадна по што требаше да се пристапи кон планот Б. Наместо тоа, Владата продолжува со трошење пари за нова консултантска студија и покрај тоа што таква студија е веќе платена и добиена. Истата е изготвена од страна на реномирана компанија - „Луис Бeргер“, во 2007. И додека за „Луис Бергер“, како проектант на мостот на Сава во Белград, Discovery сними документарец за серијата Extreme Еngineering, нашето министерче Миле не убедува дека друга консултантска куќа ќе дојде до магични резултати кои ќе ги натераат приватните инвеститори да го изградат Коридорот 8.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #917 Posted: 24-Mar-2012 at 23:14
Originally posted by kenzo_fan

Ќе се поврзат ли некогаш Скопје и Софија со автопат? На мапава не гледам предвидени активности кон македонска граница. Има ли некои поголеми препреки за тоа во физичка смисла? Немам претстава за теренот, ќе требаат ли тунели и слични комплицирани зафати? Делницата не ми се чини голема.

Можеби некогаш во многу далечна иднина... Засега Бугарите испланираа да градат само експресен пат кон Македонија, а ние ионака „плановите“ ги менуваме константно, колку да помине времето, и всушност одамна ништо не градиме. Така да Скопје и Софија ќе останат меѓусебно прилично изолирани.


Еве ја мапата на бугарската моментална автопатска мрежа (изградено - во изградба - планирано), како и планираните експресни патишта обележани со виолетово:

Originally posted by ink







А еве го и нашиот најнов „план“...
изградено - планирано

Originally posted by Cloverstack








Edited by Cloverstack - 24-Mar-2012 at 23:15
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #918 Posted: 23-Mar-2012 at 20:15
Мал осврт за обиколницата околу Белград.

Прво, херојски се напорите на Србија во врска со изградбата на Автопатишта во вакви услов. Да не се заборави, не зема ефтини кредите (или како Бугарија и Грција џабе пари), туку со 3 4 % каматни. Заота се оди полека со изградбата, државате е на горниот лимит на задолжување ткаа да е тешко да се подигаат нови средстава. А исто така се гради коридорот 10 према Бугарија и Македонија. Да не навлегуваме во приротетите, тоа е прашање е отворено за дискусија.

Картата која ја постира Н23 се кажува. сега се гради целиот профил од батајница до Добановци, нависум лесна делница, но имаше големи проблеми со експропријација на земјиште. Тука бил вмешан и организиран криминал, некои фаци купиле земјисте на трасата па парале огромни пари и сл. работи. Тој дел е мн важен. досега возилата кои одеа према југ, како и према запад кој Загреб мораа да влегуваат во градот, каде ги чекаат 5 - 6 бавни семафори па да излезат на автопатот. реално е таа делница да се заврши во Мај-Јуни.

се градии секторот 5, кој е најтежок од градежна гледна точка, 2 големи моста, еден голем тунел, многу клизишта, кои посебно се комплицирани, подземини води, кои бараат длабокофундирање со шипови. таа делница се гради во полупрофил. Кој што поминал на кружниот пат во Белград знае дека овој дел е најголемото тесно грло. иако краток (секторот 5 многи ке растерети. Малку е незгодно што се гради во полупрофил, но ако се глрадеше во цел профил, тогаш сите пари ке одеа на тој дел. Подобро врапче во рака, откоку гулаб на гранка.
Секторот 6 не е компликуваан воопшто. мислам дека беа наколку помали мостови и еден тунел во ископ, едно поголемо клизиште и неколку мали. но тој не е толку ни итен, кружниот пат на тој дел е сосема доволен да го опслужи сообраќајот. Секако и тој ќе почне да се гради во полупрофил прво па потоа сукцесивно и втората лента.

Логиката на оваа обиколница е да се измести товарниот сообраќај од центарот на центарот на Белград. посебно ги отоварауваше мостовите.

ако јас се прашувам ваквата изградба е ОК. подобро да се изгради полупрофил на целата делница, да се реши горечкиот проблем, па потоа да се потполнува со уште една лента. секако е подобро веднаш целиот да биде авотпатско реени, но како што реков пружи се до каде ти е чергичето.

п.С. не ми е јасно како они лопови од Терна,добиваат лотови на К10?
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #919 Posted: 23-Mar-2012 at 18:54
Originally posted by Andrej_LJ




Андреj имаш пропуштил си мегу Стара Загора и Казанлак има веке скоростен пат 2/2. Мегу Димитровград и Хасково имаш 2+1/2+1 (но вклучуването во патот не е на друго ниво).
От Карджали надоле имаш исто 2+1/2+1.


Edited by ink - 23-Mar-2012 at 19:08
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #920 Posted: 23-Mar-2012 at 12:00
Ќе се поврзат ли некогаш Скопје и Софија со автопат? На мапава не гледам предвидени активности кон македонска граница. Има ли некои поголеми препреки за тоа во физичка смисла? Немам претстава за теренот, ќе требаат ли тунели и слични комплицирани зафати? Делницата не ми се чини голема.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4445464748 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.430 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.