build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #921 Posted: 12-Mar-2011 at 17:28
ААА, јас па од тоа жолтото не го видов, а изгледа и не прочитав од вашите коментари. Обично забележувам ситници, ама сега сум малку замааен и на брзање. Ај да не се вадам сега.

Но, мене вака поставен воопшто не ми прави проблем, важно да си ја врши функцијата. Ако им пречи можат само да го скролат нагоре.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #922 Posted: 12-Mar-2011 at 17:19
Originally posted by FoSsiL

Ништо страшно. Ќе му вградат еден.


Абе веќе е вграден, ама долу на џамо не горе.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #923 Posted: 12-Mar-2011 at 17:17
Ништо страшно. Ќе му вградат еден.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #924 Posted: 12-Mar-2011 at 17:16
Originally posted by Dexter26

Можеби грешам, но не мислите дека кај автобусов што остана во Скопје сепак има електронски дисплеј, со разликата што е на долниот крај на прозорецот, наместо на горниот ?  Мене барем така ми личи, но можно е да грешам бидејќи никогаш го немам видено автобусот лично.


Да знаеш дека си во право, сега дека спомена и го забележав. Само бидејќи е исклучен тешко се забележува. А зошто би бил долу? Колку пониско, толку потешко видливо.



Originally posted by zabegan

далеку од тоа дека личи на дисплеј ова на прозоров, дисплеите зафаќаат простор колку лцд монитор...


Зборувавме дека на тоа место имаше дисплеј (па не се гледаше тоа сивото), а не дека тоа сивото е инсталација за дисплејот. Ми изгледа како нешто за вентилацијата, за еркондишнот , ама кој да го знае.

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #925 Posted: 12-Mar-2011 at 17:02
лсл дури и капацитетот да е единствен квалитетен аргумент (а не е) е повеќе од доволен за да не се поддржуваат автобусиве сметајќи на тоа каков е планот за нивното користење
инаку далеку од тоа дека личи на дисплеј ова на прозоров, дисплеите зафаќаат простор колку лцд монитор... и како можев да прашам дали има седишта таму а да не видам дека точно одоздола е тркалото
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #926 Posted: 12-Mar-2011 at 16:49
@гитардемон
 
Да, и јас забележав уште кога пристигна автобусот дека го нема електронскиот дисплеј, но си помислив дека можеби автобусот со дисплејот е тој што го пратија во Германија на хомологација, а овој другиов што остана во Скопје е донесен без дисплеј.
 
Можеби грешам, но не мислите дека кај автобусов што остана во Скопје сепак има електронски дисплеј, со разликата што е на долниот крај на прозорецот, наместо на горниот ?
 
Мене барем така ми личи, но можно е да грешам бидејќи никогаш го немам видено автобусот лично.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #927 Posted: 12-Mar-2011 at 15:06
Никаков судден цханге. Прочитај убаво, капацитетот е единствено прашањ еодстојно за дебатирање по кое може да се прашаме дали двата ката се добар пазар за малку намален капацитет. Но тоа во никој случај не се алудира на функционалност.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #928 Posted: 12-Mar-2011 at 14:57
Originally posted by Cloverstack

Знае ли некој што би можело да биде ова?


На овој автобус не знам зошто нема, но на промоцијата што беше во Кина на тоа место имаше електронски дисплеј со линијата.

Еве го и рендерот:



Еве го и автобусот во Кина.


Зошто овој пат без такво, не ми е јасно. Не се побуниле ваљда нашите?

Edited by гитардемон - 12-Mar-2011 at 15:01
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #929 Posted: 12-Mar-2011 at 14:57
Originally posted by lslcrew

Најлегитимен аргумент контра двокатниве е капацитетот кој е стварено дискутабилно прашање и оправдано понеповолно за двокатниве во корист на дуплите. се друго што се изнапиша контра е само обид да се даде аргумент повеќе контра двокатниве, но според здрава логика веројатно неуспешно. Така да да не шириме непотребно капацитет е тој што не занима ако сме сеуште практични во дискусииве. Тука и не спорам околу бројките, се друго се дополнителни елементи кои во ниеден момент не ги загрозиле стандардите за функционирање на моторот, движење на патниците, безбедност, наплата и сите останати.


A surprizing sudden change of your mind... Ај прочитај што имаш пишувано страници наназад. Ама тоа пред да навлезеш таму каде што навлегуваш...

Edited by гитардемон - 12-Mar-2011 at 14:59
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #930 Posted: 12-Mar-2011 at 09:58
By Cloverstack
Препорачани??? Таму пишува минимален број на врати, а не препорачан:
Прашањето беше зошто мораше да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној огромен мртов простор покрај возачот.
-------------------------------------------------------------------------------------
Eden od parametrite na izbor na vozilata za upotreba vo urbana sedina e uslovite sto gi dava patnata infruktura  . Problemarikata vo taa svera na zakonodavstvo bara i ogranicuva zaradi zastita na patnata infrastruktura preku zakonite /koi gi branam/  kalku tocno  smee / moze / da iznesuva osovinskoto opteretuvanje  na podlogata - patot.
Vo Makedonija toa e 6500kg na predna oska  i 11500kg na zadna oska ili vkupno 18000kg.
Vo svetot ne postoi proizvoditel koj vo standardni uslovi i po prifatlivi ceni ke napravi dvokatno 12m vozilo so vkupna masa od 18000kg i raspored na masi koi zakonot gi trzi.
Zatoa sosema normalno vozilo vo vakva izvedba da e pokratko, a vo slucajov po informaciite sto tecat toa e vo klasa 10,6m.Voziloto ne moze da bide tro-osovinsko i 12m , a istoto da bide napraveno od eden segment, togas zbirot na vkupnata masa e pogolema od dozvolenata i go nadminuva limitot na zadnoto opteretuvanje.
Od dolzinata i sopstvenite masi polno/prazno zavisi kapacitetot na patnici.Od kapacitet na patnici zavisi minimum zakonski potrebni vrati.Zakonodavecot ja limitiral dolnata granica za broj na vrati , a vo svetot nema kompanija i korisnici koja napravila ili pobarale vozila razlicni od minimumot ,osven ako ne se aerodromski.
Rasporedot na masi-tezini, rasporedi na postavenost na motor, rezervoarot ,  bocite kocniot sistem, pozicioniranje na vrati, izbor na edno ili dve skalila, zakonska postavenost na skalia, pzicija na elementi od klima ured i greene, zakonski utvrdeni prolazi, sigurnosni izlezi ,pozicija na kolicka i zakonski minimum prostor za istata, raspored na stolici , sirocina na vlezni vrat, utvrduvanje na maksimalen broj na stolici za sedenje i utvrduvanje na prostor i pozicija na vozacot, vidno pole kako element za komunikacija so ostanati ucesnici vo soobrakaj i priod kon stanicna pzicija.Kolku sto primetuvam na slikite pod mrtviot prostor
ima nekakva vraticka. Od moite skromni poznavanja i rabota vo eden servis, mozebi toj ne e prazen-mrtov.
Jas mislam, ako sakame forumski da go ocenuvame dvokatniot /YUTONG/ toa da bide so edinicniot 12m avtobus / LAZ / i po pat na komparativni parametri . Za sreka dvete vozila imaat skoro ednakov  vozen podvoz i toa e dobar start. Taka kazuvaat vesnicite 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #931 Posted: 12-Mar-2011 at 05:54
Најлегитимен аргумент контра двокатниве е капацитетот кој е стварено дискутабилно прашање и оправдано понеповолно за двокатниве во корист на дуплите. се друго што се изнапиша контра е само обид да се даде аргумент повеќе контра двокатниве, но според здрава логика веројатно неуспешно. Така да да не шириме непотребно капацитет е тој што не занима ако сме сеуште практични во дискусииве. Тука и не спорам околу бројките, се друго се дополнителни елементи кои во ниеден момент не ги загрозиле стандардите за функционирање на моторот, движење на патниците, безбедност, наплата и сите останати.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #932 Posted: 12-Mar-2011 at 03:25
а има ли барем седишта под него или и таму е изгубен дел од капацитетот? на крај ќе испадне дека лага е капацитетот од 80 и кусир луѓе ако многу простор е потрошен на вакви глупости
инаку вака лаички искоментирано, мене ми личи како да е уредот што обичните нископодни автобуси го имаат на кровот поставено најчесто
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #933 Posted: 12-Mar-2011 at 02:57
Lici na golem klima ured
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #934 Posted: 12-Mar-2011 at 02:48
Знае ли некој што би можело да биде ова?


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #935 Posted: 12-Mar-2011 at 01:28
@ Ma

На почетокот се понадевав дека суштински ќе придонесеш во дискусијата. Но освен нервоза, ароганција без покритие, и премногу извичници на крајот на речениците, не презентираше ништо друго

Изгледа си дошол да се караш, а не да дискутираш. Твојов пристап, кој се сведува на „јас сум стручњак, вие не разбирате, јас ако кажам нешто тогаш тоа е така без обзир на се, ваше е тоа едноставно да го прифатите“, тешко дека ќе измами или импресионира некого. Не тргај од претпоставка дека соговорникот пиел нафта.

Oд силните материјали кои ги најави, се сведе на следново:
- Eден линк до огромна регулатива која ги одредува рамките во кои треба да се држи производството на возила, од каде извади еден детал кој го искористи да дадеш одговор на непоставено прашање.
- Eден линк до сајтот на дизајнерско биро кое учествувало на конкурсот за "New Routemaster". Кога веќе сме кај Лондон, би сакал да кажам дека нивното глупирање ми служи единствено како утеха, дека не сме сосема единствени во ваквиот тип на нерационалност. Нека им е со среќа на Лондончани, исшутираа таков прогресивен градоначалник како Кен Ливингстон, за да го заменат со кловн од калиброт на Борис Џонсон кој меѓудругото им вети дека ќе им го врати познатиот двокатен лондонски автобус (мада они за разлика од нас имаат вистинска традиција и вистинска туристичка вредност во нивниот "routemaster", а кај нас се работи за ЧИСТА глупост)

Исто така несериозен е обидот да му се даде легитимитет на скопскиов ретро кинез, спомнувајќи некакви си инкогнито директори, инженери и стручни лица кои ја подготвувале тендерската документација. Не дека не ти верувам дека тоа е навистина така (иако би било редно тие лица да ги прочитаме со име и презиме), ама воопшто не е поентата кој ги составувал деталите на тендерската документација, откога веќе било решено какви автобуси ќе нарачаме. Поентата е дека не беа стручњаци тие што одлучија јавниот превоз да го преорјентираме на ретро двокатни автобуси, туку тоа е паушална одлука произлезена од главата на политичар. А некои стручњаци и „стручњаци“ за жал се спремни на бесконечна сервилност кон политичарите, и се спремни да се стават во функција на спроведување на работи од кои на нормален човек кој набљудува може единствено да му се крене косата на главата. Не зборам само за овој случај, се разбира..


ПС
Ако си веќе толку запознаен со двокатниве Јутонзи, те молам сподели ги сите технички карактеристики и други подетални информации за овие возила. Ако се веќе толку добри, нема потреба тие податоци да бидат ставани под тепих нели? Со тие податоци би не побил и нас „негативците“. Значи остај ги на страна регулативите за поклопец на резерварите и презентирај ни суштински податоци за конкретниот модел на автобус кој ќе биде 'рбет на јавниот превоз во Скопје во еден прилично долг период кој доаѓа.




Edited by Cloverstack - 12-Mar-2011 at 02:25
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #936 Posted: 12-Mar-2011 at 00:21


Препорачани??? Таму пишува минимален број на врати, а не препорачан:



Во секој случај оваа забелешка ја ставам чисто да не остане како дезинформација. Поентата лежи на друго место. Прашањето беше зошто мораше да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној огромен мртов простор покрај возачот. Тоа се однесува на автобусот како модел и како целина. Ако беа минибуси, немаше да бидат ни две врати, туку една, но што е тоа битно? Не дека не нагласив, но еве повторно - моето прашање не се однесува на техничките стандарди за производство на автобуси, туку на концептот за јавен превоз што го избравме. Ајде да го преформулирам прашањето, затоа што некои очигледно не го разбираат или се прават дека не го разбираат. Кој и зошто одлучи да набавиме баш вакви двокатни автобуси кои имаат смешен капацитет (80 патници), помал дури и од нормален единечен автобус. Еве и бонус прашање тесно поврзано со капацитетот - колку повеќе гориво ќе трошат двокатниве, иако имаат помал капацитет?




Originally posted by UrbanFreak

Зошто овој автобус чини речиси двојно повеќе од единечните на ЛАЗ а има незначително поголем капацитет?

Грешка си друже, нашиот двокатен кинез има дури и помал капацитет од единечните украински ЛАЗ-ови. Баш се имам осврнато на ова во друга нишка:

ЛАЗ-овите имаат капацитет за 100 патници. Воопшто за 12-метарски единечни градски автобуси (како оној од ЛАЗ) капацитетот (во зависност од конфигурацијата и соодносот стоење/седење) во најголем број случаи се движи токму во опсег 90-110. Е сега како е можно двокатен автобус да има осетно помал капацитет од еднокатен единечен? Еве како:
- На горниот кат е дозволено само седење, па тој не помага толку пресудно во контекст на капацитетот.
- Двокатниот Јутонг е 1,4m пократок и во старт има над 3,5m2 помала површина на платформата.
- Двете скалила се прилично голем мртов простор.
- Нашиот модел од Јутонг губи дополнителен простор поради својата неефикасна и нерационална ретро-конфигурација, која произлегува од мртвиот простор во предниот дел, кај „носот“.
- Простор одземаат и возачкото место и вертикално поставениот мотор, впрочем исто како и кај единечниот ЛАЗ, но кај двокатниот Јутонг ефектот е многу подрастичен, бидејќи поради претходно спомнатите губитоци, корисниот просторот е веќе многу поограничен.
- Наместо да се форсира стоење на долниот кат, седиштата зафаќаат поголем процент од корисниот простор отколку што е тоа случај со единечниот ЛАЗ. Се прашувам зошто не исфорсирале повеќе стоење или дури и само стоење на долниот кат, за колку-толку да се оправи капацитетот, но немам одговор. Можеби има врска оскиното оптоварување... веројатно не е баш добра идеја за градски сообраќајници, на две оски да се натовари двокатен автобус, а потоа и максимално да се преполни со патници... Всушност којзнае што е причината, битно ние имаме таква бизарна ситуација, да нашите двокатни автобуси имаат смешен капацитет од 80 патник, а да се поскапи дури и од зглобните ЛАЗ-ови кои имаат капацитет од 176 патници. Од првите имаме нарачано 200, а од вторите имаме нарачано 4. Исто така останува старото прашање дали тој капацитет за 80 патник воопшто ќе може редовно да биде искористен до крај, дел поради помалата достапност на горниот кат, а дел поради тоа што горниот кат веројатно ќе биде магнет за проблематични појави и типчиња.




@ phenomenon
Друже it gets even better than that Примети го наведениот ZK6140HG (троосовински, 13,5 -метарски) кој што е всушност BRT автобус, нема 2 врати, туку 4 (има врати од двете страни). Не дека е толку битно тоа, на Ма ионака му е јасно дека не збориме за бројот на врати како апсолутна бројка, ниту за самиот простор каде што е сместен/одвоен возачот, туку за онаа ретро хауба што ја нарачавме ради кочоперење, а чива единствена улога во пракса е да се изгуби корисен простор и дополнително да се осакати капацитетот на автобусот.



Originally posted by lslcrew

Јас го разбирам Ма што сака комплетно да каже. Дека функционалноста произгледува од прописи и во никој случај не значи ако има помалку ретро дизајкн дека ќе има поголема функционалност  или па дека помалку функционалност ќе биде повеќе ретро дизајн. Никаде низ официјално ниту па неофицијално не сме го истргувале тоа и нема потреба од некои луќе тука постојано да се прикажува таква слика. Само има една друга работа, сето ова може и фино да се каже без толку ароганција, напнатост и дигање тон.
Ако нашето безмозочно инсистирање на ретро дизајн не се одразило врз функционалноста на овие автобуси во јавниот превоз (иако и самиот избор на двокатни нескриено беше ради „ретро филмање“, а не поради тоа што некој евентуално пресметал дека двокатни автобуси би биле поефикасни во скопскиот јавен превоз), тогаш како дојдовме до капацитет за само 80 патници? Зарем капацитетот нема врска со фактот дека нашите Јутонзи се 10-метарски и со оној глупав мртов простор (хаубата) во предниот дел на автобусот? Или пак капацитетот не е битен за користењето на овие автобуси во функција на јавниот превоз?

Зошто Берлин (кој што е меѓу не баш многуте градови кои користат двокатни автобуси, а сепак заедно со Лондон се користеше како „аргумент“ зошто и нам ни требале двокатни), комплетно се преорјентирал на 13-метарски троосовински двокатни автобуси со капацитет за 128 патници (кои се патем неспоредливо помал процент од вкупната бројка на автобуси кај нив, за разлика од доминацијата која ќе ја имаат Јутонзите кај нас):
http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=90973#90973



Edited by Cloverstack - 12-Mar-2011 at 01:54
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #937 Posted: 11-Mar-2011 at 21:38
Незнам за другите. Јас си ја отворив регулативата, и си прочитав. Препорачани се 2 врати. Во друго не засегам.
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #938 Posted: 11-Mar-2011 at 21:31
By pbanks
Дрско однесување нема да се толерира, а своите ставови, какви и да се, можеш да ги искажеш на културен начин без да дискредитираш се и сешто околу тебе.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ej Prijatel
Nitu nekogo "opcuv" nitu nekogo "prokolnav" se sluzev so "naroden zargon" od tipot " em suto e bode" i so voobicen primenliv zargon na predstavuvanje na nestata.Ako " nekoj"pobrzal da ti se pozali a e so povredena sueta, bi ti preporacal da ne bides kadija!
Forumot e za pocituvanje na mislenja, ako nekoj sopstveni mislenja treba da gi nametnuva so nekakvi personalni diplomi, togas  podobro istite toj da si gi zakaci "na edna ili dve sajki".
Jas svoeto mislenje vo forumot go gradam vrz baza na moite rabotni ostvaruvanja.
Zabeleska:
Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #939 Posted: 11-Mar-2011 at 21:22
Originally posted by Ma

 UrbanFreak
 
...............кон сите нас од форумов
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Magister Urban
 
Neznam od koga stana mnozina a jas celo vreme vodam dijalog so tebe kako edinka / sto e cel na forumot odnosno - ova ne  strajk-forum za da se kries vo masata / i gi delime nasite direkni mislenja.
Ocito deka, tesko ti e pogodena suetata, ama jas ne sum ti kriv, toa ke go dobies od sekogo! . Ako si nekakov "daskal" zatoa sto "ljubis" samo da prasuvas - tesko na tie sto ti odgovaraat i slusat!
Ps. Zalam, sto malku probav da te pofaliv!
Ма пријателе, по 10ти пат, темава не е за Урбан или Кловер или Ма, темава е за двокатните автобуси. Ете така е во право си, се кријам зад толпата, суетен сум, арогантен сум, плукач, и мисли уште што сакаш за мене, но ова не е форум за мене нити за тоа колку голем стручњак за двокатни автобуси и регултиви и директиви на ОН за јавен транспорт си ти. Темава е за двокатните автобуси (во чија постапка за набавка со наши пари очигледно на некој начин си бил инволвиран), па затоа те молам уште еднаш, сподели ги со нас линковите од тие регулативи и конечно одговори на нашите прашања конкретно како што му доликува на еден експерт а не вака како политичар.
 
ПС. Доколку повторно добијам одговор полн со навреди и дискредитации а без факти и конкретни одговори престанувам било каква преписка со тебе едноставно се откажувам и несакам да го трујам понатака форумот.


Edited by UrbanFreak - 11-Mar-2011 at 21:24
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #940 Posted: 11-Mar-2011 at 19:03
yutonggroup.en.alibaba.com/product
 Кога ќе ти се отвори страницата, го пишуваш моделот на автобусот, во Search Products правоаголникот.
Тука може да ги видите и останатите модели.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4546474849 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.705 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.