![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 90> |
Author | ||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
ААА, јас па од тоа жолтото не го видов, а изгледа и не прочитав од вашите коментари. Обично забележувам ситници, ама сега сум малку замааен и на брзање. Ај да не се вадам сега.
Но, мене вака поставен воопшто не ми прави проблем, важно да си ја врши функцијата. Ако им пречи можат само да го скролат нагоре. |
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Абе веќе е вграден, ама долу на џамо не горе. ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Ништо страшно. Ќе му вградат еден.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Да знаеш дека си во право, сега дека спомена и го забележав. Само бидејќи е исклучен тешко се забележува. А зошто би бил долу? Колку пониско, толку потешко видливо.
Зборувавме дека на тоа место имаше дисплеј (па не се гледаше тоа сивото), а не дека тоа сивото е инсталација за дисплејот. Ми изгледа како нешто за вентилацијата, за еркондишнот ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
лсл дури и капацитетот да е единствен квалитетен аргумент (а не е) е повеќе од доволен за да не се поддржуваат автобусиве сметајќи на тоа каков е планот за нивното користење
инаку далеку од тоа дека личи на дисплеј ова на прозоров, дисплеите зафаќаат простор колку лцд монитор... и како можев да прашам дали има седишта таму а да не видам дека точно одоздола е тркалото |
||
![]() |
||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
@гитардемон
Да, и јас забележав уште кога пристигна автобусот дека го нема електронскиот дисплеј, но си помислив дека можеби автобусот со дисплејот е тој што го пратија во Германија на хомологација, а овој другиов што остана во Скопје е донесен без дисплеј. Можеби грешам, но не мислите дека кај автобусов што остана во Скопје сепак има електронски дисплеј, со разликата што е на долниот крај на прозорецот, наместо на горниот ? Мене барем така ми личи, но можно е да грешам бидејќи никогаш го немам видено автобусот лично. |
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Никаков судден цханге. Прочитај убаво, капацитетот е единствено прашањ еодстојно за дебатирање по кое може да се прашаме дали двата ката се добар пазар за малку намален капацитет. Но тоа во никој случај не се алудира на функционалност.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
На овој автобус не знам зошто нема, но на промоцијата што беше во Кина на тоа место имаше електронски дисплеј со линијата. Еве го и рендерот: ![]() Еве го и автобусот во Кина. ![]() Зошто овој пат без такво, не ми е јасно. Не се побуниле ваљда нашите? Edited by гитардемон - 12-Mar-2011 at 15:01 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
A surprizing sudden change of your mind... Ај прочитај што имаш пишувано страници наназад. Ама тоа пред да навлезеш таму каде што навлегуваш... Edited by гитардемон - 12-Mar-2011 at 14:59 |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
By Cloverstack
Препорачани??? Таму пишува минимален број на врати, а не препорачан:
Прашањето беше зошто мораше да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној огромен мртов простор покрај возачот.
-------------------------------------------------------------------------------------
Eden od parametrite na izbor na vozilata za upotreba vo urbana sedina e uslovite sto gi dava patnata infruktura . Problemarikata vo taa svera na zakonodavstvo bara i ogranicuva zaradi zastita na patnata infrastruktura preku zakonite /koi gi branam/ kalku tocno smee / moze / da iznesuva osovinskoto opteretuvanje na podlogata - patot.
Vo Makedonija toa e 6500kg na predna oska i 11500kg na zadna oska ili vkupno 18000kg.
Vo svetot ne postoi proizvoditel koj vo standardni uslovi i po prifatlivi ceni ke napravi dvokatno 12m vozilo so vkupna masa od 18000kg i raspored na masi koi zakonot gi trzi.
Zatoa sosema normalno vozilo vo vakva izvedba da e pokratko, a vo slucajov po informaciite sto tecat toa e vo klasa 10,6m.Voziloto ne moze da bide tro-osovinsko i 12m , a istoto da bide napraveno od eden segment, togas zbirot na vkupnata masa e pogolema od dozvolenata i go nadminuva limitot na zadnoto opteretuvanje.
Od dolzinata i sopstvenite masi polno/prazno zavisi kapacitetot na patnici.Od kapacitet na patnici zavisi minimum zakonski potrebni vrati.Zakonodavecot ja limitiral dolnata granica za broj na vrati , a vo svetot nema kompanija i korisnici koja napravila ili pobarale vozila razlicni od minimumot ,osven ako ne se aerodromski.
Rasporedot na masi-tezini, rasporedi na postavenost na motor, rezervoarot , bocite kocniot sistem, pozicioniranje na vrati, izbor na edno ili dve skalila, zakonska postavenost na skalia, pzicija na elementi od klima ured i greene, zakonski utvrdeni prolazi, sigurnosni izlezi ,pozicija na kolicka i zakonski minimum prostor za istata, raspored na stolici , sirocina na vlezni vrat, utvrduvanje na maksimalen broj na stolici za sedenje i utvrduvanje na prostor i pozicija na vozacot, vidno pole kako element za komunikacija so ostanati ucesnici vo soobrakaj i priod kon stanicna pzicija.Kolku sto primetuvam na slikite pod mrtviot prostor
ima nekakva vraticka. Od moite skromni poznavanja i rabota vo eden servis, mozebi toj ne e prazen-mrtov.
Jas mislam, ako sakame forumski da go ocenuvame dvokatniot /YUTONG/ toa da bide so edinicniot 12m avtobus / LAZ / i po pat na komparativni parametri . Za sreka dvete vozila imaat skoro ednakov vozen podvoz i toa e dobar start. Taka kazuvaat vesnicite
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Најлегитимен аргумент контра двокатниве е капацитетот кој е стварено дискутабилно прашање и оправдано понеповолно за двокатниве во корист на дуплите. се друго што се изнапиша контра е само обид да се даде аргумент повеќе контра двокатниве, но според здрава логика веројатно неуспешно. Така да да не шириме непотребно капацитет е тој што не занима ако сме сеуште практични во дискусииве. Тука и не спорам околу бројките, се друго се дополнителни елементи кои во ниеден момент не ги загрозиле стандардите за функционирање на моторот, движење на патниците, безбедност, наплата и сите останати.
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
а има ли барем седишта под него или и таму е изгубен дел од капацитетот? на крај ќе испадне дека лага е капацитетот од 80 и кусир луѓе ако многу простор е потрошен на вакви глупости
инаку вака лаички искоментирано, мене ми личи како да е уредот што обичните нископодни автобуси го имаат на кровот поставено најчесто |
||
![]() |
||
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
|
Lici na golem klima ured
![]() |
||
build.mk, гради форумска историја
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Знае ли некој што би можело да биде ова?
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
@ Ma
На почетокот се понадевав дека суштински ќе придонесеш во дискусијата. Но освен нервоза, ароганција без покритие, и премногу извичници на крајот на речениците, не презентираше ништо друго ![]() Изгледа си дошол да се караш, а не да дискутираш. Твојов пристап, кој се сведува на „јас сум стручњак, вие не разбирате, јас ако кажам нешто тогаш тоа е така без обзир на се, ваше е тоа едноставно да го прифатите“, тешко дека ќе измами или импресионира некого. Не тргај од претпоставка дека соговорникот пиел нафта. Oд силните материјали кои ги најави, се сведе на следново: - Eден линк до огромна регулатива која ги одредува рамките во кои треба да се држи производството на возила, од каде извади еден детал кој го искористи да дадеш одговор на непоставено прашање. - Eден линк до сајтот на дизајнерско биро кое учествувало на конкурсот за "New Routemaster". Кога веќе сме кај Лондон, би сакал да кажам дека нивното глупирање ми служи единствено како утеха, дека не сме сосема единствени во ваквиот тип на нерационалност. Нека им е со среќа на Лондончани, исшутираа таков прогресивен градоначалник како Кен Ливингстон, за да го заменат со кловн од калиброт на Борис Џонсон кој меѓудругото им вети дека ќе им го врати познатиот двокатен лондонски автобус (мада они за разлика од нас имаат вистинска традиција и вистинска туристичка вредност во нивниот "routemaster", а кај нас се работи за ЧИСТА глупост) Исто така несериозен е обидот да му се даде легитимитет на скопскиов ретро кинез, спомнувајќи некакви си инкогнито директори, инженери и стручни лица кои ја подготвувале тендерската документација. Не дека не ти верувам дека тоа е навистина така (иако би било редно тие лица да ги прочитаме со име и презиме), ама воопшто не е поентата кој ги составувал деталите на тендерската документација, откога веќе било решено какви автобуси ќе нарачаме. Поентата е дека не беа стручњаци тие што одлучија јавниот превоз да го преорјентираме на ретро двокатни автобуси, туку тоа е паушална одлука произлезена од главата на политичар. А некои стручњаци и „стручњаци“ за жал се спремни на бесконечна сервилност кон политичарите, и се спремни да се стават во функција на спроведување на работи од кои на нормален човек кој набљудува може единствено да му се крене косата на главата. Не зборам само за овој случај, се разбира.. ПС Ако си веќе толку запознаен со двокатниве Јутонзи, те молам сподели ги сите технички карактеристики и други подетални информации за овие возила. Ако се веќе толку добри, нема потреба тие податоци да бидат ставани под тепих нели? Со тие податоци би не побил и нас „негативците“. Значи остај ги на страна регулативите за поклопец на резерварите и презентирај ни суштински податоци за конкретниот модел на автобус кој ќе биде 'рбет на јавниот превоз во Скопје во еден прилично долг период кој доаѓа. Edited by Cloverstack - 12-Mar-2011 at 02:25 |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Препорачани??? Таму пишува минимален број на врати, а не препорачан: ![]() Во секој случај оваа забелешка ја ставам чисто да не остане како дезинформација. Поентата лежи на друго место. Прашањето беше зошто мораше да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној огромен мртов простор покрај возачот. Тоа се однесува на автобусот како модел и како целина. Ако беа минибуси, немаше да бидат ни две врати, туку една, но што е тоа битно? Не дека не нагласив, но еве повторно - моето прашање не се однесува на техничките стандарди за производство на автобуси, туку на концептот за јавен превоз што го избравме. Ајде да го преформулирам прашањето, затоа што некои очигледно не го разбираат или се прават дека не го разбираат. Кој и зошто одлучи да набавиме баш вакви двокатни автобуси кои имаат смешен капацитет (80 патници), помал дури и од нормален единечен автобус. Еве и бонус прашање тесно поврзано со капацитетот - колку повеќе гориво ќе трошат двокатниве, иако имаат помал капацитет?
Грешка си друже, нашиот двокатен кинез има дури и помал капацитет од единечните украински ЛАЗ-ови. Баш се имам осврнато на ова во друга нишка: ЛАЗ-овите имаат капацитет за 100 патници. Воопшто за 12-метарски единечни градски автобуси (како оној од ЛАЗ) капацитетот (во зависност од конфигурацијата и соодносот стоење/седење) во најголем број случаи се движи токму во опсег 90-110. Е сега како е можно двокатен автобус да има осетно помал капацитет од еднокатен единечен? Еве како: - На горниот кат е дозволено само седење, па тој не помага толку пресудно во контекст на капацитетот. - Двокатниот Јутонг е 1,4m пократок и во старт има над 3,5m2 помала површина на платформата. - Двете скалила се прилично голем мртов простор. - Нашиот модел од Јутонг губи дополнителен простор поради својата неефикасна и нерационална ретро-конфигурација, која произлегува од мртвиот простор во предниот дел, кај „носот“. - Простор одземаат и возачкото место и вертикално поставениот мотор, впрочем исто како и кај единечниот ЛАЗ, но кај двокатниот Јутонг ефектот е многу подрастичен, бидејќи поради претходно спомнатите губитоци, корисниот просторот е веќе многу поограничен. - Наместо да се форсира стоење на долниот кат, седиштата зафаќаат поголем процент од корисниот простор отколку што е тоа случај со единечниот ЛАЗ. Се прашувам зошто не исфорсирале повеќе стоење или дури и само стоење на долниот кат, за колку-толку да се оправи капацитетот, но немам одговор. Можеби има врска оскиното оптоварување... веројатно не е баш добра идеја за градски сообраќајници, на две оски да се натовари двокатен автобус, а потоа и максимално да се преполни со патници... Всушност којзнае што е причината, битно ние имаме таква бизарна ситуација, да нашите двокатни автобуси имаат смешен капацитет од 80 патник, а да се поскапи дури и од зглобните ЛАЗ-ови кои имаат капацитет од 176 патници. Од првите имаме нарачано 200, а од вторите имаме нарачано 4. Исто така останува старото прашање дали тој капацитет за 80 патник воопшто ќе може редовно да биде искористен до крај, дел поради помалата достапност на горниот кат, а дел поради тоа што горниот кат веројатно ќе биде магнет за проблематични појави и типчиња. @ phenomenon Друже it gets even better than that ![]()
Зошто Берлин (кој што е меѓу не баш многуте градови кои користат двокатни автобуси, а сепак заедно со Лондон се користеше како „аргумент“ зошто и нам ни требале двокатни), комплетно се преорјентирал на 13-метарски троосовински двокатни автобуси со капацитет за 128 патници (кои се патем неспоредливо помал процент од вкупната бројка на автобуси кај нив, за разлика од доминацијата која ќе ја имаат Јутонзите кај нас): http://www.build.mk/forum/forum_posts.asp?TID=780&PID=90973#90973 Edited by Cloverstack - 12-Mar-2011 at 01:54 |
||
![]() |
||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
|
Незнам за другите. Јас си ја отворив регулативата, и си прочитав. Препорачани се 2 врати. Во друго не засегам.
|
||
Македонија - Земја на чудата!
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
By pbanks
Дрско однесување нема да се толерира, а своите ставови, какви и да се, можеш да ги искажеш на културен начин без да дискредитираш се и сешто околу тебе.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ej Prijatel
Nitu nekogo "opcuv" nitu nekogo "prokolnav" se sluzev so "naroden zargon" od tipot " em suto e bode" i so voobicen primenliv zargon na predstavuvanje na nestata.Ako " nekoj"pobrzal da ti se pozali a e so povredena sueta, bi ti preporacal da ne bides kadija!
Forumot e za pocituvanje na mislenja, ako nekoj sopstveni mislenja treba da gi nametnuva so nekakvi personalni diplomi, togas podobro istite toj da si gi zakaci "na edna ili dve sajki".
Jas svoeto mislenje vo forumot go gradam vrz baza na moite rabotni ostvaruvanja.
Zabeleska:
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
ПС. Доколку повторно добијам одговор полн со навреди и дискредитации а без факти и конкретни одговори престанувам било каква преписка со тебе едноставно се откажувам и несакам да го трујам понатака форумот. Edited by UrbanFreak - 11-Mar-2011 at 21:24 |
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
yutonggroup.en.alibaba.com/product
Кога ќе ти се отвори страницата, го пишуваш моделот на автобусот, во Search Products правоаголникот.
Тука може да ги видите и останатите модели.
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4546474849 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |