build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 11-Mar-2011 at 18:49
Originally posted by phenomenon

Ве молам, погледнете на сајтот на Yutong и видете ги следниве автобуси:
1. ZK6140HG  (троосовински, 13,5 -метарски, со две врати)
2. ZK6180HG (зглобен, 18-метарски, со 4 врати);
3. ZK6181HG (сличен со горенаведениот, со коса предница)
 
па споредете ги со меѓуградските двокатни автобуси за градски превоз што ги набави Скопје.

 
Ќе може ли да постираш линкови кои водат кон веб страници на кои се прикажани конкретните модели на автобуси ?
 
На официјалниот веб сајт на Јутонг, барем на англискиот, прикажан е само моделот ZK6180HG.
 
Originally posted by гитардемон

Значи намерно си сакал да кажеш така, џабе истрчав да те поправам Па добро, во право си, ама на сите им треба долку време, не само на двокатните. Има милион други проблеми со двокатните, ова е најмал проблем.

Инаку Setra е Käsbohrer, не Mercedes.

 
Вистинското име на Сетра до 1995 беше Kässbohrer-Setra, а од 1995 кога Сетра стана дел од EvoBus, кој патем е во сопственост на Дајмлер, чие што целосно име е Daimler AG, па се до денешен ден, името е Setra.
 
Но и најновите автобуси на Сетра го користат нивното славно лого во облик на буквата К, од почит кон дизајнерот и основач на Сетра, Otto Kässbohrer.
 
А што се однесува до нивните автобуси, одлични се, се имам возено со нив, и во патнички и во градски автобус, и во целост сум задоволен од нивниот квалитет.
 
Воопшто не се сомневам дека одлични би биле за скопските улици.


Edited by Dexter26 - 11-Mar-2011 at 19:06
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 11-Mar-2011 at 17:58
Значи намерно си сакал да кажеш така, џабе истрчав да те поправам Па добро, во право си, ама на сите им треба долку време, не само на двокатните. Има милион други проблеми со двокатните, ова е најмал проблем.

Инаку Setra е Käsbohrer, не Mercedes.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 11-Mar-2011 at 17:42

     За жал. грешиш. Ќе видиш кога ќе почнат да возат. Од Буњаковец до Транспортен Центар , во шпицот, ќе им треба исто толку време, колку што и треба на Mercedes Setra од Скопје до Куманово!

Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 11-Mar-2011 at 17:31
Само да те поправам, не се меѓуградски на ЈСП.
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 11-Mar-2011 at 17:26

Ве молам, погледнете на сајтот на Yutong и видете ги следниве автобуси:

1. ZK6140HG  (троосовински, 13,5 -метарски, со две врати)
2. ZK6180HG (зглобен, 18-метарски, со 4 врати);
3. ZK6181HG (сличен со горенаведениот, со коса предница)
 
па споредете ги со меѓуградските двокатни автобуси за градски превоз што ги набави Скопје.
 
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 11-Mar-2011 at 16:34
Ma, дај бе спушти ја топката малку, намали го тонот, не се однесувај како да си најпаметен на светот. Jas so mojot Ps. mu dadov sansa!

Ако сакаш да бидеш сфатен сериозно од соговорниците и од илјадниците луѓе кои го читаат форумот, те молам образложи со факти, а не со насилни тврдења, значи дај ни копија од регулативата која вика дека автобусите мора да имаат две врати, и посебна кабина за шоферот. Vidi gi mojoite predhodni  postovi:vo koja  e dadena web stranata na kompletnata regulativa koja gi resava / odobruva / site tehnicki resenija na nov proizvod pa i ovoj koj e tenderski potvrden! 

Исто кажи ни зошто Берлин / tenderskite tehnicki baranja za Berlin se razlicni . a dopolnitelno Tie go stitat domasniot proizvoditel MAN a toa ne e isto!/ /и Мадрид на пример имаат автобуси кои не ги следат овие регулативи/ Ne e tocno, moze samo, dizajnot kako forma da e razlicit/. Нема кај нив експерти? / IDAIDA e centar vo Spanija koj gi izdava zakonska soobraznost na vozilata -za dobar del od svetskite proizvoditeli, mozese i za ovoj , megutoa soobraznosta za skopskiot ja  vrsi germanski TUV/ Пари се во игра?/ Za po eftino i kvalitetno .Што е работата? / Koj razbira dobro - koj ne razbira pak dobro!!

Зошто Јутонг во сите свои други автобуси кои се произведуваат сериски нема посебна кабина за возачот, / ne e tocno - YUTONG toa go primenuva vo vozilata za BTR sistem na transport /и има автобуси со три врати? / Toa zavisi od baranje na kupuvacot -ako tehnicki e mozno ili od uslovite na eksploatacija!
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 11-Mar-2011 at 16:13
Ma...

Дали имаш во план да пишуваш на темата (ЈСП - Двокатни автобуси) или си дојден тука по некоја сосема друга работа?

Веќе имаш испишано 12 поста, но освен пресметка со УрбанФрик, Кловер итн, не прочитавме многу за двокатните автобуси.

Инаку, кои и да се твоите квалификаци, знаење на темата и/или можеби инволвираност во целата приказна, редно е да покажеш елементарна почит кон постарите членови на форумот.

Дрско однесување нема да се толерира, а своите ставови, какви и да се, можеш да ги искажеш на културен начин без да дискредитираш се и сешто околу тебе.





Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 11-Mar-2011 at 16:00
 UrbanFreak
 
...............кон сите нас од форумов
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Magister Urban
 
Neznam od koga stana mnozina a jas celo vreme vodam dijalog so tebe kako edinka / sto e cel na forumot odnosno - ova ne  strajk-forum za da se kries vo masata / i gi delime nasite direkni mislenja.
Ocito deka, tesko ti e pogodena suetata, ama jas ne sum ti kriv, toa ke go dobies od sekogo! . Ako si nekakov "daskal" zatoa sto "ljubis" samo da prasuvas - tesko na tie sto ti odgovaraat i slusat!
Ps. Zalam, sto malku probav da te pofaliv!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 11-Mar-2011 at 14:38
@Ma, за жал, освен еден тон препотентна арогнација, и излив на навреди и дискредитации кон сите нас од форумов кои прашавме конкретни прашања не гледам ништо друго во твоите постови ни во твоите линкови. Доволно самиот си се дискредиртираше со своите постови да неможам апослутно ништо од горенафрленото да го сметам за сериозно. Со среќа ни е со вакви експерти како тебе, после ваквиот пост, јасно ми е какви луѓе решаваат за нашиот јавен транспорт. И доста само се расфрлаш со високи терминни, ајде да ги видиме тие равенки со повеќе параметри. Ајде биди веќе даскалот и покажи ни ги конкретните руглуативи, не туку мафтај и блефирај пред нас. Со ваквите паушални и површни одговори ја навредуваш нашата интелигенција само.

Edited by UrbanFreak - 11-Mar-2011 at 14:44
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 11-Mar-2011 at 14:31
Ma, дај бе спушти ја топката малку, намали го тонот, не се однесувај како да си најпаметен на светот.

Ако сакаш да бидеш сфатен сериозно од соговорниците и од илјадниците луѓе кои го читаат форумот, те молам образложи со факти, а не со насилни тврдења, значи дај ни копија од регулативата која вика дека автобусите мора да имаат две врати, и посебна кабина за шоферот.

Исто кажи ни зошто Берлин и Мадрид на пример имаат автобуси кои не ги следат овие регулативи. Нема кај нив експерти? Пари се во игра? Што е работата?

Зошто Јутонг во сите свои други автобуси кои се произведуваат сериски нема посебна кабина за возачот, и има автобуси со три врати?
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 11-Mar-2011 at 14:23
UrbanFreak
 Извини Ма, незнамколку си сгтручен во тематикава, но одтвоите малку арогантни постови освен личнба дискредетација и наметлив став не гледам нити еден добар аргумент.
.................................Убеден сум дека на овие прашања нема да најдеш одговор во нити една регулатива, но бујрум докажи го спротивноо,
-------------------------------------------------------------------------------------------------
 
UrbanFreak,
Nemam namera da ti se "pravdam",no  za sekoj slucaj pogledajsi gi tvoite postovi!Mojot stav za ovoj proekt ti e jasen.Mislam i povtoruvam deka proektot e vo "top klasa".
Ako veke ti e poznat mojot stav za ovoj proekt a pri toa bez argumenti, da velis: deka e "bezumno", praveki ne maloumni za toa sto jas imam sprotivno mislenje od tvoeto , toa
e arogancija.
Ako veke prasuvas, bidi na "nivo" i "ne go mnozi sogovornikot so nula" davajki odgovori pred toj da ti odgovori od tipot:" Убеден сум дека на овие прашања нема да најдеш одговор во нити една регулатива" . Toa se veli narodski "Em suto em bode"
Dali ova e arogancija ili deskriditacija ili pak samo-bendisanost.
Ako veke prasuvas i dobivas odgovori so ocebijni / vo pravoto velat :fakti "/ zakoni koi proizleguvaat od megunarodni regulativi i toa za tebe "ne e dobar argument ", togas sme na "razlicni strani". 
Ako sakas moite mislenjata da gi terame na "bujrum" i so matematika "dva plus dva",
 i toa e arogancija.
Dobro e sto si inzener pa plus i magister.Na magistarskite studii se slusa matematika koja ne e "dva plus dva". Site slozeni procesi, pa i ove vo urbanite sredini ne sodrzat samo edna parametar za da se dojde do " izborot sto e napraven". Kako parametri za vlez se razni ciniteli megu koi i spomenatata "inferiorna " materija.Kako inzener-magister siguren sum deka ti e poznato, deka rezultatite na slozenite ravenstva / sistemi / ne se ravenstvo so dve nepoznati.
Od taa pricina, tvoite prasanja gi smetam za mnogu seriozni!.No, ne mi se bendisuva tvojata pasivna angaziranost.Umno e' i produktivno, osven sto prasuvas da dades i nekoj odgovor na istite vo koj jas bi se vklopil  so poznatite "moi parametri"!
 Eve na primer dobro ti e ova  prasanje e:Дали е пригоден за скопскиот сообраќај и гужвата на одредени линии во одредени периоди од денот?
Da pocneme da gi vnesuvame parametrite!!!
Rezultat ke dojde sam po sebe!
Aj "bujrum"!no, samo bez arogantnost i bez nepotrebno oponiranje!
Ps.Nasta komunikacija ke bide tolku dobra kolku sto ke ja napravime! 
 
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 10-Mar-2011 at 22:57
Јас го разбирам Ма што сака комплетно да каже. Дека функционалноста произгледува од прописи и во никој случај не значи ако има помалку ретро дизајкн дека ќе има поголема функционалност  или па дека помалку функционалност ќе биде повеќе ретро дизајн. Никаде низ официјално ниту па неофицијално не сме го истргувале тоа и нема потреба од некои луќе тука постојано да се прикажува таква слика. Само има една друга работа, сето ова може и фино да се каже без толку ароганција, напнатост и дигање тон.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 10-Mar-2011 at 22:52
Originally posted by Ma

UrbanFreak sega treba da te tretiram kako "ucenice". Aj sega otvori ja Regulativa R107.2 strana 46 ,Annex 3, paragrav 7.6.1 tabela 7.6.1.1 pa vidi Number of exits Klasa I za  broj na patnici od 70 do 100 za dvokatna nadgradba se primenuva dve / 2 / vrati. Ako sakas vaka  da se dokazuvame treba da izlistame okolu 100 000 sranici.Kazi dali sakas uste redum za se'!JAS MISLAM DEKA NE FORUMSKO..Megu toa, mene ne mi e poentata da izigravam "daskal" na "neverni" pa niti cel e na forumot da bide  "vecerna skola". Celta mi e kratko da izlozam realni stavovi, da negiram odredeni mislenja koi se plasiraat i davaat pogresna ocena za isklucitelno tezok inzenerski proekt so cel da prikazat deka istiot predstavuva "sprdacina".Od tvoeto izlaganje, istiot izgleda deka celiot proekt go vodele obicni "zelki"    
/ toa  e mnogu hrabro !!/ od direktori, inzeneri i strucni lica i toa, kako sostavuvaci na tenderskite baranja a od druga strana, kako ponuduvac  eden golem proizvoden YUTONG sistem, koj za zal, pogrdno go narekuvs KAKO "retro-kinezi" a so svoeto poznavanje na ovaa problematika ne si im, ni ti, ni drugi  " do ispod kolena" e mnogu  retro - gradno!!
Извини Ма, незнамколку си сгтручен во тематикава, но одтвоите малку арогантни постови освен личнба дискредетација и наметлив став не гледам нити еден добар аргумент. Можеби не сум машински инженер, и не ги познавам точните регулативи во овааа област, но и јас сум инженер и магистар па доволно ми е да соберам два со два. Значи повторно прашањето на добар дел членови на форумов е зошто се одлучивме токму за овој рето (или како сакаш ти наречи го) дизајн на авотбуси кој не се произведува сериски? Каде и која регулатива тоа го налага? Зошто овој автобус чини речиси двојно повеќе од единечните на ЛАЗ а има незначително поголем капацитет? Дали е пригоден за скопскиот сообраќај и гужвата на одредени линии во одредени периоди од денот? Убеден сум дека на овие прашања нема да најдеш одговор во нити една регулатива, но бујрум докажи го спротивноо, не туку напаѓај и навредувај без ниеден аргумент.
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 10-Mar-2011 at 22:40
@Ma, слободно третирај ме како учениче, и покажи ја де таа фамозна регулатива веќе, прати линк, па сами ќе си ги пронајдеме одговорите.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 10-Mar-2011 at 22:39
UrbanFreak
vidi
www.capoco.co.uk
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 10-Mar-2011 at 22:17
UrbanFreak sega treba da te tretiram kako "ucenice". Aj sega otvori ja Regulativa R107.2 strana 46 ,Annex 3, paragrav 7.6.1 tabela 7.6.1.1 pa vidi Number of exits Klasa I za  broj na patnici od 70 do 100 za dvokatna nadgradba se primenuva dve / 2 / vrati. Ako sakas vaka  da se dokazuvame treba da izlistame okolu 100 000 sranici.Kazi dali sakas uste redum za se'!JAS MISLAM DEKA NE FORUMSKO..Megu toa, mene ne mi e poentata da izigravam "daskal" na "neverni" pa niti cel e na forumot da bide  "vecerna skola". Celta mi e kratko da izlozam realni stavovi, da negiram odredeni mislenja koi se plasiraat i davaat pogresna ocena za isklucitelno tezok inzenerski proekt so cel da prikazat deka istiot predstavuva "sprdacina".Od tvoeto izlaganje, istiot izgleda deka celiot proekt go vodele obicni "zelki"    
/ toa  e mnogu hrabro !!/ od direktori, inzeneri i strucni lica i toa, kako sostavuvaci na tenderskite baranja a od druga strana, kako ponuduvac  eden golem proizvoden YUTONG sistem, koj za zal, pogrdno go narekuvs KAKO "retro-kinezi" a so svoeto poznavanje na ovaa problematika ne si im, ni ti, ni drugi  " do ispod kolena" e mnogu  retro - gradno!!
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 10-Mar-2011 at 20:40
Originally posted by Ma

Urban Freak jas nisto nitu sakam da izmislam nitu licno sum tolku ambiciozen za da  izmisluvam.Prvo jas ne kazav deka toj "inferioren matrijal" se koristi samo vo Makedonija, a  vo ime na vistinata istiot  ne e  izmislica na razni "frcljovci" i "popovci" nitu pak  istiot  materijal  e del  "ramkovniot dogovr"pretocen vo zakon.Toj materijal / direktivi /e lice na posilnite.Zakonodavstvoto vo taa svera / avtoindustrija / go "krojat" korisnicite i golemite proizvodni sistemi / sistemite na bogatite drzavi vo sekoja smisla na zborot / preku drzavnite institucii i vo "sopstveniot svet"!!. 

Sto se odnesuva  po prasanjeto na "liderstvo" ubavo e da gi otvoris web- sajto-vite, za da konstatiras koj e "prviot lider"!!./ kolku za informacija - jas ne go potcenuvam Mercedesovoto znaenje koja e za pocit/
Za londonskiot retro-proekt imate pogresna informacija koja e dadena na ovoj forum.
 
 
Ma, се што сакам да ти кажам е да ги посочиш изворите и материјалите на кои се повикуваш. Се додека сам осе повикуваш на нив, а одговорите на конкретните прашања ги даваш во обликот, некој друг тамо стручен незнам каде пропишал на ниво на општи стандарди, нема да бидеш сериозно сфатен, и дискусијата ќе се сведува на ова ниво. Ајде повторно, каде, во која директива, кој член стои дека двокатните автобуси мораат да имаат 2 врати, дека делот десно (во англија лево) од возачот треба да биде празен, дека двокатните авотбуси треба да се двоосовински не троосовински. Покажи ни ги барем тоа во денешно време е лесно, изгуглај ги ако ништо друго, да не ја сведуваме дискусијава на форумот како дискусија пред гранапче.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 10-Mar-2011 at 19:15

Urban Freak jas nisto nitu sakam da izmislam nitu licno sum tolku ambiciozen za da  izmisluvam.Prvo jas ne kazav deka toj "inferioren matrijal" se koristi samo vo Makedonija, a  vo ime na vistinata istiot  ne e  izmislica na razni "frcljovci" i "popovci" nitu pak  istiot  materijal  e del  "ramkovniot dogovr"pretocen vo zakon.Toj materijal / direktivi /e lice na posilnite.Zakonodavstvoto vo taa svera / avtoindustrija / go "krojat" korisnicite i golemite proizvodni sistemi / sistemite na bogatite drzavi vo sekoja smisla na zborot / preku drzavnite institucii i vo "sopstveniot svet"!!. 

Sto se odnesuva  po prasanjeto na "liderstvo" ubavo e da gi otvoris web- sajto-vite, za da konstatiras koj e "prviot lider"!!./ kolku za informacija - jas ne go potcenuvam Mercedesovoto znaenje koja e za pocit/
Za londonskiot retro-proekt imate pogresna informacija koja e dadena na ovoj forum.
 
 
Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 10-Mar-2011 at 09:13
@Ma, сакаш да кажеш дека само во Македонија и во со овој модел на кинески автобуси се почитуваат овие високи стандарди на ОН за издвоеноста на возачот, па никој да не му пречи? Не сум знаел дека МАН, Мерцедес и останатите светски број еден производители не го почитувале овој стандард. Исто така не сум знаел дека новите Берлински и Лондонски двокатни автобуси биле вон оваа регулатива, а ние сме ја испочитувале.

Od inferiornosta za odredena problematika proizleguvaat vakvi "mrtvi "prasanja i prosto e retro-makedonski a i smesno da te upatuvam na poedini regulativi i clenovi koi se megunarodno obvrzuvacki./ toa e regulativa kade se utvrduvaat
Воопшто не е смешноп да не упатуваш кон овие директиви. Не се работи за општо познати аксиоми, па би било добро да ги прочитаме. Баш тоа ќе ги аргументира твоите ставови, а можеби и господата од берлинскиот и лондонскио јавен сообраќај нешто ќе научат, па следниот пат ќе нарачаат автобуси од Јутонг.
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 10-Mar-2011 at 04:48
 Еве повторно да прашам, кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (кој е безумно исфорсиран „ретро-елемент“ и кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа). Односно кои стандарди ни го наметнаа смешниот капацитет за 80 патници?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Od inferiornosta za odredena problematika proizleguvaat vakvi "mrtvi "prasanja i prosto e retro-makedonski a i smesno da te upatuvam na poedini regulativi i clenovi koi se megunarodno obvrzuvacki./ toa e regulativa kade se utvrduvaat - merki, masi i osni opteretuvanja/.Ubav biser e  konstatacija za bezumniot "retro- element".Sigurno ne se vozis so avtobus a uste po sigurno "majstorot ne ti dal krpa da izbrises sofersajbna i da ti kaze malku da se pomestis od pred vrata za da vidi mastorot nesto  na retrovizorot".Dali mislis deka "majstorot e konobar", pa so sekoj koj sto ke vleze, da pravi nasinski "retro-muabet" so neznam kakov kraj- ili pak ovia na vidum se sitni raboti i ne se del od funkcionalnost na voziloto!
Normalno e, vo nekoi idni stvoreni uslovi, " majstorot"  da bide "pilot" a ne "viljuskarist". Toa ambient trazi da ima maksimalni rabotni uslovi, odnosno, ne- zavisen raboten pult pri uslovi na kontrola na nad cetirieset / 40 / rabotni informacii i rabotni taktovi i seto toa so cel za kvalitetno i efikasno opsluzuvanje.Bezumniot "retro-  detal" vo sovremeni uslovi / tehnicko - tehnoloski / dava ubava opcija maksimalno da se iskoristi "inferiornata materija" /da ne te zamaram so koi regulativi /.
Vo celava rabota edno e mnogu vazno! -" sekoe vozilo ima "hauba" i ne sekogas toa ne e so retro stil, pod haubata sekogas nesto "mrda"i toa ne "bezumno" posebno ako e  rezultat od kompleksna primena na "inferiorniot materijal" za efikasno i funkcionalno vozilo za gradska sredina.Da ti obrazlagam sto toa , sto toa "mrda" pod bezumniot retro detal, treba da te  "utonam" vo spomenatata materija i duri togas ke go upropastime dijalogot!
Za sijalickite i poklopcite, upravlivost, kapacitetot, protocnost, angaziran stanicen prostor, aktiven vnatresen prostor i kvalitetot na uslugata  od aspekt na funkcionalnost, ekonomicnost  se dobri temi za opsti "komparacii" . Megutoa , osnovno e, deka javniot prevoz e socialna kategorija i sekade vo svetot e finansiski podrzan. Cenata na biletot ne sekogas e ednakva na kvalitetot na uslugata!!  
 
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.430 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.