![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4647484950 90> |
Author | ||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
|
Ќе може ли да постираш линкови кои водат кон веб страници на кои се прикажани конкретните модели на автобуси ? На официјалниот веб сајт на Јутонг, барем на англискиот, прикажан е само моделот ZK6180HG.
Вистинското име на Сетра до 1995 беше Kässbohrer-Setra, а од 1995 кога Сетра стана дел од EvoBus, кој патем е во сопственост на Дајмлер, чие што целосно име е Daimler AG, па се до денешен ден, името е Setra. Но и најновите автобуси на Сетра го користат нивното славно лого во облик на буквата К, од почит кон дизајнерот и основач на Сетра, Otto Kässbohrer. А што се однесува до нивните автобуси, одлични се, се имам возено со нив, и во патнички и во градски автобус, и во целост сум задоволен од нивниот квалитет. Воопшто не се сомневам дека одлични би биле за скопските улици. Edited by Dexter26 - 11-Mar-2011 at 19:06 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Значи намерно си сакал да кажеш така, џабе истрчав да те поправам
![]() Инаку Setra е Käsbohrer, не Mercedes. ![]() |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
За жал. грешиш. Ќе видиш кога ќе почнат да возат. Од Буњаковец до Транспортен Центар , во шпицот, ќе им треба исто толку време, колку што и треба на Mercedes Setra од Скопје до Куманово! |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Само да те поправам, не се меѓуградски на ЈСП.
|
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
|
Ве молам, погледнете на сајтот на Yutong и видете ги следниве автобуси: 1. ZK6140HG (троосовински, 13,5 -метарски, со две врати)
2. ZK6180HG (зглобен, 18-метарски, со 4 врати);
3. ZK6181HG (сличен со горенаведениот, со коса предница)
па споредете ги со меѓуградските двокатни автобуси за градски превоз што ги набави Скопје.
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Ma, дај бе спушти ја топката малку, намали го тонот, не се однесувај како да си најпаметен на светот. Jas so mojot Ps. mu dadov sansa!
Ако сакаш да бидеш сфатен сериозно од соговорниците и од илјадниците луѓе кои го читаат форумот, те молам образложи со факти, а не со насилни тврдења, значи дај ни копија од регулативата која вика дека автобусите мора да имаат две врати, и посебна кабина за шоферот. Vidi gi mojoite predhodni postovi:vo koja e dadena web stranata na kompletnata regulativa koja gi resava / odobruva / site tehnicki resenija na nov proizvod pa i ovoj koj e tenderski potvrden! Исто кажи ни зошто Берлин / tenderskite tehnicki baranja za Berlin se razlicni . a dopolnitelno Tie go stitat domasniot proizvoditel MAN a toa ne e isto!/ /и Мадрид на пример имаат автобуси кои не ги следат овие регулативи/ Ne e tocno, moze samo, dizajnot kako forma da e razlicit/. Нема кај нив експерти? / IDAIDA e centar vo Spanija koj gi izdava zakonska soobraznost na vozilata -za dobar del od svetskite proizvoditeli, mozese i za ovoj , megutoa soobraznosta za skopskiot ja vrsi germanski TUV/ Пари се во игра?/ Za po eftino i kvalitetno .Што е работата? / Koj razbira dobro - koj ne razbira pak dobro!! Зошто Јутонг во сите свои други автобуси кои се произведуваат сериски нема посебна кабина за возачот, / ne e tocno - YUTONG toa go primenuva vo vozilata za BTR sistem na transport /и има автобуси со три врати? / Toa zavisi od baranje na kupuvacot -ako tehnicki e mozno ili od uslovite na eksploatacija! |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Ma...
Дали имаш во план да пишуваш на темата (ЈСП - Двокатни автобуси) или си дојден тука по некоја сосема друга работа? Веќе имаш испишано 12 поста, но освен пресметка со УрбанФрик, Кловер итн, не прочитавме многу за двокатните автобуси. Инаку, кои и да се твоите квалификаци, знаење на темата и/или можеби инволвираност во целата приказна, редно е да покажеш елементарна почит кон постарите членови на форумот. Дрско однесување нема да се толерира, а своите ставови, какви и да се, можеш да ги искажеш на културен начин без да дискредитираш се и сешто околу тебе. |
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
UrbanFreak
...............кон сите нас од форумов
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Magister Urban
Neznam od koga stana mnozina a jas celo vreme vodam dijalog so tebe kako edinka / sto e cel na forumot odnosno - ova ne strajk-forum za da se kries vo masata / i gi delime nasite direkni mislenja.
Ocito deka, tesko ti e pogodena suetata, ama jas ne sum ti kriv, toa ke go dobies od sekogo! . Ako si nekakov "daskal" zatoa sto "ljubis" samo da prasuvas - tesko na tie sto ti odgovaraat i slusat!
Ps. Zalam, sto malku probav da te pofaliv!
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
@Ma, за жал, освен еден тон препотентна арогнација, и излив на навреди и дискредитации кон сите нас од форумов кои прашавме конкретни прашања не гледам ништо друго во твоите постови ни во твоите линкови. Доволно самиот си се дискредиртираше со своите постови да неможам апослутно ништо од горенафрленото да го сметам за сериозно. Со среќа ни е со вакви експерти како тебе, после ваквиот пост, јасно ми е какви луѓе решаваат за нашиот јавен транспорт. И доста само се расфрлаш со високи терминни, ајде да ги видиме тие равенки со повеќе параметри. Ајде биди веќе даскалот и покажи ни ги конкретните руглуативи, не туку мафтај и блефирај пред нас. Со ваквите паушални и површни одговори ја навредуваш нашата интелигенција само.
Edited by UrbanFreak - 11-Mar-2011 at 14:44 |
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
Ma, дај бе спушти ја топката малку, намали го тонот, не се однесувај како да си најпаметен на светот.
Ако сакаш да бидеш сфатен сериозно од соговорниците и од илјадниците луѓе кои го читаат форумот, те молам образложи со факти, а не со насилни тврдења, значи дај ни копија од регулативата која вика дека автобусите мора да имаат две врати, и посебна кабина за шоферот. Исто кажи ни зошто Берлин и Мадрид на пример имаат автобуси кои не ги следат овие регулативи. Нема кај нив експерти? Пари се во игра? Што е работата? Зошто Јутонг во сите свои други автобуси кои се произведуваат сериски нема посебна кабина за возачот, и има автобуси со три врати? |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
UrbanFreak
Извини Ма, незнамколку си сгтручен во тематикава, но одтвоите малку арогантни постови освен личнба дискредетација и наметлив став не гледам нити еден добар аргумент.
.................................Убеден сум дека на овие прашања нема да најдеш одговор во нити една регулатива, но бујрум докажи го спротивноо,
-------------------------------------------------------------------------------------------------
UrbanFreak,
Nemam namera da ti se "pravdam",no za sekoj slucaj pogledajsi gi tvoite postovi!Mojot stav za ovoj proekt ti e jasen.Mislam i povtoruvam deka proektot e vo "top klasa".
Ako veke ti e poznat mojot stav za ovoj proekt a pri toa bez argumenti, da velis: deka e "bezumno", praveki ne maloumni za toa sto jas imam sprotivno mislenje od tvoeto , toa
e arogancija.
Ako veke prasuvas, bidi na "nivo" i "ne go mnozi sogovornikot so nula" davajki odgovori pred toj da ti odgovori od tipot:" Убеден сум дека на овие прашања нема да најдеш одговор во нити една регулатива" . Toa se veli narodski "Em suto em bode"
Dali ova e arogancija ili deskriditacija ili pak samo-bendisanost.
Ako veke prasuvas i dobivas odgovori so ocebijni / vo pravoto velat :fakti "/ zakoni koi proizleguvaat od megunarodni regulativi i toa za tebe "ne e dobar argument ", togas sme na "razlicni strani".
Ako sakas moite mislenjata da gi terame na "bujrum" i so matematika "dva plus dva",
i toa e arogancija.
Dobro e sto si inzener pa plus i magister.Na magistarskite studii se slusa matematika koja ne e "dva plus dva". Site slozeni procesi, pa i ove vo urbanite sredini ne sodrzat samo edna parametar za da se dojde do " izborot sto e napraven". Kako parametri za vlez se razni ciniteli megu koi i spomenatata "inferiorna " materija.Kako inzener-magister siguren sum deka ti e poznato, deka rezultatite na slozenite ravenstva / sistemi / ne se ravenstvo so dve nepoznati.
Od taa pricina, tvoite prasanja gi smetam za mnogu seriozni!.No, ne mi se bendisuva tvojata pasivna angaziranost.Umno e' i produktivno, osven sto prasuvas da dades i nekoj odgovor na istite vo koj jas bi se vklopil so poznatite "moi parametri"!
Eve na primer dobro ti e ova prasanje e:Дали е пригоден за скопскиот сообраќај и гужвата на одредени линии во одредени периоди од денот?
Da pocneme da gi vnesuvame parametrite!!!
Rezultat ke dojde sam po sebe!
Aj "bujrum"!no, samo bez arogantnost i bez nepotrebno oponiranje!
Ps.Nasta komunikacija ke bide tolku dobra kolku sto ke ja napravime!
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Јас го разбирам Ма што сака комплетно да каже. Дека функционалноста произгледува од прописи и во никој случај не значи ако има помалку ретро дизајкн дека ќе има поголема функционалност или па дека помалку функционалност ќе биде повеќе ретро дизајн. Никаде низ официјално ниту па неофицијално не сме го истргувале тоа и нема потреба од некои луќе тука постојано да се прикажува таква слика. Само има една друга работа, сето ова може и фино да се каже без толку ароганција, напнатост и дигање тон.
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
@Ma, слободно третирај ме како учениче, и покажи ја де таа фамозна регулатива веќе, прати линк, па сами ќе си ги пронајдеме одговорите.
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
UrbanFreak
vidi
www.capoco.co.uk
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
UrbanFreak sega treba da te tretiram kako "ucenice". Aj sega otvori ja Regulativa R107.2 strana 46 ,Annex 3, paragrav 7.6.1 tabela 7.6.1.1 pa vidi Number of exits Klasa I za broj na patnici od 70 do 100 za dvokatna nadgradba se primenuva dve / 2 / vrati. Ako sakas vaka da se dokazuvame treba da izlistame okolu 100 000 sranici.Kazi dali sakas uste redum za se'!JAS MISLAM DEKA NE FORUMSKO..Megu toa, mene ne mi e poentata da izigravam "daskal" na "neverni" pa niti cel e na forumot da bide "vecerna skola". Celta mi e kratko da izlozam realni stavovi, da negiram odredeni mislenja koi se plasiraat i davaat pogresna ocena za isklucitelno tezok inzenerski proekt so cel da prikazat deka istiot predstavuva "sprdacina".Od tvoeto izlaganje, istiot izgleda deka celiot proekt go vodele obicni "zelki"
/ toa e mnogu hrabro !!/ od direktori, inzeneri i strucni lica i toa, kako sostavuvaci na tenderskite baranja a od druga strana, kako ponuduvac eden golem proizvoden YUTONG sistem, koj za zal, pogrdno go narekuvs KAKO "retro-kinezi" a so svoeto poznavanje na ovaa problematika ne si im, ni ti, ni drugi " do ispod kolena" e mnogu retro - gradno!!
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Urban Freak jas nisto nitu sakam da izmislam nitu licno sum tolku ambiciozen za da izmisluvam.Prvo jas ne kazav deka toj "inferioren matrijal" se koristi samo vo Makedonija, a vo ime na vistinata istiot ne e izmislica na razni "frcljovci" i "popovci" nitu pak istiot materijal e del "ramkovniot dogovr"pretocen vo zakon.Toj materijal / direktivi /e lice na posilnite.Zakonodavstvoto vo taa svera / avtoindustrija / go "krojat" korisnicite i golemite proizvodni sistemi / sistemite na bogatite drzavi vo sekoja smisla na zborot / preku drzavnite institucii i vo "sopstveniot svet"!!. Sto se odnesuva po prasanjeto na "liderstvo" ubavo e da gi otvoris web- sajto-vite, za da konstatiras koj e "prviot lider"!!./ kolku za informacija - jas ne go potcenuvam Mercedesovoto znaenje koja e za pocit/
Za londonskiot retro-proekt imate pogresna informacija koja e dadena na ovoj forum.
|
||
![]() |
||
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
|
@Ma, сакаш да кажеш дека само во Македонија и во со овој модел на кинески автобуси се почитуваат овие високи стандарди на ОН за издвоеноста на возачот, па никој да не му пречи? Не сум знаел дека МАН, Мерцедес и останатите светски број еден производители не го почитувале овој стандард. Исто така не сум знаел дека новите Берлински и Лондонски двокатни автобуси биле вон оваа регулатива, а ние сме ја испочитувале.
Воопшто не е смешноп да не упатуваш кон овие директиви. Не се работи за општо познати аксиоми, па би било добро да ги прочитаме. Баш тоа ќе ги аргументира твоите ставови, а можеби и господата од берлинскиот и лондонскио јавен сообраќај нешто ќе научат, па следниот пат ќе нарачаат автобуси од Јутонг.
|
||
![]() |
||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
|
Еве повторно да прашам, кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (кој е безумно исфорсиран „ретро-елемент“ и кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа). Односно кои стандарди ни го наметнаа смешниот капацитет за 80 патници?
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Od inferiornosta za odredena problematika proizleguvaat vakvi "mrtvi "prasanja i prosto e retro-makedonski a i smesno da te upatuvam na poedini regulativi i clenovi koi se megunarodno obvrzuvacki./ toa e regulativa kade se utvrduvaat - merki, masi i osni opteretuvanja/.Ubav biser e konstatacija za bezumniot "retro- element".Sigurno ne se vozis so avtobus a uste po sigurno "majstorot ne ti dal krpa da izbrises sofersajbna i da ti kaze malku da se pomestis od pred vrata za da vidi mastorot nesto na retrovizorot".Dali mislis deka "majstorot e konobar", pa so sekoj koj sto ke vleze, da pravi nasinski "retro-muabet" so neznam kakov kraj- ili pak ovia na vidum se sitni raboti i ne se del od funkcionalnost na voziloto!
Normalno e, vo nekoi idni stvoreni uslovi, " majstorot" da bide "pilot" a ne "viljuskarist". Toa ambient trazi da ima maksimalni rabotni uslovi, odnosno, ne- zavisen raboten pult pri uslovi na kontrola na nad cetirieset / 40 / rabotni informacii i rabotni taktovi i seto toa so cel za kvalitetno i efikasno opsluzuvanje.Bezumniot "retro- detal" vo sovremeni uslovi / tehnicko - tehnoloski / dava ubava opcija maksimalno da se iskoristi "inferiornata materija" /da ne te zamaram so koi regulativi /.
Vo celava rabota edno e mnogu vazno! -" sekoe vozilo ima "hauba" i ne sekogas toa ne e so retro stil, pod haubata sekogas nesto "mrda"i toa ne "bezumno" posebno ako e rezultat od kompleksna primena na "inferiorniot materijal" za efikasno i funkcionalno vozilo za gradska sredina.Da ti obrazlagam sto toa , sto toa "mrda" pod bezumniot retro detal, treba da te "utonam" vo spomenatata materija i duri togas ke go upropastime dijalogot!
Za sijalickite i poklopcite, upravlivost, kapacitetot, protocnost, angaziran stanicen prostor, aktiven vnatresen prostor i kvalitetot na uslugata od aspekt na funkcionalnost, ekonomicnost se dobri temi za opsti "komparacii" . Megutoa , osnovno e, deka javniot prevoz e socialna kategorija i sekade vo svetot e finansiski podrzan. Cenata na biletot ne sekogas e ednakva na kvalitetot na uslugata!!
|
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4647484950 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |