![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4647484950 60> |
Author | ||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Проблемот со двете варијанти е што уличката покрај Арапска Куќа не излегува директно на Партизанска, туку таму ќе треба дополнително импровизирање. Проблем за втората варијанта би била и крстосницата кај плоштадчето Пела, каде би требало крстосницата да се регулира така да овозможува ексклузивен премин на трамваите во правец накај собрание, чие движење би ги сечело сите останати правци. Со модерна технологија ова би можело да се реши (да ги регистрира трамваите кога ќе пристигнат и да го прилагоди циклусот и на останатиот сообраќај) без премногу да чека трамвајот или премногу да ја оптеретува крстосницата, но сепак е компликација. Исто така трасата кај Магос или Македонска Банка би била ептен прикрпена и не би оставила баш многу простор за пешаци. Истиот проблем само за првата варијанта е кај т.н. обнова на банката која е во тек. |
||
![]() |
||
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
|
Па како привремено решение и јас се согласувам дека би било симпатично и ефтино да поминува низ Пл. Македонија. Тое е пред да се изгради тунелот, кој што нема да биде во следниве 5 години. Иначе сум стриктно против привремените решенија но толку ни се парите и умот. Еве 2 варијанти за премостување на строгиот центар:
1) Од НБМ да продолжува право по кејот се до Пл. Македонија и потоа преку улицата кај Прва Инвестициона Банка, Арапска куќа да избива на Партизански Одреди. 2) Или да вози до пред Собрание, потоа кај Блу Кафе да влегува на Пл. Македонија и повторно преку Арапска куќа да ја достигнува Партизанска. Со тоа го избегнуваме Рекорд (кој ионака има БУС лента + само една за возила). Лично јас сум за 2 варианта. Иначе има убави примери на уклопеност на трамвај со главен плоштад, Трг Бана Јелачича во Загреб. Одлично се вклопува во просторот. |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Бојан ај нацртај точно како би одела таа траса
|
||
![]() |
||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
Плоштад не доаќа у обзир, единствено у тунелот под плоштад. Инаку плоштадот не треба никако да се дополнува, заштоа е и плоштад.
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Добро би било доколку за почеток трамвајот да поминува низ плоштадот, наместо по Рекорд, бидејќи така нема да го закочува сообраќајот. Во светот има многу плоштади по кои поминуваат или автомобили или трамваи, всушност доколку се изгради набрзо фонтаната или доколку се направи прекрасен споменик, трамвајот ќе дојде како добро пополнување на сегашната празнина на плоштадот
![]() |
||
![]() |
||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|
Луѓе потрошивме многу време препирајќи се околу идејава на Трифун но да бидеме реални....
Трифун има уште помалку од пола година да си игра градоначалник. Ако земеме во предвид колку траат просечни подготвителни активности за изградба на проекти како клучките Бит Пазар или Континентал кои се ако не друго проекти за кои градот имаше затворени финансиски конструкции, тогаш ризикот дека оваа несреќна реализација воопшто ќе почне е минорен. После тоа следува новата гарнитура, тек треба да видиме дали во нивните приоритети ќе биде ЛРТто, а дури потоа какво решение ќе понудат. Верувам дека нема да има никакви проблеми да го отфрлат постоечкиов проект, нема да биде прв пат да се фрлат пола милион евра во ветер. Edited by pbanks - 02-Nov-2008 at 18:42 |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
|
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Ул. Митрополит Теодосиј Гологанов Јас во принцип сум против импровизирани „привремени“ решенија кои во пракса често прераснуваат во долгоророчни или трајни. Edited by Cloverstack - 02-Nov-2008 at 15:09 |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
За по кеј се изјаснив дека за мене не доаѓа во предвид да се наруши тој дел, размислував за траса низ улици која секако треба да пројде низ центар, без некој големи захвати, за прелази, тунели ...
Улицата-паркот поред Треска Алумина ... тој правец, ефтино и брзо решение за нешто да добиеме Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 14:45 |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
Во вториот случај ионака трасата не е предвидена од таму (барем додека не го изградиме тунелот)
|
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Случајно бев присутен но во соседната просторија кога се водева разговорите со тој розов чикица, бидејќи тоа е барака сакал несакал се се слуша. Во старт ја ко лаик сватив дека транге трунгето со дотичниот господин нема да биде ништо. Едино што се сложива и слатко се насмеаа кога Трифка предлози и транваите да бидат во офарбани розова боја |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|
Читајќи ги постовите гледам дека на голем дел од присутните им е проблем премостувањето на плоштадот, зашто, како и секаде во свет така и кај нас транваите ќе поминуваат низ плоштадот - ефтино и брзо решение за нашата черга колку ни е долга.
Друго никој не го спомнува или го заборавивте правецот на железничка (или како се вика) каде е чист и долг правец за прва и евтина етапа, па другото „отом потом“ |
||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
ПА токму тоа и го велам! Прво не знам зошто ги градат жардињерите по најголемите булевари, кога токму таму треба да поминува трамвајот. Проблемот ќе се реши со тоа што ќе се одземе одреден дел од зеленилото или велосипетските или пешачки патеки покрај булеварот за сметка на проширувањето на средишниот дел, при што ова не би било проблем. Партизанска на пример има простор покрај булеварот каде што би се дислоцирала велосипетската патека, на пример.
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
ама мене ме буни тоа што средишното зеленило на некои булевари е тесно, па треба да се одземе дел од коловозот за трамваите
|
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Се согласувам со Cloverstack, постојките треба да бидат на средина по булеварите. Треба да си го поставиме прашањето каде ќе бидат постојките доколу трамвајот оди по автобуските ленти и колку автобусите ќе го закрчуваат трамвајскиот превоз
![]() |
||
![]() |
||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
![]() Постојките исто ќе бидат на средина, пристапот ќе биде со пешачки премини, а на местата каде што е потребно пешачки мостови или подземни премини кои нема да служат само за станиците туку и за нормално преминување на другата страна. Ова е најдобро решение за ЛРТ/трам мрежа (каде што е изводливо) и така се решени многу мрежи насекаде низ светот - не е измислување на топла вода. Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 23:51 |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
едно ме буни, ако трамвајската траса е по средина на булеварите, каде ќе бидат постојките и каков ќе биде пристапот од тротоар до трамвај?
не се разбирам толку во тие работи па ако може некој да ми каже како се решава тоа |
||
![]() |
||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|
Има многу светски искуства, сепак мислам дека ќе биде најдобро доколку трамвајот по Јане Сандански и Партизански одреди се изгради во средишниот дел на булеварите, а во строгиот центар до оди подземно, со една голема станица под плоштад Македонија. На средишниот дел на Јане Сандански треба да се постават само праговите, а на Партизански одреди треба да се земе дел од третата лента од двете страни, но може да се надополнат со велосипетската патека. Вака проблем би останал само Транспортниот центар! Во Ѓорче Петров трамвајот би можел да оди покрај депото на ЈСП, улицата што оди паралелно со главната улица! И ете, решен проблем!
|
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
дури сега гледам дека трамвајот е утнат, трасите се на најзакрчените булевари, а изгледа не планираат да ги стават по средината на булеварите
ако ги стават на коловозот, тогаш на некои булевари ќе се направи уште поголема гужва заедно со автобусите трамвајот како што сега го планираат воопшто не ни е потребен и ни треба некое друго подобро решение |
||
![]() |
||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|
знам само едно, дека СК е простор кој ни земјотрес од експертски мислења не го спасува, проекти веќе имало, има и ќе има, само мислам дека овој сега ќе биде прв нарачан од градот(народни пари) дури мислам некој и правеше физибилити студија за трамвај СК но не се сеќавам баш кој и кога го стокми, но мислам дека таква студија треба да се темели на математички формули и параметри кои ќе ги процесира компјутер а не чика глиша со лењирче и на карта од ’63, и ако уште на крај се насади трамот на улица, абе премногу импровизиран пристап имаат визионерите. уште повеќе што таа импровизација им одговара на политичарите заради константното кревање прашина околу нив, а капак е што никој од нив нема силна конкуренција па и работите се сведуваат на еве нека си ги искористи своите пет минути па (урла-му-тутурла) ако треба и може ќе ја оправат останатите попосле... |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4647484950 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |