build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 02-Nov-2008 at 22:09


Проблемот со двете варијанти е што уличката покрај Арапска Куќа не излегува директно на Партизанска, туку таму ќе треба дополнително импровизирање.

Проблем за втората варијанта би била и крстосницата кај плоштадчето Пела, каде би требало крстосницата да се регулира така да овозможува ексклузивен премин на трамваите во правец накај собрание, чие движење би ги сечело сите останати правци. Со модерна технологија ова би можело да се реши (да ги регистрира трамваите кога ќе пристигнат и да го прилагоди циклусот и на останатиот сообраќај) без премногу да чека трамвајот или премногу да ја оптеретува крстосницата, но сепак е компликација.

Исто така трасата кај Магос или Македонска Банка би била ептен прикрпена и не би оставила баш многу простор за пешаци. Истиот проблем само за првата варијанта е кај т.н. обнова на банката која е во тек.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 02-Nov-2008 at 21:52
Па како привремено решение и јас се согласувам дека би било симпатично и ефтино да поминува низ Пл. Македонија. Тое е пред да се изгради тунелот, кој што нема да биде во следниве 5 години. Иначе сум стриктно против привремените решенија но толку ни се парите и умот. Еве 2 варијанти за премостување на строгиот центар:
1) Од НБМ да продолжува право по кејот се до Пл. Македонија и потоа преку улицата кај Прва Инвестициона Банка, Арапска куќа да избива на Партизански Одреди.
2) Или да вози до пред Собрание, потоа кај Блу Кафе да влегува на Пл. Македонија и повторно преку Арапска куќа да ја достигнува Партизанска.
Со тоа го избегнуваме Рекорд (кој ионака има БУС лента + само една за возила). Лично јас сум за 2 варианта. Иначе има убави примери на уклопеност на трамвај со главен плоштад, Трг Бана Јелачича во Загреб. Одлично се вклопува во просторот.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 02-Nov-2008 at 20:06
Бојан ај нацртај точно како би одела таа траса
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 02-Nov-2008 at 19:04
Плоштад не доаќа у обзир, единствено у тунелот под плоштад. Инаку плоштадот не треба никако да се дополнува, заштоа е и плоштад.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 02-Nov-2008 at 19:01
Добро би било доколку за почеток трамвајот да поминува низ плоштадот, наместо по Рекорд, бидејќи така нема да го закочува сообраќајот. Во светот има многу плоштади по кои поминуваат или автомобили или трамваи, всушност доколку се изгради набрзо фонтаната или доколку се направи прекрасен споменик, трамвајот ќе дојде како добро пополнување на сегашната празнина на плоштадотYes.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 02-Nov-2008 at 18:42
Луѓе потрошивме многу време препирајќи се околу идејава на Трифун но да бидеме реални....

Трифун има уште помалку од пола година да си игра градоначалник. Ако земеме во предвид колку траат просечни подготвителни активности за изградба на проекти како клучките Бит Пазар или Континентал кои се ако не друго проекти за кои градот имаше затворени финансиски конструкции, тогаш ризикот дека оваа несреќна реализација воопшто ќе почне е минорен.

После тоа следува новата гарнитура, тек треба да видиме дали во нивните приоритети ќе биде ЛРТто, а дури потоа какво решение ќе понудат. Верувам дека нема да има никакви проблеми да го отфрлат постоечкиов проект, нема да биде прв пат да се фрлат пола милион евра во ветер.


Edited by pbanks - 02-Nov-2008 at 18:42
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 02-Nov-2008 at 18:28

Алфа - 27.10.2008

Roll%20eyes ќе треба и првата лента по улициве  да ја офарбаат розево, може т-хом ќе биде спонзор Doh 

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 02-Nov-2008 at 15:06

Улицата-паркот поред Треска Алумина ... тој правец, ефтино и брзо решение за нешто да добиеме


Ул. Митрополит Теодосиј Гологанов

Јас во принцип сум против импровизирани „привремени“ решенија кои во пракса често прераснуваат во долгоророчни или трајни.


Edited by Cloverstack - 02-Nov-2008 at 15:09
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 02-Nov-2008 at 14:44
Originally posted by Cloverstack

Не сум сигурен дека добро те разбирам. Збориш за тој предлогот за по кеј или општо? Во првиот случај мислам дека тоа нема да е најсреќно решение конкретно за нашиот плоштад особено што таа станица би требало да биде точно на прагот од камени мост.
Во вториот случај ионака трасата не е предвидена од таму (барем додека не го изградиме тунелот)

За по кеј се изјаснив дека за мене не доаѓа во предвид да се наруши тој дел, размислував за траса низ улици која секако треба да пројде низ центар, без некој големи захвати, за прелази, тунели ...
Originally posted by Cloverstack

Повторно не сум сигурен дали те разбрав... Збориш за К.Ј.Питу?

Улицата-паркот поред Треска Алумина ... тој правец, ефтино и брзо решение за нешто да добиеме


Edited by Vladimir P - 02-Nov-2008 at 14:45
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 02-Nov-2008 at 14:03
Originally posted by Vladimir P

Читајќи ги постовите гледам дека на голем дел од присутните им е проблем премостувањето на плоштадот, зашто, како и секаде во свет така и кај нас транваите ќе поминуваат низ плоштадот - ефтино и брзо решение за нашата черга колку ни е долга.
Не сум сигурен дека добро те разбирам. Збориш за тој предлогот за по кеј или општо? Во првиот случај мислам дека тоа нема да е најсреќно решение конкретно за нашиот плоштад особено што таа станица би требало да биде точно на прагот од камени мост.
Во вториот случај ионака трасата не е предвидена од таму (барем додека не го изградиме тунелот)



Друго никој не го спомнува или го заборавивте правецот на железничка (или како се вика) каде е чист и долг правец за прва и евтина етапа, па другото „отом потом“
Повторно не сум сигурен дали те разбрав... Збориш за К.Ј.Питу?
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 02-Nov-2008 at 12:14
Originally posted by pbanks

мала дигресија. Ако некој успее да ја најде и оваа фамозна гемранска фирма Јенс Роуз со која Трифка пред само 2 години ќе градеше сосема 10та траса во Скопје... Го частам пиво на следниот билдерски собир.

ГРАДСКИТЕ ВЛАСТИ ПОДГОТВУВААТ НОВ ЈАВЕН СООБРАЌАЈ

Германски трамвај ќе ги вози скопјани

Градските власти веќе ги започнаа преговорите со германскиот производител на трамваи и делови за трамваи "Јенс Роуз" ...

05.09.2006
http://star.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=28486

Случајно бев присутен но во соседната просторија кога се водева разговорите со тој розов чикица, бидејќи тоа е барака сакал несакал се се слуша.

Во старт ја ко лаик сватив дека транге трунгето со дотичниот господин нема да биде ништо.
Едино што се сложива и слатко се насмеаа кога Трифка предлози и транваите да бидат во офарбани розова боја
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 02-Nov-2008 at 12:08
Читајќи ги постовите гледам дека на голем дел од присутните им е проблем премостувањето на плоштадот, зашто, како и секаде во свет така и кај нас транваите ќе поминуваат низ плоштадот - ефтино и брзо решение за нашата черга колку ни е долга.

Друго никој не го спомнува или го заборавивте правецот на железничка (или како се вика) каде е чист и долг правец за прва и евтина етапа, па другото „отом потом“
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 01-Nov-2008 at 01:44
ПА токму тоа и го велам! Прво не знам зошто ги градат жардињерите по најголемите булевари, кога токму таму треба да поминува трамвајот. Проблемот ќе се реши со тоа што ќе се одземе одреден дел од зеленилото или велосипетските или пешачки патеки покрај булеварот за сметка на проширувањето на средишниот дел, при што ова не би било проблем. Партизанска на пример има простор покрај булеварот каде што би се дислоцирала велосипетската патека, на пример.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 01-Nov-2008 at 01:33
ама мене ме буни тоа што средишното зеленило на некои булевари е тесно, па треба да се одземе дел од коловозот за трамваите
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 31-Oct-2008 at 18:54
Се согласувам со Cloverstack, постојките треба да бидат на средина по булеварите. Треба да си го поставиме прашањето каде ќе бидат постојките доколу трамвајот оди по автобуските ленти и колку автобусите ќе го закрчуваат трамвајскиот превозQuestion?
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 30-Oct-2008 at 23:50


Постојките исто ќе бидат на средина, пристапот ќе биде со пешачки премини, а на местата каде што е потребно пешачки мостови или подземни премини кои нема да служат само за станиците туку и за нормално преминување на другата страна. Ова е најдобро решение за ЛРТ/трам мрежа (каде што е изводливо) и така се решени многу мрежи насекаде низ светот - не е измислување на топла вода.


Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 23:51
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 30-Oct-2008 at 23:39
едно ме буни, ако трамвајската траса е по средина на булеварите, каде ќе бидат постојките и каков ќе биде пристапот од тротоар до трамвај?
не се разбирам толку во тие работи па ако може некој да ми каже како се решава тоа
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 30-Oct-2008 at 15:39
Има многу светски искуства, сепак мислам дека ќе биде најдобро доколку трамвајот по Јане Сандански и Партизански одреди се изгради во средишниот дел на булеварите, а во строгиот центар до оди подземно, со една голема станица под плоштад Македонија. На средишниот дел на Јане Сандански треба да се постават само праговите, а на Партизански одреди треба да се земе дел од третата лента од двете страни, но може да се надополнат со велосипетската патека. Вака проблем би останал само Транспортниот центар! Во Ѓорче Петров трамвајот би можел да оди покрај депото на ЈСП, улицата што оди паралелно со главната улица! И ете, решен проблем!
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 30-Oct-2008 at 12:01
дури сега гледам дека трамвајот е утнат, трасите се на најзакрчените булевари, а изгледа не планираат да ги стават по средината на булеварите
ако ги стават на коловозот, тогаш на некои булевари ќе се направи уште поголема гужва заедно со автобусите
трамвајот како што сега го планираат воопшто не ни е потребен и ни треба некое друго подобро решение
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 30-Oct-2008 at 10:53

знам само едно, дека СК е простор кој ни земјотрес од експертски мислења не го спасува, проекти веќе имало, има и ќе има, само мислам дека овој сега ќе биде прв нарачан од градот(народни пари) дури мислам некој и правеше физибилити студија за трамвај СК но не се сеќавам баш кој и кога го стокми, но мислам дека таква студија треба да се темели на математички формули и параметри кои ќе ги процесира компјутер а не чика глиша со лењирче и на карта од ’63, и ако уште на крај се насади трамот на улица, абе премногу импровизиран пристап имаат визионерите. уште повеќе што таа импровизација им одговара на политичарите заради константното кревање прашина околу нив, а капак е што никој од нив нема силна конкуренција па и работите се сведуваат на еве нека си ги искористи своите пет минути па (урла-му-тутурла) ако треба и може ќе ја оправат останатите попосле...

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.340 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.