build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #941 Posted: 04-Feb-2012 at 16:09
На Лот 3 и Лот 4 исто така се работи под полна пара. За жал, последниот сегмент, односно делот Јамбол-Карнобат летоска нема да биде отворен во целост. Ќе биде отворен само делот од Јамбол до Петолачката (што е голема раскрсница каде се спојуваат 5 пата и каде се случуваат голем борј на инциденти). Причините за подоцнежното отворање на дел од Лот 4 (петолачката-Карнобат) се две: оваа делница е сложна од геолошки аспект бидејќи има многу потпочвени води, кои наложија изработка на нов проект за нивното квалитетно зауздување, како и фактот дека договорот за работа на оваа делница беше потпишан најкасно така што рокот за изведба трае до Јануари 2013, до кога најкасно мора да се пушти целиот автопат од Софија до Бургас во вкупна должина од 400 km:



Клучката крај Раднево:







Клучката крај Нова Загора:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #942 Posted: 04-Feb-2012 at 16:02
Започнувам една серија на репортажи од големите инфраструктурни проекти во Бугарија, кои моемнтално се во фаза на изградба. Оваа година ќе биде година на големи пректи кои конечно ќе влезат во функција. Некои од нив се:

Околу 100 километри автопат на делниците Тракија и Хемус
Најпроблематичниот и оптоварен дел од Обиколницата на Софија ќе биде ставен во функција
Годинава се пушта нова линија на Метро Софија, со што должината на линиите и бројот на превезени патници ќе се зголеми за двојно
Отворање на Дунав мост 2
Отворање на брзата железница Пловдив-Свиленград
Отворање на Обиколницата на Бургас и новит патен јазол...

1) Отворање на околу 90 километри автопат од делниците Лот2, Лот3 и дел од Лот4 на А1 Автомагистрала Тракија (Софија-Бургас во делот Стара Загора-Јамбол). Еве како изгледа ситуацијата на терен, сликите се од крајот на ноември и крајот на јануари:

Лот 2 започнува крај јазолот тип полна детелина Стара Загора-југ, каде моментално и завршува Софиската делница на авопатот:





Поглед кон Стара Загора. На овој патен јазол се сечат Европските коридори К8 исток-запад и К9 север - југ:





На самиот патен јазол се вградува двојна заштита во самата ограда, технологија што се применува во Бугарија за прв пат:



Сликите се сопственост на Mediar од SSC!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #943 Posted: 16-Jan-2012 at 11:31
Originally posted by BOJAN

Официјално бугарското министерство за транспорт предвидува дека градежните работи ќе завршат во 2012 година, но официјалното пуштање во употреба за сообраќај на мостов ќе биде во 2013 година.


Режат лентата на Дунав мост 2

12 Януари 2012, 10:37 ч.


Над 70% от физическото изпълнение на Дунав мост 2 към момента е приключено и до края на годината проектът трябва да бъде окончателно завършен. Това отчете пред „Монитор” министърът по еврофондовете Томислав Дончев.
Ние трябва да завършим проекта през 2012 г., когато е окончателният срок за плащане по ИСПА, припомни министърът. По думите му към момента почти всички проблеми по строителството на съоръжението вече са разрешени и ще бъде направено всичко възможно проектът да приключи в срок.

Меморандумът по ИСПА беше подписан в началото на 2005 г. и предвижда финансиране за България от 70 млн. евро и за Румъния от 35,9 млн. евро. Данните в края на 2011 г. показват, че по ИСПА са разплатени над 1,2 млрд. евро, което е близо 84% от цялото финансиране, а с приключването на строителството на Дунав мост 2 финалната справка ще достигне 90%. Това е много важен индикатор какви са способностите на България предвид факта, че това правителство стартира с около 30% плащания по ИСПА, припомни министър Дончев.

източник : blitz.bg
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #944 Posted: 16-Jan-2012 at 11:26
Официјално бугарското министерство за транспорт предвидува дека градежните работи ќе завршат во 2012 година, но официјалното пуштање во употреба за сообраќај на мостов ќе биде во 2013 година.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #945 Posted: 16-Jan-2012 at 11:15
Еве како тече изградбата на инфраструктурата во делот крај Видин.
изградбата на експресниот пат и обиколницата на Видин е при крај. Дури на некои отсечки е поставено и обележување:







Железничка инфраструктура:
Товарна гара Видин:



Новата железнича врска со мостот:



Изградбата на пристапната железничка ескада кон мостот:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #946 Posted: 16-Jan-2012 at 11:10
Дунав мост 2 (Дунав мост Видин-Калафат) е трансграничен проект помеѓу Р. Бугарија и Р. Романија. Идеата за втор мост над р. Рунав датира од 1980тите години на 20 век како втори од вкупно четирите моста над Дунав помеѓу овие две земји (другите два се на Орјахово-Бекет, кој е само патен мост, додека другиот е Силистра-Калараш кој е патен и железнички мост). Нуждата за овој мост е особено потенцирана за време на ембаргото врз Југославија, кога трговијата и патувањето се особено отежнати.

Изградбата на овој мост започнува во 2007 година и е симбол на протестот на Романија (овој мост го финансира целосно Бугарија, Романија е само задолжена за пристапната инфраструктура на својата страна), бидејќи се залагала вториот мост на Дунав да не биде крај Видин, како и неспособноста и коруптивноста на бившата бугарска влада на БСП раководена од Сергеј Станишев, која доведува до неколкукратно пробивање на роковите и поскапување на инвестицијата.
Крајниот рок за пиштање во употреба е кон крајот на 2012 година а финалната вредност треба да биде 236 милиони евра, која освен мостот долг 1971 метри, вклучува и околку 10 километри експресен пат на бугарска страна (обиколницата на Видин со множество патни јазли), околу 10 километри нова и електрифицирана пруга за 160 километри на час, како и две нови станици во Видин - Патничка и Товарна гара Видин. Инфрастуктурата е скоро во целост завршена, моментално се гради самата пристапна железничка ескада на бугарската страна од мосот, како и се гради самиот мост во непловечкиот и пловечки дел на Дунав. Предлагам пресни слики од последниот месец:




















Edited by Andrej_LJ - 16-Jan-2012 at 11:18
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #947 Posted: 16-Jan-2012 at 11:03
Дунав Мост 2,Видин-Калафат


















Edited by Block - 16-Jan-2012 at 11:14
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #948 Posted: 12-Jan-2012 at 11:38
Проектот за изградба на мостот помеѓу Видин и Калафат од гледното око на бугарското Министерство за транспорт:

През 2012 г. строителството ще продължи, като ще бъдат изпълнени дейностите:

     Полагане на горното строене на железопътната линия върху моста;
     Полагане на пътната настилка на моста;
     Завършване електрификацията на железопътната линия и свързването й с румънския участък;
     Полагане на инсталациите за осветление, сигнализация и телекомуникации и свързването им с инфраструктурата на румънския бряг;
     Провеждане на изпитания на отделните системи и на целия мост;
     Приемане и въвеждане в експлоатация на целия обект – мост и прилежаща инфраструктура;
     Рекултивация на терени;
     Издаване на сертификати и предаване на обекта;

През 2013 г. започва експлоатацията на пътната и железопътната част; инспекция и надзор на съоръженията и инсталациите; отстраняване на възникнали дефекти
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #949 Posted: 14-Dec-2011 at 09:52
Освен за потрошувачката на гориво, за другото не се сложувам. Потегот на Бугарија ми звучи навистина интересен бидејќи сметам дека 140 км/ч е лимитот кој горе доле гарантира сигурно возење со тековните генерации на автомобили. Лимитот од 120 км/ч веќе подолго време ми личи на застарен.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #950 Posted: 13-Dec-2011 at 23:21
Јас сум прилично конзервативен во однос на ова прашање. Сметам дека 120 е сосема доволно. Едно прашање е безбедноста (мада за тоа немам цврсти аргументи и статистики во колкава мерка поточно делува). Друго многу битно прашање е потрошувачката на гориво која во тој опсег на брзини веќе почнува многу непропорционално да расне. Се разбира секој треба да си води сметка за себе лично, но сметам дека државите ите како можат и треба да ги насочат состојбите во вистински правец.

А и Бојко ми е тотално несфатлив. Ако ограничувањето на брзината не се почитува, тогаш треба да се делува на тоа поле, а не да се подига ограничувањето за да се прилагоди на оние кои го пречекоруваат.
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #951 Posted: 13-Dec-2011 at 12:33
Бугарија ја подигнува дозволената максимална брзина на движење на своите автопати 2x(2+1) од 130 на 140 км/час, како и на своите идни експресни патишта 2x(2*2), кои ќе имаат максимална дозволена брзина од 110-120км/час.

Bulgaria to Boost Its Highway Speed Limit to 140 km/h

December 13, 2011



File photo by klassa.bg


Bulgaria's government is set to raise the country's motorway speed limit to 140 km/h (87 m/h), it has been announced.

If the legislative amendment prepared by the Bulgarian Regional Development Ministry is passed by the Parliament, drivers will be allowed to travel a little bit faster without breaking the law, the 24 chasa daily and the bTV private channel inform. The current speed limit for highways in the country is 130 km/h.

"Let's be honest – who is driving with 120 km/h on the highway?" Bulgarian Prime Minister Boyko Borisov has rhetorically asked, explaining that 140 km/h is a decent speed for modern cars.

People may still drive with 110 km/h or 12o km/h if they want to, the Prime Minister has pointed out. Borisov has added that the new speed limit for highways will lead to less drivers being sanctioned.

The speed limit will not be upped to 140 km/h for buses and trucks.

The amendments to Bulgaria's Road Traffic Act will also regulate the so-called "high-speed" roads which are expected to be constructed in the country.

The "high-speed" roads will have two lanes in each direction; however, they do not meet all requirements for being qualified as highways such as an emergency lane, which will make their construction less expensive.

The speed limit for high-speed roads will be 120 km/h.
Source:
http://novinite.com/view_news.php?id=134799
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #952 Posted: 23-Nov-2011 at 12:18
Banja Luka - Gradiska



















Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #953 Posted: 18-Nov-2011 at 09:19
Интересен податок за цената и начините на финансиране на автопатите во изградба моментално во Бугариjа



Вкупно во изградба са 216, 3 км.
Общата цена на договорите е 637 мил. евро.
Структурните фондове на ЕУ дават 495 мил. евро.
Владата на Бугариjа - 142 мил. евро.

Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #954 Posted: 17-Nov-2011 at 18:27
Originally posted by Cloverstack

@ BL

Добро изгледаат новиве делници  Cheers

Три прашања:
- Колкава е дозволената брзина на брзиот пат Бања Лука - Клашнице?
- Колку треба да коштаат тие 72 km автопат Бања Лука - Добој?
- Зар Хрватите не планираат да градат автопат од нивниот А3 до Градишка?!? (го нема на мапата)

1. taj put ima oznaku brze ceste tj.puta rezervisanog za motorna vozila i ogranicenje je po automatizmu 100
2. BL-DO 400 miliona eura
3. planiraju ali u formatu brze ceste, dakle kao AP samo bez zaustavnih traka duzine oko 8km.

slika lijevo je sjever i spoj na A3 (petlja je uradena kao poludjetelina i velika je, jer kad je gradjena 80-ih bilo je planirano da se gradi AP Budimpesta - Split preko Banjaluke)

desno je granicni prelaz i rijeka Sava




Inace most ce biti u formatu AP a grade ga popola RS i Hrvatska. S tim da HR jos nie obezbjedila novac, tako da ce se graditi od RS para, dok Hrvati ne zbave novce. 


Edited by BL - 17-Nov-2011 at 18:28
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #955 Posted: 17-Nov-2011 at 18:20
Originally posted by nenad

pred nekoj den go vozev toj pat BL-Hrvatska granica. Ke bide golemo rastovaruvanje koga konecno ke bide gotov, bidejki imase iznenaduvacki za mene golem soobrakaj. Se andevam deka ke se resi i tesnoto grlo na graniciot premin preku Sava. Se odese samo vo edna kolona i bogami, se iznacekavme na taa granica....

Promet na toj dionici je najveci u BiH, jedino jos dve dionice su toliko prometne Sarajevo-Zenica i Mostar-jug (prema moru).

Novi granicni prelaze se pocinje graditi ako Bog da zajedno s novim mostom i spojem s AP A3 (Beograd-Zagreb) iduce godine. Onda nece biti uskih grla.


Edited by BL - 17-Nov-2011 at 18:29
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #956 Posted: 17-Nov-2011 at 12:45
@ BL

Добро изгледаат новиве делници  Cheers

Три прашања:
- Колкава е дозволената брзина на брзиот пат Бања Лука - Клашнице?
- Колку треба да коштаат тие 72 km автопат Бања Лука - Добој?
- Зар Хрватите не планираат да градат автопат од нивниот А3 до Градишка?!? (го нема на мапата)
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #957 Posted: 17-Nov-2011 at 08:48
pred nekoj den go vozev toj pat BL-Hrvatska granica. Ke bide golemo rastovaruvanje koga konecno ke bide gotov, bidejki imase iznenaduvacki za mene golem soobrakaj. Se andevam deka ke se resi i tesnoto grlo na graniciot premin preku Sava. Se odese samo vo edna kolona i bogami, se iznacekavme na taa granica....
Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #958 Posted: 16-Nov-2011 at 20:01
i jedna interesanntna mapa


Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #959 Posted: 16-Nov-2011 at 20:00
Za sad toliko,  kaa se otvori komplet AP Banja Luka - Hrvatska sto bi trebalo biti krajem mjeseca postovacu slike gotovih dionica. Ovo sad je jos uvijek nezavrseno, zato na slikaa na momente djeluje haoticno.


Back to Top
BL View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Aug-2008
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote BL Quote  Post ReplyReply #960 Posted: 16-Nov-2011 at 19:57
Autoput Banjaluka – Doboj

Status: U planu
Dužina: 71,9 km
Profil: 2x2 sa zaustavnim trakama

Postoje pregovori za ovaj AP i on je iduci u planu gradnje. Eksproprijacija i projekti su zavrseni, a i dio sredstava je obezbijedjen.

Dobra vizuelizacija

http://youtu.be/aADslQctpuo

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4647484950 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.328 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.