build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 08-Mar-2011 at 19:13

Во секој случај твојата дилема дали форумов е прикладно место за презентирање на постручни материјали е непотребна, сподели се што ти е на лагер, а сметаш дека е релевантно
jas sum spremen, mojot "lager "poveke godini absorbira argumenti na ovaa tema.Denovive koga ke najdam prostor / vreme / ke se iz-na-la je me!
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 08-Mar-2011 at 01:03
Originally posted by Ma

Ne zborime za razlicni raboti, tuko razlicno se razbirame.Pred se', da ti kazam, me raduva tvojata iskrenost, koga  soopstuvas "otvoreno"za odredeno ne poznavanje na raboti koi se jasno definirani zakonski. Ovie nasi diskusii ne mozeme da gi svedeme na strucni razgovori,/ vo kraen slucaj, site nie imame svoi nivo na znaenje ili neznaenje/ nasite repliki  treba da bidat so dialog na doverlivost ili doverba.Moeto mislenje na umnost e vase mislenje za "bezumnost".Retro dizajn za mene e novo i  prostor za inovatornost i tvorenje vo novi uslovi i idei, a za tebe "slajfovanje" i t.n. ponatamu!
Neznam dali voopsto ovie prostori se mesto za prezentiranje na zakoni koi se vrzani za dizajn vo avtoindustrijata vo nasata pro_evropska drzava ili moderno kazano "bedzmarkeri" koi gi "drlavime" sekoj-dnevno a se nadvor od vnimanieto na obicniot "bloger".Mozebi od aspekt na edukativnost dobro e da gi sirnes / 120 regulativi - koi zakonski reguliraat od :sijalicka do pozicija na vrata, sediste ,stepenici do pokopec na rezervoar, broj na patnici tip na sediste, motori, izduvni gasovi ,podvizni rampi, vkupni masi i tezini itn., toa e strucen materijal za poznavaci na taa oblast i seto toa vo interes na funkcionalnosta,efikasnos, ekonomicnost na voziloto vo javniot prevoz  / UN i EU-Directivi.
Blatanje za razni "duhovi", "smekovi", "stilovi" ili "prosti matematiki" koi baraat,  kolku mozes maksimalno poveke da "nabutas" vo dolna /ili gorna /platforma sopstveni gragani vo bilo koj tip na  avtobus / kineski, ukrainski ili od mrtov FAS / kako merka za "dobar izbor", toa e bezumno i e daleku e od "ekonomicnost" , "efikasnost" i kvaliteten prevoz.


Очигледно сепак зборуваме за различни работи. Ефикасноста на јавниот превоз секако не е регулирана со никакви ООН или ЕУ директиви и тоа нема врска со стандардите за поклопец на резервоар и слични работи. Моето (или на било кој друг форумаш) непознавање на тие 120 регулативи кои ги спомна, апсолутно не не прават инфериорни соговорници, бидејќи овде дискутираме за концепти и за прилично очигледни работи, а не за технички спецификации на сијаличките, штрафовите итн. Еве повторно да прашам, кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (кој е безумно исфорсиран „ретро-елемент“ и кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа). Односно кои стандарди ни го наметнаа смешниот капацитет за 80 патници? Овие работи не се „безумно мерило за добар избор“ како што ги нарече, туку се најсуштински параметри кога зборуваме за автобуси за јавен превоз, а се само дел од работите кои ужасно бодат очи во целава работа. ЈСП Скопје дури и во моменталнава жална состојба во која е, годишно превезува 50 милиони патници, а двокатниве кинези ќе бидат столб на претпријатието во наредните 10-15 години (ако бидеме среќни да ги замениме во разумен рок). Значи зборуваме за фрапантни цифри кои можат да дотуркаат и близу до милјарда превезени патници за време на очекуваниот животен век на двокатниве... на тоа поле техничките спецификации за сијаличките не знам каков ефект ќе имаат, ама капацитетот на автобусите ите како ќе се одрази.

Во секој случај твојата дилема дали форумов е прикладно место за презентирање на постручни материјали е непотребна, сподели се што ти е на лагер, а сметаш дека е релевантно



Edited by Cloverstack - 08-Mar-2011 at 01:08
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 08-Mar-2011 at 00:52
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 08-Mar-2011 at 00:27
 
Зборуваме за различни работи. Безбедноста на возилата нема врска со нивната функционалност, ефикасност и економичност во функција на јавниот превоз. Ергономските стандарди можат да имаат влијание, но само во мал дел, плус тоа тие можат да одредат само минимален праг, а не оптимални решенија... и да бидеме реални никој од надвор нема да си ја чука главата со нашите глупости и со сила да ни натура стандарди. А дека постоеле некакви си закони на ООН, па и дека се однесувале на стандарди за возила, тоа прв пат слушам, те молам наведи конкретен пример.

Исто така ме интересира кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (безумно исфорсиран „ретро-елемент“) кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа. И кои стандарди ни го наметнаа смешниов капацитет за 80 патници:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne zborime za razlicni raboti, tuko razlicno se razbirame.Pred se', da ti kazam, me raduva tvojata iskrenost, koga  soopstuvas "otvoreno"za odredeno ne poznavanje na raboti koi se jasno definirani zakonski. Ovie nasi diskusii ne mozeme da gi svedeme na strucni razgovori,/ vo kraen slucaj, site nie imame svoi nivo na znaenje ili neznaenje/ nasite repliki  treba da bidat so dialog na doverlivost ili doverba.Moeto mislenje na umnost e vase mislenje za "bezumnost".Retro dizajn za mene e novo i  prostor za inovatornost i tvorenje vo novi uslovi i idei, a za tebe "slajfovanje" i t.n. ponatamu!
Neznam dali voopsto ovie prostori se mesto za prezentiranje na zakoni koi se vrzani za dizajn vo avtoindustrijata vo nasata pro_evropska drzava ili moderno kazano "bedzmarkeri" koi gi "drlavime" sekoj-dnevno a se nadvor od vnimanieto na obicniot "bloger".Mozebi od aspekt na edukativnost dobro e da gi sirnes / 120 regulativi - koi zakonski reguliraat od :sijalicka do pozicija na vrata, sediste ,stepenici do pokopec na rezervoar, broj na patnici tip na sediste, motori, izduvni gasovi ,podvizni rampi, vkupni masi i tezini itn., toa e strucen materijal za poznavaci na taa oblast i seto toa vo interes na funkcionalnosta,efikasnos, ekonomicnost na voziloto vo javniot prevoz  / UN i EU-Directivi.
Blatanje za razni "duhovi", "smekovi", "stilovi" ili "prosti matematiki" koi baraat,  kolku mozes maksimalno poveke da "nabutas" vo dolna /ili gorna /platforma sopstveni gragani vo bilo koj tip na  avtobus / kineski, ukrainski ili od mrtov FAS / kako merka za "dobar izbor", toa e bezumno i e daleku e od "ekonomicnost" , "efikasnost" i kvaliteten prevoz.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 07-Mar-2011 at 22:08
Originally posted by Dave Gahan

Мислам да се собереме едно 20-30 будали (па посебно сега пред избориве) со добра прича за кантиве од 80's, може и тоа да го добиеме за време...не ги ставај на искушение те молам...

 
Молам без политички видувања.
На ваков начин и темата Скопје 2014 заработи катанец.


Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 22:09
Back to Top
Dave Gahan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Oct-2008
Location: 42°0′N,21°26′E
Online Status: Offline
Posts: 986
  Quote Dave Gahan Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 07-Mar-2011 at 20:03
Originally posted by N23

Тука не мислев ретро 80-ти автобуси некад да враќаме, зборев во глобала, но не дека некој некад би имал желба да бара дизајн на овие сегашни кршови. А нормално на старите скојани им се свиѓале и сега си враќаат успомени. Е сеа некој за 20 години ако му вратат успомени овие лименки, е ондак ќе е сериозно....


Мислам да се собереме едно 20-30 будали (па посебно сега пред избориве) со добра прича за кантиве од 80's, може и тоа да го добиеме за време...не ги ставај на искушение те молам...
MAKE CAPITALISM HISTORY
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 07-Mar-2011 at 19:21
Originally posted by N23

[QUOTE=Cloverstack]
N23, ти се молам... Те сметам за сериозен соговорник... Вакви споредби и ставање на јавниот превоз во овој калап, како и вакво поимање на власт, едноставно (и во најмала рака) не поминуваат во сериозна и издржана дискусија.

Не беше ова за јавниот превоз, беше конкретно за тоа дека неколку стари скопјани барале враќање на овие старите, па на друг начин ја обмислив репликата. Тука не мислев ретро 80-ти автобуси некад да враќаме, зборев во глобала, но не дека некој некад би имал желба да бара дизајн на овие сегашни кршови. А нормално на старите скојани им се свиѓале и сега си враќаат успомени. Е сеа некој за 20 години ако му вратат успомени овие лименки, е ондак ќе е сериозно. Можеби некогаш внесувам политикански елементи во некоја реплика, но тое ми е професионална мана, факултетот си го зема данокот. Само сум искрен, секој што има моќ прави што сака. Мене ми се свиѓаат автобусиве, но не за Скопје и не за редовна употреба. За у музеј може. Се плашам да не дојдат до идеја парни локомотиви да вратат у мода, ама не за туристички вожњи, него за секојдневни патувања.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 07-Mar-2011 at 17:49
Previous
 
Во целост се согласувам со тебе, особено за ова:
"голем проблем е што народот не знае како да прифаќа вакви проекти, секогаш се гледа на тоа дали е нешто полошо или подобро од минатото, никогаш не гледа дали го добива она што му е потребно и најмногу му одговара"
.

Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 17:51
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 07-Mar-2011 at 17:45
голем проблем е што народот не знае како да прифаќа вакви проекти, секогаш се гледа на тоа дали е нешто полошо или подобро од минатото, никогаш не гледа дали го добива она што му е потребно и најмногу му одговара
двокатниве автобуси се разбира подобри се од старите крнтии, но така гледано секој автобус е добар за Скопје, бидејќи имало поскапан од него... можеби двокатните нема да бидат огромна утка, тоа допрва ќе го видиме, но проблемот е што вакви автобуси воопшто не му беа потребни на градов, а тоа придонесува за стоење во место, па и уназадување на превозот, голема работа ако биле нови, едноставно не одговараат на нашите услови и потреби
и зошто постојано сите зборуваат за исплатливост? толку пари се фрлија за џабе и некои од вас тоа го поддржуваат, а кога е вопрашање автобус, требало да биде поисплатливо (пази двокатниве да не се поисплатливи случајно)
а и што е тоа играње к*рташак со градскиот превоз, купивме, па сега ај не ни се свиѓаат па ќе ги продаваме, ова не е ни најмалку сериозно и возрасно

инаку една забелешка за двокатните автобуси, премногу се кратки, не го знам точниот број на нивниот капацитет, но повеќе од приметливо е дека на долниот спрат  капацитетот е на пола скратен од обичен автобус, поради простор за тркалата, моторот, скратениот простор од предницата, скалите, просторот за инјвалиди и да не цепидлачам понатаму, а горниот спрат, како што веќе знаеме, има ограничувања со седење
мислам дека дури и да има голем број на автобуси на линија, сепак во автобусиве ќе се прави гужва дури и ако не е шпиц, а горниот кат ретко кој ќе го користи


Edited by zabegan - 07-Mar-2011 at 17:54
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 07-Mar-2011 at 17:44
Originally posted by Cloverstack

Не дека има некаква смисла таков несериозен однос и играње играчки, ама не е ни малку реално и исплатливо ваквото сцеанарио. Најпрвин не знам зошто се фативте за тумбања, како да високо поставеното тежиште на овие автобуси е нивниот главен проблем. Но сепак ајде да ги видиме перспективите за добрата зделка што ја спомнуваш. Не дека некој би бил заинтересиран да ги купи од нас автобусиве кои не се кроени за ефикасен јавен превоз, туку се кроени за враќање на „стариот дух на Скопје“, ама во секој случај секое возило пуштено во сообраќај уште првиот ден губи огромен дел од својата пазарна вредност. Расклопување и продажба на делови хмммм... нема ни да коментирам.
Нема враќање назад, ретро-двокатниве Кинези допрва долго време ќе си ги носиме како камен околу вратот.

 
А бе, од практична гледна точка, ние како камен околу вратот веќе си ги носиме стариве канти на ЈСП Скопје кои до денешен ден сообраќаат низ скопските улици.
А јас воопшто не спомнав дека ќе си ги вратиме парите до последен денар доколку одлучиме да ги продадеме двокатните градски автобуси, туку само спомнав дека ако не ги бидува за низ скопските улици, тогаш слободно можеме да се ослободиме од нив кога ни душа сака и ќе си вратиме по барем некој денар од парите кои што сме ги дале за двокатните градски автобуси, иако нема да си ги вратиме сите кои што сме ги дале за истите, тоа е факт.
 
Инаку, ние можеме уште сега да се ослободиме и од стариве канти на ЈСП Скопје, ама како после ЈСП Скопје ќе ги вози скопјани, тоа е наградното прашање.
 
На одредена група луѓе кои што во моментов се на власт, одговорот на наградното прашање им е: Со 202 двокатни градски автобуси, од кои 2 ќе бидат со отворен покрив за туристички обиколки, едниот за Скопје, а другиот за Охрид, и со 80 единечни нископодни градски автобуси, вклучувајќи ги и 4 двојни нископодни градски автобуси.
 
Кој има поприфатливо и поисплатливо решение, повелете објавете го и образложете го, за тоа и постои форумов.


Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 17:47
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 07-Mar-2011 at 17:28
Originally posted by N23

без гајле, после првата тура од 60 ако се десат неколку тумбања, гребења и сл, можда и ќе направат паметен потег да се откажат од останатите. 60 мислам се доволни за некоја "атракција".
Има редица неспоредливо поголеми причини зошто требаше да се откажеме од ретро-двокатниве чудесии (минато свршено време). А дека Кинезите ќе не остават допрва да се откажеме, сега кога имаат договор црно на бело за 202 автобуси и 35 милиони евра, тоа може само да сонуваме.


Originally posted by N23

Епа те пука, за 20 години, да имаш власт, сигурен сум дека ќе направиш ретро 80-ти во некое ново Скопје. Тука е моментот. Да не забегуваме со офтопик, ама ако мода, музика и сл враќаат трендови од минатото, а еве и најбанален пример многу фудбалски дресови се враќаат со изглед од 50-тите години, ондак фактот дека само ние забегаваме со враќање на некои успомени не држи. Наравно, не треба да бараме оправдување кај другите. Ама ние не сме сами на овој свет па да дејствуваме поинаку од другите.
N23, ти се молам... Те сметам за сериозен соговорник... Вакви споредби и ставање на јавниот превоз во овој калап, како и вакво поимање на власт, едноставно (и во најмала рака) не поминуваат во сериозна и издржана дискусија.


Originally posted by Dexter26

А исто така, бидејќи се нови, доколку се случат тие тумбања, гребења и слично, ќе може да бидат продадени, не како старо железо, туку самите делови ќе си имаат вредност бидејќи се нови. Освен ако некој потенцијален купувач би ги сакал комплет ретро какви што се, па тогаш уште подобра зделка би направиле.
 
Ова не се недвижнини, па ако не го бива земи руши и нема враќање пари назад.
Можеме да ги продадеме кога ни душа сака.
Не дека има некаква смисла таков несериозен однос и играње играчки, ама не е ни малку реално и исплатливо ваквото сцеанарио. Најпрвин не знам зошто се фативте за тумбања, како да високо поставеното тежиште на овие автобуси е нивниот главен проблем. Но сепак ајде да ги видиме перспективите за добрата зделка што ја спомнуваш. Не дека некој би бил заинтересиран да ги купи од нас автобусиве кои не се кроени за ефикасен јавен превоз, туку се кроени за враќање на „стариот дух на Скопје“, ама во секој случај секое возило пуштено во сообраќај уште првиот ден губи огромен дел од својата пазарна вредност. Расклопување и продажба на делови хмммм... нема ни да коментирам.
Нема враќање назад, ретро-двокатниве Кинези допрва долго време ќе си ги носиме како камен околу вратот.



Originally posted by Ма

Funkcionalnosta proizleguva od ergonomijata i bezbednosta i toa kako rezultat na primena na zakonodavnosta odnosno, ECE regulativi/ Zakoni na UN /. Megunarodnite regulativi se ednoznacni vo utvrduvanje na funkcionalnost na vozilata i vo toa postoi zakonska  ednakvost.Toa znaci, deka site vozila koi pretendiraat da se pojavat na svetskiot pazar / pa i nasiot / vo svojata kategorija i klasa mora da gi ispolnat funkcionalnite baranja. Koga se raboti za proekt koj vo svoite baranj sodrzel odreden "smek", " duh " ili stil taka narecen  kako " dizajn - retro " koj za ime na vistinata ne e nepoznat vo avtoindustrijata,  toa vo nikoj slucaj ne predstavuva "zastaren i nadminat" dizajn, vo slucaj koga se primenuva posleden stepen na tehnologija i znaenja koi proizleguvaat tokmu od tie regulativi!.Voziloto e vo "top klasa" po svojata namena.
Зборуваме за различни работи. Безбедноста на возилата нема врска со нивната функционалност, ефикасност и економичност во функција на јавниот превоз. Ергономските стандарди можат да имаат влијание, но само во мал дел, плус тоа тие можат да одредат само минимален праг, а не оптимални решенија... и да бидеме реални никој од надвор нема да си ја чука главата со нашите глупости и со сила да ни натура стандарди. А дека постоеле некакви си закони на ООН, па и дека се однесувале на стандарди за возила, тоа прв пат слушам, те молам наведи конкретен пример.

Исто така ме интересира кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (безумно исфорсиран „ретро-елемент“) кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа. И кои стандарди ни го наметнаа смешниов капацитет за 80 патници:






Originally posted by Dave Gahan

кон општото добро во светот никој се однесува како кон „бунар жеље“
Толку кратко, а сепак се е кажано  Applause
Потпис!
Приказната за ретро-двокани автобуси во Скопје требаше да заврши уште со ова!




Edited by Cloverstack - 07-Mar-2011 at 17:39
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 06-Mar-2011 at 23:51
Ете го.... Знаеш, да имало малку повеќе светлина, сонце би излегла топ слика. И вака е одлична, само времето за.бава.

Ако знае некој да работи со фотошоп, нека изработи нешто, ако дозволува зокидац. А ако знаеш ти уште подобро...
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
zokidac View Drop Down
Newbiе
Newbiе


Joined: 24-Aug-2009
Location: MKD
Online Status: Offline
Posts: 13
  Quote zokidac Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 06-Mar-2011 at 23:45
Back to Top
FoSsiL View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Mar-2009
Location: Аеродром
Online Status: Offline
Posts: 4699
  Quote FoSsiL Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 06-Mar-2011 at 21:41
Еј навистина. ААААААА, значи не е прототип, не лажеле, или некоја грешка направиле,

Нели овојсамо за нас беше, ние ги правевме побарувањата, услови, спецификаци, изглед (добро барем поставивме контури за изгледот)

Абе, што ми е.... Да не e едноставно (само, и ај пак ааааа) сликата свртена "наопаку"

Најмногу логика ми прави...


Edited by FoSsiL - 06-Mar-2011 at 23:46
Македонија - Земја на чудата!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 06-Mar-2011 at 21:31
Previous
 
Ама неќе да е од нашите, бидејќи влезовите му се од лева страна Big%20smile


Edited by Dexter26 - 06-Mar-2011 at 21:32
Back to Top
BullDoG View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 14-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote BullDoG Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 06-Mar-2011 at 19:56
Yutong
Back to Top
Ma View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 04-Mar-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote Ma Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 06-Mar-2011 at 14:06

Кај лондонските и на поле на дизајнот на прво место е ставена функционалноста и иновацијата, а „ретро“ елементите се обичен декор за шмек. Кај нас функционалноста изгледа била на последно место, токму за сметка на несфатливото инсистирање врз дизајн кој во самата суштина е „ретро“, односно застарен и надминат. Тоа скапо ќе го платиме.


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Funkcionalnosta proizleguva od ergonomijata i bezbednosta i toa kako rezultat na primena na zakonodavnosta odnosno, ECE regulativi/ Zakoni na UN /. Megunarodnite regulativi se ednoznacni vo utvrduvanje na funkcionalnost na vozilata i vo toa postoi zakonska  ednakvost.Toa znaci, deka site vozila koi pretendiraat da se pojavat na svetskiot pazar / pa i nasiot / vo svojata kategorija i klasa mora da gi ispolnat funkcionalnite baranja. Koga se raboti za proekt koj vo svoite baranj sodrzel odreden "smek", " duh " ili stil taka narecen  kako " dizajn - retro " koj za ime na vistinata ne e nepoznat vo avtoindustrijata,  toa vo nikoj slucaj ne predstavuva "zastaren i nadminat" dizajn, vo slucaj koga se primenuva posleden stepen na tehnologija i znaenja koi proizleguvaat tokmu od tie regulativi!.Voziloto e vo "top klasa" po svojata namena.


Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 06-Mar-2011 at 04:29
Previous
 
А исто така, бидејќи се нови, доколку се случат тие тумбања, гребења и слично, ќе може да бидат продадени, не како старо железо, туку самите делови ќе си имаат вредност бидејќи се нови. Освен ако некој потенцијален купувач би ги сакал комплет ретро какви што се, па тогаш уште подобра зделка би направиле.
 
Ова не се недвижнини, па ако не го бива земи руши и нема враќање пари назад.
Можеме да ги продадеме кога ни душа сака.
Се разбира, ќе мораме претходно да надоместиме за дупката која ќе се создаде поради недостигот на возила во ЈСП Скопје со продажбата на двокатните градски автобуси, но сепак останува фактот дека не е крај на светот и дека ништо не ни гарантира дека и после 10 години ќе ги гледаме низ скопските улици.
Back to Top
N23 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 2159
  Quote N23 Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 06-Mar-2011 at 00:55
Originally posted by Dave Gahan


Мене дечко веќе ме пука носталгија по Скопје од пред 15-20 години...пред да израсне селото над Скопје...не е никаков изговор тоа да се однесувам како мало дете и барам детаљи од Скопје од 80's што е неразумно да се возобновуваат од милијарда други причини...кон општото добро во светот никој се однесува како кон „бунар жеље“, па да си враќа некакви младалачки загуби преку некаков црвен метал....животот тече понатаму - ако ги прашувале претходно оние што се возеле во кочии за носталгијата, кај ќе ни беше крајот!?


Епа те пука, за 20 години, да имаш власт, сигурен сум дека ќе направиш ретро 80-ти во некое ново Скопје. Тука е моментот. Да не забегуваме со офтопик, ама ако мода, музика и сл враќаат трендови од минатото, а еве и најбанален пример многу фудбалски дресови се враќаат со изглед од 50-тите години, ондак фактот дека само ние забегаваме со враќање на некои успомени не држи. Наравно, не треба да бараме оправдување кај другите. Ама ние не сме сами на овој свет па да дејствуваме поинаку од другите. За 20 години ако имам моќ да го вратам духот на 90-тите со места како Маракана, старото Хард Рок и сл, веднаш би го сторил тоа. Крај на офтопикот. И без гајле, после првата тура од 60 ако се десат неколку тумбања, гребења и сл, можда и ќе направат паметен потег да се откажат од останатите. 60 мислам се доволни за некоја "атракција".
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 05-Mar-2011 at 23:24
Originally posted by Ma

Londonskiot proekt na novi dvokatni avtobusi i skopskiot se so razlicen koncept.Londonecot nema cel da go zadrzi stariot lik.Toa e vozilo na hibriden pogon koj e osnova za razvoj na nekoj iden alternativen prevoz.Pred se', toj e istrazuvacki proekt / dva milioni evra cini edno vozilo /.
Токму така. Споредбите помеѓу кинескиве и новите лондонски автобуси базирани само на дизајнот се плитки и неумесни, а мене всушност не ми е јасно ни од каде потекнаа, бидејќи е очигледно дека и на тоа поле разликата е како ден и ноќ. Кај лондонските и на поле на дизајнот на прво место е ставена функционалноста и иновацијата, а „ретро“ елементите се обичен декор за шмек. Кај нас функционалноста изгледа била на последно место, токму за сметка на несфатливото инсистирање врз дизајн кој во самата суштина е „ретро“, односно застарен и надминат. Тоа скапо ќе го платиме.



Originally posted by Tuvok

Во кратки црти, потребата за нови автобуси е преголема па од тој аспект треба да сме презадоволни. Дека можевеме да поминеме подобро кога веќе сакавме да правиме custom дизајн, можевеме. Дека можеше да бидат пофункционални можеа.
Се слагам, со потребата за нови автобуси веќе беше дојден нож до коска, не можеше веќе да се одложува. Но токму таа ситуација заслепува голем дел од народот, да се радуваат и да не можат да видат каков камен си обесивме околу врат со нашиве двокатни. Поскапи за набавка и за операција во споредба со алтернативите, а далеку понепрактични и понеефикасни во функција на јавниот превоз. Ако се соберат ефекти како инфериорниот капацитет, комерцијалната брзина, потрошувачката на гориво за превезен патник и ред други минуси, па тие работи ги помножиме со 200, па сето тоа го помножиме со она што не очекува - многу години функционирање на овие автобуси како столб на јавниот превоз во градот, сигурно ќе дојдеме до вртоглави цифри. Така да поголемите еднократни трошоци дури ќе бидат и ситна боранија во споредба со долгорочниот ефект. Можам само резигнирано да констатирам дека е направена ужасна грешка и сега останува да го сркаме тоа што е надробено. Во сиромашна држава како нашата, којзнае кога ќе можеме да си дозволиме ново масовно обновување на возниот парк на ЈСП. Затоа не можам да се помирам со едноставно „можевме да поминеме подобро“ и „можеа да бидат пофункционални“. Не се работи за нијанси, туку за фрапантен јаз. Моравме да поминеме подобро и мораа да бидат пофункционални!


Edited by Cloverstack - 05-Mar-2011 at 23:29
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.461 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.