![]() |
![]() |
![]() |
Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 90> |
Author | |||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
Во секој случај твојата дилема дали форумов е прикладно место за презентирање на постручни материјали е непотребна, сподели се што ти е на лагер, а сметаш дека е релевантно ![]() jas sum spremen, mojot "lager "poveke godini absorbira argumenti na ovaa tema.Denovive koga ke najdam prostor / vreme / ke se iz-na-la je me! |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Очигледно сепак зборуваме за различни работи. Ефикасноста на јавниот превоз секако не е регулирана со никакви ООН или ЕУ директиви и тоа нема врска со стандардите за поклопец на резервоар и слични работи. Моето (или на било кој друг форумаш) непознавање на тие 120 регулативи кои ги спомна, апсолутно не не прават инфериорни соговорници, бидејќи овде дискутираме за концепти и за прилично очигледни работи, а не за технички спецификации на сијаличките, штрафовите итн. Еве повторно да прашам, кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (кој е безумно исфорсиран „ретро-елемент“ и кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа). Односно кои стандарди ни го наметнаа смешниот капацитет за 80 патници? Овие работи не се „безумно мерило за добар избор“ како што ги нарече, туку се најсуштински параметри кога зборуваме за автобуси за јавен превоз, а се само дел од работите кои ужасно бодат очи во целава работа. ЈСП Скопје дури и во моменталнава жална состојба во која е, годишно превезува 50 милиони патници, а двокатниве кинези ќе бидат столб на претпријатието во наредните 10-15 години (ако бидеме среќни да ги замениме во разумен рок). Значи зборуваме за фрапантни цифри кои можат да дотуркаат и близу до милјарда превезени патници за време на очекуваниот животен век на двокатниве... на тоа поле техничките спецификации за сијаличките не знам каков ефект ќе имаат, ама капацитетот на автобусите ите како ќе се одрази. Во секој случај твојата дилема дали форумов е прикладно место за презентирање на постручни материјали е непотребна, сподели се што ти е на лагер, а сметаш дека е релевантно ![]() Edited by Cloverstack - 08-Mar-2011 at 01:08 |
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
Зборуваме за различни работи. Безбедноста на возилата нема врска со нивната функционалност, ефикасност и економичност во функција на јавниот превоз. Ергономските стандарди можат да имаат влијание, но само во мал дел, плус тоа тие можат да одредат само минимален праг, а не оптимални решенија... и да бидеме реални никој од надвор нема да си ја чука главата со нашите глупости и со сила да ни натура стандарди. А дека постоеле некакви си закони на ООН, па и дека се однесувале на стандарди за возила, тоа прв пат слушам, те молам наведи конкретен пример.
Исто така ме интересира кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (безумно исфорсиран „ретро-елемент“) кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа. И кои стандарди ни го наметнаа смешниов капацитет за 80 патници: --------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ne zborime za razlicni raboti, tuko razlicno se razbirame.Pred se', da ti kazam, me raduva tvojata iskrenost, koga soopstuvas "otvoreno"za odredeno ne poznavanje na raboti koi se jasno definirani zakonski. Ovie nasi diskusii ne mozeme da gi svedeme na strucni razgovori,/ vo kraen slucaj, site nie imame svoi nivo na znaenje ili neznaenje/ nasite repliki treba da bidat so dialog na doverlivost ili doverba.Moeto mislenje na umnost e vase mislenje za "bezumnost".Retro dizajn za mene e novo i prostor za inovatornost i tvorenje vo novi uslovi i idei, a za tebe "slajfovanje" i t.n. ponatamu!
Neznam dali voopsto ovie prostori se mesto za prezentiranje na zakoni koi se vrzani za dizajn vo avtoindustrijata vo nasata pro_evropska drzava ili moderno kazano "bedzmarkeri" koi gi "drlavime" sekoj-dnevno a se nadvor od vnimanieto na obicniot "bloger".Mozebi od aspekt na edukativnost dobro e da gi sirnes / 120 regulativi - koi zakonski reguliraat od :sijalicka do pozicija na vrata, sediste ,stepenici do pokopec na rezervoar, broj na patnici tip na sediste, motori, izduvni gasovi ,podvizni rampi, vkupni masi i tezini itn., toa e strucen materijal za poznavaci na taa oblast i seto toa vo interes na funkcionalnosta,efikasnos, ekonomicnost na voziloto vo javniot prevoz / UN i EU-Directivi.
Blatanje za razni "duhovi", "smekovi", "stilovi" ili "prosti matematiki" koi baraat, kolku mozes maksimalno poveke da "nabutas" vo dolna /ili gorna /platforma sopstveni gragani vo bilo koj tip na avtobus / kineski, ukrainski ili od mrtov FAS / kako merka za "dobar izbor", toa e bezumno i e daleku e od "ekonomicnost" , "efikasnost" i kvaliteten prevoz.
|
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
Молам без политички видувања. На ваков начин и темата Скопје 2014 заработи катанец. Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 22:09 |
|||||
![]() |
|||||
Dave Gahan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 27-Oct-2008 Location: 42°0′N,21°26′E Online Status: Offline Posts: 986 |
![]() ![]() |
||||
Мислам да се собереме едно 20-30 будали (па посебно сега пред избориве) со добра прича за кантиве од 80's, може и тоа да го добиеме за време...не ги ставај на искушение те молам... |
|||||
MAKE CAPITALISM HISTORY
|
|||||
![]() |
|||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||
Не беше ова за јавниот превоз, беше конкретно за тоа дека неколку стари скопјани барале враќање на овие старите, па на друг начин ја обмислив репликата. Тука не мислев ретро 80-ти автобуси некад да враќаме, зборев во глобала, но не дека некој некад би имал желба да бара дизајн на овие сегашни кршови. А нормално на старите скојани им се свиѓале и сега си враќаат успомени. Е сеа некој за 20 години ако му вратат успомени овие лименки, е ондак ќе е сериозно. Можеби некогаш внесувам политикански елементи во некоја реплика, но тое ми е професионална мана, факултетот си го зема данокот. ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
![]() Во целост се согласувам со тебе, особено за ова: "голем проблем е што народот не знае како да прифаќа вакви проекти, секогаш се гледа на тоа дали е нешто полошо или подобро од минатото, никогаш не гледа дали го добива она што му е потребно и најмногу му одговара". Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 17:51 |
|||||
![]() |
|||||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
||||
голем проблем е што народот не знае како да прифаќа вакви проекти, секогаш се гледа на тоа дали е нешто полошо или подобро од минатото, никогаш не гледа дали го добива она што му е потребно и најмногу му одговара
двокатниве автобуси се разбира подобри се од старите крнтии, но така гледано секој автобус е добар за Скопје, бидејќи имало поскапан од него... можеби двокатните нема да бидат огромна утка, тоа допрва ќе го видиме, но проблемот е што вакви автобуси воопшто не му беа потребни на градов, а тоа придонесува за стоење во место, па и уназадување на превозот, голема работа ако биле нови, едноставно не одговараат на нашите услови и потреби и зошто постојано сите зборуваат за исплатливост? толку пари се фрлија за џабе и некои од вас тоа го поддржуваат, а кога е вопрашање автобус, требало да биде поисплатливо (пази двокатниве да не се поисплатливи случајно) а и што е тоа играње к*рташак со градскиот превоз, купивме, па сега ај не ни се свиѓаат па ќе ги продаваме, ова не е ни најмалку сериозно и возрасно инаку една забелешка за двокатните автобуси, премногу се кратки, не го знам точниот број на нивниот капацитет, но повеќе од приметливо е дека на долниот спрат капацитетот е на пола скратен од обичен автобус, поради простор за тркалата, моторот, скратениот простор од предницата, скалите, просторот за инјвалиди и да не цепидлачам понатаму, а горниот спрат, како што веќе знаеме, има ограничувања со седење мислам дека дури и да има голем број на автобуси на линија, сепак во автобусиве ќе се прави гужва дури и ако не е шпиц, а горниот кат ретко кој ќе го користи Edited by zabegan - 07-Mar-2011 at 17:54 |
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
А бе, од практична гледна точка, ние како камен околу вратот веќе си ги носиме стариве канти на ЈСП Скопје кои до денешен ден сообраќаат низ скопските улици. А јас воопшто не спомнав дека ќе си ги вратиме парите до последен денар доколку одлучиме да ги продадеме двокатните градски автобуси, туку само спомнав дека ако не ги бидува за низ скопските улици, тогаш слободно можеме да се ослободиме од нив кога ни душа сака и ќе си вратиме по барем некој денар од парите кои што сме ги дале за двокатните градски автобуси, иако нема да си ги вратиме сите кои што сме ги дале за истите, тоа е факт. Инаку, ние можеме уште сега да се ослободиме и од стариве канти на ЈСП Скопје, ама како после ЈСП Скопје ќе ги вози скопјани, тоа е наградното прашање. На одредена група луѓе кои што во моментов се на власт, одговорот на наградното прашање им е: Со 202 двокатни градски автобуси, од кои 2 ќе бидат со отворен покрив за туристички обиколки, едниот за Скопје, а другиот за Охрид, и со 80 единечни нископодни градски автобуси, вклучувајќи ги и 4 двојни нископодни градски автобуси. Кој има поприфатливо и поисплатливо решение, повелете објавете го и образложете го, за тоа и постои форумов. Edited by Dexter26 - 07-Mar-2011 at 17:47 |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Нема враќање назад, ретро-двокатниве Кинези допрва долго време ќе си ги носиме како камен околу вратот.
Исто така ме интересира кои стандарди диктираа нашите двокатни ретро-кинези да бидат 10-метарски, двоосовински, со две врати и со оној мртов простор покрај возачот (безумно исфорсиран „ретро-елемент“) кој значително го редуцира ионака малиот простор на долната платформа. И кои стандарди ни го наметнаа смешниов капацитет за 80 патници: ![]()
![]() Потпис! Приказната за ретро-двокани автобуси во Скопје требаше да заврши уште со ова! Edited by Cloverstack - 07-Mar-2011 at 17:39 |
|||||
![]() |
|||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||
Ете го.... Знаеш, да имало малку повеќе светлина, сонце би излегла топ слика. И вака е одлична, само времето за.бава.
Ако знае некој да работи со фотошоп, нека изработи нешто, ако дозволува зокидац. А ако знаеш ти уште подобро... |
|||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||
![]() |
|||||
zokidac ![]() Newbiе ![]() Joined: 24-Aug-2009 Location: MKD Online Status: Offline Posts: 13 |
![]() ![]() |
||||
![]() |
|||||
![]() |
|||||
FoSsiL ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Mar-2009 Location: Аеродром Online Status: Offline Posts: 4699 |
![]() ![]() |
||||
Еј навистина. ААААААА, значи не е прототип, не лажеле, или некоја грешка направиле,
Нели овојсамо за нас беше, ние ги правевме побарувањата, услови, спецификаци, изглед (добро барем поставивме контури за изгледот) Абе, што ми е.... Да не e едноставно (само, и ај пак ааааа) сликата свртена "наопаку" Најмногу логика ми прави... Edited by FoSsiL - 06-Mar-2011 at 23:46 |
|||||
Македонија - Земја на чудата!
|
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
![]() Ама неќе да е од нашите, бидејќи влезовите му се од лева страна ![]() Edited by Dexter26 - 06-Mar-2011 at 21:32 |
|||||
![]() |
|||||
BullDoG ![]() Groupie ![]() Joined: 14-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 86 |
![]() ![]() |
||||
Yutong
![]() ![]() |
|||||
![]() |
|||||
Ma ![]() Groupie ![]() Joined: 04-Mar-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
||||
Кај лондонските и на поле на дизајнот на прво место е ставена функционалноста и иновацијата, а „ретро“ елементите се обичен декор за шмек. Кај нас функционалноста изгледа била на последно место, токму за сметка на несфатливото инсистирање врз дизајн кој во самата суштина е „ретро“, односно застарен и надминат. Тоа скапо ќе го платиме. Funkcionalnosta proizleguva od ergonomijata i bezbednosta i toa kako rezultat na primena na zakonodavnosta odnosno, ECE regulativi/ Zakoni na UN /. Megunarodnite regulativi se ednoznacni vo utvrduvanje na funkcionalnost na vozilata i vo toa postoi zakonska ednakvost.Toa znaci, deka site vozila koi pretendiraat da se pojavat na svetskiot pazar / pa i nasiot / vo svojata kategorija i klasa mora da gi ispolnat funkcionalnite baranja. Koga se raboti za proekt koj vo svoite baranj sodrzel odreden "smek", " duh " ili stil taka narecen kako " dizajn - retro " koj za ime na vistinata ne e nepoznat vo avtoindustrijata, toa vo nikoj slucaj ne predstavuva "zastaren i nadminat" dizajn, vo slucaj koga se primenuva posleden stepen na tehnologija i znaenja koi proizleguvaat tokmu od tie regulativi!.Voziloto e vo "top klasa" po svojata namena. |
|||||
![]() |
|||||
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
||||
![]() А исто така, бидејќи се нови, доколку се случат тие тумбања, гребења и слично, ќе може да бидат продадени, не како старо железо, туку самите делови ќе си имаат вредност бидејќи се нови. Освен ако некој потенцијален купувач би ги сакал комплет ретро какви што се, па тогаш уште подобра зделка би направиле. Ова не се недвижнини, па ако не го бива земи руши и нема враќање пари назад. Можеме да ги продадеме кога ни душа сака. Се разбира, ќе мораме претходно да надоместиме за дупката која ќе се создаде поради недостигот на возила во ЈСП Скопје со продажбата на двокатните градски автобуси, но сепак останува фактот дека не е крај на светот и дека ништо не ни гарантира дека и после 10 години ќе ги гледаме низ скопските улици. |
|||||
![]() |
|||||
N23 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 03-Feb-2011 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 2159 |
![]() ![]() |
||||
Епа те пука, за 20 години, да имаш власт, сигурен сум дека ќе направиш ретро 80-ти во некое ново Скопје. Тука е моментот. Да не забегуваме со офтопик, ама ако мода, музика и сл враќаат трендови од минатото, а еве и најбанален пример многу фудбалски дресови се враќаат со изглед од 50-тите години, ондак фактот дека само ние забегаваме со враќање на некои успомени не држи. Наравно, не треба да бараме оправдување кај другите. Ама ние не сме сами на овој свет па да дејствуваме поинаку од другите. За 20 години ако имам моќ да го вратам духот на 90-тите со места како Маракана, старото Хард Рок и сл, веднаш би го сторил тоа. Крај на офтопикот. И без гајле, после првата тура од 60 ако се десат неколку тумбања, гребења и сл, можда и ќе направат паметен потег да се откажат од останатите. 60 мислам се доволни за некоја "атракција". |
|||||
![]() |
|||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
||||
Edited by Cloverstack - 05-Mar-2011 at 23:29 |
|||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 90> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |