![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 60> |
Author | ||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Но повторно прашувам која е логиката да градиме изместена и неадекватна траса по кеј затоа што е наводно поефтино, а сепак да мора да го градиме убедливо најскапото решение во било каква комбинација - тунел под центарот. Дали некој би платил цело богатство да купи Ферари, а после да му вгради плин за да заштеди на гориво? Во секој случај за тунелот не ни треба ваква „причина плус“. За тунелот веќе имаме премногу причини, но ако сакаш причина плус, најдобра е логичната ЛРТ траса Јане Сандански - Партизанска.
Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 03:42 |
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
ај одпозади ќе ја враќам, види проектирање трамвај е зафат далеку со помало значење него идентитетот мерено од аспект влада(Црква на плоштад) и градски совет(Трамвај), а инаку имам и те како замерка на тоа што се спроведуваат проектите без дебата па било тоа дошле од влада или опозиција, во принцип можеби место да имам пристап како “видиги морониве што прават“ гледам на нивните потези да гледам од агол на политички маркетинг или креирање на јавно мнение, сепак и лошата реклама е добра реклама денес, па можеби и ти звучи дека одобрувам се што извира од владата било тоа да е проект или идеја, а највеќе од се имам разбирање за желбата да исправат како нација да се освестиме за тоа колкава одговорност имаме како наследници на културата и верата на нашите татковци!!! за капацитетот на СК можам само да кажам дека не е далеку денот кога МКД (доколку влеземе во еу и отан) ќе биде преплавена од квалификувана работничка снага од азија и африка па и потребите на СК ќе бидат далеку поголеми од класични трамови и синхронизирани семафори... така да fast train би функционирале супер во СК, сепак можеби има и простор во исто време иза трам и за брз воз! инаку што мислиш ќе имаат нешто повеќе фајде народов од трамовите кога ќе заглави посабајле или попладне во гужва, или само одвоена траса како таа по кеј или в среде по бул. е чарето?! за трасата на брзиот воз мислам дека е ефтина бидејќи е одвоена од постојната инфраструктура доколку оди по кеј, а и како причина плус за тунелот добро би дошла... а што е до вардар да истиот ќе се наполни и нивото ќе се крене бар до каменото корито, тоа сигурно ќе се регулира но сепак и најмала можност за потенцијална опасност кон евентуалната траса за брз воз која е проектирана баш по денешната велосипедска патека, мислам дека нема да биде воопшто позитивен момент за некој да се нафати да даде кредит или да инвестира во такво нешто... |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||
мала дигресија. Ако некој успее да ја најде и оваа фамозна гемранска фирма Јенс Роуз со која Трифка пред само 2 години ќе градеше сосема 10та траса во Скопје... Го частам пиво на следниот билдерски собир.
05.09.2006 http://star.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=28486 |
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
па јас и за тоа ти одговарам, не читај самоо меѓу редови буквално, тебе те буни тоа што велам дека трасата која ја проектирал Стојковски не држи место под насипот и дека доколку се реализира проектот вардарска долина таа иста траса ќе мора да се крене и трасира по насипот, мислам дека поизџвакано од ова здравје... можеби премногу преносно се изразувам или?! инаку воопшто не е бесмислено трасата да оди по кеј па за fast train само тое решение а да се помине и ефтино и брзо, ова би иницирало и забрзување на проектот со тунелот под плоштад а и колку што знам никаде во свет на сите се не им е под нос кога станува збор за метро или фаст треин обично до станиците имаат автобус па преседуваат и стигнуваат до дестинацијата... иако СК делува дека нема капацитет за вакво нешто повторно ќе кажам размислувајте за наредните десет години, а не само за следните две-три, мислам дека само трајни решенија треба да се бараат а не само половични, не дека јас сум против трам во СК номислам дека со ваков пристап како што тргнал трифка да проектира дека пак утре ќе имаме ендек. главен проблем во целиов случај е што повторно нема ни јавна дебата ниту експертски консултации ниту пак сондирање одма се оди на проектирање, па дај прво некој физибилитка бе трифуне па сетне носи ги коњите на поило! |
||||||
![]() |
||||||
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|||||
Тунелот под плоштад е единствено нормално решение, све друго е импровизација. А пошто тунелот под плоштад го гледам како приоритетн проект на Скопје, не гледам за сходно да почнуваме со реализација на ЛРТ. Затоа и сум против ова ЛРТ, се додека една траса за ЛРТ не биде комплетно булеваризирана.
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
Инаку ова за траса по кејот, уште во старт е глупо, затоа што Скопје освен во центарот не гравитира баш многу накај Вардар, па станиците воглавно би биле прилично одалечени од концентрациите на потенцијални патници. За другите проблеми веќе збореа Владимир и пбанкс.
@ beton Кога веќе би граделе тунели и други скапи решенија за да ги избегнеме проблематичните точки (за што јас се залагам), трасата по кеј звучи уште побесмислено. |
||||||
![]() |
||||||
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
|||||
Jas sum optimist deka vakvo nesto nema da se sluci se do narednite 20 godini , no sepak znaeme kakvi se problemite niz prugite, ako se pusti trasata niz kej , ke izleze nekoj Rambo ke stava kamenja blalla, ili ke ripne da se samoubie svasta
![]() ![]() |
||||||
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
beTon, јас ти реплицирав конкретно за ова
|
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
па кло мислам Владимир ти одговори, изгледа читаш само меѓу редови (маркерите), во текстот за шнелбан не кажува дека трасата ќе оди на долниот дел под насипот туку може да се извлече заклучок дека ќе оди од доле од овој пасус.
инаку Владимир и мостовите може да се избегнат од горе т.е. би оделе во тунелот под плоштад па може после покрај пошта и влада пак на кеј итн. итн. но како опција сепак никогаш скопјани нема да ја прифатат ваквата траса колку и да биде брз овој трам, а и сите се нафурани да ги бутнат трамовите на улица, бидејќи треба навистина дарба за на толкав мал простор (жардињерите) да ги бутнеш и постојките и трамови, не заборавајте треба двосмерно да одат, а и оградата... но скотско и се е можно, можеби ќе кинат од тротоарите на партизанска за да го прошират булеварот а сегашните трети ленти од правците на булеварот да ги отстапат за трамовите, сепак малку комбинации на располагање, најверојатно ќе мора да има комбинирани решенија, но ај прво на трифка екипава да видиме што ќе испроектира па после ќе споредуваме меѓу стари и нови проекти кој колку и до кога би држел вода... |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
Еве некое мое размислување
LRТ во секој случај да се постави на долниот дел на кејот е сулуда идеја од повеќе работи: - Отидова рекреационите патеки - Веќе споменатата работа, тој дел е за заштита од поплава - Контакната мреза од 25 kW 'ќе дојде на висина на кејот - Нема висина да пројде испод камени мост, а и другите мостови се на граница - Поново заштита од и на контакната мрежа исод мостовите (помислете како ќе изгледа) - Дали некаде го имаме тој пример, ја незнам Ако ја дигнеме на 0-та висина по кејот поново сулудо: - Како спомнавте, премостувањата на мостовите и поставување на семафори, ама баш ништо не сме добиле - Го уништуваме едно од најубавиот дел на секој град, кеј за прошетки - Верувам дека и зеленилото ќе отиде Значи останува да се протиња низ градот: - Но по планот што го гледам, со поставување на паралелни траси тоа значи минимум од 4.5-5 м заземена ширина, каде во градот имаме таков слободен простор. - Помислата е во средишниот дел на булеварите, но рачунајте дека тука ќе бидат потребни додатни површини за стојалишта - За мене останува да се постави едно насочна кружна мрежа која низ градов може да се протне и да свршиме работа. |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
@ beTon
Не знам од каде заклучокот дека заради проектот Вардарска Долина ние во Скопје ќе мора да градиме нови насипи или други чуда. Во секој случај има безброј начини како да се изведе добра ЛРТ мрежа без воопшто да се глупираме со кејот. |
||||||
![]() |
||||||
BOJAN ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Sep-2008 Location: SKOPJE Online Status: Offline Posts: 3438 |
![]() ![]() |
|||||
Јас мислам дека треба да се изгради надземна железница, по теркот на сегашната Железничка станица во Скопје. На тој начин нема да го загрозува скопскиот сообраќај. Во секој случај, ваквиот проект би бил и најскап
|
||||||
![]() |
||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||
Од старт не ми се допаѓа да се узурпира кејот на реката со некакви возови. Па кеј на река е најскапо земјиште во повеќето градови, само кај нас може да има вакви бистри идеи таму пруги да наредиме. И самите урбанистички планови по текот на реката воопшто го игнорираат и кејот и реката и се комплетна утка во најголемиот дел. Имаме и еден практичен пример во соседството. Белград. Потегот од мостот преку Сава (Газела) до железничката станица е саде пруги и се мачат со децении да направат дислокација пошто губат драгоцен простор во сред центар кој би можел да се искористи на попаметен начин. Офтопик но сепак поврзино.... |
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
па се друго освен погорната идеја на арх. Душан Стојковски ќе биде класичен трам, бидејќи и семафори ќе има и самиот сообраќај ќе го кочи, а и ќе биде непотребно постојаното раскопување на СК. она со шнелбанот ми држи вода но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина) па би излегло можеби и подобро трасата на еден таков fast train да биде и на повисоко самоќе биде проблем во таков случај излезот од народна банка спрема плоштад и парк, т.е. ќе треба некако да се рипнат мостовите доколку сакаме баш брз воз(трам) низ СК кој за 20 мин ќе ја извози трасата...
|
||||||
![]() |
||||||
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|||||
@ beton
Муабетот на Чинговски му беше на ниво на 10-годишно дете, но не е ни битно, затоа што кај нас погрешно го крстивме и погрешно го перципираме проектов. Треба да зборуваме за ЛРТ, „лесна железница“, „брз трамвај“, било како само не за класичен застарен концепт на трамвај. |
||||||
![]() |
||||||
my Macedonia ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 09-Oct-2008 Location: 🇲🇰🇨🇭 Online Status: Offline Posts: 4094 |
![]() ![]() |
|||||
aj uste 2 dena i ce pocnat so tramvajot
![]() |
||||||
![]() |
||||||
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
|||||
па според картава и сајтот доколку се добро ажурирани, муабетот на чинговски дека трамвајот во европа е надминат концепт донекаде и се потврдува, јас очекував дека е фул од трамваи во европа а ова баш 19 век, т.е. несакајќи да им ги расипат навиките на своите граѓани па затоа и ги задржале трамваите со мал број исклучоци, но реално за СК негледам кај би можело да се тутне метро а истото да биде функционално, можеби fast train по кејот на вардар да се трасира но и тоа не е решение...таа иницијатива ја туркаше архитектот Душан Стојковски уште од 1998 наваму Schnellbahn Скопје
ова е само уште еден доказ дека трифка сега после три години турка иницијатива за трамвај колку зараду маркетинг т.е. себеоправдување за неагилноста и очувскиот однос кон СК, абе што да прави и тој кога сам против цел совет на СК си мери мускули, место уште одма да ја затерал работата доколку размислувал за трамвај тој нормално идеите и решенијата на урбанистите и архитектите ги остава за на крај како сламка за давеник, инаку ова со брзиов воз е можеби најбезболна варијанта за СК но интелектуалниот капацитет на скопските урбанисти е ограничен на тоа дека во ваков случај трамот нема да им биде под нос на жителите па истиот нема ни да се користи, но доколку за 20 мин оди нештово од сарај до кванташки тогаш мислам дека малку пешачење или преседување нема да биде на одмет, особено ако СК продолжи како диго да се дуе со вакво темпо...! Edited by beTon - 29-Oct-2008 at 16:16 |
||||||
![]() |
||||||
Vladimir P ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Apr-2008 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 3304 |
![]() ![]() |
|||||
И ти ја пројде интернетската голгота, јасно е какви фирми се. ![]() ![]() Во денешно време кога семкар кај мене има сајт .... а не „гиганти“ Тражејќи ги непостоечките фирми со звучни имиња, налетав на една карта од градови во Европа и нивните транспортни системи http://www.metrotram.it/ Edited by Vladimir P - 29-Oct-2008 at 13:53 |
||||||
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/ |
||||||
![]() |
||||||
pbanks ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 9141 |
![]() ![]() |
|||||
Да видиме малце кој ни го прави проектот...
Според официјална информација на Портал на Град Скопје конзорциумот е составен од 1. Мак 2000-Скопје, Македонија 2. Studio engeneer, Италија ![]() 3. Engennering studio, Италија ![]() 4. axsio design, непознато (во текстот е напишан вака со мала буква) 5. Project Building of transport sistem, Бугарија (и ова е интегрално пренесено) Ништа во врска со овие компании неможе да се најде на интернет освен за Мак 2000 http://www.mak2000.com.mk/en/index.html Фирма која се мафта со увоз на некакви сокчиња, телефони............ Сајтот сам по себе многу говори. Единствена опција е да постои некој друг proxy Мак 2000 како што кај нас знаат така да се појават ко џокери пред тендер. Секако таа опција сигурно не е подобра може да биде идентична или полоша. Од Хрватскиот сајт Limun.hr каде редовно објавуваат вести за Македонија се излистани следниве фирми 1. MAK 2000, Македонија 2. Giancarlo Bono - Dolgiago, Италија 3. Axioma Design, Италија 4. Project Building of Transport Systems, Бугарија Додека имињата звучат далеку поверодостојна од онаа бахата и крајно несериозна листа од сајтот на Град Скопје, инаку носителот на проектот ![]() На крајот се прашувам кого прават луд кога штедат 100-200.000EUR за проектот?? Тоа не се мали пари да се фрлат во ветер доколку може да се помине и без нив но кога се работи за нешто толку битно како проект за идната ЛРТ мрежа која е еден од клучните столбови на кој треба да се развива градов и без која реално ќе колабираме како град. Неквалитетна реализација на овој проект ќе биде далеку полоша отколку воопшто да не се почне со реализација. Колку за споредба... еве го сајтот на Идом Инженера од Шпанија кој важеше за фаворит и тоа со право. Останува само да си ја чукаме главата од ѕид и тоа по којзнае кој пат ![]() Edited by pbanks - 29-Oct-2008 at 12:07 |
||||||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |