build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 30-Oct-2008 at 03:37
Originally posted by beTon

ај одпозади ќе ја враќам, види проектирање трамвај е зафат далеку со помало значење него идентитетот мерено од аспект влада(Црква на плоштад) и градски совет(Трамвај), а инаку имам и те како замерка на тоа што се спроведуваат проектите без дебата па било тоа дошле од влада или опозиција, во принцип можеби место да имам пристап како “видиги морониве што прават“ гледам на нивните потези да гледам од агол на политички маркетинг или креирање на јавно мнение, сепак и лошата реклама е добра реклама денес, па можеби и ти звучи дека одобрувам се што извира од владата било тоа да е проект или идеја, а највеќе од се имам разбирање за желбата да исправат како нација да се освестиме за тоа колкава одговорност имаме како наследници на културата и верата на нашите татковци!!!
Идентитетот и културата не се бранат со несмасни и штетни упади во урбанизмот, јавниот превоз и слично. А како нација многу поважно е да се oсвестиме за тоа колкава одговорност имаме кон сопствената иднина.


за капацитетот на СК можам само да кажам дека не е далеку денот кога МКД (доколку влеземе во еу и отан) ќе биде преплавена од квалификувана работничка снага од азија и африка па и потребите на СК ќе бидат далеку поголеми од класични трамови и синхронизирани семафори... така да fast train би функционирале супер во СК, сепак можеби има и простор во исто време иза трам и за брз воз! инаку што мислиш ќе имаат нешто повеќе фајде народов  од трамовите кога ќе заглави посабајле или попладне во гужва, или само одвоена траса како таа по кеј или в среде по бул. е чарето?!
Дури и со вакво хипотетичко огромно нараснување на Скопје, сепак останува фактот дека такво трасирање е прилично неадекватно. Инаку да, ако ЛРТ мрежата се изведе како што треба, ќе има големо фајде. За жал не одиме во таа насока, но секако не треба да бараме решение во други лоши предлози.

за трасата на брзиот воз мислам дека е ефтина бидејќи е одвоена од постојната инфраструктура доколку оди по кеј, а и како причина плус за тунелот добро би дошла...
Да, некаков тунел сепак би и бил потребен и на ваква траса - за во најмала рака да може да се справи со камениот мост, плоштадот и објектите што треба да никнат таму. А тунелот според ГУП-от не одговара баш сосема на оваа траса така да ете дуплурање и потреба од уште поголеми инвестиции.

Но повторно прашувам која е логиката да градиме изместена и неадекватна траса по кеј затоа што е наводно поефтино, а сепак да мора да го градиме убедливо најскапото решение во било каква комбинација - тунел под центарот. Дали некој би платил цело богатство да купи Ферари, а после да му вгради плин за да заштеди на гориво?

Во секој случај за тунелот не ни треба ваква „причина плус“. За тунелот веќе имаме премногу причини, но ако сакаш причина плус, најдобра е логичната ЛРТ траса Јане Сандански - Партизанска.


а што е до вардар да истиот ќе се наполни и нивото ќе се крене бар до каменото корито, тоа сигурно ќе се регулира
Веројатно во не така далечна иднина ќе има каскади кои ќе го подигнат и стабилизираат нивото, но не би било логично тоа да се направи до врв на коритото. Како и да е, тоа воопшто не е тангирано од браните во проектот Вардарска Долина какво што ти беше првичното тврдење, околу кое толку се натегавме.



Edited by Cloverstack - 30-Oct-2008 at 03:42
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 29-Oct-2008 at 22:50

ај одпозади ќе ја враќам, види проектирање трамвај е зафат далеку со помало значење него идентитетот мерено од аспект влада(Црква на плоштад) и градски совет(Трамвај), а инаку имам и те како замерка на тоа што се спроведуваат проектите без дебата па било тоа дошле од влада или опозиција, во принцип можеби место да имам пристап како “видиги морониве што прават“ гледам на нивните потези да гледам од агол на политички маркетинг или креирање на јавно мнение, сепак и лошата реклама е добра реклама денес, па можеби и ти звучи дека одобрувам се што извира од владата било тоа да е проект или идеја, а највеќе од се имам разбирање за желбата да исправат како нација да се освестиме за тоа колкава одговорност имаме како наследници на културата и верата на нашите татковци!!!

за капацитетот на СК можам само да кажам дека не е далеку денот кога МКД (доколку влеземе во еу и отан) ќе биде преплавена од квалификувана работничка снага од азија и африка па и потребите на СК ќе бидат далеку поголеми од класични трамови и синхронизирани семафори... така да fast train би функционирале супер во СК, сепак можеби има и простор во исто време иза трам и за брз воз! инаку што мислиш ќе имаат нешто повеќе фајде народов  од трамовите кога ќе заглави посабајле или попладне во гужва, или само одвоена траса како таа по кеј или в среде по бул. е чарето?!

за трасата на брзиот воз мислам дека е ефтина бидејќи е одвоена од постојната инфраструктура доколку оди по кеј, а и како причина плус за тунелот добро би дошла... а што е до вардар да истиот ќе се наполни и нивото ќе се крене бар до каменото корито, тоа сигурно ќе се регулира но сепак и најмала можност за потенцијална опасност кон евентуалната траса за брз воз која е проектирана баш по денешната велосипедска патека, мислам дека нема да биде воопшто позитивен момент за некој да се нафати да даде кредит или да инвестира во такво нешто...

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 29-Oct-2008 at 22:19
Originally posted by beTon

па јас и за тоа ти одговарам, не читај самоо меѓу редови буквално, тебе те буни тоа што велам дека трасата која ја проектирал Стојковски не држи место под насипот и дека доколку се реализира проектот вардарска долина таа иста траса ќе мора да се крене и трасира по насипот,
Не бетон, еве повторно ја измести работата и не ми одговараш на тоа што го кажав јас. Цело време ти зборам дека од сите веродостојни информации што ги имаме, јас не памтам ни една која спомнува дека со проектот Вардарска Долина суштински ќе се подига нивото на Вардар во Скопје.


мислам дека поизџвакано од ова здравје... можеби премногу преносно се изразувам или?!
Јас би рекол премногу конфузно и неиздржано.


инаку воопшто не е бесмислено трасата да оди по кеј па за fast train само тое решение а да се помине и ефтино и брзо
Ефтино и брзо не држи баш (затоа што има бројни проблеми за ваква траса кои ќе бидат скапи и компликувани за решавање), но дури и да беше апла ефтино и брзо, се губи логиката затоа што таква траса не би му била од голема корист на градот. Веќе нагласив дека освен во центар, Вардар воглавно е далеку од концентрациите на потенцијални патници - погледни на google earth... Јас викам подобро поскапо и побавно, ама максимално ефикасна мрежа.


ова би иницирало и забрзување на проектот со тунелот под плоштад
Која е побогу логиката да ги градиме најскапите решенија од ГУП-от, за после импровизаторски да ги поврземе со тотално изместена и несоодветна траса која ја оправдуваш со цел да сме поминеле поефтино???


а и колку што знам никаде во свет на сите се не им е под нос кога станува збор за метро или фаст треин обично до станиците имаат автобус па преседуваат и стигнуваат до дестинацијата... иако СК делува дека нема капацитет за вакво нешто повторно ќе кажам размислувајте за наредните десет години, а не само за следните две-три, мислам дека само трајни решенија треба да се бараат а не само половични,
И самиот кажуваш дека во моментов Скопје нема капацитет за вакво нешто (иако грубо го потценуваш периодот во кој би достигнале таков стадиум). Се прерачунав самиот како ова би функционирало на моите најчести дестинации и ми изгледа смешно да одам до автобуска постојка, за да чекам автобус, за да ме однесе до кеј, за да чекам воз, за да ме однесе до негде, каде би чекал автобус, кој конечно би ме однел блиску до мојата дестинација. Ова може ефикасно да функционира само во поголеми градови. Дали системот треба да го изградиме и да стои таков во очекување Скопје да порасне дупло или тродупло??? Сепак,  не е проблемот во големината на Скопје, туку во неадекватноста на траса покрај Вардар. А во иднина доколку се јави потреба, таков систем може да се спроведе и за многу пологични траси него таа, така да и долгорочното размислување не е на страна на таа теза.


не дека јас сум против трам во СК номислам дека со ваков пристап како што тргнал трифка да проектира дека пак утре ќе имаме ендек. главен проблем во целиов случај е што повторно нема ни јавна дебата ниту експертски консултации ниту пак сондирање одма се оди на проектирање, па дај прво некој физибилитка бе трифуне па сетне носи ги коњите на поило!
Ех конечно да се сложиме за нешто! Мада и тука морам да ти ставам една индиректна замерка - зошто ваквиот пристап на Трифун ти пречи, а кога од владата доаѓаат уште погруби и поизнасилени проекти и натурања, тогаш си најгласен подржувач???

Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 29-Oct-2008 at 20:46
мала дигресија. Ако некој успее да ја најде и оваа фамозна гемранска фирма Јенс Роуз со која Трифка пред само 2 години ќе градеше сосема 10та траса во Скопје... Го частам пиво на следниот билдерски собир.

ГРАДСКИТЕ ВЛАСТИ ПОДГОТВУВААТ НОВ ЈАВЕН СООБРАЌАЈ

Германски трамвај ќе ги вози скопјани

Градските власти веќе ги започнаа преговорите со германскиот производител на трамваи и делови за трамваи "Јенс Роуз" за изработка на проект во Скопје Легенда: Првата траса по Партизанска

Градските власти ги започнаа преговорите со германскиот производител на трамваи и делови за трамваи "Јенс Роуз", за изработка на проект за овој вид сообраќај во Скопје. Според скопскиот градоначалник Трифун Костовски, на оваа реномирана фирма и се испратени идејни решенија за трасите, а веќе до крајот на јули се очекува од нивна страна да стаса и конкретен предлог за начин на кој би се извел целиот проект.   "Оваа фирма веќе има изработено трамвајска мрежа за градовите во Германија, Романија и Австрија. Наредниот месец претставниците на секторот за сообраќај на Град Скопје ќе престојуваат во Темишвар, Романија, за да видат како функционира овој вид сообраќај и да соберат искуства. Нашата намера е елементите што ги произведуваат во Германија да се склопуваат тука. Плаќањето би се изведувало со грејс период, објаснува Костовски.   Минатата година скопскиот градоначалник веќе потпиша писмо на намери со групацијата "Ве-ве" за изработка на проекти за трамвајска мрежа, но како што вели Костовски, документот не е обврзувачки и ќе се бара најдобро решение. Тој исто така напомена дека прво ќе се почне со една траса која би одела долж булеварот "Партизански одреди", односно од Сарај и Ѓорче Петров до Соборниот храм.   "Намерата е мрежата да се прави по средишниот дел, или евентуално да се искористи едната од трите сообраќајни ленти која би била искористена само за трамвај и автобуски превоз. Постои можност еден од краците на мрежата да се движи по улицата "Климент Охридски" до Воената болница, како и по должина на јужниот булевар. Тој напомена дека овој вид јавен превоз, кој се уште е во зародиш, би обезбедил евтин и квалитетен превоз, а би се намалил и сообраќајниот метеж во централното градско подрачје.              




05.09.2006
http://star.vecer.com.mk/tekst.asp?tid=28486
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 29-Oct-2008 at 20:41
Originally posted by Cloverstack

beTon, јас ти реплицирав конкретно за ова

Originally posted by beTon

но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина)

па јас и за тоа ти одговарам, не читај самоо меѓу редови буквално, тебе те буни тоа што велам дека трасата која ја проектирал Стојковски не држи место под насипот и дека доколку се реализира проектот вардарска долина таа иста траса ќе мора да се крене и трасира по насипот, мислам дека поизџвакано од ова здравје... можеби премногу преносно се изразувам или?! 

инаку воопшто не е бесмислено трасата да оди по кеј па за fast train само тое решение а да се помине и ефтино и брзо, ова би иницирало и забрзување на проектот со тунелот под плоштад а и колку што знам никаде во свет на сите се не им е под нос кога станува збор за метро или фаст треин обично до станиците имаат автобус па преседуваат и стигнуваат до дестинацијата... иако СК делува дека нема капацитет за вакво нешто повторно ќе кажам размислувајте за наредните десет години, а не само за следните две-три, мислам дека само трајни решенија треба да се бараат а не само половични, не дека јас сум против трам во СК номислам дека со ваков пристап како што тргнал трифка да проектира дека пак утре ќе имаме ендек. главен проблем во целиов случај е што повторно нема ни јавна дебата ниту експертски консултации ниту пак сондирање одма се оди на проектирање, па дај прво некој физибилитка бе трифуне па сетне носи ги коњите на поило!

Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 29-Oct-2008 at 20:25
Тунелот под плоштад е единствено нормално решение, све друго е импровизација. А пошто тунелот под плоштад го гледам како приоритетн проект на Скопје, не гледам за сходно да почнуваме со реализација на ЛРТ. Затоа и сум против ова ЛРТ, се додека една траса за ЛРТ не биде комплетно булеваризирана.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 29-Oct-2008 at 20:13
Инаку ова за траса по кејот, уште во старт е глупо, затоа што Скопје освен во центарот не гравитира баш многу накај Вардар, па станиците воглавно би биле прилично одалечени од концентрациите на потенцијални патници. За другите проблеми веќе збореа Владимир и пбанкс.

@ beton
Кога веќе би граделе тунели и други скапи решенија за да ги избегнеме проблематичните точки (за што јас се залагам), трасата по кеј звучи уште побесмислено.
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 29-Oct-2008 at 20:11
Jas sum optimist deka vakvo nesto nema da se sluci se do narednite 20 godini , no sepak znaeme kakvi se problemite niz prugite, ako se pusti trasata niz kej , ke izleze nekoj Rambo ke stava kamenja blalla, ili ke ripne da se samoubie svasta )) ,sepak iako ne izgleda posigurno, spored mene posigurno e niz ulicite da bide trasata nego niz kej iako sepak se slozuvam deka niz kej ke izgleda fenomenalno.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 29-Oct-2008 at 20:07
beTon, јас ти реплицирав конкретно за ова

Originally posted by beTon

но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина)


Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 29-Oct-2008 at 19:57

па кло мислам Владимир ти одговори, изгледа читаш само меѓу редови (маркерите), во текстот за шнелбан не кажува дека трасата ќе оди на долниот дел под насипот туку може да се извлече заклучок дека ќе оди од доле од овој пасус.

Како станици на трамвајот ќе се адаптираат скалите кои сега се користат за слегување покрај реката. Таму каде што имало потреба ќе се правеле и нови приоди до кејот
значи никаде немам заклучено дека СК ќе биде поплавено него дека проектирана траса за fast train по кејот ќе мора да се пренасочи горе да оди по насипот...

инаку Владимир и мостовите може да се избегнат од горе т.е. би оделе во тунелот под плоштад па може после покрај пошта и влада пак на кеј итн. итн. но како опција сепак никогаш скопјани нема да ја прифатат ваквата траса колку и да биде брз овој трам, а и сите се нафурани да ги бутнат трамовите на улица, бидејќи треба навистина дарба за на толкав мал простор (жардињерите) да ги бутнеш и постојките и трамови, не заборавајте треба двосмерно да одат, а и оградата... но скотско и се е можно, можеби ќе кинат од тротоарите на партизанска за да го прошират булеварот а сегашните трети ленти од правците на булеварот да ги отстапат за трамовите, сепак малку комбинации на располагање, најверојатно ќе мора да има комбинирани решенија, но ај прво на трифка екипава да видиме што ќе испроектира па после ќе споредуваме меѓу стари и нови проекти кој колку и до кога би држел вода...

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 29-Oct-2008 at 19:04
Еве некое мое размислување

LRТ во секој случај да се постави на долниот дел на кејот е сулуда идеја од повеќе работи:
- Отидова рекреационите патеки
- Веќе споменатата работа, тој дел е за заштита од поплава
- Контакната мреза од 25 kW 'ќе дојде на висина на кејот
- Нема висина да пројде испод камени мост, а и другите мостови се на граница
- Поново заштита од и на контакната мрежа исод мостовите (помислете како ќе изгледа)
- Дали некаде го имаме тој пример, ја незнам

Ако ја дигнеме на 0-та висина по кејот поново сулудо:
- Како спомнавте, премостувањата на мостовите и поставување на семафори, ама баш ништо не сме добиле
- Го уништуваме едно од најубавиот дел на секој град, кеј за прошетки
- Верувам дека и зеленилото ќе отиде

Значи останува да се протиња низ градот:
- Но по планот што го гледам, со поставување на паралелни траси тоа значи минимум од 4.5-5 м заземена ширина, каде во градот имаме таков слободен простор.
- Помислата е во средишниот дел на булеварите, но рачунајте дека тука ќе бидат потребни додатни површини за стојалишта
- За мене останува да се постави едно насочна кружна мрежа која низ градов може да се протне и да свршиме работа.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 29-Oct-2008 at 16:54
@ beTon

Не знам од каде заклучокот дека заради проектот Вардарска Долина ние во Скопје ќе мора да градиме нови насипи или други чуда.

Во секој случај има безброј начини како да се изведе добра ЛРТ мрежа без воопшто да се глупираме со кејот.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 29-Oct-2008 at 16:49
Јас мислам дека треба да се изгради надземна железница, по теркот на сегашната Железничка станица во Скопје. На тој начин нема да го загрозува скопскиот сообраќај. Во секој случај, ваквиот проект би бил и најскап
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 29-Oct-2008 at 16:46
Originally posted by beTon

па се друго освен погорната идеја на арх. Душан Стојковски ќе биде класичен трам, бидејќи и семафори ќе има и самиот сообраќај ќе го кочи, а и ќе биде непотребно постојаното раскопување на СК. она со шнелбанот ми држи вода но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина) па би излегло можеби и подобро трасата на еден таков fast train да биде и на повисоко самоќе биде проблем во таков случај излезот од народна банка спрема плоштад и парк, т.е. ќе треба некако да се рипнат мостовите доколку сакаме баш брз воз(трам) низ СК кој за 20 мин ќе ја извози трасата...


Од старт не ми се допаѓа да се узурпира кејот на реката со некакви возови. Па кеј на река е најскапо земјиште во повеќето градови, само кај нас може да има вакви бистри идеи таму пруги да наредиме. И самите урбанистички планови по текот на реката воопшто го игнорираат и кејот и реката и се комплетна утка во најголемиот дел.

Имаме и еден практичен пример во соседството. Белград. Потегот од мостот преку Сава (Газела) до железничката станица е саде пруги и се мачат со децении да направат дислокација пошто губат драгоцен простор во сред центар кој би можел да се искористи на попаметен начин.

Офтопик но сепак поврзино....
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 29-Oct-2008 at 16:29
па се друго освен погорната идеја на арх. Душан Стојковски ќе биде класичен трам, бидејќи и семафори ќе има и самиот сообраќај ќе го кочи, а и ќе биде непотребно постојаното раскопување на СК. она со шнелбанот ми држи вода но ќе мора да се крене по насипот ако се крева нивото на вардар заради браните(вардарска долина) па би излегло можеби и подобро трасата на еден таков fast train да биде и на повисоко самоќе биде проблем во таков случај излезот од народна банка спрема плоштад и парк, т.е. ќе треба некако да се рипнат мостовите доколку сакаме баш брз воз(трам) низ СК кој за 20 мин ќе ја извози трасата...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 29-Oct-2008 at 16:18
@ beton

Муабетот на Чинговски му беше на ниво на 10-годишно дете, но не е ни битно, затоа што кај нас погрешно го крстивме и погрешно го перципираме проектов. Треба да зборуваме за ЛРТ, „лесна железница“, „брз трамвај“, било како само не за класичен застарен концепт на трамвај.
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 29-Oct-2008 at 15:34
aj uste 2 dena i ce pocnat so tramvajot  Big%20smile
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 29-Oct-2008 at 14:51

па според картава и сајтот доколку се добро ажурирани, муабетот на чинговски дека трамвајот во европа е надминат концепт донекаде и се потврдува, јас очекував дека е фул од трамваи во европа а ова баш 19 век, т.е. несакајќи да им ги расипат навиките на своите граѓани па затоа и ги задржале трамваите со мал број исклучоци, но реално за СК негледам кај би можело да се тутне метро а истото да биде функционално, можеби fast train по кејот на вардар да се трасира но и тоа не е решение...таа иницијатива ја туркаше архитектот Душан Стојковски уште од 1998 наваму Schnellbahn Скопје

АРХИТЕКТОТ ДУШАН СТОЈКОВСКИ ДОСТАВИ ИНТЕРЕСЕН ПРОЕКТ ДО ГРАДОНАЧАЛНИКОТ ТРИФУН КОСТОВСКИ
Трамвај покрај Вардар

Идејата на архитектот Стојковски, за која кабинетот на градоначалникот ќе се изјасни по ребалансот на буџетот, е трамвајски линии да се постават на двете страни од кејот на Вардар, а како почетни и крајни станици на трамвајот да се стар кванташки и сарај.

Проектот "Шнелбан" од архитектот Душан Стојковски за воведување трамвај во Скопје, неодамна стигнал до кабинетот на градоначалникот Трифун Костовски, кој треба да го разгледа и да оцени дали со него ќе се надминат проблемите со сообраќајниот хаос. Со проектот е предвидено трамвајски линии да се постават на двете страни од кејот на Вардар. По нив трамвајот ќе поминува долж Скопје и ќе го опфаќа скоро целиот град, и строгиот центар на Скопје. Бидејќи ќе минува покрај самата река, улиците ќе бидат целосно растоварени од трамвајот и паралелно со него ќе може да функционира и автобускиот сообраќај.
Како станици на трамвајот ќе се адаптираат скалите кои сега се користат за слегување покрај реката. Таму каде што имало потреба ќе се правеле и нови приоди до кејот.
Од кабинетот на градоначалникот Трифун Костовски велат дека секое решение за надминување на сообраќајниот хаос во Скопје е добредојдено и дека една од приоритетните работи на градската власт е да го реши сообраќајот.
Според Маја Мухиќ, портпарол на градоначалникот Костовски, проектот Градот ќе го разгледува за еден до два месеца кога ќе се заврши ребалансот на буџетот. Тогаш, според Мухиќ, ќе се знаело со колку пари располага Градот и кои средства за што ќе се наменат.
"Ветено е и решавање на постојниот јавен сообраќај и негова фискализација, но ако има доволно пари не е исклучена и можноста проектот за трамвајот да се прифати", ни рече Мухиќ.

Вест - 06/06/2005

ова е само уште еден доказ дека трифка сега после три години турка иницијатива за трамвај колку зараду маркетинг т.е. себеоправдување за неагилноста и очувскиот однос кон СК, абе што да прави и тој кога сам против цел совет на СК си мери мускули, место уште одма да ја затерал работата доколку размислувал за трамвај тој нормално идеите и решенијата на урбанистите и архитектите ги остава за на крај како сламка за давеник, инаку ова со брзиов воз е можеби најбезболна варијанта за СК но интелектуалниот капацитет на скопските урбанисти е ограничен на тоа дека во ваков случај трамот нема да им биде под нос на жителите па истиот нема ни да се користи, но доколку за 20 мин оди нештово од сарај до кванташки тогаш мислам дека малку пешачење или преседување нема да биде на одмет, особено ако СК продолжи како диго да се дуе со вакво темпо...!



Edited by beTon - 29-Oct-2008 at 16:16
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 29-Oct-2008 at 13:52
Originally posted by pbanks

... Ништа во врска со овие компании неможе да се најде на интернет ...  Wallbash

И ти ја пројде интернетската голгота, јасно е какви фирми се. Wallbash Wallbash
Во денешно време кога семкар кај мене има сајт .... а не „гиганти“

Тражејќи ги непостоечките фирми со звучни имиња, налетав на една карта од градови во Европа и нивните транспортни системи
http://www.metrotram.it/


Edited by Vladimir P - 29-Oct-2008 at 13:53
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 29-Oct-2008 at 12:05
Да видиме малце кој ни го прави проектот...

Според официјална информација на Портал на Град Скопје конзорциумот е составен од

1. Мак 2000-Скопје, Македонија
2. S
tudio engeneer, Италија Crazy
3. Engennering studio, Италија Crazy
4.
axsio design, непознато (во текстот е напишан вака со мала буква)
5.
Project Building of transport sistem, Бугарија (и ова е интегрално пренесено)

Ништа во врска со овие компании неможе да се најде на интернет освен за Мак 2000

http://www.mak2000.com.mk/en/index.html

Фирма која се мафта со увоз на некакви сокчиња, телефони............ Сајтот сам по себе многу говори. Единствена опција е да постои некој друг proxy Мак 2000 како што кај нас знаат така да се појават ко џокери пред тендер. Секако таа опција сигурно не е подобра може да биде идентична или полоша.

Од Хрватскиот сајт Limun.hr каде редовно објавуваат вести за Македонија се излистани следниве фирми

1.
MAK 2000, Македонија
2. Giancarlo Bono - Dolgiago, Италија
3. Axioma Design, Италија
4. Project Building of Transport Systems, Бугарија

Додека имињата звучат далеку поверодостојна од онаа бахата и крајно несериозна листа од сајтот на Град Скопје, инаку носителот на проектот Bash, повторно јас неможам ништо да најдам за овие фирми на интернет.

На крајот се прашувам кого прават луд кога штедат 100-200.000EUR за проектот?? Тоа не се мали пари да се фрлат во ветер доколку може да се помине и без нив но кога се работи за нешто толку битно како проект за идната ЛРТ мрежа која е еден од клучните столбови на кој треба да се развива градов и без која реално ќе колабираме како град. Неквалитетна реализација на овој проект ќе биде далеку полоша отколку воопшто да не се почне со реализација.

Колку за споредба... еве го сајтот на Идом Инженера од Шпанија кој важеше за фаворит и тоа со право. Останува само да си ја чукаме главата од ѕид и тоа по којзнае кој пат Wallbash


Edited by pbanks - 29-Oct-2008 at 12:07
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.397 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.