build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железници (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #961 Posted: 05-Aug-2010 at 00:02
Пристигна специалниот воз Balkan Ekspresi - Балкан експрес во Македонија



И линковната кола се истовара за денешниот пренос во живо од првиот град на неговата посета во Македонија - Тетово.


04-08-2010, 23:00
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #962 Posted: 04-Aug-2010 at 11:40
Bojane, би требало за 30-тина дена да ја добијат МЖ Транспорт својата прва официална веб страна.

Па затоа мојата полека ја преуредувам во општа - Македонски железници

Edited by Vladimir P - 04-Aug-2010 at 11:41
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #963 Posted: 04-Aug-2010 at 11:30
Владимир, гледај на ваквиов резултат како твој успех, страницата што ја создаде се здоби со светска славаBig%20smile.
Инаку ова е нова брука за МЖ-Транспорт, ај што немаат пари за средства за чистење на вагоните(доместос, сапуни и тоалетна хартија), ама да не се одвоеле пари за да се направи официјална страна на компанијата навистина е брукаThumbs%20Down.
Не знам дали сум во право, но Транспорт како компанија е во многу понезавидна состојба од Инфраструктура. 
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #964 Posted: 04-Aug-2010 at 09:40
CER - Заедница на европски железници на својата страница на членки го има представено својот член

Makedonski Železnici Transport
RFYMT is the Macedonian freight and passenger railway operator.
Website: http://mz-transport.uuuq.com/Index-en.html
CER General Assembly Representative: Mr Oliver DERKOSKI

Преку неофициалната веб стана МЖ Транспорт, бидејќи истата организација нема своја страна, се надевем не за долго



http://www.cer.be/about-us/members-a-partners/members
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Raisinloaf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2008
Location: Gevgelija
Online Status: Offline
Posts: 227
  Quote Raisinloaf Quote  Post ReplyReply #965 Posted: 26-Jul-2010 at 00:20
Originally posted by BOJAN

Сте требале да го почекате редовниот ноќен воз што сообраќа од Прилеп во 3 и нешто часот. Инаку логично е да нема место, сметајте дека сообраќаат во моментов 20-тина исправни патнички вагони, не е само вонредниот воз од ПрилепNaughty.


A тој во три и нешто имаше 4-ри вагони а на железничка со гарант имаше 2.500 кои чекаа да дојде , дури и машиновозачот се испали како доаѓаше кон станицата а и карти не продаваа , кој искористи убаво инаку околу 1000 дали влегоа .
www.realmadrid-mk.blogspot.com
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #966 Posted: 21-Jul-2010 at 23:20
Или сто вели Бојан, уште некое пивце и еве ве дома
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #967 Posted: 21-Jul-2010 at 22:40
Сте требале да го почекате редовниот ноќен воз што сообраќа од Прилеп во 3 и нешто часот. Инаку логично е да нема место, сметајте дека сообраќаат во моментов 20-тина исправни патнички вагони, не е само вонредниот воз од ПрилепNaughty.
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #968 Posted: 21-Jul-2010 at 16:57
Originally posted by Vladimir P

тој плавиот е ставен поради тоа што бифе вагонот е вон употреба, па замената служи за ладни пиалоци.


Немаше место за стоење, пред мене во купето уринираа во ќеса зашто не можеа да стигнат до тоалетот, а они си ставиле бифе вагон...
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #969 Posted: 21-Jul-2010 at 15:18
Originally posted by mitatos

Мене ме занима кога последен пат МЖ купиле нов воз ?

Задно купување на нови лок или гарнитури биле во период од 1986 до 1988 год.

А од тогаш репарирани се 3 електо лок во 2001, 2 електро лок 2009, и сега 4 маневарски лок.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #970 Posted: 21-Jul-2010 at 00:30
Мене ме занима кога последен пат МЖ купиле нов воз ?
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #971 Posted: 21-Jul-2010 at 00:24
Треба да се има , а тој плавиот е ставен поради тоа што бифе вагонот е вон употреба, па замената служи за ладни пиалоци.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #972 Posted: 20-Jul-2010 at 22:15


Осум, од кои еден беше плав и пишуваше кола за спиење?! Не влегов во тој. Зарем не можеа да стават повеќе од осум?

Edited by Superman - 20-Jul-2010 at 22:15
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #973 Posted: 20-Jul-2010 at 21:22
Originally posted by Superman

Во неделата се враќав од Прилеп од Пивофест со вонредниот воз во 01.30 и морам да кажам дека беше страшно. 500 луѓе останаа на железничка зашто немаше место, повеќето од нив со купени карти. Јас едвај се качив, а внатре немаше место ни за стоење, ни за дишење. Луѓе во WC-то стоеја. Катастрофа невидена...

Дали ти текнува колку вагони имаше ?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Superman View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 154
  Quote Superman Quote  Post ReplyReply #974 Posted: 20-Jul-2010 at 21:17
Во неделата се враќав од Прилеп од Пивофест со вонредниот воз во 01.30 и морам да кажам дека беше страшно. 500 луѓе останаа на железничка зашто немаше место, повеќето од нив со купени карти. Јас едвај се качив, а внатре немаше место ни за стоење, ни за дишење. Луѓе во WC-то стоеја. Катастрофа невидена...
The One Whose Name Cannot Be Spoken...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #975 Posted: 09-Jul-2010 at 12:02
Zookisk, токму тоа сакам да го потенцирам. Имаше неколку текстови во кои машиновозачите се жалеа дека во претпријатието нема помлади кадри. Доколку се пратат во пензија оние лица што се најстари, тогаш кој би ги возел локомотивите,би ги оддржувал вагони или би вршел поправка на истите.
Сакам да кажам дека доколку се крати бројот на вработени, истиот би требало да почне од администрацијата, нестручните кадри или партиските војници, за да не ни се случи да немаме доволен број на машиновозачи или други стручни лица.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #976 Posted: 08-Jul-2010 at 18:50
Би додал само уште една реченица на коментарот на Зоки

Не смее да се заборави дека сета таа оператива е одговорна за милиони евра и најважно за човечки животи.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
zookisk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 334
  Quote zookisk Quote  Post ReplyReply #977 Posted: 08-Jul-2010 at 13:55
Originally posted by BOJAN

Мислам дека медиумите треба да прочепкаат за тврдењата на опозицијата дека во МЖ се вработени преку 400 луѓе во последниве три-четири години.

Доколку ова е навистина така, тогаш не ми е јасно зошто се бара вишок на вработени. Едноставно, оние коишто си влегле со партиска книшка нека бидат отпуштени од работа и проблемот е завршен.


Бојане би ти поставил едно прашање: Како би испратил ти во пензија ракувач на маневра,маневрист,кондуктер,машиновозач,отправник на возови или прегледувач на коли доколку претходно не си примил лице кое треба да биде оспособено за да го замени лицето што оди во пензија ако знаеме дека обуката трае минимум 6 месеци и потоа се полага стручен испит за самостојно работење и извршување на работните задачи...Не се оди по таа логика прво прати некој во пензија па после прими нов за пополнување на местото... Поздрав...
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #978 Posted: 08-Jul-2010 at 09:06
Мислам дека медиумите треба да прочепкаат за тврдењата на опозицијата дека во МЖ се вработени преку 400 луѓе во последниве три-четири години.

Доколку ова е навистина така, тогаш не ми е јасно зошто се бара вишок на вработени. Едноставно, оние коишто си влегле со партиска книшка нека бидат отпуштени од работа и проблемот е завршен.

Ако остане вака, јас мислам дека повторно најмалку би настрадала администрацијата, со што претпријатието би се довело во уште полоша состојба. Впрочем, никаде во текстот не пишува каде има недостаток на кадри, а во кои служби има превработеност.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #979 Posted: 08-Jul-2010 at 01:52
И видео веста за намалување на вработените во Македонски железници

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #980 Posted: 08-Jul-2010 at 00:36
Немој да тражиш логика.
Колку мене ми е познато, во некој делови има огромен мањак на кадрови а некаде до толкав вишок да неможе крај да се најде.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4748495051 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.424 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.