![]() |
![]() |
![]() |
Од регионот (општо) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 69> |
Author | |
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Jos jedna slika, nadam se da nisam pretjerao
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() postavljanje ograda ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Gradnja naplatnih kucica
![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Dionica Mahovljani – Čatrnja
Status: Izgradnja Dužina: 26,5 km Profil: 2x2 sa zaustavnim trakama Vrijednost projekta: 156 miliona KM (80 miliona €) Lotovi: 3 (lot 1 i lot 2 - 10 km, lot 3 - 6 km) Izvođač: Integral inženjering, Laktaši Ova dionica treba da bude pustena za nekih 15-ak dana ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
ova dionica ima dva tunela i vise nadvoznjaka.
Navoznjak Bogdanovci ![]() tunel Klasnice pogled prema BL ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Dionica Glamočani - Laktaši Status: Upotreba Dužina: 5,7 km Otvoreno za upotrebu: 30.04.2011. Vrijednost projekta: 131 miliona KM (67 miliona €) Izvođač: Integral inženjering, Laktaši Edited by BL - 17-Nov-2011 at 20:05 |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() Ovde vec vidimo zavrseno popunjavanje etonskim blokovima u sredini, kao i postavljenu rasvjetu na citavoj duzini puta. ![]() Edited by BL - 16-Nov-2011 at 18:21 |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
![]() Prvo najstarija dionica iz 70-ih cija se rekonstrukcija zavrsava ovih dana i kad bude gotova trebalo bi izgledati nesto poput vaseg AP Tetovo - Gostivar. Inace ova cesta predstavlja sjeverni prilaz u grad Banjaluku. Status: Rekonstrukcija Dužina: ~9 km Profil: 2x2 sa betonskim razdjelnim pojasom i bez zaustavnih traka ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
|
BL ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Aug-2008 Online Status: Offline Posts: 154 |
![]() ![]() |
Da vam predstavim desavanje iz Republik Srpske po pitanju izgradnje AP-a.
Prvo idem s mapom kja daje pregled kako bi mogla izgledati mreža autoputeva i brzih puteva u dogledno vrijeme. ![]() Edited by BL - 17-Nov-2011 at 18:32 |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
Не ѕнам што е толку фасцинантно, направиле лугето аватопат! Добиле кредити од страна (повеке донција, бидејќи не верувам дека некогаш ќе ги вратат тие пари), американци го градеа, косовски фирми не земаа никакво учество, освен како под-под изведувачи. За цената немам што да кажам, 6 милиони по км... а слушнав дека е и повеќе! Забележана е невидена корупција околу тој пат, но тој автопат има и политичка компонента така да замижано е.
Инаку... автопат сам по себе не носи развој! Тоа е мит, кој долго време е промовиран од политичките елити и градежното лоби, па стана вистина.Повеќе развој носи железничкиот сообраќај кој е тотално запоставен. Изградбата на патишта е добар извор на пари, бидејќи земјите на Балканот не можат сами да ги финансираат,принуденни се да земаат кредити а добар дел од тие пари се вратат и во приватни џепови.Јас во македонија не би вложувал во автопати, посебно ен во ваква криза. Хрватска нека ни биде пример. Тие малку ресури треба да ги пренасочиме кон подршка на фирмите тие ќе најдат начин да ја пласираат робата. И не би ја земал Србија како позитивен пример за изградба на автопатишта. Тука се случуваат страшни работи. |
|
![]() |
|
Andrej_LJ ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2008 Location: Ljubljana Online Status: Offline Posts: 2954 |
![]() ![]() |
Денеска на Косово се отвори првата вистинска автопатска делница во државата. Делницата Призрен-Сува река е дел од автопатот Тирана-Приштина и е долга 38 километри. Трасата која минува низ тежок терен, беше изградена за фантастични 2 години и чинеше дебели 240 милиони евра (повеќе од 6 милиони евра на километар автопат). За следната година се најавува изградба на уште еден сегмент на автопатот Тирана-Приштина кој на Косовската страна е долг 117 кимолетри. Така во буџетот за 2012 година се предвидени големи 290 милиони евра-240 милиони за изградба и 50 милиони за откупување на земјиштето долж трасата.
Фасцинантно е што две помалку развиени и посиромашни земји од нас се посветуваат целосно на вистински приоритети, кои навистина докажано, долгорочно носат силен развој и подобар, покомфортен начин на живот. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Неколку работи паѓаат во очи кога ќе се погледне ако изгледа првата делница автопат на Косово: -делницата е тешка и скапа, но беше изградена максимално брзо и ефикасно- за помалку од 2 години. За споредба ние нашата позната Обиколница ја градевме 6-7 години иако е пократка и минува низ полесен терен. -ограничувањето на брзината кореспондира со европското-130 км/час. Веројатно Македонија остана единствената земја во Европа која се држи кон старото ограничување од 120 км/час. -сите излези се осветлени -знаците и ознаките ги копираат оние во Хрватска, но се доста покомплицирани заплетени бидејќи вклучуваат двојазичност. Тие се направени изненадувачки добро, факт кој ги прави ефикасни, јасни, читливи и недвосмислени. Така, вклучени се интернационални дестинации и меѓународни кодови, ознаки за гранични премини и излези, европските квадрати за означување на национални автопати... После сето ова кажано и видено морам со жалење и срам да констатирам дека стигнавме до ниво, кога можеме од Косово само да учиме и копираме позитивни примери. Крајно време е да ги ревидираме нашите приоритети, сериозно треба да се замислиме и ја насочиме нашата енергија и ограничени ресурси во проекти кои носат вистински развој, поврзување, проток, подобар квалитет на живот, повеќе можности за бизнис. Затоа што не само што Бугарија и Србија се во друга категорија од нас во смисла на должина и ефикасност на изградба на инфраструктурните проекти (во овој контекст на автопатишта), но ова е доказ дека и Косово и Албанија градат повеќе, побрзо и подобро од нас! |
|
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
|
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 4748495051 69> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |