![]() |
![]() |
![]() |
Булевар Цветан Димов |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Author | |
gorco ![]() Senior Member ![]() Google Maps: Regional Expert Joined: 22-Oct-2009 Online Status: Offline Posts: 642 |
![]() ![]() |
ГРАДОТ НИ В ГОДИНА НЕМА ДА ЈА ПРОШИРИ ГЛАВНАТА УЛИЦА ВО ЧАИР Нема спас од хаосот на Цветан Димов Решавање за метежот на Цветен Димов од Градот најавуваат дури за 2012 година оти било потребно време за изработка на проект, за поставување канализација и решавање на имотно- правните проблеми![]() "Мислев дека кога ќе ја направат клучката Детелинка ќе се растовари сообраќајот во овој дел, ама ништо. Секој ден губиме нерви во метежот, само затоа што некои граѓани се паркираат на самата улица и го блокираат сообраќајот. Откако ја направија Словенечка, за да стигнам до дома возам по неа. Иако имам дупло поголема километража, барем не се нервирам со стоење во место и колони возила пред мене", вели жител на населбата Бутел. Градоначалникот на Општина Чаир Изет Меџити вели дека решение за спас од хаосот на Цветан Димов е единствено проширување на улицата со уште по една коловозна лента во двата правца. "Овој дел години наназад е најтесно грло во Скопје. Барав од градоначалникот Коце Трајановски да се стави во приоритетната програма за проширување на улици и колку што знам, веќе во Градот се прави проект за тоа. Иако проширувањето ќе ни донесе низа проблеми, како што е сечење на дрвјата и уривање на неколку домови, мораме овој проект да го истераме оти тоа е единствено решение за хаосот во овој дел", вели градоначалникот Меџити. Од Град Скопје потврдуваат дека прават проект за проширување на Цветан Димов, но посочуваат дека неговата реализација би стартувала дури во 2012 година. "Досега во Градот немало никаков проект за проширување на Цветан Димов. Во моментов тој се изготвува, па потребно е време за изведбен проект, за поставување канализација, решавање на имотно- правните проблеми. Затоа ни в година не би можеле да старуваме со проширувањето на улицата", велат од кабинетот на градоначалникот Трајановски. (А.А.) http://vest.com.mk |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Дивото паралелно паркирање лесно се решава, ако се сака. Не е тоа нешто што треба да се стимулира со градење дополнителна лента за паркирање. Во никој случај пристапот не смее да биде таков. Улицата станува тахикардија по целата должина. А автобуска се решава исто така со чатал, со џеб доволно долг да прифати барем два автобуса. Гледам доста членови упорно како главен проблем ги посочуваат навиките, а притоа наместо инфраструктурата да ја градиме така да донесе до менување на поедини навики на подобро, ние си бараме начин да ги стимулираме лошите навики со дополнителна лента за паркирање. Може би катна гаража не се прави преку ноќ, ама убеден сум дека со пајак може да се постигне значаен успех и преку ноќ. Како што можеше да партизанска карши Буњаковец да се воведе колку толку некој ред и да се отпуши она тесно грло што беше пред три-четири години, може и тука.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Најголемата кочница што сум ја приметил јас во цветан димов е тоа што аутобусиве застануваат на постојката во чаирчанка, дефинитивно таа аутобуска постојка треба далеку подоле да се премести , тоа е бр.1, а др работа е автомобили што се паркираат од страна и едноставно една лента е зафатена со паркирани автомобили,доколку ја поминеш чаирчанка ке приметиш дека веке метежот го нема и натаму иде све како што треба се до џон кенеди, 3-та работа се пешаците, кои поминуваат каде ке стигнат како и да е таква е населбата што серава и газибаба се многу блиско поврзани ( едниот дел од чаирчанка и др дел од газибаба ) ,дефинитивно многу згрешија што уште на почетокот кога ја реконструираа ова улица требаше да се превземе некое идеолошко решение за намалување на метежот,јас не верувам дека ако не се решат овие 3 проблеми дека Цветан Димов ке се регулира, едноставно што ми иде на памет е уште една дополнителна лента само од една страна, каде што ке може да се паркираат ,а да останат 2х2 во кои ке биде строго забранет паркинг, или улицата да стане едносмерна ( што не доага во предвид заради детелинката ) , или некое подземно решение кое не бара повеке од 600 метри и може да биде изводливо.
|
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
За какви три куќи зборуваме? Од една страна толку решително идат со зеленилото, од друга страна ретерирање пред триесетина трошни куќи што релативно ефтино може да се срамнат. Средишно зеленило ќе го опростам, освен што ќе придонесе за вртење преку полна линија што пак не е решение. Мора барем ако не полно, ама барем метар средишно да се остави. Не им ја сваќам ни политичката логика и на градот и на општината. И да изгубат триесетина фамилии како гласачи ќе добијат три илјади. А од друга страна па викаат дека проект постои, а изгледа за тој проект е пеглано и во гуп и во дуп-ови, па проектот е направен потоа. Да видиме што ќе се работи. Сега за сега основен примарен услов ми е да се задоволи бројот на коловозни ленти од гуп. За потполен профил да видиме што испланирале.Инаку којзнае како ќе тече проширувањето. Со оглед на тоа што сообраќајот во голем дел ќе се пренасочи преку Кале, а овој сегмент тука фали (42° 0'43.37"N 21°25'51.13"E), ќе биде доста мачно.
Edited by lslcrew - 04-Oct-2010 at 01:18 |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Во контекст на булеваров, кој сега приметив дека всушност треба да е една целина од Кочо Рацин, Крсте Петков Мисирков, Цветан Димов и Христијан Тодоровски Карпош, на сајтот на општина Бутел се вели дека еден од 2та капитални проекти за 2010 е изградбата на булевар од источната страна на Бутел 1 кој ќе ја поврзе обиколницата со Христијан Тодоровски Карпош.
Добро е да се чуе дека има некаква иницијатива за ова, меѓутоа 2010 полека поминува, а нема никаква најава за отпочнување на проектот (како ни за нова училишна зграда за ОУ „Живко Брајковски“). Навистина мислам дека се зезаат и ништо не работат во општинава... http://www.opstinabutel.gov.mk/index.php?option=com_content&view=article&id=82:planirani-proekti&catid=46:proekti |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Денес околу 16h кај Чаирчанка имаше полициски патроли кои најверојатно се изналепиле казни зошто во делот кај што се ствара најголема гужва немаше паркирани коли и се поминуваше без застанување. Можеби треба секој ден во период од 3-5h да патролира полиција додека се одлучи конечно да се прошири булеваров
Edited by Bulldozer - 18-Aug-2010 at 17:14 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
![]() Навистина е кнап просторот од крстосница до крстосница, но не е до толку критично ![]() Споредував кај америчка амбасада (42° 0'38.17"N 21°25'42.30"E) во ГУП-от изгледа уште покнап, а сепак на терен има околу 50 метри. Во секој случај и да се 60 па и 70 метри ваму накај Гази Баба, сепак во право си дека се наметнува како проблем. Добро е тоа што (претпоставувам) нема да биде којзнае колку прометна сообраќајница (што секако треба да се провери со анализи и симулации) и тоа што е тространа крстосница (помало создавање на гужва), па можда сепак може да функционира океј... Од друга страна за директно поврзување со Железара секако се наметнува проблемот што го спомна со нагибот на ридот, а плус уличките таму се ужасно тесни (3-4 метри) класични маалски улички каде што нема ни услови да се трансформираат во нешто поприкладно за такво поврзување, па би рекол дека директно поврзување секако отпаѓа како опција. Edited by Cloverstack - 12-Aug-2010 at 22:24 |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Обиколница околу Гази Баба ми се гледа како поверојатна опција. Единствен недостаток е што ќе има две раскрсници на 10 метри (Цветан Димов со Џон Кенеди, и Обиколницата со Џон Кенеди).
А на митатос идејата е многу убава, и логична, ако се гледа одозгора, меѓутоа се работи за доста ридест терен и или ќе мора да се направи тунел (=пари) или ќе има непријатна узгорница/уздолница по ридот. |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Сега го проверив ГУП-от, Clover@ , јас сликите што ги пуштив од гугл, се местата каде што сум ги видел како ги мерат улиците, значи можеби се планирало за некој друг проект,предвидуваа 1 излез од железара кон чаир, тие две страни беа можни опции ,едната не можеше да се изведе од куќите, другата беше можна али кошта повеке.
И најверојатно затоа е оставена туку така, али ке дојде времето оваа улица ке биде многу потребна. |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Не гледам како би биле легални дури ни во каубојска држава каква што е Македонија во моментов. Ако некој негде потпишал некаква дозвола, тоа не значи дека е легално, тоа само значи дека таа личност треба да одговара. Не може да биде легална никаква дозвола што е во спротивност со урбанистичките планови, а овде дури и ГУП-от веќе се кажува. Знам, го имаме искуството со кинескиот ѕид кај стадионот, за кој се води судски спор по слична основа (дали дозволите се вистински легални), но таму се одеше на постепено заплеткување на работата, кување на ДУП-ови, пренамени и зголемување на габаритот на маркицата која веќе постоеше... и којзнае што уште не. А кај Цветан Димов тешко дека би можело да се заплетка нешто вакво, со оглед на тоа дека се работи за траса на клучна сообраќајница, а потребна би била промена и на ГУП-от. Се надевам дека во државава не владее толкава анархија за да дивоградби од ваков ранг може да се протуркаат на било каков начин. Ако било што новоникнато во трасата на булеваров по некое чудо испадне „легално“, тогаш поарно да дигнеме раце од било какво урбанистичко планирање и било каква политика за борба против дивата градба. Навистина, ако не можеме да ги заштитиме трасите на клучни сообраќајници во главниот град, тогаш што би останало за се друго? @ mitatos За првата спојка (Џон Кенеди - населба Железара), да предвидено е, само не така директно, туку продолжетокот на Џон Кенеди треба да се поврзе со зацртаната кружна сообраќајница околу парк-шумата Гази Баба, а со тоа индиректно да се поврзе и со Железара. Ѕирни во ГУП-от: http://www.build.com.mk/docs/GUP-Transport.jpg ![]() |
|
![]() |
|
mitatos ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 06-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1739 |
![]() ![]() |
Долго време постои проблем во оваа улица, а тоа што напомена пред неколку постови за разликата од 2002 и 2010 дека навистина таму се изградиле куки тоа не е нивна грешка ,туку грешка на надлежните пошто овој проект постои скоро од 60-тите години и од тогаш освен 2-те згради во чаирчанка и комплексот ништо од тоа не е спроведено.
Јас како чаирчанец се секавам дека имаше уште тогаш планови за спојување на чаир со железара ,ги мереа улиците во должина и ширина итн. Првото спојување кое сум го приметил е спојувањето на железара со ул. цветан димов и џон кенеди. ![]() Втората работа што долго време се планираше беа токму рушењето на тие куките за проширување на цветан димов, и ден денес 70% од тие куките се привремени објекти. ![]() А тие што граделе знаат дека еден ден ке ги рушат но повекето се сложиле со тој факт мислејки дека нема никогаш да дојде до реализација на тој проект. Трета работа што ја имам приметено е мерењето на оваа улица само не знам што поточно мислеа дали спојувањето со паркот газибаба не знам точно ако некој има детален урбанистички план од овој дел нека пушти да видиме. ![]() |
|
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
|
|
![]() |
|
Swimmer ![]() Senior Member ![]() ![]() Suspended Joined: 09-Aug-2010 Online Status: Offline Posts: 294 |
![]() ![]() |
Требало уште музиче да пуштиш
![]() |
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Еве каква е реалната состојбата на терен (и тоа во период кога нема гужва
![]() Edited by Bulldozer - 09-Aug-2010 at 21:52 |
|
![]() |
|
alexgizh ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 07-Jan-2009 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1976 |
![]() ![]() |
Ако се дивоградби, полесно е. Треба само повеќе политичка воља и разбирање
![]() Туку мене ме плаши да не се "легални" дозволите за градба. Знам дека во ГУП стои дека тука треба да има булевар од полн профил, со што би се оневозможило давање дозвола овде, меѓутоа знаејќи во какво општество живееме, не ме чуди ако го "превиделе" ова. Тогаш следува обесштетување, со што на големо ќе нарасне цената на изведба... |
|
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
|
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Решив да ја искористам опцијата historic imagery што ја нуди гугл земја и да видам што се случува со трасата на булеваров во последниве години. Просторот потребен за проширување ионака беше преполн со све и свашта, но дури сега почнува да се одвива вистинска катастрофа. Разноразните шупи и времени објекти почнуваат да се заменуваат со цели згради! Ова може да го види било кој дури и од сателитска снимка, единствено надлежните не успеваат да го видат и покрај тоа што им се случува пред носот!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Еве направив споредбени слики за реоните долж проблематичниот сегмент. За некои од објектите посочените на gif-овите не сум сигурен за каков објект се работи и колку навлегуваат/пречат, но вкупната слика е јасна. Инаку најомилена ми е оваа - 42° 0'28.96"N 21°26'36.27"E Штета, не се гледа што се крие под дрвјата, претпоставувам и таму има свашта Прво, мора да се спречат во корен сите идни дивоградби. Но овде секако ќе мора да има многу рушење. Јасно, ќе има драми и свашта, ама друга опција нема. А господата што правеле вакви дрски дивоградби требало да бидат свесни за последиците. Исто така мора да се бара одговорност од оние кои биле надлежни да го спречат ова. Еве ги анимациите. Споредбата е помеѓу состојбата во 2002 и состојбата во 2009: 1 ![]() 2 ![]() 3 ![]() |
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Најпрво би сакал да Ви се заблагодарам за префрлување на целата дискусија во посебна нишка. Се надевам нема да ми замерите што можеби ќе го повторам истото што веќе е кажано до сега, но барем е обид да почнам да пишувам по нешто
Идејата за класичен булевар со средишно зеленило е најдобрата опција со која за секогаш би се решил проблемот со вистински булевар кој ќе го поврзува центарот со северот на градот но во исто време и најмалку реална и тешко дека би се реализирала во догледно време. Мислам дека и да се обезбедат пари за обештетување тешко дека ќе може да им се објасни на луѓето дека е потребно да им се сруши куќата за да се прави улица. Нема да можат да се помират со фактот дека комшијата позади нив ќе има пристап на главна улица и дека ќе може да им го превземе бизнисот (со поправање точаци ![]() Пореална опција е додавање на трета лента од двете страни и ваквата опција не бара многу рушење, воглавно само кратење на тротоарот и за жал сечење на дрворедот кој во моментов изгледа е најстариот во градот. За да биде сепак функционална потребно е да се постави некаква препрека на средина за да се спречи полукружно свртување преку две полни линии која воедно ќе биде и доволно висока за да се спречи пресконување на места на кои нема пешачки премин. Препреката не мора да биде жардињера би можела да биде бетонски блок (како онаа на автопатот Тетово-Гостивар) или ако се бара естетика би можела да биде од метал и дебел плексиглас (како што има во Загреб на тротоарите кај стадионот Максимир) Исто така потребно е да се затворат сокачињата кои дирекно влагаат на булеварот пред се оние кои диво се пробиени за да се излага на улица дирекно од паркингот кај Чаирчанка. И кај оваа варијанта тешко дека ке има сила која ќе може да спречи целосно паркирање на крајната лента мегутоа барем ќе има по две слободни ленти во двете насоки Трета опција е делумно кратење на тротоарот со тоа што помеѓу две дрва би се додале џепови за паркирање и за контејнери. И во ваков случај задолжително е поставување на средишна препрека и затворање на проблематичните сокачиња. Ваквата опција е само импровизација и привремено решение а не бара многу пари за реализација |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Еве ги префрлив во нишкава постарите постови што директно се однесуваат на булеваров, а не се заплеткани во поширока дискусија.
Edited by Cloverstack - 07-Aug-2010 at 14:51 |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
Па bulldozer, изнеси накакво мислење, некаква анализа или слично, а не само сувопарен повик на дискусија
![]() ![]() Инаку темата за Цветан Димов ја имаме начнато неколку пати досега во други нишки, но во право си, веројатно подобро да издвоиме посебна нишка, па кога ќе дојде време за некој проект за булеваров, да имаме лесно достапна архива. Општите нишки ионака се веќе преголеми и не е лесно во нив човек да најде тоа што му треба. Edited by Cloverstack - 07-Aug-2010 at 14:47 |
|
![]() |
|
Bulldozer ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-Jul-2010 Online Status: Offline Posts: 149 |
![]() ![]() |
Како жител на северниот дел од Скопје, јас и илјадници грагани секојдневно поминуваме низ пеколот наречен булевар Цветан Димов каде покрај бензин и драгоцено време, најмногу се трошат нерви додека се помине овој "живописен предел" на пат до центарот на градот и обратно.
Како досегашен ЧИТАЧ на форумот забелешувам дека многу малку се пишува за овој случај што е и нормално ако се има во предвид дека на терен нема ни трага дека во блиска иднина нешто ќе се преземе за решавање на проблемот Би сакал да покренам иницијатива за префрлање на дискусија на темава овде, бидејќи се работи за проблем кој заслужува внимание, со надеж дека во иднина сепак ќе може да пишуваме дека нешто се работи Граѓаните од овој дел од градот заслужуваат булевар кој по кој за кратко време ќе се стигнува до центарот на градот без да имаат чуство дека се во Истанбул |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 3456> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |