build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Моторни гарнитури

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 41>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
Bube View Drop Down
Newbie
Newbie


Joined: 06-May-2014
Online Status: Offline
Posts: 24
  Quote Bube Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 17-Apr-2016 at 20:45
Ете колку внимание е вложено....се прашувам дали воопшто имало примопредавање....

http://off.net.mk/lokalno/makedonshtina/makedonski-gugl-zheleznici

ИРАКИНРАЖОП    
Back to Top
ViktorMKD View Drop Down
Newbie
Newbie
Avatar

Joined: 07-Jan-2016
Online Status: Offline
Posts: 39
  Quote ViktorMKD Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 17-Apr-2016 at 17:13
Видео од ЕМГ во Велес, снимено пред некој ден
https://www.youtube.com/watch?v=fNMz-7xRZSY

Edited by ViktorMKD - 17-Apr-2016 at 17:13
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 06-Apr-2016 at 21:00
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 06-Apr-2016 at 18:18
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 06-Apr-2016 at 17:55
Случајности нема. Ако од Македонски железници утврдиле дека значајно е зголемен бројот на диверзии на пругите по пристигнувањето на новите возови, тогаш тоа значи дека некој сака уште веднаш да ги уништи овие гарнитури. Ова значи дека треба да се работи со полицијата за утврдување на локациите каде се поставуваат вакви препреки и на утврдување кој би можел да има корист од сето ова.

Јас не сакам да обвинувам, но следејќи ги ваквите случаи во околните балкански земји, најчесто се работи за диви автопревозници кои гледаат конкуренција во новите возови.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 06-Apr-2016 at 16:24
Само стап и камен е спасот !!
Создаваме за да имаме, а и тоа што го имаме треба да го чуваме такво какво што е !!!!
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 06-Apr-2016 at 15:56


Мала дигресија за камерите. Баш денес на мостот после Реплек во насока на Ѓорче Петров, имаше екипа која правеше нешто со камерите поставени на тој мост.

____________________________

Инаку, навистина не гледам и јас друго решение освен казни.
Back to Top
alexsend View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2011
Location: Скопје, Центар
Online Status: Offline
Posts: 2086
  Quote alexsend Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 06-Apr-2016 at 15:53
Аномалии во Македонија може да се решат само со казни. Образованието и домашната култура се привилегија за малкумина. Ако нема кој да изрекува казни џабе е се. Патем каде се казните од камерите кои ги купивме на секој семафор во Скопје!?
Јас Скопје никогаш не сум го замислувал вака.
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 06-Apr-2016 at 15:37
Neli kameri ima? Zosto ne funkcionirat kamerite? Zosto ne se vovede metodologija za zastita od vandalizmot? Kako toa od MZ se zacudeni poradi nasiot NIKAKOV mentalitet? Dali mislea deka preku nok ke se smenat navikite? Ako imas nekoja anmomalija vo opstetsvoto treba da se raboti na najzino minimiziranje a vo krajna linija i otklonuvanje a ne da se ostavi na slucajnosta pa sto bide neka bide.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 06-Apr-2016 at 14:52
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Џоле View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 23-Apr-2013
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 15368
  Quote Џоле Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 29-Mar-2016 at 20:39
Пристигна четвртиот нов воз од Кина

Министерот за транспорт и врски вечерва на својот ФБ профил објави дека од Кина пристигна четвртиот воз во Македонија. Според статусот со Владо Мисајловски, ова е четврт од вкупно шест нови возови кои треба да пристигнат.



http://skopjeinfo.mk/foto-pristigna-chetvrtiot-nov-voz-od-kina
За сè има вторпат
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 29-Mar-2016 at 02:35
Бојан не е спорно дека железничкиот транспорт во Македонија е запоставен во последниве 25, а може и повеќе години. И сосема се согласувам со тебе дека овие инвестиции што ги гледаме во последниве година-две со набавка на нови патнички гарнитури, нови товарни вагони, обнова на пругите на дадени делници не смеат да бидат еднократни туку континуирани инвестиции во разумен временски циклус за да може целиот систем да созрее и претставува нешто во што граѓаните ќе гледаат како најдоверлив тип на транспорт, кој навремено и квалитетно ќе ги опслужува потребите за патување во земјава.
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 29-Mar-2016 at 00:40
Видете, нормална железница ќе имаме тогаш кога по овие шест гарнитури ќе се набават уште шест во наредните три-четири години. Потоа, по пет-шест години ќе набавиме уште пет-шест гарнитури. Кога едно раководство во министерство или во железничкото претпријатие нема да си заминува земајќи си го себе и штекерот за телефон од просториите. И кога наместо на 40-50 години, реконструкцијата на пругите на 10 години.

И ова не е некаква хипотеза. Нерационално трошиме пари и се однесуваме. Технологијата како моторни гарнитури нема да го сменат нашето однесување.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 28-Mar-2016 at 23:34
Владимир, ерлих мислам дека беспотребно внесувате премногу емоции во текстовите.
Е сега кога сме кај темата колку од нашата железничка инфраструктура подржува повисоки брзини од односно е обновена би било фино да се види некоја мапа. Точно е дека некои делници се оспособени за брзини до 120 км/ч (иако јас би сакал да беше 160) ама брзината на патувањето дури и на експресот зависи од состојбата на пругите.
Еднаш видов во германија мапа на железничката мрежа каде точно е наведено која делница е оспособена за до кои патни брзини. Знам дека во последниве неколку години некои делници беа обновени, но поради тоа што се дефинирани по селата кои се на краевите на тие делници немам преглед точно колкави се тие делници.
Па претпоставувам Владимир може ти имаш илимзнаеш од каде може да се најде ваква мапа.
Иако реално има друга тема за железничката инфраструктура.

Нешто како ова ама само за Македонија со специфичните брзини:


Edited by mirakuliks - 28-Mar-2016 at 23:54
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 28-Mar-2016 at 22:57


Kако да коментирам „НОВИ“ пруги кога старите се од СХС и нешто ЈУ. Каков е тој резон, да градиме нови а овие ... !!!!????

А да и сега ко се реновираат пруги и набавуват вагони гарнитури, ... ти владата па владата

Од мене е доста за твојата очита политика

Edited by Vladimir P - 28-Mar-2016 at 23:01
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 28-Mar-2016 at 22:39


Невкусно е како државата (читај: Владата) ја остави во цела мизерија Македонски железници и не може некој да ми каже дека лани (2015 г.) ја немаше најбедната година во својата историја на работење, кога не ни успеа ни тој минимален возен ред да го исполни, се кратеа возови, многу од закажаните возови не тргнаа, луѓе оставани по перони, станици и сл., се случија мал милион несреќи (што природа, што други фактори). И да мојот коментар се однесуваше, а верувам дека сите други го прочитаа на неизградени 0 НОВИ километри железничка пруга, гледам дека само тоа го коментираш, а останатиот дел не.

Се чувствувам доволно стручен за оваа област да изнесувам мислење, а богами и има за што да се коментира.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 28-Mar-2016 at 22:25
ehrlich, Невкусно е да изнесуваш некој невистини;
   .... по цели десет години на власт. Да не ги зборам неизградените 0 километри железничка пруга ....

П.С. Прочитај некој од погорните текстови или види на интернет

Еве еден краток инсет од една таква пруга каде се тестираше новата гарнитура, стварно невкусен коментар.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 28-Mar-2016 at 20:38
Мило ми е што се врати и продолжи да коментираш Владимир. Како што реков, не сум се возел се уште со новите возови и целата нивна функционалност како патник не ја коментирав и нема да ја коментирам се додека самиот не се качам. Моите коментари беа насочени кон паѓањата во несвест дека е ова нешто ултра-гига-модерно и дека треба да се радуваме како дечиња и дека не треба да се потценуваме самите себеси во тоа, бидејќи Владата само трошки фрла на железница и тоа по цели десет години на власт. Да не ги зборам неизградените 0 километри железничка пруга во нејзино време, дури и до толку зборуваниот Аеродром „Александар Велики“, кој ако се фаци ќе го поврзеа со 2-километарска линија со Главната железничка станица.

Тоа со велосипедистите навистина ме извади од такт и го сметам за огромна грешка, во земја каде што планинскиот велосипедизам треба допрва да се развива и каде што има милион места за посета, особено што при тоа возовите минуваат низ такви недопрени предели.

Имам живеено три месеци во Германија, но и скоро секоја година сум ја посетувал и сум се возел во скоро сите нивни возови, особено во текот на тие месеци со приградските возови во областа Рајна-Некар и морам да кажам дека ако се таков квалитет, јас не гледам ништо лошо во возовите. Такви возови и Германски железници користат на далечини и на линии оддалечени и по 3-4 часа, што се издржува, сега не е луксуз, ама е ок.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 28-Mar-2016 at 20:04


Точно е дека Siemens Desiro не се пријави на тендерот (разлог мала количина) но затоа Stadler Rail AG понуди цена и со сите системи за техничи пресметки искочи дека се поскапи за цела една гаарнитура, која го потврди и EBRD.

Mислам дека ова е доволно за основна информација на форумашите

П.С. Србија нарача од Stadler Rail AG и на крај место планираните 22 доби 21 гарнитурa.
П.С.С. И правете разлика колку делни се гарнитурите (дводелни, троделни и четвороделни)
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 28-Mar-2016 at 17:41
Од она што може да се добие како информација за цените ние набавивме 2 ЕМГ и 4 ДМГ од CRRC за 25мил € или 4,1 мил€ по гарнитура. Најблиску што има податоци до оваа набавка е договорот на Бугарија за набавка на 25 ДМГ за 67мил € во 2005 (2,7 мил по гарнитура) и моментално нов договор за 25 ЕМГ за 117 мил€ (4,7 мил по гарнитура) со тоа што сите овие гарнитури се склопуваат во бугарија.
Цените делуваат слични и реално е да се постави прашањето зошто не беа земени сименс десиро кои се толку широко застапени во европа. Дури со можноста да се склопуваат во бугарија.
Одговорот е едноставен не се земаа сименс десиро бидејќи сименс не се пријави на тендерот. Се сеќавам многу добро дека ниту сименс ниту бомбардиер немаа понуди на тендерот, од кои причини не знам ама бев малку изненаден. Така да можеби условите на тендерот не му одговарале на сименс иако цените се тука некаде или едноставно бројот на гарнитурите им е на сименс премал за да им биде исплати да дадат понуда.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 41>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.266 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.