build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Концесија на автопатишта

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 08-Apr-2011 at 10:47

Нема интерес за државните патишта со патарини

Пет меѓународни конзорциуми имаат рок уште петнаесетина дена да достават финансиски понуди

Сања Наумовска



Петнаесетина дена пред истекот на рокот од тендерот за избор на концесионер на државните патишта на кој има патарини, до Министерството за транспорт и врски се' уште не стигнала ниту една понуда. Крајниот рок од втората фаза на меѓународниот јавен оглас за доставување барања за изградба, реконструкција, одржување, наплата на патарини и користење на дел од државните патишта завршува на 26 април. До тој датум, петте меѓународни конзорциуми, кои по шест неуспешни обиди, во ноември минатата година, конечно, ја поминаа фазата на претквалификација, ќе треба да ги обелоденат своите конкретни финансиски понуди. Меѓу петте компании од Израел, Франција, Австрија и од Грција, Владата ќе избира два концесионера, на кои во следните 35 години ќе им ги понуди на стопанисување повеќе патни правци од Коридорот 8, поделени во два пакета.

Во Министерството за транспорт и врски информираат дека се' уште ги очекуваат понудите од конзорциумите „Шиком бинуи“ од Израел, француските „Буик траво“, како и австрискиот „Штрабаг“, во чиј конзорциум влегува и „Гранит“, единствената домашна градежна компанија што ја помина фазата на претквалификација. Во трката влегуваат и грчкиот конзорциум „Актори акто консешнс“, како и австриската „Алпине бау“. Кој ќе ги добие македонските патишта во следните 35 години, ќе зависи најмногу од висината на концесискиот надомест што ќе и' го понуди на државата, но и од субвенциите што ќе ги бара поради слабата фреквентност на домашните патишта. „Концесионерот ќе треба економскиот интерес првенствено да го бара во наплатувањето патарина, чија висина ќе ја утврдува државата. Изградбата на делниците што влегуваат во концесиските пакети до ниво на автопат ќе мора да биде завршена во рок од 7 години од склучувањето на договорот за концесија“, информираат од транспорт и врски.

Во првиот пакет, со вкупна должина од 138 километри, влегуваат патните правци Крива Паланка – Романовце, Кочани – Штип, Миладиновце – Штип, како и патната делница Миладиновце - Штип преку Свети Николе. Во овој пакет се вклучени и патните правци Миладиновце – Скопје – Хиподром и обиколницата околу Скопје со должина од 38 километри. Во вториот пакет, под концесија се нудат Стенковец – Блаце, Гостивар – Ќафасан, Требениште – Охрид, Струга –Подмоље, патната делница Гостивар – Букојчани – Кичево, Кичево – Требениште, Требениште – Охрид, Требениште – Струга, Струга – Ќафасан и Струга – Подмоље со вкупна должина од 141 километар. Во вториот пакет влегува и веќе изградениот автопат Скопје – Тетово – Гостивар со должина од 54 километри.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=DF9E71D96528A3449F8A7B4C5D548A58
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 17-Nov-2010 at 16:22
Абе чим Реџеп Таип не каментемелеше, Папуљас па ич. Се убаво звучи тоа, ама државно проект не се жртвуваат за два емоционални моменти. Не иде тоа таа. Колку што знаеме два пакета се. Е сега малку не е јасно како се конкурирало, дали компаниите специфицирале за кој пакет сакаат да учествуваат или на купче се бираат два од петте конзорциума или па може и двата пакета да отидат кај ист. Лесно се впуштивте во лецитирање и неаргументирани желби кој сакате да биде, но јас мислам дека во овој слипок јасно се надѕираат двата кои ќе ги земат патиштата и без да ги кажеме, избор за кој јас ќе се сложам.

Edited by lslcrew - 17-Nov-2010 at 16:22
Back to Top
OKA View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-Dec-2009
Location: Yenni Maalе
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote OKA Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 17-Nov-2010 at 15:17
Еве малку што знам за Французите. Bouygues e една од најголемите компании, воопшто, во Франција. Основната дејност им е градежништво, но во нејзиното портфолио се наоѓаат, и други бизнис сектори како на пример, еден од трите француски мобилни оператори и најгледаниот француски ТВ канал, TF1.
DTP Terrassement е филијала на Bouygues (300 млн евра годишен промет) за подготвителни работи при изградба на патишта. Најверојатно, унгарската компанија од нивниот конзорциум е комплементарна кон фактот дека можат сериозно да се справат со проектов.
Инаку, навистина е тешко е да се прогнозира кој ќе победи на тендеров. Сите опции се отворени. Дури и лудата варијанта во која грците ја добиваат зделката. Поради создавање на некаква си добра политичка клима за решение на спорот со името. При што, уште сега ги гледам Иванов и Папуљас со лопати в раце, како каментемелат автопат. А потоа во водњанската вила пијат кратко есспресо, пред да се појават на прес конференцијата. На која ќе соопштат дека се договориле да се договорат.
Во секој случај, напролет ќе ги гледаме истите медиумски драмолетки, како кога биравме кој ќе ни прави пасоши и останата хартиологија. Ако, ем ќе избереме градител, ем медиумите ќе прокнижат троа црна рекетпара од лобистите.


Edited by OKA - 17-Nov-2010 at 15:24
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
Back to Top
nylon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Oct-2010
Online Status: Offline
Posts: 168
  Quote nylon Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 17-Nov-2010 at 13:12
Какви шпекулации се ова дека се одложил еден месец за да може Гранит и "Австгријците" да се пријават. Инаку тие "Австријците" се Штрабаг, воедно и најголемата компанија од сите пријавени, со 13 милијарди евра приход во кризната 2009та и 75000 вработени.

Мислам дека најдобар избор би бил Гранит и Штрабаг, пред се поради големината и моќта на Штрабаг за кој овој коридор ќе биде мал залак.
Во конзорциумот од Алпине, Лимак и Сома, се истакнува Алпине кои се добри (но далеку помала компанија од Штрабаг), а Турците и Индијците се ситна риба.
Грциве не доаѓаат во предвид (не поради политика), бидејќи не е толку моќна компанија за да се справи со овој проект.
Дригите се просечни компании за европски услови и мислам дека нема да се направи грешка која и да се избере од нив.
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 17-Nov-2010 at 08:57
Originally posted by lslcrew

Мора да се води и малку сметка за државните интереси на државите од каде доаѓаат овие фирми и колку се вулнерабилни фирмите зашто очигледно се покажуваат како многу послушни кон домашните политики сите фирми секаде во светот. на пример еве не шпекулирам дека грчкиот треба да се избаци од конкуренција (не поради заднински политички мотиви) туку поради озбилната конкуренција на виа игнација и можноста да се заташкува развивањето на коридорот 8. Сепак и ова треба да се има во предвид, не е се така розово како што изгледа површно на тендер.


i ja go delam istoto mislenje , mada mislam deka i ova prolongiranje , posebno poslednovo za 1 mesec koga se pojavija spekulacii po mediumite deka 4 konzorciumi vlegle vo vtora faza, bese za nekoj konzorcium(spekuliram za Granit i Avstricite) da uspeat za zemat nekoj kredit za da gi ispolnat uslovite
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 17-Nov-2010 at 01:58
Пет конзорциуми остануваат во трка за македонските автопатишта

#Од осумте субјекти кои во мај годинава доставија барање за учество во постапката за концесионирање на автопатишта што ја спроведува Владата на Македонија, пет конзорциуми ја поминаа предквалификационата фаза. Како што беше информирано на денешната владина прес-конференција, условите ги исполниле: конзорциум предовден од израелската компанија „Шиком Бинуи“ во соработка со „Групо Суарез де Коста“ од Португалија, конзорциум предводен од француската компанија „Буик Траво“ заедно со „ДТП Терасмент“ од Франција и „Интертол Јуроп“ од Унгарија, конзорциум составен од австриската компанија “Штрабаг“ и домашната компанија „Гранит“, конзорциум на грчката компанија „Актори Акто Консешнс“ и конзорциум предводен од „Алпине Бау“ од Австрија заедно со турската „Лимак“ и „Сома Ентерпрајз“ од Индија.


Сите пет конзорциуми се во игра за двата пакети кои се нудат. Во првиот се патните правци Крива Паланка – Романовце, Кочани – Штип и Миладиновци – Штип (преку Свети Николе), како и постоечките Миладиновци – Скопје и северната обиколница на Скопје. Вкупната должина на овие делници е 177 километри, од кои веќе изградени се 38 километри. Во вториот пакет се патните правци Стенковец – Блаце, Гостивар – Ќафасан и постоечкиот Гостивар – Скопје. Вкупната должина на делниците од овој пакет е 196 километри, од кои досега се изградени 54 километри.


Предквалификуваните фирми ќе можат да ја подигнат тендерската документација најверојатно до крајот на месецов, а присигање на понуди се очекува во првиот квартал од наредната година. Патиштата треба да бидат изградени во рок од седум години по потпишувањето на Договорот за концесионирање и според проценките ќе биде потребна инвестиција од околу милијарда евра. Евентуалниот концесионер патиштата ќе ги добие на управување во период од 35 години. Цената на патарините ќе се утврдува според методологија на Владата. Владата е должна да ја заврши и постапката за експропријација пред почетокот на градбата на патиштата.

http://www.build.com.mk/?p=5669

Back to Top
<Fresno> View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 13-Jun-2010
Online Status: Offline
Posts: 1161
  Quote <Fresno> Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 17-Nov-2010 at 00:19
Обично немам ништо против грчки фирми, но ова е премногу важен проект за да биде доделен на грчки конзорциум. Повеќе ме загрижува општата економска ситуација во Грција и пристапот на евентуалниот инвеститор до поволни кредити, отколку конкуренцијата на К8 и таканаречената Виа Игнација. Па и политичките причини не се за потценување. Не е малку веројатно во некој период од следниве 35+7 години да се заостри уште повеќе работава со Грција.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 16-Nov-2010 at 19:38
Мора да се води и малку сметка за државните интереси на државите од каде доаѓаат овие фирми и колку се вулнерабилни фирмите зашто очигледно се покажуваат како многу послушни кон домашните политики сите фирми секаде во светот. на пример еве не шпекулирам дека грчкиот треба да се избаци од конкуренција (не поради заднински политички мотиви) туку поради озбилната конкуренција на виа игнација и можноста да се заташкува развивањето на коридорот 8. Сепак и ова треба да се има во предвид, не е се така розово како што изгледа површно на тендер.


Edited by lslcrew - 16-Nov-2010 at 19:42
Back to Top
Plugger View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 15-Sep-2008
Online Status: Offline
Posts: 378
  Quote Plugger Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 16-Nov-2010 at 16:49

Вторник, 16 Ноември 2010 14:35

Заврши првата фаза од постапката за изградба и давање под концесија на Коридорот 8, кој треба да ги поврзе источниот и западниот дел на државата, изјави министерот за транспорт и врски – Миле Јанакиески.

JavaScript is disabled!
To display this content, you need a JavaScript capable browser.

По завршување на оваа фаза, пет ренонирани компании меѓу кој е и македонската „Гранит“, ги исполниле условите за учество во понатамошната постапка. Во втората фаза ќе се изврши евалуација на понудите на компаниите при што ќе се изврши изборот за тоа кој ќе биде концесионер на Коридорот 8.

Министерот Јанакиески нагласи дека идниот концесионер ќе треба да ги изгради одржува и да инвестира една милијарада евра во автопатите. Договорот за концесијата ќе трае 35 години.

Државното претпријатие „Македонија Пат“, ке продолжи да функционира и да го одржува Коридорот 10 и други магистрални патиштата, такашто не се предвидени отпуштања на работници во истото.

Министерот Јанакиески нагласи дека по потпишувањето на договорот за концесија, компанијата ќе треба да ги изгради автопатите во рок од 7 години.

Се поизвесно е дека ќе има субванционирање на концесионерот поради тоа што некои патишта не се многу френкфрентни.

Министерот Владимир Пешевски, нагласи дека јавното-приватно партнерство е модел во кој државата не се задолжува а проектите ќе бидат реализирани.

Тој исто така ја поздрави најавата за влез на странска инвестиција во Ски-центарот „Кожув“, додека министерот Јанкиески посочи дека патот до истиот ќе биде завшен во мај месец идната година.


http://kurir.mk/makedonija/vesti/8057-Zavrsi-prvata-faza-od-postapkata-za-davanje-pod-koncesija-na-Koridorot-8


Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 20-Oct-2010 at 23:37

И нашите градежници сакаат дел од патиштата

На тендерот за давање под концесија има најмалку две македонски градежни фирми

Билјана Ангеловска

Има домашни фирми што учествуваат на тендерот за давање под концесија на патиштата во Македонија. Неофицијално се зборува дека најмалку две градежни компании се дел од конзорциумите што се пријавиле на јавниот повик за учество во постапката за доделување концесија. Конзорциумите, нормално, ги водат познати имиња на реномирани странски компании, како што се „Алпине“ и „Штрабак“, а кои имаат доволно голема финансиска и техничка моќ да спроведат концесија од ваков обем.

Каква ќе биде улогата на домашните фирми, дали тие рамноправно ќе учествуваат во поделбата на колачот од стопанисувањето со патиштата или само ќе бидат искористени во фазата на изградбата, е работа на меѓусебниот договор со „посилниот“. Но, очигледно е дека секој си нашол сопствена математика во дилот со државата вреден над една милијарда евра. Особено што во пакетот обврски што ќе ги има концесионерот, спаѓа и наплатата на патарините, од каде што, колку и да е мал интензитетот на сообраќај на македонските патишта, сепак, може да се инкасираат релативно солидни средства.

Колку и кои фирми ќе се борат да ја земат работата околу изградбата, реконструкцијата, одржувањето, наплатата на патарините и користењето на дел од државните патишта, останува да се види по еден месец, доколку повторно не дојде до ново пролонгирање на зацртаниот рок. Но, речиси е сигурно дека изградбата на автопатиштата нема да стартува до лето, како што најави премиерот Груевски пред неколку месеци. Прогнозата нема да се оствари, бидејќи се' уште е далеку крајот на тендерската постапка, која заедно со фазата на претквалификација на фирмите се продолжува веќе шести пат. Кои се причините поради кои државата никако не го завршува тендерот? Дали Министерството за транспорт и врски се соочува со проблеми во подготовка на тендерската документација, или нешто друго е во прашање?

„Рокот за избор на способни кандидати за квалификација во втората фаза се пролонгира за да може комисијата да заврши со потребната анализа на податоците на понудувачите“, велат во Министерството за транспорт, отфрлајќи секакви шпекулации за евентуални местенки на тендерот.

Јавниот повик за доставување барања за учество во постапката беше распишан на 12 декември 2009 година. Иако првично се потенцираше дека на повикот, кој патем, беше три пати продолжуван, има огромен број заинтересирани (се зборуваше за бројка од 48 компании), се испостави дека само осум компании сериозно размислуваат да се зафатат со изградба на автопатишта. Барањата за учество во постапката за доделување концесија беа отворени на 20 мај. Потоа, наместо изборот на фирмите кои се квалификувале за втората фаза од постапката да се направи во јули, тоа беше пролонгирано за октомври, за деновиве, пак, да се случи уште едно одложување. Последниот рок сега е 15 ноември оваа година. Неофицијално се зборува дека од осумте компании, само четири ги исполнуваат строгите критериуми.

Како што е познато, државата објави повик за издавање под концесија на дел од своите патишта поделени во два пакета. Првиот пакет, или Источната концесија во должина од 177,5 километри и со вредност од 434 милиони евра, ги опфаќа патните правци Крива Паланка - Романовце, Кочани - Штип, Миладиновци - Штип, обиколницата на Скопје и постоечката делница Миладиновци - Скопје. Во вториот пакет, односно, Западна концесија, со вкупна должина од 196 километри, се правците Стенковец - Блаце, Гостивар - Ќафасан, Требеништа - Охрид и Подмоље - Струга. Вредноста на овој пакет е проценета на 558 милиони евра.

Концесијата се доделува во времетраење од 35 години, а концесионерот ќе треба за 8 години да ги изгради патните правци. Државата останува сопственик на патиштата и во текот на траењето на концесијата, а концесионерот изградбата и реконструкцијата на објектите ќе ги врши во име и за сметка на државата. Експертската анализа на проектот што го правеше француската консултантска куќа „Луј Берже“ покажала дека Владата ќе треба да им плати околу 200 милиони евра субвенции во првите години на идните концесионери, а според пресметките, идните концесионери за 35 години ќе остварат нето-заработка од 2,3 милијарди евра.

http://www.utrinski.com.mk/?ItemID=EE8F6EDDC166C140BD649ED33DDC1C13
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 19-Oct-2010 at 02:08

ПРОЛОНГИРАН ТЕНДЕРОТ ЗА ИЗБОР НА КОНЦЕСИОНЕР ЗА АВТОПАТИШТАТА


Уште 30 дена за влез во втората фаза


Место 16 октомври како краен рок за изјаснување на тендерската комисија кои конзорциуми или компании ќе влезат во втората фаза за изградба и модернизација на автопатиштата во земјава по транспортниот Коридор 8 и нивно давање под концесија, Влада одлучи да даде уште 30 дополнителни денови. Од Министерството за транспорт и врски не кажуваат детали за причините зошто рокот за изјаснување се пролонгира за уште еден месец, а не откриваат ниту детали за евентуалните фаворити во оваа тендерска постапка за добивање на овој проект тежок околу една милијарда евра. Сепак, како што се дознава, барем половината, или четири од осумте странски компании, чии понуди пристигнаа во мај и кои покажаа интерес да бидат концесионери за патиштата по Коридорот 8 - имаат шанси да ја продолжат трката. Станува збор за четири конзорциуми составени од странски компании од земји-членки на ЕУ и тоа предводени од француска, грчка, италијанска и чешка компанија, а неофицијално, многу блиску до нив биле и австриски и турски градежни компании.

По влегувањето на овие конзорциуми во втората фаза, тие ќе бидат повикани од тендерската комисија при Министерството за транспорт и врски да достават и официјални финансиски понуди, по што, најверојнато до идното лето ќе бидат избрани и најдобрите понудувачи и идни концесионери и нови газди на македонските патишта по Коридорот 8.

Инаку, во јавниот повик, распишан лани се нудат за давање под концесија два пакета веќе изградени, но и нови патни правци по трасата на Коридорот 8. Така, за Источната концесија беа понудени патни правци во должина од 177,5 километри, а за Западната концесија, патни правци од вкупно 196 километри во вкупна вредност 558 милиони евра. Идните концесионери ќе имаат обврска во период од најмногу осум години да ги (до)изградат и реконструираат предвидените патни правци, а потоа со нив да стопанисуваат 35 години, но, истовремено и да ги одржуваат и да наплатуваат патарина... За концесионерот треба да има и субвенции од државата од околу 200 милиони евра.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=EA62251F88043546AB5D640BAC08DF4A
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 07-Oct-2010 at 01:07

НА ТЕНДЕРОТ ЗА ИЗБОР НА КОНЦЕСИОНЕР НА ПАТИШТАТА ОД КОРИДОРОТ 8


Четири конзорциуми ќе се тркаат за автопатиштата


Во трката за изградба и модернизација на автопатиштата по патниот Коридор 8", а кои ќе бидат дадени под концесија, ќе се тркаат четири конзорциуми составени од странски компании. Иако од Министерството за транспорт и врски се уште не обелоденуваат за кого станува збор, неофицијално се дознава тоа се конзорциуми предводени од италијанска, француска, грчка и чешка компанија, а многу блиску до нив биле и австриски и турски градежни компании.
Според информации од ресорното Министерство првата фаза на тендерот треба да заврши следната недела. Неодамна министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески, посочи дека моментно се прават финални евалуации на добиените понуди за овој зафат, а 16 октомври е рокот до кога до Владата треба да се достави финалниот список на компании кои ги исполнуваат сите критериуми што беа зададени во тендерската документација за квалификување во трката за добивање на овој проект тежок околу милијарда евра.

Заинтересираните страни што доставиле барања, по 16 октомври ќе бидат известени за резултатите од претквалификацијата, а оние кои влегуваат во втората фаза ќе можат да достават свои финансиски понуди.
- Со имплементацијата на овој проект очекувам Република Македонија да добие уште подобра патна инфраструктура, сосема нови автопати, што директно ќе доведат до подобра економска слика и развој на земјава - вели Јанакиески.

Инаку, под концесија се нудат два пакета веќе изградени, но и нови патни правци по трасата на Коридорот 8. За Источната концесија беа понудени патни правци во должина од 177,5 километри, и тоа: Крива Паланка - Романовце, Кочани - Штип, Миладиновци - Штип, Миладиновци - Скопје и обиколницата на Скопје, во вкупна вредност од 434 милиони евра.

За Западната концесија, патни правци од вкупно 196 километри: Стенковец - Блаце, Гостивар - Ќафасан, Требениште - Охрид, Струга - Подмолје и Гостивар - Тетово - Скопје, а во вредност од 558 милиони евра. Според јавниот повик идните концесионери ќе имаат обврска во период од најмногу 8 години да ги (до)изградат и реконструираат предвидените патни правци, а потоа со нив да стопанисуваат 35 години, но, истовремено и да ги одржуваат и да наплатуваат патарина. Концесионерот ќе добива од држвата околу 200 милиони евра како субвенција.

http://vecer.com.mk/?ItemID=0E11FCE152E660468515CEB19123482B
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 30-Sep-2010 at 00:38

Јанакиески: Не се избрани компаниите што ќе стопанисуваат со македонските патишта


Министерот за транспорт и врски, Миле Јанакиески негира дека веќе се избрани четири компании кои ќе стопанисуваат со македонските патишта.
-Не е точно дека е избрана некоја компанија. Во моментов се прават финални евалуации, а рокот е до 16 октомври кога до Владата треба да се достави финалниот список на компании кои ги исполнуваат сите критериуми што беа зададени во тендерската документација - изјави министерот Јанакиески. Тој нагласи дека за кратко време целокупната јавност ќе дознае кои компании во иднина ќе достават финансиски понуди за да управуваат со патиштата во РМ.

http://www.vecer.com.mk/default.asp?ItemID=5DD2974168D85C4EB5D12AAA10F72E10
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 30-Jul-2010 at 17:03

Се пролонгира рокот за концесијата на патиштата

Се пролонгира рокот за концесијата на патиштата. Листата со компании кои ќе можат да достават понуда за концесионирање ќе биде комплетирана во октомври.

Првичниот рок беше јули. Од Министерството за транспорт објаснуваат, станува збор за техничка процедура. Комисијата која врши евалуација на понудите кои беа доставени во процесот на претквалификација побарала дополнителни документи од заинтересираните. Во официјалниот документ објавен на веб страницата на Министерството стои дека комисијата може да побара дополнителни документи, а компанијата треба писмено да одговори во рок од 5 дена од примот на барањето.

Во мај 8 компании пројавија интерес за македонските патишта, колку од нив ќе ги исполнат условите и ќе можат да достават понуда ќе се знае во октомври. Државата под концесија нуди два пакети.

Во првиот источен пакет во должина од 177,5 километри се патните правци Крива Паланка – Романовце, Кочани – Штип и Миладиновци – Штип, преку Свети Николе, Миладиновци – Скопје и обиколницата на Скопје.

Во вториот западен пакет, се патните правци Стенковец – Блаце и Гостивар – Ќафасан и правецот Гостивар - Тетово - Скопје со вкупно 196 километри.

Концесијата опфаќа изградба на неизградените делници, реконструкција на старите, одржување на патиштата и наплата на патарините. Рокот во кој идниот концесионер треба да ги изгради патиштата е 8 години, а со нив ќе стопанисува 35 години. Вкупната инвестиција се проценува на 1,2 милијарди евра.

http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/se-prolongira-rokot-za-koncesijata-na-patishtata
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 31-May-2010 at 18:11
Изградбата на автопатиштата треба да почне следното лето

Неготино, 31 мај 2010 (МИА) - Премиерот Никола Груевски очекува следното лето да почне изградбата на предвидените автопатиштата, доколку оди со предвиденото темпо постапката за избор на концесионер.

Првата фаза од постапката заврши успешно и во тек е евалуација на пријавените осум компании кои се кредибилни и со искутво во таа област, изјави денеска Груевски одговарајќи на новинарски прашања по пуштањето во употреба на фудбалско игралиште во Неготино.

Евалуацијата на компаниите ќе трае во текот на јуни и веројатно дел од јуни кога треба да се објави постапката за втората фаза која се надеваме дека ќе заврши есенва по што ќе се фокусираме на избор на концесионер, најави Груевски.

Според него ќе бидат потребни уште неколку месеци за усогласување на сите дела за потпишување на договорот и уште неколку за оформување на финансиската конструкција. Тоа, нагласи премиерот, е вообичаена постапка кога се реализира ваков крупен инфраструктурен проект што се мери во милијарди евра.

- Се надеваме во средината на следината година ако се се одвива успешно, да почне изградбата на автопатиштата, рече Груевски.

Toj nагласи дека инвестицијата која е со вредност над милијарда евра ќе влијае не само на идниот развој на државата, туку и ќе придонесе за силно раздвижување на градежниот сектор, ангажирање голем број работници и прилив на финансии однадвор.

Станува збор за исклучително крупна односно можеби најкрупната инвестиција во историјата на државата, изјави Груевски.

Со постапката за избор на концесионер државата дава под концесија патни правци од таканаречените источна и западна магистрала.  Во првиот пакет предмет на концесија се патните правци Крива Паланка - Романовце, Кочани - Штип и Миладиновци - Штип, преку Свети Николе, како и вршење на работите на одржување, реконструкција, наплата на патарина и користење на патните правци Миладиновци - Скопје и обиколницата на Скопје. Во вториот пакет се патните правци Стенковец - Блаце и Гостивар - Ќафасан и правецот Гостивар - Тетово - Скопје.лв/скс/15:05


http://www.mia.com.mk/default.aspx?vId=74326720&lId=1&pmId=504
Back to Top
ovaj_stariov View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-May-2008
Location: Prilep
Online Status: Offline
Posts: 1321
  Quote ovaj_stariov Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 20-May-2010 at 22:17
od edna strana se raduvam sto ima interes za gradenje na avtopatite,no potanjo se nadevav da ne uspee pred se zaradi planot na skopskata obikolnica da se postavat patarini.
Seuste nisto ne e gotovo no 8 firmi ne se malku.
build.mk, гради форумска историја
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 20-May-2010 at 21:56
Originally posted by pbanks

Се сложувам Ненад дека Бугарија во моментов има поприоритетни правци, но не би се сложил дека коридорот 8 е битен само за Македонија. Јас не би го гледал тоа само како транзитна паневропска артерија, туку за едно природно поврзување на градови/земји со кои комуникацијата била нарушена во последниов век од вакви или онакви причини.

За приоритети мислам дека скоро зборувавме, и дефинитивно треба да се заврши коридор 10 пред да се фати било што друго (остануваат само уште 30на км). Следен би го приоретизирал Скопје-Блаце а веќе потоа би се зафатил со реализација на еден нов сегмент од коридор 8. Како што некои форумаши предлагаа, згодно би било да се почне можеби од Охрид со оглед на тоа што тамошниот терен е лесен и би била една "брза победа".

А да, заборавив мора веднаш да се инвестира и во реконструкција на Скопје-Куманово и Скопје-Велес кои се во ужасна состојба. Другите автопатски делници кои ги имаме се во ред.

koridorite 8 i 10 kako i site ostanati ne se samo avtopatista i zeleznica nego i 400kv energetsko povrzuvanje i telekomunikacika vrska(se realizira so postavuvanje na opticki kabel na dalekovodite kako zaastitno jaze)..e sega vo delot na energetskiot koridor 8 ,delot kon Buarija kako od nasa strana taka i od Bugarska e zavrsen , dodeka energetskoto povrzuvanje so albanija uste e vo plan, zatoa sto seuste mislam deka ja nemaat izgradeno 400kv postrojka vo Elbasan .Sto se odnesuva na koridor 10 (mislam, ne me fakajte za zbor) deka se dobieni pari za 400kv dalekovod skopje 5- nis i so toa bi se zaokruzil koridorot 10 vo celost(so grcija ima vrska prema solun i prema lerin)


Edited by shaun.r - 20-May-2010 at 22:06
Back to Top
shaun.r View Drop Down
Groupie
Groupie
Avatar

Joined: 06-Jul-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote shaun.r Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 20-May-2010 at 21:23
Доставени 8 барања за учество во постапката за концесија на патишта - 20.5.2010

 

 

Почитувани,

 

Ве информираме дека денес во Министерството за транспорт и врски беа отворени барањата пристигнати по јавниот повик за доставување барања за учество во постапката за доделување концесија за вршење на работите на изградба, одржување, наплата на патарина и користење на дел од државните патишта во Република Македонија, кој беше објавен во домашните, меѓународните медиуми и на интернет. Барања за учество во постапката доставија вкупно 8 компании.

 

Во следниот период следува постапката за претквалификација во која Комисијата ќе утврдува дали заинтересираните страни имаат соодветна економско–финансиска и техничка способност за спроведување на концесија од овој вид и обем. Заинтересиранитестранизакоиќесеутврдидекајаимаатбараната способност ќе се поканат да подигнат тендерска документација и достават понуди, односно да учествуваатво втората фаза на постапката. По доставувањето на понудите истите ќе се евалуираат, при што ќе се избере најповолниот понудувач.

 

Предметот на концесија опфаќа вршење на работите за изградба, реконструкција, одржување, наплата на патарина и користење на патните правциво два пакети. Во првиот пакет предмет на концесија се патните правци Крива Паланка – Романовце, Кочани – Штип и Миладиновци – Штип, преку Свети Николе, како и вршење на работите на одржување, реконструкција, наплата на патарина и користење на патните правци Миладиновци – Скопје и обиколницата на Скопје. Во вториот пакет, се патните правци Стенковец – Блаце и Гостивар – Ќафасан и правецот Гостивар - Тетово -Скопје.

 

Владата на Република Македонија ги создаде сите потребни предуслови за реализација на овој проект, а за дефинирање на условите и вршење на студијата за оправданост на издавањето под концесија, како и формирање на пакетите патишта кои се дел од проектот, претходно по пат на меѓународна јавна постапка беше ангажирана реномираната консултантска куќа „Louis Berger“ која ги изработи соодветните економско-технички анализи и студии.

 

 

 

Со почит,

Министерство за транспорт и врски




http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2538
Back to Top
nenad View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 741
  Quote nenad Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 07-May-2010 at 19:03
Originally posted by UrbanFreak

Мислам дека заборавате дека најважен можеби коридорот 8 е за Италија. Преку коридорот јужна Италија директно бисе поврзала со Албанија, Македонија и Бугарија а со тоа вероватно би се зголемило нејзиното влијание на Балканот и би ја доближило до Турција и Азија. Од друга страна, Бугарија е голема држава со битни коридори и не верувам дека тек така ќе се откаже и од овој, иако приоритетите можеби не се најважни. Значи интерес ако не веднаш, за 5-10 години ќе има поголем, а за нашата држава овој коридор е од стратешко значење бидејќи би ни овозможил брз и полесен пристап до пристаништата во Албанија и Бугарија па нема да зависиме само од Солун.

тоа и јас го велам, коридорот 8 е претежно политички, затоа и е прогласен за коридор. Самиот тој  политички момент носи и одредени негативни страни, зависиме од вољата на соседните влади на кои не ми се брза, не е природен коридор каде економските интереси преовладуваат. Не спорам дека за нас тој е многу важен, со него и внатрешно и надворешно се поврзуваме но времето си врви а тој не е готов. И тука нема што да правиме, овде нашата влада (влади) не можат многу да направат освен постојано да го актуелизираат тоа прашање. 

Back to Top
UrbanFreak View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Oct-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1732
  Quote UrbanFreak Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 07-May-2010 at 18:48

Мислам дека заборавате дека најважен можеби коридорот 8 е за Италија. Преку коридорот јужна Италија директно бисе поврзала со Албанија, Македонија и Бугарија а со тоа вероватно би се зголемило нејзиното влијание на Балканот и би ја доближило до Турција и Азија. Од друга страна, Бугарија е голема држава со битни коридори и не верувам дека тек така ќе се откаже и од овој, иако приоритетите можеби не се најважни. Значи интерес ако не веднаш, за 5-10 години ќе има поголем, а за нашата држава овој коридор е од стратешко значење бидејќи би ни овозможил брз и полесен пристап до пристаништата во Албанија и Бугарија па нема да зависиме само од Солун.

Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 14>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.156 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.