![]() |
![]() |
![]() |
Концесија на автопатишта |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 14> |
Author | |
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Нема интерес за државните патишта со патарини Пет меѓународни конзорциуми имаат рок уште петнаесетина дена да достават финансиски понуди Сања Наумовска |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Абе чим Реџеп Таип не каментемелеше, Папуљас па ич. Се убаво звучи тоа, ама државно проект не се жртвуваат за два емоционални моменти. Не иде тоа таа. Колку што знаеме два пакета се. Е сега малку не е јасно како се конкурирало, дали компаниите специфицирале за кој пакет сакаат да учествуваат или на купче се бираат два од петте конзорциума или па може и двата пакета да отидат кај ист. Лесно се впуштивте во лецитирање и неаргументирани желби кој сакате да биде, но јас мислам дека во овој слипок јасно се надѕираат двата кои ќе ги земат патиштата и без да ги кажеме, избор за кој јас ќе се сложам.
Edited by lslcrew - 17-Nov-2010 at 16:22 |
|
![]() |
|
OKA ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Dec-2009 Location: Yenni Maalе Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Еве малку што знам за Французите. Bouygues e една од најголемите компании, воопшто, во Франција. Основната дејност им е градежништво, но во нејзиното портфолио се наоѓаат, и други бизнис сектори како на пример, еден од трите француски мобилни оператори и најгледаниот француски ТВ канал, TF1.
DTP Terrassement е филијала на Bouygues (300 млн евра годишен промет) за подготвителни работи при изградба на патишта. Најверојатно, унгарската компанија од нивниот конзорциум е комплементарна кон фактот дека можат сериозно да се справат со проектов. Инаку, навистина е тешко е да се прогнозира кој ќе победи на тендеров. Сите опции се отворени. Дури и лудата варијанта во која грците ја добиваат зделката. Поради создавање на некаква си добра политичка клима за решение на спорот со името. При што, уште сега ги гледам Иванов и Папуљас со лопати в раце, како каментемелат автопат. А потоа во водњанската вила пијат кратко есспресо, пред да се појават на прес конференцијата. На која ќе соопштат дека се договориле да се договорат. Во секој случај, напролет ќе ги гледаме истите медиумски драмолетки, како кога биравме кој ќе ни прави пасоши и останата хартиологија. Ако, ем ќе избереме градител, ем медиумите ќе прокнижат троа црна рекетпара од лобистите. Edited by OKA - 17-Nov-2010 at 15:24 |
|
Врзи два поста без СК2014 и освој трет гратис!!!
|
|
![]() |
|
nylon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 23-Oct-2010 Online Status: Offline Posts: 168 |
![]() ![]() |
Какви шпекулации се ова дека се одложил еден месец за да може Гранит и "Австгријците" да се пријават. Инаку тие "Австријците" се Штрабаг, воедно и најголемата компанија од сите пријавени, со 13 милијарди евра приход во кризната 2009та и 75000 вработени.
Мислам дека најдобар избор би бил Гранит и Штрабаг, пред се поради големината и моќта на Штрабаг за кој овој коридор ќе биде мал залак. Во конзорциумот од Алпине, Лимак и Сома, се истакнува Алпине кои се добри (но далеку помала компанија од Штрабаг), а Турците и Индијците се ситна риба. Грциве не доаѓаат во предвид (не поради политика), бидејќи не е толку моќна компанија за да се справи со овој проект. Дригите се просечни компании за европски услови и мислам дека нема да се направи грешка која и да се избере од нив. |
|
![]() |
|
shaun.r ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
i ja go delam istoto mislenje , mada mislam deka i ova prolongiranje , posebno poslednovo za 1 mesec koga se pojavija spekulacii po mediumite deka 4 konzorciumi vlegle vo vtora faza, bese za nekoj konzorcium(spekuliram za Granit i Avstricite) da uspeat za zemat nekoj kredit za da gi ispolnat uslovite |
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
Обично немам ништо против грчки фирми, но ова е премногу важен проект за да биде доделен на грчки конзорциум. Повеќе ме загрижува општата економска ситуација во Грција и пристапот на евентуалниот инвеститор до поволни кредити, отколку конкуренцијата на К8 и таканаречената Виа Игнација. Па и политичките причини не се за потценување. Не е малку веројатно во некој период од следниве 35+7 години да се заостри уште повеќе работава со Грција.
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
Мора да се води и малку сметка за државните интереси на државите од каде доаѓаат овие фирми и колку се вулнерабилни фирмите зашто очигледно се покажуваат како многу послушни кон домашните политики сите фирми секаде во светот. на пример еве не шпекулирам дека грчкиот треба да се избаци од конкуренција (не поради заднински политички мотиви) туку поради озбилната конкуренција на виа игнација и можноста да се заташкува развивањето на коридорот 8. Сепак и ова треба да се има во предвид, не е се така розово како што изгледа површно на тендер.
Edited by lslcrew - 16-Nov-2010 at 19:42 |
|
![]() |
|
Plugger ![]() Senior Member ![]() Joined: 15-Sep-2008 Online Status: Offline Posts: 378 |
![]() ![]() |
Вторник, 16 Ноември 2010 14:35
Заврши првата фаза од постапката за изградба и давање под концесија на Коридорот 8, кој треба да ги поврзе источниот и западниот дел на државата, изјави министерот за транспорт и врски – Миле Јанакиески.
По завршување на оваа фаза, пет ренонирани компании меѓу кој е и македонската „Гранит“, ги исполниле условите за учество во понатамошната постапка. Во втората фаза ќе се изврши евалуација на понудите на компаниите при што ќе се изврши изборот за тоа кој ќе биде концесионер на Коридорот 8. Министерот Јанакиески нагласи дека идниот концесионер ќе треба да ги изгради одржува и да инвестира една милијарада евра во автопатите. Договорот за концесијата ќе трае 35 години. Државното претпријатие „Македонија Пат“, ке продолжи да функционира и да го одржува Коридорот 10 и други магистрални патиштата, такашто не се предвидени отпуштања на работници во истото. Министерот Јанакиески нагласи дека по потпишувањето на договорот за концесија, компанијата ќе треба да ги изгради автопатите во рок од 7 години. Се поизвесно е дека ќе има субванционирање на концесионерот поради тоа што некои патишта не се многу френкфрентни. Министерот Владимир Пешевски, нагласи дека јавното-приватно партнерство е модел во кој државата не се задолжува а проектите ќе бидат реализирани. Тој исто така ја поздрави најавата за влез на странска инвестиција во Ски-центарот „Кожув“, додека министерот Јанкиески посочи дека патот до истиот ќе биде завшен во мај месец идната година. |
|
![]() |
|
Cloverstack ![]() Admin Group ![]() ![]() Joined: 01-Sep-2007 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 12453 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
lslcrew ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 14-Jan-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 10988 |
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Се пролонгира рокот за концесијата на патиштатаСе пролонгира рокот за концесијата на патиштата. Листата со компании кои ќе можат да достават понуда за концесионирање ќе биде комплетирана во октомври. ![]() Првичниот рок беше јули. Од Министерството за транспорт објаснуваат, станува збор за техничка процедура. Комисијата која врши евалуација на понудите кои беа доставени во процесот на претквалификација побарала дополнителни документи од заинтересираните. Во официјалниот документ објавен на веб страницата на Министерството стои дека комисијата може да побара дополнителни документи, а компанијата треба писмено да одговори во рок од 5 дена од примот на барањето. Во мај 8 компании пројавија интерес за македонските патишта, колку од нив ќе ги исполнат условите и ќе можат да достават понуда ќе се знае во октомври. Државата под концесија нуди два пакети. Во првиот источен пакет во должина од 177,5 километри се патните правци Крива Паланка – Романовце, Кочани – Штип и Миладиновци – Штип, преку Свети Николе, Миладиновци – Скопје и обиколницата на Скопје. Во вториот западен пакет, се патните правци Стенковец – Блаце и Гостивар – Ќафасан и правецот Гостивар - Тетово - Скопје со вкупно 196 километри. Концесијата опфаќа изградба на неизградените делници, реконструкција на старите, одржување на патиштата и наплата на патарините. Рокот во кој идниот концесионер треба да ги изгради патиштата е 8 години, а со нив ќе стопанисува 35 години. Вкупната инвестиција се проценува на 1,2 милијарди евра. http://sitel.com.mk/dnevnik/biznis/se-prolongira-rokot-za-koncesijata-na-patishtata |
|
![]() |
|
axel ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 08-Dec-2009 Location: kumanovo Online Status: Offline Posts: 3654 |
![]() ![]() |
Изградбата на
автопатиштата треба да почне следното лето
Првата фаза од постапката заврши успешно и во тек е евалуација на пријавените осум компании кои се кредибилни и со искутво во таа област, изјави денеска Груевски одговарајќи на новинарски прашања по пуштањето во употреба на фудбалско игралиште во Неготино. Евалуацијата на компаниите ќе трае во текот на јуни и веројатно дел од јуни кога треба да се објави постапката за втората фаза која се надеваме дека ќе заврши есенва по што ќе се фокусираме на избор на концесионер, најави Груевски. Според него ќе бидат потребни уште неколку месеци за усогласување на сите дела за потпишување на договорот и уште неколку за оформување на финансиската конструкција. Тоа, нагласи премиерот, е вообичаена постапка кога се реализира ваков крупен инфраструктурен проект што се мери во милијарди евра. - Се надеваме во средината на следината година ако се се одвива успешно, да почне изградбата на автопатиштата, рече Груевски. Toj nагласи дека инвестицијата која е со вредност над милијарда евра ќе влијае не само на идниот развој на државата, туку и ќе придонесе за силно раздвижување на градежниот сектор, ангажирање голем број работници и прилив на финансии однадвор. Станува збор за исклучително крупна односно можеби најкрупната инвестиција во историјата на државата, изјави Груевски. Со постапката за избор на концесионер државата дава под концесија патни правци од таканаречените источна и западна магистрала. Во првиот пакет предмет на концесија се патните правци Крива Паланка - Романовце, Кочани - Штип и Миладиновци - Штип, преку Свети Николе, како и вршење на работите на одржување, реконструкција, наплата на патарина и користење на патните правци Миладиновци - Скопје и обиколницата на Скопје. Во вториот пакет се патните правци Стенковец - Блаце и Гостивар - Ќафасан и правецот Гостивар - Тетово - Скопје.лв/скс/15:05 |
|
![]() |
|
ovaj_stariov ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 02-May-2008 Location: Prilep Online Status: Offline Posts: 1321 |
![]() ![]() |
od edna strana se raduvam sto ima interes za gradenje na avtopatite,no potanjo se nadevav da ne uspee pred se zaradi planot na skopskata obikolnica da se postavat patarini.
Seuste nisto ne e gotovo no 8 firmi ne se malku. |
|
build.mk, гради форумска историја
|
|
![]() |
|
shaun.r ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
koridorite 8 i 10 kako i site ostanati ne se samo avtopatista i zeleznica nego i 400kv energetsko povrzuvanje i telekomunikacika vrska(se realizira so postavuvanje na opticki kabel na dalekovodite kako zaastitno jaze)..e sega vo delot na energetskiot koridor 8 ,delot kon Buarija kako od nasa strana taka i od Bugarska e zavrsen , dodeka energetskoto povrzuvanje so albanija uste e vo plan, zatoa sto seuste mislam deka ja nemaat izgradeno 400kv postrojka vo Elbasan .Sto se odnesuva na koridor 10 (mislam, ne me fakajte za zbor) deka se dobieni pari za 400kv dalekovod skopje 5- nis i so toa bi se zaokruzil koridorot 10 vo celost(so grcija ima vrska prema solun i prema lerin) Edited by shaun.r - 20-May-2010 at 22:06 |
|
![]() |
|
shaun.r ![]() Groupie ![]() ![]() Joined: 06-Jul-2009 Location: skopje Online Status: Offline Posts: 0 |
![]() ![]() |
Доставени 8 барања за учество во постапката за
концесија на патишта -
20.5.2010
Почитувани, Ве информираме дека денес во
Министерството за транспорт и врски беа отворени барањата пристигнати по
јавниот повик за доставување барања за учество во постапката за
доделување концесија за вршење на работите на изградба, одржување,
наплата на патарина и користење на дел од државните патишта во Република
Македонија, кој беше објавен во домашните, меѓународните медиуми и на
интернет. Барања за учество во постапката доставија вкупно 8 компании. Во следниот период следува
постапката за претквалификација
во која Комисијата ќе утврдува дали
заинтересираните страни имаат соодветна
економско–финансиска и техничка способност за спроведување на концесија
од овој вид и обем. Заинтересиранитестранизакоиќесеутврдидекајаимаатбараната
способност ќе се поканат да подигнат тендерска
документација и достават понуди, односно да
учествуваатво втората фаза на постапката. По доставувањето на понудите истите
ќе се евалуираат, при што ќе се избере најповолниот понудувач. Предметот
на концесија опфаќа вршење на работите за
изградба, реконструкција, одржување, наплата на патарина и користење на
патните правциво два
пакети. Во првиот пакет предмет на концесија
се патните правци Крива Паланка – Романовце, Кочани
– Штип и Миладиновци – Штип,
преку Свети Николе, како и вршење на работите на одржување,
реконструкција, наплата на патарина и користење на патните правци
Миладиновци – Скопје и обиколницата на Скопје. Во вториот пакет, се
патните правци Стенковец – Блаце и Гостивар
– Ќафасан и правецот Гостивар - Тетово -Скопје. Владата на Република Македонија ги
создаде сите потребни предуслови за реализација на овој проект, а за
дефинирање на условите и вршење на студијата за оправданост на
издавањето под концесија, како и формирање на пакетите патишта кои се
дел од проектот, претходно по пат на меѓународна јавна постапка беше
ангажирана реномираната консултантска куќа „Louis
Berger“ која ги изработи соодветните економско-технички
анализи и студии. Со почит, http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=2538 |
|
![]() |
|
nenad ![]() Senior Member ![]() Joined: 19-Dec-2009 Online Status: Offline Posts: 741 |
![]() ![]() |
тоа и јас го велам, коридорот 8 е претежно политички, затоа и е прогласен за коридор. Самиот тој политички момент носи и одредени негативни страни, зависиме од вољата на соседните влади на кои не ми се брза, не е природен коридор каде економските интереси преовладуваат. Не спорам дека за нас тој е многу важен, со него и внатрешно и надворешно се поврзуваме но времето си врви а тој не е готов. И тука нема што да правиме, овде нашата влада (влади) не можат многу да направат освен постојано да го актуелизираат тоа прашање. |
|
![]() |
|
UrbanFreak ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 28-Oct-2007 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 1732 |
![]() ![]() |
Мислам дека заборавате дека најважен можеби коридорот 8 е за Италија. Преку коридорот јужна Италија директно бисе поврзала со Албанија, Македонија и Бугарија а со тоа вероватно би се зголемило нејзиното влијание на Балканот и би ја доближило до Турција и Азија. Од друга страна, Бугарија е голема држава со битни коридори и не верувам дека тек така ќе се откаже и од овој, иако приоритетите можеби не се најважни. Значи интерес ако не веднаш, за 5-10 години ќе има поголем, а за нашата држава овој коридор е од стратешко значење бидејќи би ни овозможил брз и полесен пристап до пристаништата во Албанија и Бугарија па нема да зависиме само од Солун. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 14> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |