build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Проекти > Хотели и одморалишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Сахарајан Македонија

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 10>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 25-Jan-2013 at 19:43
Originally posted by NoName

Ако беше во Гевгелија планираната инвестиција истите луѓе ќе викаа дека за џабе ја купил земјата или како што некој погоре спомна "ќе се собирала светската мафија тука". Смешни аргументи. А за zabegan - пријателе никој тука не се треска од земја за најавениот проект но НОРМАЛНО е и ЧОВЕЧКИ да очекуваш нешто позитивно после ваква најава. А тој што очекува пропаст, уништување си има некој проблем дали во главата или поверојатно од политичка природа. Што е можеби уште пострашно.
па се трескаат зелени, се додека ништо конкретно не се знае... извини, ама да очекуваш да ти се развие целосната патна и железничка инфраструктура во земјата, економијата, туризмот и личната финансиска состојба, од еден приватен проект, е крајно неозбилно и детско размислување...
меѓудругото, искуството ни кажува дека милион грандиозни најави за ова и за она, завршиле како минијатурни проектчиња, за кои до ден денес збориме по кафани, а имале најминорна можна улога во целовкупните промени во земјава... и сега, не ми е јасно, како може народот да биде крајно ентузијастичен, после сите белосветски промашаи во светот на инвестициите? не сакам да кажам дека и ова може да биде промашај, ама не мора да очекуваме дека е некоја грандиозна инвестиција, само поради името...

а што се однесува до екологијата, Охридското езеро е единствено такво во Европа, заштитено од УНЕСКО, со една шака ендемични видови и несекојдневни природни појави, со кои може да се пофалиме и на светско ниво... ако сте спермни свесно тоа да се прокоцка во името на инвестиции кои не ветуваат ништо загарантирано, тогаш, секоја чест!
тоа што никој досега не се обидел правилно и внимателно да го презервира, промовира и искористи сето тоа, тогаш не е проблемот во природата, туку во луѓето...
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 25-Jan-2013 at 17:40

го нема целиот текст

МИТ­РО­ПО­ЛИ­ТОТ ДЕБАРСКО-КИЧЕВСКИ ЗА ПРОЕКТОТ НА СУБРАТА РОЈ

Ти­мо­теј: Не го давам Љубаништа ни за 100 милиони евра

Мит­ро­по­ли­тот на Дебарско-кичевската епархија г. Тимотеј, под чија над­леж­ност е и имотот кај Свети Наум каде што индискиот бизнисмен Суб­ра­та Рој сака да гради голем туристички комплекс, за ВЕСТ кажа како тој како надлежен Владика гледа на проектот на индискиот милијардер...


http://www.vest.com.mk/default.asp?ItemID=C4082B3ACED0604CAFC2211C6D5995AB

Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 25-Jan-2013 at 17:13
Originally posted by daci92

Тоа дали ќе купи е негова работа не наша, наша е да го подржиме проектот или да не го подржиме ако навистина ќе уништи се во околината и е донесе трајни последици на езерото.
Абе ако ги слушаме се овие од влада и тие министери без ресор тогаш во Македонија тече мед и млеко ,Порше,Мерцедес и Фолцваген се решиле да го донесат целото нивно производство во Македонија ,но не ја усвоиле одлуката бидејќи Македонија нема море и многу била мала за нивните потреби за земјиште.
Објектот Кинески Ѕид почна да се населува пред неколку месеци кога беше и отворена продажбата на станови ,но заинтересираните се во многу мал број бидејќи колку што разбрав барале огромни суми по метар квадратен (околу 1500е).
Инаку колку што забележав кровот повторно го направиле !?

Доколку се изгради тој пат секако дека ќе има сериозни промени , прво и без комплексот секако дека ќе има уште повеќе зголемен сообраќај кон Албанија а и транспортерите кој денес го избегнуваат тој пат ќе го користат.
Комплексот не е самиот толкав проблем , 10000 луѓе нема да бидат постојани жители, еве како пример ќе ја земе Будва која има околу 10 000 постојани жители ,но оваа бројка во Летниот перидот е трипати поголема ако не и повеќе од три пати.Дали тоа е некаков проблем за инфраструктурата ? Да е проблем но таму властите наоѓаат колку толку соодветни решенија за да се спасат од тој проблем ,е сега доколку навистина овој комплекс се изгради тогаш нормално е да има соодветно решение за сообраќајот кој произлегува од таму.А за товарни возила кој би се движеле кон овој комплекс не верувам дека ќе ги има во голем број откако ќе се изгради освен оние за достава на продукти кон самиот комплекс.

Јас последици не гледам дека би се случиле бар не во големи размери доколку решението за сета попатна инфраструктура и проектот воедно се донесе со високи стандарди за еколошко градење.

 
Нормално дека покривот на кинескиот ѕид покрај Вардар во Скопје е изграден, откако претходно истиот беше урнат бидејќи беше дивоизграден, за да подоцна биде легално изграден, како што требаше да биде уште пред да почне истиот да се гради на диво.
 
Имаш ептен двојни аршини околу начинот на кој доаѓаш до заклучок за странските инвестиции во Македонија.
 
Од една страна го поддржуваш Субрата Рој само затоа што дошол во Македонија и почнал да раскажува приказни за инвестирање на неговиот капитал во Македонија, а од друга страна се сомневаш во изјавите на Веле Самак, министерот без ресор задолжен за странски инвестиции, и во владата во која тој членува.
 
Не знам за Будва, но за Охрид и за крајбрежјето на Охридското Езеро знам дека се празни во текот на годината, односно се полни со туристи само за време на летната и зимската туристичка сезона, па од тука следува прашањето:
 
Зошто Субрата Рој би инвестирал во место во кое половина година нема жива душа ?
 
И пред да одговориш со:
 
" Тоа си е негова работа дали ќе го инвестира својот капитал кај нас или не ",
 
дозволи ми да те потсетам дека станува збор за македонска територија, за македонско езеро, за македонска планина, за македонската економија, и пред се, за интересите на граѓаните на Република Македонија, така да, ако одлучил да инвестира, треба да знаеме каде и како и пред се, зошто сака таму да инвестира, а ако одлучил да си оди, само напред, убаво ни било и пред него, убаво ќе ни биде и после него, без разлика дали одлучил да инвестира во Македонија или не.


Edited by Dexter26 - 25-Jan-2013 at 17:15
Back to Top
kenzo_fan View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 19-Dec-2011
Online Status: Offline
Posts: 306
  Quote kenzo_fan Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 25-Jan-2013 at 17:10
Нека го праша некој дали знае за каналот што се влева позади Канео поради кој езерото е неупотребливо во тој дел, да чуеме што мисли за тоа што ќе ни остане  на нас обичните смртници откако тој ќе го добие најубавиот дел за да го уништи со бетонизација.
"Скопје е промашен град" - Арх. Живко Поповски
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 25-Jan-2013 at 17:08
Будва го има проектот АстраМонтенегро но таму заглавија во некои криминални работи и проектот е на половина,т.е. ни горе ни долу.За проекти како нашиот и оној во Будва вреди да се потруди државата малку повеќе,а не да се прават проблеми и кочници



Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 25-Jan-2013 at 16:46
Originally posted by Dexter26


Е па, ако е вистина тоа дека парите железни врати отвораат, тогаш не би требало да му претставува проблем на Субрата Рој да купи по уште некој хотел на крајбрежјето на Охридското Езеро после Славија.
 
Не знам од каде ти е таквиот став дека Македонија ги брка странските инвеститори, актуелниот министер без ресор задолжен за странски инвестиции, Веле Самак, во една дневна емисија која се емитува на една македонска национална и сателитска телевизија, спомна безброј имиња на инвеститори кои планирале да инвестираат во Македонија, но се премислиле од трети причини.
 
Така на пример, спомна дека Мерцедес-Бенз се мислеле да отвораат фабрика во Македонија за производство на Б и Ц класа, но се премислиле бидејќи нивно правило било дека фабриката не смее да биде оддалечена на повеќе од 1000 километри од централата во Штутгарт. Хјулит-Пакард планирале да инвестираат во Македонија, но еден од нивните директори ја форсирал Турција која патем, има пристап до море, односно до меѓународни води.
 
Инвеститорот кој го купи кинескиот ѕид во Скопје покрај Вардар, вееше бело знаме пред седиштето на Владата на Република Македонија, молејќи државата да му го легализира дивоизградениот покрив, државата не попушти и му го сруши покривот, а инвеститорот си го изгради објектот согласно со градежната дозвола која му беше издадена, а не со дивоизградениот покрив кој државата му го сруши, па сепак до денешен ден објектот не делува како да е населен.
 
Секако дека ќе ги промени животите на луѓето во таа околина - ќе имаат повеќе соседи кои со себеси ќе донесат постојан сообраќај на патнички и товарни возила, а тоа воопшто не е здраво за околината, и онака е планирано да се гради автопат, тоа ќе донесе доволно загадување, но изградба на недвижнини во непосредна близина на тој автопат ќе донесе уште повеќе загадување, а тоа воопшто нема да биде добро ниту за крајбрежјето на Охридското Езеро, ниту за самото Охридско Езеро.
 
Јас ја поддржувам изградбата на автопатот, но не и на вакви грандиозни комплекси во непосредна близина на истиот тој автопат, лесно се забележуваат последиците од постоењето на такви објекти во близина на веќе постоечкиот пат, на лето сообраќајниот метеж од Билјанини Извори до хотел Силекс е секојдневие, изградбата на автопат би требала да го олесни сообраќајот на тој патен правец, но дополнителна изградба на ваков грандиозен комплекс ќе го врати сообраќајниот метеж, бидејќи најавено е дека комплексот ќе има капацитет за сместување на 10.000 луѓе, а тоа е погубна бројка за околината во патнички и товарни возила и тоа не само до хотел Силекс, туку дури до Љубаништа, односно пред Свети Наум.
 
Со самото градење сликата ќе се подобри само за сликање, додека околината ќе претрпи огромни негативни промени од кои последиците допрва ќе ги почувствуваме.
Тоа дали ќе купи е негова работа не наша, наша е да го подржиме проектот или да не го подржиме ако навистина ќе уништи се во околината и е донесе трајни последици на езерото.
Абе ако ги слушаме се овие од влада и тие министери без ресор тогаш во Македонија тече мед и млеко ,Порше,Мерцедес и Фолцваген се решиле да го донесат целото нивно производство во Македонија ,но не ја усвоиле одлуката бидејќи Македонија нема море и многу била мала за нивните потреби за земјиште.
Објектот Кинески Ѕид почна да се населува пред неколку месеци кога беше и отворена продажбата на станови ,но заинтересираните се во многу мал број бидејќи колку што разбрав барале огромни суми по метар квадратен (околу 1500е).
Инаку колку што забележав кровот повторно го направиле !?

Доколку се изгради тој пат секако дека ќе има сериозни промени , прво и без комплексот секако дека ќе има уште повеќе зголемен сообраќај кон Албанија а и транспортерите кој денес го избегнуваат тој пат ќе го користат.
Комплексот не е самиот толкав проблем , 10000 луѓе нема да бидат постојани жители, еве како пример ќе ја земе Будва која има околу 10 000 постојани жители ,но оваа бројка во Летниот перидот е трипати поголема ако не и повеќе од три пати.Дали тоа е некаков проблем за инфраструктурата ? Да е проблем но таму властите наоѓаат колку толку соодветни решенија за да се спасат од тој проблем ,е сега доколку навистина овој комплекс се изгради тогаш нормално е да има соодветно решение за сообраќајот кој произлегува од таму.А за товарни возила кој би се движеле кон овој комплекс не верувам дека ќе ги има во голем број откако ќе се изгради освен оние за достава на продукти кон самиот комплекс.

Јас последици не гледам дека би се случиле бар не во големи размери доколку решението за сета попатна инфраструктура и проектот воедно се донесе со високи стандарди за еколошко градење.
Back to Top
Goki View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 17-Jan-2013
Online Status: Offline
Posts: 93
  Quote Goki Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 25-Jan-2013 at 15:01
http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/100887-Svetski-poznatiot-arhitekt-Tom-Rajt-ke-proektira-za-Ohrid
Masala, masala... arapive voda ke ni nosat...

Петок, 25 Јануари 2013 12:59

„Бурџ ал араб“, најпознатиот хотел во Дубаи, „Морска оаза“, најлуксузниот патнички брод во светот, шопинг-молови, транспортни и други проекти низ светот, се само дел од долгата листа врз која имаат ставено потпис компанијата „Аткинс“ и британскиот архитект Том Рајт, кои се посочуваат и како автори на комплексот „Сахарајан Маседонија“, кој треба да никне во Охридско Езеро, пишува весникот Утрински.

arab500

Британскиот архитект и фирмата за која работи го имаат ставено својот потпис на единствениот хотел со седум ѕвезди „Бурџ ал Араб“ и најлуксузниот патнички борд „Морска оаза“.

-„Бурџ ал араб“, најпознатиот хотел во Дубаи, „Морска оаза“, најлуксузниот патнички брод во светот, шопинг-молови, транспортни и други проекти низ светот, се само дел од долгата листа врз која имаат ставено потпис компанијата „Аткинс“ и британскиот архитект Том Рајт, кои се посочуваат и како автори на комплексот „Сахарајан Маседонија“, кој треба да никне во Охридско Езеро. 
За „Бурџ ал араб“ Рајт има кажано дека ги следел барањата на клиентот, објектот да стане обележје на Дубаи, како што тоа се зградата на операта за Сиднеј или Ајфеловата кула за Париз. „Тоа треба да биде објект кој ќе стане синоним за името на државата“, изјави своевремено овој архитект, пишува Утрински.

Инаку, Рајт е роден во 1957 година, во Крајдон, дел од пошироката област на Лондон. Студиите ги завршил во „Ројал Расел скул“ во родното место. Мотото на факултетот е „Не за себе, туку за сите“, а патрон на оваа образовна институција е кралицата Елизабета Втора. Подоцна Рајт продолжил со образованието и на школата за архитектура при Универзитетот „Кингстон“. По завршување на студиите работел како директор за архитектонска практика во „Листер Дру Хајнес Бароу“, која во 1991 година била преземена од „Аткинс“ каде што работи и сега. Од 1999 година е на позицијата шеф на тимот за меѓународна архитектура, со седиште во Епсом, Лондон.

-Занимливо е што во некои дебати за хотелот „Бурџ ал араб“ има видувања дека во конструкцијата се наоѓа христијанскиот симбол крстот, па за самиот хотел велат дека е „најголемиот христијански крст во светот“, иако Рајт за себе вели дека е агностик. Во еден извештај за најпознатите современи архитекти се вели дека „ако некој заслужува да биде во врвот на најмоќните 50, тое е Том Рајт“. Изготвувачите на ранг-листата биле изненадени од сознанието дека ремек-делото, 27-катниот хотел во Дубаи во форма на јахта што плови, бил првиот проект од таков вид на Рајт. Кога архитектот дошол во Дубаи во 1993 година тој бил уверен дека „Ал бустан палас мускат“ на „Интерконтинентал“ е најдобриот хотел, но групацијата „Џамераја“ во чиј состав е „Бурџ ал араб“, постави нови стандарди во регионот и во светот со овој единствен хотел со седум ѕвезди, што беше прифатено и од страна на пазарот. За Рајт се зборува дека е апсолутно посветен на квалитетот, на деталите и на правото на клиентот тоа и да го добие. По триесетина години поминати во светот на архитектурата, дури и ако пропадне, за овој „господар на јахтите“ се пишува дека нема да се качи на брод за својата родна земја, туку планира да се пензионира и да плови околу светот. Кој знае, можеби ќе заплови и во Охридско Езеро, пишува Утрински.

-Том Рајт е архитект на единствениот хотел во Дубаи со седум ѕвезди и автор на вториот најголем крузер, туристички брод-крстосувач. Рајт е архитект во една од најголемите проектантски куќи ’Аткинс‘ во Лондон. Но, во проектот во Љубаништа покрај него се вклучени и други архитекти бидејќи станува збор за голем комплекс, и не би можел да издвојам друго име, Рајт е водач на проектот“, изјави вчера во Охрид индискиот милијардер Субрата Рој, на прашањето за тоа кој е главниот архитект и дали тој го посетил Охрид при креирањето на проектот. 

Компанијата „Аткинс“ за која работи Рајт е најголема во својата област во Велика Британија и се занимава со дизајн и консултантски услуги. Таа е вториот најголем мултидисциплинарен консултантски тим во Европа со мрежа од над 100 канцеларии во Велика Британија, како и во Данска, Ирска, Норвешка, Полска, Португалија и Шведска.




Edited by Cloverstack - 25-Jan-2013 at 19:33
Back to Top
makonix View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 08-Feb-2010
Online Status: Offline
Posts: 520
  Quote makonix Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 25-Jan-2013 at 14:24
Еве некои информации за подршката со инфраструктура што се планира за комплексов

http://www.dw.de/%D1%81%D1%83%D0%B1%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%80%D0%BE%D1%98-%D0%BD%D0%B5-%D0%B3%D0%B8-%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B0%D0%BA%D1%82%D0%B8%D1%80%D0%B0%D0%BB-%D1%81%D0%BE%D0%BF%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%86%D0%B8%D1%82%D0%B5-%D0%BD%D0%B0-%D0%B8%D0%BC%D0%BE%D1%82%D0%BE%D1%82-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%BE%D1%98-%D1%81%D0%B0%D0%BA%D0%B0-%D0%B4%D0%B0-%D0%B3%D1%80%D0%B0%D0%B4%D0%B8/a-16549142

На туристичкиот комплекс ќе му претходи автопат?!
Од Охрид до Љубаништа се стигнува по тесен и кривулест пат изграден кон крајот на шеесеттите години од минатиот век. Патот ја поврзува Македонија со Албанија и со години е тесно грло и пречка за побрз развој на туризмот. Претпоставките дека кон комплексот во Љубаништа во иднина ќе гравитираат до 100.000 илјади луѓе неминовно наметнуваат и автопатско поврзување. Владата, пак, најавува изградба на автопат од Кичево до Охрид и нов пат до Свети Наум со помош и кредит од Кина. Со инвестициите на Индиецот Рој се поврзуваат и најавите за градба на хидро аеродромот во Охрид. Јавноста преку социјалните мрежи се прашува, што ќе биде попрво – најавената голф патека што ќе завршува во Езерото, аеродромот на вода или новиот пат до Свети Наум?!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 25-Jan-2013 at 12:38
Originally posted by daci92

Добро во ред е го гледам твоето мислење и го разбирам.
Ти повторно си се фатил за хотелите , добро кажи ми колку хотели на охридското крајбрежје гледаш секојдневно на продажба?
И не секогаш е вистина дека реновирањето е поефтино од градењето ново.

Но не сваќам од каде тоа нема да промени ништо во животите на луѓето во таа околина ,баш напротив ако е грандиозен проект менува многу. А тоа дека си оделе е во голема кривица на политиката во Македонија ,ние наместо да се бориме да ги задржиме ние ги бркаме - епа алал ни вера.

Луѓето што ги граделе куќите самите си се криви што ги изградиле така, повеќето се неплански,несоодветно градени и нелегални како и 70% од објектите во Македонија.

А од каде знаеш дека нема да се подобри сликата со самото градење? Ликот низ годините се менува ,се гради и се руши ,еден ден на тоа место каде што сакаат да градат ќе се изгради нешто ,соодветно или не ,плански или не и убаво и грандиозно или не - не знаеме ,но подобро е да видиме што и да знаеме што треба да се гради за да можеме ние колку толку да кажеме да или не на тоа. Имаме некаков нацрт изглед како треба да изгледа од прилика тоа подрачје според планот на Субрата Рој ,но никаде не е кажано колкави ќе бидат точно тие објекти ,каде ќе бидат точно сместени.Кажано е дека планот ќе трпи големи измени при потготовката и затоа работат само над 20 луѓе од Македонија само на истражување и припрема на предлог план, потоа следуваат детални студии и одобренија.Овој проект може да заглави негде низ тие води и никогаш да не се оствари или пак да се измени дополнително и да се пресели на локација која ќе одговара за да добие амин од сите институции ,независно што мислат граѓаните за тоа. И УНЕСКО е засегнато од проектов и Европската Асоцијација за Екологија но досега не видов никој да се појави и да каже нешто па дури ни здруженијата и институциите кај нас кој обично се противат на се што се планира во Охрид (како св.Климентовиот Универзитет на Плаошник).Се обложувам дека УНЕСКО и Европската Еколошка институција (не го знам точниот назив) ќе бидат првите кој ќе бараат детални објаснувања за проектот кога ќе се направи.

Јас не велам да им дадеме се што сакаат и да им одврземе раце и дајте им што сакаат нека прават ,но имаме ние институции кој треба да се грижат за тоа а ако не ние тогаш Европските институции ќе се грижат бидејќи овој проект ако има големо негативно влијание ќе биде за сите не само за нас.

 
Е па, ако е вистина тоа дека парите железни врати отвораат, тогаш не би требало да му претставува проблем на Субрата Рој да купи по уште некој хотел на крајбрежјето на Охридското Езеро после Славија.
 
Не знам од каде ти е таквиот став дека Македонија ги брка странските инвеститори, актуелниот министер без ресор задолжен за странски инвестиции, Веле Самак, во една дневна емисија која се емитува на една македонска национална и сателитска телевизија, спомна безброј имиња на инвеститори кои планирале да инвестираат во Македонија, но се премислиле од трети причини.
 
Така на пример, спомна дека Мерцедес-Бенз се мислеле да отвораат фабрика во Македонија за производство на Б и Ц класа, но се премислиле бидејќи нивно правило било дека фабриката не смее да биде оддалечена на повеќе од 1000 километри од централата во Штутгарт. Хјулит-Пакард планирале да инвестираат во Македонија, но еден од нивните директори ја форсирал Турција која патем, има пристап до море, односно до меѓународни води.
 
Инвеститорот кој го купи кинескиот ѕид во Скопје покрај Вардар, вееше бело знаме пред седиштето на Владата на Република Македонија, молејќи државата да му го легализира дивоизградениот покрив, државата не попушти и му го сруши покривот, а инвеститорот си го изгради објектот согласно со градежната дозвола која му беше издадена, а не со дивоизградениот покрив кој државата му го сруши, па сепак до денешен ден објектот не делува како да е населен.
 
Секако дека ќе ги промени животите на луѓето во таа околина - ќе имаат повеќе соседи кои со себеси ќе донесат постојан сообраќај на патнички и товарни возила, а тоа воопшто не е здраво за околината, и онака е планирано да се гради автопат, тоа ќе донесе доволно загадување, но изградба на недвижнини во непосредна близина на тој автопат ќе донесе уште повеќе загадување, а тоа воопшто нема да биде добро ниту за крајбрежјето на Охридското Езеро, ниту за самото Охридско Езеро.
 
Јас ја поддржувам изградбата на автопатот, но не и на вакви грандиозни комплекси во непосредна близина на истиот тој автопат, лесно се забележуваат последиците од постоењето на такви објекти во близина на веќе постоечкиот пат, на лето сообраќајниот метеж од Билјанини Извори до хотел Силекс е секојдневие, изградбата на автопат би требала да го олесни сообраќајот на тој патен правец, но дополнителна изградба на ваков грандиозен комплекс ќе го врати сообраќајниот метеж, бидејќи најавено е дека комплексот ќе има капацитет за сместување на 10.000 луѓе, а тоа е погубна бројка за околината во патнички и товарни возила и тоа не само до хотел Силекс, туку дури до Љубаништа, односно пред Свети Наум.
 
Со самото градење сликата ќе се подобри само за сликање, додека околината ќе претрпи огромни негативни промени од кои последиците допрва ќе ги почувствуваме.


Edited by Dexter26 - 25-Jan-2013 at 12:44
Back to Top
Makedonij View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Apr-2009
Location: Celje - Виница
Online Status: Offline
Posts: 2190
  Quote Makedonij Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 25-Jan-2013 at 12:12
Субрата Рој остави 2.000 евра бакшиш во Свети Наум

Субрата Рој вчера го посети автокампот Љубаниште и ручаше во ресторанот Маркони во Свети Наум. Како и претходниот пат, изрази воодушевување од климата, од луѓето тука и повторно тоа го нагласи како дел од причините поради кои решил да инвестира. Задоволен од македонската кујна тој на келнерите на Маркони им остави бакшиш од 2.000 евра, пренесува Вечер.


- Климата игра мошне важна улога во вакви проекти. Бев тука во лето, сакав да видам како е во зима и токму поради тоа се реализара оваа посета. Кога работите со бизнис од туризмот, мора да се води сметка за сите работи, па и за климата. Тоа е причина повеќе што сме тука. Тука мора да додадам дека со првото доаѓање ја засакав оваа прекрасна земја, нејзините убавини, но пред се нејзините луѓе. Тие се вистинското богатство. Не можам со зборови да објаснам, дури Охрид како да бил дел од мојот претходен живот. Токму тогаш почнаа нашите планови - додаде Рој.

Индискиот бизнисмен денеска во претседателската вила Водно ќе биде примен од македонскиот претседател Ѓорге Иванов.

Субрата Рој вчера беше во Охрид за да ги претстави плановите за инвестирање во Македонија и ја посети локацијата кај Љубаништа каде што треба да гради туристички комплекс на крајбрежјето на Охридско Езеро.
Рој, за време на престојот, ќе разгледа и други инвестициски можности во земјава во областа на земјоделството, туризмот и други економски сектори.

http://www.kurir.mk/makedonija/vesti/100879-Subrata-Roj-ostavi-2000-evra-baksis-vo-Sveti-Naum
ЈАС ГО РАЗБИРАМ СВЕТОТ КАКО ПОЛЕ НА КУЛТУРЕН НАТПРЕВАР...ГОЦЕ ДЕЛЧЕВ
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 25-Jan-2013 at 10:40
Edna od 5-te rabotni grupi sto gi formira vladata e od oblasta na ekologija.snack opal se misli nesto
Back to Top
xnx View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 05-Apr-2009
Online Status: Offline
Posts: 1943
  Quote xnx Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 25-Jan-2013 at 10:05
mislam deka dokolku na proektov se zapazat site mozni najvisoki ekoloshki standardi ke go poddrzam. isto ke go poddrzam i ski centarot na galicica. mislam deka ke se sozdade super koncept na turisticka destinacija vo site sezoni. mnogu poveke mi smetaat site divogradbi okolu ezeroto i onie zagaduvaci bez filter (lani napraviv krug okolu ezeroto so tocak i licno vidov kako vo pogradec ezeroto e kafeavo od fekalii i hemikalii sto se isturaat direkno vo nego). daleku pobitno e da se spravime so ovoj problem na divogradbi, gjubre, hemikalii, motorni camci i div ribolov koj ke go unisti ezeroto mnogu pobrzo od eliten kompleks.

ne znam zosto bi mi smetal ovoj kompleks ako gi zapazi najvisokite zastitni merki, a ne bi mi smetale site ostanati.

inaku, na proektov ne gledam deka gradi na voda, tuku gledam igra o krajbrezjeto, kade del od erezoto vlaga vo kopnoto i obratno. na hotelot ne gledam nisto posporno od bilo koj drug hotel na ezeroto.

a toj zidot okolu kompleksov ako se hoteli, ondak stvarno e preterano

Edited by xnx - 25-Jan-2013 at 10:13
Back to Top
NoName View Drop Down
Groupie
Groupie


Joined: 16-Jan-2013
Online Status: Offline
Posts: 86
  Quote NoName Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 25-Jan-2013 at 09:22
Ако беше во Гевгелија планираната инвестиција истите луѓе ќе викаа дека за џабе ја купил земјата или како што некој погоре спомна "ќе се собирала светската мафија тука". Смешни аргументи. А за zabegan - пријателе никој тука не се треска од земја за најавениот проект но НОРМАЛНО е и ЧОВЕЧКИ да очекуваш нешто позитивно после ваква најава. А тој што очекува пропаст, уништување си има некој проблем дали во главата или поверојатно од политичка природа. Што е можеби уште пострашно.
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 25-Jan-2013 at 04:12
Добро во ред е го гледам твоето мислење и го разбирам.
Ти повторно си се фатил за хотелите , добро кажи ми колку хотели на охридското крајбрежје гледаш секојдневно на продажба?
И не секогаш е вистина дека реновирањето е поефтино од градењето ново.

Но не сваќам од каде тоа нема да промени ништо во животите на луѓето во таа околина ,баш напротив ако е грандиозен проект менува многу. А тоа дека си оделе е во голема кривица на политиката во Македонија ,ние наместо да се бориме да ги задржиме ние ги бркаме - епа алал ни вера.

Луѓето што ги граделе куќите самите си се криви што ги изградиле така, повеќето се неплански,несоодветно градени и нелегални како и 70% од објектите во Македонија.

А од каде знаеш дека нема да се подобри сликата со самото градење? Ликот низ годините се менува ,се гради и се руши ,еден ден на тоа место каде што сакаат да градат ќе се изгради нешто ,соодветно или не ,плански или не и убаво и грандиозно или не - не знаеме ,но подобро е да видиме што и да знаеме што треба да се гради за да можеме ние колку толку да кажеме да или не на тоа. Имаме некаков нацрт изглед како треба да изгледа од прилика тоа подрачје според планот на Субрата Рој ,но никаде не е кажано колкави ќе бидат точно тие објекти ,каде ќе бидат точно сместени.Кажано е дека планот ќе трпи големи измени при потготовката и затоа работат само над 20 луѓе од Македонија само на истражување и припрема на предлог план, потоа следуваат детални студии и одобренија.Овој проект може да заглави негде низ тие води и никогаш да не се оствари или пак да се измени дополнително и да се пресели на локација која ќе одговара за да добие амин од сите институции ,независно што мислат граѓаните за тоа. И УНЕСКО е засегнато од проектов и Европската Асоцијација за Екологија но досега не видов никој да се појави и да каже нешто па дури ни здруженијата и институциите кај нас кој обично се противат на се што се планира во Охрид (како св.Климентовиот Универзитет на Плаошник).Се обложувам дека УНЕСКО и Европската Еколошка институција (не го знам точниот назив) ќе бидат првите кој ќе бараат детални објаснувања за проектот кога ќе се направи.

Јас не велам да им дадеме се што сакаат и да им одврземе раце и дајте им што сакаат нека прават ,но имаме ние институции кој треба да се грижат за тоа а ако не ние тогаш Европските институции ќе се грижат бидејќи овој проект ако има големо негативно влијание ќе биде за сите не само за нас.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 25-Jan-2013 at 03:43
Previous
 
Ентузијазмот поради економски развој и дека наводно овој народ ќе види малку аир, настрана фактот дека не ти држи вода, но дури и кога би држел вода, сепак не е доволно оправдување за уништување на природата.
 
Велиш дека немаме асални хотели, е па зошто не го контактираш Субрата Рој да ги купи и да ги направи асални, наместо да гради од темел, што секако е поскапо за било кој инвеститор ?
 
Обновата на нешто веќе изградено секогаш е поисплатлива инвестиција отколку градење од темел.
 
Не постои народ со соодветна струка, во Македонија има лекари, земјоделци, електроинженери, металурзи, информатичари, градежни инженери, архитекти и ред други професии, сите тие живееле на свој начин досега, а така ќе живеат на свој начин и од сега па понатаму, потенцијалното доаѓање или заминување на Субрата Рој нема да смени ама баш ништо посериозно во нивните животи, можеби ќе останат без парите од неговите инвестиции, но Субрата Рој не е ни првиот, ни последниот инвеститор кој дошол и си заминал од Македонија.
 
Убаво што секој сака да гради во непосредна близина на крајбрежјето на Охридското Езеро, но едноставно, тоа е неприфатливо за самата природа, не мораш да ми веруваш на мене, прашај ги жителите на Пештани, кои се жалеа пред некоја година дека езерото ќе им ги однесе куќите поради растот на нивото на водата на езерото бидејќи ги изградиле преблиску до брегот.
 
Охридското Езеро е бисер на Балканот, во Европа, па и во светот, токму бидејќи низ вековите не се појавил никој со идеја да гради толкав грандиозен комплекс веднаш до самото езерско крајбрежје, ако не и во водите на самото езерско крајбрежје, и ќе остане бисер на Балканот, во Европа, па и во светот, ако и само ако ваквите градежни зафати се реализираат на копно и што е можно подалеку од езерското крајбрежје.


Edited by Dexter26 - 25-Jan-2013 at 03:45
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 25-Jan-2013 at 03:17
Originally posted by Dexter26


Тресам зелени додека ги има, зеленото е здраво, додека овој индискиов инвеститор се залага да го уништи зеленото за профит.
 
Ти лично ќе му ја пратиш пораката на Субрата Рој ?
 
Дали тоа значи дека си негов соработник ?
 
Прашувам онака, бидејќи велиш дека твоето семејство спаѓа меѓу тие семејства кои јадат леб од тоа што се прави.
 
Кога веќе велиш дека си во состојба да му пратиш лично порака на Субрата Рој, дај прати му лично порака да не гради ниту во непосредна близина на самото крајбрежје на Охридското Езеро, ниту врз самите води на езерото, туку нека си ја пресели својата инвестиција во Гевгелија која ја нарекуваат македонски Лас Вегас, или во Штип каде што во иднина ќе се гради карго аеродром, така и јас кој повеќе сакам ѓубре и највисоки врвови, а пред се и како еколошки свесен граѓанин на Република Македонија ќе бидам задоволен, а и Субрата Рој ќе биде задоволен бидејќи ќе ја оствари својата инвестиција и ќе профитира од истата, а и ние Македонците ќе профитираме од неговата инвестиција.
 
Originally posted by gjoko

добро бе луѓе од што ќе живееме?странските инвестиции ги премеруваме сто пати,нафта фала богу немаме,со вода сме во послабите во светот(хидроенергија),море ич,учени луѓе да правиме технолошки рабпти како корејанците и јапонците се бројат на прсти(и уште плукаме по нив ако ни се врати од странство),земјоделски површини кои пешки се поминуваат за еден ден...што да правиме?да врескаме само и да бараме?а што да бараме,мене не ми е јасно

 
Ќе живееме од истото од кое живееме и сега Ѓоко.
 
Јас не велам да си одат странските инвеститори од Македонија, ниту плукам по нив, ниту плукам по нивните инвестиции, само велам нека инвестираат понастрана од ретките природни убавини и богатства како што е Охридското Езеро.

Зелено секогаш ќе има во оваа држава особено од природа.
Ќе ја испратам таму каде што е потребно само за да стигне до него на еден или друг начин ,но тоа ти што го бараш е нелогично за бизнис особено за тој тип кој кажуваат дека човекот сака да го прави ниедно од тие места не е погодно за туризам од поглед на езерски и планински/зимски туризам.
Не не сум негов соработник ,неможам ни да бидам бидејќи мојата струка е сосема различна од ова тука што се дискутира.
Моето семејство се храни и живее од градежништво ,во еден пост претходно на некоја тема имам кажано дека мојата фамилија е градежна фамилија.

Во поглед на тоа што му одговори на Ѓоко би те прашал од што живее овој народ во Македонија и што точно е струка на овој народ во Македонија ,што овој народ постојано бара и за што се бори.

А Охридското езеро е бисер на Балканот,во Европа па и во Светот и нормално е човек што има таква бизнис идеја да сакада инвестира на такво место.
Тој не се запнал да земе на сред Охридско езеро да гради хотел ,туку владата е запната да гради Аеродром/Хидродром на сред Охридско Езеро и  за тоа можеме сите да се побуниме само што нема народот слога.

Originally posted by zabegan

јас убаво си прашав, од каде сиот тој ентузијазам, кога реално гледано, ни ти не си нешто посебно цврсто запознаен со проектот?
кој економски развој го гледаш тука конкретно? автопатиштата и железницата, никој нема да ги гради во скоро време, освен ако Субрата Рој лично не инвестира во нивна изградба... а железница до Охрид, засега не е ништо само детска популистичка идеја, како што беше фамозниот аеродром во Битола
и не ми е јасно како така сите ноншалантно гледаат на туризмот, како само бројката да е битна во него... кои туристи очекувате да дојдат и кој е планот за нив, врз која основа ќе дојдат и што ќе прават тука? сакате да кажете дека некој специјално ќе го затера патот накај Македонија, само за да го посети хотелов? дури ни Хотелските метрополи како Дубаи и Лас Вегас не се водат по таква логика...

а од даноци и странски пари, гледам колкав ќар имаме... исто како воопшто да не постојат

Ентузијазмот е од тоа што конечно во Македонија ќе почне да се прави нешто арно и дека овој народ ќе види малку аир.
10 пати напишав каков економски развој и повторно ме мрзи да пишувам особено дека веќе сум во полузаспана состојба. Мислиш дека никој нема да ги гради? Па мислиш дека човеков ако се решил да инвестира тука е идиот и нема да им рече на нашиве да си направите асални патишта до тука ??? Тој нема да се заложи да ги гради но ќе даде поттик да се градат.
А кој досега дошол во Македонија да ги види хотелите? Сите дошле да ги посетат природните убавини и историските знаменитости никој не дошол за хотелите ,но ние немаме асални хотели и затоа ни економски силни луѓе не се одлучиле да дојдат.
Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 25-Jan-2013 at 02:44
Мое мислење е дека особено во вакви ситуации каде се има сериозен инвеститор со потребниот капитал, причина и желба да инвестира и кој поради тоа проектите сака да ми се готови вчера, а од друга страна се има место каде народот ни одделку не е навикнат на таков начин да бидат направени работите, реално е да се имаат измешани чувства. Од една страна е прагматичноста која вели дека ако се оствари ова ќе значи подобрување на економската ситуација во најмала рака на локалното населние, од друга страна е конзервативната фракција кој поради немањето искуство има страв дека од целиот процес ќе се има непоправливи долгорочни негативни последици врз локацијата. И двете позиции се оправдани бидејќи се природни, односно се со основани аргументи но се најчесто како што гледаме од погорната дискусија преувеличани бидејќи се исполнети со емоции.
Да не заборавиме дека првиот пат кога дојде дадениот богат гостин владата се обиде да му го "продаде" преспанско езеро. Но сепак човекот кој поседува огромно богатсво обично знае точно што сака и знае како да го добие. Неоспорно е дека окото е фрлено на охридското езеро и тоа во близина на еден од најубавите изворни места. Бидејќи станува збор за едно непроценливо природно богатсво како дадениот простор, така и целото езеро многу е важно да се посвети максимално внимание на еколошкиот и конзерваторскиот аспект на можеби највредното природно богатсво на нашата држава. Тоа не значи да се избегнува инвеститорот. Тоа би било комплетно погрешно, од повеќе економско-стопанско-политички причини. Тоа што треба да се стори е да се информира како локално население така и целата државна јавност за деталите на инвестицијата и мерките кои ќе се превземат за да не има трајни негативни последици на природното богатсво. Исто така треба да се даде комплетен увид на јавноста во однос на тоа што потенцијално да нанесе големи негативни последици.
Кратко кажано на сериозен инвеститор треба да му се пристапи отворено и сериозно без да се биде понесен од емоциите кои многу често може да резултираат на два начини: 1. Посради економската придобивка и значење да му се дадат бланко одврзани раце да прави буквално што сака или 2. Да се одбие соработка со име кое може во иднина да биде добра референца за понатамошни инвестиции во државата како и да се изгуби потенцијалната економска продбивка.
И кога сме кај овој муабет, прво нешто кое се појавува како пражање е како е регулиран катакстарски урбанистички тој дел од охридското езеро, дали се има точно утврдено со конкретен план кој дел од тој простор не смее да се гради и во просторот кај што ќе се гради кои треба да бидат мерките потребни за да се заштити природното богатсво. Дали воопшто има сериозна и сеопфатна студија која ги има анализирано сите аспекти на тоа како и зошто некои делови од крајбрежјето треба-не треба да бидат урбанизирани, и ако се урбанизирани, кои инфраструктурни предуслови треба да постојат.
Значи тука има многу точки по кои и ние како држава и самата општина охрид треба многу сериозно да пристапи, за да може да добиеме квалитетна инвестиција без да го го уништуваме природното богаство на нашата држава.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 25-Jan-2013 at 01:43
Originally posted by daci92

Originally posted by zabegan

а кој сака да му се гради по секоја цена? никој...
поради тоа што државава аир не видела од ништо веќе 20 години, сега сите трерба да бидеме спремни да јадеме се што ни се сервира?
а и кај ти се тебе аргументите, и на која основа го поддржуваш проектов, кога и ти, исто како декстер, не си запознаен со него и конкретните информации за него?

еве викаш леб ќе се вадело од него... а што правиме ако на Рој случајно му текне да вработи индијци, место охриѓани? што правиме тогаш?

Никој не рече дека треба да јадеме се што ни се сервира.
Јас не аргументирам ништо за градбата односно не ни ја коментирам каква ќе биде и што ќе биде, за подршката кажав во претходен пост зашто го подржувам, го подржувам затоа што ќе ја подобри економијата и развитокот на тој регион особено ,доколку овој проект почне да се гради ќе добиеме конечно и нов модерен автопат, а можно е и железница кон Охрид и тоа со сигурност, а од друга страна и висока класа на луѓе кои ја избегнуваат Македонија затоа што нема ни каде да се сместат ќе почнат да доаѓаат во оваа земја што значи повеќе приходи за многу луѓе од трошоците кој ќе ги прават.

Добро еве нека вработи Индијци како што викаш ти ,сите тие ќе трошат пари во нашите продавници ,за сите тие ќе се плаќаат даноци и визи во Македонија а ако не им обезбеди престој тогаш и тоа ќе плаќаат. Од друга страна самиот комплекс ќе носи големи суми пари од даноци и трошоци како и за буџетот така и за бизнис заедницата во Македонија.
јас убаво си прашав, од каде сиот тој ентузијазам, кога реално гледано, ни ти не си нешто посебно цврсто запознаен со проектот?
кој економски развој го гледаш тука конкретно? автопатиштата и железницата, никој нема да ги гради во скоро време, освен ако Субрата Рој лично не инвестира во нивна изградба... а железница до Охрид, засега не е ништо само детска популистичка идеја, како што беше фамозниот аеродром во Битола
и не ми е јасно како така сите ноншалантно гледаат на туризмот, како само бројката да е битна во него... кои туристи очекувате да дојдат и кој е планот за нив, врз која основа ќе дојдат и што ќе прават тука? сакате да кажете дека некој специјално ќе го затера патот накај Македонија, само за да го посети хотелов? дури ни Хотелските метрополи како Дубаи и Лас Вегас не се водат по таква логика...

а од даноци и странски пари, гледам колкав ќар имаме... исто како воопшто да не постојат
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 25-Jan-2013 at 01:37
Originally posted by daci92

Декстер мислам дека си како повеќето - кога нешто не се прави зашто не се прави, а кога се прави зашто се прави.

Ти можеби немаш корист од ништо ,но за разлика од тебе многу семејства јадат леб од тоа, а во тие семејства спаѓа и моето.

Дали некој досега кажа дека ќе се  гради врз вода и како уствари ќе се гради??? НЕ!

А зашто да не ? Зашто да троши милиони на купување и рушење,а и да уништи капацитети кој досега се користеле коа може вака и кога може да ги прошири тие капацитети?

Хаха недопрени од човечка рака???-Дај жити бога не треси зелени - Македонија е затрупана во ѓубре дефинитивно треба да прошеташ малце од дома.
Недопрени се само највисоките врвови во Мк па дури и тие не се толку недопрени.

Ајде дај една локација која ги спојува тие убавини(заедно со заштитите од УНЕСКО) и тие годишни времиња јас лично ќе му ја пратам на Субрата Рој и ќе го замолам да ја смени локацијата.

Самиот си одговори на последните две прашања а и останатиот дел од одговорот го имаш погоре во овој пост.

 
Тресам зелени додека ги има, зеленото е здраво, додека овој индискиов инвеститор се залага да го уништи зеленото за профит.
 
Ти лично ќе му ја пратиш пораката на Субрата Рој ?
 
Дали тоа значи дека си негов соработник ?
 
Прашувам онака, бидејќи велиш дека твоето семејство спаѓа меѓу тие семејства кои јадат леб од тоа што се прави.
 
Кога веќе велиш дека си во состојба да му пратиш лично порака на Субрата Рој, дај прати му лично порака да не гради ниту во непосредна близина на самото крајбрежје на Охридското Езеро, ниту врз самите води на езерото, туку нека си ја пресели својата инвестиција во Гевгелија која ја нарекуваат македонски Лас Вегас, или во Штип каде што во иднина ќе се гради карго аеродром, така и јас кој повеќе сакам ѓубре и највисоки врвови, а пред се и како еколошки свесен граѓанин на Република Македонија ќе бидам задоволен, а и Субрата Рој ќе биде задоволен бидејќи ќе ја оствари својата инвестиција и ќе профитира од истата, а и ние Македонците ќе профитираме од неговата инвестиција.
 
Originally posted by gjoko

добро бе луѓе од што ќе живееме?странските инвестиции ги премеруваме сто пати,нафта фала богу немаме,со вода сме во послабите во светот(хидроенергија),море ич,учени луѓе да правиме технолошки рабпти како корејанците и јапонците се бројат на прсти(и уште плукаме по нив ако ни се врати од странство),земјоделски површини кои пешки се поминуваат за еден ден...што да правиме?да врескаме само и да бараме?а што да бараме,мене не ми е јасно

 
Ќе живееме од истото од кое живееме и сега Ѓоко.
 
Јас не велам да си одат странските инвеститори од Македонија, ниту плукам по нив, ниту плукам по нивните инвестиции, само велам нека инвестираат понастрана од ретките природни убавини и богатства како што е Охридското Езеро.


Edited by Dexter26 - 25-Jan-2013 at 01:40
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 25-Jan-2013 at 00:26
добро бе луѓе од што ќе живееме?странските инвестиции ги премеруваме сто пати,нафта фала богу немаме,со вода сме во послабите во светот(хидроенергија),море ич,учени луѓе да правиме технолошки рабпти како корејанците и јапонците се бројат на прсти(и уште плукаме по нив ако ни се врати од странство),земјоделски површини кои пешки се поминуваат за еден ден...што да правиме?да врескаме само и да бараме?а што да бараме,мене не ми е јасно
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 10>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.191 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.