![]() |
![]() |
![]() |
Скверови (редизајн на површини) - Скопје |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567> |
Author | ||
JovanOdGjorche ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
Мене ми се допаѓаат овие мали зелени површини. Точно дека можеби нема многу да се користат ама барем луѓето од новата зграда од карши ќе имаат каде да излезат барем после горештините во лето, и секако подоборо „некористена“ зелена површина отколку сивилото на „Транспортен Центар“.
|
||
And something, somewhere was lost in 1938...
|
||
![]() |
||
ehrlich ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 31-May-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 1365 |
![]() ![]() |
|
За тој паркинг веројатно има посебна клаузула во каско-договорите и не е опфатена штетата
![]() |
||
![]() |
||
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
|
проблемот се состои во тоа што не се гледа на целосната слика, туку се бира рандом простор и се шлапа нешто на него, колку да импресионира на кратко... затоа после све пропаѓа или не се користи... ова ни се случува можеби 50 години наназад
како што вика стефчо, градот и проектантите треба да ги следат движењата и навиките на граѓаните на соодветен простор за да се одлучи што да се прави со него додека не се среди транспортен центар и околината како целосен проект и функционално и естетски, ништо не правиме мене ова зеленилово единтвено ќе ми користеше кога идев пешки од железничка до ПМФ во жешки летни денови ![]() околу паркингот, да, има паркинг, кој е тотална депонија, несоодветно осветлен и обезбеден, далеку од било какво движење на луѓе и веднаш до него се создаваат диви живеалишта кои на секои пет месеци ги расчистуваат |
||
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
||
![]() |
||
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
|
Велоштад е океј идеја, јас лично таму би чекал меѓуградски автобус одколку на мизерната станица. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Градот треба да ги следи навиките на луѓето поточно каде тие имаат потреба од места за дружење и собирање а они за жал тераат по свое,одат контра потребите па затоа им се случи Велоштад кој стои празен,стеснуваат улици без потреба за велопатеки кои ни 10% не се искористени(ул.Никола Карев),скоро сите скверови низ Аеродром ќе им бидат промашај и непотребно бекатонизирање на зелени површини.
Конкретно за проектов ќе создаде проблем поради узурпација на паркинзите а народот сака да паркира што поблизу до местото каде работи или каде треба да заврши работа...не дека нема во близина паркинзи кои стојат празни со години ама тоа е менталитет против кој тешко е да се оди.Инаку да просторот кај Пошта е тотално несреден,полн со ситни отпадоци и искршени плочки и сосем е доволно да се сменат плочките и да се чисти редовно,може и да се преасфалтираат паркинзите бидејќи се доста оштетени...се друго ќе биде преголем и прескап зафат за одржување. |
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
Е па ќе видиш дека ќе паркираат на тротоар и пајак-служба нема да ги крева, а ако ги крева ќе застануваат на улица и на крај на ништо нема да личи (ако уопште се направи проектот). |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Па кога има паркинг, извини ама кора да ни е до гзот! Едноставно така ни е ќејф, кога има зашто да го изгубиме. Заради некој испрдок ваков што не личи на ништо и ќе стане за една сезона жабокрек место фонтана и старо железо место зелен тунел. Епа нема потреба!
|
||
![]() |
||
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
|
Прекрасно ама ова е за некое утописко Скопје, не за денешното.
Нема огромен паркинг под Транспортен на 2 минути од тука? Или мора се' да ни е до газот? ![]() |
||
![]() |
||
user8642 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 18-May-2020 Online Status: Offline Posts: 2041 |
![]() ![]() |
|
Не ми се јасни овие овакви "инвестиции". Премногу скапи непотребно, за некој простор тотално неатрактивен, а прават проекти што после тоа захтеваат големо оперативно оддржување. А Скопје нема служба за фонтани него нешто инцидентно преку водовод се прави, садат растенија што се плетат на конструкција и треба пазење. Едноставно глупости кои нема да се оддрќуваат а после ќе вадиме теории дека не е бива за оддрќвање а создаваме одвишок работа кајшто нема потреба. Абре само изметете го паркингот, доволно е!
|
||
![]() |
||
skopskodete ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 17-Feb-2017 Online Status: Offline Posts: 926 |
![]() ![]() |
|
А паркинг? Или на тротоар автомобилите?
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
„КензО“ – нов зелен јавен простор во градот со одржлив и биоклиматски концепт
Едно од потенцијалните решнија како да се подобри квалитетот на животот во градот е создавање на зелени и јавни простори кои би ја подобриле севкупната атмосфера во градот. Скопје, како град во кој секојдневно сме сведоци на изградба на нови објекти на сметка на зеленилото и нови паркинзи на сметка на јавниот простор има огромна потреба од брзи, лесни и ефикасни предлози. Идејниот проект „КензО“, изработен од тимот архитекти: д-р Радмила Томовска (професор на Универзитетот Мајка Тереза - Скопје), д-р Ива Петрунова и Хекуран Мусли, е лоциран во центарот на Скопје. Локацијата е помеѓу Маџир Маало и Транспортниот Центар. Локацијата моментално е сива, бездушна, загадена, со голема фрекфенција на возила преку ден. Површината пред Поштата е сосема запуштена и неискорестена, преку ден се користи како паркинг, додека навечер е сосема празна. Во околината недостига зеленило и јавен простор, додека паркинзи и зонско паркирање има под транспортниот центар како и од другата страна на Поштата. Идејата на овој проект е да се врати природата во градот и кај луѓето што гравитираат на овие простори, особено во овој дел познат како Транспортен центар на град Скопје. Се акцентира архитектонското културно наследство, се создава нов социјален и културен простор. Воедно, се истражува мислењето на граѓаните и историското архитектонско наследство. Овој дел од градот е тотално дехуманизиран и загаден. Сообраќајот во оваа област е многу густ, со неискористени паркинзи. Трансформацијата, преку мултифункционална инсталација во јавен простор и зелена површина ќе биде од голема важност за луѓето што живеат или работат во близина. Идејата за овој проект е да се трансформира овој простор во повеќе човечко, антропоморфно и природно живеалиште за луѓето кои гравитираат на овие простори во различни периоди од денот. Овој пристап треба да им овозможи да уживаат во времето поминато на отворено, да овозможи подобра социјализација и ќе го збогати просторот со различни функции што можат да привлечат повеќе граѓани да ја посетат оваа локација. Исто така, намерата на проектот беше да се смени првиот впечаток за туристите кои влегуваат во овој град од Транспортниот центар, кој е многу близу до избраната локација и да ја акцентира важноста на архитектурата на Модерната во Скопје, преку акцентирање на Транспортниот центар од архитектот Кензо Танге. На овој начин од запуштен простор во централното градско подрачје, добиваме нов, зелен простор наменет за културни, социјални и рекреативни содржини, како и простор со поголема безбедност, сигурност и демократски вредности, а притоа е одржлив со биоклиматски карактеристики. КУЛТУРНОТО НАСЛЕДСТВО Идејата на овој проект е граѓаните да го посетат овој јавен простор лоциран пред една од најпознатите структури дизајнирана од Кензо Танге во Скопје, изградена по катастрофалниот земјотрес во Скопје во 1963 година. Водената површина позиционирана веднаш во близина на оваа конструкција има улога на огледало, со што се рефлектира и потенцира важноста на овој архитектонски споменик. МОДУЛАРНОСТ Главниот елемент во избраниот јавен простор е модуларен цилиндричен елемент со дијаметар од 8 m. Должината на цилиндарот е 2, 3 или 5 м. Модуларноста е во врска со нумеричкиот редослед на Леонардо Фибоначи: 2 - 3 - 5; 3 - 2 - 5 или 5 - 2 - 3. Челичните профили во форма на прстен се поврзани со челични жици и формираат цилиндричен тунел. Конструктивниот систем е многу економичен и издржлив, што ја прави структурата идеална за јавни простори. ФУНКЦИИ Цилиндричниот елемент има многу отвори во форма на прозорци или врати кои им овозможуваат на посетителите да влезат внатре и да уживаат во овој зелен тунел. Внатре во овој зелен тунел, посетителите можат да прават различни работи: да седат, да јадат на пауза за ручек, да лежат и да читаат книга, децата да играат и да се лулаат, постарите луѓе да зборуваат и да играат шах, а во отворениот амфитеатар посетителите да уживаат во театарска или музичка изведба. На просторот е предвиден и паркинг за велосипеди. БИОКЛИМАТСКИ ПРИСТАП Цилиндричниот елемент е покриен со локална природна вегетација – бршлен, што го прави внатрешниот простор е засенет и зелен. Бршленот се смета за издржлива билка која е истовремено многу ефикасна во прочистувањето на воздухот. Отворите им овозможуваат на сончевите зраци да влезат во тунелот од исток или запад, што е во директна врска со сончевата инсолација и воздушна циркулацијата на избраната локација анализирана во текот на целата година. Асфалтната површина е главно покриена со трева. Страната на локацијата што се граничи со зградата на Поштата и Железничката станица е во форма на рамна водена површина која исто така влијае во регулација на температурниот и просторниот комфор. Мешавината на избраните зимзелени дрвја и костени што се карактеристични за овој регион се смета за совршена формула за прочистување на загадениот воздух во овој дел од градот во текот на целата година. Просторот во ноќниот период е осветлен со помош на енергетски ефикасно осветлување: соларни канделабри, флуросцентни бои кои ја рефлектираат светлината и „паметни„ артифицијални светлечки уреди. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() видео од проектот https://www.facebook.com/Здружение-Градот-Убав |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
На крстосницата помеѓу булеварот Јане Сандански и улицата Владимир Комаров
![]() Денес минував оттука па направив неколку фотки ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
![]() |
||
JovanOdGjorche ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Oct-2012 Location: Скопје Online Status: Offline Posts: 518 |
![]() ![]() |
|
http://drmj.eu/search/%D1%81%D0%BA%D0%B2%D0%B5%D1%80 ![]() |
||
And something, somewhere was lost in 1938...
|
||
![]() |
||
гитардемон ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Feb-2008 Online Status: Offline Posts: 5424 |
![]() ![]() |
|
![]() Имаше дискусија од лингвисти на фејсбук, и крајниот заклучок беше дека не било исто. |
||
Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
|
||
![]() |
||
Portal ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 452 |
![]() ![]() |
|
a ova sKverovi da go pisete ubavo plostadcinja
![]() |
||
![]() |
||
kiriOK ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-Apr-2012 Location: Tamworth,UK Online Status: Offline Posts: 1023 |
![]() ![]() |
|
Добро бе до кога кај нас градежни и слични работници ќе изгледаат како социјални случаи? Можеле бар униформи да им дадат ако не друго...
![]() |
||
![]() |
||
FT ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 22-Jun-2010 Location: Kocani Online Status: Offline Posts: 574 |
![]() ![]() |
|
Мене ептен ми се допаѓа идејата за оживување на зелените површини и ми се свиѓаат повеќето од дизајните објавени тука. Неколку интересни клупи и елементи, една патека и плус зеленило не штети никому.
АМА кај нас по навика се претерува со тендери и бекатон. |
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Сите проекти за скверови се од Скопје Лаб здружение за иновации и редизајн на просторот а очигледно за сите до сега изведувачи се МГИ Инвест Лтд. Би можело само да се направи систем за автоматско наводнување и по некоја клупа ништо повеќе,бекатонот нема поента но така решиле така тераат...
|
||
![]() |
||
<Fresno> ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 13-Jun-2010 Online Status: Offline Posts: 1161 |
![]() ![]() |
|
До кога со овие глупости? Изгледа треба здружение тревобрани да се формира.
|
||
![]() |
||
stef4o ![]() Moderator Group ![]() ![]() Joined: 20-Oct-2015 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 21563 |
![]() ![]() |
|
Град Скопје започна со уредување на просторот меѓу бул.„Јане Сандански" и ул.„Владимир Комаров“
https://kanal5.com.mk/grad-skopje-zapochna-so-ureduvanje-na-prostorot-megju-bul-jane-sandanski-i-ul-vladimir-komarov/a446667 |
||
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |