build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - двокатни автобуси)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 90>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 15-Mar-2013 at 01:29
Од ЈСП објавиле дека наскоро во сите автобуси ќе стават бесплатен wifi интернет ...
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 10-Mar-2013 at 22:25
Готово, пронајдов.
 
Станува збор за чилеанска туристичка агенција која се вика Turistik, во чиј што возен парк од неодамна се наоѓаат и овие двокатни градски автобуси од кинески Јутонг, неверојатно познати од некаде. Big%20smile
 
Официјалниот веб сајт на Turistik е:
 
http://www.turistik.cl/

Мораме да им оддадеме признание на Кинезите, бидејќи иако наводно двокатните градски автобуси од кинески Јутонг за Скопје се наменети исклучиво за Скопје, со мали модификации, ова е друг модел на автобус, се забележува дека светлата кај горните агли се поинакви од светлата кај скопските двокатни градски автобуси, над страничниот електронски дисплеј има прозорец, а тоа го нема кај скопските двокатни градски автобуси, освен ако го има кај туристичките двокатни градски автобуси со подвижен покрив, а јас не сум го забележал тоа.
 
Но да не заборавиме дека градот Скопје има право да издаде дозвола за произведување на вакви автобуси за други градови, интересно ќе биде доколку испадне дека градот Скопје издал таква дозвола, без скопјани воопшто да знаат дали и колку градот заработил од издавањето на таквата дозвола.
 

 



Edited by Dexter26 - 11-Mar-2013 at 18:32
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 10-Mar-2013 at 22:22
Сантијаго, Чиле!
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 10-Mar-2013 at 22:13
Сликата ми е дадена и само знам дека е некаде во јужна америка и дека се работи за туристички автобус и дека се доста повеќе автобуси од еден
http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?s=7c59d1b46f2a581411a324ea7f96c9f6&t=1444595&page=25
nesto sto najdov na net

Edited by stratus - 10-Mar-2013 at 22:15
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 10-Mar-2013 at 22:07
Originally posted by stratus

meanwhile во Јужна Америка

Толку од рекламата дека беа исклучиво само за во СК  

 
Има ли поконкретна информација околу ова, во која држава, во кој град, кое превозно претпријатие, за да дојдеме до повеќе фотографии ?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 10-Mar-2013 at 19:12
не излегува сликата,ако можиш среди го линкот
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 10-Mar-2013 at 19:03
Моделот беше иницијално дизајниран само за Скопје со цел за да ги задоволи потребите во јавниот оглас (тендерот), и нели добивме модел со име JZK69XXXBLABLA, ама сфатиле од YUTONG дека создале ремек дело, па автобусот беше воведен во сериско производство, со име на модел: ClTY MASTER, GlTY MASTER или ClTY MSATER, зависи како милуваш.

Авторски права на фасади, упс каросерии не заштитивме, karma's a bitch, толку од уникалноста на Скопје.
Back to Top
stratus View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Aug-2010
Location: Bitola/Skopje
Online Status: Offline
Posts: 755
  Quote stratus Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 10-Mar-2013 at 18:46
meanwhile во Јужна Америка

Толку од рекламата дека беа исклучиво само за во СК
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 02-Mar-2013 at 11:35
Дечки, изминативе неколку денови со однапред смислена цел се обидов да ја скенирам пополнетоста на двокатниот автобус што сообраќа на Skopje City Tour. Жално, тажно и јадно. Да се видат тројца-четворица патници во автобусот е вистинска томбола. Линијата си сообраќа самата заради себе, во идејата дека Скопје постана мека за туристите.
Back to Top
damjan4o View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 02-Sep-2010
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 358
  Quote damjan4o Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 02-Mar-2013 at 02:34
1950-ти


Edited by damjan4o - 02-Mar-2013 at 02:34
Back to Top
mr bombastic View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 420
  Quote mr bombastic Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 12-Feb-2013 at 01:55
Вчера се возев во автобус од последната пратка, дисплеите се жолто-портокалови и повеќе ми се свиѓаат од црвените(според мене поубаво би било сите да имаат такви дисплеи) иако не ми е јасно зошто се променети и не се сите црвени, можеби сакаат да знаат која пратка им е најквалитетна пошто сеа лесно се познава кој автобус од која пратка е-првите регистрацијата им е од старите таблички, вторите регистрацијата им е од новите таблички и третите имаат друга боја на дисплејBig%20smile

Edited by mr bombastic - 12-Feb-2013 at 01:56
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 10-Feb-2013 at 23:22
"Dexter26", imas sokolovo oko
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 10-Feb-2013 at 13:10
Денеска се возев со еден од автобусите од новата пратка и има неколку забележителни промени но сите се позитивни. Дисплеите се со жолто-портокалова боја а на горниот спрат напред каде што беа светло сивите штитници сега се темно сиви и со подруг облик но поквалитетни и подобро наместени ,штета што немав камера да сликам.
Возеше на број 15 и бројот на автобусот беше 1250.
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 01-Feb-2013 at 13:38
City Msater, а сега и Gity Master.
 
Кинеско си е кинеско.
 
Само не ми е јасно како досега не сме го забележале ова, овој автобус е од првата пратка двокатни градски автобуси од кинески Јутонг кои пристигнаа во 2011 година, се забележува дека регистарските таблички не се од новите.
 

 



Edited by Dexter26 - 01-Feb-2013 at 13:39
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 28-Jan-2013 at 00:14
Originally posted by vlatko.mk

Еден мој закучок околу дискусиите за тоа какви автобуси на ноќни линии, колкава бројност и.т.н.

На ЈСП му треба квалитетен центар кој ќе врши анализа на искористеноста на линиите и повеќе други параметри - врз основа на статистики, контакт со граѓаните и економски параметри - потребно е да се креираат возните редови и изборот на автобси за одредени линии
потпис на ова Applause
всушност, најголемиот проблем со купувањето на нови автобуси беше што не беа купени според потребите на линиите, и дури и тие што беа купени, не се распоредија како што треба
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 27-Jan-2013 at 23:33
Еден мој закучок околу дискусиите за тоа какви автобуси на ноќни линии, колкава бројност и.т.н.

На ЈСП му треба квалитетен центар кој ќе врши анализа на искористеноста на линиите и повеќе други параметри - врз основа на статистики, контакт со граѓаните и економски параметри - потребно е да се креираат возните редови и изборот на автобси за одредени линии
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 27-Jan-2013 at 18:52
Back to Top
daci92 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 10-Dec-2012
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1937
  Quote daci92 Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 25-Jan-2013 at 23:50
Се согласувам со тебе дека најдобро би било да се пуштат тие минибусите во текот на ноќта , 5ката сум ја користел многу пати преку ноќ и навистина нема смисла да пуштаат од тие зглобни автобуси ,прво автобусите се во катастрофална состојба а второ не се исполнуваат ни половина од седиштата (зборувам за после еден часот) дури некогаш се само по 3-4ца внатре што според мене воопшто не е исплатливо.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 25-Jan-2013 at 20:15
Originally posted by The Man

Previous
Не знам како е ситуацијата во 5ка, но ноќните линии на 41 и те како се користат. Се разбира, има многу повеќе корисници во петок и сабота навечер, но и во останатите денови искористеноста не е лоша. Претпоставувам дека 5ка помалку се користи бидејќи не е толку далеку центарот на градот до дестинацијата на повеќето потенцијални корисници, па бараат друг начин за превоз. Навистина нема причина зошто да не вози барем минибус на ноќните линии во понеделник, вторник, среда, четврток и недела.
не заборавај дека линииве не поминуваат само низ центар, 5-ка и 41 поминуваат долж цел Јужен и Партизанска, и дека треба да се извози и таа делница, и д се потроши бензин за нејзе, и тоа сметај дека било која линија, е практично празна додека не стигне во централниот регион, од кај што ги собира патниците всушност
инаку, можам со сигурност да гарантирам дека 41, 57, 22 и 7 се исто празни како петката, затоа што кога чекам на Рекорд, поминуваат пред нејзе... ноќните линии се единствено полни најмногу до 1 часот, и тоа стриктно на викенди, остатокот од времето, се празни
дури и тогаш кога се полни, не е потребно повеќе од единечен автобус
инаку не викам дека треба да се укинат линиите, баш напротив, потребни се, ама треба да се размисли малку, како најдобро и најповолно да се искористат за да бидат задоволни и ЈСП и патниците
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
The Man View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Oct-2009
Online Status: Offline
Posts: 135
  Quote The Man Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 25-Jan-2013 at 09:38
Previous
Не знам како е ситуацијата во 5ка, но ноќните линии на 41 и те како се користат. Се разбира, има многу повеќе корисници во петок и сабота навечер, но и во останатите денови искористеноста не е лоша. Претпоставувам дека 5ка помалку се користи бидејќи не е толку далеку центарот на градот до дестинацијата на повеќето потенцијални корисници, па бараат друг начин за превоз. Навистина нема причина зошто да не вози барем минибус на ноќните линии во понеделник, вторник, среда, четврток и недела.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 90>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.