build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 42>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 06-Nov-2011 at 20:39
Во Дневник 2 на МТВ 1 имаше прилог од Прилеп за купувањето на новите патнички моторни гарнитури, нов момент што го кажа директорот на МЖ - Транспорт е дека компанијата ја има подготвено тендерската документација, се чека само на обезбедување на финансиските средства и веднаш ќе се распише тендерот.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 31-Oct-2011 at 11:01

@Cloverstack

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите
Грешка во доцни часови --> двете.

- Се сложувам со тебе, и ја би сакал да се возам во нови гарнитури кој ги најавива, но изгледа дека времето донесе свое па се се префрли на товарниот сообраќај локомотиви, маневарки и завиден број на товарни вагони кој сеуште се недоволни.

А за ветувањата на Јанакиевски, би те потсетил дека повеќе од 20 години немавме ни ветувања а камоли некоја реализација. Така да верувам дека полека ќе се местат од времето изгубените коцки.
И пак со мојот досаден заклучок, запуштена куќа, многу тешко се обновува.


@BOJAN

Не би се сложил со тебе, во секој случај мора да имаме електични но за жал и дизел гарнитури додека во некое догледно време не почне да се размислува за елекрификација на сите пруги. Се надевам ако се почне со Коридор 8 ќе почне и за тој дел да се размислува.

За мене прашање е од кого ќе добиеме поволни услови за набавка на овие гарнитури, или ќе бидеме условени од самиот кредитор !!!???
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 31-Oct-2011 at 10:02
Originally posted by Cloverstack





Владимир, апсолутно овие работи што ги наведе беа најприоритетни, но воопшто не ги тангираат ветувањата за нови патнички моторни гарнитури, затоа што модернизацијата на локомотивите и маневарките беше финансирана со пари од светската банка кои беа договорени многу порано пред да се појават ветувањата за патнички моторни гарнитури (кои ветувања се појавија во 2008, а најавата беше дека гарнитурите ќе се набават во 2009)За потврда еве еден обемен документ од светската банка:http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Zeleznica/WB Project appraisal MZ reform loan.pdfСе работи за оценка на проектот за кредитирање на МЖ кој се состои од четири компоненти, од кои едната компонента е токму подновувањето на возниот парк кое го спомнуваш (предлогот во таа фаза пред 6 години бил малку поинаков од она што го добивме со финалниот договор со СБ). Овој документ е од 2005, а неговата подготовка почнала уште во 2003. Во 2008 (кога Миле почна со ветувања за нови патнички гарнитури) во Кончар во Загреб веќе ги модернизираа нашите локомотиви. Така да јасно е дека модернизацијата на локомотивите и маневарките во никој случај не била поврзана или загрозена од најавите за купување на патнички моторни гарнитури. Во случајот со патничките гарнитури, имаме пример каде секоја година наново се фалат со истите ветувања, како сите ние да имаме колективна амнезија. Еве сега испадна дека и тоа ќе се правело со задолжување (кај ЕБРД) а набавката ќе се извршела во 2013 (ако барем овој пат се држат до ветеното). За жал, и многу потрагично, истата тактика (секоја година нови фалби со бајати ветувања) ја прават и со Коридорот 8 и со што уште не. Јас навистина немам веќе ниту трунка трпение за овие зафрканции.
Originally posted by Vladimir P

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите

Ќе биде модернизирана уште една локомотива 461 --> 462 ?Ова е комплетна новост за мене  BananaКоја се спрема и кога би требало да тргне на пат кон Загреб?


Нема трета Кловер, се работи за реконструкција на две 462-001 и 462-002 со пари од Светска банка, работата беше ние да извршиме трансформација на МЖ, а они ќе ни даделе пари.

Што се однесува до ветувањето на владата, мислам дека денес состојбата е многу поразлична од пред 2-3 години, како во однос на состојба со возниот парк, така и во однос на подновувањата што ги направија нашите соседи. Така што лично верувам дека овој пат ќе се спроведе набавката на нов возен парк.

Она што не се сложувам е бројот на гарнитурите. Се купува од се` по малку, што лично сметам дека не е паметна опција на подолг временски рок. Мислам дека требаше да се купат само дизел гарнитури.








Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 10:10
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 31-Oct-2011 at 03:15


Владимир, апсолутно овие работи што ги наведе беа најприоритетни, но воопшто не ги тангираат ветувањата за нови патнички моторни гарнитури, затоа што модернизацијата на локомотивите и маневарките беше финансирана со пари од светската банка кои беа договорени многу порано пред да се појават ветувањата за патнички моторни гарнитури (кои ветувања се појавија во 2008, а најавата беше дека гарнитурите ќе се набават во 2009)

За потврда еве еден обемен документ од светската банка:
http://www.build.mk/docs/users/1/Infrastruktura/Zeleznica/WB Project appraisal MZ reform loan.pdf
Се работи за оценка на проектот за кредитирање на МЖ кој се состои од четири компоненти, од кои едната компонента е токму подновувањето на возниот парк кое го спомнуваш (предлогот во таа фаза пред 6 години бил малку поинаков од она што го добивме со финалниот договор со СБ). Овој документ е од 2005, а неговата подготовка почнала уште во 2003. Во 2008 (кога Миле почна со ветувања за нови патнички гарнитури) во Кончар во Загреб веќе ги модернизираа нашите локомотиви. Така да јасно е дека модернизацијата на локомотивите и маневарките во никој случај не била поврзана или загрозена од најавите за купување на патнички моторни гарнитури. Во случајот со патничките гарнитури, имаме пример каде секоја година наново се фалат со истите ветувања, како сите ние да имаме колективна амнезија. Еве сега испадна дека и тоа ќе се правело со задолжување (кај ЕБРД) а набавката ќе се извршела во 2013 (ако барем овој пат се држат до ветеното). За жал, и многу потрагично, истата тактика (секоја година нови фалби со бајати ветувања) ја прават и со Коридорот 8 и со што уште не. Јас навистина немам веќе ниту трунка трпение за овие зафрканции.



Originally posted by Vladimir P

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите
Ќе биде модернизирана уште една локомотива 461 --> 462 ?
Ова е комплетна новост за мене  Banana
Која се спрема и кога би требало да тргне на пат кон Загреб?




Edited by Cloverstack - 31-Oct-2011 at 03:24
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 31-Oct-2011 at 00:53
Потребите изгледа наложиле нешто друго

- 19-03-2008 Потпишан договор со Кончар за обнова и модернизација на две електро локомотиви од серијата МЖ 461

- 12-02-2009 Пристигна првата локомотива МЖ 462-001 од трите.

- 23-04-09 Потпишан договор помеѓу СЖ - ЦД за обнова на четири дизел маневарски локомотиви од серијата 642
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 30-Oct-2011 at 23:35
јас мислам дека само од Ск2014 не се откажа владата,за све друго ги намали трошоците,нормално каде е можно.од тука влечам логика за кажанато, и пак ќе кажам,несакам да правдам,а посебно не М.Ј.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 30-Oct-2011 at 22:51
gjoko, како тоа само за инвестиции во инфраструктурата беше рецесија? Впрочем, буџетот не се намали туку порасна, исто како и задолженоста на државата кон странство.

Плус тоа, купувањето на гарнитурите беше најавено за 2009, па после неколкупати рециклирано и искористено за фалби и во 2010 и во 2011. Еве сега дотуркавме и до 2013... Мене тоа воопшто не ми личи како ставање на некој проект во мирување поради рецесија, туку континуирано бесрамно фалбаџиство со нешто од што треба да се засрамат!
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 30-Oct-2011 at 22:00
2008 беше пред рецесијата,па све паѓа во вода(несакам да го бранам,ама така е)
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 30-Oct-2011 at 21:28
Originally posted by Obedineta Makedonija

Ќе се набават 3 дизел моторни гарнитури, 2 електромоторни гарнитури и 150 вагони од различни типови за товарен превоз за Мк железници.

Извор: Влада на Р.М. на tv оди директен пренос на седница на влада и тоа го преззентирасе министерот ЈАНАКИЕВСКИ !!!!


Според ветувањата на истиот тој Јанакиески, гарнитурите требаше да бидат купени уште во текот на 2009-та (прво беа најавени само две четвороделни дизел гарнитури, а набрзо потоа ја промовираа и „формулата“ 2+3). Па потоа најавите се рециклираа и за 2010 и за 2011 и сега излезе дека гарнитурите ќе биле купени во текот на 2013, а дали можеме да им веруваме и за тој рок, нека си процени секој за себе.

За жал не успеав да најдам текст од 2008, но еве најдов што зборел Јанакиески (меѓудругото и за гарнитурите кои тој ги нарекува возови) во интервју за МИА, на самиот почеток на 2009 година (1 јануари)...
Согласно националната програма за железничка инфраструктура, за 2009 година во буџетот на Министерството за транспорт и врски се предвидени средства во висина од 180.000.000 денари кои се наменети за надградба и модернизација на постојната железничка инфраструктура. Паралелно на ова, за 2009 година се предвидени и 610.000.000 денари за доизградба на железничкиот дел од Коридорот 8 во Република Македонија. За подобрување на возниот парк на транспортната компанија, предвидена е набавка на 50 товарни вагони и два патнички дизел моторни четвороделни воза.
http://mtc.gov.mk/new_site/mk/storija.asp?id=1820

Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 30-Oct-2011 at 19:12

МЖ Транспорт треба да се поднови со пет нови локомотиви и 160 вагони

30.10.2011

 

Возниот парк на Македонски железници АД Транспорт Скопје треба да биде обновен со пет нови локомотиви и 160 товарни вагони.

Владата денеска на отворената седница го усвои мислењето на Комисијата за екомски систем за подобрување на состојбата со железничкиот транспорт во Македонија.

Предвидено е да бидат набавени пет гарнитури возови - три дизел и две електромоторни, како и 160 товарни вагони. Со тоа според очекувањата на МЖ АД Транспорт, драстично ќе се подобри состојбата во патничкиот и товарниот железнички превоз.

Набавката на новите возови ќе чини околу 45 милиони евра. Вицепремиерот и министер за финансии Зоран Ставрески информира дека се водат разговори за обезбедување на потребните средства од ЕБРД или од други финансиски институции.

Според предвидената динамика, финасиската конструкција треба да се комплетира во 2012, а возовите да бидат набавени во 2013 година.

http://www.vlada.mk/node/409
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 30-Oct-2011 at 19:00
Ајде ајде, во недела отворена седница, за 2013 најран рок, никаква посебна вест, само тековно информирање до каде стојат работите. Допрва ќе бараат начин како да го статв претпријатието во некоја финансиска кондиција да може да се задолжи (незнам што друго ќе прават освен да истурат средства да му ги намалат долгот), па после ќе биде модел со ебрд или еиб. Далеку е сеуште резултат од тоа.
Back to Top
Obedineta Makedonija View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 23-Aug-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 1744
  Quote Obedineta Makedonija Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 30-Oct-2011 at 18:07
Ќе се набават 3 дизел моторни гарнитури, 2 електромоторни гарнитури и 150 вагони од различни типови за товарен превоз за Мк железници.

Извор: Влада на Р.М. на tv оди директен пренос на седница на влада и тоа го преззентирасе министерот ЈАНАКИЕВСКИ !!!!
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 16-Oct-2011 at 01:43

Кога 20-тина години потполно е заборавива железницата неминовно е да дојдеме до такво дереџе.
За жал сега што и да крпиме неможе да се надокнади она пропуштеното.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
mitatos View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1739
  Quote mitatos Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 15-Oct-2011 at 14:33
Originally posted by mon

A eve i link so fotografii od vozniot park na MZ. Thumbs%20Up


Ја разгледав целата галерија, колку многу возови сме имале останав без зборови,а колку малку се исправни е стварно жалосно.
"Најлошиот град од градовите е тој што нема ред,мир и сигурност за своите граѓани" (Али ибн Еби Талиб)
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 15-Oct-2011 at 12:34
Се надевам дека набрзо ќе имам добри вести
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
my Macedonia View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Oct-2008
Location: 🇲🇰🇨🇭
Online Status: Offline
Posts: 4094
  Quote my Macedonia Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 15-Oct-2011 at 11:43
Баш супер.... Иначе шпанците 712-717, можат да се реновираат и да сообраќајат. Убави се, а ако ги реновираат тогаш супер кје бидат. ПС: vladimir имаш некакви информации за шпанциве 712-717??(реновирање итн....?
Back to Top
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 15-Oct-2011 at 11:24
браво Мон,све на едно место
Back to Top
mon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 27-Dec-2009
Location: Europa
Online Status: Offline
Posts: 763
  Quote mon Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 15-Oct-2011 at 08:09
A eve i link so fotografii od vozniot park na MZ. Thumbs%20Up
Železničko modelarstvo:
MK: http://outmacedonia.blogspot.se
https://www.facebook.com/groups/1683232238510889/

exYU: http://malezeljeznice.net
Back to Top
Danielbtmk View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Jan-2010
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 693
  Quote Danielbtmk Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 12-Jul-2011 at 15:40
видео каде е претставен голем дел од возниот парк на МЖ


Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 02-Jun-2011 at 08:31
Се надевам, иако има многу дупки за крпење.
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 42>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.207 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.