build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Железници
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Железничка врска до аеродром Скопје

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 19-Dec-2008 at 12:06
И после се чудиме зошто сме во економска криза? Други земји од вакви пруги прават пари, барем на некој да му светне во главата, годишно стотици илјади граѓани се превезуваат со авион до и од Скопје. Тоа се пари кои инвестицијата ќе ја вратат во брзо време и плус ќе остане за модернизација на железница.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 17-Dec-2008 at 15:56
Плановите од Коридор 8 од 2007 и конекцијата на аеродромот, на кој некако се заборави и веќе никаде не се споменува.

Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 17-Dec-2008 at 11:22
Мислам дека треба овде да се продолжи расправата на оваа тема.
Гледам дека најмногу полемика има околу трасата, но јас би рекол дека би требало да се изгради онаа опција што е поевтина и побрза до железничката во Скопје. Многу посериозен е проблемот што во планот за модернизацијата на аеродромот воопшто не е предвидена изградба на железничка станица. За овој проблем треба уште сега да се реагира, а мислам дека турците веднаш би се сложиле околу изградба на станицата во склоп на аеродромот, а проблем би била македонската страна.
Кога проектов би се градел, во тој случај задолжителна би била електрификацијата на пругата и купување на нов електромоторен воз, бар половен ако нема нов. Мислам дека Шпанецот отпаѓа од игра, пред се поради тоа што е мнооогу потребен на пругите низ Македонија.
Back to Top
vardar View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Mar-2008
Online Status: Offline
Posts: 1106
  Quote vardar Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 17-Dec-2008 at 02:15
Иначе за пруга до аеродром ќе сонуваме уште доста време, па градиме нов аеродром а нигде не видов некој да спомне поврзување со пруга, обично нели станицата е во склоп на аеродромот а таков услов/најава нигде не видов. Не дека не треба да правиме муабет ние тука али сепак во овој момент најважно прашање е дали воопшто во новата зграда е предвидено да има станица а не со кој воз ќе ги пречекаме странците и по која траса итн..
 
 
@VladimirP   ако се изгради сигурно ќе се најдат 4-5 милиони бар за еден Desiro ако ништо друго
Back to Top
railway View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 10-Dec-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote railway Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 17-Dec-2008 at 00:50
МОЕ МИСЛЕЊЕ Е ДЕКА МОЖЕ ДА СЕ НАПРАВИ
ВО НАРЕДНИВЕ ДЕНОВИ КЕ СЕ ОБИДАМ ДА ВИ ГО ПРИКАЖАМ ТОА СЛИКОВИТО
ПОЗДРАВ


Edited by pbanks - 17-Dec-2008 at 15:52
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 16-Dec-2008 at 23:10
Аман бе Владимир, зарем оваа држава не може да издвои средства за две такви гарнитури, или барем да најде инвеститор за еден таков проект со добар потенцијал? Зарем ни во иднина не може реално да се надеваме на ништо подобро од репарирани „шпанци“ и на електрифицирана пруга да пуштаме дизел гарнитури?
Не сакам да ја ширам дискусијата за ова тука во нишкава за инфраструктура, но со оглед на тоа како се расфрламе со пари за се и сешто, мислам дека реално не би било проблем да се најдат средства, само конечно тие да почнат поодговорно и попродуктивно да се вложуваат.


Edited by Cloverstack - 17-Dec-2008 at 18:48
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 16-Dec-2008 at 22:51
Previous
Е.. и ја би сакал нешто, што би било гордост на градов и државичкава, но да бидеме реални - чергата ни е толкава.



И ја ко мали Ѓокица, сонувам


Edited by Vladimir P - 16-Dec-2008 at 22:54
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 16-Dec-2008 at 22:18


Дур се изгради врската, ќе има време да се набави и нешто ново. Во секој случај логиката налага до аеродромот да се обраќа електрична гарнитура.
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 16-Dec-2008 at 22:10
Originally posted by Cloverstack

Originally posted by BOJAN

Шпанецот е дизел моторен, а не електро моторен воз, така што идејата за Шпанецот во сообраќај отпаѓа.
Во право си.
...

По вас, треба да пуштиме класичен воз !!??

Па сега за сега го имаме новиот кој го спремаат во Колска и кој може убаво првиот впечаток да го задоволи, а дај боже во иднина и нешто слично но електричен, и секако да се направи тој крак
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 16-Dec-2008 at 14:29
Originally posted by BOJAN

Шпанецот е дизел моторен, а не електро моторен воз, така што идејата за Шпанецот во сообраќај отпаѓа.
Во право си.


Всушност, мислам дека не делницата Скопје-Куманово треба да размислуваме за двонасочна пруга, бидејќи токму на оваа делница ќе се сечат Коридор 10 и Коридор 8. Во секој случај, илјадници луѓе секојдневно се движат во таа насока и назад, што патници што туристи, па така нив ќе им годи.
Повторно си сосема во право.


Јас мислам дека дури треба врската да биде од Аеродром, преку Транспортен центар преку Лисиче и Драчево тој воз да оди до Зелениково, а автобусите кон овие релации да се укинат бидејќи и Првомајска е пренатрупана со автомобили, а патниците со воз побрзо би стигнувале до центарот на градот. Всушност, градската линија 41 ја има истата релација како и возот кон Драчево.
Се слагам дека треба да има приградска железница накај Драчево и понатака, но не сум убеден дека таа линија треба да се меша со линијата накај аеродромот. Линијата накај аеродромот треба да биде или специјализирана линија Транспортен Центар - Аеродром, или дел од ЛРТ мрежата и да оди по главната оска на градот наместо накај Драчево (или комбинирање на специјализирана линија плус ЛРТ ако се развие потреба).

Ако те интересира ѕирни го овој пост каде подетално ги имам изнесено моите размислувања меѓудругото и на оваа тема.

http://www.build.com.mk/forum/forum_posts.asp?TID=50&PID=11690#11690



Edited by Cloverstack - 16-Dec-2008 at 14:59
Back to Top
BOJAN View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 09-Sep-2008
Location: SKOPJE
Online Status: Offline
Posts: 3438
  Quote BOJAN Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 16-Dec-2008 at 12:00

Шпанецот е дизел моторен, а не електро моторен воз, така што идејата за Шпанецот во сообраќај отпаѓа. Инаку која идеја и да ја одберат нема да згрешат, тоа е моето мислење. Всушност, мислам дека не делницата Скопје-Куманово треба да размислуваме за двонасочна пруга, бидејќи токму на оваа делница ќе се сечат Коридор 10 и Коридор 8. Во секој случај, илјадници луѓе секојдневно се движат во таа насока и назад, што патници што туристи, па така нив ќе им годи. Јас мислам дека дури треба врската да биде од Аеродром, преку Транспортен центар преку Лисиче и Драчево тој воз да оди до Зелениково, а автобусите кон овие релации да се укинат бидејќи и Првомајска е пренатрупана со автомобили, а патниците со воз побрзо би стигнувале до центарот на градот. Всушност, градската линија 41 ја има истата релација како и возот кон Драчево.

Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 15-Dec-2008 at 00:14
Па тогаш не прави логика меѓудругото и од причините што ги наведе Владимир. Ама во иднина ради Вардарска долина доколку пругата Скопје-Велес се ретрасира, би било добро целиот проект да се погледне и од аспект на аеродромот.

П.С. нова пруга ради Вардарска Долина мислам дека е неопходна, ама дека К10 ќе се измести или дека е пожелно да се измести низ источна Македонија како што веќе подолго инсистираш е тотално вон паметот - никаква потреба ниту логика за тоа нема.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 14-Dec-2008 at 23:50
абе ја нацрта Владимир истата комбинација само што кракот после аеродром продолжува или назад кон маџари или поефтина варијанта кон денешна ранжирна станица за товарни возови.
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 14-Dec-2008 at 23:42


Ај нацртај ја таа траса што ја предлагаш ако не ти е тешко, вака некако не те разбирам што ти е поентата.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 14-Dec-2008 at 23:32

Владимир затоа и велам дека поизводливо и поисплатливо е вакво решение со заобиколување, наместо некој да го брка шпанецот доколку навистина него го пуштат за ваква работа. 

инаку Андреј доколку се пресоблече К10 и кај нас и кај србите и кај грците,  сметај на тоа дека од солун до СК аеродром со експресен воз ќе се стига за два сати, а од белград за четири, исто тука е и косово, па доколку сме конкурентни со цените зошто не би летале и комшиите од СК, чим ќе се модернизира аеродромот само ТАВ што ќе повлече компании со себе па ќе донесе турбо конкуренција во регионов. но најбитно од се е што во секое време ќе има воз до аеродром без разлика кога имало или немало лет.          

Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 14-Dec-2008 at 23:15
Ја би бил задоволен да ја оплужуваме метрополата (за да биде тоа), а секако ке има и контакти за сите околни градови ако има добра и брза конекција.

А да иде на секој еден или половина час тоа е лудос, иде кога се авинските пристигања, за да биде исплатливо, а и кого би превезувал во меѓувреме?
Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Vladimir P View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 06-Apr-2008
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 3304
  Quote Vladimir P Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 14-Dec-2008 at 23:07
Originally posted by beTon

е сега колку е тешко и скапо правецот од КУ за СК вака да го заобиколи аеродромот и да продолжи кон  и преку ражирната станица за СК. едно ќе биде корисно како што реков за во секое време да има воз за до аеродром ем меѓународните линии ќе застануваат тука...

Еве погледај ја сликата (белата линија е кон ранжирна), за да се поврзе кон тој правец треба да се премости автопат, комплетно нова траса низ целиот потег бидејќи таа траса на некој начин е товарна - спора, а друга работа е мешање на товарен и патнички транспорт, кој секогаш на некој начин се избегнува и е одвоен.
И меѓу другото незнам дали знаеш дека ранжирната на некој начин теренот е како скијачки спуст - сликовито објаснет, за ранжирање на вагони.


Клуб на љубители на железниците во Македонија, Macedonian Railways Fan Club
https://www.facebook.com/767277056651521/
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 14-Dec-2008 at 23:05
Ај реално кажи ми кој комшија наш ќе лета од селскиот аеродром кој нуди 12 дестинации? Во Софија и Белград годинава имаат над 3 милиона патници, Солун исто така е добро обслужен како од нормални така и од нискотарифни компании. Некој би се клател во воз 5 саати за да стигне до Аеродром Скопје? Ако имаш на ум да ги опслужуваме Врање и Прешево, тогаш ок ама тие абдалите ке си се довозат со Застава, ним не им треба воз.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 14-Dec-2008 at 22:52
па доколку сакаме скопскиот аеродром максимално да биде експлоатиран и од комшилукот најдобро е да нема преседување туку директно дасе истовари човек на аеродром, инаку може и шпанецот да си тера на еден саат, но вака мислам дека ќе биде поедноставно на секој пола саат ќе има воз. 
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 14-Dec-2008 at 21:59
Па јас не гледам причина зошто меѓународните линии би застанувале на Аеродромот. Доволно е како што кажа Владимир, спред сегашните можности еден Шпанец да сообраќа на секој саат кон Скопје. Сигурно ќе има голема економска исплатливост од овој проект. Иначе Аеродром Скопје е единствениот (незнам за Тирана) поголем аеродром во Европа што нема пристап со јавен транспорт. Голема срамота и неудобност!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 3456>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.125 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.