build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT )

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 60>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 09-Mar-2015 at 18:12
ама со трамвај неможиш да се паркираш пред кафич и да се чаталиш
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 09-Mar-2015 at 15:33
Eден трамвај заменува два зглобни автобуса или 145 автомобили:



Edited by phenomenon - 09-Mar-2015 at 15:34
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 09-Mar-2015 at 15:23
Споредба на потребен простор за транспорт на 60 луѓе со автомобил, автобус и велосипед:

開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 09-Mar-2015 at 13:43

доколку трмвајот беше изгласан на последниот референдум за самопридонес во '83 сега Скопје мислам ќе беше уште позатнат град односно поатрактивен за апсорбирање на популација од останатите градови, а и сега не е касно

во секој случај без трам, а во костец очекуваниот пик-оил следниве неколку децении, трам не само за Скопје ами за сите поголеми градови во Македонија ќе биде неопходна работа

од овој аспект добро е да се размислува за домашен трам, нешто што го размислуваа за двокатните автобуси и рестартирање на фас, но за вакво нешто веројатно имаме и далеку поголем капацитет во Колска макар и ја приватизирале, и воопшто не е прашање колку и како ќе го решат техничкиот дел со оглед дека ефтино и би го сервисирале туку колку и како дизајнерски ќе се надминат а за тоа комотно можат и да им помогнат во МЗТ каде и би склепале повторно ефтино алу-шасија


Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 06-Mar-2015 at 09:56

не се разбираме, и јас велам дека кај нас има потенцијал само за трам по бул.Сандански и бул.Партизанска односно густината на станици не доволуват да се пушти лрт а тоа да е исплатливо со голед дека е поскапа опција од трам

иако веќе разликата меѓу овие два система земено технички се повеќе се смалува, а зад етикетата останува само густината на станици односно брзината, ЛРТ како систем е логичен систем само за правецот Петровец-Скопје евентуално по скопскиот железнички прстен
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 06-Mar-2015 at 00:59
Па имаш поназад од нишкава од Clover и FoSsiL предлози дека би можело да се изведе LRT по средишното зеленило.
Апсолутно градов има потреба од нов и ефикасен јавен превоз.Кога може градови како Талин со 300-400К да има една линија трамвај или еве сега градот Луксембург со стотина илјади жители размислува да изгради исто една линија зошто Скопје со преку 500К да не добие алтернатива.

Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 05-Mar-2015 at 23:14

тоа беше чинам шинско лрт, смешно тогаш во 90ти вадеа футуризам, а сега само ренесанса, но сам трам е доволен за многу што да се растерети под претпоставка дека би имал засебен колосек в среде, додека лрт посекако нега акнат на скопскиот железнички прстен а врзан и со крак за аеродромот

и поназад има во нишкава разглобено дека кај нас од лисиче до ѓорче нема услови за лрт, а и трам ќе запуши многу што под железничка освен ако не врви по Владимир Комаров но едносмерно т.е. едносмерниот цик-цак предлог со Сандански-Илинденска а потем на враќање Партизанска-Вмро-Асном а и симболиката е уникатна

сеуште не ми е јасно зошто неможат нашиве за во Колска да обезбедат некоја лиценца или ноу-хау та да извадиме македонски трам, можеби и двокатен, иако попрво вакво нешто ко абер би добиле од кинезите со оглед дека тие веќе и имаат двоспратни трамови во хонгконг [1] иако ним сега стопанот им е француски [2]

Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 05-Mar-2015 at 22:28
Originally posted by phenomenon

Aко им е скапо метрото и ЛРТ-то, тогаш што маани му најдоа на метреилот? Или да го сфатиме тоа како:"Oној кој сака наоѓа начин, оној кој не сака наоѓа изговор"?


За оваа решение долго размислував. Иако многу повеќе го разгледував висечкиот транвај во Вупертал. Во секој случај се согласувам ако веќе се инвестира во шински превоз тоа да биде некој иновативен вид или ако ништо друго барем да биде некое не многу употребувано а практично решение. Мислам дека ваков проет имаше и во Загреб како дополување на трамвајската мрежа, но незнам дали во меѓувремено ова е тргнато од дневен ред или сеуште се во фаза на проектирање. На крај мислам дека и во Македонија некој понуди покрај Вардар да се гради нешто од овој вид.
Back to Top
beTon View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 25-Jun-2008
Online Status: Offline
Posts: 3893
  Quote beTon Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 05-Mar-2015 at 16:30

можеби идеално решение за по средишните жардињери на булеварите, но повторно би требало да одат цик-цак [1] за да можат да се стават успат и станици
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 04-Mar-2015 at 16:12
Кај ќе ги собере пензионериве у ова бе не зезај
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 03-Mar-2015 at 23:42
Aко им е скапо метрото и ЛРТ-то, тогаш што маани му најдоа на метреилот? Или да го сфатиме тоа како:"Oној кој сака наоѓа начин, оној кој не сака наоѓа изговор"?

http://www.metrail.com/






















Edited by phenomenon - 03-Mar-2015 at 23:51
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 03-Mar-2015 at 23:09
значи не збориме за метро како она во Лондон, туку за ЛРТ линија... како што сте прочитале и на интернетов, и на темава, ЛРТ е трамвајска линија издвоена од остатокот од сообраќајот и функционира како метро
тоа не подразбира дека мора да биде под земја, туку дека би се изградило според можностите на просторот, па некаде, ако мора да оди под земја, ќе оди, ама таквите линии ќе може да се одложат за подобри времиња доколку се премногу комплицирани
но прекрасната работа кај ваквите проекти, е што може во еден зафат да се реши и проблем со паркирање и со пешачки премини, а со тоа би се добил многу послободен простор за пешаци и велосипедисти, а побрз сообраќај на булеварите
не мора за се да се копаат тунели, некои делници можат да се решат и со површински cut and cover ископи

за сега, имаат прекрасна можност постоечката железница да ја искористат за ЛРТ, а за тоа не треба ништо повеќе од тоа само да се набави по некоја гарнитура, и да се обележат постојки... а со ова ќе се решат пола од проблемите на јавниот превоз во Скопје и приградските населби
дури и солиден план за велосипедска инфраструктура е многу покомплициран од ова едноставно решение
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 03-Mar-2015 at 22:41
Може Скопје да плаче за метро ама 1 километар метро е од 200 па до 500 милиони евра. Едно е да се сака друго е да се може. Сега за сега зсо буџет од 90 милиони евра на годишно ниво Скопје нема пари ни да сонува метро а не да го гради.
А инвиститор сигурно неможе да се најде зошто му треба 2 века за да го исплати.
Според мене Скопје треба и мора да инвестира во велосипедски патеки и тоа не на онакви како што сега се градат туку на вистински велосипедски автопати. Ако може Копенхаген зошто неможе Скопје.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 03-Mar-2015 at 22:38
околу оваа проблематика, најдобри идеи има разработено членот Андреј, ако копате наназад по темава ќе ги најдете (за тоа претпоставувам збори и Декстер)
...ама кај нас не сакаат едни асални автобуски постојќи да монтираат, со асален возен ред и мапи, а не па да се нафатат на сериозен проект
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
Bojan10 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 21-Jun-2011
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 504
  Quote Bojan10 Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 03-Mar-2015 at 20:08
Скопје плаче за метро. Ама не може затоа што лежело на езеро, такви се чаршиските муабети...
Од чаламот си патиме!
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 01-Mar-2015 at 18:43
Originally posted by WhyNot

време е да се размислува за метро... оваа густина на автомобили на мал простор убива

 
Комбинација од метро и лесна железница е чаре за Скопјево, но ајде кажи им го тоа на нашинците во градската администрација и на општинските администрации.
 
Оперирани се од памет и не знаат да размислуваат.
Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 01-Mar-2015 at 18:12
Ех скопјани, скопјани. Долнени пред вас доби трамвај.

Трамвај Турс од с. Дебреште

http://ujp.gov.mk/mk/prebaruvanje_pravni_lica/prebaruvaj?pravno_lice=%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%92%D0%90%D0%88&x=-372&y=-383
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
WhyNot View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Jan-2014
Online Status: Offline
Posts: 114
  Quote WhyNot Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 30-Jan-2015 at 02:13
време е да се размислува за метро... оваа густина на автомобили на мал простор убива
Back to Top
martind View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 29-Jun-2011
Online Status: Offline
Posts: 332
  Quote martind Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 29-Jan-2015 at 15:58
Originally posted by jyvation

Ова и се очекуваше горе доле.Па која компанија би лупнала 250 мил. евра веднаш и после да чека 35 години да и се поврати инвестицијата.
Се гледа дека ќе си го туркаат проектов до крајот на мандатот и после на крај пак ќе објават тендер демек еве пак пробуваме нешто.


Целосно се сложувам... Тоа се тие популациони политики кои се користат за перење на мозокот.

P.S. Еве нешто за сите членови на форумот и надворешни лица кои го посетуваат.
Едноставно прочитајте накратко или нашироко.
Ќе ја сватите поентата.

http://science.howstuffworks.com/life/inside-the-mind/human-brain/brainwashing1.htm

http://www.cracked.com/article_21309_6-incredible-ways-you-can-use-words-to-brainwash-people.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Mind_control

https://books.google.mk/books?id=BIuju20yhDkC&pg=PR11&dq=brainwashing+techniques&hl=en&sa=X&ei=FkrKVNahIKO7ygOHoILYDg&redir_esc=y#v=onepage&q=brainwashing%20techniques&f=false
Back to Top
jyvation View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 11-May-2013
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 4191
  Quote jyvation Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 29-Jan-2015 at 10:30
Ова и се очекуваше горе доле.Па која компанија би лупнала 250 мил. евра веднаш и после да чека 35 години да и се поврати инвестицијата.
Се гледа дека ќе си го туркаат проектов до крајот на мандатот и после на крај пак ќе објават тендер демек еве пак пробуваме нешто.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 60>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.316 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.