![]() |
![]() |
![]() |
Трамвај Скопје ( Лесна железница / LRT ) |
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 60> |
Author | |
gjoko ![]() Senior Member ![]() Joined: 18-Jun-2011 Location: kicevo Online Status: Offline Posts: 6554 |
![]() ![]() |
ама со трамвај неможиш да се паркираш пред кафич и да се чаталиш
![]() |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Eден трамвај заменува два зглобни автобуса или 145 автомобили:
![]() Edited by phenomenon - 09-Mar-2015 at 15:34 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Споредба на потребен простор за транспорт на 60 луѓе со автомобил, автобус и велосипед:
![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
доколку трмвајот беше изгласан на последниот референдум за самопридонес во '83 сега Скопје мислам ќе беше уште позатнат град односно поатрактивен за апсорбирање на популација од останатите градови, а и сега не е касно во секој случај без трам, а во костец очекуваниот пик-оил следниве неколку децении, трам не само за Скопје ами за сите поголеми градови во Македонија ќе биде неопходна работа од овој аспект добро е да се размислува за домашен трам, нешто што го размислуваа за двокатните автобуси и рестартирање на фас, но за вакво нешто веројатно имаме и далеку поголем капацитет во Колска макар и ја приватизирале, и воопшто не е прашање колку и како ќе го решат техничкиот дел со оглед дека ефтино и би го сервисирале туку колку и како дизајнерски ќе се надминат а за тоа комотно можат и да им помогнат во МЗТ каде и би склепале повторно ефтино алу-шасија |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
не се разбираме, и јас велам дека кај нас има потенцијал само за трам по бул.Сандански и бул.Партизанска односно густината на станици не доволуват да се пушти лрт а тоа да е исплатливо со голед дека е поскапа опција од трам иако веќе разликата меѓу овие два система земено технички се повеќе се смалува, а зад етикетата останува само густината на станици односно брзината, ЛРТ како систем е логичен систем само за правецот Петровец-Скопје евентуално по скопскиот железнички прстен |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Па имаш поназад од нишкава од Clover и FoSsiL предлози дека би можело да се изведе LRT по средишното зеленило.
Апсолутно градов има потреба од нов и ефикасен јавен превоз.Кога може градови како Талин со 300-400К да има една линија трамвај или еве сега градот Луксембург со стотина илјади жители размислува да изгради исто една линија зошто Скопје со преку 500К да не добие алтернатива. ![]() |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
тоа беше чинам шинско лрт, смешно тогаш во 90ти вадеа футуризам, а сега само ренесанса, но сам трам е доволен за многу што да се растерети под претпоставка дека би имал засебен колосек в среде, додека лрт посекако нега акнат на скопскиот железнички прстен а врзан и со крак за аеродромот и поназад има во нишкава разглобено дека кај нас од лисиче до ѓорче нема услови за лрт, а и трам ќе запуши многу што под железничка освен ако не врви по Владимир Комаров но едносмерно т.е. едносмерниот цик-цак предлог со Сандански-Илинденска а потем на враќање Партизанска-Вмро-Асном а и симболиката е уникатна сеуште не ми е јасно зошто неможат нашиве за во Колска да обезбедат некоја лиценца или ноу-хау та да извадиме македонски трам, можеби и двокатен, иако попрво вакво нешто ко абер би добиле од кинезите со оглед дека тие веќе и имаат двоспратни трамови во хонгконг [1] иако ним сега стопанот им е француски [2] |
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
За оваа решение долго размислував. Иако многу повеќе го разгледував висечкиот транвај во Вупертал. Во секој случај се согласувам ако веќе се инвестира во шински превоз тоа да биде некој иновативен вид или ако ништо друго барем да биде некое не многу употребувано а практично решение. Мислам дека ваков проет имаше и во Загреб како дополување на трамвајската мрежа, но незнам дали во меѓувремено ова е тргнато од дневен ред или сеуште се во фаза на проектирање. На крај мислам дека и во Македонија некој понуди покрај Вардар да се гради нешто од овој вид. |
|
![]() |
|
beTon ![]() Senior Member ![]() Joined: 25-Jun-2008 Online Status: Offline Posts: 3893 |
![]() ![]() |
можеби идеално решение за по средишните жардињери на булеварите, но повторно би требало да одат цик-цак [1] за да можат да се стават успат и станици |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Кај ќе ги собере пензионериве у ова бе не зезај
![]() |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Aко им е скапо метрото и ЛРТ-то, тогаш што маани му најдоа на метреилот? Или да го сфатиме тоа како:"Oној кој сака наоѓа начин, оној кој не сака наоѓа изговор"?
http://www.metrail.com/ ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Edited by phenomenon - 03-Mar-2015 at 23:51 |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
значи не збориме за метро како она во Лондон, туку за ЛРТ линија... како што сте прочитале и на интернетов, и на темава, ЛРТ е трамвајска линија издвоена од остатокот од сообраќајот и функционира како метро
тоа не подразбира дека мора да биде под земја, туку дека би се изградило според можностите на просторот, па некаде, ако мора да оди под земја, ќе оди, ама таквите линии ќе може да се одложат за подобри времиња доколку се премногу комплицирани но прекрасната работа кај ваквите проекти, е што може во еден зафат да се реши и проблем со паркирање и со пешачки премини, а со тоа би се добил многу послободен простор за пешаци и велосипедисти, а побрз сообраќај на булеварите не мора за се да се копаат тунели, некои делници можат да се решат и со површински cut and cover ископи за сега, имаат прекрасна можност постоечката железница да ја искористат за ЛРТ, а за тоа не треба ништо повеќе од тоа само да се набави по некоја гарнитура, и да се обележат постојки... а со ова ќе се решат пола од проблемите на јавниот превоз во Скопје и приградските населби дури и солиден план за велосипедска инфраструктура е многу покомплициран од ова едноставно решение |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
kultuzin ![]() Senior Member ![]() Joined: 07-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 3811 |
![]() ![]() |
Може Скопје да плаче за метро ама 1 километар метро е од 200 па до 500 милиони евра. Едно е да се сака друго е да се може. Сега за сега зсо буџет од 90 милиони евра на годишно ниво Скопје нема пари ни да сонува метро а не да го гради.
А инвиститор сигурно неможе да се најде зошто му треба 2 века за да го исплати. Според мене Скопје треба и мора да инвестира во велосипедски патеки и тоа не на онакви како што сега се градат туку на вистински велосипедски автопати. Ако може Копенхаген зошто неможе Скопје. |
|
![]() |
|
zabegan ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 01-Jul-2008 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 7859 |
![]() ![]() |
околу оваа проблематика, најдобри идеи има разработено членот Андреј, ако копате наназад по темава ќе ги најдете (за тоа претпоставувам збори и Декстер)
...ама кај нас не сакаат едни асални автобуски постојќи да монтираат, со асален возен ред и мапи, а не па да се нафатат на сериозен проект |
|
Architects create dreams...politicians create nightmares
|
|
![]() |
|
Bojan10 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 21-Jun-2011 Location: Macedonia Online Status: Offline Posts: 504 |
![]() ![]() |
Скопје плаче за метро. Ама не може затоа што лежело на езеро, такви се чаршиските муабети...
|
|
Од чаламот си патиме!
|
|
![]() |
|
Dexter26 ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 19-Nov-2010 Online Status: Offline Posts: 2035 |
![]() ![]() |
Комбинација од метро и лесна железница е чаре за Скопјево, но ајде кажи им го тоа на нашинците во градската администрација и на општинските администрации. Оперирани се од памет и не знаат да размислуваат. |
|
![]() |
|
phenomenon ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 26-Oct-2010 Location: Kumanovo Online Status: Offline Posts: 2691 |
![]() ![]() |
Ех скопјани, скопјани. Долнени пред вас доби трамвај.
Трамвај Турс од с. Дебреште http://ujp.gov.mk/mk/prebaruvanje_pravni_lica/prebaruvaj?pravno_lice=%D0%A2%D0%A0%D0%90%D0%9C%D0%92%D0%90%D0%88&x=-372&y=-383 ![]() |
|
開始されていないだけの戦いが失われ、
|
|
![]() |
|
WhyNot ![]() Senior Member ![]() Joined: 14-Jan-2014 Online Status: Offline Posts: 114 |
![]() ![]() |
време е да се размислува за метро... оваа густина на автомобили на мал простор убива
|
|
![]() |
|
martind ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 29-Jun-2011 Online Status: Offline Posts: 332 |
![]() ![]() |
Целосно се сложувам... Тоа се тие популациони политики кои се користат за перење на мозокот. P.S. Еве нешто за сите членови на форумот и надворешни лица кои го посетуваат. Едноставно прочитајте накратко или нашироко. Ќе ја сватите поентата. http://science.howstuffworks.com/life/inside-the-mind/human-brain/brainwashing1.htm http://www.cracked.com/article_21309_6-incredible-ways-you-can-use-words-to-brainwash-people.html http://en.wikipedia.org/wiki/Mind_control https://books.google.mk/books?id=BIuju20yhDkC&pg=PR11&dq=brainwashing+techniques&hl=en&sa=X&ei=FkrKVNahIKO7ygOHoILYDg&redir_esc=y#v=onepage&q=brainwashing%20techniques&f=false |
|
![]() |
|
jyvation ![]() Senior Member ![]() ![]() Joined: 11-May-2013 Location: Skopje Online Status: Offline Posts: 4191 |
![]() ![]() |
Ова и се очекуваше горе доле.Па која компанија би лупнала 250 мил. евра веднаш и после да чека 35 години да и се поврати инвестицијата.
Се гледа дека ќе си го туркаат проектов до крајот на мандатот и после на крај пак ќе објават тендер демек еве пак пробуваме нешто. |
|
![]() |
Post Reply ![]() |
Page <1 34567 60> |
Forum Jump | Forum Permissions ![]() You cannot post new topics in this forum You cannot reply to topics in this forum You cannot delete your posts in this forum You cannot edit your posts in this forum You cannot create polls in this forum You cannot vote in polls in this forum |