build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Урбани прашања > Јавен превоз
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Возен парк (ЈСП - ЛАЗ)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 44>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
vlatko.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Sep-2010
Online Status: Offline
Posts: 259
  Quote vlatko.mk Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 26-Aug-2012 at 01:53
Заклучок?
Можеби е најдобро ЈСП да се зафати со модернизирање на МАН Саносите (уште кога беше најавено дека ќе има нови автобуси пишуваше дека овие 70-тина автобуси набавени во доцните 90-ти ќе бидат задржани во употреба) бидејќи изгледа тие се најсоодветни за поекстремни услови кои ги има по трасата на некои линии.
Инаку издржливоста на саносите за нагорнини и слично во однос на било кои други автобуси мислам дека неколкупати ја истакнуваа од ГСП Белград од каде имаа набавено МАН-Саноси ...
Инаку според мене на овие автобуси им требаат неколку работи:
- средување на каросеријата
- средување на подот, поставување нови облоги
- обновување на дел од седиштата
- “освежување“ на моторот
- по можност да се климатизираат

со ова овие автобуси ќе можат да го понесат товарот на линиите каде ЛАЗ автобусите не се покажаа ...


Back to Top
mirakuliks View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 06-Feb-2010
Location: New York
Online Status: Offline
Posts: 831
  Quote mirakuliks Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 26-Aug-2012 at 01:25
Originally posted by zabegan

Originally posted by vladegf

На Лаз-от дефекти и пожари му се дешаваат на секаков терен било рамен или планински, урбан или рурален
па баш поради тоа не треба ЛАЗ-овите да се ставаат на екстремни крајности, туку што е можно повеќе да се импровизира нивната употреба
не знам што е проблемот, можеби е поради тоа што на ЈСП им се подарени тие автобуси Big%20smile


А можеби е поради што ЈСП нема никаков капацитет за класифицирање на нивните транспортни средства и нивно соодветно менаџирање за да можат што е можно поекономично и ефикасно да ги искористат.
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 26-Aug-2012 at 00:27
Originally posted by vladegf

На Лаз-от дефекти и пожари му се дешаваат на секаков терен било рамен или планински, урбан или рурален
па баш поради тоа не треба ЛАЗ-овите да се ставаат на екстремни крајности, туку што е можно повеќе да се импровизира нивната употреба
не знам што е проблемот, можеби е поради тоа што на ЈСП им се подарени тие автобуси Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
ehrlich View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 31-May-2012
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 1365
  Quote ehrlich Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 25-Aug-2012 at 18:36
Му се случуваат и на рамен терен, затоа што пред тоа се искачувал на планини. Навистина не знам со кој памет се пуштаат такви автобуси, особено на линиите кон Сопиште и Скопска Црна Гора, каде се знае каков е теренот и кога веќе се покажа дека тие автобуси не се спремни за таков терен. Затоа и јас како членот погоре мислев дека ќе остават некои од старите автобуси на Санос да сообраќаат на овие линии.
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 25-Aug-2012 at 17:28
На Лаз-от дефекти и пожари му се дешаваат на секаков терен било рамен или планински, урбан или рурален
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 25-Aug-2012 at 17:21
Originally posted by oTeget

Аман бе забеган, двокатните ли се поарни за по планинските приградски лини а?

И ај дефинирај што ти значи тоа "прилично урбани автобуси"
па можеби не двокатните, ама барем посочуваните стари автобуси можеа некое време да ги задржат за руралните средини, каде нископоден автобус со скромна механика потешко ќе пројде...
затоа и прашањето ми е, зошто во урбаните средини сеуште може да се најде по некоја стара канта, а ЛАЗ-овите се пуштени да врват по места кои не се адекватни за нив и не можат да ги истрпат
инаку под „урбан автобус“ мислев на автобус кој функционира само во рамни и бавни градски улици, а на други места му се појавуваат дефекти Big%20smile
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
oTeget View Drop Down
Newbiе
Newbiе
Avatar

Joined: 09-Nov-2011
Online Status: Offline
Posts: 0
  Quote oTeget Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 23-Aug-2012 at 19:01
Аман бе забеган, двокатните ли се поарни за по планинските приградски лини а?

И ај дефинирај што ти значи тоа "прилично урбани автобуси"
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 23-Aug-2012 at 18:11
мене не ми е јасно зошто, ЛАЗ-овите што се прилично урбани автобуси и очигледно не издржуваат многу и се деликатни, се избрзаа да ги стават на приградските линии, кои се ужас за било какво возило
јас во цело урбано Скопје само два-три ЛАЗ имам видено, се се двокатни
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 23-Aug-2012 at 17:15
Само што се расипа уште еден ЛАЗ на угорницата во Припор.
Back to Top
toasumjas View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 25-Jun-2010
Location: Skopje/ljubljan
Online Status: Offline
Posts: 434
  Quote toasumjas Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 30-Jul-2012 at 09:06
Е златни мерцедеси! После зашто сиромавиот дупло плаќал?
Back to Top
Block View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 18-Dec-2011
Location: Карпошово
Online Status: Offline
Posts: 377
  Quote Block Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 29-Jul-2012 at 20:37
Овој е втор што се запали не трет...то јест трет но вкупно.
Немој само да се лажете дека тоа што автобусите се од Украина и Кина не игра улога во дефектите...незнам само дали има некаква гаранција од производителите.
Но не треба многу памет да се знае дека ваква опрема се купува од западна Европа и евентуално Чешка а не од источна,не дај боже Кина...

Ќе видиме во наредните 10 години како ќе се покажат,но како тргнало...а посебно со нашите добро познати бон-тон навики.




Edited by Block - 29-Jul-2012 at 20:44
Back to Top
zabegan View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 01-Jul-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 7859
  Quote zabegan Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 29-Jul-2012 at 20:29
после три пожари треба ваљда некаква мерка да се превземе така???
Architects create dreams...politicians create nightmares
Back to Top
vladegf View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Dec-2009
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 638
  Quote vladegf Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 29-Jul-2012 at 17:42
пак иста вест, завчера кај кале се запали уште еден ЛАЗ...
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 27-Jun-2012 at 01:00






Се запали нов автобус на ЈСП

Повредени нема, а огнот предизвикал мала материјална штета


Нов автобус на ЈСП, кој сообраќа на линијата, со број 58 денеска попладне се запали на патот меѓу населбите Припор и Сопиште.


Во моментот кога избувнал пламенот во автобусот имало дваесетина патници. Еден од нив почувствувал непријатна миризба од кај моторот, во задниот дел на автобусот, а потоа и пламен.


Возачот веднаш ги отворил вратите за да излезат патниците, а дел од нив му помогнале со  противпожарни апарати да го изгаснат огнот. 


Како што информираат од ЈСП причината за пожарот во моторниот простор е пукање на цревото за масло.

http://www.novamakedonija.com.mk/DetalNewsInstant.asp?vestInstant=6784
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 26-Jun-2012 at 23:09
Originally posted by Denko

Se zapali LAZOVEC Ohno
http://www.mkd.mk/40260/skopje/avtobus-vo-plamen-sopiste-pripor-58/

 
И летото 2011 се запали еден од единечните нископодни градски автобуси на ЈСП Скопје, произведени од украински ЛАЗ.
 
Очигледно треба да им ги подариме овие автобуси на Маврово и Тетово, сигурно одлични би биле за превоз до Попова Шапка и останатите зимски туристички центри во Македонија, бидејќи ЛАЗ се фалат дека нивните автобуси работат без никакви проблеми на ниски температури под нулата, а ние скопјани лично се уверивме во тоа во текот на зимата 2011/2012.
 
А со што да ги замениме автобусите кои ќе им ги подариме на Маврово, Тетово и останатите зимски центри во Македонија ?
 
Па не ќе биде лошо да ги замениме со нископодни двојни градски автобуси.


Edited by Dexter26 - 26-Jun-2012 at 23:14
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 26-Jun-2012 at 22:30
Se zapali LAZOVEC Ohno
http://www.mkd.mk/40260/skopje/avtobus-vo-plamen-sopiste-pripor-58/
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 05-Mar-2012 at 20:02
Секој пат кога ќе го видам автобусот на ЈСП Скопје со гаражен број 1013 му наоѓам некои нови маани.
 
И на други автобуси од новите единечни нископодни градски автобуси од украински ЛАЗ им имам најдено маани, ама не сум имал прилика досега да ги сликнам.
 
Патем, ветробранското стакло на автобусот на ЈСП Скопје со гаражен број 1013 СЕУШТЕ НЕ Е СМЕНЕТО, барем заклучно со денешниов ден, понеделник, 5 март 2012.
 

 

Back to Top
phenomenon View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 26-Oct-2010
Location: Kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 2691
  Quote phenomenon Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 21-Feb-2012 at 11:45
Презема! Ручек во кафеана!
開始されていないだけの戦いが失われ、
Back to Top
Dexter26 View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 2035
  Quote Dexter26 Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 21-Feb-2012 at 02:01


МВР не се занимава воопшто со ЈСП Скопје, кога би се занимавале со ЈСП Скопје, уште пред 2011 кога почнаа да пристигнуваат новите градски автобуси, МВР ќе отстранеше од сообраќај значителен број на стари канти кои беа неисправни, можеме да отвориме посебна тема на форумов за бројните несреќи во старите канти на ЈСП Скопје, црево кое почнало да прска внатре во возилото и изгорело патници, возило на кое му откажале кочниците и удрило во бандера, во Автокоманда кај трговскиот центар има спомен-обележје посветено на девојче кое загинало бидејќи било удрено од стара канта на која и откажале кочниците, а МВР си молчи и ништо не превзема.
Back to Top
Denko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 14-Aug-2010
Online Status: Offline
Posts: 2271
  Quote Denko Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 21-Feb-2012 at 01:42
Ova so vetrobranskoto staklo e klasicen primer kolku i kako funkcioniraat nasite institucii. Ajde sto rakovodnite lica na JSP nemaat kapacitet za menadziranje na vakva institucija i kontinuirano na razni nacini ja ragrozuva bezbednosta na patnicite se prasuvam zosto spie MVR? Ova e kaznivo spored pravilnikot za bezbednost vo soobrakajot a policijata spie i ceka da nastrada nekoj, e posle cacko ke ni e kriv!!!
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 44>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.372 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.