build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Скопска обиколница [A2/A4]

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 24>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #81 Posted: 26-Dec-2011 at 22:23
Ајде да си го искоментирам малку решенцето погоре..

Како што веќе објаснив, приврзаник сум на оваа варијанта бидејќи се добива пологична траса на остатокот од обиколницата, кој би се движел на границата помеѓу суб-урбаните и руралните населби (со исклучок на Драчево) што води до помали загуби на првокласно земјоделско земјиште и се добива континуирана обиколница, лесна за употреба и без преклопување на правци.

За самата клучка, морам да кажам дека испадна помалку сложена отколку што мислев, веројатно заради некои заштеди, што ја прави поспора. Од друга страна, одбегнати се сите небезбедни (а поевтини) решенија при што се задржани скоро сите елементи на клучката (освен онаа рампа која ионака треба да се сруши) и извршена е минимална експропријација на околното земјиште (доколку не почнат да се градат фабрики во јужниот дел, ова не би било проблем) и целосно е зачуван хиподромот.

Самото решение не е идеално, од проста причина што нема теоретски модел за клучка со 5 правци и истите се решаваат од случај до случај, при што понекогаш се испуштаат поврзувања. Во случајов единствено би можеле да се изостават следниве: Велес - Куманово и обратно..

Дали нешто испуштив? Се надевам дека надвозниците-подвозниците се јасни, а вообичаениот наклон е 3-6 %, а радиусите на кривини се претежно околу 200 метри, освен двете спирални подигања (едното е постојно) кои се 60м.

Мислење? Положив уште еднаш возачки?

Edited by mladen_s - 26-Dec-2011 at 22:23
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #82 Posted: 26-Dec-2011 at 17:37


Edited by mladen_s - 26-Dec-2011 at 19:20
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #83 Posted: 24-Dec-2011 at 05:47


Па речиси кај сите градови (a ретките исклучоци се во специфични ситуации кои веќе беа наведени)! Зошто е потребно да биде овозможено движење во сите правци мислам дека доволно беше објаснето во претходните постови, но ти сето тоа го скокна и ја довлечка Северна Кореа во муабетов.

А за да не мешаме секакви лончиња, супер прикладен и аналоген пример не мораш да бараш подалеку Загреб, град со слична конфигурација и слична обиколница како Скопје. Сите клучки овозможуваат движење во сите правци.


-----------------------------


Остатокот од постот ти е едитиран, како што таков троловски пост би му бил едитиран на секој друг. Ако ти била дадена доверба да бидеш модератор, не значи дека ќе бидеш оставен таа доверба до бескрај да ја злоупотребуваш. Доволно и премногу, за твои потреби ги растегнувавме границите на прифатливото. Сакаш јавно да се препукуваш, епа еве тоа може и вака да изгледа.



Edited by Cloverstack - 24-Dec-2011 at 05:49
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #84 Posted: 24-Dec-2011 at 05:08
Наместо автопатите во Северна Кореа разгледај ги европските градови и кажи ми од кој се излегува на автопат со тоа што се иде на спротивниот крај од градот па преку обиколницата се вози кон оној обратниот правец кон кој патуваме.

Edited by Cloverstack - 24-Dec-2011 at 05:20
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #85 Posted: 24-Dec-2011 at 04:02
@ mladen_s

Да, фино би било обиколницата да се продолжи и директно од клучката Хиподром, но таквото решение си носи еден огромен куп компликации.

Клучка во која се спојуваат пет правци и сите тие пет правци треба меѓусебно да се поврзат (евентуално со исклучок на правецот Драчево <-> булевар Александар Македонски, ама и тој е пожелен) е извонредно компликувана, голема и скапа клучка... ѕвер клучка!
Ќе треба:
- делумно рушење
- проширување на постојните коловози и мостови со солидна вкупна должина
- еден куп големи надвозници/подвозници/тунели
(исто така треба да се земе во предвид колкав ефект ќе имаат тие зафати врз одвивањето на сообраќајот низ овој исклучително важен сообраќаен јазол и колку долго ќе траат)

Сето тоа има огромна цена, веројатно доста поголема отколку премостување на ранжирната, а веројатно ќе потроши и повеќе земјоделско земјиште.
Зборуваме за навистина колосален зафат. Феноменална глетка и проект со кој би можеле да се гордееме, но мислам дека цената е преголема и неоправдана.

Во секој случај живо ме интересира доколку некој има на ум идеја за рационално изведување на сите тие поврзувања за обиколницата да може да се продолжи директно од клучката Хиподром. Ако има такви молам нека скицираат и нека постираат


------------------------------------------------------------------------------------


Originally posted by lslcrew

Клучката нема што да се дооформува, формирана е.
Ако си решил со сила да се правиш слеп, нормално дека нема да го видиш ни очигледното.


Originally posted by lslcrew

Потполна достапност се мисли на достапност од секој кон секој правец. Такво нешто на вакви излезни клучки немора да има, зашто баш треба да одесхрабри такво движење, излегување од градот во контра правец за да се сврти по обиколница. Таков сообраќај нема и да се појави не треба да го има, односно дасе дестимулира.
Епа за почеток, фразата „потполна достапност на клучката Хиподром“ воопшто не одговара на тоа што се обидуваш да го објасниш.

Туку каде виде „контра правец“?!? И кој сообраќај не треба да го има и треба да се дестимулира? Зарем континуираниот автопатски сообраќај треба да се дестимулира и да се пренасочи по градски улици и селски патчиња??? Зарем сообраќајот од денивелираните експресни сообраќајници со голем капацитет треба да се пренасочи низ населби, по сообраќајници со крстосници, пешаци, пешачки премини, јавен превоз и слично??? Зарем не е обратно? Зарем улица Радован Ковачевиќ во село Сингелиќ на пример е планирана за шлепери??? Покажуваш базично неразбирање, или пак се работи за обично инаетење, трето нема.

Всушност не мора воопшто да збориме за камиони и шлепери. Еве на пример сакам со кола од населба Аеродром да одам во Арачиново. По твојов модел ќе потрошам многу повеќе време и бензин и покрај тоа што патот на хартија е пократок. И не само што ќе потрошам свое време и бензин, туку ќе им потрошам и на други учесници во сообраќајот, затоа што на градската мрежа многу повеќе ќе се почуствува присуството на возило плус, отколку на денивелирана експресна сообраќајница со голем капацитет. Е сега помножи го тој ефект со сите возила кои се приморани да се движат низ таа градска мрежа наместо да имаат автопатска алтернатива која треба да им ја овозможи клучката Хиподром, па размисли дали е битно или не.

И еве еден интересен факт кој очигледно ти промакнал - во обратен правец (од обиколницата према булеварот Александар Македонски) има спојка. Како ќе ја примениш твојата теза таму? Можеби кога ќе одам на моето хипотетичко патување од Аеродром до Арачиново пожелно е да одам по треторазредни улички, ама кога ќе се враќам пожелно е да одам по автопат...  Roll%20eyes


Originally posted by lslcrew

Затоа што па вака кај и да прикачиме клучка, сегментот измеѓу таа клучка и клучката Хиподром ќе го има истото задушување што го лоцираш на мостот пред Драчево.
Автопатот има капацитет за без проблеми да се справи со 50.000 возила дневно и тешко дека некогаш воопшто ќе се доближиме до таа бројка, но ако се доближиме, има можност за негово проширување. Од друга страна, мостот кај Драчево (кој ти би го задржал како единствен, ради „заштеда“) со својот 6-метарски коловоз има нормален капацитет за 7-8 илјади возила дневно и веројатно моменталниот сообраќај не е далеку од таа бројка, а ти и целиот дополнителен сообраќај би го насочил преку него. Плус тоа, една четворокрака крстосница е многу подобро решение од две трокраки...

Но ако сето ова според тебе е „исто“, тогаш океј.


Originally posted by lslcrew

Јас сепак кога веќе бараме локација на оваа делница за нова клучка, би ја сместил после ранжирната, 1 километар ниту му менува нешто на тој што доаѓа од пат ниту може да дестимулира или стимулира користење на јужен место обиколницата, како и да е јужен ќе го има тој ефект, јас затоа неколку пати го имам доведено во прашање исплатливоста и потребата толку рано да ја градиме обиколницата на сметка на други внатрешни гардски проекти, само тука малку повеќе имаше навивачка атмосфера па и "недозволиво" е да се оспори оправданост од изградба на некој инфраструктурен проект зашто малку и се развива некое посебен осет непотребно.
Ите како менува битни работи и има голема разлика каде би се сместила таа клучка, тоа веќе го објаснив, прочитај го. Овде успат измеша и други лончиња, па нема да разглабам понатака затоа што носење на дискусијата во тој правец е обично дефокусирање.


Originally posted by lslcrew

Ова околу заштедите, малку сега пак тегнеш на расправија. Што сега, ако се вложиле поари во ткн. "непродуктивни" проекти и сега треба инфраструктура да градиме со лупање од маса кафански од инает на проектите што не се инфраструктура. Што има потреба од реплика кон мене да се убацат тие проекти, сам си го уништуваш муабетот кој ти го почна, дај да збориме за патната мрежа.
Преслушај се подобро кој каде ја тегне дискусијата. Навистина преку глава веќе од твоиве свесни и потсвесни портокалови рефлекси. Ако имаш мува на капата, ишкај си ја на друго место, не на форумов. Овој апансас „штедачки пристап“ ти е многу провиден, особено што имаш чуден обичај да подржуваш (или во најдобар случај премолчуваш) најбезумно трошење во најнерационални цели. Со критериуми кои селективно ги применуваш од муабет до муабет баш ти ме влечеш за јазик да ти го објаснувам очигледното - за какви намени и во колкави пропорции треба да се трошат јавните пари (патем, да расчистиме, темата е апсолутно легитимна, а тоа што ти сакаш да ја жигосаш и темата и секој кој ќе ја спомне, не треба премногу имагинација за да човек сфати зошто е тоа така). Така да престани да обвинуваш други дека го уништувале муабетот и поштеди ја нишкава од препознатливите испади. Ако имаш да кажеш нешто коректно и издржано, со задоволство ќе прочитам.



Edited by Cloverstack - 24-Dec-2011 at 04:17
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #86 Posted: 19-Dec-2011 at 16:13
Сигурно дека ќе има позитивен ефект, меѓутоа мислам дека има многу поважни проекти. Сепак се работи за автопат, кој потоа треба да се надоврзе на соодветна сообраќајница која ќе води некаде. Ако е само заради Драчево, Кисела Вода и Лисиче, засега и Булевар Србија е добар. Освен ако не се оди со полу-профил, но голем дел од трошоците се околу самата клучка Хиподром. Дали некој би можел да даде процена за потребниот буџет? Така би можеле да споредиме со други решенија и ефектите што би се добиле, а не вака да претпоставуваме.

Edited by mladen_s - 19-Dec-2011 at 16:16
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #87 Posted: 19-Dec-2011 at 16:04
Има оправданост и да е само до Драчево пробиен, без да има јужен булевар. Преку сегашните капацитети на Првомајска и да се догради В.С. Бато може да служи.
Back to Top
mladen_s View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 04-May-2010
Location: Macedonia
Online Status: Offline
Posts: 407
  Quote mladen_s Quote  Post ReplyReply #88 Posted: 19-Dec-2011 at 15:39
Не знам од каде идејата дека не треба да се дозволи сообраќај на обиколницата? Па токму истиот треба да се стимулира поради поголемата проточност што носи разни придобивки. Лично, ја разгледував клучката и мислев дека треба да одам пак да полагам возачки испит, бидејќи не ми се веруваше дека не постои можност за такво завртување..

А за другово, и јас мислам дека токму „прикачувањето“ на уште еден правец на клучката Хиподром е најдобро решение. Се добива континуирана обиколница, без преклопување, се задржуваат нормалните растојанија и се штеди обработливо земјиште. Понатаму, трасата би можела да се води преку помалиот дел на ранжирната станица (не знам за што тој служи, веројатно за готовите композиции), па по границата на Горно Лисиче и би се споила со Јужниот Булевар во југоисточниот агол на ОХИС. На овој начин, би останал поблиску до урбаното ткиво, што носи други придобивки..



Секако, сето ова откако би се изградил Јужниот Булевар, барем дел од него, инаку не гледам оправданост..

Edited by mladen_s - 19-Dec-2011 at 17:58
Back to Top
alexgizh View Drop Down
Moderator Group
Moderator Group
Avatar

Joined: 07-Jan-2009
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 1976
  Quote alexgizh Quote  Post ReplyReply #89 Posted: 19-Dec-2011 at 14:12
Потполна поддршка до Кловер
The only thing necessary for the triumph of evil is for good men to do nothing.
Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #90 Posted: 19-Dec-2011 at 14:09
Клучката нема што да се дооформува, формирана е. Потполна достапност се мисли на достапност од секој кон секој правец. Такво нешто на вакви излезни клучки немора да има, зашто баш треба да одесхрабри такво движење, излегување од градот во контра правец за да се сврти по обиколница. Таков сообраќај нема и да се појави не треба да го има, односно дасе дестимулира. Значи клучката не е ниту недовршена, ниту погрешна, таква била планира оправдано и таква е изградена.

А за далечината на клучката ако е така да фрламе пари па можеме и на самата клучка Хиподром да прикачиме уште еден правец, што да не, ако сакаме да градиме 8 рампи. Затоа што па вака кај и да прикачиме клучка, сегментот измеѓу таа клучка и клучката Хиподром ќе го има истото задушување што го лоцираш на мостот пред Драчево. Јас сепак кога веќе бараме локација на оваа делница за нова клучка, би ја сместил после ранжирната, 1 километар ниту му менува нешто на тој што доаѓа од пат ниту може да дестимулира или стимулира користење на јужен место обиколницата, како и да е јужен ќе го има тој ефект, јас затоа неколку пати го имам доведено во прашање исплатливоста и потребата толку рано да ја градиме обиколницата на сметка на други внатрешни гардски проекти, само тука малку повеќе имаше навивачка атмосфера па и "недозволиво" е да се оспори оправданост од изградба на некој инфраструктурен проект зашто малку и се развива некое посебен осет непотребно.

Ова околу заштедите, малку сега пак тегнеш на расправија. Што сега, ако се вложиле поари во ткн. "непродуктивни" проекти и сега треба инфраструктура да градиме со лупање од маса кафански од инает на проектите што не се инфраструктура. Што има потреба од реплика кон мене да се убацат тие проекти, сам си го уништуваш муабетот кој ти го почна, дај да збориме за патната мрежа.


Edited by lslcrew - 19-Dec-2011 at 14:11
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #91 Posted: 19-Dec-2011 at 13:34
Прво да нагласам нешто што испуштив во претходниот пост. Воопшто не мислам дека овој проект е некаков приоритет. Сега е важно нешто вакво да се зацрта (со оглед дека во моментов се изготвуваат тие долгорочни плански документи), за да се заштити просторот потребен за изведба на решението кое ќе се избере, како и да се прилагодат другите планови. После 10-15 години кога ќе се јави вистинска потреба и кога ќе дојде на дневен ред прашањето за изградба, да бидеме подготвени, а не единствено да ни останат можности за импровизациски упади и скапи крпеници кои нема да функционираат како што треба.



Originally posted by lslcrew

Клучката би ја поместил веднаш после ранжирната Трубарево, меѓу Трубарево и Јурумлери. Има тамо еден "прозор" каде може да се смести со помалку експропријација на куќи (41°58'7.77"N 21°32'58.61"E), од две причини. Едната ти ја наведе како скап дел од изведбата, а друга е поради тоа што за клучки сигнализацијата почнува дури еден километар пред клучките и може да настане мешање, а и две клучки на помалку од километар не оди. Оваа локација што ја предложувам е на 2км од клучката Хиподром и на 3км од клучката Идризово така што проблеми околу близината и сигнализацијата воопшто нема да има.
Ја разгледав и таа варијанта, но оваа што ја нацртав ми изгледа прилично поразумна. Не случајно дискусијава ја покренав во оваа нишка за обиколницата. Варијантата што ја предлагаш е со вкупна должина поголема за околу 2 километри (сметано од клучката Хиподром), што во споредба со вкупната должина на решението е значително продолжување на патот. Идејата е дооформување на автопатскиот полупрстен околу Скопје, а не било какво поврзување реонот. Доколку се направи појужно како што викаш, не само што е под голем знак прашање дали и колку ќе се употребува за таа намена која ја нагласив, туку извесно ќе се појави и многу несакан ефект - за оние кои доаѓаат од правец на Велес и транзитираат кон запад, Јужен Булевар ќе добие значајна атрактивност за транзит преку Скопје во однос на северната обиколница, а мислам дека никој нема дилеми дека тоа е крајно непожелно (доколку воведеме ред во државава, за камиони може и да се регулира, но што со другиот транзит?). Значи повторно велам, оваа отсечка треба најпрактично да го дооформи полупрстенот и тогаш ќе има најобемна, најадекватна и најизбалансирана употреба за сите потреби.

Цената со премостување/тунел кај ранжирната во Трубарево би била повисока, но воопшто не во таа мерка за да има потреба да се извитопери цела траса во потрага по поевтино решение. Ако се прави, нека се прави да биде најоптимално од сообраќаен аспект, а со такво решение првично платената поголема цена бргу ќе се исплати на други начини. Впрочем и твојот предлог може да налета на потреба за поголеми трошоци за специфични зафати, бидејќи со оглед на предвидливата траса, веројатно ќе треба едно прилично долго заедничко премостување на Вардар и пругата Драчево - Ранжирна станица Трубарево.

А тоа дека клучките требало да се одалечени по повеќе од еден километар ради сигнализацијата, едноставно не држи вода. Низ светот има безброј примери каде тоа не е така, а богами и кај нас има по некој. Битно е да има доволно простор помеѓу клучките (или како алтернатива се изведуваат скапи градителски решенија) за да се избегнат проблеми во сообраќајните текови, а сигнализацијата секако се решава. Помеѓу клучката Хиподром и онаа клучка која ја вцртав кај Трубарево има цирка еден километар, што е сосема доволно за нормално функционирање на сообраќајните текови.



Originally posted by lslcrew

За регионалниот 104 имам еден предлог, наместо да има една раскрница со 4 краци   (дополна на сегашнит 3) пред влезот во Драчево каде што се дели за Брод, да има две раскрници со по 3 краци од две страни на мостот, па така ќе скрати од финансиите за изградба на уште еден мост.
Цената потребна за изградба на уште еден обичен мост со две ленти преку Маркова Река е занемарлива во однос на цената на целиот проект и целиот контекст. Воедно, со решението што го предлагаш постојниов мост ќе преземе уште една улога и ќе стане тесно грло, а наместо една крстосница ќе има две, па макар што ќе бидат трокраки, тоа е полошо за сообраќајот (плус тоа тие две крстосници ќе бидат на кратко растојание една од друга, така да можат да произлезат и дополнителни проблеми).



Originally posted by lslcrew

Немаше ли шанса некако наместо две клучки да спикаш една меѓу Драчево и Горно Лисиче?
По скициве може да се спикаат како сакаме, ама не случајно ги вцртав двете. И двете имаат многу јасни функции. Простор има повеќе од доволно, исто така и потенцијален сообраќај. Воопшто не е луксузирање да има две клучки на ваков автопатски сегмент со такво опкружување, туку баш контрапродуктивно би било да се прави обид да се спакуваат во една клучка некаде на средина, бидејќи таа клучка нема вистински да им врши работа ни на едните ни на другите и ќе биде неатрактивна за добар дел од возачите. Нема да се заштеди којзнае колку ниту во стартната инвестиција, бидејќи овие клучки се наједноставни и најефтини (само едно просто премостување, при што премостувањето го прави второстепениот пат).

Како што кажав погоре, ако се прави, нека се прави да биде најоптимално од сообраќаен аспект. Ако главниот критериум е дека треба да се заштеди по секоја цена, тогаш најдобро воопшто да не се реализира целата замисла, само што со таков пристап всушност нема ништо да заштедиме, баш напротив. А за штедење токму последниве години имаме изобилство примери каде навистина требало барем малку да се примени тој концепт, а не се применил, само за жал не се работело за вакви продуктивни проекти. Епа не бива идеи за штедење по секоја цена да добиваме само кога станува збор за инфраструктура!


Originally posted by lslcrew

И повторно незнам зашто инсистираш на потполна достапност на клучката Хиподром, апсолутно непотребна работа коа во сите поголеми градови никаде не се изведува вакво нешто, нема потреба, а само може да привлече градски сообраќај за кој има внатрешни улици. За тоа тука се клучките Арачиново и Ченто и врската помеѓу.
Како се изрази (потполна „достапност“) не сум сигурен дека те разбирам... клучката Хиподром си е потполно достапна, проблемот е во тоа што не овозможува движење во сите правци. Не знам ни зошто го потегна ова прашање кога нема врска со продолжувањето на обиколницата кон Драчево.

Во секој случај навистина не те разбирам зошто ми замераш што инсистирам да се дооформи таа клучка. Како може тоа да биде „апсолутно непотребна работа“, кога за да човек се вклучи на обиколницата доаѓајќи од булеварот (урбаниот автопат) Александар Македонски, чија улога во сообраќајната мрежа на Скопје не треба да ти ја објаснувам, сега треба да поминува низ маалска атмосфера по сообраќајници од низок ранг и селски улици? Па дури и да се подобри состојбата на тоа поле (а нема простор за некаков суштински помак), која е логиката сообраќајот помеѓу два поврзани автопати да се избрка да мора да помине измеѓу по разноразни градски улици и обични патишта??? И сето тоа затоа што фали една обична рампа/петелка на клучката Хиподром, којашто клучка е од толку висок ранг и толкава важност, што е навистина ступидно за некоја ситна заштеда се изостави тој дел.

Апсолутно не ти држи тезата дека „во сите поголеми градови никаде не се изведува вакво нешто“. Зошто да не се изведува, кој е нормалниот приод според тебе? Недооформени клучки без никаква потреба да бидат такви??? Всушност каква врска има тоа со големината на градот? Во претходна дискусија на иста тема веќе спомнав дека во зависност од конкретната локација и сообраќајните потреби, понекогаш има ситуации каде не е потребно или не е исплатливо да се поврзат сите правци. Има ситуации каде има разумни алтернативи. Има ситуации каде ради постојни објекти или конфигурација на терен е невозможно да се поврзат сите правци. Но ниту едно од овие не е случај со клучката Хиподром, каде многу лесно може да се среди работата, а уште полесно можеше да се среди во времето кога се работеше на нејзе, при изградбата на обиколницата.


Back to Top
lslcrew View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 14-Jan-2008
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 10988
  Quote lslcrew Quote  Post ReplyReply #92 Posted: 17-Dec-2011 at 05:54
Кловер добра ти е намерава да се актуелизира оваа работа. Областа се вика Скопска Блатија*. Клучката би ја поместил веднаш после ранжирната Трубарево, меѓу Трубарево и Јурумлери. Има тамо еден "прозор" каде може да се смести со помалку експропријација на куќи (41°58'7.77"N 21°32'58.61"E), од две причини. Едната ти ја наведе како скап дел од изведбата, а друга е поради тоа што за клучки сигнализацијата почнува дури еден километар пред клучките и може да настане мешање, а и две клучки на помалку од километар не оди. Оваа локација што ја предложувам е на 2км од клучката Хиподром и на 3км од клучката Идризово така што проблеми околу близината и сигнализацијата воопшто нема да има.

За регионалниот 104 имам еден предлог, наместо да има една раскрница со 4 краци   (дополна на сегашнит 3) пред влезот во Драчево каде што се дели за Брод, да има две раскрници со по 3 краци од две страни на мостот, па така ќе скрати од финансиите за изградба на уште еден мост.

Овие улици околу Скопје кои не се ни оддалеку стигнати до некоја идеја воопшто за реализација, мислам дека се така шрабани по плановите колку да има нешто, не мислам дека било каква анализа имало дека треба да има тамо улици.

Немаше ли шанса некако наместо две клучки да спикаш една меѓу Драчево и Горно Лисиче? И повторно незнам зашто инсистираш на потполна достапност на клучката Хиподром, апсолутно непотребна работа коа во сите поголеми градови никаде не се изведува вакво нешто, нема потреба, а само може да привлече градски сообраќај за кој има внатрешни улици. За тоа тука се клучките Арачиново и Ченто и врската помеѓу.

*Референца од АлекГиж од Административно раководење на Скопје


Edited by lslcrew - 17-Dec-2011 at 06:02
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #93 Posted: 17-Dec-2011 at 05:22
Моментално се спрема нов просторен план на скоскиот регион, а исто така и нов генерален урбанистички план на градот. Се прашувам дали некој таму се замара со фактот дека моменталните планови имаат премногу очигледни слаби точки во поглед на сообраќајната поврзаност на еден огромен реон и замашен број на жители:

1



Источниот влез во градот (булевар Александар Македонски) не може задоволително да опслужува добар дел од градот и периферијата. Плус тоа евидентно фали напречна сообраќајница која на логичен начин би го поврзала реонот што го посочив претходно, со обиколницата и автопатиштата кон Велес и Куманово. Во ГУП-от е зацртана некаква врска помеѓу Сингелиќ и индустриската зона долж Првомајска (улица Пролетна офанзива со профил 2х2), но таква сообраќајница не е баш најсреќно решение:
- Не е директно поврзана на обиколницата.
- Нејасно е дали и како би се поврзала со Првомајска, а воедно и со делот на Р-104 западно од Драчево.
- Во голем дел премногу е блиску до паралелната „Индустриска 2“ (а и двете се зацртани со по 4 ленти) што со оглед на нивната ограничена улога и фактот дека се работи за периферен дел од градот, е премногу:

2



Мислам дека „Пролетна офанзива“ е прилично невешто решение и треба да се избрише. Наместо нејзе, обиколницата треба да се продолжи накај Драчево. За жал нема баш избор на локации каде да се направи спојката. Таа мора да биде доволно оддалечена од клучката Хиподром (за да не се јавуваат проблеми со сообраќајните текови), но не смее да биде многу јужно, затоа што целото решение ќе ја изгуби смислата. Мислам дека единствено разумно решение е оваа локација:
41°58'58.81"N  21°32'21.77"E

3


4



Што би се добило со ваквото решение:
- Комплетиран автопатски полупрстен кој ќе ја опфати целата периферија на Скопје.
- Ефикасно поврзување на југоисточните делови (Драчево, Долно Лисиче, Батинци, Студеничани...) со обиколницата и автопатите кон Велес и Куманово.
- Врска на јужен булевар со обиколницата и автопатите кој Велес и Куманово.
- Ефикасно поврзување на засега прилично отсечениот регионален пат Р-104.
- Р-104 би се извлекол надвор од Драчево.
- Нов влез во градот преку зацртаното продолжение на бул. Јане Сандански (иако ова е приказна сама за себе)

Што е потребно:
- Цирка 5 километри автопат
- 3 клучки
- Мост на Вардар
- Вијадукт или тунел преку/под ранжирната станица во Трубарево од цирка 450 метри, кој веројатно би бил најголем финансиски и технички предизвик во ваквиот проект, но сепак ништо претерано скапо или тешко изводливо. BTW, би било доживување преминувањето преку евентуален мост )

Дел од трошоците би се покриле со бришењето на „Пролетна офанзива“ јужно од Благоја Стефковски, а не се работи за занемарлива сума со оглед дека таа траса исто така има мост на Вардар, клучка, надвозници и нешто поголема должина.

Back to Top
Supervisor View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 28-Jan-2008
Location: skopje
Online Status: Offline
Posts: 1220
  Quote Supervisor Quote  Post ReplyReply #94 Posted: 05-Oct-2011 at 11:26
И не е само тоа потребно е поврзување на Бутел првенствено и доизградба на Цветан Димов со обиколницава за поголем сообраќај нејзината намена не е само обиколен пат туку и приоди во и од градот.
NewYork-London-Paris-Moscow-Tokyo-Skopje
Back to Top
Cloverstack View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Скопје
Online Status: Offline
Posts: 12453
  Quote Cloverstack Quote  Post ReplyReply #95 Posted: 05-Oct-2011 at 02:59
Обиколницата почнува околу 3:10

Back to Top
krale View Drop Down
Senior Member
Senior Member

БАНИРАН

Joined: 28-Dec-2009
Online Status: Offline
Posts: 1487
  Quote krale Quote  Post ReplyReply #96 Posted: 20-Sep-2011 at 09:59
Originally posted by pbanks

Конечно да добиеме малку официјална статистика. Бројките се многу подобри отколку што мислев, да ја пробиеме границата од 10к месечно и мислам дека полека ќе може да почне да се зборува за успешна инвестиција. 



Потенцијалот не е искористен и заради недостаток на содржини долж автопатот.

Кога би се направиле трговско-индустриски објекти долж трасата, би се зголемил многу кратко протокот. како што се зборуваше за можноста Икеа да отвори на раскрсницата меѓу патот за Блаце и обиколницата, односно таму да се изгради огромен трговски комплекс, и ќе се зголеми не на 10, на 50к месечно.
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #97 Posted: 20-Sep-2011 at 08:55
Конечно да добиеме малку официјална статистика. Бројките се многу подобри отколку што мислев, да ја пробиеме границата од 10к месечно и мислам дека полека ќе може да почне да се зборува за успешна инвестиција. 
Back to Top
axel View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 08-Dec-2009
Location: kumanovo
Online Status: Offline
Posts: 3654
  Quote axel Quote  Post ReplyReply #98 Posted: 20-Sep-2011 at 07:54

СЕ ЗГОЛЕМУВА ИСКОРИСТЕНОСТА НА НОВИОТ АВТОПАТ ОКОЛУ МЕТРОПОЛАТА

Обиколницата-лезет за Скопје

Расте „популарноста“ на скопската северна обиколница. Годинава искористеноста на овој нов автопат пораснала за 50 отсто споредено со лани, а од Агенцијата за државни патишта очекуваат растот да продолжи. Беше пуштена во употреба во јуни 2009 година и отпрвин немаше значителен проток. Експертите од Градежниот факултет кои работеа на обиколницата велат дека луѓето полека се привикнуваат на неа.

- Јас сум убедена дека со текот на времето граѓаните се' повеќе ќе ја користат. Тој автопат е проектиран за 20 години, односно планирано е сообраќајот постепено да се зголемува во текот на 20 години. Луѓето се' уште немаат навика да минуваат оттаму, иако на пример од Аеродром до Ѓорче Петров побрзо ќе се стигне по обиколницата отколку да се вози низ центарот. Ете ја и економската придобивка - вели Радојка Дончева, професор по патишта на Градежниот факултет.



Околу 7.000 возила дневно

Обиколницата е дел од европскиот Коридор 8, а нејзината домашна улога е да го прибере товарниот сообраќај од центарот на Скопје кој оди кон Косово и дел од товарниот сообраќај што оди кон Тетово, кои инаку претставуваат голем процент во вкупниот сообраќај во Скопје.

- Со камион постојано сум на релација Велес-Тетово и наместо да минувам низ центарот на Скопје, ја користам обиколницата, го избегнувам метежот и стигнувам побрзо - вели еден камионџија.

Според предвидувањата, до 2020 година околу 15.000 возила дневно ќе го експлоатираат автопатот, двојно повеќе отколку сега.

- Податоците добиени при направеното броење на просечниот дневен сообраќај до август 2011 година говорат дека на клучките Хиподром-Арачиново и Волково-Сарај поминуваат 7.044 и 6.088 возила - соопшти Наташа Волкановска, директор на Агенцијата за патишта.

За да биде искористеноста максимална, како и за добрата комуникација меѓу населбите што гравитираат кон автопатот, потребно е општините да ги изградат сите пристапни патишта до осумте клучки. Според Волкановска, најголем дел од нив е готов, освен во Бутел и во Ѓорче Петров, каде што нема асфалтиран пат до клучката Волково.



Градот да се шири во тој правец

Таа е изградена во реони кои се надвор од опфатот на актуелниот Генерален урбанистички план, па поради тоа во околината засега ниту живеат ниту работат луѓе. Скопскиот градоначалник Коце Трајановски летово најави дека со новиот ГУП градот ќе се шири токму кон овој инфраструктурен објект. Но, засега нема ништо конкретно од овие најави.

- Новиот Генерален план е во почетна фаза и не би можеле да кажеме какви содржини ќе предвидува. Неизвесно е и дали со ГУП ќе се опфати обиколницата. Се работат студии кои покриваат 20 области и ќе ја претставуваат документирана основа на ГУП, врз основа што потоа ќе се изработи нацрт-верзијата. Се' уште е рано и од планската програма, која ја работи Архитектонскиот факултет, да се види кои содржини би се предвиделе во тој дел. ГУП би бил готов до средината на наредната година - вели Мирко Андовски, раководител на одделението за урбанизам во Агенцијата за просторно и урбанистичко планирање.

Според општините низ чии територии минува обиколницата, Бутел, Гази Баба и Ѓорче Петров, економските придобивки ќе се почувствуваат со заживување на детаљните урбанистички планови, кои околу обиколницата ќе предвидуваат лесна незагадувачка индустрија. Од Бутел велат дека донеле два урбанистички плана.

- Едниот го опфаќа просторот зад ОУ „Климент Охридски“, кој ќе биде наменет за лесна незагадувачка индустрија. Вториот плански документ се однесува на просторот десно кај Љуботенски пат и ќе биде наменет за индивидуално домување - вели Слободан Невенов, раководител на Секторот за урбанизам.

Најголем дел од обиколницата минува низ територијата на општината Ѓорче Петров, во должина од 8,5 километри.

- Со планот за Стопански Двор е планирана лесна индустрија која нема да загадува и бензинска пумпа, а со дел од планот за Орман се предвидува домување. Со плановите им дадовме можност за градење на сите што се заинтересирани за оваа зона - вели Момо Николовски, портпарол во Ѓорче Петров.

Од Гази Баба велат дека со нивните урбанистички планови покрај обиколницата се предвидуваат лесна индустрија и големи трговски единици, односно трговски центри, како и изложбено-продажни објекти.

 

До 2020 година ќе минуваат 15.000 возила дневно

Се предвидува дека до 2020 година околу 15.000 возила дневно ќе го експлоатираат автопатот, по кој максималната дозволена брзина е 120 километри на час. Вредноста на целиот проект беше околу 130 милиони евра, земени со кредити од Европската инвестициска банка и од Европската банка за обнова и развој. Таа е дел од меѓународниот Коридор 8, односно од патната врска Бугарија-Македонија-Албанија. Долга е 26,8 километри. Беше најавено дека ќе се воведат патарини, но засега возењето по неа е бесплатно.

http://www.dnevnik.com.mk/?ItemID=85CF6EDF6145AB449AE44BA1DC2E8695
Back to Top
kultuzin View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 07-Nov-2010
Online Status: Offline
Posts: 3811
  Quote kultuzin Quote  Post ReplyReply #99 Posted: 10-Apr-2011 at 12:07
Има знаци, има законска регулатива, но во пракса имаме празна обиколница и полн град со камиони кои транзитираат низ Скопје. Очигледно е дека менталитетот ни е таков и дека навиките тешко ги менуваме. Но затоа постои полиција и казни тој процес да се забраза.
Back to Top
гитардемон View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 19-Feb-2008
Online Status: Offline
Posts: 5424
  Quote гитардемон Quote  Post ReplyReply #100 Posted: 10-Apr-2011 at 12:02
Зошто да не би можело? Постојат соодветни забрани за движење по одредени улици во согласност со тежината на возилото. Камиони за достава може да се движат низ центарот, ама шлепери со определена тежина, должина, и оскено оптоварување не. Затоа постојат и такви знаци (тука, тука и тука).

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 34567 24>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.181 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.