build.mk Homepage
Forum Home Forum Home > Главни теми > Инфраструктура > Патишта
  Active Topics Active Topics
  FAQ FAQ  Forum Search   Register Register  Login Login

Од регионот (општо)

Bookmark and Share
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 69>
Author
Message Reverse Sort Order
  Topic Search Topic Search  Topic Options Topic Options
gjoko View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 18-Jun-2011
Location: kicevo
Online Status: Offline
Posts: 6554
  Quote gjoko Quote  Post ReplyReply #981 Posted: 07-Nov-2011 at 21:42
Бугарите со нов начин на крпење дупки


Во Бугарија за крпење на дупките на патиштата ќе биде користена нова технологија, која овозможува обнова на километар пат за само една недела, и тоа до 40 отсто поевтино во однос на класичната метода. Ова го тврди Лазар Лазаров, директорот на бугарската агенција за патишта.

Според неговите зборови, новата технологија подразбира користење на машина што вшприцува лепак, ја засилува основата на патот и таа станува во целост подготвена за нанесување на асфалтот.

Во Бугарија новата технологија се применува за обновување на автопатот Марица, и делови на сообраќајницата Софија - Бургас. Според стручните податоци во Бугарија годишно е неопходно да се ревитализираат околу 2.000 километри патишта.
http://www.tocka.com.mk/index6.php?ID=53837
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #982 Posted: 29-Oct-2011 at 17:04
Discovery Channel to Shoot Documentary on Bulgaria-Romania Danube Bridge 2


A Discovery Channel TV crew has arrived in Bulgaria to shoot a documentary segment on the construction of the so called Danube Bridge 2, connecting Bulgaria's Vidin and Romania's Calafat.

The crew will focus on the most technically challenging stages of the project's construction. The segment will be included in Discovery channel's popular series "X Machines".

"X Machines" is a series that aims at documenting the ingenuity of project management teams around the world, as well as the skills and expertise of those who operate the machines.

Cameraman Tony Mewse, director David Coward, sound mixer Damien Looney and assistent-producer Gunita Jimenez have a rich experience in shooting documentaries across South America, Europe and Asia.

The construction of the Vidin-Calafat bridge was set to be completed by October 2010, but has been significantly delayed due to technical difficulties.

The original push for the construction of a second Danube Bridge between Bulgaria and Romania came as a result of the NATO bombing of Milosevic's Yugoslavia in 1999.

After the campaign subsided, however, the procedures for the bridge dragged on. It was supposed to be ready by 2010 but land expropriation procedures and disputes between the Spanish firm FCC and the governments of Bulgaria and Romania obviously delayed the construction.

When finally completed, Danube Bridge 2 will be third ever bridge in the Bulgarian-Romanian section of the Danube in the past 2000 years.

In the 4th century Roman Emperor Constantine I the Great built the largest river bridge in ancient times, Constantine's Bridge on the Danube, which was 2.5 km long, 6 meters wide, and existed in 328 AD - ca. 355 AD.

The "next" bridge (today's Ruse-Giurgiu Bridge) on the Lower Danube, in the Bulgarian-Romanian section of the river was built only in 1954, about 1 600 years later, at the initiative of the Soviet dictator Joseph Stalin.

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #983 Posted: 11-Oct-2011 at 08:49
Готовиот патен јазол, полна детелина Стара Загора-југ помеѓу автопатот А1 Тракија и магистралниот пат I-5 (Русе-Стара Загора-Хасково-Грција). Тука завршува веќе изградениот Лот1 на АМ Тракија и се гради Лот2 кон Нова Загора, додека магистралниот пат I-5 се удвојува и реконструира до експресен пат (2x2), во делот околу Стара Загора кон Димитровград и Хасково. Лот 2 на АМ Тракија (Ст. Загора-Нова Загора) треба да биде пуштен во сообраќај на почетокот на идното лето:






"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #984 Posted: 07-Oct-2011 at 17:53
Две слики од почетокот на изградбата на ЛОТ 1 од автопатот Струма, во должина од 16 километри помеѓу Долна Диканја и Дупница во должина од 16,7 километри:





На почетокот на месец окотомври 2011 година, ситуацијата со автопатоте во Р. Бугарија е следната:

АВТОПАТИШТА ВО ЕКСПЛОАТАЦИЈА:

А1 ТРАКИЈА
Софија-Стара Загора 207 км
Бургас-Ветрен 35 км
Вкупно 243 км

А2 ХЕМУС:
Горни Богров-Јабланица 70км
Варна-Шумен 75 км
Вкупно 145 км

А3 МАРИЦА
Плодовитово-пат II-66  5 км
Харманли-Свиленград  30 км
Вкупно 35 км

А4 ЧЕРНО МОРЕ
Варна 9 км

А5 ЛЈУЛИН
Софија-Даскалово  19 км

А6 СТРУМА
Даскалово-Долна Диканја  19 км

ВКУПНО АВТОПАТИ ВО ЕКСПОЛАТАЦИЈА 463 КМ


АВТОПАТИ ВО ИЗГРАДБА:

А1 ТРАКИЈА
Лот 2 (Стара Загора-Нова Загора) = 31 км
Лот 3 (Нова Загора-Јамбол) = 34 км
Лот 4 (Јамбол-Карнобат) = 50 км
Вкупно = 115 км

А2 ХЕМУС
Шумен исток-Шумен запад = 8 км
Софија-Горни Богров = 8 км
Вкупно = 16 км

А3 МАРИЦА
Лот 1 (Чирпан-Димитровград) = 31 км
Лот 2 (Димитровград-Харманли) = 35 км
Лот 3 (Генералово-ТР граница) = 5 км
Вкупно = 71 км

А6 СТРУМА
Лот 1 (Долна Диканја-Дупница) = 16,7 км

ВКУПНО АВТОПАТИ ВО ИЗГРАДБА = 219 КМ




ЗЕЛЕНО - АВТОПАТИШТА ВО ЕКСПЛОАТАЦИЈА
ЦРВЕНО - АВТОПАТИШТА ВО ИЗГРАДБА
ПЛАВО - АВТОПАТИШТА ПЛАНИРАНИ ЗА ИЗГРАДБА ДО 2014 ГОД.

АВТОПАТСКИ ДЕЛНИЦИ ПРЕДВИДЕНИ ЗА ИЗГРАДБА ДО 2014 ГОДИНА:

А1 ТРАКИЈА
Лот 0 (СР граница-Софија)
Лот 0а (Софиската северна тангента)

А6 СТРУМА
Лот 4 (Сандански-Кулата)
Лот 3 (Дупница-Кресна) (???)

Автопат Видин-Ботевград
делница Ботевград-Мездра
делница Мездра-Видин (???)

Софиски ринг
делница жк.Бојана-АМ Лјулин
делница АМ Лјулин-Софиска северна тангента

делница Пловдив-Асеновград

"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
OCB View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 03-Feb-2011
Location: 54
Online Status: Offline
Posts: 921
  Quote OCB Quote  Post ReplyReply #985 Posted: 04-Oct-2011 at 15:06

Отворен мост код Бешке

Нови мост на Дунаву код Бешке, на северном краку коридора 10, данас је отворен за саобраћај. Мост код Бешке на аутопуту Београд-Хоргош, у близини Новог Сада, дугачак је 2,2 километра, широк 15 метара и 55 метара је изнад воде. То је најдужи мост преко Дунава у Европи, а по изгледу се не разликује од суседног старог моста, удаљеног пет матара.



Уговорена вредност радова за изградњу моста на путном правцу Е-75 била је 33,7 милиона евра, а финансиран је из кредита Европске банке за обнову и развој. Изградња дела Коридора 10 од Београда до Хоргоша требало би да се заврши до краја ове године, изјавио је данас новинарима на мосту Бешка директор предузећа "Путеви Србије" Зоран Дробњак.

http://www.rtv.rs/sr_ci/vojvodina/otvoren-most-kod-beske_276185.html
Back to Top
Тркало View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 31-Dec-2010
Location: Охрид
Online Status: Offline
Posts: 1179
  Quote Тркало Quote  Post ReplyReply #986 Posted: 04-Oct-2011 at 13:46
При крај изградбата на автопатот Хоргош - Белград од К10

Инаку веста е малку постара ,значи почетокот на септември.Е сега не знам до кај се работите ,во веста имаа напишано до крајот на септември.

Edited by Тркало - 04-Oct-2011 at 13:51
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #987 Posted: 04-Oct-2011 at 09:46
Со горната делница моментално вкупно автопатите во изградба во Бугариjа стануват 218,905 км.
Се очекува до месец, месец и пол да започне изградбата и на Лот 4 од Струма со должина од 16 км.


Edited by pavche - 04-Oct-2011 at 09:48
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #988 Posted: 03-Oct-2011 at 20:14
Стартира изграждането на ЛОТ 1 от автомагистрала Струма

Започна изграждането на участъка от автомагистрала Струма от Долна Диканя до Дупница с дължина близо 17 км.

Обектът включва строителството на 15 съоръжения, включително подлези и тунели за преминаване на едри и дребни животни.

Определеният срок за завършването на обекта е 25 месеца.

За изпълнител на отсечката е избран консорциум между „Главболгарстрой Инфраструктурно строителство", „Пътстрой 92" и италианската „Импреса", след като обединението е предложило най-ниска цена от 58 534 000.00 лева.

ДЗЗД „Инфраструктура магистрални пътища" е фирмата, избрана за консултант на обекта, като стойността на договора за надзор е 269 400.00 лева.

АМ „Струма" е част от Трансевропейската магистрала Север - Юг и Четвърти Трансевропейски транспортен коридор. След завършването на проекта страната ни ще има скоростна връзка между черноморските пристанища и тези на Бяло и Адриатическо море.

Проектът се финансира от Оперативна програма „Транспорт", като 80% от средствата са осигурени от Кохезионния фонд на Европейския съюз, а 20% - от държавния бюджет.


http://profit.bg/news.php?id=84016
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #989 Posted: 25-Sep-2011 at 23:30
Министърът на транспорта, информационните технологии и съобщенията Ивайло Московски ще участва в понеделник (26 септември), в церемонията по стартирането на проекта за изграждане на пътната връзка между АМ „Хемус” и Софийския околовръстен път.
На събитието са поканени министър-председателят на Република България Бойко Борисов, министърът на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Попова, кметът на Столична община Йорданка Фандъкова и др.

Строителството на новия 8,5 км. автомагистрален участък ще свърже съществуващия участък от автомагистрала Хемус с околовръстния път на гр. София. Предвижда се строителството да приключи за 22 месеца като избраният изпълнител е предложил да изпълни дейностите за 31 950 309,45 лв. без ДДС. Проектът ще бъде финансиран от Оперативна програма „Транспорт” като средствата се отпускат от Кохезионния фонд на ЕС.
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
build.mk View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 13-May-2010
Online Status: Offline
Posts: 216
  Quote build.mk Quote  Post ReplyReply #990 Posted: 25-Sep-2011 at 21:50
ТЕМА: Македонија на дното според новите километри автопат во 2011 година

Македонија оваа година пушти во употреба само 7,5 километри нов автопат, односно делницата помеѓу Куманово и Табановце која се градеше рекордни 3 години. Со Црна Гора и Босна и Херцеговина зад нас, Македонија е на дното на балканските држави според новите километри автопат пуштени за користење во текот на 2011 година. Пред нас се Бугарија, Романија, Србија, Албанија, Косово и Хрватска, кои оваа година ќе отворат неколку делници за побрз и поквалитетен транспорт.

Според информациите на претпријатието „Коридори Србије“, во Србија оваа година се очекува да се пуштат за користење 98 километри автопат на северниот крак на Коридор 10, од Нови Сад кон границата со Унгарија. Најпрвин беше завршена делницата помеѓу Србобран и Сириг во должина од 13 километри, а на 15 јули беше пуштен во употреба и делот од Хоргош до Биково во должина од 28 километри. Кон крајот на јули беше отворена делницата од Жедник до Бачка Топола во должина од 12 километри, а до крајот на годината се очекува да бидат завршени и пуштени автопатските делници помеѓу Бачка Топола и Фекетиќ во должина од 21 километар, од Фекетиќ до Србобран во должина од 14 километри и сегментот на север до Келебија на самата српско – унгарска граница. Покрај овој сегмент од автопатот на Коридор 10, во моментов се работи и на неговиот јужен крак помеѓу Ниш и Прешево, источниот крак помеѓу Ниш и Димитровград, автопатскиот Коридорот 11 кон Бар и обиколницата околу Белград.

Веднаш зад Србија е Романија, која за 2011 година планираше да отвори 105 километри автопат, иако последните информации говорат дека цифрата е намалена на 88 километри. На 29 јули беше отворен за користење дел од автопатот А2 помеѓу Мурфатлар и Констанца во должина од 21 километар и 7 километри долгиот крак на автопатот А4 помеѓу Констанца и селото Лазу. До крајот на 2011 година во Романија ќе се пушти во употреба делницата помеѓу градовите Овидиу и Констанца со цел автопатски да се поврзат приморските градови Констанца и Варна, а планирано е да се отвори и автопатот помеѓу Темишвар и Арад во должина од 44 километри.

Пред нашата земја се најде и Бугарија, која на 15 мај 2011 година го отвори 19 километри долгиот автопат „Лулин“ од Софија до Даскалово во насока кон Перник. Во октомври 2010 година, на отворањето на 31 километри долгата делница од автопатот помеѓу Пловдив и Капетан Андреево, бугарскиот премиер Бојко Борисов вети дека Бугарија ќе пушта во употреба по 60 километри автопат секоја наредна година.

Наспроти нашиот источен сосед, Хрватска нема да успее да ги оствари првичните очекувања за оваа година во однос на автопатското поврзување на земјата. По повод 30 години од почетокот на изградбата на автопатишта во Хрватска, во 2011 година се очекуваше да се отворат 68 километри нови автопати. Сепак, последните информации од документите на претпријатието за изградба и оддржување на автопати „Хрватске аутоцесте“ говорат дека во 2011 година ќе се пуштат во употреба 22 километри автопат, и тоа делницата Јакушевац – Велика Горица на автопатот Загреб – Сисак и делниците Равча – Вргорац и Метковиќ – босанска граница на автопатот Сплит – Плоче – Дубровник.

Бавното планирање и изградба придонесе Македонија да биде поставена зад Албанија и Косово во однос на бројот на изградени километри автопат во 2011 година. Автопатот помеѓу Валона и Левен во должина од 24 километри е веќе пуштен за користење, а отпочнаа и градежните активности околу автопатското поврзување на Тирана и Елбасан со обезбедени финансиски средства од Исламската банка за развој. И Косово во 2011 година ќе пушти 34 километри од автопатот кој ја поврзува оваа држава со Албанија. Според информациите на конзорциумот „Бехтел Енка“, до октомври треба да биде изградена првата делница од овој автопат, кој од албанската граница до Мердаре поминува низ градовите Призрен и Приштина.

Збирните информации од балканските држави и споредбата со остварувањата во Македонија покажуваат дека 2011 година повторно ќе помине без поголем број изградени километри автопат, а причините за таквиот неславен резултат треба да се бараат првенствено во земјава и нејзините институции.


Бојан Блажевски

http://www.build.mk/?p=9117
Back to Top
pbanks View Drop Down
Admin Group
Admin Group
Avatar

Joined: 01-Sep-2007
Location: Skopje
Online Status: Offline
Posts: 9141
  Quote pbanks Quote  Post ReplyReply #991 Posted: 20-Sep-2011 at 14:09


Што вика Ради на оваа тема?*

*интерна ССЦ финта
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #992 Posted: 20-Sep-2011 at 14:03
Фирма „Актор” АД печели търга за изпълнител на допълнително проектиране и строителството на Лот 4 на АМ „Струма”

Фирма „Актор” АД печели търга за изпълнител на допълнително проектиране и строителството на Лот 4 на АМ „Струма”, предаде репортер на Агенция „Фокус”. В Агенция „Пътна инфраструктура”, в присъствието на министъра на регионалното развитие и благоустройството Лиляна Павлова, бяха отворени ценовите оферти за избор на изпълнител на допълнително проектиране и строителството на Лот 4 на АМ „Струма”. Участъкът от Сандански до Кулата(граница с Гърция) е с дължина от 16 км.

Най-ниска цена предложи „Актор” АД - 55 980 000 лв. без ДДС.

Сдружение „Салваторе Матарезе АД и инж. Клаудио Салини Гранди Лавори

АД” предлага цена за изпълнение на проекта от 59 870 000 лв. без ДДС.

Офертата на „Джей енд Пи Авакс – С.А.” Гърция е 78 200 000 лв.без ДДС

„Доуш иншаат ве тиджарет” АД, Турция предлага цена 83 078 507,82 лв. без ДДС

Консорциум „Струма ЛОТ 4” предлага цена от 78 804 000 лв. без ДДС

Сдружение „АМ Струма 2011” предлага цена 83 677 700 лв. без ДДС

Сдружение „ИПС – Техникс ЛОТ 4” предлага цена 58 807 410 без ДДС

Офертата на Сдружение „Струма 4 – Роудс 2011 г.” е 83 187 000 лв. без ДДС

Алпине Бау ГмБх предлага цена 86 099 367,38 лв. без ДДС

Консорциум „Лена – ИСА” предлага цена 63 666 666,67 без ДДС

Обединение „СК 13 – Сандо – Струма” – 68 796 507, 28 лв. без ДДС

Консорциум „Хохтийф – Станилов” предлага цена в размер на 76 519 923 без ДДС

Ценовата оферта на ДЗЗД „Струма – България 2011” е 61 492 612 лв. без ДДС

„Конструксионес РУБАУ” АД предлага цена за изпълнение на договора на 67 980 000 лв. без ДДС.
Back to Top
ink View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 01-Dec-2010
Location: Bulgaria
Online Status: Offline
Posts: 530
  Quote ink Quote  Post ReplyReply #993 Posted: 13-Sep-2011 at 22:50
Бугариja почна да црта плановите си за автопатишта и скоросни шосета за периода 2014-2020.
Автомагистрала „Хемус“ - 280 км. Прогнозната стойност на проекта е 1,25 млрд. евро.
- Автопат „Струма“, Лот 3 – 62 км. Предвидува се да чини – 910 млн. евро.
- Автопат „Черно море“ - 100 км. Предвидува се да чини – 450 млн. евро.
- Проход „Маказа“ - 195 км. Предвидува се да чини – 382 млн. евро.
- Скоростно шосе – Варна-Дуранкулак – 100 км. Предвидува се да чини – 200 млн. евро.
- “Гуешево-София – 85 км. Предвидува се да чини – 220 млн. евро.
- “Видин-Ботевград“ - 126 км. Предвидува се да чини – 187 млн. евро.
- Скоростно шосе „Рила“ - 143 км. Предвидува се да чини - 420 млн. евро.
- “Русе-Шумен“ - 105 км. Предвидува се да чини - 200 млн. евро.
- Скоростно шосе Пловдив-Асеновград – 25 км. Предвидува се да чини - 40 млн. евро.

Вкупно 4,260 милиарда евра. Вкупно 440 км автопат, 780 км скоростни шосета.
http://www.investor.bg/news/article/122880/332.html
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #994 Posted: 10-Sep-2011 at 11:10


Патниот јазол на Бистришко шосе:





На оваа, последна слика веќе може да се видат рекламите за новата ИКЕА-Всичко за дома:


"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #995 Posted: 10-Sep-2011 at 11:08
И чисто пресни слики од изградбата на Софискиот ринг, сликани денеска (10.09.2011) почнувајќи од Младост и движејќи се кон Бистрица и Симеоново. Јужните коловози се направени (финално, автопатот ќе биде во форма 2 (2+3), односно по 2 ленти за локалниот сообраќај и по 3 ленти за транзитниот сообраќај во секоја насока. Исто така се направени и коловозите под ескадата, а засилено се градат и патните јазли, кои нема сега да се пуштаат, туку при финализација на работите во 2012 година. Треба да се нагласи дека изградбата на овој дел од СОП започна ефективно оваа година, се работи за многу сериозен проект со многу подземна инфраструктура и комплицирани надземни решенија, но и покрај тоа за неполни 9 месеци напредокот е огромен. Не треба да се заборава дека се работи во градски услови, без целосно запирање на сообраќајот. Сликите се на авторот DaveMF од ССЦ:








"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #996 Posted: 10-Sep-2011 at 11:03
Втор дел од сликите на истиот автор, овој пат од ескадата во близина на ИКЕА, која треба да се отвори помеѓу 15 и 20 спетември.







Следува рамниот дел кон Симеоново околу патниот јазол Бистришко шосе:




"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #997 Posted: 10-Sep-2011 at 11:00
Прво да нагаласам дека сум апсолутно против  отворањена неколку теми и нивното одделување. Нема толку многу материали (особено за Грција и Турција), за да имаме посебни нишки. Така, добиваме неколку непрегледни и неактивни теми, наместо една продуктивна. Не треба да забораваме дека често проектите се од регионално значење со влијание на неколку држави, треба да има прегледност и поврзаност и затоа сметам дека треба да имаме една тема за патиштата од регионот. Апел до модераторите за ова...

СОП - Софиски обиколен пат (апдејт пред недела пред неговото делумно пуштање во употреба). Се работи за сегментот Младост - Симеоново:

Првиот дел слики се од форумот gtsofia.info, на членот Fantomas сликани во почетокот на Септември 2011:










"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
Andrej_LJ View Drop Down
Senior Member
Senior Member
Avatar

Joined: 20-Oct-2008
Location: Ljubljana
Online Status: Offline
Posts: 2954
  Quote Andrej_LJ Quote  Post ReplyReply #998 Posted: 02-Sep-2011 at 18:39
АМ Струма:

ЛОТ 1 (Д. Диканя - Дупница) - старт/първа копка на 1 Октомври 2011
ЛОТ 4 (Сандански - Кулата) - старт/първа копка на 1 Ноември 2011.
Вкупната должина на двата лота е 31 километри.
Срок на изпълнение и на двата лота - 2 години.

Edited by Andrej_LJ - 02-Sep-2011 at 18:40
"Тaм, където глупостта е образец, разумът е безумие." Гьоте
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #999 Posted: 19-Aug-2011 at 22:12
Денес беха отворени и офертите на тендерот за Лот 4(Сандански - Кулата) 15 km. од автопатот Струма [A6]. Кандидатите са 15:

Фирмите, подали оферти за строежа на лот 4 от магистрала "Струма", са 15

Подадените оферти за строежа на лот 4 от магистрала "Струма" са 15, като 42 компании са закупили оферти за участие в конкурса.

Главболгарстрой участват в консорциум с италианската фирма "Импреса" и "Пътстрой 92" на Цоло Вутов. "Пътстрой 92" участва и в "Струма- България 2011" - обединение, в което влизат още испанската фирма "Конструксионес Аранс Асинас" и "Геа 21" СА. Дружеството "Пътностроителна техника" на Васил Божков участва съвместно с испанската фирма "Аксион".

Гръцките компании "Актор" и "Джей енд Пи Авакс", турската "Доуш", която работи по софийското метро, испанската "Рубау" и австрийската "Алпине" са подали документи за самостоятелно участие (списъка на всички участници публикуваме в карето долу).

Автомагистралата ще струва общо 1,1 млрд. евро, а индикативната цена за лот 4 е 53 млн. евро, съобщи министърът на регионалното развитие и благоустройството Росен Плевнелиев, цитиран от агенция "Фокус".

Лот 4, който се финансира от ОП "Транспорт", обхваща участък между Сандански и Кулата, който е дълъг 15 км. Досега са построени 40 км от "Струма", а дължината на цялата магистрала е малко над 173 км.

Строежът на лот 1 може да започне от септември

Плевнелиев изтъкна, че разчетите на Тройната коалиция за цената на магистралата са били за 1,2 млрд. евро, но "в момента икономиите започват отново да се случват." Един линеен километър за лот 1 струва 2,2 млн. евро – цената, за която са били изградени "Тракия" и "Марица", посочи той.

Според министъра строежът на лот 1 ще започне до края на септември, въпреки че се чака произнасяне на Комисията за защита на конкуренцията (КЗК) за конкурса. Плевнелиев се надява работата по Лот 4 да стартира през ноември.

Тунели за костенурки

Плевнелиев обясни, че Лот 4 от магистралата е особен, защото в района "има смоци, костенурки, птички – специални растителни и животински видове."


Ще бъдат поставени бетонени стени, за да не могат костенурките да пресичат участъка, ще се построят тунели, през които те да преминават, увери той. "Имаме два уникални вида костенурки – обикновена блатна и каспийски блатна," разясни министърът, посочвайки, че ще има и обособени места за снасянето на яйцата им.

Освен костенурки, фауната в района на лот 4 включва и специален вид жаба, гущер, смоци, безгръбначни, пъстър пор, птици.

Ето списъка на всички участници, разпространен от Агенция "Пътна инфраструктура":

1. Сдружение "Салваторе Матарезе АД и инж. Клаудио Салини Гранди Лавори АД"

2. "Джей енд Пи Авакс- С.А.", Гърция

3. "Доуш иншаат ве тиджарет"АД , Турция

4. Консорциум "Струма ЛОТ 4" с участници "Импреса" АД, Италия; ГБС Инфраструктурно строителство; Главболгарстрой АД; Пътстрой 92 ЕООД;

5.Сдружение " АМ Струма 2011", с участници "Пътинженеринг М" ЕАД; Пор Технобау Гмбх,

6. Сдружение "ИПС – Текникс ЛОТ 4", с участници Интегрирани пътни системи АД, гр. София;
Текникс , Испания,

7. Сдружение "Струма 4 - Роудс 2011" , в което влизат "Пътно строителна техника" АД; Акциона ифраструра, Испания;

8. Алпине Бау ГмБх

9 Обединение "Струма ЛОТ 4" , участници "Трейс груп Холд" АД и ОХЛ ЖС АД, Чехия;
10. "Актор"АД

11. Консорциум "Лена – ИСА" , участници - Лена Инхенерия, Португалия, "ИСА 2000" ЕООД, Агромах АД

12. Обединение "СК13-Сандо-Струма", участници - "СК-13 Пътстрой" АД, Конструксионес Доминго Санчес Сандо, Испания,

13. Консорциум "Хохтийф – Станилов", участници "Хохтийф" Германия, ЕТ Станилов;

14. ДЗЗД "Струма – България 2011" , участници Конструксионес Аранс Асинас, Испания; Геа 21 СА, "Пътстрой 92" АД;

15. "Конструксионес РУБАУ" АД.




Уште еден договор за изградба на 3.4 км. автопат до самата граница со Турциjа и новиот граничен премин при Капитан Андреево.

Дъщерно на Холдинг Пътища с договор за 3,4 км. участък от АМ Марица

Автор: Money.bg

Вчера, 17.08.2011г., Сдружение „ПОРР-ПСТ” и подписало договор за изпълнение на обект: "CONSTRUCTION OF ACCESS ROAD TO KAPITAN ANDREEVO BORDER CROSSING POINT - 3.4 KM MARITSA MOTORWAY SECTION" („Изграждане на 3,4 км подходен път към ГКПП Капитан Андреево, част от Автомагистрала Марица”).

Стойността на договора е 17 500 892 лева без ДДС, а срокът за изпълнение – 16 месеца. Проектът се финансира по линия на Световната банка, а възложител е Министерство на финансите.

Изпълнението на проекта включва изграждане на директно трасе с дължина 3.4км - от км 114+000 до км 117+345,10 на АМ „Марица”, пътен възел тип “Тромпет” при км 114+050, селскостопански подлез на км. 114+493, селскостопански подлез на км. 115+725, жп подлез на км. 116+336, изграждане на ТИР връзките при км 116+400, надлез при км. 116+783.

Изпълнител е българо-австрийското СДРУЖЕНИЕ „ПОРР-ПСТ” с водещ партньор: „«Пътностроителна техника» АД, гр. София – дъщерно дружество на „Холдинг Пътища” АД, и партньор „Порр Бау” ГмбХ – Австрия, информират от холдинга.
Back to Top
pavche View Drop Down
Senior Member
Senior Member


Joined: 17-Jun-2009
Online Status: Offline
Posts: 431
  Quote pavche Quote  Post ReplyReply #1000 Posted: 10-Aug-2011 at 08:10
Моментална картина на автопатите во изградба во Бугариjа



Тракиjа (A1):
Три Лота(делници):
LOT 2 од Стара Загора до Нова Загора 31,5km(од 210+100 до km 241+900);
LOT 3 од Нова Загора до Jамбол 34,3km.(од km 241+900 до km 276+200);
LOT 4 од Jамбол до Карнобат 49.08 km. (од km 276+200 до km. 325+280).


Првите 2 делници треба да са готови летото на 2012, како и дел од Лот 3. Целосно Лот 3 треба да биде пуснат во употреба Jануари 2013.
Вкупно во изградба на Тракиjа:114,880 km.

Хемус (A2)
7,8km. делница од Шумен Изток до Белокопитово. Рок на изградба 18 месеци.

Марица (A3):
Три делници:
LOT 1 од Чирпан до Димитровград 31.4km. (од km5+000 до km36+400)
LOT 2 од Димитровград до Харманли 34.22km. (од km36+400 до km 70+620)
2 км. делница од km.111+980 е исто во изградба.
Вкупно во изградба на Марица 67,62km.

Вкупно во изградба на 10.08.2011:
190.3km.

До 2-3 месеци треба да стартира изградбата и на уште 2 делници од Струма(А6) со вкупна должина ~31 km., како и уште една делница од Хемус со должина 8,5 км.
Back to Top
 Post Reply Post Reply Page  <1 4849505152 69>

Forum Jump Forum Permissions View Drop Down



This page was generated in 0.352 seconds.

Copyright ©2007 - 2025  build.mk

Коментарите на форумот претставуваат лично мислење на нивните автори и не претставуваат официјален став на build.mk.